Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çınak Erozan

böyle bir siteye hakaret edemezsin burasi diger sitelere benzemez tamam mi !!

25-02-2018
Nursan Sayınbey

değişik bi senaryo izlenmeye kesinlikle değerr

26-02-2018
Mutluay Otağ

Akşam Geçmişsiniz Televizyonun karşına canınız sıkılıyor ve izleyecek bir şey yok.Denk geldi bunu izliyorsunuz.Tamam güzel vakit geçer.Ama böyle bir film için özel olarak açıp izlenmez.Sevenler nasıl sevmiş anlamadım 100 bin tane film var gidin izleyin.

28-02-2018
Kambay Kortan

on numara film herkese tavsiye ediyorum izlemeden geçmeyin .. emeğe sağlık bilgin

01-03-2018
Gündüzalp Kâmran

sıradan bir film ama sonunu sevdim ajan öldü birde amerika başkanının ölümünü ekleseydiler daha güzel olurdu

03-03-2018
Soyalp Tanyıldız

Harika bir film

04-03-2018
Baler Borataş

bu filmin 1. partta 12 dk. da islamı kötülüyolar arkada dua okunuyo adamlar esrar içiyo islamiyette yok böyle bişi komedi yapıyolar ama hep ucu bize dokunuyo admin emeğine sağlık ama bu filmi 12. dk. dan sonrasını izlemem ben

06-03-2018
Seyyid Abdülcevat

gerçekten güzel bir film di ama bildiğimiz korku filmler kadar korkunç değildi

07-03-2018
Artık Barak

Ya bu bazen ya puan vermeyi bilmiyorlar dicem ya başka filmi izliyorlar veya uyduruyorlar harika film ilki daha müthişti mutlaka iki filmide izleyin şu ünlü oyuncu yok diyen arkadasta herhalde hiç yabancı dizi izlemiyor…

08-03-2018
Uraz Yurdacan

Ne kadar dandik bı fılm ya emege saygı bılgın ama BASKA FİLM İZLEYIN kalıte düşük

09-03-2018
Mehmetsait Pehlil

adam gıbı yorum yapında ızleyelım

10-03-2018
Gülemir Ömercan

Bilgin tşk bekledğim filmdi

11-03-2018
Çaltı Eranıl

bilgin paylasımın icin sagol emegi gecenlere tesekkür ederim ama vasat bir film olmus kılasik amarikan kahramanı

12-03-2018
Cansay Fethullah

ben bu filmi alt yazılı izlemiştim şimdi tekrar türkce izliyorum süper ötesi bir film tşkler
http://www.songwayfilms.com/

16-03-2018
Cumaali Hafir

Tamamen zaman kaybı olaylar çok uzatılmış müthiş filmler izledim.Şu ana kadar izledigim en gereksiz aksiyon filmi.Lütfen ”sen ne anlarsın filmden” gibi söylemlerde bulunmayın bana.Ben sizin boşuna zaman kaybetmenizi istemem.

17-03-2018
Fezayi Növfel

arkadaşlar yorumlar da lütfen samimi olun.. bilişsel çelişki olmasın.. güzel diyor kimi değil.. bilgin bir çözüm bul..

18-03-2018
Saru Tezkan

filme söyleyecek bir kelime yok zaten özellikle seriyi izlediyseniz. Bu arada görüntü ses herşey mükemmel 1080p devam bilgin teşekkürler.

19-03-2018
Bahşi Esalettin

Güzel filmdi, ne yazık ki bazı yerlerini anlamadım…

21-03-2018
Betim Orçun

harikaydı…

23-03-2018
Gencaslan Kıray

Tanam film güzel ama çok saçma yalnız ben hiç böyle Osmanlı ordusu ve bu kadar ihtişamlı bir padişah izlediğimi hatırlamıyorum film tek güzel tarafı FATİH SULTAN MEHMET ve OSMANLI ORDUSU :))

24-03-2018
Erip Keskinel

bu filmin ilk yapımı daha güzel… onu izleseniz daha güzel olduğunu anlarsınız…

27-03-2018
Gündoğmuş Ersöz

süper
bir
film

29-03-2018
Saltan Şahadettin

Ne kadar iyi bi film izleyicisi olsanızda hayatınızda izleyebileceğiniz en iyi film olucağından eminim bu bir başarının göstergesidir yüksek başarı budur bi konu ancak bu kadar iyi bir filme dönüşebilirdi..

31-03-2018
Tükel Singin

İyiydi

03-04-2018
Çingiz Dirikök

güzel

07-04-2018
Uluç Özdoruk

ilginç bir film ama beğendim filmi izlerken sonunu tahmin etmek zor, yinede güzel…

10-04-2018
Tokuşhan Beğenç

stab 6 çok komik olmuş kapat çeneni ve izle

12-04-2018
Diriker Güney

sitenize yapıştım kaldım umarım bu böyle devam eder eklediğinz filmler harikaa sinemanın yolunu unutucam diye korkuyorum gerçi oranın tadı daha başka oluo teşekkürler herşey için …

18-04-2018
Akdoğmuş Akdoğmuş

Bilgin keyifle izledim emeğine sağlık.

25-04-2018
Sametcan Açıl

Gerçekten Güzel bir film Sürükleyici ,İnsan hiç sıkılmıyor Kesinlikle İzlemenizi Öneririm.

01-05-2018
Bukan Kütfettin

film ibni sina uzerine degil ingiliz hekim uzerine kuruludur,bastan sona kurgu yapmadir, tarihte ingliz hekim hikayesi olmadigi halde varmis gibi gosteren hikayeden baslayarak yahudilerin katliama ugradigi tarihsel yalanindan ibni sinanin yasantisina kadar hersey islam kultur ve medeniyetini kucumsemek ibni sinanin bir ogrencisinden ders alabilecegi seviyeye dusurmek suretiyle itibarini golgelemek gibi cirkin bir propaganda filmi ama yapilacak bir sey yok bizler sinemada yahudilerin ve batililarin gerisinde oldugumuz surece ibni sina gibi degerlerimizi asli kaynaklardan anlatamayacak kadar aciz isek siyonist itibar zedeleyecegi sinema ekolu kadar bizlerde hataliyiz demektir

05-05-2018
Şerefbey Ziyaddin

kesinlikle bütün filmleri süper kendi gibi

09-05-2018
Abdüzzeki Akdur

ben birdaha metroya binmem yani tirene

11-05-2018
Akburçak Aydinç

mükemmel ötesi bi film

14-05-2018
Vecdan Açıkalın

İlk önce “bilgin” böyle bir site oluştırduğun için sana minnettarım.Canım bir film izlemek istese bu siteye giriyorum.Açıkçası film güzeldi ama bazı roller bazılarına yakışmamış.Fakat teşekkür ederim, bu arada “bilgin” narnia günlüklerinin serisini koyarsan çok sevinirim…

15-05-2018
Müdrik Eser

çok güzel bif film dişsiz harika tatlı bişi

16-05-2018
Tuğal Vicdani

Zor dayandım ve çok saçma bitti kısaca berbat.

17-05-2018
Aliseydi Hayredin

hızlı öfkeli5 manyalk ya

21-05-2018
Nehar Özbatu

Film çok güzel bir film… Ama filmin sonu biraz sönük kaldı

22-05-2018
Nervis Şengezer

harika bir film

23-05-2018
Hayrani Kasım

savaşın gerçek yüzünü gösteren, güzel bir film.

24-05-2018
Yurt Avşin

Bilgin takılma, iyi olan herzaman eleştirilir çünkü gerçekten de iyidir

26-05-2018
Zafer Nebi

sürüleyici,güzel film 10 üzerinden 9

28-05-2018
Akabey Akhan

@Muhammet Şakamı yapıyorsunuz siz ? arkadaşım yayınlanmadı bu hafta bas bas bağırdım 23 şubatta 4. bölüm diye izlediğiniz dizinin yayınlanıp yayınlanmadığını bile bilmeden direk suçlu bilgin AYAKTA ALKIŞLIYORUM SİZLERİ AYRICA BURAYA BU FİLM İLE İLGİLİ YORUM YAPINIZ BAŞKA KONUYLA İLGİLİ DEĞİL.

31-05-2018
Örfi Munis

Yemin Ediyorum süper bir film hele en son sahnesi varya denicek bi söz yok süper ötesi be

02-06-2018
Aka Baybörü

türkçe düblajı nezaman çıkaçak açaba öğrenebilirmiyiz

05-06-2018
Zeycan Özbilek

kaliteli korku gerilim türü filmlerini daha çok görmek istiyoruz sitede zira en çok ilgiçeken film türü

07-06-2018
Özgenç Ertuğrul

güzel olmuş çocuklar iyi bir film..

10-06-2018
Akçan Altun

filmi anlayan için güzel bu filmin bir bölümü saha çıkarsa daha güzel olur devamı olarak.

11-06-2018
Umurbay Yolaç

ok..düzeldi..

13-06-2018
Vahdettin Tunçbörü

songwayfilms.com en iyi film sitesi Ellerine Sağlık Bilgin Keto:Hüseyin Üstündağ

19-06-2018
Mursel Şarafettin

guzeldi, ancak karakterle adam uyuşmuyordu biraz basite alınmış

20-06-2018
Merdan Onan

güzel film ama beni sıktı

21-06-2018
Erencem Şanli

ellerine sağlık kardeş. altyazıda aksaklık var ama görüntü gayet güzel. altyazıda 1–2 haftaya yenisi çıkar ozamn da eklersen sevniriz. bide Transformers diğer filmlerinide eklersen çok güzel olur izlerken seri şeklinde izleyelim

22-06-2018
Canal Hıncal

gercekten iyiydi iyi seyirler

23-06-2018
İskit Beğler

tek kelimeyle harika hemen izle düşünme

24-06-2018
Paki Sehran

ben diyarbakırda askerlik yaptım bu adamın gittiği her yeri gördüm yaw hakikaten diyarbakıra gidip çekmişler helal olsun

28-06-2018
Tekebay Usal

Özellikle okula giden çocukların sonra da önyargılı olan büyüklerin seyretmesi zorunlu olan harikulade bir filim

29-06-2018
Oray Taşcan

bu tarz bilgileri okuyanlar için ideal bir film olmuş.

30-06-2018
Rumi Tüncay

ne kadar antipatik bi velet buyaaa

01-07-2018
Baysal Cemal

biografi tarzında bi film ama müziği seviyorsanız izlenebilir şahsen ben zevk aldım:)

07-07-2018
Akönder Bahir

SÜPER FİLM COK TEŞEKKÜRLER

14-07-2018
Ertingü Mergup

bunu kaç gündür izliyom ama ayrılamıyom bunu çok seviyom

15-07-2018
Baydoğan Denizcan

filmi hissederek izlemek gerekir çok güsel bi konusu war filmin sonlarına doğru göz yaşlarımı tutamadım çok duygusal eğer romantik bir film izlemek istiosanz tavsıye ederim ii seyirler……..

20-07-2018
İlbeği Adahan

Film gerçekten çok güzel çof süper bir film pither parker oynasa daha güzel olucakmış ama süper film

23-07-2018
Fedayi Fedayi

çok güzel bir filmdi

24-07-2018
Züheyr İyisoy

Arkadaş ne ağlattınız yaa. kesinlikle izlenmesi gereken bi film. çok iyiydi.

25-07-2018
Mühreli Ürfi

Film İzlenmeye Değer

26-07-2018
Sadrettin Tanyüz

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film gerçekten cookk güzel kaçıncı izleyisim saymadim artık, vakit ayirdigina değen bir film

31-07-2018
Umutcan Aktemür

harika bir film insana daire hayata dair derinliği olan herkese öneririm

01-08-2018
Receb Takittin

harıka bir fimdi izlerken cook eglendım tesekkurler admın

02-08-2018
Hakkı Karaçay

ya müthiş

03-08-2018
Kiyasettin Nevc˜han

Harika bir film ailece izlenebilir diyebilirim
Tesekkurler admin

06-08-2018
Eyüpcan Müzaffer

BUNU İZLEMEYİ DÜŞÜNEN VARSA DİREK DÜŞÜNMEDEN KAPATSIN ….
BİLMEM KAÇ DAKİKA BOYUNCA FİLM DE BİRŞEY OLSUN DİYE BEKLEDİM. SAÇMA BİR KAÇ SEVİŞME SAHNESİ VE DAĞ DA YÜRÜYÜŞ HARİCİ HİÇ BİR ŞEY YOK.
GÖKHAN ARKADAŞIMIZ KAFASI BASMAYANLAR İZLEMESİN FALAN DEMİŞ DE BUNDA KONUYU ANLIYORSAN KAFANA BEN SENİN

10-08-2018
Behram Donat

Herkezın beklentisi bir Filmde Heyacanlı olması & Sıkmamasıdır Bu Filmde İki Seçenekte var Senaryo İyi yazılmış Ben bir Senaryocu gözlemimle Beğendim Tebrikler

12-08-2018
Dinçalp Kılıçalp

Aman aman aman deyemmm..
nefretlik bir film rezalet zaman kaybı da laf mı ….
bu kadar mı malak bir film olur, siz cüneyt amcalarımızın taşlıklarına kurban olun..
bunu izleyeceğinize açın yeşilçam filerini zevkle izleyin derim o denli…!

18-08-2018
Taygan Yılhan

Soğuk savaş dönemine ait yaşanmış siyasi bir olayı izleyicilerin anlayabileceği şekilde çok iyi sunmuşlar.Yönetmen Spilberg,başrol Tom Hanks olunca film çok güzel oluyor.Mark Rylance filme daha değişik bir hava vermiş.Kendini film sanatına adamış insanların sunumları doyurucu oluyor.Sıkılmadan izledim.Öneririm.

21-08-2018
İğdemir Ertingü

ben bu adama bayılıyorum yaaa film cidden içe işliyor iki gündür çıkamadım etkisinden…

26-08-2018
Akyüz Bozkara

Bigmouth strikes again, There is a light that never goes out… başka?… başka tek bir güzel şarkısı bile olmayan, iyi bir gitaristi olan ama dünyanın en sahtekar herifinin sipastik tavırlarıyla vokal yaptığı,üstüne bırak film yapmayı konuşmanın bile gereksiz olduğu Dünya’nın en boş grubudur The Smiths.Film de aşırı b.ktan zaten..

27-08-2018
Esenkul Mevzun

ya bi insana uzun saç bukadarmı yakışır pers prensini canlandıran jake gyllenhaal adamımsın

29-08-2018
Bahir Çapkan

YA SEVDİĞİNLE YAŞA YA DA SEVDİĞİNLE ÖL demiş bir yorumda arkadaş (: 2. kez izlediğim bir film ve ilk kez yorum yazdığım bir film. Umarım anlatabilmişimdir önemini.

31-08-2018
Nasir Özal

Gel Böylee Hadii

02-09-2018
Savaşan Şirvan

superdi cok beğendim

09-09-2018
Yıldırer Görkel

Bence bu site bir numara diger sitelerde film izlerken hep donma yapiyordu ama burada mukemmel bir sekilde film izliyebiliyoruz adminlere basarilarinin devamini dilerim..

10-09-2018
Gündöndü Sevgen

2. Defa izledim ve yine cok gulup cok duygulandim:)

13-09-2018
Hidir Rohat

film konu olarak ilginç ama her zamanki gibi hüsran bi son bağlanamamış bi son ne zaman türk sineması finalleri yapmayı öğrenecek merak ediyorum ,basit bir yazı yerine finale yakışan bi son beklerdim…..

18-09-2018
Karapars Karapars

film cok güzel emeğe sağlık. izlemeye deyer tavsiye ederim.

19-09-2018
Kani Köktan

Çok iyi bir filmdi bence.. Cate Blanchet’i çok severim zaten.. Hanna’yı oynayan kızı da “Lovely Bones” filminden beri çok takdir ediyorum zaten..
Minik bir düzeltme yapmak istiyorum bu arada.. Filmin ilk cümlesi “i just missed your heart” aynı zamanda filmin son cümlesi de oluyor, çok etkileyici. Ancak burda yanlış çevrilmiş. “Kalbini özledim” değil, “kalbini ıskaladım” olarak çevrilmeli.. Hatta yorum katarsak, “tüh, kalbini ıskaladım” daha uygun olur..
Bu güzel site için emeklerinize sağlık..

22-09-2018
Salami Acunman

Bilgin abduction filmi sitede yok mu? yoksa ben mi bulamadım? Yoksa yüklermisin lütfen. Bu arada siteniz gerçekten çok iyi

23-09-2018
Oğuzman Rahman

Gayet başarılı bir film, aşkın ne kadar değerli olduğunu ve sevdiğinin sonuna kadar beklenilmesi gerektiğini başarılı bir şekilde anlatmış. Son zamanlarda en olmayan şey, keşke hayatta da böyle olsa insanlar

24-09-2018
Hüseyin Özgüneş

sonu cok iyi be

30-09-2018
Bozan Çığal

bilgin ayı tedy 2012 yapımı bulursan izliyelim tşk

04-10-2018
Erimşah Hakan

abi bence harika olmuş izlemeye değer

08-10-2018
Necla Selemin

Efsane film yahu filmi keeees :))))

09-10-2018
Denker Veliyüddin

izlenilmesi gereken bir filim çok iyi kızların bayılacağı bir kapışma

10-10-2018
Huzur Rüştü

abi ben sevgilimle izledim hiç kormadım gecenin 3 ü ışıklar kapalı çok kötü

11-10-2018
Alabay Arcan

ulan ne adamlar var ya adam filmi heycanla izliyor sonra vakit kaybı diyor baskalarını aklını celmek le ne kazanıyor acaba

13-10-2018
Eyyam Hazar

admin internetim hızlı sınırı geçmemişim 8 mbts çalışıyor ama sanırım Wipmle da sorun var takılıp duruyor 30. dakikadayım 60 dkdır izliyorum filmi sinirlerim bozuldu gece gece *.* ilgilenirsen sevinirim. (izleyenler şu reklamlara dık atında para kazansın site keyif sürsün v.s )

14-10-2018
Urı Tümkut

genelde bu tarz psikolojik filmleri severim ama bu olmamış sonu saçma bitti pekfazla heycan yok bence konuyu biraz basitleştirmişler.. olmamış yaa…:/

15-10-2018
Kapkın Okandan

çok güzel

18-10-2018
Öğmen Gümüş

gerçekten izlemeye değer

19-10-2018
Atanur Hidayet

içinde bu kadar yumruk olan ve bu kadar da duygulandıran bir film daha görmedim.Süper.

22-10-2018
Abdi Akboy

fazla bir şey beklemeyin kötü ama çok kötü degil

26-10-2018
Güngörbey Çinel

Sıradan bir film. 3. sınıf aksiyon filmi…

28-10-2018
Timurlenk Koygun

2 yıldır bu filmi bekliyordum saol bilgin

02-11-2018
Ergüder Erlik

Ölümcül virüs oluşturan bilim adamlarının hikayesi 10/6

03-11-2018
Mekan Pevrül

bilgin usta her zamankı gıbı ılklerı cekıyorsun

10-11-2018
Siyasi Abdürrauf

ilk defa yorum yapıyorum film tek kelime ile mükemmel harika müthiş

11-11-2018
Kanıt Köksal

korktum korktum

13-11-2018
İlgü Oluş

Şimdi İzlicem İnş. Güzeldir..

15-11-2018
Çinerk Elgin

filmi izlemeyen hayatından çok şey kaybetmiş olur tamamen kazanılmış başarının öyküsü abi çok iyiydi ya

17-11-2018
Özmut Ebedin

Bunu bizim sinemada yayınladıklarına inanamıyorum… !! Ama Efektler güzelleştirilirse güzel olurdu,

20-11-2018
Kıvanç Özarı

İşkence filmi denilince akla ilk gelen hostel inşallah serileri devam eder yaparlar devamı gelir , testere serileriyle cekişir bence hostel serileri.

28-11-2018
Oymak Şahadettin

HARİKA DEĞİL YANİ GELECEK SERİLER DAHA GÜZEL OLURSA İLGİ ARTABİLİR

29-11-2018
Şehzat Tengizalp

Cok eglenceli komik bir film, izlemeniz önerilir arkadaslar,
Admin tesekkürler.

30-11-2018
Abdüssamet Akdoru

cok enterasan filmdi.cokda guzel cekilmis…boyle filmler izlenmeli okadar

05-12-2018
Altop Bekbars

MMA filmi mi ? never back down gibi daha izlemedim

06-12-2018
Müminhan Ozanay

çok saçma bir film. dövüş sahneleri ve ajanlık eğitim yöntemleri dışında izlenir tarafı yok.

07-12-2018
Sözer Kızık

bilgin tşk ederim.filim süper tavsiye ederim arkadaşlar…

12-12-2018
Okutan Revan

Aynen oncekiler gibi cok guzel ve keyifli. Animasyon sevenler izleyin

16-12-2018
Mehmetali Abdürrahim

Acayip bir film tavsiye ederim dunyayi uzaylilar basiyor ama korkutucu bir film degil dedigim gibi tavsiye ederim.

17-12-2018
Bulut Tuncer

2 inci filmi biran once yuklersen sevinirim tesekkurler film harika otesi izlenir

18-12-2018
Süerden Fikrettin

resmen film yarım bırakılmış saçmalık ötesi!!!!!

20-12-2018
Toygun Torun

Film güzel kitabı çok daha güzel. Filmde olayları iyi anlatmışlar fakat Katniss’in duyguları eksik kalmış. Ayrıca merak eden arkadaşlar için sondaki şarkıların adları Abraham’s Daughter-Arcade Fire, Safe and Sound-Taylor Swift, Kingdom Come-The Civil Wars

24-12-2018
Ener Hepyener

bu filmin kitabı var çok güzel

25-12-2018
Cefa Doğa

Film çok güzel bence Emeğinize sağlık teşekkurler herkese

26-12-2018
Özger Tokyürek

Çok güzel bir filmdi çok iyi yapmışlar cidden izleyin yaş ile alakası yok ben 38 yaşındayım çok beğendim

28-12-2018
Doğuer Eneren

Adını zor hatırlamıştım müthiş film önceden izlemiştim.

31-12-2018
Salis Şah

Yahu arkadaşlar memleketikötü göstermişler bişi değil, 1. filmdeki kadın pazarlamacısı, o kadar kötülükleri yapanlarda bizdenmiş gibi gözüküyor. Bi doğru onlar ya, biziz insanları kaçırıp pazarlayan…

01-01-2019
Bağışhan Bağışhan

merhaba ben özge bu filmin inşallah 2.si çıkar diğenler umutlanmasın çünkü hiç bi barbie nin çıkmadı ben de bütün barbielerde çıkmasını bekledim ama çıkmadı.o yüzden boşuna umutlanmayın bunu okuyun lütfen .hazine avı var bunda izleyin bence bunu bu çok güzel üstündeki yazıyı da ben yazdım he.

06-01-2019
Onay Saffet

saçma saçma yorum atıcaksanız izlemeyin kim diyor size izleyin diye zorlayan mı var dünyada bu arada 3.5 milyar hristiyan 1 milyar müslüman var boş birşey olsa o insanlar niye inansın.

07-01-2019
Canbulat Fatin

yarısında kapattım bildiğin ergen filmi !!1!bir!

08-01-2019
Taykara Yıpar

beklentileri karşılayan bir film

09-01-2019
Mekan Pelir

Sağlam bir filmdir. Öneririm

10-01-2019
Şendoğan Özbilek

5.6 iyidr iyi

13-01-2019
Vahittin Bektöre

arkadaşlar nasıl başlıyo

15-01-2019
Görklü Timuröz

Helal çıkarmışınız valla film fragmanı da süperdi hemen izliyorum

17-01-2019
Oğurata Semahat

ben çok sevdim

21-01-2019
Abdilkadir Behrem

dövüş sahneleri iyi olsa da bir yavanlık vardı filmde.

26-01-2019
Olpak Saadettin

bence güzel bir film olmuş

28-01-2019
Yarkaya Üçışık

bugüne kadar izledğim filmler arasında ilk 5 e girdi.eğlenceli ve insanı duygulandıran bi film.oyunculuklarda harika.

01-02-2019
Zaik Obuz

film gerçekten başarılı

03-02-2019
Koryiğit Aliriza

@haydar

06-02-2019
Zamir Özbek

evet gerilmek istiyorsanız bu filmi tereddüt etmeden izleyebilirsiniz,güzel film teşekkürler.

08-02-2019
Paki Selâhattin

mükemmel yazanlar Allah sizi bildigi gibi yapsın başka ne deyim?

09-02-2019
Zahid Alpar

arkadaslar film harika on numara. zaten jet li varsa o film tamamdır demektir. mutlaka seyredin derim. bilgin emeğine sağlık, çok çok teşekkür ederim.

10-02-2019
Erdeniz Erk

gerçekten çok güzel bir fildi emeği geçen herese tşk ler

14-02-2019
Zafir Dumlu

adamsın admin, film budur abi AMİR KHAN—-

15-02-2019
İslâm Ülkülü

çok eğlenceli tavsiye ederim

16-02-2019
Koçubey Dinçkök

ismi nuh oldugu için izledim fakat sıkıcı

22-02-2019
Gençkal İlgar

bu tarz filmlerin en iyisi denilebilir ayrıca bir çok soruna daha değinmiş harika

23-02-2019
Bozkara Çoğahan

bilgin otomatik geçen part yapman mümkünmü

24-02-2019
Vakkas Belek

film harika !!!

27-02-2019
Coşkunsu Öğrünç

Muhteşem bir BİLİMKURGU YAPIMI OLMUŞ. BU TÜR FİLMLERİ SEVENLER İZLESİN
***KESİNLİKLE VAKİT HARCAMAYA DEĞER…***
NOT: BİRDE FİLMLE İLGİLİ YORUM YAPMAYIN HEYECANI KAÇIYOR.

01-03-2019
Zahir Durdu

harikaydı tek kelimeyle..

11-03-2019
Danişment Falih

en sonunu izleyin 1 39 kala izleyin

18-03-2019
Bektöre Ulubek

Ses kaymış Heralde :/

22-03-2019
Aysungur Beyazıt

orta düzeyin altında bir film . içinde korku sayılacak bişey yok . gerilim çok az .

23-03-2019
Tercan Zaki

admin kesintisiz kaliteli yayın için saol burda eksik olan himen neden gölgelerin gücü adına demedi voltran neden oluşmadı örümcek adam neden bir iki ağ örmedi bu oto botlar nerdeydi buz adam biraz ortamı soğuta bilirmiydi acaba diye bekledim filmin sonuna kadar olmadı çizgi film gibi bişeydi thorun 2. bölümünü beklerken burda ne işi vardı saçmalamışlar anlıycağınız

25-03-2019
Şahinter Yiğitkan

harika bir film ilginç başka bir konusu var sıradan değil 10 üzerinden 7

27-03-2019
Ülgü Ünsoy

Günümüz koşullarını çok iyi anlatan bir film. sadece olan durumu filme aktarmışlar.Bu filme ” ay 5 dk dayanabildim” yada ”zaman kaybı” dicek olan kişinin filmle alakası olmadığını göreceksiniz.Elinize emeğinize saglık

29-03-2019
Tekil Giz

tek kelime söliyim ”MUHTEŞEM” EMEĞİ GEÇEN HERKEZE TEŞEKÜRLER

30-03-2019
Şükran Toktahan

Bilgin lütfen bu yorumumu dikkate al;Seninde bildiğin gibi belirli bi kotayı aşınca adil kullanım kotası devreye girerek hız 3 mbit’e düşüyor bunun için filmleri 3 part değilde esisi gibi 5 part olarak yaparmısın çok rica ediyorum lütfen sürekli duraklatıyorum kardeşim lütfen dikkate al.

03-04-2019
Velet Mihin

film güzel ama bir başrole de johnnyy depp i koyamazlardı

04-04-2019
Şayeste Temirbay

en güzel animasyon film bence budur dostluk güç güzellik tutku ve hırs budur
EJDER HANI NASIL EĞİTİRSİN BUDUR

06-04-2019
Seyitali Akcivan

Film muazzam… Hatsafhada duygu seline kapılmanızı sağlıyor.Kaçırılmayacak bir film

12-04-2019
Süerden Fikret

10 numra 5 yildiz

13-04-2019
Tezok Kızgınyiğit

bence süper, başta benimde şüphelerim vardı ama bilimkurgu ve bir içerik bekliyosanız işte film budur:) iyi seyirler:)

16-04-2019
Tünay Boz

bayagi bir sacma olmuş.İlk etapta Türkleri Barbar bir millet gösterdiklerinde bazı kişiler için oldugunu düşünsem ama filmin son bölümünde boyle bir durumla karşılınca filmin Türklere dolayısı ile Osmanlıya ve hele hele FATİH SULTAN MEHMET HAN HAZRETLERİNE nasıl bir saygısızlık yapıldığını gördüm.Bu kadar da düşmanlık güdülmezki kardeşim.Kazıklı Voyvoda Belgrad da sarayında öldürülmüştür.

18-04-2019
Murtaza Saki

zaman kaybı dedikleri bu olsa gerek

22-04-2019
Kandemir Koyaş

çok güzel bir film izlediginize pişman olmassınız

24-04-2019
Oruç Ersü

mühteşem ötesi herkese iyi seyirler

26-04-2019
Esen Mevlit

10/10 MUHTEŞEM FİLM MUTLAKA İZLEYİN.İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAÇIRIR

27-04-2019
Mutahhar Oskay

bu filmin ilk başları kötüydü sonra güzel olmaya başladı.ama çocukların ikisinin ölüp birinin kalması hiç hoşuma gitmedi boş vakti olan izlesin diycem film boş vakitlerde izlenir ve son olarakta FİLM İZLENEBİLİR HOŞ VE GÜZEL BİR FİLİM BİRDE BİRAZCIK SAÇMA İZLENEBİLİR HOŞ BİR FİLM

05-05-2019
Sağan Sualp

film gerçekten mükemmel.zaman yaratılarak kesinlikle izlenmeli.filmde herşey var.ve mükemmel bir uyum içinde sunulmuş.müthiş bir başarı.

07-05-2019
Rıza Sina

Film degisik birsey ama izlenebilir

08-05-2019
Anı Aysoy

Krolar- medenileşmemişler- şimdiki zamandan geri kalmışlar- ileriyi göremeyenler- hayalgücü olmayanlar hiç yorum yazmasın yazanlarınkide belli zaten. Film harika ötesi. Sonu kötü bitti. Bende çok yanlızım. Hemde evli olmama rağmen. Şu filmi bile karım dahil anlatabileceğim kimse yok. Yada beraber izleyebileceğim. Offffffff

10-05-2019
Ferruh Şengil

muhteşem bi film mutlaka izlenmeli ilk defa bir filme yorum yazıyorum gerçekten buna değer çok etkileyici…
bunun 2 si çıkarmı acaba???

15-05-2019
Günğör Mashar

Yaser Arafat’ın ajan olduğu ortaya çıktıktan sonra, gerisi öykü. Aşk yok. İhanet, kandırna, yalan, üçkağıt var.Filistin, İsrail ablukasında inliyor sanıyorduk. Öyle değilmiş. Lay, lay lom. Sağol Bilgin.

16-05-2019
Omurtak Sadi

emeğine sağlık akıcı vede güzel

18-05-2019
Şerefhan Timurhan

OLağanüstü

20-05-2019
Alpkutlu Baykam

çok hoş

21-05-2019
Mucip Tunçöven

tamam ozaman kardeşim umarım en kısa zamanda duzelır.

24-05-2019
Velattin Alakurt

bu kadar para harcanan bir filmin konusu ancak bu kadar kötü olabilir aksiyonu bol ama hikayesi iğrenç ötesi resmen kesinlikle izlemeyin

26-05-2019
Ferat Neçir

süper direk izle 10 numara

27-05-2019

En çok izlenenler

Canavar – Cloverfield 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Korku

Deep Dark 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler