Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mashar Abdülhamit

gerçekten izlenmeye değer müthiş bir film …

25-02-2018
Tavgaç Erbey

İnancın Tuzağı adlı filmin ilk 10 dksını izledikten sonra buraya geldim. Çok hoşuma gitti True Dedective sevenlerin kesinlikle hoşuna gidecektir. Seri olarak izlemeye karar verdim. Şimdi filmin 2. serisi olan Sülün Katilleri’ni izlemeye gidiyorum. Ondan sonrada 3. seri olan İnancın Tuzağını izleyeceğim. Danimarka yapımı olmasıda ayrı bir keyif. Vikingler adamdır .d

26-02-2018
Tamal Berk

Harrypotterhastası ve Cemre arkadaşım ikinizde tam olarak ne romanını okumuşsunuz nede filmini izlemişsiniz.Orada Voldemort Harry’yi değil hiç istemeden yarattığı hortkuluğunu yok ediyor.Filmi iyice izlerseniz görürsünüz.Oradaki beyaz aydınlık yerde (Dumbledore ile konuştuğu yer) bir bankın altına bakıyor ve Voldemort’un hortkuluğunu görüyor zatenn. Biraz uzun oldu ama neyse:))

28-02-2018
Abdulhalim Beyler

Filmin hakkını yememek lazım ama oyunculuk berbat. Film çok saçma başlıyor. Aslında günlük hayat ele alınarak girilmiş konuya. Hadi değişiklik katalım demişler kadının kocasını aldatmasını katmışlar. İzleyecekler çok bir şey beklemesin. Sonuna kadar izlemedim çünkü film beni sarmadı. Ama hakkını da yiyemem 10 üzerinden en fazla 5 hak ediyor. Mükemmel demek diğer filmlere haksızlık olur.

01-03-2018
Yaygır Ebecen

ADAMSIN BABA

02-03-2018
Hamdi Karakoyun

tek kelimeyle mükemmel bir film emeği geçenlere çok çok teşekkür ediyorum

03-03-2018
Sümerkan Tatar

Beklentiniz fazla olmasın çok kötüydü vaktimi boşa harcadım. Filmde ders verici bir nokta yok maalesef çok karmaşık ve konudan konuya atlıyor sürekli baş roldeki hatunun yaşadıkları gösteriliyor falan aksiyon yok yani..

04-03-2018
Natık Sargut

berbat bi film olmuş. oyunculara bişey diyemiyorum ama senaryosu gerçekten çok kötü. bu arada site son dönemlerimde vazgeçilmezim oldu. emeğiniz için çok teşekkürler..

05-03-2018
Nurullah Özpınar

insanlar cins olmuş yazmaym dyrm ama adam uğraşıyr koyuyor daha ne be hayret bi olay bazıları ha filmde süper zevkine uymuyrsa grp boş yere yorum yapmasın bazıları ayrıca tony montana çok haklı olablr

06-03-2018
Tahayasin Akınalp

Ben ağlamam diyorsan her türlü bahse girerim bu filmi seyrederken kesin ağlayacaksın.Filmde ki sahneler gerçekten mükemmel ve gerçekçi olmuş,gerçek bir boks maçı izler gibi izledim.Hadi hala okuyormusun aç ve seyret.

07-03-2018
Adlığ Âlemşah

ilk defa bir filme yorum yzzıyourum çok kaliteli ve ders cıkarılması gereken bir film …kesinlikle süper ve filmin sonund çok duygulandım….

08-03-2018
Rolkay Necabet

zaman kaybı

09-03-2018
Karacabey Arıkhan

Gozeldi.Baxmaga deyer.

10-03-2018
Tınal Zeyyat

şu filmi izlemeyi çok istiyorum ya ama internetim yavaş yurtta kalıyorum deli olcam.

12-03-2018
Firathan Kurbani

güzel bir film izlemenizi tavsiye edrim

15-03-2018
Maral Olca

Bence izlenilmesi gereken bir film sıkılıp kapatmayı sonuna kadar izleyin sizi şaşırtıp duracak.

16-03-2018
Uğurtay Yay

çok film izledim ilk defa yorum yazıorum bu site bi harika her ne zaman baksam yeni filmler var tebrik ediyorum…

18-03-2018
Atasagun Başöz

bence bu filmden alamamız gereken ders hayatta herkese verilen bir rol var bizden istenen sadece rolumuzun hakkını vermek

19-03-2018
Mirze Necabet

izlemeyin bu filmi.

20-03-2018
Ayvaz Bilgekan

çok güzeldi kesinlikle tavsiye ederim

21-03-2018
Toğuş Özkutlu

yalanla hayatındaki herşey değişir ama eninde sonunda gercek öğrenilir ve geriye pişmanlık kalır …

23-03-2018
Alburak Ataç

filmi cekenlerin ve filmi buraya koyan adminlere bize böyle egitici ve ögretici bilinçlendirici seyler izlettikleri icin teşekkür ederim

26-03-2018
Alim Atasagun

Güzel film eline sağlık

27-03-2018
Umut Baskin

arkadaslar ben bir izleyici olarak filmi cok begendim. bu izlemeyeın diyen arkadaslar ne maksatla izlemeyin diyorlar.onu anlamadım.yapmayın arkadaslar kotülükten kimse kazanmadı ve kazanmıycak. emege saygı.

31-03-2018
Arslan Balkış

@san malesef bilmiyorum araştıabilirsin.

01-04-2018
Kortaş Oğanalp

Film Bence Çok Güzel Tavsiye Ederim Herkeze…

04-04-2018
Bilgiç Özgenç

izledik arkadaşlarla teşekkürler siteye bayıldılar

07-04-2018
Timurcan Ünal

Bu mudur yani korku anlayışı hayaletler resmen kukla gibi oyuncak dünyası sanki bu filmden sonra anladım ki bir Türkler korku filmi yapamıyor birde Japonlar…

10-04-2018
Görkan M.

Hiç sıkılmadım izlerken

12-04-2018
Padişah Secahat

bir the green street holigans iki bu…izlenmesi gereken bir film ve ben sanirim bu adamin filmlerine bayiliyorum

19-04-2018
Sargan Şayeste

1den fınale kadar superdi emegi gecen herkeze tesekkurler .

20-04-2018
Özkın Espir

harika herkese taşekkürler

24-04-2018
Muhyiddin Üseyt

ALLAH’ım sana geliyorum bu ne kadar saçma bi film yaa

29-04-2018
Neccar Özbala

Sayın meryem bunu sana cevap olarak yazıyorum MONSTER HİGH’ın yeni bölümü çıkcak ismide FREAKLY FOSİON olcak ve galiba ARALIK ve ya EKİM de çıkcak

01-05-2018
Hayrani Kasım

//hiç bir suç, cezasız kalmaz.//ama süresi ne olur belli değil. güzel bir film emeği geçenlerin eline sağlık. teşekkür ederim.

03-05-2018
Sedit Ferruh

Ben normalde filmleri IDM den indirerek izlerim ve bu site benim tek favorim. Uzun zanam oldu neredeyse bu siteyi kullanıyorum.
Eğer filime sadece yorum yapıp gerçekten birilerinin izlemesini engelleyen arkadaşlar varsa size birşey söyleyeyim asıl sizler filmden anlamıyorsunuz. Normalde filmlerin altındaki yorumları izlemeden önce tek tek okurum ve bir çok filmede IMDB sine bakmadan izlerim.
Yaklaşık olarak 3.000 in üzerinde film izleyen birisi olarak size söylüyorum ki bu filme yorum atan arkadaşları şu 2 filmi izleyin
1. si MOMENTO (akıl oyunları)
2. si PRESTİJ

05-05-2018
Ebet Denizmen

süper

06-05-2018
Hayrani Kasar

gerçekten güzel, eğlenceli ve seyredilmeye değer bir film

08-05-2018
Satuk Timurkan

Çok çok güzel bir film şu hayatı nasıl yaşayacağının farkında olmayan herkesin izlemesi gereken bir baş yapıt bu filmi bize sunan ve emeği geçenlerin ellerine sağlık

10-05-2018
Sevik İhlâs

Valla bizim lisedeki tiyatro gösterimiz bundan daha iyidir. Oyunculuk değil bu adamlar tutmuş replik okuyor. Kağıda bakarak falan okusalar bundan daha duygulu olur. Sitedeki birkaç troll de 10 puan falan vermiş, IMDB 3,4 burdaki puan 9,5. Sözün bittiği yerdeyiz.

11-05-2018
Arlan Baler

dehsetül vahset süper birşey tavsiye ederim sürekli aksiyon macera var

13-05-2018
Aru Bozdoğan

Küçük Kızın oyunculuğu çok etkiliyor.

14-05-2018
Salli Vejdi

harika bir filmdi sakın kötü yorumlara bakıp izlemekten vazgeçmeyinn. her an ne çıkacak diye heyecanla izliyorsun filmi gayet güzel bir gerilim filmi

16-05-2018
Alçın Ataergin

sıkılmadan ızlenılecek guzel akıcı bır fılm

17-05-2018
Selam Yünüs

büyük beklentilerle açtığım ama hayalkırıklığı yaratan bir film

18-05-2018
Ahdettin Cida

Duygusal ve öğretici ders çıkarılacak bir film .

20-05-2018
Sari Vezir

yapanların elleri dert görmesin

22-05-2018
Şükri Abuşka

Arkadaşlar,lütfen filmi izlediğiniz zaman filmin size verdiği coşkuyla filmin tadını kaçıracak şeyler yazmayın… Kendi kendime dedim ki acaba nasıl bir film, yorumlara bakayım, adam “yaa keşke sonunda ölmeseydi” yazmış…

25-05-2018
Belen Ulubey

Komedi dram müthiş bir film ve sürpriz final kesinlikle izleyin.

26-05-2018
Alpağan Baturay

çok güzel bir filmdi etkileyici ben türkçe dublajını izlemiştim şimdi alt yazılıyı izledim müthiş b,r oyuncu amir khan 3 aptal yerdeki yıldızlar fanaa dhoow3 ve ghajini salman ve shuhruğada bayılıyorum haftada en az mutlaka 2 3 hint filmi izlerim salmanın shuhrukun veya amirim

29-05-2018
Oran Sağun

harika bir site bu filmi çok izlemişim bu olsun diğer filmler olsun müthiş bir site emeğinize saygı

30-05-2018
Abdu Felemez

Yaa iste insanlarin bencilligine bilgisayarlar bile dayanamiyor !

03-06-2018
Çıda Halilullah

film çok güzel ilk olarak 1. filmi izlemelisiniz ve açıkçası ben ilkini daha çok sevmiştim.13.48’de Türkiye var onada sevindim

06-06-2018
Aytek Beydaş

Mükemmel ötesi bir film en sonunu mutlaka izleyin 5.bölümün en sonu

07-06-2018
Bukan Gabil

basdan sona sardırarak ızledım seyretmeye deger bır sey buamadım emege saygı tesekkurler

09-06-2018
Berkin Cenger

İğrenç bi filmdi çok sıkıldım tamamen zaman kaybı…Deseydim eğer herkes bana gıcık olurdu :)) Film çok güzel arkadaşlar tavsiye ederim

13-06-2018
Güntaç Onuray

@seda kendi fikrinizi kendinize saklayın bence, ben de alt yazılı değilse izlemiyorum filmi, dublajdan nefret ediyorum. ne hakla alt yazılı paylasma diyorsun?

15-06-2018
Tekün Gözütok

Abi, yanan adamların savaştıklarını görünce, bırakıyorum. Yana yana saldırıyorlar. Yok artık.görüntü kalitesi düşük. Sağol bilgin.

16-06-2018
Heybet Çiner

Zaman kaybı ise yazmayın buraya kesinlikle izlemeyin diyen arkadaşlar ..! Siz nie izlediniz belki herkesin görüşü farklıdır çok patavatsız yorumlar yapıyonuz daha filmi izlemeden yorum atan bile oluyor… Bilgin kardeş emeğine sağlık

19-06-2018
Onur Abdusamet

love ramazan

20-06-2018
Gülbettin Gülbettin

konu siradan, siddet gereksiz fazla, zaman kaybi..

21-06-2018
Yadikar Adarkan

kesinlikle ve kesinlikle zaman kaybı..sitede daha güzel filmler var..izlemenizi tavsiye etmem..nişancılık japonlara yakışmıyor :):)

23-06-2018
Karakurt Malkoçoğlu

film güzel konusu iyi ama sonu değil .

24-06-2018
Hünkar Müfid

10 numara filim olmuş sonu biraz kötüdü gelin bu işi tatlıya bağlıyalım:)
izlemeye deyer

25-06-2018
Okakın Tandoğan

çok teşekkürler

28-06-2018
Börü Üçük

serisi gelecek mi sizce?

29-06-2018
Şükrettin Mümin

Dürüst olarak söyliyim ki film beklentimden düşüktü,çünkü geç izledim ve hep aşırı övüldü film,işte süper şöyle böyle falan…Filmin kendi içinde vermeye çalıştığı mesajlar var evet anladık ama bunlar biraz daha çok kendi ülkelerine faydalı gibi.Malum orda heykeller,hayvanlar,insanalar yada daha farklı birçok safsata inanış var.Ha Dünya nın heryerinde var,hatta bizde de var elbette ama orası daha çok yani onu belirtiyim…Birçok hint filmi izledim hatta Amir Khan nın da filmlerini bilirim yani bu film onlardan daha iyi diyemem çünkü gerçekten ne çok hüzünlendim nede aşırı heyecan yada merak olmadı izlerken…Her çocuk özeldir ve 3 aptal filmlerindeki duygu ve sorguyu vermedi bana…Şaşırdığım tek yer tren istasyonundaki patlamaydı,hiç beklemiyordum orda çünkü,ama sonunu baştan tahmin edebiliuodum zaten.Heleki kızın kiliseden yanlış mektup yüzünden ayrıldığını daha orda anladım gerçekten şaşırtmıyor sizi ve sonuna kadar da ha klasik falan diyosunuz.Filmin dini inanışları insanların sorgulamadan herşeye ve herkese inanıp yanlış çözümleri takip etmesini eleştirmesini yerinde buldum.yani toplum psikolojisi işlenmiş filmde ve bunu da biraz komedi biraz da dram ile harmanlamışlar…Yinede iyi bir filmdi sonuçta ama kesinlikle tekrar izlemek isteyebileceğim filmlerden değil…

30-06-2018
Eti Mükremin

iyi kalitede olanı çıkmış var arama ya harry potter ve ölüm yadigarları yazın çıkıyor

03-07-2018
Razi Seyithan

güzel bir animasyon ama siteye daha fazla animasyon filmi yüklensin lütfen

04-07-2018
Aşır Baskak

Önüne Gelen Film yaparsa böle rezil filmler ortaya çıkar. saçma sapan bir film tavsiye etmem.

07-07-2018
Göktunç Erimer

harika bir film harkese tavsiye ederim

15-07-2018
Özbaş Sarpkın

bukadar yorumun içinde sadece bi kişi fimi begenmemiş.bu garip değilmi.izleyin

20-07-2018
Enginiz Hüner

@bahar avcı Kontrol ettim açılıyor Tekrar denermisiniz.

23-07-2018
Müştehir Sülemiş

Film güzel izlemenizi tavsiye ederim. Emeği geçenlere teşekkürler.

24-07-2018
Baver Jankat

çok güzel bir film çok beğendim ….

25-07-2018
Verdî Gökşen

ellerine sağlık bilgin
film izlemesini bilmiyorsanız izlemeyin bu tarz filmler böyledir

26-07-2018
Şahan Taycan

Biraz Daha İzlersem Ağlıycamm

28-07-2018
Yalavaç Bilgetürk

Harika bir animasyon tek kelimeyle harika herkese Öneririm…

30-07-2018
Ünverdi Göksenin

çok sacma bi film altı dakka elli sekiz saniyesi saçmalıktı filimin geriside sacmalik

01-08-2018
Öbeydullah Seyifali

kesinlikle izlenmeli, cok eğlenceli . Askta varsa konu bitmiştir..iyi seyirler her kese

02-08-2018
Duman Gökbayrak

idare ederr vakti olanlar izleyebilirr !!

03-08-2018
Ural İbo

kaçırmayın derim izledim EN İYİ FİLMLERDEN BİRİ OLDU

04-08-2018
Yaltıray Birsoy

Very very nice movie….

09-08-2018
Balâ Bolgan

Her zaman olduğu gibi biri”harika” demiş, biri “berbat” demiş. Yahu ne kafadan atıyorsunuz öyle? Harika ise neden harika, berbat ise neden berbat? Bir de bunu yazın da biz de bilelim. Yoksa kişisel görüş olarak birine harika, bir diğerine berbat görünebilir. Ama hangi açıdan ve neden?

10-08-2018
Soyuer Yenisu

EYVALLAH GARDAŞ

13-08-2018
Bulgucan Dağa

çok sıkıcı

19-08-2018
Uzkan Zakir

al benden de o kadar başka filme bakam ben yav

25-08-2018
Hatip Karlık

bilginiz bu konuda ne kadardır bilmam ama hepsi teker teker noktasına kadar aynı gerçekde oldu gibi!!! bunların hepsini ve dahada beterini ıraklılardan duydum!! hemde en az 10 kere!!!

26-08-2018
Cevahir German

Konusu güzel gelince hemen izlemeliyim dedim film değişik aslında aralarda çok sıkıldım hatta son kısımlarını izlemeden hemen geçtim konusu farklı olabilir ama İMDB: 7.4 olması biraz şaşırtıcı kesinlikle film bittikten sonra oturup film hakkında konuşabileceğiniz bir şey yok o kadar basit geldi bana herkesin kendi düşüncesi tabiki bilim kurgu desen değil romantik desen o da değil bilemiyorum izleyecek film bulmakta zorlandıysanız ve boş vaktiniz varsa izleyin derim ama açıkçası ben bu filmi kimseye tavsiye etmem.

30-08-2018
Karabaş Arıca

En son Ayrton Senna’nın filminde ağlamıştım birde bunda. Efsane bir film.

31-08-2018
Akkuyaş Arıkal

süper çok beğendim izlemekten hiç sıkılmadım

08-09-2018
Ferman Kazakhan

Tavsiye edilir güzel bir marvel filmi daha

09-09-2018
Tayak Uluerkan

Son sahneleri yok filmin?

15-09-2018
Tanyıldız Yargan

film harika dövüşler super emege saygı valla super

19-09-2018
Seydullah Abay

değişik bi film, aslında pek izlemem böyle filmleri ama sevdim, izlemenizi tavsiye ederim, iyi seyirler

21-09-2018
Karakoca Maksut

harry potteri çok seviyoruuum <3
site admininede çooook teşekkür ediyorum
kesintisiz görüntü çok kaliteli mükemmel sürekli bu siteden izliyorum

25-09-2018
Akkan Binali

Boşuna izlemeyin filmin yarısında bir ara uyuyakaldım acaba acaba derken yine saçmalık

26-09-2018
Zekerya Alpdoğan

ohaaaa! böle film yok abicim ya

27-09-2018
İltemir Özpetek

super!

29-09-2018
Ükkaşe Zeynullah

ONNUMARA FILM OKUMADAN DIREK IZLE

30-09-2018
Saya Tagay

çoK fantastik bir film eğlenceli

01-10-2018
Vaiz Uğurlubey

Bence komik ve eglenceliydi

04-10-2018
Beybolat Çağlam

bilgin her filmi tek part olarak izliyorum ve eminim bağlantısında sorun yaşamayan herkes benim gibi tek part izliyordur kimse filmi 4-5 parça izlemek aralarda beklemek istemez beklemek isteyen zaten durdurur tekrar devam eder buna rağmen filmi tıkladığımızda ilk açılan sayfa tek part sayfası olmuyor ve herseferinde tek partı tıklayıp yeni sayfada filmi açmak gerekiyor. filmi tıklayınca ilk açılan sayfayı tek part yapman mümkünmü?

07-10-2018
Balaz Borak

3.parta kadar dayanabildim sıkıcı puanım 10/4

08-10-2018
Bekan Feki

Muhteşemdi , kesinlikle vakit kaybı değil

09-10-2018
Anıt Aysunar

mütiş 3. kesin olur

11-10-2018
Orak Sunal

Dns ayarlarını nasıl yapıcam Kaça kaç yapıyım onu söyleyin bari

12-10-2018
Doğanhan Gençay

tskler herseye degen bır fılm gercekden elınıze saglık kımın emeyı varsa hakını helal etsın super tek kelımeyle bır fılm tskler

13-10-2018
Bilender Cumhuriyet

tam bir aile filmi

15-10-2018
Anlı Aysü

filmin 2.si cıktığına göre iyi

18-10-2018
Teköz Süruri

SUPERDI YA

19-10-2018
Ersal Hamil

çok saçmaydı

22-10-2018

En çok izlenenler

Şövalye Rusty – Knight Rusty 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Animasyon

Çakmaktaşlar ve WWE Smackdown Taş Devri 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Gece Masalları – Tales of the Night 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Animasyon

Monster High Hauntlywood Macerası 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler