Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Şadettin Ülvi

Film gerçekten harika. Vaktiniz yoksa vakit ayırıp izlemelisiniz

25-02-2018
Evcan Kasım

ne kadar şaçma bir film ya

26-02-2018
Evrim Süheyl

Serinin 2. filmi ilkinden daha güzel ve sürükleyici olmuş ayrıca filmin sonunda 3. bölümünde sinyalini vermişler…tek kelimeyle harika izlemenizi tavsiye ederim

28-02-2018
Gökşen Öge

BU fılımde ulliminatı işaretleri var şidetle kınıyorum

01-03-2018
Ürgün Köklü

sıradan bi hikaye .. Çok beklentisi olanlar izlemesin

03-03-2018
Şenbay Tezcan

perfect

04-03-2018
Taşkent Ulam

yanlış düşünüyosun mustafa yarın iş var sadece 1 film izlicek vaktim var onuda kötü bi filmle kullanmak istemem izinli olduğum gün 2-3 tane izliyorum insanın filme ayırcak pek zamanı olmuyor arkadaşda uyarıyor işte 1 filmlik zamanını hiç etme diye

06-03-2018
Sağbudun Subaşı

Bilgin adminim. Daha bugün babamla Thor 1 İ İzledikk. Babama dedim birkaç aya kadar Thor 2’nin de TR Dublaj’ı çıkar diye.

07-03-2018
Koygun Abuzar

Bilgin kaç gündür spartacusu bekliyorum at artık şunuda izliyelim.

08-03-2018
Ergönen Özvermiş

film güzel tavsiye edilir

09-03-2018
İncil Muslu

yasadigi donemlerde iran’in turk egemenliginde olmasi, kendisinin turk olduguna bir isaret degildir. hatta ibni sina’nin turk olmadigini, aslen farsi kokenli, anadili her zaman farsca olmus bir kimsedir.

10-03-2018
Özgeer Orus

daha izlemedim ama Aamir Khansa izlenir arkadaşlar.

11-03-2018
Abdulmelek Birtekin

güzel bir film.

12-03-2018
Ünsal Sebüktekin

saçma bir bruce filmi berbat

15-03-2018
Topa Vakur

Film eğlenceliydi.Janefer Lopez mukemmel.İzleyin bence…

16-03-2018
Donat İlpars

gayet güzeldi

17-03-2018
San Şahlan

güzel filmmiş çok da düşündürücü.siyasiler seyretsin belki akılları başlarına gelir.şimdi çok merak ettim Metzamor patladığında ıgdırda halkı tahliye edecek bir düzenek hazırlamışlarmıdır acaba

18-03-2018
Sayıner Toran

ben bu kadar güzel bir film izlemedim birde film önerirseniz izlerim ama fandastik veya aile filmi

20-03-2018
Yavuzer Cebe

bi yandan güldüm bir yandan agladım güzel filim di zaman kaybı demeyin izleyin nedimi dizde anlarsınız admin kardeşim eline emegine saglık teşekürler

22-03-2018
Türeli Totuk

film çok güzel çocuklar ilgiyle sıkılmadan sonuna kadar izlediler teşekkür ederiz Bilgin.

23-03-2018
Nayim Selaheddin

sıkıcı

25-03-2018
Duyu Duyu

10 üzerinden 10 tavsiye ederim

26-03-2018
Kansun Kubat

Süper tam 10 kere izledim tekrar izlerim tavsiye ederim

27-03-2018
Engintalay Günal

süper çok sevdim bende bir video yapıp herkese yolmamak geldi içimden beçşa olmak istedim ama sonu böyle olacaksa

29-03-2018
Abdülkahhar Akçora

Harikaydı
Çok başarılı bir animasyondu
Teşekkürler bilgin.

30-03-2018
Borataş Çeliktan

bu film min türkçe yokmu teşekürler.

01-04-2018
Yazar Çelikyürek

Gavur yapiyor be abi :DASDASASDS

03-04-2018
Usta Yurtsan

Harika

04-04-2018
Eftal Sadeddin

Ağlıyorum filmin sonunda daha ne olsun

05-04-2018
Visali Cemşit

bende 7 puan cok fazla bu filme çok saçmalamışlar yarısında kapatmayı bile düşünüm bana sorcak olursanır boşu boşuna bu filmde zamanınızı harcamayın

06-04-2018
Bersan Kiliç

Ya abi çok bence biraz karışık olabilir anlayan anlar güzeldi 10/9

07-04-2018
Cemşit Ferzend

film sürükleyici ve izlenebilir türden tşk admin…

10-04-2018
Torkal Zübeyr

slm fılmın zaman aman eğlencelı yerlerı vardı bos vakıtde ızlene bılecek orta duzeyde fılm asırı komedı degıl…10/6 alırıyı seyırler tsk ler admın kardes..

12-04-2018
Ayata Cansuner

Serini iyi bölümlerinden biri.Bilgin admin saygılar .

16-04-2018
Yıbar Çetintürk

Aslında kitap okunmadığı zaman güzel bir film ama kitaptaki önemli konuları her 3 filmde de o kadar atlamışlarki kitapla karşılaştırılamaz bile

18-04-2018
Özgeer Özgeer

güzel bir film…Samuel L. Jackson ve Ben Affleck ‘in başrollerini paylaştığı “Changing Lanes” (2002)filminden hoşlandıysanız bu film de hoşunuza gidecektir..iyi seyirler

19-04-2018
Tunçel Ethem

güzel film devamı gelirmi bilinmez ama seyir zevki yüksek.

24-04-2018
Berkol Cerit

Ayakta alkışlıyorum

02-05-2018
Dorak İlsavun

film süper . simon pegg ilk defa kötü rolde

03-05-2018
Sarıbay Şefaattin

Bu film i gösteren tüm siteler bozuk yada filmi gösterirken donuyo bi dogru düzgün film bile izletmedinizz bu sitedeki video açılmıyo bile film süper ama siteler çok dandik lütfen bu sorunların giderilmesini istiyorum.

05-05-2018
Hulku Müdavim

film beğenemedim , tek beğendiğim filmdeki sarki oldu my tearsare becoming sea

08-05-2018
Yaybüke Demirbüken

izliyoruz ama belgesel de doğru mu diyor bilemeyiz. acunun tv show programları gibi kimi isterlerse iyi gösterebilirler. Yani kararsız kaldığım nokta şu özsavunma birlikleri olmalı mı yoksa işi devlete mi bırakmalılardı ? Çünkü anladığım kadarıyla çığrından çıkmaya ve mücadele ettikleri şeye dönüşmeye başadılar gibi.

11-05-2018
Eliaçık Güçsalan

film süper 10/7

13-05-2018
Cantekin Dilercan

izlenmeliii…tşk bilgin

16-05-2018
Şeyhmuz Akbuğ

fena degıl

18-05-2018
Günkutan Kanık

tek kelimeyle süperdi tşkler bilgin

21-05-2018
Hüdaverdi Mutahhar

daha öncede izlemiştim çok begendım tavsıye ederım

22-05-2018
Ferdi Kösemen

ben bütün hayatım boyunca böyle film görmedim arkadaşlıktan düşmanlığa bir anda aşka dönüşe bilen dostluklar ve bütün bunlara sebeb olan bir kupa her şeyi gösteriyor bu filimde ben gerçekten beyendim izlemenizi tavsiye ederim hint film leri gercekten başarılı oluyor

23-05-2018
Çağatay Göktuna

Bu nası film böyle saçma sapan, amaç ne anlamadım.

24-05-2018
Karip Selami

güzel film. Teşekkürler Bilgin…

25-05-2018
Yamaç Temuçin

Tek kelimeyle izlenecek nacizane Western-Edgar Alain Po karışımı bir film, yani western-Sherlock Holmes karışımı ve Quentine Tarantino’yu da koyduk mu bi harika !!!Admin teşekkür ederim ,eğer bu tür film izleyen ve seven varsa kesinlikle şiddetle tavsiye ederim.

29-05-2018
Hidir Rolkay

Müthiş bir son …

31-05-2018
Tamer Vural

ızledıgım en kotu sondu

01-06-2018
Özaydin Sitem

Jihad ı kötüleyen bir film zaten yahudilerin işi bozgunculuk çıkartmaktır. unutmamak gerekirki HOLLEYWOOD yahudilerin kurdugu topluluktur ve amaçları insanları saptırmaktır FİLME İTİBAR ETMEMEK GEREKİR ÖLÇÜ BU FİLM ASLA OLAMAZ .Müslümanların arasında kıyamete kadar cihad eden bir gurup olacaktır CİHAD ne demek bunu araştırın BU FİLM YALAN YANLIŞ VE MAKSADI MÜSLÜMANLIGI TERÖRİST GİBİ GÖSTERMEKTİR İNGİLTERE-FRANSA – AMERİKA DÜNYAYA NELER YAPTIGINA BAKIN DÜNYADA MÜSLÜMANLIGI YOK ETMEYE ÇALIŞIYORLAR … masum arapları bugün katlediyorlar ve televizyonlarda bunlar gösterilmiyor…

03-06-2018
Kırbay Nasrullah

ARŞİVE GİRECEK KÜLT BİR FİLM DAHA!!!ÇOK İYİ İŞLENMİŞ SÜPER ÇEKİLEN ORTAMLAR,AKILLARA KAZINAN BİR FİLM!!!İZLEMEYEN KAYBEDER!!!10/9 BİR PUAN KIRMAMIN SEBEBİ ÇOK UFAK BİR BELİRSİZLİK YÜZÜNDEN:)!!!!İZLEYİNNNNNNN

04-06-2018
Rayim Tahayasin

bence cok guzel hatta sssuuppeerr bu filme 7-8 dafa bakdim

06-06-2018
Zemirhan Akalp

bu film o kadar güzel anlatamam bile

08-06-2018
Aşkıner Başal

bence bu filme birazcık daha özen gösterselerdi daha bir güzel olurdu ama yinede çok güzel

10-06-2018
Tinmaz Arıkol

uzun zamandır bir filme bu kadar kahkaha atmamışdım :DD mutlaka izleyin mutlaka,müthiş

13-06-2018
Zinnur Bünyami

Woody Allen yazmış yönetmiş, böyle güzel ve orjinal bir filme fena değil diyorsunuz

14-06-2018
Fahri Kavvas

yok dostlarım ve kardeşlerim biz nekadar iyimserde baksak dar görüşlü insanlar olduğu sürece ve doğudaki kardeşlerimizin beyinlerini yıkayanlar olduğu sürece bu ülkede daha çok kardeşlerimiz abilerimiz koruyucularımız polisimiz şehit olur ama şunu hiç aklımızdan çıkartmayalımki bu akan kanların hesabını rabbime bir bir verecekler ve ne türk’e ne kürt’e ne çerkez’e ne yahudisi hristiyani’na BU ÜLKE BU DÜNYA KOSKOCA PADİŞAHLARA SULTANLARA KALMADIĞI GİBİ KİMSEYEDE YAR OLMAYACAK FANİ DÜNYADA ÜÇ KURUŞLUK DÜNYADA BU KONULARI TARTIŞMAMIZ BİLE SAÇMALIK BENCE BİZ KARDEŞİZ EEEEE DÜNYA UYANIN BE BİZLER ADEM VE HAVVANIN ÇOÇUKLARIYIZ UYANIN…..!

18-06-2018
Yenerol Işıklı

Adam Sandler varsa izlenir abi

19-06-2018
Rafal Sulhattin

bu tip filmleri severim, bu arada arabaya aşık oldum

20-06-2018
Hâlet Tezer

İyi güzel filme benziyor izleyelim

21-06-2018
Mursel Şarafettin

Film iyidi gerçekten insan geriliyor. Ha geldi ha gelecek.. 10/7,5

22-06-2018
Tezelli Kırgız

Her zamanki gibi ses ve görsel efektler açısından başarılı bir film. ABD’nin soğuk savaş halinde olduğu ülkelere de bol mesaj gönderiliyor.Enteresan olan ABD artık müslüman ülkeleri değil de K.Koreyi hedef almış. Tıpkı şu sıralar yürütülmekte olan konjoktürel siyaset gibi. Bir diğer ilginç durum dün itibariyle K.Kore’nin ABD’ye diyalog teklifinde bulunması.

23-06-2018
Gökşin Abdulhalim

güzel bi film di. bu tür film seven arkadaşlara tavsiyede bulunmak istedim.KASIMDA AŞK BAŞKADIR… ama göz yaşlarınıza hakim olun.

25-06-2018
Erbay Kanber

film güzel.

26-06-2018
Örük Almazbek

çok güzel bir filmdi izleyin

27-06-2018
Duray Göksaltuk

ısırganotu’n yorumuna katılıyorum + iyi film emeğinize sağlık.

29-06-2018
Cida Habil

düzeltiyorum burdaki ilk bölümü değil 9 bölümün birleştirilmişi

30-06-2018
Vafit Bek

Bilimkurgu flimlerinde gercekcılık aramak asıl bilgisizliktir ! Yok Ucan Adamlarmıs yok ahtapot kılıklı komik yaratıklar bilimkurgu adı üstünde gercek dısı seyler burda flim afişinde ya da yonetmen %100 gercektır mı yazmısta gerceç dısı buldunız

01-07-2018
Aktunç Arsoy

orta dereceydi boş zamanınız varsa izleyin.

02-07-2018
Onursev Tekok

sonunda ya ne zamndır bunu bekliyordum sağol bilgin emeğğine sağlık. Allah seni başımızdan eksik etmesin

04-07-2018
Cevheri Cevheri

guzel fılm tesekkurler bılgın . ıkı defa fılm ıstegınde bulundum cevap bıle gelmedı bır zahmet ılgılenırmısın

05-07-2018
Ütügen Nur

tek kelime ile “MÜTHİŞ”

06-07-2018
Kalender Korçak

Bence anlamlı. :’)

08-07-2018
Candirem Mansurali

iyi film..

14-07-2018
Erksun Selvi

bence cok basıt bı fılm ızlemeye degmez.. tavsıye etmıyorum vasat

20-07-2018
Yaltır İnce

kesinlikle saçma sapan bir film, başta güzel gidiyordu sonra bozuldu. ‘mükemmel, harika bir film’ diyenle-rede kanmayın nereleriyle izliyorlarsa artık. insan insanı yer şu şekilde böyle saldırgan olabilirler ama bu filmde yemiyorlar sadece öldürüyorlar buda saçma hiç bir insan aç olsa da gereksiz yere sadece insan öldürmez. belki ruhsal bir hastalığı varsa böyle saldırgan olur o kadar yani filmin bu insan yiyen canavar insanlar kısmı bastan sona kadar saçma olmuş. bol bol mantık hatası var İNANMIYORSANIZ İZLEYİN. HATA EVET KESİNLİKLE ÖNERİYORUM İZLEYİN VE NE KADAR SAÇMA SAPAN OLDUĞUNU KENDİNİZ GÖRÜN :d

22-07-2018
Azmun Eraslan

bencede harika hintlilere helal olsun bilgisi olan varmı 2 ne zaman çıkacak

24-07-2018
Ekinci İşgüden

film abartılı

25-07-2018
Bahattin Erdal

milyonları öldüren bir bomba ancak bu kadar şirin gösterilebilir

26-07-2018
Nejdat Şemsittin

SÜPERDİ İZLEYİN

27-07-2018
Andak Aypolat

görüntü kalitesi çok kotü

30-07-2018
Razi Seyithan

güzel bir animasyon ama siteye daha fazla animasyon filmi yüklensin lütfen

03-08-2018
Söğüt Özkurt

Herkese tavsiye ederim. Heyecanli, Egelenceli, komik ve aktion dolu bir film!!

07-08-2018
Müntez Sametcan

çok güzel bir film:)

09-08-2018
Taykoç Umar

Müthiş bir film ben 35 yaşında bir film koliğim arkadaşalar animasyon filmleride nadiren izlerim ancak rezident hayranı oldugum içim bu filmide izledim ve tek kelimeyle MÜTHİŞTİ tavsiye ediyorum pişman olmayacaksınız…

11-08-2018
Talayer Varol

yunanlar kendılerını cok ovuyor tanrılara putlara ınanıorlar onları kendı gozlerınde canlandırıp fantastık bı fılm sunuyorlar bizede ilginc gelıor fakat sadece savas sahnelerı hosuma gıttıgı ıcın ızlıorum başarılı bir film giriş gelişme sonuc aynı 300 spartalı gıbı başarılı bir hikaye aynı olsa bıle bır arkadas film calıntı demıs saten gectigi konu ülke yunanların mılattan oncekı savasları yanı kendilerine göre başarılı bir flm EMEGE SAYGI PAYLASANA TEŞEKKUR EDERIM…

13-08-2018
Kuzey Serim

İyi film.

14-08-2018
Feramuz Hürkan

HARCANAN PARAYA YAZIK..

15-08-2018

En çok izlenenler

The Channel 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Death Note – Light Up the New World 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Suç

Saklı Sırlar – The Silenced 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Korku

Asla Yabancılarla Oynama 3 – Joy Ride 3 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler