Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ozansoy Şahbaz

süper bir şey

25-02-2018
Uruz Atilkan

harika izleyin mutlaka..

26-02-2018
Karadoğan Mahser

tür : drama/gerilim/gizem/
puanım : 7/10

28-02-2018
Oflaz Oflaz

tek kelime ile harika hiç bitsin istemedim süper olmuş 10 üzerinden 100 hem güldüm hem ağladım mükemmel bi film

01-03-2018
Merzuk Sezin

Mukemmel bir film idi insan piskolojisinin ne kadar onemli oldugunu anlatan guzel bir seneryo idi
je remerci becaup ces tes manifique

03-03-2018
Dilder Dilder

Film komedi ve çok güzel.Espiriler mükemmel ama birazcık zeki olmak gerekiyor.10 üzerinden 8 veririm.

04-03-2018
Altınkılıç Baytüzün

Bu yorum yapanları anlamıyorum. Kardeşim filmi izlediysen anlatma bırakta biz izleyelm adam basından sonuna herseyi anlatıyor

05-03-2018
Çankara Günkan

Mükemmel film gerçekten

06-03-2018
Yürekli Fakiri

filmm güzel begendim 10 /5

07-03-2018
Nakıp Öntaş

Gerçekten çok güzel 3. sü kesin çıkar.

08-03-2018
Gönç Ender

pardon 2. partta, iyi seyirler.

09-03-2018
Bilgen Ecer

Müthiş… bu kadar mı güzel oynanır. baş oyuncusundan çocuğuna kadar. müzikler de harika

10-03-2018
Tağay Tolunay

Psikolojik güzel bir film.

12-03-2018
Saltan Şahadettin

Yahu devlet bu adamın oglu ve kız arkadası gibi iki personel daha calıstıyor olsaydı dünya hic sıkıntıya dusmezdi…Böyle boş bir film bir kere daha izlemiştim umarım üçlemem.

16-03-2018
Közer Ünvermiş

ahh be şöyle bı aşka sahıp olamadım ya ona acıyor kalbım

18-03-2018
Ayyarkın Bilgütay

Çok Mükemmel Bir Film İzlemenizi Tavsiye Ediyorum Yalnız İzlemeden Önce Tuvalete Gitmenizi Öneriyorum.

23-03-2018
Tüberk Akpınar

bence zaman kaybı

29-03-2018
Şenyurt Köni

mayıs 2012 marvell yenilmezleri diye 2.filmi çıkıyor kaptan amerikanın filmin sonunda 2.filmin tanıtımı yapılıyor

31-03-2018
Çetintaş Erkoçak

bence çok güzeldi <3

03-04-2018
Mahpus Olgu

Sayin Adminim sitemizde çok az paylaşım yapılıyor bu tür belgeselerde neden acaba…?

04-04-2018
Çinuçin Eliüstün

tesekkurler, cok guzel bir film

09-04-2018
Bedran Kakil

Bu filmin neresi hoş değil? Cidden anlam çıkaramayacak kadar beyinsiz misiniz? ”Sıkıcı bir gençlik filmi” değil bu. Birçok anlam içeren çok güzel bir film. Sanırım bunu diyen arkadaş bu filmde kendinden bir parça bulmuş ve olanları ya da olacakları kabul etmek istemiyor. Bence sen bu filmde Kyle’ın arkadaşı olan kızsın. Muhabir olan değil. Kyle’ın yaşadığı evde yaşayan kamera açan kız. Sana kamerada başarılar. Sıkıcı ve anlamsız bir hayat geçirmen dileğiyle…

10-04-2018
Sak Sübaş

üniversitedeki erken yunan mitolojisi dersinin ergenlere uygun hale getirilmiş hali.

11-04-2018
Atilay Emiray

çok güzel bir film

18-04-2018
Uzalp Zahir

Farklı fantastik bilim kurgu filmleri varsa yükler misin? Buradakilerin hepsini izledim

24-04-2018
Neyzen Şengül

vakit kaybı diyenler filmin ilk on dk sınamı baktınız. evet film yavaş işliyor lakinn çok harikaa

25-04-2018
Erbelgin Derenel

Bilgin cidden helal olsun süper bir site yapmışsın her filme neredeyse ulaşabiliyoruz ayrıca görüntü kaliteleri de süper,teşekkürler…

01-05-2018
Kinyas Nezahattin

Harika ! Harika ! süper film 10/8 emeğinize sağlık…

06-05-2018
Oğultan Raci

harika bir film izlemeye değer tavsiye ederim

08-05-2018
Şakar Uram

Dunyanin en iyi cizgi film serisi .
Show must go on!

11-05-2018
Ergök Özver

berbat bir filmdi…………. şaka şaka iyi bir filmin kıyaslanması gereken tek film hani iyi ama bi alex değil derler ya bu film alex işte

12-05-2018
Yavuz Bülent

Güzel, eğlenceli, akıcı ve bilim kurgu rtaya bu çıkmış izleyin daa

14-05-2018
Gülbeyi Diler

Muhteşemdi ;))))))

16-05-2018
Nusret Münif

Ben bir kaç şey daha yazmak istedim, Miley fanı falan değilim, kızı tanımıyorum ama mimik ustası olduğu kesin.
Filmi izleyip bitirdikten sonra Miley Cyrusun diğer filmlerine baktım ve kız gerçekten başarılı daha sonra müzisyen olduğunu gördüm, müziği de filmi kadar başarılı.Genç kızımızın Maşallahı var iyi yolda ilerliyor nice filmlerini bekliyoruz ve bu yorumu asıl yazmak amacım,eğer bulabiliyorsanız yani varsa altyazılı olarak izlemeniz nedeni sansürler, arkadaşlar çoğu kelime sansürleniyor ve değiştiriliyor bu nedenle filmi altyazılı olarak izleyin derim, bu arada Bilgin emeğine ve yüreğine sağlık:)

19-05-2018
Satıbey Timurcan

İlk defa bir filme yorum yapıyorum Diğer arkadaşların yapmış oldugu yorumlara bakarak izledim ve hep bir beklenti içinde oldum ama hayatım boyunca bir filmde hiç bu kadar sıkılmadım…

20-05-2018
Yalazakan Ecvet

Çok Güzel Bir Film !!!

23-05-2018
Kütfettin Sevdakar

Ne ıncılde ne tevratta nede kuranda boyle seyler anlatılmıyor bunlar bıldıgın sacmalamıslar

24-05-2018
Oktüremiş Oktüremiş

bencede film kendini izlettiriyor.güzl bi filmdi zaman kaybı değil.

27-05-2018
Kirmen Selim

1:13 kapıda barış mançonun resmi var dikkatlice bakın

02-06-2018
Mikâil Abdulbaki

IMDB puanının 6.6 olduğuna bakmayın ben inanıyorum ki bu filmin puanının 6.6 olmasının nedeni Amerika’lı ve Bulgaristan’lı IMDB üyeleri Bazı sahnelerde abartının dozunu kaçırmışlar ama Aksiyon ve dramı iliklerinize kadar yaşayacağınız muhteşem bir film sakın izlememezlik yapmayın…

07-06-2018
Teke Münir

adam Jon snow

09-06-2018
Oytunç Hemdem

Çok kötü dublaj .

11-06-2018
Abdurrahman Akbörü

abi bella flan hikayeee ALİSSS e hastayım nasıl bir güzellik yaaa

14-06-2018
Kaddafi Şehali

Videoyla sitenin alakası yok videolar sitede değil facebookda.

16-06-2018
Soydinçer Eskin

imdb 9,33 vermiş burada yerden yere vurdunuz çok trajik ve ironik

19-06-2018
Uçbeyi Göyünç

.. Muhteşem bir film 9/10

20-06-2018
Tuyan Yalman

Son yılların en temiz en güzel en umut verici, ailenizin her ferdi ile utanmadan, sıkılmadan seyredebileceğiniz ölçülü heyecanlı bir film. İyi insanların dünyayı yeniden yaşanabilir bir cennet yapmak için son uyarı.

21-06-2018
Arıker Arıker

admin bi çözüm bul şu don masın ya arkads

22-06-2018
Dinçtaş Gazal

Ben hayatim da boyle saçma bir film ilk kez izliyorum. Bir saniyenizi dahi ayirmaya degmez .

23-06-2018
Akçan Ayık

diyecek bişi yok güzel bir film izlemeye değer.

24-06-2018
Üründübay Teber

çok eğlendim harikaydi

25-06-2018
Semavi Tanaydın

Yorumların kötü olmasına aldanmayın. İyi bir film severseniz eger filmin ne demek istediğini anlarsınız. Film bir çok tabuyu anlatıyor

26-06-2018
Yürük Ayatin

süper flim bence alacakarınlık 4 de süper

27-06-2018
İsmet Türe

Müslümanlik ve Batinin bakisi,ayni senaryo hep tekrar ediyor,inanan müslüman icin bir gün büyük hesap gününün olmasi teselli verici,kim neye hizmet ediyorsa iyi yada kötü bir gün karsiligini alacaktir..

28-06-2018
Sercan Tandoğdu

bilim kurgu sevenler için biçilmiş kaftan

29-06-2018
Teber Edip

HARİKA <3

30-06-2018
Ümmet Öznur

Sıkılmadan izlənir . akıcı :В

01-07-2018
Kahamurat Şekim

ilk kez izzledim ama çok korkunçtu özellikle köprünün uçması

02-07-2018
Burçay Ginyas

biraz daha dayana bilseydin keşke

04-07-2018
Şihmehmet Abdülhamit

NORMAL İZLENEBİLİR BİR FİLM AŞIRI BİR GERİLİM YOK AMA YİNEDE İZLENEBİLİR

05-07-2018
Alpbilge Atmaca

seste bir sorun var bilgin düzeltirsen iyi olur güzel film benziyo izlemedim ses yüzünden

07-07-2018
Töre Ağmur

Çok güzeldi. Teşekkürler Bilgin…

10-07-2018
Atile Emircan

@bilgin dayı teşekkürler

14-07-2018
Sugat Akersan

güzel bi film canım sıkıldıkca izliyom

20-07-2018
Taşdemir Uğursay

Film 2012 yilindan cekilmis.filmideki arabalar 2013 2014 ve 2015 model arabalar.cekim hatasi yapmislar.))))

22-07-2018
Velet Ur

süper bir film

23-07-2018
Sezal Tanla

yıllardır ilk defa yorum yapıyorum bi film için admın adamım harika bi film di coookkk teşekkür ederim

25-07-2018
Ulcan Ekber

müthişti bir film kesin izleyin aşk acısı çekiyorum aşık olmasamda.

26-07-2018
Sever Üzek

film GÜZELMİŞ , devamı olsa bi 2 saat daha izletir, sonuna kadar merak ettiriyor …

28-07-2018
Zürriyet Abdin

1. filmin aynısı aynı fılmı tekrar tekrar izlemek gibi bir şey yapmayaın 2 partta kapadım şahsen..

31-07-2018
Kiçi Eroğlu

film süper olmuş alt yazıda iyi olmuş . Adamsın bilgin kadında olabilirsin orası karışık

02-08-2018
Atuf Bayduralp

aynı konuyu 4 farklı oyuncularla izledim en iyisi koreliler bence ve konu süper …

04-08-2018
Aktimur Arsal

Film cidden çok güzeldi. Sonunda herşey açıklanıyor. Sonu biraz duygusal mı olmuş ne …

07-08-2018
Zeyni İstiklâl

süpeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr yaaaaaaaaaaaaa

08-08-2018
Mirbek Tinmaz

Çok güzel bir film tşkrler

09-08-2018
Yağız Berkün

izlediğim filmlerden beğendiklerim arasında ve çok güzel İZLEYİN

10-08-2018
Evliya Hayrettin

güzel bir flmdi emeğine sağlık bilgin.

12-08-2018
Şahabeddin Useme

izlenmeye deger

16-08-2018
Berho Ferihan

cok guzel bir filim

24-08-2018
Özben Duruiz

gerçekten berbat bir film

26-08-2018
Arıl Bahattin

İzlenilebilir Bir Filim Teşekkürler Bilgin..

31-08-2018
Ökeer Telim

Murat arkadaşım cümle sonu 2 değil 3 nokta ile olacak

09-09-2018
Değmeer Seydi

sonunda Adam(Abraham Lincoln) e bağlamaları çok hoşuma gitti hakikaten mükemmel film..

10-09-2018
Çakırbey Güman

güzel izlenir 10/8

14-09-2018
Subegi Göçmen

Pars kiraz operasyonundaki eleman değilmi la o

21-09-2018
Gökhun Abdulhadi

Vazgeçtim, bu kadar berbat bi film olamaz. Öteki tarafta bakanlık var, ev edinme derdi var, vatandaşlarım lafı var, geri zekalılık var, dua etme şekli var. Saçmalıkların sonu yok, var oğlu var.

22-09-2018
Hata Mezhar

jem sen ne mezunusun

23-09-2018
İnan Nişanbay

Film kalitesi belli birçok kopukluk olsada.

30-09-2018
Tünak Yamçı

o dolap gerçek olsaydı ya

02-10-2018
Yardak Böget

Hafif komedi serperek harika bir film yapmışlar. korku değil gizem filmiydi ve eğer eğlenceli bir film arıyorsanız tam size göre.

04-10-2018
Şeyho Altıner

Dövüş sahneleri bol olan güzel bir film fakat üvey kardeşi ölünce film bitecekmiş havası vardı. Ayrıca çetin kardeşimize katılıyorum 5. ve 6. bölümler çok güzeldi.Admin sanada ayrıca teşekkürler sitenin müdavini oldum 2,3 haftadır.Filmlerinin partlı olması çok çok güzel tekrar tsk başarılar…

09-10-2018
Şiyar Akdoğdu

çokk güzelllllll

11-10-2018
Maksum Okşak

guzeL izLenmeye deqer bir fiLm

13-10-2018
Barlık Börükan

harika film

15-10-2018
Abdülgadir Berktuğ

bilgin kardeş benim burda üyeliğim vardı 3 4 senelik bi üyelik şimdi giremiyorum neden ?

16-10-2018
Yararer Bozyiğit

Filmi henüz izleyemedim.Görünüşe bakılırsa herkes filmden hoşnut en kısa zamanda izleyeceğim.

19-10-2018
Bellisan Civan

bayıldımm cok güzel bır film izleyın pişman olmazsınız..

20-10-2018

En çok izlenenler

Kasabanın Yenisi – New in Town 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Sanırım Aşığım – Je Crois Que Je L’aime 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Romantik

Being Flynn 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Komedi

Zamanda Yolculuk – Frequently Asked Questions About Time Travel 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Komedi

Güvensizlik Şirketi – In Security 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler