Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Hasane Karatan

iyi bir filmdi kiz kendini hikaye yazicak diye aynisini yasamak istedi ilgincti ama sonu iyi biiti
sagol bilgin

25-02-2018
Ufuktan Yatman

çok güzel bir film herkese öneririm

26-02-2018
Yapalak Öncü

ahahahaha

28-02-2018
Azamet Biltay

emeğinize sağlık süper filmdi

01-03-2018
Saybay Tolonbay

çok eğlenceli güzel filmdi kesinlikle izleyin :))))

03-03-2018
Mengü Sevin

vay be ne filmdi filmi izlerken dedim ki Allah cehennemi ne güzel yaratmış,,böyle kaliteli bi film ve görüntü için ayrıca teşekkürler bilgin

04-03-2018
Deniztekin Üründü

Çok Güzeldi

06-03-2018
Kebir Doğuer

Bilqin yemin ederim hiç flim izleme huyum yoqtur ama senn sitendeki flimleri hep izliyorumm süpersinn ya valla

07-03-2018
Tekdoğan Urhan

benim en sevdiğim film eğer bunu izlemediyseniz bence çok büyük kayıp…

08-03-2018
Safetullah Ürfettin

Arkadaşlar bu kadar saçma bır film yok filmin amacı osmanlıyı kötülemek zaten Fatih Sultan Mehmet sonunda ısırılarak öldürülüyor osmanlıyı katil gösteriyorlar zamanında osmanlı gibi kimse olamadığından

09-03-2018
Siyret Irız

çok güzel

10-03-2018
Hüsref Muhuttin

bilgin kardeşim senin bu siteye üye falan olabilirmiyiz öyle bi şansımız var mı ??

12-03-2018
Nevfel Zengin

nerdeyim ben

16-03-2018
Seyit Vergin

Derin göndermeler barındıran distopik ve güzel bir film.

23-03-2018
Rahmani Serazat

Keyifle izleyeceğiniz bir film,emeğine sağlık Bilgin..

30-03-2018
Konuröz Abdulrazzak

AĞIR ERGEN FİLMİ

03-04-2018
Ergen Özselen

valla 3 cıkarsa seneryo bence hıcgırık evlencek ve cocuğunu eğitcek

09-04-2018
Yurdaay İlbozdu

Battal gazı mübarek film güzel eline sağlık admin

11-04-2018
Sarbek Şayeste

Siz buna mı senaryo diyorsunuz? Bu film Türkiye’de yapılmış olsa şuan aşağllanıyordu. Bence filme seyiriciyi teken tek şey leanardo.

12-04-2018
Gürakın Kanun

gerçekten çok güzel bir film

18-04-2018
Tinmaz Kayrabay

Süper bir film İzlediğim ve izliceğiniz en iyi filmlerden biri, İzlemeden ölme Haciii

24-04-2018
Celâsun İlçi

film gayet güzel çocuğun maceraları daha güzel anlatılabilirdi ama yinede fena değildi teşekkürler bilgin

01-05-2018
Oluk Abdurrazzak

Türkiyenin durumundan dolayı insanımızın ruh halide bozulmuş.Yorumlara bakıyorum acaba kafaları iyimiydi bunu yazarken diyorum.Valla bilgin sana helal olsun bu kadar absürt yoruma psikolojin bozulmadan katlanıyorsun. Film lerin için teşekkür ederiz. Seni hayranlıkla takip ediyoruz. (Not: Abuk sabuk yorumlar atan arkadaşlara cevap bile vermeye gerek yok)

06-05-2018
Akıl Aytunç

ağır ilerleyen bir film ama konu,kurgu ve oyunculuk çok güzeldi. bir nevi intikam filmi de denebilir. sonu zaten tartışmasız çok hoştu.

08-05-2018
Sürhap Akı

sakın kaçırim demeyin bu filmi tam bir harika

13-05-2018
Avcı Cansay

UzayLıLarı hiç sevmezdim hatta uzaylı die birşeyin olduğna inanmazdım ama bufilmden sonra artık inanıorum …

15-05-2018
Ablak Akgil

kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar

18-05-2018
Artık Baran

evet fılm enteresan bazen sıkıcı olabılıyor ama sonu guzel

23-05-2018
Vejdi Açıkgün

elllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

26-05-2018
Soydan Tanyıldız

Drama sevenler için ağır bir film …tavsiye ederimm ….

29-05-2018
Atabey Akıllı

GÜZEL BİR FİLM İZLENEBİLİR.

30-05-2018
Erginsoy Özüpek

Harika bir film 3. izleyişim

02-06-2018
Yoldaş Çinuçin

bu filmi en az 15 kere izlemişimdir en sevdiğim filmler arasında çok güzel bir film ben çok beğendim zaten baş rolde james franco var çok iyi bir oyuncu her filmini seyrederim bu filmide çok güzel tavsiye ederim

03-06-2018
Serdarbey Akarsu

Fragmandır..

04-06-2018
Tumen Sabahattin

Bilgin Abi sağol, dün izledim harika bir yeni yıl hediyesi oldu adamın dibisin valla çalışmalarında kolaylıklar dilerim yeni yılın kutlu, mutlu ve uğurlu olsun selamlar

06-06-2018
Gülsoy Tipi

Bu bir seri arkadaşlar. Önceki Casino Royal lin devamı ve Skyfalla devam ediyor. Derin devlet işlerini anlatıyor. Süper bir film. Özellikle Daniel çok yakışıklı bir adam, James Bond da ciddiyet kattı. Takım elbise çok yakışıyor.

08-06-2018
Savtekin Tacver

arkadaslar yukardakı olmusuz yorumlara aldanmayın onlar cok bılmış fılm guzel izleyın tessekurler bılgın usta

09-06-2018
İllettin Mursel

çok güzel hayranıyım monster high nin :))

11-06-2018
Temizkal Uygar

çok güzel ya

14-06-2018
Tanış Tural

Ergen filmi ama ergenlerin dahi seveceğini sanmıyorum sakın ha izlemeyin

15-06-2018
Nasri Özalpman

sahnelerindeki yaptıkları fantaziler herkezin hemen hemen bildiğin fantaziler.yani az farklı şeyler gösterselerdi bilmediğimiz neyse. dakota çok güzel iş çıkarmış ona laf yok. filmin sonu saçma bitti diyenler var.ve sonuçta bi devam filmi olacak bence devam filmi gelince gayet güzel olacak. ve bana kalırsan bu filmin 2.serisini çekemiyecekler bende kitaplarını okudum 2.kitapda çok daha fazla fantazi ve acı var eğer çekerseler.kitabını okuyanlar için hayal kırıklığı olacak. ve filmde kızın aşkını hissetim ama adamın aşkını hissetemedim az daha iyi oynasaymış iyimiş ve adam evliymiş arkadaş gerçekte karısı nasıl izin vermiş anlamadım.

16-06-2018
Okar Rakım

SÜPER FİLM BU GÜNLERDE BÖYLE GÜZEL FİLM ZOR BAYA GÜZEL

19-06-2018
Yağızkurt Betim

Gerçekten harikaydı.

20-06-2018
Ziyaittin Akasma

21-06-2018
Dündar İrfan

çok teşekürler bilgin bide simpsons filmi için çok teşekkürler

22-06-2018

En çok izlenenler

Hokus Pokus – Passe passe 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Komedi

Röportaj – The Interview 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Komedi

Mükemmel Randevu 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Hayatın İçinden – The Station Agent 2003 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.7 /10

Kategori: Komedi

Zoraki Dedektif – The Accidental Detective 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler