Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Arın Boğaç

çok harika bir film

25-02-2018
Huzuri Said

bnce çok güzel ama anlamadığım tek bişey var bella vampir olcakmı çok merak ediyorum

26-02-2018
Ertuncay Karatekin

harikaa tek kelime

28-02-2018
Aycan Cazim

guzel bır fılmdı emegı gecen herkeze tesekkrlr

01-03-2018
Evrimer Müzekker

Korkutma bizi bilgin busite kapanırsa nerden film izlicez Allah kolaylık versin

02-03-2018
Anadolu Berkan

10 numara film izlemenizi tavsiye ederim yani super yani bi film bu kadar olurdu

03-03-2018
Vahittin Uğurlubey

Vatanımızı hep sevdik ve seveceğiz.Vatanı çıkarları uğruna satanları ne tarih ne de Türk Milleti affetmedi, affetmeyecektir.Bütün şehitlerimizin önünde saygıyla eğiliyorum.Cennetin en güzel yerinde Peygamberimize komşu olursunuz inşaallah.(amin).

04-03-2018
Erin Keskin

süper süper süper

05-03-2018
Cihad Habip

süper bı film

06-03-2018
Soysan Uçarer

Tamamdır izledim. Güzel bir film herkese tavsiye ederim. Teşekkürler bilgin

07-03-2018
Özsözlü Arap

Kimse anlamamış burda adamın çarptığı arabanın arkasında faith yazıyor kader,film kaderi işliyor aslında etki çok güzel yansımış hayatlara filmde ve 21 e kaç hayat sığar düşündürücü bir soru,herkezden ölünce 21 gr eksilmesi ilginç ruh olabilme ihtimali var ama başka bişey de olabilir bu tabi.

08-03-2018
Necim Selcuk

lütfen artık efendi olunuz da iyi bir filmi kötü demeyiniz, film mükemmel ötesi anlıyana.

09-03-2018
Özduran Savak

sonlarına yaklaştım bile izleyin arkadaşlar kaçırmayın sinemasına gidemedim DVD beklemeye bile gerek yok o kalitede zaten sadece japon altyazısı da var biraz o kadarlık olsun hiç muhim değil ama film güzel kaçırmayın kısacası

10-03-2018
Seyda Tural

Merhaba,
Aile ile izlenebilecek duygusal filmlerden bir tanesi.
Azim, sabır ve sevginin gücü..

12-03-2018
Yalazay Bilgü

Jason Statham kral ya adam harbi filmlerde oynuyor. Hakkınıda veriyor.

15-03-2018
Cevri Okgüç

zaman kaybı izlemeye değmez

16-03-2018
Sipahi Tansever

ben kazakistandan geldim ve bu film mi cok beğendim

17-03-2018
Yabalak Aktalay

bu filme kötü son yakışmammış eğer 3 üde hayatta kalsaydı çok iyi olurdu ama son sahnelerde gözümün doldugunu itiraf etmek zorundayım!

18-03-2018
Abdüssamet Akdora

Bravo,

21-03-2018
Erincek Seçim

vay arkadas ya ben ıngılızcesını ızlerken turkcesı yuklenmıs harıka bır fılm ses kalıtesıde gayet ıyı

23-03-2018
Özkan Tağar

yorumlara aldanıp büyük bir iştahla oturduğum filmdi.ték kéliméylé bérbat.

26-03-2018
Hamdi Oktar

bence mandelayı tanımak için yeterli diğildi yüzeysel bir anlatım var ceza evinde bulunduğu sürede eşinin mücadelesi gerçekten taktire şayan bence mandela yı unutturmayan eşinin ta kendisi ve tabiki sadece SEVGİ ve BARİŞ bir ZAFER kazana bilir

27-03-2018
Arsal Balkır

mükemmellll

29-03-2018
Kımız Ersi

süperdi

01-04-2018
Himmet Özertem

Film kendini izlettiriyor da düşük bütçeli bir film beğenmedim

05-04-2018
Taşkıner Ecebey

film guzel ve kalıtelı ızlenemesı tavsıye…

07-04-2018
Ulunay Yıldıralp

muhtesem bir finallll süper bence

10-04-2018
Alışık Ataner

Kacirmayin

11-04-2018
Tuğsavaş Yağın

güzel tavsiye ederim

18-04-2018
Alabay Arcan

Tum Aamir Khan filmleri gibi bu da çok guzel çok anlamlı..Tesekkurler Bilgin..

20-04-2018
Dinçkaya İhya

Gercekten guzel adama uzuldum

23-04-2018
İskan Muttalip

beyler bayanlar girişteki şarkıyı bilen var mı

30-04-2018
Selâhattin Tuğsavul

Sevgilinin seni terk etmesi,seninle olmak istememesi dünyanın sonu değil,yaşa hayatını,her yeni birgün yeni ve güzel olayların habercisidir.

02-05-2018
Zeydin Akaner

altyazisi iyi diyil ama guzel film

05-05-2018
Oliver Sezar

müthiş bir film. soluksuz izledim. Yüklediğiniz için tşklr

08-05-2018
Tayfun Yıldıray

izleyin bence

10-05-2018
Çevikel Egemen

harika bi film…emeği geçen herkese teşekkürler..sitenin müptelası oldum resmen….

11-05-2018
Yağın Cevdet

Süper Bir film iki kez izledim şuan hem ağlıyorum hemde üzülüyorum

16-05-2018
Pamir Selhan

Aksiyon olmadığı için yakınan arkadaslar filmin konusu zaten dram,gerilim neyin çabası bu

17-05-2018
Abdin Fedayi

Kesinlikle izleyin. O koltukta tarantino oturmussa, yorumlara bakmaniza hic gerek yok. Ayrica sirf Michael Madsen icin bile izlenebilir.

18-05-2018
Yatman Büget

ARKADAŞ FİLMİ İZLEYİN NİYE KÖTÜ MÖTÜ DİYORSUNUZ SİZENE İZLİCEK ADMALARIDA İZLETMİYORSUNUZ

21-05-2018
Paksan Selçukkan

Bilgin filmlerde özellikle romantik filmlerde kullanılan müzikleri dipnot şeklinde belirtirsen mükemmellik konusunda bi sıkıntı olmucak

23-05-2018
İlten Mürteza

süper bir film bayılıyorum herkesede tavsiye ederim ve ediyorumda

25-05-2018
Demircan Feramuş

mükemmel

26-05-2018
Göksoy Beyazit

Süper film…kafası basmayan ,zeka seviyesi düşük olan arkadaşlar hiç izlemeye teşebbüs etmesinler.Sonra berbat filmdi ,bir şey anlamadım falan yazarlar…ayıp olur

27-05-2018
Tantuğ Yangâr

cok kötü şekilde seneryolanmış bir film . ve filmediki kız cok cirkin . hep bekledim iyi bişey olur diye ama cok vasat bir filmdii . cok sacma ve asırı abartı .berbat

29-05-2018
Üveys Hulûsi

herkesin anlayacağı türden bi film değil öncelikle bunu bilin. felsefi düşünebilen, belli bir kültüre sahip biri anlayabilir ancak. anlamadan yorum yapacağınıza susun bence. ben gayet etkileyici buldum. ayrıca sonu da gayet başarılıydı. önce can sonra canan diyerek koydu noktayı yönetmen. çok da güzel giydirme yapılmış günümüzün sahte ilişkilerine. ya çift olacaksın ama rol yapacaksın, ya yalnız olacaksın.. evet film sembolikti, ama gayet de açıktı verilmek istenen düşünce. anlayana tabii.

02-06-2018
Geylani Latifhan

film 1 sozle mohtesemdi baxin

04-06-2018
Ünek Tuğ

Hacilar ben yandim sizde yanin.

05-06-2018
Ardahan Bileda

ilkten ninja kamplumbalar diye başladım.su aygırıymış diye devam ettim. hapşırınca kubağa zanettim.lanet olasıca domuz çıktı…..olacak iş değil domuz etini ve köpek köftesini özendiren bir film

06-06-2018
Arıbaş Azer

bilgin biraz daha korku filmleri koyarmisin izlemedigim kalmadi ya süper bir site

08-06-2018
Asutay Bukay

NİNJA SHADOW OF A TEAR TÜRKÇE DUBLAJI NEZAMAM ÇIKCAK BİLGİN

09-06-2018
Öztimur Abdulhalim

evet bilgin donup kalıyo bende ceren gibi keşke 30 olsam filmini istiyorum donmasına rağmen inşallah yüklersin,şimdiden teşekkürler

12-06-2018
Güney Önsel

ben bu fılme kotu dıyen izlenmez dıyen vırrolara hıc bısey demıyorum hemen hemen tum film lere bakmısımdır daha hıc yorum yazmadım bu harıccc film tek kelımeyle superr otesi

13-06-2018
İlgi Okuşlu

3.bölüm dakika 07:56 da ki masadaki kutu pınar süt mü?

15-06-2018
Lamih Lamih

Sakın izlemeyin efekler kötü oyunculuk kötü
bilgin t.ş <3

18-06-2018
Amil Berat

bir danzel filmi 10/7.5

20-06-2018
Arsoy Çığal

Sevgili arkadaşlar hiç düşünmeden izleyin filmi harika admin çok sağol film 10 numara 5 yıldızdı puanı çok az bende benim puanım 7.4

21-06-2018
Üstat Teberhun

İlk defa bir filme yorum yapıyorum ve söylemeliyimki, filmi izledikten sonra gerçekten hayatınızla ilgili düşünmeden ve şüphe duymadan edemiyeceksiniz… Ayrıca paradoksun ne demek olduğunu biliyorum yorumu ona göre değerlendirin

22-06-2018
Turbay Yalın

güzel film

23-06-2018
Meydin Refail

çok güzel bir film anlamlı ne mutlu türküm diyene

25-06-2018
Tansı Tünak

gerçekten izlenilmesi gereken mi film.
25 yıla deyen bir aşk hikayesi..

26-06-2018
Muhamet Ülki

En az 5 kere sıkılmadan izlemişimdir, benim favori animasyonum

27-06-2018
Yusufhan Ahfeş

@ismail Sorun sitede değil TTNET kullanıyorsanız eğer Otomatik dnsleri kullanınız

28-06-2018
Rahim Tanbolat

en başta dondu açılmıyo

29-06-2018
Erginay Gürboğa

izlediğim en mükkemmel filmlerden biri kesinlikle şiddetle izlemenizi tavsiye ederim

30-06-2018
Ayboğa Bayol

Teşekkürler Admin;
@Sedat film çekene telekkür edildigi nerde görülmüş! ya ödül verilir yada küfredilir

02-07-2018
Karaca Okatan

adamsın be admın senı tebrık ederım gercekten işini yapıyorsun bu film içinde ayrıca tebrık ederım senı fılım gercekten guzeldı

04-07-2018
Aytunç Bileda

harika bu filim bitmez bnce bunun mutlaka devamını bekliyoruz

06-07-2018
Güçel Erden

güzel filmdi

07-07-2018
Umman Günbey

bence çok güzel bir film. insanların ne olursa olsun her zaman farklı olan kötüdür politakısı güzel yansıtılmış……..ama sonu nu birazdaha uzatıp duvarın arkasını gösterselermiş

14-07-2018
Topaç Belge

Sürükleyici ve güzel bir filmdi … kesinlikle izlemeye değer!

15-07-2018
Mükremin Yetiş

Güzel bir film tavsiye ederim.

16-07-2018
Olay Abdülcelil

Kitabını okumuştum. Filmi de beğendim. Güzeldi. Siteye teşekkürler.

17-07-2018
Akbet Altav

güzel bir film . Ayrıca önemli mesajlarda veriyor görmesini bilene

20-07-2018
Tunçbilek Göktunç

İlk defa bi filme yorum yazıyorum /sonu cok anlamlı bence efsane olmus gelecekle igili olarak bi denemenizi tavsiye ederim

21-07-2018

En çok izlenenler

Kod Adı Maria – Alias Maria 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Savaş

Age Of Heroes 2011 Film izle

Türkçe Altyazılı - 1053 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Savaş

9. April 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1053 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Ateşli Oda – Habitación en Roma 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 107 kez izlendi

IMDB Puanı: 6,2 /10

Kategori: Savaş

Savaş kategorisinde son eklenenler