Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Selatin Yüsuf

Seyrettiğim en iyi dans filmlerinden biri tesekkürler.

25-02-2018
Satıbey Şerafettin

harikasınız tşk ederis

26-02-2018
Nesij Şerafeddin

konusu ilgi cekici gelebilir ama herhangi bi aksiyon beklemeyin,devamli biseyler olsun diye bekliyorsunuz ve olmasi beklenen sey son partta 10 dakika icinde olup bitiyor,izlemeye degmez

28-02-2018
Abdurahim Çağil

EN İYİ kılıc mızraklarla savas filmi:Cesur YÜREK
EN İYİ silah toplarla savas filmi:Er Ryan’ı Kurtarmak
mükemmel film bastan sona kadar mükemmel gerçekten bazıları saçma sapan yorumlar yazmış ona çok sinirleniyorum bişeye daha çok sinirlenmiştim. Cesur yürek filmini 300 spartalı ile karsılaştıranları hatta 300 spartalı daha iyi film diyenleri bu resmen saçmalık bence insanlar filmde abartı arıyor demekki…Gerçekten mükemmel film

01-03-2018
Uztan Zarif

@İnvisible Teşekkürler bildiğim Kadarıyla yok

02-03-2018
Mevlüt Soytekin

öyle deniz merakiniz varsa bakin baska türlü yalan 15 dakika anca bakarsiniz herkesin zevki baska tamam anladik yuh yane insanlari kandirmayin Bilgin Ellerine saglik dostum internetine kuvvet

03-03-2018
Vâlâ Bedran

part 1 açıldı filim dehşet ul muğazam herkes izlesin….

04-03-2018
Aşkın Basri

amac burda korku fılmı yapmak degıldı!! ben begendım

06-03-2018
Bayhun Canser

oğluma izlettirdim arada bende izlemiş bulundum gayet güzel bi film ama tabii çocuklar için ellerinize sağlık

08-03-2018
Hürşehit Sadi

İzlenecek bir film güzel izlemenizi tavsiye ederim

09-03-2018
Şirzat Tokhan

Ses görüntüden daha önce geliyor filmi bu şekilde izlemeninde bi anlamı yok. Lütfen ilgilenin.

10-03-2018
Muazzam Oral

ben şimdiye kadar bu sitedeki kötü filmlere bile yorum atardım çünkü kötü olsalarda bi hikayeleri var bu filmde ise ne bi hikaye ne bi kalite nede bi göz alıcı oyunculuk vardı bi film film dünyasında bence bi fiyasko

11-03-2018
Batırhan Canel

cok fazla birşey beklemeyin boş vaktiniz varsa izleyin.

12-03-2018
Serfirat Akatay

filmi izlemeye geçiyorum. herkes beğendiğine göre güzeldir umarım hadi bakalım iyi seyirler bana bu site yorumları sayesinde bilgisayarımada çok güzel filmler indirdim çok teşekkür ederim herkese ….

15-03-2018
Meydin Refahattin

Süper bir film tek kelimeyle mükemmel süper devamli izledgim filmlerden biri herkes izlesin

16-03-2018
Tuncer Dede

bir annenin dikkatsizliği ve bu dikkatsizlikten sonraki mücadelesini anlatmış çok güzel tavsisye ederim

18-03-2018
Mezhar Tarjan

Konu olarak cok kötü bir film tavsiye etmiyorum

21-03-2018
Ergönen İşsever

Çağan Irmak… Ağlattın, güldürdün, umutlandırdın… Yine…

23-03-2018
Duracan İmam

GÜZEL VE EYLENCELİ BİR FİLİM TAVSİYE EDERİM

27-03-2018
Adlen Cercis

iğrenç bi film .. !! boşuna harcanmış zaman, emek, para ..

30-03-2018
Baştaş Canbek

Filmin başlangıç ve gelişimini uzun tuttukları için sonucu geçiştirmişler yinede izlenir.

01-04-2018
Duyu İsmet

güzel keyifle izledim emegi geçenlere tşklr

04-04-2018
Altınsoy Aydonat

super ya bu arkadas ben bu filmi 1000 kez sıkılmadan izlerim be

05-04-2018
Çaltı Erandaç

böyle bir zaman kaybı yok çok yavaş ve konusuz saçma sapan bir film. yarısını geçince sonunu merak ettiğim için devam ettim sonuda lap diye ortada kalıyor

06-04-2018
Ilgaz Mücap

Çok süper bi film gerçekten

07-04-2018
Ayman Durantekin

çok güzel bi film.çocukluk yıllarımı da yaşattı

10-04-2018
Arer Ayverdi

uzun zamandır ızledıgım en guzel fantastık tarıhı fılım kesınlıkle ızlemeye deger bilgin ellerıne saglık kardes ıyıkı varsın

12-04-2018
Boratav Erkaya

arkadaşlar fragmanıyla alakasız hadi onu geçtim bu 1.nin özeti sadece biraz daha elektironik

18-04-2018
Ülkütan Özbilge

ilk defa bi film için yorum yazma gereksinimi hissediyorum, son zamanlarda hatta bilim kurgu dalında izlediğim ve sanırım da izleyebileceğim en güzel kurgulu en gerçeğe yakın filmdi MUTLAKA MUTLAKA İZLEYİN…

20-04-2018
Cemil Esendemir

İnanılmaz Ötesiydi Gercektende Harikaydı Angelina Jolie Mükemmelsn

21-04-2018
Yoma Çoker

film yorumları benim filmi izleyip izlememem konusunda etkilidir.tüm yorum yapan arkadaşlara teşekkürler.ayrıca paylaşım için de teşekkürler ,sitenin sıkı takipçiyim

23-04-2018
Uzman Ölmezbey

kesinlikle izlenmeli tatlı bir tebessüm ve farklı bakış açısı hayata

25-04-2018
Vassaf Benol

bilgin film için sağol gönderdim bi ileti ama cevap vermedin tekrar gönderiyim dedim.ya karadedeler olayı filmi raflarda yerini almış facebook sayfasında okudum habertürk gazetesi yazmış.artık koyamazmısın filmi çok merak ediyorum çok korkunçmuş lütfen koysan artık teşekkürler.film berbat bu arada ama önemli değil sonuçta sen türkiyenin en iyi ve en kaliteli film sitesinin sahibisinin.lütfen bul şu film lütfen.

27-04-2018
Boğatır Erencan

bu filmi sinemada da izlemiştim tekrar da izleyebilirim zaten will smith oynuyo kötü olamaz bence . Ve daha fazla will smiht filmide hiç fena olmaz hani

01-05-2018
Günalan Kalagay

3.partta sıkıldım

03-05-2018
Emür Mukrayil

Ben bir resident evil hayranı olarak heyecanla animasyonu merak ettim. Ama, filmle yakından uzaktan alakası yok diyebilirim ve bitmesini sabırsızlıkla bekledim diyebilirim veya animasyon beni sarmıyor veya resident evil oyununu oynamadığım için sarmıyor bilmiyorum. Ama, bitmesini sabırsızlıkla bekledim. Gerçi bir animasyona göre oldukça başarılı ama tipler fln olaylar saçma en sonda o kızın kardeşi olan canavar bile çok saçma.. Bana sorarsanız vaktiniz varsa izleyin. 10/5 diyorum..

05-05-2018
Batdal İzzeddin

ilk defa bir filme yorum yapıyorum .söylenecek iki kelime var.çok güzel ve farklı

08-05-2018
Yelboğa Çerme

ben bu adamın fılmlerını cok severım ama bunu pek begenmedım ole bos zamanda ızlenecek fılm ama super deıl bunun taken dıe bı fılmı var o cok harıkaydı

10-05-2018
Yargı Böke

kaçırılmayacak bir film bana inanın

11-05-2018
Ridvan Ridvan

güzel olmuş ama zor yükleniyor bende

12-05-2018
Alierk Devriş

zaten bu sıtede yorumlara bakarsak fılm ızlemek pek mumkun degıl masallah kımse fılm begenmıyor 3 oscar almıs fılm bıle acımasızca elestırı yagmuruna tutuluyor elestırelım ama bıraz ınsaf hakkını verelım

13-05-2018
İskender Ertuğrul

Bilgin 5.partta bi sorun var bakabilirmisin ?

14-05-2018
Bilgekut Ece

Süper bir film

16-05-2018
Güntaç Matem

@ufuk Dns ayarlarınızı google dns ayarları yapınız.

17-05-2018
Nusrettin Şeşen

Herşey 3 günde gelişiyor. Gerçekten harika bir film. Sadakat sadece.

18-05-2018
Balbay Borakhan

bu iyiydi admin teşekkür paylaşımın için

19-05-2018
Abdulvehap Görgen

çok tehlikeli bir film

22-05-2018
Müzaffer Sebattin

Jack sparow un gemisinin adı kara inci dir.

24-05-2018
Mefarettin Göksal

yapacağınız hiç bir şey yoksa izleyin. konu aramayın basit bir film. 10/3 sadece bilginin emeğine sağlık.

25-05-2018
Ulakbey Yayla

çok teşekkürler görüntü harkaydı filmde öyle arkadaşlar

26-05-2018
Basım Çulpan

ben hayatımda bu kadar sıkıcı bır film izlemedim berbatt 1!!!

29-05-2018
Özsungur Soykut

güzel zevkle izlenir

01-06-2018
Çarman Erdenay

ne filmdi ama

03-06-2018
Meral Sadi

Böyle bir filmi izledikten sonra bile Atatürke’e karşıt cümleler kurabilen ve Osmanlı’nın kalmasını savunan şnsanlarımız…Vahdettin kendi canı için kaçarken,Atatürk vatanı için canını feda etmeye hazırdı

05-06-2018
Aydeniz Bayruhan

saçma sapan bir film konusu bıle yok ne oluyor ne biliyor belli degil kesinlikle tavsiyem değil

08-06-2018
Erciyes Özokçu

Film muhteşem, + birde ülkemizin adının geçmeside onur verici amerikan sinemasında.. gerçekten güzel.. izlemenizi tavsiye ediyorum.

09-06-2018
Şefaattin Uygan

Film inanılmazdı ve sonundan anladığım kadarıyla 2. si çıkar diye umuyorum.

10-06-2018
İyiyürek Refi

FİLM GÜZEL..MTLAKA İZLEYİN.çoğu yerde bazı kelimeler 2 defa tekrarlıyor düzeltirseniz güzel olur.

13-06-2018
Karabudun Akkuş

Güzel filmdi son kapışmaya onada çok güzel sahneler verilebilirdi.

14-06-2018
İncebey Demirkoç

iyi

17-06-2018
Arda Arda

Dublajı ne zaman gelecek ? gelecek mi ?

18-06-2018
Zağnos Nebih

filmin içeriği ve sonu hakkında bilgi vermeseydiniz iyiydi

20-06-2018
Esener Mevlût

amanda seyfried in kusursuz oyunceluğuuuu..!! film çok iyi.

22-06-2018
Mengütekin Veli

Sadece Jason için ve 3 dövüş sahnesi (Tamamı o kadar) için izlenir.Konu ve senaryo çok basit ve saçma.Emeğine sağlık Bilgin.

24-06-2018
Mehdi Mete

super bi film, bilgin ellerine saglik, surukleyici,komik,

25-06-2018
Vasif Barın

Filmin içerisinde kopukluklar var;ama ”şimdi ne olacak” diye heyecanla izledim.

26-06-2018
Salıkbey Şadıman

Film cok karanlik ve konu anlasilmiyor

27-06-2018
Armağan Boratav

sırf yorumlardan dolayı merak ettiğim için izledim ama ?? keşke merak etmeseydim ben hayatımda bu kadar kötü film görmedim bu ne böle baba bana deseler çek bi film semtini anlat vizyona koyalaım valla beğenirdiniz:D:D:D

29-06-2018
Mehmetali Siyahi

sanırım devam ederse lustıs narnia gidicek yada normal dünyada devam edicek ama peter ve susan olmayınca fazla güzel olmuyo ama yinede güzel

30-06-2018
Alptuğ Aybay

@hüseyin can kontrol ettim 4. kez bende sorunsuz açılıyor

02-07-2018
Hata Meyhati

Film izlenmeye değer bir film emekleriniz için tşklr.

03-07-2018
Sevkal Tanırcan

emeğinizden dolayı tesekurler,daha oncekı serılerınıde ızlemıs olduğum bu filmi ,izlemek bana haz verdi, hint filmlerini seviyorum

04-07-2018
Berki Cengâver

güzeldi fakat hiç bir şey anlamadım

05-07-2018
Berksal Durukal

Çok güzel bir film olmuş ama bir okadarda güzel bir okadarda acı ama yine cok guzel hayatta insanin kac defa boyle bir şansı olabilir kim boyle bir aşkı bulabilirki emegi gecen herkesine tşk ederim müthiş derecede cok guzel

08-07-2018
Göknur Öniz

Ağır ilerleyen bir film. Zamanı bol olan ilerletme tuşu izleyebilir. Sonu sürprizli…

13-07-2018
Başbuğ Dalbaş

beğendim görsel olarakta çok güzel

15-07-2018
Kabil Akkaya

2.seyredişim hiç sıkmadı tavsiye ederim

19-07-2018
Köksal Oğuzata

Lutfen eylenceli oyun filmini de eklerseniz cok sevinirim

20-07-2018
Mihail Tayip

Az Çok Anladım Filmi Gerçekten Çok Güzeldi Teşekkürler Erhan .

22-07-2018
Öztaylan Taluyhan

admin güzel film.. Sitenizin daimi takipçisiyim rica etsem Stalingrad 2013 filminide siteye koyarmısınız lütfen rica ediyorum

25-07-2018
Girgin Mürit

güzel bi gençlik filmi..oyuncuları çok beğendimmm.. izleyin derim

26-07-2018
Mestur Siper

bilgin işi tamamlıyor

29-07-2018
Bedri Gökçel

harika bir filmdi teşekkürler bilgin çok beğendim tavsiye ederim herkez izlemeli bence süperdi teşekkürler bilgin

30-07-2018
Tanbay Tunaer

abi film güzel

03-08-2018
Nida Özçam

Güzel…)

06-08-2018
Akdoğu Aysev

izlemeye değer güzel bir film

12-08-2018
Cengizhan Doğantan

Farkli bir bilim kurgu, ama geleneksel senaryo.

13-08-2018
Mükerrem Yetik

berbat

26-08-2018
Nervis Zennun

admin süpersin

27-08-2018
Yücebaş Mebus

hanim,hanim,bunlar benim yavrularim =))) sitane yaa sid =)

29-08-2018
Kıraner Özaktuğ

film yorumları hakedio aksiyon kısıtlı bazı yerlerinde var, komedi ağırlıklı sürükleyici bir film izlemenizi tavsiye etmem izleyin derim …

30-08-2018
isimlert Afşar

biraz geç oldum ama izleyebildim filmde gördüklerimizin gerçekten yaşanmış olması çok ürkütücü bu amerikalıların yatıcak yeri yok hala zulm etmeye devam ediyorlar nasıl olsa bir gün hesap verecekler .. film için teşekkür ederim emeğine sağlık BİLGİN kardeşim

31-08-2018
Alpsü Aybars

film cok guzel tavsiye ederim.admin ellerine saglik bu siteyi seviyorum ya

07-09-2018
Necati Özbala

ben çok fazla beğenmedim 10/6

09-09-2018
Şafaat Aca

Öldüm ağlıya ağlıya ya bunedir

16-09-2018
Özkan Saydam

hayal kırıklığ..ı gündüz izlenir vakit öldürmek için

18-09-2018
Mestur Sirer

fılmde kesılmıs sahneler dahı var sınemada ızledım olmayan sahneler vallaha helal

20-09-2018
Rikap Siraç

Seslendirmesiyle, oyunculuğuyla, konusuyla, işleyişiyle, başıyla, sonuyla her şeyiyle müthiş bir film.Zaman geçirmek değil, zaman kazanmak adına izlenir:)

22-09-2018
Tekebay Usal

film güzel

26-09-2018
Orbay Saim

aslında güzel bir film diğer yorumlarda da dedikleri gibi fazla aksiyon yok hayat mucadelesi gibi birşey 6.8

27-09-2018
Benam Civanmert

Film gerçekten harika tavsiye ederim herkeze baştan sona sıkılmadan izleyebileceğinizi umuyorum

30-09-2018
Bahşı Boğaç

izlediğim ennnn ama ennnnnnn kötü film.
vaktinizi sakın boşa harcamayın !
size 10 kelimeyle anlatabilirim
havuza girip mahsur kalıp kurtuluyolar bu.
bu filmi yapanın ben ta!

01-10-2018
Necip. Selcuk

Türkçe Dublajı çıkdıqında da onu koyarsan sevinirim…

02-10-2018
Yücesoy Demirkurt

herkesin film anlayışı farklı.zevklerde..ben sonuna kdr izledim.nsl güzel diosunuz diyen arkadas için diorum film gzl ufak süprizlerde var ama mükemmel dgl tabiki.emegi gecenlere tskr

04-10-2018
Öğüş Ötün

Zaman kaybı kesinlikle. . Bir kız kafayı yemiş ve olayla alakalisi olan olmayan herkesi öldürüyor. . Anlamsız bir film. Kurgusu vasat.

07-10-2018
Ayşan Çağlam

bu filmi kardeşim için yüklüyorum inşallah güzeldir yorumlara bakılınca güzel olduğu söyleniyor bakalım

08-10-2018
Ziyaeddin Duyu

Bunca senedir film seyrederim ilk defa bu kadar derinden etkilendiğim bir film oldu diyeiblirim. Hint sineması neymiş arkadaş ya. Bu ilk hint filmim benim. İnanın hala etkisindeyim. Muhteşem bir baş yapıt bu. Bİlgin çok teşekkürler kardeşim emeğine sağlık.

12-10-2018
Vefki İhlâs

10 üzeri 10

13-10-2018
Kahir Kahir

ilk defa böyle güzel ve duygsal animasyon izliyorum hatta bu 2. izleyişim

15-10-2018
Alpertunga Avni

kotu

16-10-2018
Kargın Meral

cocuklarimla severek izledik , paylastiginiz icin tesekkür ederiz :))

17-10-2018
Nadim Önalan

Film süperdi.2 tanede güzel şarkısı vardı.Dinlemek isteyenler varsa youtube şunları yazsınlar.
1. şarkı:Battle for Sevastopol ( Битва за Севастополь) 2015
2. şarkı:Юлия Пересильд и Евгений Цыганов Битва за Севастополь OST Океан Эльзы – Обiйми

18-10-2018
Baygüç Cansel

Adaleti sorgulayan müthiş bir film ! Mutlaka seyredilmeli ! Yaşadığımız günlere örnek olmalı Hepimiz John Doe olmalıyız !!!

20-10-2018
Bezgin Bezgin

BU FİLMİ AYLAR ÖNCE İZLEMİŞTİM GERÇEKTEN GÜZEL VE EĞLENCELİ TAVSİYE EDERİM

21-10-2018

En çok izlenenler

Kırmızı Kod – Code Red 2013 Türkç Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.4 /10

Kategori: Korku

Son Direniş – Chrysalis 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.6 /10

Kategori: Korku

Dehşet Kapanı – The Cabin in the Woods 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Korku

Yeşil Cehennem – The Green Inferno 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Macera

Korku kategorisinde son eklenenler