Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Seyid Abdülaziz

Richard Kuklinski’yi Iceman yapan şey çocukken maruz kaldığı şiddet , istismar , sevgisizlik , ilgisizlik vs…
Film bunu açıkca ortaya koyuyor.
Bilimsel araştırmaların da gösterdiği gibi çocuk yaşta böyle şeylere maruz kalmak geleceğin – ki eğer bir gelecekleri olursa – katillerinin , tecavüzcülerinin , sosyopatlarının oluşmasına neden oluyor.Ve bu etkiler genlerinde mutasyona yol açarak “normal insan” yapısından uzaklaşmalarına neden oluyor.Hapisanelerde ölümü bekleyen seri katillerde yapılan 40 yıllık bir araştırma beyin yapılarının “normal insan”lardan farklı olduğunu ortaya koyuyor.Ve aslında böyle olmayı onlar seçmedi , seçtirildi.

28-04-2018
Çıdal Erkutay

çok güzeldi ama sonu çok üzücüydü

29-04-2018
Tör Artemiz

film gerçekten mutteşemdi izlenmeli

30-04-2018
Buğrahan Çulpan

10 numara hatta ötesi bir film bayıldım bilgin sitende muhteşem

01-05-2018
Acarsoy Artuk

Christian Bale in hatrına sonunu bile bile izledim.10 yaşından beri aynı hikayeyi pişirip pişirip yayınlıyorlar.Çizgi filmleri de aynı filmleri de aynı…Nuhun gemisi de Musa da artık kabak tadı vermeye başladı hababamı izlesem zamanımı daha iyi değerlendirmiş olurdum şahsen..

04-05-2018
Tamtürk Tuğsav

Filmin sonundaki müzik, Holly Dolly isimli polonyalı şarkıcı Levas polkanın şarkısı. Filmin diğer şarkıları Japonyalı Şarkıcı Kensentu satu ya aittir.

05-05-2018
Merdan Onar

Filmin başı ve son sahneleri 10 numara olmuş.. Güzel film izlenebilir..

06-05-2018
Uludağ Erbilek

millet film çekiyor işte böyle kendi ülkesinin propagandasını tüm dünyaya izletiyor. keşke bizimde dünyaya izletebildiğimiz filmlerimiz olsa da ülkemizin hatalı imajını değiştirmeyi başarabilsek. ben artık animasyona bile razıyım.. her zaman elimizin altında ve sorunsuz izleme imkanı sağladığınız için teşekkür ederim

08-05-2018
Borakhan Erhan

Çok iyi bi film. Uzun ama asla sıkmıyor. Tabii ki başta konusu ilginizi çektiyse ki bu her filmde öyledir. Olumsuz yorum yapanlar bu yüzden beğenmemiş olsa gerek.

09-05-2018
İmat Kiramettin

@Necip eklenecek bir çok filme ok.ru biraz sorun vardı diğer seçeneklerde düzene girecek

10-05-2018
Verdiat Alan

film erkek için kesinlikle ders verici

11-05-2018
Mergup Seymen

ule 5 milyonluk ülkeden çıkan kaliteli bi film , 70 milyonlukta 1 tane çıkmıyor

14-05-2018
Onurseven Görgü

Dandik diyenlerin ecdada zerre kadar saygısı ve merakı yok..onlr anca muht.y.yıl gibi saçma yalancı ve b.altı filmleri yabancı filmleri ecdada hakaret eden filmleri izlesin..emeğe saygı be.

15-05-2018
Argın Bilgihan

diyecek bişi yok güzel bir film izlemeye değer.

16-05-2018
Ilıcak Mühürdar

AMERİKA SEN ANCAK FİLMLERDE KAHRAMAN OLURSUN. REALDE TEK KAHRAMAN DEVLET TÜRKİYEDİR. AYIK OL

18-05-2018
Müşerref Şınık

Filmi izlemeden yorumlar baktım ve filmden soğudum

19-05-2018
Koçsoy Gediz

filmin yapımında emeği geçen herkesin allah belasını versin kazandığınız para yukarda hesabı sorulcak bu kadar boş para nasıl kazanılır diye vakit kaybı olay yok kurgu yok grafik desen yok filmin yapımı 10tl ye bile mal olmamıştır allah tekrardan belanızı versin

23-05-2018
Orbay Suyurgal

acı yok ROCKY !!!!!

24-05-2018
Olgunsu Adim

gerçekten harikaydı PLAY BAS devam et gitsin …………………………..

25-05-2018
Mestur Sirer

Erkan ve Ahmet arkadas burda yorum yapacaginiza,bir birinizin kalbini kiripda izleyenlere gulunc obyekti olacaginiza,neden STFU (shut the fuck up) yapipta sadece “tamam guzel bi film” ya da ” hayir kotu bir film” deyip gecmiyorsunuz? hos benden baska yazdiklarinizi okuyan yok ama… bende kendi fikrimi bildiriyim dedim…

26-05-2018
Mürşüt Sascha

güzel,değişik,eğlenceli,tşk.ler bilgin

27-05-2018
Aybay Aybay

(( 6 )) sını çıkarın çok güzel ya hemen cıkarın

29-05-2018
Türkşen Uygu

film gayet iyi ve sürükleyici izlemenizi tavsiye derim

30-05-2018
Tarancı Uçbay

Daha iç bi filmini dogru dürüz izlemedim yarın başlıom 1-2-3-4 izlerim bi bkm bu korsanlara .d

31-05-2018
Sümeyye Akgüner

şuana denk bu site gordum en saçma filim buydu bea :=O çok saçma

03-06-2018
Arbaş Bican

daha once ızlemıstım ızleyecek arkadaslar ıcın bı kac bısey yazayım dedım orta sevıyede bı fılm hıc fena degıl bu arada hg dın bilgin

06-06-2018
Uruk Emra

çok uzunda ama güzel değildi diyemem .

07-06-2018
Songur Aladdin

ya kendini beğenmiş insanlar kötü diyor görede eleştirmensiniz filmi eleştiriyorsunz sanacak böyle hiç bir şeyi beğenmeyen başkalarının yaptıklarını küçümseyen kendini jetsosyetede sanan insanlardan nefret ederim.

08-06-2018
Suheyl Akgil

güzel bir film harika seyretmek lazım

09-06-2018
Korkut Abdulsabir

Kaçın!

10-06-2018
Hazım Kavçın

emeğe saygı o deniz sağlık değil..Bu arada film gerçktn güsell…

14-06-2018
Üseyin Acarman

filmin içindeki sadece teknolojıyı begendım

16-06-2018
Mafak Aydonat

eh işte boş zamanda izlenir

18-06-2018
Memili Sugat

Çok güzel film. Teşekkürler Bilgin…

20-06-2018
Sümer Yönet

bazıları boş konuşup adamın asabunu bozmayın illa gece sahnesi değil salaklar içireğe bakılarak yapılır bu işler :*

21-06-2018
Bozkurt Tümkoç

Çok güzel bir filmdi , duygusaldı.
Ellerinize sağlık

22-06-2018
Dahar Haluk

İZLE

23-06-2018
Kortaş Pakbaz

Filmin senaryosuna kafa karıştırıcı diyenler fizik,paralel evren ve uzay bilimi hakkında hiçbir bilgisi olmayan arkadaşlar belliki. Çünki bu senaryoyu anlamanız için azçok uzay bilimi belgeseli izlemiş olmalısınız. Yoksa karışık dersiniz.Alt yazılı izlediğiniz için lütfen tek başınıza izleyin ve anlayarak izleyin. Filmin senaryosu Gayet açıklayıcı anlamayanlar sıradan film severler.Şiddetle Tavsiye 10 üzerinden 9

25-06-2018
Nida Satı

Oha süper bir film

27-06-2018
Yalabuk Aktekin

o kadar kötü o kadar kötü ki anlatamam.bu tecrubeyi yasamak isteyen varsa buyursun

28-06-2018
Şahat Ulusan

süper süper süper XD

29-06-2018
Otak Süvari

iran küba rusya afganistan bir ara araplar şimdi de kötü çocuk kuzey kore abd herdaim kendine düşman bulur filmini çeker film güzel mi? adamlar yapıyor güzel film izlenir izleyin ama en büyük şeytanın abd olduğunuda unutmayın.

30-06-2018
Terim Gürsu

harika bi siteniz var gerçekten başarılarınızın devamını dilerim

03-07-2018
Ataan Burhan

sıradan uzun basit duygusal hint filmi zaman kaybı…

04-07-2018
Savaş Tokay

bu film süper

05-07-2018
Hayrani Kasım

Kevin Costner varsa dusunme!!!!

06-07-2018
Selekman Tanağar

Çok güzel film gerçekten. İzleyin,sıkıcı falan değil.

09-07-2018
Rafettin Semavi

Film gerçekten çok ağır ilerliyor.

13-07-2018
İban Mülcem

Çok güzel bir film

16-07-2018
Ziyat Rebii

Ben filmdeki eva yı gerçek kız sandım meğersem protatip robokt

20-07-2018
Koç Ferzend

filim açılmıyor yardımcı olabilirmisiniz?

21-07-2018
Ferzend Köşker

Bence kesinlikle kaçırmayın arkadaşlar. Eğer Birde FBI,Polisiye tarzı filmler seviyosanız ölüm döşeğinde olsanız bile izleyin derim

23-07-2018
Derlen Yurduşen

harika ötesi mükemmel herkese tavsiye ederim bayıldım

24-07-2018
Uğurlubey Erden

filmi izlemeyenler her geçen dakika aleyhinize hemen izleyin

25-07-2018
Tayfun Uluşan

çok yapamcık geldi bana film rol yapıldığı aleni belli hiç zevk almadım antoni hopkine yapıkışıyor deli rolü bi daha tasdik etti ayrıca admin teşekürler

26-07-2018
Kıvılcım Timuçin

1 yıl arayla 7 tane film çektiler hepside birbiriyle bağlantılı olmasına rağmen geçen zamandan ötürü unutmuşum.En matıklısı oturup 1 den 7 ye kadar birgün aralıklarla izlemek

28-07-2018
Ruhi Ruhi

Güzel bir swat filmi bilindik rehine sahneleri var sanmayın hiçte bilindik bi sonu yok hani hep kahraman hiç ölmeyen bir polis timi görmiyceksiniz fakatttt yine kahramanınız belli ve yine ona bişi olmuyor

30-07-2018
Gülşahin Kadri

bence guzel film konular karıo ama oyle daha guzel olmus herkeze tavsiye ederim kesinlikle izleyın sonuna kadar .

02-08-2018
Gavsi Kınay

X-menin serilerinden en beğendim buydu aksiyon pek fazla olmasada görsellik açısadan 10 numaraydı

03-08-2018
Cenkoğlu Gürkay

hindistana sınır komşusu olduğu için bu filmi izlemem.

05-08-2018
Öğüş Alpin

Harika film Harika Admin Harika site seviyorum burayı

06-08-2018
Mihail Renan

arkadaşlar bendede sorun olmuştu kapatıp açtım modemi tekrar girdim düzeldi ayrıca güzel film

07-08-2018
Mesud Ravent

super

10-08-2018
Akmaner Arıkiz

oyuncular kaliteli, film kaliteli.

11-08-2018
Faris Hilkat

3 kez kendimi zor tutdum.Sadece bunu söyleye bilirim…
İzleyin.

14-08-2018
Velat Alakoç

kimla bu bilgin her yerden bide yeni vizyona gircek olan kralın veliahtıyla ilgili bi film var onuda çalında izliyek %)

15-08-2018
Baydu Canören

harika emeğine sağlık

19-08-2018
Budak Ertunga

bayıldım harikaydı……

20-08-2018
Seyyid Abdülcevat

farklı cinsel tercihleri olanlara ve hakkını arayan işçilere dünyanın her ülkesinde faşistler,ırkçılar,sahte dinciler ve devletin kolluk güçleri hep düşman ve önyargılı.sadece insani özelliklerini yitirmemiş olanlar hoşgörülü ve birlikte yaşamaktan yana.hergün barış,barış,barış diye yırtınanların terörist,devlet terörü estirenlerin vatansever gösterildiği yerlerdeki gibi.

21-08-2018
Umurbey Güçlüer

Film çok Güzeldi Filmin Devamı Gelir İnş. çok Güzeldi…

26-08-2018
Heper Özer

güzeldiii:))

29-08-2018
Nayif Selahatin

filmin konusu ve oyunculuk süper amma velakin bilmeyenler için hatırlatalım wesley snipes bu filme başladığında gerçek hayatta ceza aldı vergiden ve 1,5-2 yıl arası hapis yattı. derken film yeniden başladı vs vs. konu ister istemez koptu. özünde “blade”‘e kafa bile tutabilecek konusu var.

30-08-2018
Özercan Savaş

Bilgin bu arada emeğine sağlık kardeşim. ayrıca film dans sahneleri hariç güzeldi yani o dans sahneleri konusuna uymamış ama izlemenizi tavsiye ederim. aksiyon sahneleri güzel bir film ayrıca duygusallık açısından da başarılı olmuş

31-08-2018
Ayet Behnan

bılgın dıye yazılır adam dıye okunur sende olmasan bı dunya para verırdık su fılmlere sayende cebımızde kalıyor paralar

04-09-2018
İskender Ertuğrul

harika değil

08-09-2018
İleri Özker

Emegine saglık admin.teşekkürler

09-09-2018
Afşar Alihan

jetlinin filmlerini gercekten çok beyeniyorum 4 5 senelik bir film daha önce 2, 3 kere izlemiştim kısaca güzel bi film izlemeyenler izlesin bence

11-09-2018
Kâmran Korugan

hayatımda izledigim en sacma film sakin izlemeyin…..

12-09-2018
Cesur Mehmetçik

saçma bir film
konusu karmaşık
film havada kalmış
tavsiye etmem (6/10)
emeğine sağlık Bilgin (Y)

17-09-2018
Efraim Hulisi

Film gerçekten muhteşem.Yukardaki “izleyici” adlı arkadaşa katılıyorum ve bana kalırsa haftanın filmi değil ‘ayın filmi’ olmalı.Keşke elimde olsa da bu filmi herkeslere izletebilsem.Sağol Bilgin, adamsın.

18-09-2018
Çopuralp Ertuncay

Gerçekten mükemmel bir film,izlemenizi tavsiye ederim…

19-09-2018
Akburçak Aydinç

Güzel film olmuş ama fılm başrol oyuncusununda payı var bundaa.jason statham adamım benım

20-09-2018
Öke Telek

Erdem bey bişey dememiş isim falan vermemiş kimi kastetti nereden biliyorsunuz hatta adamcağız film hakkında yorum yapmış kimseyi de kastetmemiş? Burda bağırıp çağıranlar neden alındılar ki diktatör denince akıllarına kim geliyor ki???? Bu nasıl bi düşmanlık kendinden olmayana, olmadığından şüphelendiğine bile bu nasıl bir kin ? Allah sizi ıslah etsin diyeceğim ama artık pek ümidim yok bu kadar kabadayılığın sonu iyi değil işinize gelmeyen herkese böyle hain bilmem ne damgası vurmayın ortalık fena karışır bunu bilin. Şahsen ben vatanseverliğime toplama milliyetçiler tarafından laf ettirmem gereken neyse yaparım sanaldaki gibi değil o işler…

21-09-2018
Soyöz Coşkan

abi piskolojim bozuldu

22-09-2018
Okuyan Reyyan

teşekkürleeeerrr

24-09-2018
Çotur Dirlik

çok güzel vala

26-09-2018
Demirdöven Süerdem

kısa boyluların izlemesi gerekn bir film:))) senaryo süper

27-09-2018
Tuğrulhan Sabah

Gandolfini’yi izlemek biraz burukluk yaratsa da tatlı bir film seyredilebilir..

30-09-2018
Girayalp Nazmi

Mükemmel ötesi, bayıldım, çok sevdim. Tarzım olmadığı halde ilk ve tek sonuna kadar (genelde sıkılırım) Hint filmi izledim. Muhteşemdi. Sadece bir sıkıntım var??? Yarı Hintçe yarı İngilizce konuşmaları beni rahatsız etti. Neden? Lütfen sebebini bilmek isterim???. (Ama cidden!… Sömürge tripleri olmasındansa günceli tercih ederim.) Ayrıca, her türlü inanışa yaklaşım süperdi doğrusu. (Ki günümüz dünyasından öte bir şeydi.) Artı parantez şahsen Rabbime inanırım bendeniz. Herkesin inancı kendine olmakla birlikte film içeriği itibariyle ve benim özümde de gerekir; Sanırım hepimizi yaratan ve yöneten Tek’tir. Eski Türk’lerdeki gibi değil mi??? Yönlendirmek istemem tabii. Şahsen kanaatimdir efendim, herkese çok özel ala saygı hürmet…

03-10-2018
Kongur Abubekir

bilgin filmi kaldır kardes bence inanılmaz bir ses kayması var bariz 3 4 sn önde gidiyor

05-10-2018
Mutluk Bahrettin

herkese tavsiye ederim bayildim filme

06-10-2018
Jan isimlert

güzel film ama karalama kampanyası da var

07-10-2018
Oben Erçetin

Uri ne? Film tek kelimeyle harikaydı….

08-10-2018
Mehmetsait Pehlil

Kötü yorum yazan arkadaşlara yuh diyorum yuh… lütfen izleyin

09-10-2018
Atila Baybaş

mükemmel bir filmdi.. başların sıkıcı olmasına aldanıp kapatmayın pişman olmazsınız ….

10-10-2018
Aladdin Cüneyd

gercekten tşkler cok guzel filmler yayınlanıyo sıte 10 numara bilgin kardes

11-10-2018
Akburçak Altınışın

tek kelime ile mükemmel , savaş sonunda atına kavuşması ve onun olması çok duygusal .. savaş sırasında kahramanlık gösteren her şey bir kahramandır , cesaretli yürekli oldun at seni çok sevdik mucize at… yönetmene ve ekleyenlere teşekkürler..

13-10-2018
Muzameddin Yaşattin

Çok Güzel Bir Film. Teşekkürler Bilgin. Filmi Biraz Yorumlayacak Olursak. Güzel ve İnsanı Sarıyor. İzlerken Sıkılmazsınız ve Kafanızda Oluşturduğunuz Sorular Sizi Sürükler. Ama Filmin Sonunda Muhtemelen Hiç Bir Şey Anlamayacaksınız ve Benim Gibi Olsun En Azından Sürekleyiciydi Diyeceksiniz.

14-10-2018
Otaran Salgur

Gerçekten mesajı çok sağlam bir film.. Unuttuğumuz şeyi hatırlattı. Tavsiye ederim izlenmesi gereken bir film…..

15-10-2018
Tünay Yanaç

ya partlı sisteme geri döünün

16-10-2018
Abdülkahhar Akçora

Çok güzel ben beğendim

17-10-2018
Tuğcu Dâhi

film güzel film izlemeye değer zaman kaybı değil arkadaşlar

18-10-2018
Kirami Nihat

Film 14 yıl önce çıkmış şimdi izledim

19-10-2018
İbrahim Naip

çocuk çok tatlı

22-10-2018

En çok izlenenler

Ben Dört Numara Film izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Gece Masalları – Tales of the Night 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Animasyon

Düşler Ülkesi – Finding Neverland 2004 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1027 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.8 /10

Kategori: Gizem

Dehşet Kasabası – Aux Yeux Des Vivants 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1031 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Korku

Fantastik kategorisinde son eklenenler