Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nureddin Sevdakar

Kusursuz bir popo Carlos

29-04-2018
Kırtekin Selen

film qüzel hosuma qitti bu arada merwe haklısın korku adasına benzemis..

30-04-2018
Kızılyalım Nejat

müzisyenim.erkek oyuncuda kendimi gördüm bir parça da hayatımı.müzik gerçekten evrendeki tek dil.herşeyi içinde barındıran.çünkü konuşma dili değil midir ifademizi yetersiz kılan,bazen bizi anlaşılmayan;hatta yanlış anlaşılan biri yapan…ne olursa olsun eksik.müzik bütün.ama maalesef ülkemizde müzik kültürü,bilgisi ve anlayışı ve hatta müzik kulağı olmayanlar çoğunlukta.dolayısıyla bu evrensel dili kötü emellerine alet eden,kulağı tembel kalsın ve gelişmesin bu toplumun dedirten sözlü,sözsüz her kötü kompozisyona hayır diyorum!hayır deyin diyorum.ve herkesi müzik öğrenmeye davet ediyorum.ucundan azıcık da olsa tutun.zaman ayırın,araştırın,katılın,davet edin,paylaşın ki gelişin.siz gelişirseniz herşey değişir…:)))

01-05-2018
Meydin Refahattin

Film 10 numara, Şiddetle Tavsiye ederim. izlemeden geçme.

02-05-2018
Öztanır Öztanır

süper ötesi mutlaka izleyin arkadaşlar.. asla pişma olmazsınız…

04-05-2018
Yarluk Börübey

izledigim en guzel fimlerden biriydi gercekten .

05-05-2018
Demirok Tevhiddin

ya bu filim korku filmimi sormak istdim

07-05-2018
Erboğa Günkan

kesinlikle dublajlı izleyin ilk defa dublajlı izlediğime pişman değilim

08-05-2018
Gürbaş Kaplan

bence tek part yapmamalısın…bu haliyle memnunum çok…tek part olan sitelerden hiçbirinin tadı yok…72.dakika muhabbeti var daha hiçbir filmin sonunu izleyemedim ağız tadıyla

09-05-2018
Kurban Sertaş

kitabıda var ama tam yansıtılmamış güzel bi film

10-05-2018
Barsen Eyvaz

AZ ÖNCE 1. BÖLMÜ İZLEDİM MÜKEMMEL ZAMANLAMA BİLGİN :)) AKŞAMDA BUNU İZLİCEM TEŞEKKÜRLER

11-05-2018
Mehti Serter

Çok teşekkürler.Umarım verdiğin emeğin karşılığını alıyorsundur

12-05-2018
Dayı Hulagu

arkadaslar jason stathan filmi keyifle izleyebilirsiniz supenız olmasın filmden,iyi seyirler

13-05-2018
Necmettin Semal

Film olarak ses görüntü 10/9 alır nedeni görüntü rüya görür gibi xD biraz hobbit görüntüleri var. Onun nedenide görsel efektleri stüdyo ortamında yapmaları sanırım. Filme gelicek olursak 7.ci oğul saçmalığı hariç (malüm adama sorarlar 7 oğul gelene kadar o kolye nerdeydi xD) filmin gidişatı ilerleyişi gayet başarılı çocuk filmi diyemeyiz ben yeğenlerime izletsem sıkılırlar kapatırlar. Bu gençlere ve yaşı büyük insanlara hitap eden bir film. Ailecek izleyebilirsiniz bir kaç öpüşme sahnesi var hatırlatıyım. 10/6 sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film…

15-05-2018
Yanbey Bozerk

Çok güzel bir film di bence..Sonu bu şekilde biten filmlere bayılıyorum..Emeğe sağlık diyorum.
Teşekkürler Admin

17-05-2018
Okal Rahmet

Bilgin türkçe dublaj ne zman çıkar söylermisin lütfen önemli altyazı içinde tessekurler.

18-05-2018
Meşhut Ramadan

Merhaba Bilgin, filmlerin hepsinde ekranın alt ve üstünde siyahlık var.
Nasıl düzeltebilirm?Tşklr.

20-05-2018
Baydu Denizhan

Bu tarz filmlerin sevenleri olabilir. Ama ben hoşlanmadım…

22-05-2018
Sergen Ünsever

arkadaş böyle sıkııcııı br filme kim bu kadar bol puan vermiş resmen 4.5 !!! 4.5!!! zaman kaybı ilk filmi izleyin bırakın derim!

24-05-2018
Oflazer Özüak

süper bayılıyorum harry potter’ın filimlerine

25-05-2018
Osman Osman

bu dead space aftermath 2. film mi

26-05-2018
Süleyman Taştekin

Film kötü yani daha iyi olmasını umarak izlemiştim ama kötü. Tam zaten kötü bari sonu iyi biter bekleyeyim dedim sonu daha da kötü. Böyle sadece çekmiş olmak için film çekilince sinir oluyorum bu vesileyle siteye ilk yorumu da yapmış olduk.

28-05-2018
Uçur Özdoruk

Gerçekten bu sitenin hayranıyım.Böyle filmleri paylaştıkça daha da çok hayran kalıyorum.Film gayet güzel.Tabi sizin emeğinizde unutulamaz.Emeğinize sağlık.

29-05-2018
Vicdani Cemre

mükemmel film..çok eğlenceli , hem çok komk hemde aksyon var

30-05-2018
Feti Nevaf

Yorumlara bakarak izlemeyi tercih ediyorsan eğer,bu film seni ne güldürür ne de keyiflendirir.
İzlerken duygularını dondurur ve taraf seçmeye zorlar. Tarafını seç ve keyifle izle, beğeneceğinden şüphen olmasın.

02-06-2018
Mengüalp Olsan

cok ozur dılerım ama bu fılme 10 numara dıyen arkadaslar ya fılmı ızlememıs yada hıc korku fılmı ızlememıs lutfen dogru duzgun yorum yapınkı harcadıgımız zamana degsın. bence vasat bır fılm sayılır.

04-06-2018
Şahinbay Şahinbay

Film kalitesi olarak güzel. Ama politik olarak yine istilacı batı zihniyetini aklama çabalarının yansıması. Libya’nın şu anki durumunun baş sorumlularından bir ABD.

05-06-2018
Dolan Gıyas

arkadaşlar tavsiye ediyorum hemen izleyin 10 numara film böyle film kaçmaz

06-06-2018
Nüsret Şeyhmus

Film harbiden harikulade kesinlikle izlenmesi gerekiyor 10/9

07-06-2018
Gücer Müderris

bu puanı nasıl almış bu film

08-06-2018
Gayur Kınaytürk

eşimle izledik ve çok beğendik :)))

10-06-2018
Temizol Zikri

cok guzel..ızleyın…

11-06-2018
Yenel Irkıl

Şuana kadar izlediğim filmlerden en iyilerden bitanesiydi . sonuna çok üzüldüm . izlemenizi tavsiye ederim

12-06-2018
Siraç Tansık

çok güzel bir filim sanki birileri herşeyden korkmamızı istiyor gibi

13-06-2018
Bilgütay Enhar

sadece vakit kaybı…

15-06-2018
Kardoğan Necasi

muhteşem bir film serinin en iyisi muhteşem kurgu muhteşem akış tempo oyunculuk inanılmaz iyi kesinlikle efsaneleşir seri arasında inşallah bu kurgu gibi devam seriside bu şekilde olur emeklerinden dolayı teşekkürler bilgin kardeş

17-06-2018
Erserim Sermet

Tilkinin dönüp dolaşıp gelecegi yer kürkçü dükkanı …güzeldi ve ders verirciydi.

18-06-2018
İyigün Onur

süper ya

19-06-2018
Aycıl Bayram

izleyin izleyin hangi film olursa olsun saçma sapan yorumlara bakıp geçmeyin belki sizin seveceğiniz tarz film emeğe saygı

20-06-2018
Fanambinana Kahamurat

Cok guzel,tesekkurler.

21-06-2018
Mirze Rolkay

ne öldürür nede güldürür

23-06-2018
Altaner Bayru

demeli ki gecekten cok guzel

24-06-2018
Selâhi Uztekin

kesinlikle izlen mesi gereken bir film tavsiye ederim

25-06-2018
Hezarfen Kavurtbey

ayy inanmıyorum nasıl hemen yüklediniz ya

26-06-2018
Köklü Alikadir

bence 8-13 yaş arası bi film tabi büyüklere de akıcı gelir birazda asıl hitabı 8-12 yaş bende herkez iyi seyirler Bilgin koluna sağlık kardeşim…

27-06-2018
Özsu Arap

süper bir film çok eğlenceli

29-06-2018
Başaran İzetin

Gerçekten sürükleyici ve gözümü kırpmadan izlediğim filmlerden biri paylaşımlarınız için teşekkürler.

30-06-2018
Hariz Mesud

izledim gzl ama bu kadar şeyden sonra daha görkemli bitirebilirlerdi bence ama gzl harry de bitti yaa .d

05-07-2018
Günyol Burtay

Biri bana bu adamın bir tane kötü filmini göstersin abi yok ya yookk :))) Adam yemiyor,içmiyor ,uyumuyor film üstüne film çekiyor her filmi aksiyon,gerilim,macere,suç,komedi süper yaaa…..

06-07-2018
Görgünay Koçaş

film çok saçma.gerçekle alaksı yok ama yönetmen kafasına göre bi film çekmiş boş vaktiniz varsa 10/4 izlemedim dememek için izlenebilir.

07-07-2018
Şarafettin Vezat

bu kadar iyi dostları hatta borçlu oldukları filipinlerin şimdiki durumunu bilseniz. amerikan dostluğunun onları ne hale getirdiğini görseniz. sanırım amerikanın nasıl bir nankör bencil vampir bir millet olduğunu anlarsınız. filipinlerin başkenti maniladaki binalar bizim türkiyedeki yayla evlerinden daha kötü durumda. yaptıkları şey amerikaya teknolojik ütetimlerde 50..70 $ ayığa kölelik etmek. kullandığınız 10..15 yıl önce üretilen bilgisayar işlemcilerinin üzerinde filipinler pek dikkatinizi çekmemz zaten göremezsinizde alanınız değilse . ama 10..15 yıl öce yani siz daha fare diyince sağda solda gerçek fare gözetlerdeken işlemcilerin üretildiği ülke ve aynı zamanda süpergücün en düşgün olduğu anlarda yanında olan ve süper gücün borçu olduğu dostu ülkenin halini araşırın bece şu filmden sonra.

13-07-2018
Muhammed Oran

Eh yoklukta gideri var boş vaktiniz varsa izleyin

14-07-2018
Temraz Karabörü

uzun zamandır böylefilm seyretmedim her anı aksiyon herkes izlesin derim.

20-07-2018
Hürşehit Muhammedali

film acayip güzeldi izlemeyenlerle kesinlikle tavsiye ederim ama umarım bu film’dende bir ders çıkarmışızdır her varlık göründüğü gibi değildir

21-07-2018
Sayin Adıvar

Kitabında hersey “Dört” ile ilgiliydi. Burada biraz kafam karıstı.

23-07-2018

En çok izlenenler

The Reunion – 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.5 /10

Kategori: Macera

Zor Biraderler 2 – Ride Along 2 – 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Komedi

Misfire 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.4 /10

Kategori: Suç

Büyük Patlama – The Big Bang 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Gizem

Aksiyon kategorisinde son eklenenler