Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Bengi Güçyeter

film güzeldi. izlemelisiniz. Ama sonunun bitiriliş şekli iyi olmamış bence.

25-02-2018
Rızvan Sinan

film on numara 5 yıldız bu adam sadece yürüse genede film i izlenir öylesine karizma yakalamış,emeği geçenlere de 5 yıldız ….

26-02-2018
Güleryüz Ömer

inanılmaz çok ama çok güzel bir filmdi mutlaka izleyin

28-02-2018
Bahadırhan Çapaner

Adamlar ınsan zewkınden Anlıyo ya .Bole fılm yok arkadas…

01-03-2018
Eşit Müesser

izlemekten keyif aldigim nadir filmlerden…tavsiye ederim…fakli bi final olmus….

03-03-2018
Beytöre Cuci

Bence çok güzel bir film muhteşemdi 2. sini sabırsızlıkla bekliyorum

04-03-2018
Bayruk Doğan

Harika bir filmdi Teşk.ler admin herkeze tavsiye ederim

06-03-2018
Birkök Serdinç

Aksiyon, trajedi, psikoloji, filmde her şey var. Gece çekimleri süper. Baş rolün tahmin edilemez davranışları ve sürprizleri soluk kesici. Emeğinize sağlık teşekkürler.

07-03-2018
İltemiz Özsel

Gerçekten çok güzel bir filmdi…Gerçek yaşanmışlık nasıl kötü olabilir.Tek kelimeyle ‘HARİKA’…

08-03-2018
Rüsuhi Su

çok süper bi film herkesin izlemesini tavsiye ederim

09-03-2018
Karasal Risalettin

abi adamLar parçaLamış yaa bütün fiLmLeri geride bırakmış ki izLeyecek yeni fiLm oLsa biLe böyLe bi fiLm yok tenezzüL edip çekmeyin biLe bi bu bide hızLı ve öfkeLi 7.

10-03-2018
Oksar Recai

şafak sezerin olduğu hiç bir filmi izlemem, türkler film yapmayı bıraksın!!

11-03-2018
Urungu Ulusoy

Bu Hindistanlılar mal bi filmde de şarkı söylemeyin ya

12-03-2018
Ecir İldeş

Ve SErI BitEr BIze dE TuM BolUmlEri TekRar TekrAr izLemek Duser….SAhsen her bolumu 10 kez izlesem bikmam=)

16-03-2018
Sungu Alaettin

çok güzel olmuş emeğinize sağlık , böylesine kaliteli bir hizmeti sumaya devam etmenizi diliyorum

18-03-2018
Sökmen Yenisü

beğeniyle izlediğim bir filimdi diğer serilerine göre saçma olmuş başından beri anlamadığım şey bu olayları kim neden yapıyo ve neden sonu gelmiyo zincirin bozulduğunu düşünüyoruz ama yine dewam ediyo ve final oluyo bu filmde ölüm sahneleri hariç kötüydü..

21-03-2018
Semiray Tunaer

mahşer gününden daha beter

23-03-2018
Erşat Hanif

@breaking bad aşırı zeki aşırı kültürlüyüm nasıl bir cümle enaniyetsiz .

24-03-2018
Tokhtaubai Arıl

Gerçekten başaralı bir filmdi bu arada IMBD felan yalan beyler inanmayın ona göre teşekkürler bilgin

27-03-2018
Şehamet Temürhan

hayalgücü ve tebessümü bir arada sunan güzel bir film izlenir hemde kocaman bir aileniz varsa tek absürt sahne olmadan gönül rahatlığıyla izleyin

29-03-2018
Gencalp Kıratlı

Filmi beğendim güzeldi. Ama yine de çok abartılacak derecede iyi değildi. oyunculuklar çok başarılı ama filmin senaryosu ve yönetmeni bence biraz eksik kalmış.

31-03-2018
Atilay Hüsnüer

Çok güzel bir film mutlaka izleyin.

05-04-2018
Namuk Şehabettin

O kadarda kötü değil ses

06-04-2018
Sayit Yansi

süper film mutlaka izleyin

07-04-2018
Demirkök Nüzhet

teşekkürler

10-04-2018
Berkmen Cenk

aslında güzel bir film ama imdb ‘den 4.9 nasıl almış hayret :/

17-04-2018
Sadittin Umutcan

çok süperdi ama geç açıldı

19-04-2018
Eyyüpcan İtris

muhteşemdi,hiç durmayın izleyin..

24-04-2018
Huryeddin Muhammer

Film tek kelimyle 10 numara

29-04-2018
Nasrettin Özal

Korkunç bir trajedi .

05-05-2018
Şehadet Uyguralp

Eğlencelı bır fılım ailece ızleye bılırsınız

06-05-2018
Akıntan Azadi

heralde dünyanın en iyi animasyonu, çok harika canım sıkılınca bunu izliyorum, bayıldım, teşekkürler admin

08-05-2018
Gencel Seçmen

film az önce bitti güzel filmdi gerçekten vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. bu arada film sorunsuz görüntüde harika

09-05-2018
Tozun Aletdin

serinin en güzel filmi diyebilirim

10-05-2018
Çapan Ercihan

bilgin mağdurları yine isyanda. tek başıma Sabahlamadığımı bilmek güzel

15-05-2018
Ziyattin Alpsoy

harika bir film

16-05-2018
Emirşah Kadrettin

Acaba …. anlatmışlar mı

17-05-2018
Takdir Topak

Amerikan askerinin dediği gibi “Gitmek zorunda olmadığım bir çatışmada, bana hiç bir şey ifade etmeyen bir ülkede ölmek istemiyorum”. Evet ona bir şey ifade etmez fakat petrol emici yarasa politikacıları için petrol kuyuları asla sahibine bırakılamaz.

18-05-2018
Ataseven Davut

yine çok harika,sürükleyici,anlamlı bir hint filmi daha.

22-05-2018
Üstol Alifer

güzel bir film.tavsiye edebilirim arkadaşlar

23-05-2018
Oğuzman Seralp

ben zaten sinemaya ilk gün girdi zaman Gittim sinemaya çoook güzeldi vee içimden bir ses diyooki buu haryy potter serivöni çocu devam edd dircek
bay Bilgin Sizin bukadar üstün hizet kalitesinden dolayıı çok çok ama çok Tşk ediyorum meğein sağlık kim senin yapamadını yaparak insan ların saygın lını kazanıyor sun umarım buu hizmet karşılığın sana büyük bir ünvan getirir

25-05-2018
Budak Çopuralp

@Burak Teşekkürler, kontrol ettim doğru yanlış yok zaten 6. part silinmişti tekrar yeniledim bugün

26-05-2018
Akkerman Arıel

süper alah tazı olsun

27-05-2018
Uskan Yurtsal

Mümkünse beyni düzgün çalışanlar filmi anlayarak izlesin ve diğerleri de zaman kaybı gibi sacma seyler yazmasın..Zaman kaybı yerine o küçük beyinlerinizi çalıştırmayı deneyin bence….Teşekkürler Bilgin bizimle paylaştıgın için…

29-05-2018
Poyraz Tanalp

teşekkrler emeğinize sağlık

31-05-2018
Candoğan Fehamettin

hoş bir film bilgin başarılar

04-06-2018
Çingiz Güngöze

salamlar men niye girib baxa bilmirem

05-06-2018
Yalçuk Bilsen

güzel film , Hikaye 2009 yapimi Moon filminle örtüsüyor ,

06-06-2018
Nehri Şefik

güzeldi ya.izlenir kardeşler

08-06-2018
Yanar Bozdemir

saçma sapan .bir film di.zaman kaybı izlediğime pişman oldum yorumlar ilk kez yanılttı beni.izlemeyin

09-06-2018
Duygu İrtek

benim gözlemlerime bu filmde bircok aksiyon filminden alıntılar var arnold’ın gercege cagrısından matrixten inceptiondan ve daha bisürü aksiyon filmlerinden alıntılar belkide artık dogaçlanacak bi aksiyon sahnesi kalmadıgı içindir yada bana öyle geliyor herşeye ragmen bol aksiyonlu emek verilmiş bir film görsel efektler gerçek gibi son zamanlarda izledigim en iyi filmlerdendi. Bilgin kardeş ellerine sağlık siten çok kaliteli

11-06-2018
Atilla Baybek

iyi film güzel ama 4 part zor izleniyo…!bilgin süpersin”

13-06-2018
Mehmethan Paşali

Bilim kurku tarzı filmleri seyreden ve seven biri olarak beş para etmez sardırarak izledim 5 dk anca dayana bildim B E R B A T

15-06-2018
Ebu Hisemiddin

barbienin bütün serilerini izledik.hepsi de harika ötesi!ama bu film bi başka süper bir film.
yönetmen ve yapımcının emeğine sağlık!
tebrik ediyoruz,mükemmel bir yapım olmuş1
TEŞEKKÜRLER!

18-06-2018
Yazar Ekber

Harika Ama Ltfen Otostop Ve Mezarına Tüküreceğim Filmlerinide Koyun

19-06-2018
Kaplan Kürşat

Guzel

20-06-2018
Erçelik Durdu

ya adam akıllı cevir yada hiç cevirme milletin heycanla bekledigi seyleri bu sekilde berbat etmenın alemı yok hangı aklı olmayıp fikri olan cevirdiyse translate den cevirsen bundan daha iyidi

21-06-2018
Eti Sungurtekin

idare eder savaş bölümü kısa

22-06-2018
Şanlıbay Tekebay

çok iyi,kesinlikle film severler için izlenmesi gereken bir film şiddetle tavsiye edilir.

23-06-2018
Müeyyet Sumer

Ailenizle izleyebileceğiniz türden di iyi seyirler. ( Diğer izleyiciler için abartmadan yorum atmayı unutmayınız).

24-06-2018
Birce Gencer

amca olu paul völker esastan ölmüşmü yovsa yalanmı atıyyorlar

25-06-2018
Önay Sanaç

Çok eğlenceli bir film, eğer izleyecek bir şey bulamadıysanız mutlaka izlemelisiniz.

27-06-2018
Selâmettin Ülez

Bu bir devam filmidir. İnanın ilkini dün izlemiştim. bugün bunu görünce çok şaşırdım. bana kalırsa ilkini izlemeden bunu izlemeyin derim.

29-06-2018
Gülemir Ömercan

harika bir film izlemenizi tavsiye ederim .bu adam bir harika her filmi

30-06-2018
Mitad Rufat

çok güzel film

01-07-2018
Felek Neşet

film xarika

02-07-2018
Güral Kanun

Çokk süper bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim.

04-07-2018
Keskinel Rüstem

ağladım

05-07-2018
Abdülmelik Amil

izlemeye degmez sıkıcı ilgi çekiyor ama degmez bence

07-07-2018
Yurda Ağın

cok iyi kesinlikle izleyin… filmdeki sarkilar 10 numara

13-07-2018
Velaattin Aslan

Gümüşü kullanmak o kadar insan öldükten sonramı aklına geldi o kadar geri zekalımıymış o adam :p

17-07-2018
Behzat Dorak

bence herkes yorum yaparken sonuna yaşınıda yazsın

20-07-2018
Alpkanat Bayır

Çok güzel ve etkileyici bir film kesinlikle kaçırılmayacak bir film,Kesinlikle din,dil,ırk,renk önemli değil önemli olan herzaman İNSAN olabilmek….

21-07-2018
Kıraner Özakıncı

bence romantik komedi yapımı bazen vampir filmi oldugunu unutum izlerken bence gayet şirrin bir fiLm izlenilmesi gereken ve yanlız degil sevgilinizle izleyin

24-07-2018
Ziyettin Alpsü

berna bu filmi beğenmek neden bir insanın işine gelmez çünkü sorgulamak zordur onun için, tüketmekten kasıt doğal bir tüketimden bahsetmıyr tabıkı… berna bende de buruk bır gülümseme oldu sayen de bukadar sığ düşününce ukelalık yapman kaçınılmaz tabı

25-07-2018
Akağan Alpbilge

Beğendim izlemeye değer muzikleri guzel

26-07-2018
Doru Engin

sakın filmi tr dublaj izleyip mındar etmeyin mükemmel bi başyapıt ve oyunculuk

27-07-2018
Curabey Halid

çok ucuz kurtulduk

29-07-2018
Sener Üner

Bütün birey üyeleriyle izlenebilecek bir yapıt güzel heycanlı merak uyandıran gelişmeleri ile .
10 / 7

02-08-2018
Bayırhan Cansu

Okulda zorbalık gören bir çocuğun hikayesi, güzel işlemişler, akıcılığı iyi, oyunculuklar iyi.FİLMİN KONUSU BELLİ bu konu ilgini çektiyse izle, pişman olmazsın, konu ilgini çekmediyse hiç başlama.

03-08-2018
Mikolaj Reyis

arkanıza bakmadan kaçın diyen arkadaş çok doğru söylemiş ,inanmıyorsanız açın bakın zaten en fazla 5 dakika dayanırsınız, iyiki seyretmişim diyen arzu bu cevap sana , muhtemelen afrikadan geldin ve ilk defa film izliyorsun başka birşey söylemiyorum. KAÇIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN

06-08-2018
Teberdar Uraltay

amerikalilar yine dunyayi kurtardilar saolsunlar.

10-08-2018
İlsu Umu

izlemeye değer sürükleyici bir film bilgin çok teşekkürler yeni filmler arıyordum sitenizde

12-08-2018
Saran Tekyay

3.bölümde sorun var galiba . bir süre sonra kapanıyor .

13-08-2018
Şefaattin Temizcan

İzlediğim en güzel filmlerden biri izleyin kesinlikle pişman olmazsınız çok iyi bir film.

15-08-2018
Velittin Adak

muhteşem bir film

22-08-2018
İvegen Pertev

mukemmel tek kelime

23-08-2018
Aptil Ebilfez

3 bölüme kadarr izledimm sadecee zamann kaybı

26-08-2018
Mahfuz Rasih

Buna bir vampir filmi gözüyle bakmayın(Yeraltı Dünyası gibi) bu tamamen bir aşk filmi.Eğer vampir filmi olsaydı türünün en berbatı olurdu.Yani bu bir aşk filmi.

30-08-2018
Mengüer Sevüktekin

harika bir film hep böle filmler bekliyoruz…tebrikler

31-08-2018
Kıvançlı Nazım

bilgin çok sağol Ip man serisini çok seviyorum ama Ip man 1 ve Ip man 3 var lütfen Ip man 2 yok yüklersen çok sevinirim

01-09-2018
Selâhattin Tan

sıkıcı

08-09-2018
Çelem Demirtuğ

ne filmmiş be sadece amerikayı övmekten başka birşey yapmadılar.Bu kadar da olmaz.İzlenmeye değmez.Filmi indirdim ve 2.nci parttan sonra sildim.

12-09-2018
Hatip Metehan

basit ama güzel .sonunda soru işaretlerinin çok olması, filmin 2.bir devamı gelecek hissi veriyor .

16-09-2018
Ongüner Tekiş

hafta sonu TV lerde izlenmeyen film olmaya aday. 10/3 fazla olmaz heralde…

19-09-2018
Levend Nusreddin

Kesinlikle izleyin muhteşem

20-09-2018
Başer Bünyamin

ilk başlarda sıkıcı, sonradan filmin devamını merak ettiğim için seyrettim. ne iyi ne kötü vakti olan seyretsin

21-09-2018
Tokyüz Alaetdin

Aksiyon sevenler zaman geçirmek için güzel bir filmdi 10.üzerinden 7 iyidir

22-09-2018
Akyıldız Artunç

iyi…

29-09-2018
Okdağ Seyda

Cem yılmaz bi gösterisinde ilizyonist havada uçuyo kesin ip var diyorlar diyorduda bu zihniyetle hiçbir şeyden zevk alama 30-09-2018

Vargın Bener

süper film herkese tavsiye edrim göründüğüne bakmayın film süper hayatımda izlediğim en süper film

02-10-2018
Abdüsselam Gümrah

bu sitede 2 ci yorumum film gerçekten çok güzel ve etkileyici insanın içine dokunuyor böyle filmleri severim bilgin de teşekkürler

08-10-2018
Yamansoy Mecdut

Yorumlara bakmadan direk izledim doyamadım bir defa daha izliyicem.Filme puan vermek bile saygısızlık olur.SIMONE filmiyle uzaktanda olsa bağlantısı var.

09-10-2018
Güngöze Örenel

cok guzeldi eylenceliydi.

10-10-2018
Biner Seçkiner

Final sahnesi olmadi ama film izlenebilir.
Bas karakter cool. Bir cok sacma filmden daha gercekci.

13-10-2018
Celaletdin Gürçağ

Guzel film

14-10-2018
Bent Zübeyr

perfeck

16-10-2018
Körnes Ünlüer

1.ve 2.part sıkıntılı admin ilgilenirsen iyi olur

17-10-2018
Dinçkaya Garip

tek kelimeyle muhteşem özelliklede sonu

18-10-2018
Erbilen Çetinel

spr bir filmm

20-10-2018
Nurver Müfit

süpersin bilgin bu filmde ancak ve ancak komedi kategorisinde olabilirdi en doğrusunu yapmışsın

22-10-2018
Emsal Koralp

düşünüyorum da, acaba gerçek hayatta da böyle manyak insanlar var mı? :S Arkin onu yaktı ama adam hala canlıydı şimdi onun sonu nasıl olcak belli değil.

25-10-2018
Bakiş Işik

adı kaçak olan filmden gerilim,aksiyon beklerim ben, bu film bu beklentileri karşılamıyor, uyuduğum anlar oldu filmde, son derece hareketsiz,cansız, kısaca vasatın bile altı!

27-10-2018
Taygun Ulutay

super film tavsiye ederim

28-10-2018
Besat Besat

bu filme iyi diyenler hic film izlemedi arkadas ya anlamiyorum

31-10-2018
Sertel Üstek

İlk önce film gerçekten muhteşem… Bu filmde o kadar güzel mesaj var ki, hayatımızın bir gününün bile değerli olduğunu anlatacak bir film…Filmi yükleyen arkadaşa çok teşekkür ederim…

02-11-2018
Sitem Akdik

bak şimdi filmlerin sıralaması bazen öyle olmuyor mesela 1, nin nedeni 3. 3, ise 2. öyle olabiliyor x-men filmide böyle.

06-11-2018
İnkılâp Kutlu

güzel film kesin izleyin süper olmuş

10-11-2018
Demirşah Ilgarlı

Muhteşemdi yaa emeğinize sağlık

11-11-2018
Vacit Gökçil

film süperdi çok heyecan verici.tek kamera olması biraz görsel efektleri engellemiş ama böyle çekilen biçok film var çoğu ödüllü bence aralarında en iyisi.berbat zaman kaybı diyen arkadaşlar biçok güzel filmi sizin yorumlarınıza güvenerek kaçırmışım..bundan sonra özellikle saçma berbat zaman kaybı gibi yorumları olan filmleri izlicem.film hala cinemalarda olmasına karşın bu sitede izleyebilmek çok güzeldi.emeğine sağlık teşekkürler bilgin..

13-11-2018
Meydin Refahattin

josan var kötü olma ihtimali tabiki yok.güzeldi

15-11-2018
Ası Ası

Güzel

17-11-2018
Cüneyd Mendo

film bide sinema çekim olmasa tam olak admin şimdiden teşekkür ederim

18-11-2018
Uça Börk

Çok klişe , çok klasik beğenmedim peh.

19-11-2018
Törehan Verşan

bu senaryoya ne para döktün be amca

24-11-2018
Menzur Seyit

film su anda izlemeye daha karar vermedim ama film güzeleye benziyor.acaba izlesemmi diye düşünüyorum ama başka güzel filmleride var diğerlerini izlemek istemiyorum bu filmide izlemek istemiyorum ama ablam izlemek istiyormuş,oyüzden bu film izlicem ve güzel olduğunu düşünüyorum burdan herkese kucak dolusu sevgilerle muckksss :D:D

29-11-2018
Gökşin Öztin

kodemi hala daha yorum yapmamışsın:D yorumlara bakarak vazgeçtim izlemekten

30-11-2018
Hasanali Mettin

Bu filme güzel Film yorumunu yazan arkadaslara Rica ediyorum birdaha yorum yazmasinlar bukadar sacma Sapan birsey izlemedim!!

06-12-2018
Mucahit Saadin

TARİHTEN ANLAMAYAN, OKUMAYAN, ARAŞTIRMAYIP BÖN BÖN KONUŞAN ZİHNİYETLER LÜTFEN İZLEMESİN ÇÜNKÜ SİZİN BEYNİNİZ BU FİLMİ NE YAZKKİ ALGILAMAZ…. FİLM MUHTEŞEMDİ BU KADAR DOĞRU VE GÜZEL ANLATILMAZ, OYUNCULUĞA GELİNCE ELLERİNDEN GELENİ YAPMIŞLAR ÇÜNKÜO DÖNEMDEKİ OLAYLARTIDA TAKLİT ETMEK KOLAY DEĞİL :))

08-12-2018
Günser Örsel

İncinin sembolu olan baykuşun filmi güzel olmazmı yav

09-12-2018
Kırteke Ülgen

Film Gerçek tende Çok Güzel Ama Biraz B13 Gibi Yapmışlar Ama Fragman Daki Şarkıyı Ne Onu Çözemedim

13-12-2018
Topa Vakur

Güzel izlenir

14-12-2018
Satilmiş Yadin

ay yeterin be binlerce film var tüm yorunlarda saçma yazılmış vallaha film izleme iştihamız kaçtı ya br tane filmede güzel deseniz şaşıcam neden bu sitelerde yorum yazılırki anlamış değilim insnlar sadece yazıyor ya binlcerce filim sitede var emek işi bu alın teri işi bu admin saymakla bitmicek kadar film koymuş siteye insanlar yorumlarda saçpa filmdi yok bpşa vakitti artık bıktık ya bu tür yorumlardan beğenmedim de çık hayat hikayeni anlatma bırakında biz karar verelim boşa vakitmi değilmi diye zaten vakti olan bo vakti olan film izler asıl saçma olan filmler değil bu yorum boşma vaktimi harcadım yorumu koskocaman saçma ötesi bir yorum vakti olan film izlemeye gelir vakti olmayan zaten izlemez cahiller çok sinir lendim ya baya hemde bir tane film güzel deseniz evde helva yapcam mum yakacam

19-12-2018
Koryürek Selvi

son sadece degisik olsun diye yapilmis; ama film suresince olan dialoglari mantiksiz ve tutarsiz kiliyor.

20-12-2018
Çağdan Görkan

Bu yoklukta iyi gitti,malum eskisi gibi bilim kurgu filmleri çekmiyorlar artık,sonu gerçekten süpermiş ama bazı yerlerde konu üstünkörü geçilmiş,bazı yerlerdede anlam veremediğim olaylar var,daha çok bilim kurgu istiyoruz hollywood.

24-12-2018
Özduru Ezgütekin

Çok güzel bir fim 10 üzerinden 10. İzlemenizi tavsiye ederim.

26-12-2018
Bengibay Duraner

ellerine sağlıkk bilgib beyy

27-12-2018
Gökberk Çetintürk

berbaat bir film

28-12-2018
İzzet Refii

izlenmeye değer zaman kaybı olmayan güzel harika ötesi bi film süper şovlar var…

28-12-2018
Tekinay Ushan

hiç gerek yok beyler bence sayfayı kapatıp baska filme geçin

30-12-2018
Özdemir Evrim

SÜPER Bİ FİLM

31-12-2018
İhvan Kılıçhan

Cok cok cok iyi!!!Hayat bu iste!!izlemelisiniz!

04-01-2019
Ongunsu Oytun

İmdb puanına bakmayın harika film tavsiye ederim 10/8.5

05-01-2019
Aytöre Gülkan

oha çok korkunç tüm seriyi izledim en iyisi bana göre ikinciydi ama biri izlemek gerekiyor ilk önce ben ce en iyisi 2 en korkuncu 3 yani bu

06-01-2019
Tuğrultekin Övgü

gercekden güzel

07-01-2019
Mehmetcan Şiyar

Ben de daha önce seyretmiştim izlenmesi gereken bir film

13-01-2019
Kamar Ogansoy

İyi yorumlar da var kötü yorumlar da.İyi yorumların geneli erkeklere ait,kızlar ise -genel olarak- beğenmemiş.Kafam karıştı cidden

14-01-2019
Demirboğa Ferah

film tek partı admin niye 5 part oldu ?

15-01-2019
Düzel İyimser

bu kadar güzel bir film olamaz admin eyvallah manyak bişee 10/10

17-01-2019
Bariz Çokay

admin rica etsem monte carlo yu türkçe dublaj yüklermisinnnn

18-01-2019
Erdur Koryürek

film güzeldi izlenilebilir zaman kaybı olarak görmüyorum ve filmin içerigi hakkında bilgi vermezseniz sevinirim yorumları takip ederseniz sevinirim bilgin şimdiden teşekkürler

20-01-2019
Karatay Melikhan

iyi güzel hos ama 3 saatini harcama derim sıkıcı izledim ve bisey kazandırdıgını düşünmüyorum zevk meselesi

22-01-2019
Erdeniz Kevnî

Partlar Kontrol edildi Seher, Sorun yok keyifli izlemeler.

25-01-2019
Hemdem Ersü

harika bi film insanların yaşadıklarından sonra düştüğü durumdan kurtulmaları gerekir bunu çok güzel anlatıyo logan ın tatlılığı emma nın mükemmelliği sizi filme bağlıyo zaten buna konusu da eklenince ortaya tabii ki harika bi film çıkıyo mutlaka izleyin…

28-01-2019
Derman Işıkay

süper bir film herkeze tavsiye ediyorum (mükemmel)

29-01-2019
Mutlualp Osman

tr dublaj cok iyi oldu film harika

29-01-2019
Berksun Cevher

film harika teşekkur bilgin

31-01-2019
Yunis Alkun

bence çok güzel bir film

07-02-2019
Bukay Eryavuz

Hızlı trene bindiklerinde söyledikleri parçayı merak edenler için “Seal- Kiss From a Rose”, ayrıca film orta derecede ara ara da sağlam espriler var, izlenebilir, izlemek için komedi filmi arayanlar bir baksın, teşekkürler bilgin

08-02-2019
Ongunsu Oytun

muhteşem bir film uzun zamandır izlediğim bir baş yapıt ailemin ve ülkemi dahada çok seviyorum savaşa hayır

09-02-2019
Refail Tancu

Böyle hayranım olacağına olmaz olsun… Edvırt ne ya Edward olacaktı.Bele ne Bella o …Seviyorum diyorsunuz daha isimlerini bilmiyorsunuz yeni nesil pek embesil arkadaş

13-02-2019
Rehber Gençsu

@Prance saçmalama ! Bu siteyi takip eden işitme engellilerde var ! Türkçe altyazılı filmlerle ne zorun var senin !

15-02-2019
Okyalaz Rıdvan

IMDB puanı düşük verilmiş olsa da bu kategoriyi sevenlerin kesinlikle izlemesi gereken güzel bir film. Sadece finali saçma bitti diyebilirim.

19-02-2019
Rasih Sevan

Güzel bir film. Fakat, çok kanlı konusu değişik sevenler izlesin.

22-02-2019
Tansık Yanal

film çok güzel izlenebilir

25-02-2019
Nevfel Şems

sardıra sardıra izledim iyikide öyle yapmışım. hep aynı yerde..

26-02-2019
Pakân Sefa

Kesinlikle İzlenmeli… Gerçekten hem görsel olarak güzel bir film hem kurgu olarak bağlayıcı bir film… İyi Seyirler

27-02-2019
Karcan Sadakat

Çok güzel bir film.

03-03-2019
Abdülnasır Ançıbay

Film gercektek Cok sürükleyici bence kacırmayın arkadaslar.
İMDB puanı 7.3 İzlemeyen pişman olur..

04-03-2019
Haymil Mihail

türkçe tüblajına gerek yok filmi gercek orjinal sesleriyle izlemek daha güzel görüntü iyi olsun yeter

09-03-2019
Oflas Öztuna

güzel film bilim kurgu sevenlere.filmi izlemeden kapatanlarda yorum yapıyor.hasta bu adamlar izlemedeğin filmin yorumunu yapamayacağına göre ne şeyime bişeyler yazıyosun.

11-03-2019
Kirmanşah Özdilmaç

bayıldım ya gerçektende çok güzel filmdi

15-03-2019
Oktüre Zülkif

artık yorumlara bakmadan izliyeceğim bunedir ya bütün korku filmlerine kötü berbat iğrenç saçma yazılıyor yayınlama bilgin eminim filmi izlemiyorlar bile..

16-03-2019
Tolğa Akören

Film çok güzel… 10 üzerinden 8 veririm. Filmin Türkçe adı ihanetin bedeli çok alakasız kalmış film ile…
İyi seyirler…

18-03-2019
Erkel Selâmet

süper ya valla on numara film çıktığından haberim yoktu

21-03-2019
Koldan Nurbay

Bu Adamın Filmleri Gerçekten Harika Çok Keyifli Kesinlikle İzleyin

22-03-2019
Behmen Tibet

hastasıyız dedeee ölümüne kankayız chucky :))

23-03-2019
Özgürel Torel

Süper. Teşekkürler Bilgin…

24-03-2019
Boğatır Erencan

Bu film firefly dizisinin sezon finalidir Dizi 1 sezonda bitti fakat fazla ilgi çekince film olarak bitirmeyi düşündüler.

28-03-2019
İlal Kınıkaslan

Genelde beğenmediğim filme yorum yapma gereği duymam ama bu film gerçekten vasattı. Konu açısından, oyunculuk açısından.. Yine de sonuna kadar izledim. Kapağa aldanmayın. Kalite olarak gayet güzeldi ama. Emeğine sağlık demezsek olmaz Bilgin.

03-04-2019
Uğurlu Edizhun

Şuana kadar bir sürü film izledim ve izlediklerimin arasında en berbat filmdi çok saçma bir filmi özelliklede son bölümüydü İZLENMEYE DEĞMEZ

05-04-2019
Idıkut Ertek

mükemmel

06-04-2019
Tilmaç Ülkütan

Çok harika bir film. Ben 4 ünü izlemiştim o da harikaydı .

09-04-2019
Eminhan Muhiddin

bence güzel bir film

14-04-2019
Mahser Rauf

İlk defa bir filme yorum yapıyorum onuda 17. dakikasında yapıyorum

20-04-2019
Orgun Agah

film mükemmel kesinlikle izleyin

21-04-2019
Huryeddin Muhammer

merhaba @bilgin filmi izlemeye çalışıyorum ama 2.partın başında fşlm kesiliyor. IP numaramıza engelleme mi getirdin?

24-04-2019
Muammer Orak

HAZAL sana katılıyorum.bu arada FUNDA YOSUN:oyuncuların isimlerini doğru yaz canım.edvird değil EDWARD.yAĞMUR BU DİZİ DEĞİL FİLM SERİSİ.MURO sen ilk önce kendi adına bak.BU filmde oynayan erkek oyuncuların hepsi çok yakışıklı…

28-04-2019
Sadat Akşit

çok güzel bir film şiddetle tavsıye ediyorumm:)

05-05-2019
Mühürdar Ozan

goruntu kalıtesı guzel fantastık bi filmdi devam fılmı gelıcegı kesın paylasım ıcın teşekkurler

13-05-2019
Refet Alen

kesinlikle süper teşekkürler admin

21-05-2019
Yigit Alican

bence çok güzel izlemeye değer 10/8

22-05-2019
Mertel Sezgen

guzel diyenleri anlamadim hic guzel değildi vakit kaybi ve bu filme bi tek cocuklar korkar.admin tesekkurler yinede

24-05-2019
Tokalp Zülkarneyn

güzel film

25-05-2019
Ertüze Yel

süper

27-05-2019

En çok izlenenler

Babylon A.D – Babil M.S 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

İnanılmaz Örümcek Adam 2 – The Amazing Spider Man 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı – The Secret Life of Pets 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Animasyon

Macera kategorisinde son eklenenler