Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Oğuz Alkim

serisi dvm edermi aceb ins dvm eder bayılıyom bu filme

02-04-2018
Sefer Uyguner

gerçekten cok güzel film şimdiye kadar cok gördüm ama bi türlü izlemedim. keşke daha once izleseydim oscarlık…@bilgin teşekkürler kingsman

03-04-2018
Baybars Demirman

çok güzeldi çooook.10/8

04-04-2018
Hayali Michal

güzel bir film

05-04-2018
Hizlan Tunçtugay

Çoktandır izlemeyi düşünüyordum şimdi izlemek nasip oldu övdüklerinden daha güzeldi bence izleyin mutlaka…

06-04-2018
Gavsi Kınalp

heyecanlı ancak bir noktadan sonra sacmalamıslar…ilk bastaki gerilim ve heyecanı koruyamamıslar

07-04-2018
Teber Edip

filmde aishwarya rai var kesin izleyin

10-04-2018
Başkur Faiz

gözlerımm şişti aglamaktan tam 1 saat 30 dakıkka oldu gözlerim artık kurudu nasıl bir film bu be

11-04-2018
Hüsref Muhuttin

patrick sen çok komiksin filme baya renk katmşsın özellikle C- notunu aldığı kısım çok komik

12-04-2018
Burkay Dalay

Muhdesem bir film on numara beş Yıldız sene 16 hala izleniyor

16-04-2018
Mekail Şüayp

youtube.com/watch?v=THSaecWa8XE bunu izleyin sadece, yabancıların aldatması bunlar

19-04-2018
Ilıcan Kazakhan

kesinlikle muhteşem mutlaka izleyin

25-04-2018
Burtay Gökçekalp

Bilgin, aloo, kaldırsana filmi kardeşim okumuyormusun..Sen nasıl bir zihniyetsin oğlum..

29-04-2018
Boğataş Çavdar

Alexander Skarsgard’ın oyunculuğu için izlenir mi bilemiyorum.. Bakalım.

30-04-2018
Burçin Vechi

Filmin açıklamasını okurken geçenlerde bir yerde gördüğüm bi haber geldi aklıma. Adam 40 ülke gezmiş bisikletle en son marmariste emniyet şeridinde araba çarpmış ölmüş o aklıma geldi bu kadında iyi ki Türkiyeye gelmemiş

01-05-2018
Aycihan Dirican

Cok sinir bozucu bir film pek tavsiye etmiyorum

05-05-2018
Yener Üs

alt yazılar cok kotu :/

08-05-2018
Beygu Oruç

10-15 yaş grubuna hitap eden bir film genel olarak o yaşlarda olsam zevkle izlerdim

10-05-2018
Artuç Baran

@Umut En kısa sürede yenilenecek, Teşekkürler uyarı için.

11-05-2018
Yurdun Ağırtaş

ÇOK iyi değil ama izlencek bir film güzell

13-05-2018
Nevrettin Zerin

harika bir film

15-05-2018
Balıbey Çetinay

FİLM ÇOK İYİ ARKADAŞLAR, HİÇ SIKILMADAN İZLEDİM. BU FİLMEDE KÖTÜ DİYEN GİTSİN ÇİZGİ FİLM İZLESİN, AKSİYON SEVENLER MUHAKKAK İZLESİN DERİM. PUANIM = 10 / 7,5

16-05-2018
Taflan Vahap

kötü yorumlara bakmayın onnumara film izlemeni tavsiye ederim

18-05-2018
Dinçkaya Garip

çocuk filmi…tamamen zaman kaybı

19-05-2018
Urkan İzbul

çok güzel bir film yaklasık 40-50 kere sıkılmadan izledim

20-05-2018
Yahşibay Cuci

Filmlerin altında neden hiç bilgi yok oyuncu yönetmen vb. Şeyler

24-05-2018
Sanlı Şansal

bilgin kardeş cok bilginsin bu konuda tebrik ve teşekkür

28-05-2018
Ilgım Okur

Bu site gercekten cok guzel..digerlerinde ya filmler bozuk yada reklamdan gecilmiyor..elinize saglik

29-05-2018
Çelikten Göksev

Bilgin sen var ya bir numarasın =)

31-05-2018
Çeliköz Ünüdeğer

10 numara bi film izleyin pişman olmazsınız ben sinemada izlemiştim.yinede tşkler admin.

01-06-2018
Yanbey Mucit

Böyle filmler aksiyon film izlemek isteyenlere boşa zaman kaybı izlemeye değmez abartılı

02-06-2018
Tevekkül Okur

bilgin teşekkürler sana

04-06-2018
Sun Aykutcan

çoook güzel kaçmaz bu film

06-06-2018
Hazrat Hazrat

gerçekten mükemmel bir film,şiddetle izleyin derim kesinlikle pişman kalmayacaksınız.

07-06-2018
Çağan Durukan

guzel bir film kacirmayin

08-06-2018
Gürsoy Mehmetemin

Kötü Film Bence Sıkıcı Hep Bilinen Şeyler Bilmediğimiz Bir Olay Gelişmiyor

09-06-2018
Ülfet Öğüş

sonu fena değildi. genel olarak 7 üzeri değil.. senaryo çok daha gerçekçi olabilirdi… 5 / 10

10-06-2018
Yurtbay Kızgınbey

Tavsiye Ederim. İzlenebilirlik Oranı 10/10…

11-06-2018
Boranbay Erkan

Bir bilim kurgu hastası insan olarak, 1 saat 20 dk boyunca kendimi zorlayarak filmi anlamaya çalıştım. 3 kişi ile de olsa çok daha güzel senaryo aynı bütçe ile olabilirdi.

13-06-2018
Usuk Azettin

bu sitenin sahibi nerde yaa kaç gündür acıyorum yeni film yok sevgili değerli admincik neden yeni film eklemiyon bree kaç gündür giriyorum yeni film yok bu yorumumu da yayınla olurmu admincik :))))

15-06-2018
Özbilgin Durutürk

Bilgin kardes. Bir aydir siteyi takip ediyorum. beni film indirme zahmetinden kurtardin. sectigin filmlerin buyuk bolumu de harika. Gonulden bir tesekkuru hakediyorsun. eLINE GONLUNE SAGLIK. aRADA CIKAN BOZUK SESLERE DE aldiris etme. Kervani devam ettir. Kolayliklar, basarilar.

17-06-2018
Ugan Yatman

Evet Hitler çok büyük bir dehadır ve müthiş bir hatiptir yaptığı hiç bir şey bu gerçeği değiştirmez youtube dan nazilerin mega yapıları adlı belgeseli izleyin ve 2014 türkiyesi ile 1940 almanyasını karşılaştırın

18-06-2018
Yasan Buluç

IZLEDIM COK BEĞENDIM COK AMA COK DOKUNAKLI 1 FILMDI

20-06-2018
Alihan Ataöv

şuan film izlemedim izlememe sebebim bazı arkadaşlar filimin sonunu yorumlarına ekliolar senden ricam güzel insan bilge adam bigin

22-06-2018
Onursay Onursay

İlk defa yazıyorum 29 yaşındayım şimdiye kadar böyle berbat bir film izlediğimi hatırlamıyorum.Bilgin’e emeği için yinede teşekkür ederim.Arkadaşlar izlemeyin gerçekten berbat.

23-06-2018
Yürekli İlksoy

bu nasıl bir film açıklaması

25-06-2018
Senai Tunahan

film harbiden güzelmi tavsiye ediyormusunuz ?

26-06-2018
Bünyamin Dalgıç

çok dandik bir film hiç savaş olmadı

27-06-2018
Kılıçhan Namal

dün tv deydi film.kaçırdım diye üzülmüştüm…teşekürler bilgin…

29-06-2018
Monis Rumi

Harikaa! Gercekten heyecanla ve merakla izlediğim bir film oldu kesinlikle izleyin tereddüt etmeyin

30-06-2018
Sağlam Tarman

thor karakterini uğur pektaş seslendiriuor

01-07-2018
Erışık Kepez

film harika ötesi ya özellikle sonu beni bitirdi

02-07-2018
Bahrettin Esad

damla ben o ejderhanı nasıl eğitirsini izledim sana katılıom süpersiiiiiiiiiiiiiin bu arada 2. kez iizliom bunu

03-07-2018
Ahmet Alparslan

Bu sitede çok film izledim.ilk defa yorum yapıyorum.On numara yapım olmuş.teşekkürler.

05-07-2018
Beksan Dönmezcan

filmi merak ettim yorumlara bakıp izleyim dedim filmin her türlü detayını burdan öğrendim saolun arkadaşlar eminim benim gibi arkanızdan dua edenler vardır

06-07-2018
Çorak Hasip

bu film bir harika dostum

07-07-2018
Manga Okyan

güzel olmuş keyifle izleniyor bazı espriler çok iyi…

14-07-2018
Gökan Lider

bu filmi mutlaka izleyin ve izlettirin.. insanlık uygarlaşsın artık

15-07-2018
Üz Bayramali

inş. severm herkesin orucu kabl edsin allah

16-07-2018
Yelbay Çeri

eline saglık çok güzel 10 numara

17-07-2018
Sargın Uyar

Patrick cok …..’miş. İnsan arkadaşının sevdiği kıza yazar mı! film güzel lakin sonu sinirimi bozdu.

20-07-2018
İkram Namık

filmin sonlarına doğru yerimde oturamadım harika bir film yaa. aamir KHAN yeter sinema dünyasına

21-07-2018
Alpdoğan Atuf

çok iyi bir film..önyargılarımızı bir kenara bırakarak insanca ve birlikte yaşayabileceğimiz bir dünyayı gösteriyor bize..hem de gerçeekten yaşanmış bir öyküden yola çıkarak..

24-07-2018
Ünay Gençtürk

Ben bu insanları anlamıyorum ya nasıl kötü berbat diyebiliyorsun bu filme arkadaş hadi siz yapın da biz de izleyelim mükemmel filmlerinizi töbe töbeee
FİLM MÜTHİŞTİ YORUMLARA BAKIP ONA GÖRE İZLEYECEK OLAN ARKADAŞ HEMEN İZLE!

25-07-2018
Karadoğan Mahsun

Yahu Herşey İyi Hoşta Bulundugunuz Yerde İnsan Kıtlıgımı Vardı .10 iLE 15 Yaş Arası 5 cocuk İle Korku Gerilim Çekmişler .Yahu Birde Devamı Var Sankı

26-07-2018
Vecdi Dehri

bütün filmseverler için kendimi feda ettim izledim..ben ettim siz etmeyin…ruhum daraldı..

27-07-2018
Yardak Özgeci

BILGIN SITENE HAYRANIM HAFTADA 3 4 FILM IZLIYOM SITENDE ADAMSIN YAV HARIKASIN ELLERINE SAGLIK KELIME BULAMIYORUM

28-07-2018
Olcaytuğ Sonad

site güzel ama birazda filmlerde kaliteyede önem verirseniz çok iyi olur. 480p 720p vs.

29-07-2018
Seydi Fethi

Bu kadar harika film izlemedim. Buraya kadarmış VOLDEMORT! Bittiğine bu kadar üzüleyeceğimi bilmezdim. Ama asla seni unutmayacağız , POTTER!

31-07-2018
Hami Karakuş

Scream serisi tarzında bir film diye tahmin ettim, ki filmin sonunda da haklı çıktım. O türde bir film. Sonlara kadar gizemini korudu, olayları tahmin etme olanağı sunmuyor size zaten. Buraya kadar iyi ama çok iyi işlenememiş bence bu güzelim konu, böyle o bozulmuşluğu, içeride yatan kasveti iyi yansıtamamışlar zannımca. Biraz yavan kalmış, bir de sonu pek yeterli gelmedi bana. Ne neden, ne oldu şimdi derken buldum kendimi. Filmin sonunda benim bildiğim düğümler çözülür ama bunda o kısım da yarım kalmış. Ama genel itibari ile izlenilmeyi hakediyor bence, sıradan bir konu olmaması itibariyle şaşırmak isteyenler için ideal. İyi seyirler.

02-08-2018
Enginsu Hürriyet

haytımda gördüğüm en iyi film ilk defa ağladm bi film karısında hemde 10 defa

03-08-2018
Kirami Nihat

6 yıldır bu filmi izliyorum( tek kelime ile) müthiş

05-08-2018
Ömürcan Taykurt

Film her yönden eleştirilebilir belki,
konuyu bilsen de bir defa da tamamını
sindirebilmen pek de kolay değil gibi.Çok
daha güzel olabilirdi pekala ama bu haliyle bile
gayet başarılı bir film olmuş bence (8/10)
Emeğine sağlık Bilgin…(Y)

06-08-2018
Ferdin Kazanfer

Eğitici ve kesinlikle güzel bir belgesel olmuş.Sitede böyle eğitici belgesellere yer verdiğin için teşekkürler Bilgin.

08-08-2018
Elöver Tevil

Film güzeldi ama o kadar emek verilen bir filme böyle uyduruk son olmamalıydı.
Dikkat film içeriği : Hanna ajanı okla nasıl sapladı? Ajan kalkıp hanna’yı vurmak yerine neden kaçmayı tercih etti?Böyle yetenekli bir ajan nasıl olurda ayağı kayıp düşebilir?

11-08-2018
Azdin İlbeği

Çok iyi derim susarım.

13-08-2018
Refettin Uguz

bu aksiyon içinde piyano sahnesi de iyiymiş film mükemmel

14-08-2018
Koçer Eroğuz

alice öle bir senaryo yapmış kı james cameron yanında halt yemış…:)

17-08-2018
Yücealp Mebrur

Böyle bir filme 3.8 verilir mi ya? Hayatımda izlediğim en harika filmlerden biriydi.Jason Statham dan yine muhteşem oyunculuk.!

19-08-2018
Sacit Soral

Olmamış,
zaten banderas oyunculugu tartisilir…
konu fena degil ama yonetmen isin icine etmis…
kisacasi her yonuyle berbat…
not. emege saygi ve paylasim icin tsk

20-08-2018
Dahil Haluk

bella’nin aval aval bakmasi ve bunuda romantik ask gibi gostermeye calismalari dayanilacak gibi degil..filmide cekilmez kiliyor..

21-08-2018
Buyan Evcan

film harika mutlaka izlenmeli şiddetle öneriyorum..

23-08-2018
Oğuralp Selvihan

evet ilk seriden sonra beklenen film geldi… oldukça başarılı..başrol oyuncular cidden reel manada çok unlu ciddi hayran kitleleri var.. ilk filmde aşk teması daha ağır olan filmin bu serisi gizemli bir hayatı, gelecekde çekilecek serilerin girişinin işaretini bu filmde vermiş…
filmde karışık gelecek unsurlar bile çok basit ve görsel dille anlatıldıgından konuya hakim olacaksınız, film bayan-bay herkesleri bir yerden kendıne bağlayacak ilgili filmdeki diyaloklar espriler genele hitap ediyor, aile filmi tabi şiddet-savaşda var.. biraz mantıkla konuyu kavramak gerekli, filin içine atın kendinizi ;)) izlersini ben 10 üzerinden/ 7.5 veriyorum… her film izleyici bu filmi görmeli.. tahmin ediyorum ki yeni seride yola çıkacak.. bu filmi beyenenler “yenilmesler” filminede bakın hulk-thor ve dier 2 kahramnın filmini .. iyi seyirler

26-08-2018
Etem Işin

herkezden özür diliyorum yazdığım bir hatayı düzeltmek istiyorum o güzeleye değil güzele olucaktı ve ben hala film izlemeye daha karar vermedim, izlememeyede karar vermedimm ……… ve çok kararsız bir insan olduğumu anladım ve bunu sırf bu site sayesinde anlamış oldum, emeğinize sağlık ……şimdi düşündüm izliyorumm

29-08-2018
Çekin Demirsoy

evet kesinlikle elderinde öldürme fırsatları varken öldüreceklerdi ucubeleri insanca dücündülerde ne oldu….

30-08-2018
Kinaş Özboğa

daha once de izlememistim zaten. keske hic izlemeseydim . cok sacma.

31-08-2018
Dil Eke

jullia = HAYATTAKİ ŞANSIM

02-09-2018
Türkyılmaz Bozyel

Konusu uzatılmış, oyuncu kadrosu geniş, klasik tarzda bir aksiyon filmi.İzlenmesi yada izlenmemesi hayatınızda pek bir anlam ifade etmez.

04-09-2018
Feragat Kayıtmış

çok güzel bi
flimmiş

05-09-2018
Erimer Usluer

bos zamanda izlenecek film,10 uzerinden 6 verilir.

09-09-2018
Tamay Tuğal

halil bu filmi 1000 yakın kişi beğeniyor bi sen beğenmiyorsun ve arkadaşlar bu film dediğiniz gibi hem duygusal hem romantik he birde bunu çeken tüm kodroya çok teşekürler,

17-09-2018
Abdulhalik Beyhani

bugüne kadar izlediğim en iyi filmdi ve cok güzel mesajlar verdi. Emeği geçenlere teşekkürler. İzlenmesi gereken bir film

18-09-2018
Erkaş Karademir

Gerçekten çok ama çok güzel izlemeye değer bir film bence kimse izlerken sıkılmayacaktır. Eminim Emeği geçen herkese Teşekkürler

19-09-2018
Nas Özakan

Kızlar ve erkekler için bence hoş bir filmdi.Kesinlikle izlemelisiniz.Hiç sıkılmadan izlediğim filmlerden birisiydi.

20-09-2018
Üstüner Hilmi

10 üzerinden 10 kesinlikle izleyin

21-09-2018
Mutlutekin Sözen

Seyredebileceginiz en berbat 2 sinif bir film…

22-09-2018
Emek Tevsen

Harika ama harika bir film izlemeye doymadım ve dahada izlerim

25-09-2018
Ayşan Efdal

bayıldım çok güzel bir film

27-09-2018
Ekener Öneş

@bartu Değiştirmenize gerek yok şuan ancak google dns ayarları daha verimlidir 8.8.8.8 | 8.8.4.4

29-09-2018
Sead Yansi

gerçekten mükemmel

30-09-2018
Ayyarkın Çalapöver

Ne hikaye ama… 10/9

04-10-2018
İstemihan Koçkar

tek kelimeyle çok güzel

06-10-2018
Şeniz Abdilkerim

Mükemmel.harikaTeşekkürler Bilgin…

07-10-2018
Bestami Fetdah

merhaba arkadaşlar filmi henüz izlemedim ama konusunu okuduğum kadarıyla kurtadamları kötülüyorlar yani diğer %90 kurtadam filmlerınde olduğu gibi. Oysa vampir filmlerine bakıyorum onlarda insanlara zarar veriyor ama hep vampirler tarafından anlatılıyor ve vampirleri vs kötülemiyorlar en azından kurtun bir asaleti var. Sizden ricam artık vampirler değilde kurtadamı kötülemeyen ve kurtadamlar açısından anlatılan bir film önerirmiiniz ? (başrölde vampirler, zombiler vs değilde kurtadam olan bir film [tabi varsa])

09-10-2018
Şeyhmuz Akbuğ

5.filmi sabırsızlıkla bekliyorum.

11-10-2018
Kutay Rahmetullah

COK SACMAYDI GUZEL DIYE YORUM YAPANLARIN HİÇ ZEVKİ YOK İNANMAYIN

13-10-2018
Mutait Şayip

çok güzel bi film tavsiye ederim

14-10-2018
Özyuva Sebükalp

Ben oğlu eşcinsel diye acı çekmeyen bir anne baba görmedim duymadım, hayatını normal bir şekilde sürdürebilen eşcinseli de izlemedim ve okumadım.Allahu teala kimseyi bu duruma düşürmesin.

15-10-2018
İlkem Veyseddin

çok güzel bi film kesin devam eder 2. si çünkü devamı gelcek gibi bitti ama thor un elince çekiç olcağına bekçinin elindeki gibi güzel bi kilıç olsaydı güzel olurdu ama efsanade çekiç var süper bi site film için tşkürrler

16-10-2018
Tuğalp Berkel

harika film salya sumuk yohan

17-10-2018
Taşan Uğurcan

1980 li yıllardan kalma film efektleri ile ancak bu kadar kötü yapılabilir

18-10-2018
İkrar Müntez

vakit kaybı

20-10-2018
Tekmil Gökşin

filmi zor bitirdim,bencede çok basit bir film,prison break’in 1 bölümü bile etmez.

21-10-2018
Tamaydın Tuğalp

bipten film izlenmiyorki sinir oldum.

22-10-2018
Umurhan Aktay

Bu filmi izlemeyen çok film izliyorum demesin bunu bu ana kadar nasıl izlemedim bilmiyorum. Abi Mükemmel bir film ve gerçekte assagılamayı herkes birbirine yapıyor ama sonuçlarını kimse düşünmüyor . Teşşekkürler Bilgin İnşallah seninle tanışma fırsatım olur Kg FilmiFullizle ailesi

23-10-2018
İlkat İlkat

harry hermonyle evlenemez onlar en yakin arkadas salaklar.keske hic bitmeseydi:(

24-10-2018
Eyüp Şefik

mukemmel tavsiye ederim izleyin yani

25-10-2018
Saygin Yalgin

Gerçekten harikaydı izlemelisin mükemmeldi

26-10-2018
Akdoru Angış

Sorun giderildi keyifli izlemeler.

27-10-2018
Başkurt Canalp

zaman içinde zaman kavramı işlenmiş.

29-10-2018
Bilyap Günbay

Filmin bazı yerleri sıkıcı ama yinede güzel film.((dram))kardeşlik bambaşka bişey çok özel bi duygu…kardeşi olanlar kıymetini bilsinler!

31-10-2018
Subutay Tarım

Çok güzeldi. Biraz daha böyle filmlerden olsa

01-11-2018
Önür Hazim

Çok aman aman bir film değil. güzel olan gerçek bir hikaye olması ve filmin sonunda gerçek karakterlerinde filmin sonunda yaşanan sevincin eski görüntülerinin yer alması ve oynayan oyuncuların benzerlikleri, çok daha haraketli olmasını beklerdim ama yinede sıkılmadan izledim

06-11-2018
Reşat Tanrıöver

Tovbe Estağfurullah

07-11-2018
Boylan Çıda

sizde olmasanız izlicek film bulamıcam

08-11-2018
Durhan Göksaltuk

TEK KELİMEYLE ‘BERBAT’

09-11-2018
Sarıca Şefkat

Ben bilim kurgu filmlerine bayılırım.Yorumlara bakarak izledim çoğu müthiş falan demiş vs.Resmen hüsranla sonuçlandı.Filmde başlangıç var gelişte var gibi ama sonuç yok hemen kestirilip atılmış amaçsız birşey.Geçilmemesi gereken birsınır belirlenmiş o sınırı geçio eeeeee sonra? hiçbirşey bi eve ulaşıyor.Bilim kurgu filmimi bu şimdi güzel filmmi yazık ya cok yazık giden zamanıma yazık.

13-11-2018
Bağdaş Biran

film süper arkadaşlar.hafızanızda kalacağından eminim.bazı anlarda şok olacaksınız.kesin izleyin

15-11-2018
Ayyıldız Bilhan

harika ötesi ,muhteşem.

17-11-2018
Tuğcu Dâhi

bıldıyım en guzel sıte hangı fımı arasam bu stede bravo yanı steye…

19-11-2018
Merter Sezgin

guzel sadece guzel

25-11-2018
Sâmân Aybaba

çok teşekkürler bilgin en sonunda beklediğim orjinal ses geldi

28-11-2018
Abdurahman Grzegorz

mükemmel

29-11-2018
Hariz Rayat

agir amerikan propogandasi migdem kalkti. hep dis mihraklar yahudilerin oyunlari bunlar aldanmayin izlemeyin uzak durun.

01-12-2018
Fahrettin Kavurthan

bu filme süper diyenlerin aklına şaşarım. yahu bizim yerli diziler bundan daha eglenceli.Jason statham var diye izledim ama beş para etmez.

03-12-2018
Afşar Alican

Terminatör seviyorsaniz bunu da kesin seveceksiniz

08-12-2018
Benzer Celâl

güzel bir belgesel. öğretici..

11-12-2018
Ferzender Kivanç

guzel bir fılm

17-12-2018
Saydam Tolunay

harika bir filmdi 10/9 şiddetle tavsiye ederim film harika dövüş sahneleri mükembel

18-12-2018
Tunçtugay Aksel

herkesin bayramı kutlu olsun saol admin siten müthiş

19-12-2018
Şanver Tekinalp

bu film mi güzel vakit kaybı

20-12-2018
Tın Barsen

film çok güzel kitabı da çok güzel bence . O oyun kurucuları çok acımasız çok cahiller keşke ölseler

21-12-2018
Bekata Dorukhan

güzel film tek dostum

23-12-2018
Yula İlbeyi

sürükleyici bir film olmuş DİREK İZLE

25-12-2018
Zorlu Dilaver

bu filme güzel diyen şüphe ederim midem bulandı nasıl bir dünyası var bu senaristin ….

26-12-2018
Zübeyr Hiçsönmez

Cok iyi

27-12-2018
Dilaver Haşem

Çok güzel bir film <3

28-12-2018
Naif Sefil

Çok sıkıcı bir film sürekli flasbackler insanı yoruyor.2 as bir vale oyuncuya yazık etmişler.Nicole olsun taştan olsun diyorsan bütün güzelliğini sunmuş kendisi.Konu vasat,film yürümüyor 5/10

31-12-2018
Temürşah Uzay

samimiyetle söylüyorum orta dereceli bi korku filmi konusu güzeldi ama .

02-01-2019
Kaynar Kaynar

Bilgin bütün uğraşmalarıma rağmen bir haftadır hiç bir şekilde film izleyemiyorum
neden olabilir

05-01-2019
Gülergin Günmutlu

sizin filim anlayışınıza tüküreyim ben şimdiye kadar (Iko uwais) içinde baş rol oynayıpta kötü olarak deyerlendiren ve deyerlendirdiğim tek bi filimini dahi görmedim ımdb puanınınıda tam on ikiden vurmşlar çok başarılı bi film izlemenizi tavsiye ederim kesssinlikle…!!!!

07-01-2019
Candemir Demirağ

bya bi kişinin aynı filmi beklediğini gördüm bende heyecanla bekliyorum karadedeler filmini eklerseniz seviniriz tşk

10-01-2019
Sezar Akçal

macera,aşk,aksiyon…sürükleyici,hiç sıkılmadan izledim.

12-01-2019
Besen Okgüçlü

KORKU FİLMİ DİYE İZLEMEYİN SAKIN , FİLMİ İZLEYENLERİN YAŞI 12 SANIRIM ..

15-01-2019
Balıbey Çetinay

Film çok güzel,mutlaka izleyin.

23-01-2019
Argun Edep

güzel film,izlenmeli….

27-01-2019
Ekenel Öneri

harika ötesi bi film çok da güZEL

30-01-2019
Seren Ünsev

iyiymiş işte okadarda olmamiş

31-01-2019
Mertkol Yegân

Umduğumdan bayağı iyi çıktı film:) Güç dengeleri çok iyi ayarlanmışi dövüş sahneleri zevkle izlenebilecek bir animasyon. Çok fazla amerikan olması rahatsız ediyor ama sonuçta onların kahramanlarını izliyoruz. Bir de bir sürü süper kahramanı toplamışlar o da filme değişik bir özellik katmış.

01-02-2019
Barak Bozbağ

abi heleal olsun bütün filmler var nerdeyse ve çoğu hd takılmadan izliyoruz çok sağol

02-02-2019
Okaner Tanfer

Abi o kadar seçiciyimki filmde 5 dakka izlerim yatarım diye düşündüm filmin sonunda ağlıyodum ciddi söylüyorum olay dizisi harika hazırlanmış bi film kaçırmayın

03-02-2019
Vasıf Vehbi

süper filmdi. zaten bu kıza bayılıyorum

04-02-2019
Fanambinana Nasimi

BİR FİLM BU KADAR KISA ZAMANDA BU KADAR DOLU OLABİLİRMİ? YAZAN, YAPAN, OYNAYAN, UYGULAYAN VE YARDIMCI OLAN VE İZLEYİP FULL NOT VEREN HER KESE TEŞEKKÜR EDERİM. ÖZGÜRLÜK ADINA EN İYİ FİLM BENCE. DÜNYAYI SEVEN VE CENNETTE ÇEVİRMEK İSTEYENLERİN ÇABASINI İZLEMEYE DEĞER KILMIŞ http://www.songwayfilms.com ‘a da ayrıca teşekkür ederim.

06-02-2019
Tecer Özerdim

Başarılı bir animasyon.Konusu yeterince ilgi çekici.Özellikle başka dünyalar/gezegenler, başka yaşam formları gibi konularla ilgilenenler için hoş bir animasyon.

07-02-2019
Efecan Hökkeş

film çok güzel tavsiye ederim admin çok teşekkürler

08-02-2019
Reşat Tanrıöver

İkisini de izledim. Fena değil. Öyle abartılacak bir film kurgusu yok. Ama izlenebilir
Aman aman bir film değil, kült olmaz

13-02-2019
Önal Şahistan

fena film..

14-02-2019
Rebi Dülger

kesinlile muhteşem bir film.. ve defalarca izlenmesi gerektiğini düşünenlerdenim.. hersey kusursuz.. iyi seyirler dilerm herkese..

18-02-2019
Hayrullah Katı

birisi filmi anlatabilir mi???

19-02-2019
Agil Başsoy

emeğe saygı diye birşey var ya buu filimde yok nee lanet nee saçma bii film yaa bu allah belasını versin buu filmi çekenleri ama sitenin genelinde çoook iyi filimler var sağulun

21-02-2019
Halit Maksum

Russell Crowe oyunculuğunu konuşturmuş yine. Bence gayet güzel bir film.

24-02-2019
Uluçağ Erbey

Bu nedir yaaa.Rezilliğin ve saçmalığın son perdesi.Sakın izlemeyin.

25-02-2019
Durusan Göktuna

bende yüzüklerin efenedisii izledim hele en sonuncu bölümü savaş falan süper ama harry potterda güzel ben ikisini de aynı görüyorum

27-02-2019
Çağman Güçsan

hayatım boyunca bu filmi bu zamana biraktıgım için pişmanım mükemmel ötesi bir film her yastan her insanın mtlaka izlemesi gereken bir film mutlaka izleyin.TESEKKURLER ADMİN….:)

01-03-2019
Alis Alis

İzlediğim en iyi filmii çok kötü bir günün ardından uykulu bir şekilde açtım filmi belki kafam dağılır diye. Film bitti uykudan eser yook harikaydıı ya

04-03-2019
Mehmetali Özgünalp

İzleyene açık bir son,mükemmel.”Gerçekte ne istiyorsun”sorusuna karşılık zihinde beliren bir sahne ve düşünce”üzgünüm”…Tüm bunları gerçekte kendisi yaşayıp kurgulamış izlenimini verdi bana.Beğenerek izledim,teşekkürler..

08-03-2019
Kasım Onuktan

Çok Uyduruk bir filmdi.

09-03-2019
Uludoğan Yeneral

fragmanını bile seyretmeyin derim

10-03-2019
Caran İhsan

Batı tarzına özenmiş yazanları anlamıyorum. Profesyonellik heryerde aynıdır. Filmi çok beğendim, hep hollywood filmlerini mi böyle grafiklerle izleyeceğiz? Pakistan candır, kardeştir. Hep terör belası ile uğraşırlar. Bir çıkış yolu aranmış bu filmde. Duygusallık, aksiyon, drama, ateş grafikası, oyunculuk harika… bence puanını haketmiş. Aksi yorumlara aldanmayın, iyi seyirler.

10-03-2019
Semal Alpat

bu kadar saçma bir film izlemedim bu kadar izlenmesini ve takip edilmesine şaşırdım kaldım. Konu saçma kurtlar komik çizgi kahramanı beyaz diş aklıma geldi ne diyeyim ki yok bişey yok yok oğlu yok.

11-03-2019
Dede Fersoy

@talha senin algilayabileceğin ve sana göre olan filmler animasyon-cizgi film bölümünde. bilmem anlatabildim mi ?

14-03-2019
Fehim Nesimi

Teşekkürler güzel film

15-03-2019
Beyler Fevvaz

Bilgin Filmin adını yanlış yazmışsın.Sadece Şimşek Hırsızı olması gerekti

15-03-2019
Cesarettin Gürol

süpeRRR KomEdiİİİ TavSiyE eDeriM

16-03-2019
Arısan Bakırhan

cox qeseng kino idi.. heqiqi sozumdu.. sadece Ela

17-03-2019
Taygan Ulutaş

film güzeldi.o adam vicdanıydı bence

20-03-2019
Oksaldı Tankut

Merhaba Bilgin çok hızlısın bekliyordum teşekkürler.

23-03-2019
Mamo Sidar

çok super bı film kesinlıkle ızleyın

24-03-2019
Kamiren Selahittin

MUKEMMEL!!!

25-03-2019
Doğaç Mihail

Kesinlikle harika bir film çok anlam içeriyor

29-03-2019
Ziya Özbir

Sonu acaip Güzeldi Güldürdü beni

01-04-2019
Erdağ Kanıkor

Filmin giriş ve gelişme bölümü; ağır, sıkıcı, 18+, tiksindirici ve yorucuydu.
Son bölümleri ise; merak uyandıran ve duygusaldı. Filmin son sahneleri gerçekten çok güzeldi.

03-04-2019
Yilay Ağa

Arkadaşlar çok sıradan sıkıcı bir film. İzlenebilir oda efeklerden kurtarıyor izlemesenizde olur ana fikir yok filmde.

06-04-2019
Ese Somer

Hayatımda ilk defa bir film sitesine yorum yapıyorum diyebilirim durma izle ! : )

08-04-2019
Ertüze Sezmen

arkadaşlar film çok güzel ben 3 senedir etkisinden kurtulamadımm. bu arada bilgin sürekli izliyorum ama yorum yapmıyorum tşk emeğine sağlık.

11-04-2019
Ülkütan Özbilgin

Arkadaşlar film komedi değil. Biraz dram ve aşkcık söz konusu. vasat bir senaryo ve aslında durağan denebilecek tempoda seyir ediyor. İzlenmeli mi? Boş zamanınız çoksa olabilir. İzlemesseniz de kayıp değil. Bundan böyle yorum yapmaya karar verdim. Niyetim; sizleri doğru yönlendirmektir. Bu ismi unutmayın ve hep güvenin, tiger

14-04-2019
Ağırtaş Alnar

bu filmi siteye koyandan ALLAH razı olsun valla aylardan beri bu filmi + türkce dublajını bekledim ve burda buldum filmin sonunda görüldü gibi 2013 yada 2014 de ölümcül deney 6 çıkıcak
şimdiden sabırsızlıkla bekliyom bu filmin serisine hastayım bu zamana kadar izledim en güzel zombi filmi

15-04-2019
Alakuş Barsbay

acayip güzel bi film

16-04-2019
Demirçay Feramuş

Tek kelimeyle berbat

19-04-2019
Eshat Mutait

O N N U MA R A BEŞ Y I L DDDDD IIZZZZ

20-04-2019
Bayrubay Cebrail

Çok güzel bir film.Bilgin saol.

22-04-2019
Terlan Zakir

Filmin izlenirliği var, ilk 10 dk’ alala diyebilirsiniz ama 2. parttan sonra olaylar şekil kazanacak ve sürükleyicilik başlayacak. Bence bir göz atın derim..

26-04-2019
Türksel Urungu

Süper kalitede değil ama yinede ben çok beğendim ve mutlaka izlenmesi gerek. Keşke bu tür fazla görünmeyen filmleri daha çok izleyebilsek.

27-04-2019
Sağlık Taru

Çok güzel bir filmdi…
Emeğine sağlık sevgili bilgin…
Sonunda çalan müzikte çok güzel…

28-04-2019
Durmuşali Mirbadin

bu film harika adamım

29-04-2019
Doğaç Haymil

Kesinlikle izlemelisiniz son yıllarda izlediğim en güzel film. George Orwell’ın 1984 kitabını okuyanlar bilirler Big Brader (büyük birader) gibi insanlığı robatlaştıran diktatörleri. Film de böyle bir siptopik bir eleştiri.iyi seyirler

05-05-2019
Kıran Nasih

Film sonuna kadar izledim kimin kimden intikam aldığına dikkat edin final süper

06-05-2019
Türksel Uygu

çok güzel bi film.çok beğendim.ama sonunu anlamadım.sondaki sahne gerçekmiydi yoksa ruya?

07-05-2019
Mukadder Sair

10 üzerinden 10 flim herkese tavsiye ederim . . .

08-05-2019
Sirri Akdemir

sadece demek istediğim şu kesinlikle o kadar film seyrettimki ben bile hatırlamıyorum günde en az 2,3 kere birçok film seyrederim boş zamanlarımda sanırım izlediğim en güzel film buydu. 1saat 45 dakikaya izlenebilecek en güzel film tekrar izlemek isteyeceksiniz.tekrar ve tekrar her izlediğinizdede eminim ağlayacaksınız.

09-05-2019
Oralmış Sağman

güzel bir gençlikl filmi.. elbette bundan daha güzllerini seyrettiğim için 10/5 veriyorum.
Tşk.ler bilgin

11-05-2019
Gökdoğan Nihayet

Ardakaşlar film güzeldi izlemenizi tavsiye ederim.

13-05-2019
Dengizer Urundu

Sevgili Sevda’ya katılmamak elde değil…Harika bir kurgu,muhteşem oyunculuk…İlkkez izleyen sinama severlere sesleniyorum..Işıklarınızı kapatın,yatağınızı en rahat pozisyonunda bu filmi sindirerek seyredin…Emeği geçen herkese teşekkürler..

14-05-2019
Canol Ilıcan

Güzel film izlenebilir. İzlemesende olur. Şu türden yorumları abartı buldum: muhteşem, başyapıt, herkesin izlemesi gereken vs…

17-05-2019
Avşin Avşin

film gerçekten güzel tavsiye ederim. kamera arkasını izlerken filmin gerçekçi olduğunu anlarsınız zaten

19-05-2019
Temirbay Yücealp

HARİKA FİLM KAÇIRMAYIN

22-05-2019
Tulûi Abdulmelek

tek kelime izleyin

25-05-2019
Kırtekin Selekmen

@film sapkını sana katılıyorum brader yıllardır bende bu konuyu osmanlıcılara anlatmaktan dilimde tüğ bitmişti iyiki yanlız değilmişim.Osmanlı hakkındaki yalanlarla büyütülen nesiller bilmez bunları. Ecdat osmanlı değildir NOKTA !

27-05-2019
Öngül Öztoklu

çok güzel bir film ben çok beğendim

29-05-2019
Alahan Börühan

bu fılımde kımse ölmezmi

03-06-2019
Baransel Çintan

Baştan aşağı aksiyon…baştan aşağı heyecan… Adamlar yapıyor işte..kolay film beğenmem bu filmi Sak’ın atlama…filmi izlemeden önce 1. Ni izle sonra buna geç…kadro süper. Oyuncular on numara…3. Çıkıcakmı bilen yazsın lütfen

04-06-2019
Yaldırak Yaldırak

uzun zamandır bunu bekliyordum devamı gelir inş

04-06-2019
Sabahittin Balbay

tek kelime halinde mükemmel keşke o hikayeler gerçek olsa hayatımızda en azından bir macera olurdu dediğim gibi maceralar her zaman güzel

11-06-2019
Kipcan Satı

Bir film ancak bukadar gerçekçi olur. Tüm yaşamım boyunca
savunduğum gerçekleri işlemiş. Gerçek allahı çok seviyorum.
Onu çok özlüyorum. Birgün kesinlikle kavuşacağım inancıyla
Aamir Khana teşekkür ediyorum.

15-06-2019
İtris Nafel

görüyorumki filmden anlamayan çok insan var bu tür çekimleri zaten sevmiyorum filmde aynı possession filmden çalıntı pek güzel değil tavsiye etmem

16-06-2019
Acarkan Akün

FİLM hintlilerin töre cinayetine tanık olan evli çiftin kaçış macerası güzel film ama bildimiz konular işte töre bizim burada doguda da var

17-06-2019
Apdurrahman Hindal

mükemmel ötesi…

20-06-2019
Sultan Tarman

filmin sonundaki müzik laba libi dailymotion.com/video/xbzxdx_laba-luba-liba-bir-zamanlarin-en-hi_music

21-06-2019

En çok izlenenler

Ninja Kaplumbağalar 2007 Film izle (Türkçe Dublaj)

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Animasyon

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 – How to Train Your Dragon 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Animasyon

Hokkabaz – Sleight 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Dram

Sığınak 2 – Outpost Black Sun 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Meksikalı Gangster – El Mas Buscado 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Aksiyon kategorisinde son eklenenler