Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çıdamlı Eroğan

sürekli konuşan kadınlar izlemek istemeyen denemesin katlanmak biraz zor olsa da izlenebilir..

25-02-2018
Seydullah Abay

çok güzel bir film mutlaka izleyin

26-02-2018
Zati Erinç

film harikaydı

28-02-2018
Yamantürk Boy

bildimiz ihanet..

01-03-2018
Özaltan Sargan

güzel ama daha güzel olabilirdi ama bana göre zaman kaybı değildi bu benim düşüncem

03-03-2018
Kazakhan Müjdat

sihir büyü falan filan tamam ARABA NE LAN

04-03-2018
Burakbey Gevrin

film çok güzel komik ve eylenceli tavsiye ederim 10/8

06-03-2018
Sönmezalp Uçbay

herkes hakettiğini yaşar

07-03-2018
Avşar Bayın

Aslanlar dünyanın en müthiş hayvanlarıdır ama malesef insan denen yaratıklar bu güzelim hayvanların neslini yok etmek için elinden geleni yapıyor bir bilim adamının araştırmasına göre aslan ve leoparlar 40 – 50 yıl sonra aslanların soyunun tükenecegini söylemişti gelecekte evlatlarımız torunlarımız bu hayvanları sadece video ve resimlerde görebilecek bizler nasıl dinazorları resimlerde tarih kitaplarında görüyoruz işte torunlarımızda aslanları ve leoparları canlı olarak görmeyecek bilmeyecek insanlığın buna dur demesi gerekir tepkisiz kalmayalım yol yakınken bunlara dur demeliyiz

08-03-2018
Hünkar Müfid

vay canına

09-03-2018
Munip Salper

Helal Admin Harika :))))

10-03-2018
Erap İclal

arkadaslar film çok keyifli sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film. tavsiye ederim. ben çok keyif aldım. izlemeye değer. bilgin kardesim sanada teşekkür ederim zahmetin ve emeğinden dolayı. başarılar sana

11-03-2018
Durak Gökçebala

the other woman filmi düşmedi mi daha nete eklersen çok sevinirim .teşekkürler

12-03-2018
Oğulbaş Selçukkan

İzledim en güzel 10 film arasaına giren bir film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim asla pişman olmassınız

15-03-2018
Sevban Zülgarni

mümkünse alt yazi degilde dublajli izlesek cok güzel olacak yoksa filmden bir anlamiyorumda

16-03-2018
Asutay Bukay

İzleyelim bakalım bilgin bu arada yaklaşık olarak 3 senedir bu platformu takip ediyorum…
Ulaşılması zor enfess Filmleri bile Anında eklediğine tanık oldum,İşinde çok iyisin emeğine saygı duyuyorum !

18-03-2018
Sarpkan Terlan

Johnny Depp kusura bakma yaşının 8 den aşağıda olduğu bariz belli olduğu için senin gibi hakaret etmeyeceğim. Kimisi Amerikan hayranıdır senin gibi ağzından salya aka aka izler süper film der. Kimisi gerçekleri söyler. Neresini beğendin gerçekten anlamıyorum. 3. sınıf bir film. Kusura bakmayın içinde zeka kırıntısı olmayan filmler bana göre değil. Kimisi Şahanın espirilerine güler (ne yazık ki beyin firarda). Kimisi Cem YILMAZ ‘a güler. Arada ki fark zeka farkı.

19-03-2018
Sağman Sunay

Bilgin usta bu site gerçekten çok güzel partların işleyişi ve hızlılığı çok güzel. Görüntü kaliteside genel olarak iyi ancak tek bir eksik yanı var sanki. Sitenin upload edilen filmlere beğeni oranı için buton ayarlansa gerçekten daha keyifli bir site olur eminim

20-03-2018
Cezayir Dolaner

ellerine saglık bilgin çeviri süper olmus filmde 10 numara tskler….

23-03-2018
Sılgın Sürsoy

TAM BİR DİZİ LİK FİLM

26-03-2018
Kam Oflazer

Mükemmel bi film bence 10 üzerinden 10 kesinlikle.

27-03-2018
Oyal Şadi

Film cok guzel:) eyw Admin

30-03-2018
Acunseven Alaca

güzel film

01-04-2018
Kongur Orkut

izlediğim en yaratıcı filmlerden birtanesi kesinlikle izlemenizi öneririm

05-04-2018
Abdulmelek Firat

anlamsız zaman kaybı bir filmdi bence bukadar güzel manzara sonunun ne olduğu nasıl bitdiği belli olmayan saçma bir film

07-04-2018
Cida Habib

bu 2. parta müzik var kızın dans ettigi sıradaki müzik bilen biri söylesin şunu bulamadım kaç gündür tavv oldum yaa

10-04-2018
Otaran Şader

film güzel izlenmeye değmez diyenlere kesinlikle katılmıyorum gayet iyiydi de sonu saçmaydı sadece
admin emeğine sağlık

17-04-2018
Haris Messut

Ya filmdeki tum karakterler şarkımı söyler.oyuncumu şarkıcımı….gereksiz,düşüncesiz,alakasız,bu filmi izlerken harcadıgım zaman tuvalette harcadıgım zamandan daha degersiz okadar yaniiiiiii……

22-04-2018
Ilgazer Kazak

Boş bir zamanda izlenilebilir.Ben pek beğenmedim açıkçası

24-04-2018
Akyürek Aryüz

Film nasıldır diye bi fragmanına baktım , alt+f4 cektim

01-05-2018
Süyek İklim

okadar sağlam bir filimki her izleyişimden sonra sokakda beni dövün diye millete yalvarasım gelio
sağa sola saldırıyom

05-05-2018
İlten Mürteza

Sonunda Bittim ya

08-05-2018
Erçevik Durgunsu

güzel bir film… Teşekkür ederim.

11-05-2018
Medayin Oldağ

Yapmayın …izlemeyin 10 dk işkence çektim kurt göreceğim diye.

13-05-2018
Çerme Derinöz

benim zevkim mi bozulmuş anlamadım bu filme kim hangi kafa ile 8,5 imdb puanı vermiş konu tamamen normal insanlardan soyut bi konu çok fazla diyalog sıkıcı olmuş vs vs vs zaman kaybı

16-05-2018
Başol Başol

dns vıdeosunu zaten yuklemıstı

21-05-2018
Çalapverdi Günalp

Film o kadar harika ki sürekli izleyebilirim.Keşke uyuyan güzel masalı da böyle anlatılsa ne güzel olur…

22-05-2018
Emirali Hüsni

film güzel bir an tansiyonu düşürüp vasatmış gibi gösteriyor son anda bir şeyler var dedirtiyor

26-05-2018
Cemalettin Doğanbaş

Konusu cok degisik, iyi niyetli bi film sonuna kadar izleyin Ben begendim cok ustaca.

30-05-2018
Ulubay Erbelgin

küp filminin serilerini siteye koyarmısın bilgin tşkler

31-05-2018
Hindal Mitad

Tecrübeye yatan film aslında.tecrübe derken teknolojik sistemlere olan.çoğu insan eminim ki bi çok şeyi anlamamıştır.bu tarz sistemler pek bilindik olmadığı için :/ bilim kurguya daha çok yer verilmiş.korkuyla alakası yok

02-06-2018
Öngören Terim

1985/1992 arası cocukluk yıllarımda seyrettiğim dövüş filmleri kalitesinde ilk 20 dakikayı atlatırsan filmi sonuna dek izleyebilirsin. bünyem bu tip filmlere evvelden bağışıklık kazandığından cok fazla mide spazmı yasamadım

05-06-2018
Ozaner Saltukalp

güzel film shindlerin listesine benziyor:))

08-06-2018
Helim Milazim

izledim ama böylesini izlemedim güzeldi eğer tekrarını izlemek izlemek istiyorsanız bazen tv2 de çıkıyor

09-06-2018
Türksan Yankı

tebrik ederm…

10-06-2018
Tüzün Bartuğ

bu film mükemmel…. ölüyorum harrye:D

15-06-2018
Halim Karakalpak

valla filmde kimin kahramanlığı anlatılırsa anlatılsın önemli olan izledikten sonra güzelmiş diyebilmektir filmde kan olmasada yinede iyi bi yapıt olmuş

16-06-2018
Alaittin Dağistan

film bence süper ötesi bir film hem aksiyon hem duygusal siteye teşekürler

17-06-2018
Manga Okyanus

Film güzel ama cok kanli sonuda sacma olmusss…

20-06-2018
Akbatur Altaç

çok güzeldi herkese tavsiye ederim ama izleyene göre değişir bazıları saçma diyebilir benim için mükkemmeldi sizde izleyin kendi düşündüğünüzü yazın

21-06-2018
Borak Çaylan

@Misafir Yerinde bir istek olurdu, eğer sitede olmasaydı

22-06-2018
Özgiray Tacim

Çok güzel ve etkileyici bir film kesinlikle kaçırılmayacak bir film,Kesinlikle din,dil,ırk,renk önemli değil önemli olan herzaman İNSAN olabilmek….

24-06-2018
Olçun Gündoğmuş

İzlenebilir , Sıkıcı Değil .

27-06-2018
Uğurhan Çekim

film eğlenirken düşündüren izledikten 1 hafta sonra diğer filmlerin fragmanlarına bakıp ne izlesem ne izlesem deyipte tekrardan pk yi izleyim dedittiren bi film süper komedi dram psikoloji aksiyon bilim kurgu gizem romantik ne ararsan var

30-06-2018
Sayyat Taluyhan

Öpürəm hamınızı

01-07-2018
Denis Denis

gerçekten bayıldım filmleri sitenizde takılmadan izlemek harika bisey. teşekküüürler

02-07-2018
Memun Vefki

bu filmde tek odaklanabildiğim şey ras al gül oldu

04-07-2018
Süergin Yiğiter

fılm tam baslıyor dediğim yerde bitti sonu tam bi muamma toplam aksiyon 10 dakka bence herhangi bir film basit yani ama bu benim görüşüm sonuna kadar sıkılmadan heyecanla izlersiniz ama son cabuk geliyor ama izleyin derim…

05-07-2018
Matem Siham

niye bu adamın filmleri hep alt yazılı sırf bu yüzden başka sitede izliyorum normalde hep burayı tercih ediyodum amaa…

07-07-2018
Şendur Filizer

zaman kaybı

12-07-2018
Feyzi Nurer

Mükemmel ötesi bir filmdi… teşekkürler admin

16-07-2018
Alatan Aşir

filmi izlyecektim ama madem müslümanlığı kötülüyor hiç zamanımı harcayamam hatta şu film için bu yorumumu yazmam bile zaman kaybı…

17-07-2018
Apaydın Aytek

Yapılan yorumlar öylesine farklı ki insan izleyip izlememek arası mekik dokuyor

20-07-2018
Başdemir Dalda

ilk defa bir filme yorum yapma ihtiyacı duyuyorum , vakit geçsin diye film ararken buldum daha önce izlememiş olmama kızdım . bu kadar içten bu kadar duygulu ve o günleri bu kadar samimi bir anlatım daha olamazdı. teşekkürler Çağan Irmak her eserinde insanlığımızı hatırlattığın için..

24-07-2018
Altıniz Aydinç

hayatımdan giden 10 dakika desem yeterli midir.
umarım yeterlidir

25-07-2018
Oben Erçelik

ben sadece bir şeyi anlayamadım hadi Steve ölümsüz 70 yıl uyuyo ama tony stark nasıl o kadar yaşıyabilio anlamadım

26-07-2018
Sadik Ümüt

Imd puani cok fazla en fazla 6

27-07-2018
Şeren Müftü

saçmasapan bir filmdi; oyunculuklar berbat, konu berbat, film berbat. kızın elindeki iphone u görmesem film 90lı yılların başında çekilmiş falan diyecektim.

28-07-2018
Çoğaş Ertaç

soluksuz izledim filmi. teşekkürler admin

01-08-2018
Przemyslaw Şükret

filmi kuzenim izledi.Berbat dedi.

03-08-2018
Ünlem Arapcan

vayy bee adamlar harbiden film yapıyorlar….

05-08-2018
Öztiner Öztiner

aynada,matkapla alından damar çıkarma… yorum bile yapmıyorum

08-08-2018
İbrahimilker Mulla

çok güzel harika bir film tşklr

11-08-2018
Revhi Karabey

sonu diger filmlerdeki standartlıkta olmadıgı için çok iyi olmus istenilen son oldu film izlenebilir güzel bence

14-08-2018
Bulut Tuncer

cok guzel ama cok guzel bir film songwayfilms ekibine tesekkur ediyorum

22-08-2018
Soral Tanyeli

film çok güzel şu an 3.cü parta yeni geçtim ve film hariha şimdiden bakıcaz daha 45 dakika var önümüzde inşallah güzeldir

23-08-2018
Cündullah Göksaltuk

emegine tşklr. çok güzel bir film .allah razı olsun emegine arkadaşım

24-08-2018
Suleyman Acabay

Vaktiniz varsa izleyin pişman olmazsınız, çok bir beklentiye de girmeyin..Bildiğimiz senaryolardan…

26-08-2018
Yılbay Gökberk

Yorumlara bakmayın gerçekten saçmalamışlar zaten filmin adı silahsız ne aksiyonu arıyorsunuzki. Sosyal msjıda çok güzel vermiş bir film. Bakmayın kimseye izleyin ailece. paylaşım için teşekkürler.

30-08-2018
Oğuzata Semavi

Çok güzel film mutlaka izleyin

31-08-2018
Cankut Feritkan

bence gayet güzel ben zaten scooby doo yu severim çizgi filmlerini falan çok izliyorum bu da çok güzel tavsiye ederim

09-09-2018
Oktaş Sıla

çok iyi film tabi anlayana..

10-09-2018
Ergin İmer

he birde şu var adam her filmi izlemek zorunda mı ;? çalışıyor mu çalışıyor yükle siteye duyurusunu yap bitsin bu adam bi dünya film izleyip iyi kötü mü ayırcak ayrıca ona göre kötü olan film benim en çok aradığım bi filmdir belki ? bu işleri bilmeden saçmalamayın. adam saatlerini veriyor belkide sosyal yaşantısı problemli geçiyor siz adamı burda yerin dibine sokamazsınız. Tesekkür edeceksin beğenmiyorsan uğramayacaksın arkadaşım.

14-09-2018
Alaz Ata

bilim kurgu meraklilari icin izlenmeye deger bir film.

18-09-2018
Zhamshitbek Alpkanat

süperdiii

19-09-2018
Tokdemir Gizmen

lütfen bu filmin 2.sinide eklermisiniz..

20-09-2018
Akhun Bilay

kensinlikle super izlemeye deger bir film 107

21-09-2018
Yaser Buluş

Draftı yeni öğrenmeme rağmen cok güzel bir filmdi teşekkürler admin..

25-09-2018
Ergökmen İşmen

Çok güzel ve komikti…. Benim gibi bir yabancı ile evlenecek biri için çok da gerçekçiydi !

29-09-2018
Veliyullah Berge

Film Çok hoş warnerbros bununla kalmayıp kurguyu animasyon değilde gerçek film olarak tasarlayabilir…

01-10-2018
Çuvaş Eryılmaz

Güzel ve anlamlı bir filmdi. emeği geçenlerin ellerine sağlık…

07-10-2018
Esin Sökmensüer

xmen serisini bilmeyen arkadaşlar için film çok iyidir.
x men serini bilen arkadaşlar izlemeniz zorunlu fakat diğer serilerin yanında her bakımdan zayıf kalmış yıl olmuş 2013 2000 deki filmdeki efeklerden bile kaçınmışlar sırf volverin üzerine oynamışlar.

13-10-2018
Fetdah Fetdah

5-12 yaş için güzel bir film.Geri kalan tayfa koşarak uzaklaşabilir.Ben söyleyeyimde, sonra vay efendim film harika dediler,müthiş dediler,yorumlara baktım izledim

14-10-2018
Bâhir Girginkoç

superr bir film muthis tavsiye ederim sitede cok guzel

15-10-2018
Özgeci Özdurdu

iyi film

19-10-2018
Onuray Onuray

Gayet başarılı sürükleyici bir film,beğendim.

21-10-2018
Salâhi Tatarhan

Konu iyi ve gerçekçi işlenmiş sizi heyecanlandıracak bir film

30-10-2018
Ulus Ulus

cok sıkıcı hic heyecan yok zamanım boşa gitti

07-11-2018
Uluğ Tör

İşte bu mükemmeldi!

13-11-2018
Bozbaş Hamis

Oyuncusu iyi olmasına karşın kötü bir film amaçsız bir şey zaman kaybı

23-11-2018
Akabay Akgüneş

Bence izlenilir

26-11-2018
Hüsam Kayraalp

Harika Bi Film ! Beni Aglatan 2 3 Filmden Bitanesidir.

30-11-2018
Teyyar Karabükey

Zaman kaybı çoooook zamanın varsa o ayrı .

04-12-2018
Kızılkurt Bakir

bu filme çok güzel diğenlerin ruh sağlığından şüpe duyuyorum …wasattı resmennnnn

08-12-2018
Erturan Haslet

bu fılmı nekadar ovsem azdır cok buyuk haz aldım kadro super statham adamım ya gene dokturmus:D DİKKAT:kesınlıkle ızleyın.)

12-12-2018
Süruri Bezgin

Teşekkürler bilgin sorunsuz izledik. Arkadaşlar film fena değil. Çok iyi de değil.

16-12-2018
Hazrat Miktat

sevgili site sahipleri. bazen yorum yapmayı unutup başka bir flime geçiyorum. ben 74 yaşında yatak hastası bir anneanneyim. görüntü ve ses düzenini beğeniyorum.burayı yeni buldum. her kese tavsiye ederim. teşekkürler.

19-12-2018
Uztekin Oğuz

Se….ler Turkleri kotu adam gosterebilmek icin filmdeki kotu adamlara Turk bayraklı tisort giydirmisler..

25-12-2018
Hafit Memili

okumalara doyamayanlar için okumalara çok açık bir film.

30-12-2018
Şengün Ziver

eğer gerçekten vatanseverseniz bunu izlemelisiniz

02-01-2019
Göktürk Abdulhaşim

güzel tavsiye ederim ama çocuklar daha çok sever

04-01-2019
Kevni Sencay

Arkadaslar aksiyon filmi seviyorsanız izlenebilir. Kurgusuda fena degil ama konu ve işlenişi yere basmıyor. Bir çok sey havada kalıyor mantık aramazsanız güzel.

06-01-2019
İbat Önsav

çok güzel bir filmdi

17-01-2019
Kinyas Nida

fılm cok guzel uzun zamandır ılkkez bu kadar guzel bır fılm ızledım.baslarda bıraz sıkıcı gıbı ama devamı muhteşem.

19-01-2019
Malik Renan

film bence çok sıkıcıydı sevmedim çok yavaş

22-01-2019
Çayhan Gürbay

BU FİLME HASTA OLDUM MİNLET ÇEŞKE TÜRK LERDE BÖYLE FİLİM YAPA BİLSE AMA NERDE ….

23-01-2019
Kutay Okan

Felaket aşırı güzel 2 sinide bekliyorum fakat 2 sinde daha iyi yapalım derken flimi iyice bozmazsanız sevinirim ama çok güzel film

26-01-2019
Aytar Beydağ

Çok güzel bir filmdi . Yükleyene teşekkürler .

28-01-2019
Nişan Savak

GErcekten Cok Guzeldı TskLeR ..

01-02-2019
Medet Sirmen

Film konusu basit olsa da izlemeye değer. Paylaşım için teşekkürler admin.

07-02-2019
Turğay Sabir

fena değil. yorumlar abartılı. iki uç noktada yorum gerektiren bi film değil. izlenebilir. izlenmeyedebilir. yarıya kadar da izlenebilir garantisi yok

08-02-2019
Umaç Çıngı

bu film den hoşlanmanız için biyografi filmlerini sevmeniz gerekir cünki biyografi filmlerinin coğu dram taşır kadrosu ve anlatımıyla on numara olmuş

13-02-2019
Ersoy Melûl

Yönetmen ve oyuncular çok başarılı.

14-02-2019
Emirşah Kopan

IQ’nuzu ölçtürün siz önce ondan sonra filmi eleştirin. Siz bilim kurgu filmleri anlayabilmeniz için önce bilimi araştırın ve sevin sonra film izleyin anlaştık mı?

15-02-2019
Zaik Obuz

Filmi Hristiyan filmi bu ya kaldırın dıyen bile olmuş.. siz manyak mısınız. Sizin Yaradana saygınız yok daha. Hristiyan olan dinsiz günahkar mıdır. Bu nasıl bir yobazlık yaşam tarzı. Senin fikirlerine inançlarına göre mii yapılacaktı bir Hristiyan filmi. otur onları anlamak mantığını yaşamak için izle.. Yada Müslamanlar dinimizi güzel yansıtan sarıklı cübbeli den çok modern Müslamnlığı hoşgoru sevgı kültür vs anlatan bi film yapsınlarda biz izliyeleim. Alkışlayalım hani..

18-02-2019
Ökmen Temelli

tşk bilgin yeni filmler paylaşan süper ama biraz fazla olursa süper olur tşkler..

19-02-2019
Kanco Necai

müthiş duygusal yüklü bir film.

21-02-2019
Çoğahan Hanefi

Gerçektende harika bir film ya kesinlikle izleyin.

27-02-2019
Selim Ülkümen

GÜZEL Bİ FİLM Dİ TAVSİYE EDİYORUZ. BİLGİN SANADA TESEKKÜRLER CNM. EMEĞİNE SAĞLIK.

28-02-2019
Rizvan Tinmaz

Admin SENİ Seviyom

01-03-2019
Memo Vefi

kitabını okumadım ama kurgu olarak açlık oyunlarından daha iyi olduğunu düşünüyorum ve tekrar tekrar izlenebilecek bir film

05-03-2019
Hayreddin Resül

Film gayet başarılı ve düşündüren bir filmdi fakat çoğu kişi gibi bende filmin sonunu tam olarak anlamış değilim lütfen anlayan birisi ne olduğunu tam olarak söyleyebilirmi?

06-03-2019
Tamkut Yafes

merhaba bende sağlık öğrencisiyim derste psikolojik bozuklukları işliyoruz ve bu filmdeki kızın problemi ne bunu merak ettim.Evet şizofreni diyorsunuz ama bunun başka bir adı var mı? Bu hastalığa özel bir isim?

10-03-2019
Samih Tayguner

süper film gerlim azda olsa war ama süper 5. izleyisim

11-03-2019
Erdil Erker

çok güzel bir film

12-03-2019
Olcay Siracettin

mükemmeldi…sonu güzel bitti izlemeye değer .)

13-03-2019
Temir Ümit

Bu film Devrimi Kominizmi anlatıyor YAŞASIN KOMİNİZM !

18-03-2019
Eşref Sumer

EnKötü En Berbat Animasyon Bide !8 sekiz yaşındaki robin kısacık short giymiş, emenin beğenenler 7+ altında olucaktır . Ama EmeğeSaygı

19-03-2019
Merdan Soykal

kötü yorumları okuyordum. az kalsın izlemicektim filmi sonra vazgeçtim izliyim zaten vaktim bol dedim. iyi ki izlemişim, gayet güzel heyecan verici bi film. kötü yorumları okuyarak fikrinizi değiştirmeyin!

22-03-2019
Hikmetullah Kayahan

muhteşem filmdi. puanını fazlası ile hakkediyor.

24-03-2019
Elitez Güngöze

Amerikan filmleri kadar olmasada gayet başarılı bir film kızın oğlanı kahraman olarak değilde normal biri olarak sevmesi ve sokaktaki adamın içkiyi bırakıp spora başlaması hem güzel hemde komikti xD bu arada deyinmeden edemicem amerikalılar new yorku kurtarıp yıkıp dökerken bu adamlarda moskovayı yerle bir edip kendi kültürleri olan arabayıda ön plana çıkarmayı eksik bırakmamışlar

25-03-2019
Göktan Kocatay

çok guzel

30-03-2019
Muslu Yalçin

film konu olarak güzel fakat bilim kurgu filmi ile fantastik sindirelle filmleri gibi kızın gözünü ilginç yapmaları masal tarzı anlatımlar ve kızın süreklü ağlamaklı veya durgun lonuşması film için konuyu gölgede bırakan hatalar olmuş biraz çocuk filmleri gibi olmuş:)

31-03-2019
Abdülmecit Akdamar

bu film gerçekten harika bu site harika bir site teşekkurler

02-04-2019
Birsin İvecen

Türkçe dublajını da bekliyorum… Herkese iyi seyirler…

03-04-2019
Yafes Berksoy

Film idare eder. Ben beğendim.

06-04-2019
Önay Şahlan

köfte yağmuru 2 türkçe dublaj yapın

08-04-2019
Binışık Seçme

izlediğim en berbat filmdi. güzel diye yorum yapanlar 20 dakikamı çaldılar.hiç affetmicem.

11-04-2019
Senai Tanberk

Güzel film kesinlikle izlenmeli sonu çok iyi olmuş herkes in izleyebileceği bir film

13-04-2019
Erkutay Karakalpak

film muhteşem tavsiye ederim bazı yerleri sıkıcı ama yinede bilim kurgu sevenler için iyi bir film

13-04-2019
Tayboğa Ulunay

Cidden çok güzel,keyf ile izlediğim bir yapıt.

14-04-2019
Ulum Ulum

ben bu filmi çok sevdim:)))))

17-04-2019
Hıfzı Abdul

Bilgin bıktırdım seni biliyorum ama netim yavaş değil oturduğum yerle ilgili problem var o yüzden res atmak zorunda kalıyorum bazen, ama açıldı izliyorum yine senin sayende

22-04-2019
Okumuş Okumuş

süper

26-04-2019
Duruöz Ergener

güzel

27-04-2019
Ergülen Refih

Ya akıl var mantık var arafta kalsalar sayto ile beraber uçakta nasıl uyancaklar sayto orsa silahı çekip öldürüyo sonrada kendini öldürüyo ayrıca dikkat edin sonda totem sallanıo

05-05-2019
Hanifi Mesni

Riddick kaç ama bu?

07-05-2019
Dönmezsoy Erek

insanların imanlarını zayıflatmak zedelemek için yapılmış guzel çalışılmış kafa yorulmuş süper bir film. filmi izlerken onaylamak, acaba böylemıdır ki diye sormak yeterli gibi…. gibi…..>(şüphe vermek)
bzaı arkadaş at gözlüğü vs vs işte bu bir film izle geç demiş ama senaristler yönetmelr bizim kadar sığ düşünseydi bu incelikde ve ince eleklerden geçen filmler yapmazlardı. bir şekilde düşüncelerimizi bozmak için bize yaklaşmak zorundalar, bunu da hey brader biliyormusun allah yok din yalan diyerek yapmazlar at gözlüklerinizden kurtulun bence. en iyi silah ŞÜPHE vermekdir.bu tarz filmler insanları acabalaa sürükleyebiliecek filmlerdir. Dikatli izleyin derim

13-05-2019
Cansunay Dikdal

bence vasat bır fılım acık konuşmak gerkırse son partı ızlemedım bıle

17-05-2019
Hakkı Karaçelik

alakası yok. Bu film, “Atatürk olmasaydı Osmanlı ne olurdu?” temalı bir filmdir. Osmanlıyla dalga geçmek gibi bir amacı zaten yoktur. Dikkatli izle yiğit kardeşim.

20-05-2019
Egecan Hünkar

He ya he PEYGAMBER efendimizin yıllar oncesinden müjdelediği kişi kötü (ESTAĞFİRULLAH) … Gavur işte devamını cehennemde çekerler… Filmin yönetmeni şeytanla çalışmış şeytanın verdiği tiolarda böyle olur…KAZIKLI voyvado diğer dunyada gerçekleri öğrendi ya şimdi tekrar gelse bu fılmı yapanları kazığa oturtturur…

22-05-2019
Nesim Şekip

geçmiş yıllarda izlemiştim film muhteşem

23-05-2019
Karabükey Arıker

BİRAZ TUHAF AMA KONU SÜPER VE EĞLENCELİ BİR FİLM.

26-05-2019
Temir Abdulmenav

serinin hepsini izledim ve orjinal dilinde imzaları bulunan ilk baskı kitapları da var ama filmleri muhteşem olmuş bu siteye yüklediğin için teşekkürler admin

26-05-2019
Özdeş Nefer

İntihar odası çok iyi bir filmdi izleyebilmistim bu coook sinir bozucu maalesef sonuna kadar dayanamadigimdan izleyemeden kapattim sinirden artik terlemeye başladım çünkü …

27-05-2019
Aysoy Besalet

Seni mi kırıcam Burhan kardeşim, kaçtım bile

03-06-2019
Ebu Hişar

bilgin IMDB notunu neden yazmıyosun

05-06-2019
Tepel Günyol

bburakk, kardeşim çok haklısın 4 senedir siteyi kullanıyorum ilk defa seni tebrik etmek için yorum yazıyorum

11-06-2019
Günvar Kanpulat

genel izleyici kitlesine hitap eden bir film.%85 beğenirsiniz…

15-06-2019
Yiğitkan Gündüzbey

Herkesin yorumlarını okudum lakin şu kanıya vardım bazen pozitif yorumlar bile kötüye delil olabilirmiş..Allah aşkına baştan sona gerilim olan bu filmin sonunu bu şekilde bağlamaları milleti resmen keriz yerine koymus olmalarının delilidir.Bence beş para etmez bir film.Zaman Kaybı..Tesekkürler Admin Kesintisiz İzleme zevkini bizlere sunduğun için

16-06-2019
Atasevin Dayar

yorum yapanların çoğu bence 10 yaşını geçmemiş

17-06-2019
Oğuzcan Rafih

Güzel…)

26-06-2019
Serkut Yoğun

byler ama en sonu güzel

26-06-2019
İnönü Bedreddin

çok güzel harika

28-06-2019
Nuray Nuray

diess ‘anlamadım yani’ miş miş’ bunu dediğine göre kumdan kaleyı sen yapıon heraldee. ben kumdan kale yapma ve ağız eğme yaşını çoktan gectım ama sen bellıkı ğeçmemışsın ‘miş miş’ dediğine göre. tekrar ediyorum bana göre bu film ‘ VASAT’ ama filmi begenen arkadaslarıma ve bılgının emegıne saygım sonsuz.DİESS bu siteyı 1.5 yıldır takıp etmeye çalşıyorum şu ana kadar kımseyle polemık yaşamadım ve asla saygısızlık yapmadım lütfen sende yapma ha aynen devam ederım dıosan asla cvb veremeyeceğimi sanma.

01-07-2019
Dahil Haluk

reklam olmasa adam nasıl kazansın reklamlar sıkıcı değil ki

02-07-2019
Temirtaş Mukbil

Bu film harika , bu filmi benden daha iyi duygusunu hisseden yoktur sanırım .

04-07-2019
Razı Seyhan

Başta sıkıcı gelebilir ama sonradan filmin çok iyi olduğunu anlıyacaksınız..İyi seyirler.

10-07-2019
Gürçağ Mazen

sürükleyici ve özel bir film izlemenizi tavsiye ederim

11-07-2019
Mazlum Oldağ

bence çok mantıklı tren aslında

22-07-2019
Ayün Bilgekağan

kütü diyen burdaki yorumlara aldanmayın ben sonuna kadar seyrettim harika bi film arkadaşlar tavsiye ederim tşkler

23-07-2019
Ürem Yiğit

bu filmi izlemeyen hayatında bir şeyi eksik yasamış demektir 10|10

29-07-2019
Onatsü Soyupak

Güzeldi.

03-08-2019
Saba Aksal

valla kardes burasi gordugum en iyi site, diger artis divx siteleri bunun yaninda 0 bide demiyolarmi kalite kuralimiz yok kalite gobekadımız falan hahah salaklar sanki kendi cekiyo.
devam diorum helal olsun diyorum!
en iyi bu site!
digerleri boş

04-08-2019
Cenani Doğanşah

cok güzel hacı

06-08-2019
Tayfun Ulutan

arkadaşlar keşke filmi yorumlarda özet geçmeseniz de bizde zevki kaçmadan izleyebilsek. ha okuma diyecek olanlara da baştan söyleyeyim adı üstünde filmin yorumu yapılması gerekir ki izleyici yorumlarına göre karar verelim bir filmin sonunu yorumda okursam neden izlemek isteyeyim ki değil mi ama ??

15-08-2019
Canel Demirbağ

Film gerçekten çok iyi..10/9 diyorum ben…ve böyle bir filme bile ,,,saçma,,sıkıcı,,10/4,,şeklinde yorum yapanlara Allah akıl fikir versin…kardeşim o zaman Van Damme seyredin başka bi şey seyretmeyin..insanlarıda yanıltmayın bari…

21-08-2019

En çok izlenenler

Cloverfield Paradoksu – The Cloverfield Paradox 2018 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Korku

The Hallow – The Woods 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Korku

Tamirci – Wrecker 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.6 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler