Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Fezai Kervan

Son durağa çok benziyor, ama çok dağınık konusu var… o kadar da güzel değil…10/4

25-02-2018
Erdoğmuş Erkiner

bence gayet guzel abartı sınemasında amerıkayı gerıde bıraktılar.daha cok hınt fılmmı dublajlanmalı

26-02-2018
Teymur Abduş

saçmalardan saçmeler

28-02-2018
Alpağan Atıl

hayatımda izlediğim en saçma film

01-03-2018
Yurda Alnar

Başında güzel gibiydi.Gittikçe karıştı.Sonunda hiçbir şey anlamadım.10/2

03-03-2018
Demiray Fehamettin

Film gercekten güzeldi emegi gecen herkese tesekkurler …

04-03-2018
İlbay Kırboğa

Gerçekten cok çok çok güzel bir film. İzlemenizi siddetle öneriyorum. heleki ki bilim kurgu seviyorsanız kaçırmayın derim

06-03-2018
Söğüt Özkurt

idare eder

07-03-2018
Ufukdeniz Okver

Abi coook guldum ya o bimeksmi ne ona asiri komik

08-03-2018
Seydihan Züray

Klasik amerikan askerleri vs ama izlenilebilir 10/6 Bilgin Teşekkürler.

09-03-2018
Sabih Akses

Güzel film tesekkurler admin matt damon na yakısmamıs demislerde matt damon nerde ????
mark wahlberg o :):)

10-03-2018
Abdülnasır Akdik

Çok iyiydi çok da güzeldi tamam mı

12-03-2018
Tüzün Eyyüpcan

sinemada izlemiştim mütiş burda da izliyeceğim bir film tşk..

16-03-2018
Arinç Efecan

Tek kelimeyle süper defalarca seyredebilirim inş başka serileride çıkar

18-03-2018
Soyupak Tapınç

Son derece guzel bir film. Basrol ve ikinci rol oyuncularinin yetenekleri filme baska bir kalite katmis. Zaten Richard Gere ne yaparsa harika oluyor. Keyifle izlenebilir. Iyi seyirler

23-03-2018
Tuğyan Yağızbay

gerçekten tam bir filim bizlere seyrettiren herkesin ellerine sağlık

25-03-2018
Topa Belen

Filmde havuzda kizin ayagi carptiktan sonra calan bir slow sarki var. Acaba biliyormusunuz adini… ??

29-03-2018
Lâhik Ulutürk

süper

03-04-2018
Tardu Uçhan

güzel bir film

09-04-2018
Zati Özbey

Teşekkürler Bilgin çok güzel bir filmdi emeklerine sağlık…Film kolikler özellikle Western severler muhakkak izlemeli.

10-04-2018
Yurdakul İzbörü

Robert de niro ve john cussack. çok daha süper bir film bekliyordum. o kadar süper bir film değil. ama son saniyeye kadar izletti. eğlendim diyebilirim. ekleyene teşekkürler

11-04-2018
Kızıltunç Feridun

Çok güzel ADMİN eline sağlık

12-04-2018
Öğe Tin

herkeze tercih ederim süper

18-04-2018
Tecimer Yoruç

izlemeye değer

25-04-2018
Şekûr Yürüker

Harika surukleyici dusundurucu macera ask ne istersen var ve konusu cok guzel izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

01-05-2018
Alaybey Başal

Guzel film)

06-05-2018
Temirkan Uyaralp

100üzerinden1000000000.00000000000 mükemmel serisini izlediğimi sanıyordum ilk bölümünü atlamışım 10 numara

08-05-2018
Taycan Ulusan

Bılgın kardeşim Herkeul:EFSANE BAŞLIYOR VE ROBOCOP NE ZAMAN GELIR ?

10-05-2018
Ergüven Kent

bi film süper dostum

13-05-2018
Biltaş Çalın

güsel bi film tavsıye ederım hepinizi şirinliyorum

15-05-2018
Simavi Tansev

İzlemezseniz çox şey qaçırdarsınız, super film… Azərbaycandan qardaş ölkəyə salam olsun…

16-05-2018
Açıl Aslan

zaman geçsin diye izleyip sonunda vayyy bee

19-05-2018
Gölgen Öbeydullah

COCUKLUKLARINDA BUYUK TRAVMA’ YAŞAMIŞLAR – COCUK AKLI NE DENSE KABUL EDEBILIR BELKI.
AMA YINEDE 7-8 YAŞLARINDA KI COCUKLAR NASIL KAÇIRILDIKLARINI ANLAMAZ ?
HADI O YAŞLARDA ANLAYAMADILAR, ILERLEYEN ZAMANLARDADAMI ANLAYAMAMIŞLAR. 10 YIL GIBI BIR ZAMAN GEÇİYOR.
AK BI POLIS MERKEZINE GIDIP KACIRILDIK BIZ DIYEMEMIŞLERMI, ONCA ZAMAN SOKAKTA YAŞAMIŞLAR.
ONLARI UFAK YASLARINDA YOLDA YALNIZ GOREN, BU SAATTE DISARDA NE YAPIYORSUNUZ DIYEN’DEMI OLMAMIS AK
COK ENTERESAN BI FILM OLMUS, BUNUN GIBI ŞEYLER YAŞANIYOR, YADA BENZERLERI. MALESEF DUNYANIN ACI YUZU.

20-05-2018
Uram Yula

FİLM BİRŞEYE BAĞLANMADAN BİTTİMİ ZAMANKAYBI DİYE DÜŞÜNÜYORUM

24-05-2018
Paker Sehran

Senin adın ne evlat ? ”Bilgin!”süperdi harikasınnn

27-05-2018
Özarı Sarıca

Buzlanmadan koşarak kaçma

02-06-2018
Mevdut Mevlût

çok güzel bir film tavsiye ediyorum zaman geçirmek için güzel bir film yani

05-06-2018
Türköz Aşik

Filmin sonunda ağladım gerçekten harikaydı izlediğim en güzel filmlerden biriydi samimi söylüyorum

09-06-2018
Keremhan Senan

arkadaşlar bu filmin kısaltılmışı full daha iyi izlemenizi tavsiye ederim

15-06-2018
Abdülhamit Akçınar

güzel film izlemenizi önerim

16-06-2018
Özbil Erkılıç

film kategorisine göre güzel izlenebilir bir film

18-06-2018
Toktuğ Ebazel

Gerçekten güzeldi adam çok sempatik ya

19-06-2018
Evrenata Hayrullah

berbat fılm tr dublaj degıl komedi

20-06-2018
Kanun Kuday

hayat bu .. her güzel şeyin sonu var..ve şahane bi bitiştiiii..hepinizi seviyorum collan ailesiiiii

21-06-2018
Züheyla Akbatu

imdb cok dusuk vermis 7.3 u hakkedio bence

22-06-2018
Sebahiddin Alemdar

kore sineması günden güne daha başarılı. Gerçekten seyretmeye değer bir film…

23-06-2018
Ersen Sermet

bilgin misin nesin yorumumun nesini beğenmedin de kırpıp koydun ne hakkın var buna!!!!

24-06-2018
Boz Mehcur

contes ve boi için izlemeye değer bence

25-06-2018
Abeydullah Cavat

filmin sonundaki şarkı hangi şarkı ?

28-06-2018
Göktan İnanöz

sinemada izledim ama bida bisey cikmaz

29-06-2018
Serhad Züberbariş

hani bazen, dünyayı kurtaran adam gibi filmlere kızıyoruzya, madem beceremiyosun neden çekiyosun diye…buna da kızmak lazım, hemde çoook :)))
genel hatalar:
1- kız ormanda yüzü mumya gibi sarılı iri yarı üzeri kanlı bir adam görüyor ve böyle bir adamdan korkacağı yerde ısrarla yardım etmeye çalışıyor.
2- izbe, dandik bir binada, çok ilkel mekanizmalardan bile zaman makinası yapılabileceğini öğreten bir film

30-06-2018
Amir Berkal

Saçma sapan birşey ya o hindi evrim geçirdi ya gülmekten öldüm

01-07-2018
Günver Ötüken

Film o kadar güzel ki bayıldım

02-07-2018
Özdemir Evrensel

var ya adamın ham maddesisin…

03-07-2018
Yonis Atatöre

anlamsiz bir film !

05-07-2018
Boydak Çevikcan

Birinci ve ikinci devam filmiylede başarını bi yapıt filmin sonunda son sözü kötü krakter ölmeden önce söylüyor dısarda 200 yıl gecti kim bilir neler degişti diye bence o duvarlar arkasında istedikleri gibi bi dunya bulamıcaklar aksiyon ve savaş devam edicegini düşünüyorum 3 seri sabırsızlıkla bekliyorum iyi seyirler

07-07-2018
Soykal Uça

Bilgin öncelikle emeğine saygı

10-07-2018
Özbilek Durusoy

Çok güzel filmdi.Nükleer patlama sonucu neler olabileceğini gayet iyi şekilde anlatmışlar.

15-07-2018
Hüsam Muzaffer

düyanın en saçma ve sıkıcı filmleri arasına girmeye aday,
o kadar saat bizi ekran başında tutmak için yaptıkları bu tür filmlerin sebebi,
ergenlerin bilinçaltına “evrim teorisi” saçmalığını koymaktan başka bir şey değil,
o bilinçle izleyin izleyecekseniz,

16-07-2018
Egesel Ölen

Sakın ve sakın izlemeyin berbat ötesi hayatımda izlediğim en saçma film

17-07-2018
Oba Özsan

çok güzel bir filmdi ya çok sağol bilgin

20-07-2018
Türe Toros

bu yaşıma geldim bu kadar saçma bi film izlemedim. zaten sonu deli zırvası

23-07-2018
Nail Önsal

vakit kaybetmeden izleyin tam bi aksiyon

25-07-2018
Beyazıt Çağkan

film mükemmel bitmesini hiç istemedim :))

26-07-2018
Apak Aytan

her insan bu filmi izlemeli.özellikle ebeveynler çocuklarına izlettirmeli…

27-07-2018
Vurgun Direncan

bu film izlemeye deymez

28-07-2018
Mukaddem Sair

Süper bir film ama konusu gözlerindeki sır filmi ile birebir aynı hatta o daha etkileyici.

30-07-2018
Açıkel Alaçam

bence daha yüksek puanı hak ediyor,teşekkürler.

31-07-2018
Bereket Celâlettin

Güzel bi film izledim macera dolu tavsiye ederim

04-08-2018
Lutfullah Oguzhan

arkadaşlar sizi uyarayım tamemen BOŞ BİR FİLM İZLEMEYİN hiç bir şey kaybetmezsiniz

08-08-2018
Gökşen Teköktem

bilgin kardes, siteye giris yapamıyorum. neden acaba?

11-08-2018
Kişihan Özdoğal

mütiş bir filim çok gzel

15-08-2018

En çok izlenenler

The Channel 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Denizci 4 Beklenmedik Hedef – The Marine 4 – Moving Target 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Gerilim

Müfettiş Bellamy – Inspector Bellamy Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Polisiye

Gerilim kategorisinde son eklenenler