Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alkaş Atasevin

Türkçe dublajı ne zaman yayınlanacak ya ne zamandır bekliyorum

25-02-2018
Kanağan Koryay

çok iyi harikaydı eline sağlık dostum fena film.

26-02-2018
Nuraydın Özkal

son yorum yazan tam izlememişsindir o yuzden o yorumu yaptın sanırım.normal bir izleyıcı olsan yapmazdın.filme gelınce mest oldum resmen ızledıgım en ıyı fılmlerden bırıydı.özellikle yakaladıkları sherlock holmes tarzı mukemmel olmus

28-02-2018
Kılıçalp Öntaş

2. si var mı bu filmin

01-03-2018
Kassim Selcuk

GuzeL Bir fiLm Aslında…Ama Ailecek izlenmez..

03-03-2018
Sühan Taşkıran

film gerçekden cok güzel ama devamı var gibi öyle işte yarım bitiyor galiba . ADMİN RİÇA ETSEK Bİ ÇEVAP VERİRMİSİN FİLMİ DEVAMI VARMI? TEŞEKKÜRLER

04-03-2018
Ürfi Aktuna

muhteşem ötesi,seyredilmesi gereken bir film.bilgin teşekkürler…

06-03-2018
Şenay Uztaş

MUHTEŞEM.. Tereddüt etmeden izlediğim Aamir Khan filmlerinin en sonuncusu. Aç 2 bucuk saat olmasının da ayrıca keyfini sür.

07-03-2018
İmadettin Kinaş

1 numarasin bilgin babaaa

08-03-2018
Adlen Gürman

bence film çok güzel .. Düşünsenize birisine aşıksınız hem de deliler gibi ama karşınızda bir sürü engelli duvar var o duvarı yıkmanız içinde aşk balyoz una ihtiyacınız var bu filmde öyle bir şey……. <3

09-03-2018
Mahser Okhan

28.38

10-03-2018
Kudayberdi Okakın

değişik bi bakış açısı sunacağım biz üniversitedeyken bu kadını az işlemedik derslede az tartışmadı ben mezun oldum öyle izledim biz okuldayken gösterilmedi. bilim tarhi, matematik tarihi derslerinin vazgeçilmeziydi kendisi diğer derslerde de fırsat buldukça konusu açılırdı sonunda filmini yapmışlar eminm hocalar izleyin diye tavsiye ediyodur. bir bayan matematikçi olarak yorumlara şunu söyleyeim filmde din ağırlıklı anlatılmş herşey ama günümüzde dahi zordur bu bilim-kadın ilişkisi bence dinlerle alakası yok insanların fikirleri ile alakası var marie curie nin hayatını okursanız demek istediğimi anlarsınız kadınlar bazı dar kafalı erkeklerce her toplumda bilimle matematikle uğraşacak insanlar olarak görülmez bu daha düne kadar böyleydi hatta şimdi bile böyle medeni geçinen batılı devletlerde bile böyle ama pierre curie eşine daima saygı duymuş.meslektaş olarak görmüş. kadınlara toplumun sunduğu yol marilyn monroe olması aptal ve şehvetli gülücükler fırlatması istenmiştir. ama hollywood bu yapımları ile belkide görüş değiştirme aşamasındadır. kadında erkek kadar insandır bence bunu anlatırsak mesele kalmaz.insan matematik yapar insanın iki alt başlığı olan kadında erkekte matematik yapabilir.filme gelince izlemenizi tavsiye ederim diğer filmlerden farklı konusu var.

12-03-2018
Yücelay Dinçtürk

Hayatımda izlediğim en güzel bilim kurgu filmiydi emeği geçen herkese içten teşekkür ederim. Eğer 2. Gibi bir film çıkarsa üşenmeden izlemek isterim tekrardan teşekkür ederim….

13-03-2018
Çetinöz Efkâr

Kesinlikle mükemmel bir film.zevk alarak izleyeceğiniz türden bir film.filmde hiç sıkılmıyorsunuz.tam bir belgesel tadında.bu arada spoiler(niki’nin kaza sahnesi ile gerçeği arasında fark hemen hemen yok.çok başarılı çekim yapmışlar)

14-03-2018
Hasane Mefhar

Engin beye katılıyorum
o kısım saçma fakat
bu filmi kötü yapmaz bence
film iyi bence

15-03-2018
İzbudak Konan

1000 defa izledim ama bıkmadım müthiş bi film

16-03-2018
Alabaş Aytuğ

istek almasanda yorumları değerlendir ayrıca film güzel tvsiye ederim

18-03-2018
Işıklı Baba

21-03-2018
Dalyan Fahri

hemen yeni bölüm isyiyoruz

23-03-2018
Hamdullah Karakurt

alien tarzı bir film zevkle izledik teşekkürler

24-03-2018
Babacan Akıman

film çok güzell

27-03-2018
Mevlit Yener

uzun zamandır izlediğim en mükemmel wampir filmi idi konusu biraz ağır işliyor ve ana karakterler çocuk olduğu için ama emin olun çok anlamlı bir film di beni tatmin etti

29-03-2018
Aysunar Beyazıt

filmdekı sahneler amatör kalmıs fılm 10/3 anca

30-03-2018
Mazhar Olcaytürk

ilginç

31-03-2018
Muzaffer Oybozan

mobilde reklam olmaması çok iyi başarılar

01-04-2018
Günser Örnek

arkadaslar yorumlara inanmayın. Film cok kötü. Admin kendi kendini öven yorumlar yagdırmıs. Film zaman kaybı

04-04-2018
Oğuş Öktürk

film çok güzeldi..özgün bir konusu var.

06-04-2018
Alican Atanur

1. filmden daha etkileyici sahneler vardı.devamını bekliyorum

07-04-2018
Yay Çelik

cinselliği bu kadar ön plana çıkarmak kötü olmuş

10-04-2018
Efkâr Temir

tek kelimeyle harika bir film izlediklerinizin ve bildiklerinizin çok dışında bir konusu var izlediğinize pişman olmayacaksınız!

11-04-2018
Gücal Koçhan

bu fılmıde anlamsız,berbat,zaman kaybı,ızlemeyın kesınlıkle dıyenlerde cıkmıs… ama zevk meselesi sızlerde haklısınız. bazılarımız zevksız… fılm 10 numara bir TERS köşe fılmdı.gızem gerılım yok yok tu.10/9,5 şiddetle tavsıye ederım arkdaslar pişman olmazsınız

16-04-2018
Karaalp Mağrip

Kesinlikle İzlemlisiniz Sağolasın Bilgin Bey bu kadar güzel bir film paylaştığınız için.

18-04-2018
Gümrah Ömürhan

inanılmaz bir film tek kelimeyle harika.

23-04-2018
Canat Falih

Çok güzel film

24-04-2018
Olcaytuğ Olcaytuğ

ben hiç begenmedim!

30-04-2018
Akçay Altuna

Bilader Benim Yaşım 15. Çocuk değilim yani Sen Zevksiz Birisin ondan Anlamazsın bişeyler. Hayatın boş
Beğenmediysen bile insan bi Teşekkür Eder. o kadar uğraşıyor insanlar Emeğe Saygı Lütfen.

01-05-2018
Alaittin Dağistan

Aman merak edipte TÜRKİYEYİ nasıl tanıtmışlar derseniz ben söylim kötü sinirleriniz bozulur

05-05-2018
Sağlam Tarman

Mükemmel kalite, süper…

07-05-2018
Közcan Oğuzkan

çok güzel bir filim bence hiç düşünmeden izleye bilirsiniz saygılarım la ( YaşLı__KuRT )

08-05-2018
Devlet Efe

Bilgin Film için tşk harikaydı Senın emegin cok seni seviyoruz

11-05-2018
Kirami Nihat

Müthiş bir film herkeze tavsiye ediyorum.

12-05-2018
Buyrukçu Demirel

Favori filmin.

14-05-2018
Girayalp İlkutay

arkadaşlar bir kere filmin amerikanlarla alakası yok belki başta çocukken amerikadaydı.ve orda bombardımanda patlayan kitap kuran değildir bir japon el yazmasıdır.

15-05-2018
Hitam Munar

Akın katlıyorum. Bu sefer senarist çizgi roman kahramanı nı çok iyi etüt etmiş. Fakat yine de birşey eksik… Örümçek Adam ın çizgi romanlarda çok gelişmiş bir espiri yeteneği vardır. Biraz daha onun üzerinde durulmalı… Ama son sahnedeki ekol olmuş sıçramasını yönetmen atlamamış ve üstüne basa basa göstermiş.
Ellerine sağlık…

16-05-2018
Talet Akıneri

teşekkürler Bilgin

17-05-2018
Ülküsel Özlü

the planet of th apes 1’i izlemediyseniz 2 yi izlemeyin derim. dogal olarak bu film birin devami. sacma sapan yorumlar yazmayin bence. film gayet basarili.. HIC TEREDDUT ETMEDEN IZLEYIN DERIM. yorumumu yazdiktan hemen sonra 3. bolume bakacam :}

18-05-2018
Nihat Satuk

DİKKAT! SPOİLER içere BİLİR! Bence Ben-Hur`un intikam almasi gereken kişi, oku atan Allahsız, şerefsizin önde gideniydi.. Ulan, adamın hayatını mahvetti kitapsız… O kadar kızdım ki o sahneye, oyuncuyu lime lime doğrayasım geldi. A kopek adam seni evine almış, sokakta yaralı it gibi dolaşırken yaralarını sarmış, ni diğe adamın evine gelecek misafire adamın kafasının üstünden ok atıyorsun, O barış antlaşmasının içine ediyorsun. Ha ettin, peki kuyruğu tutuşmuş köpek gibi adamın ve ailesinin başını yakıp nereye kaçıyorsun a Allahsız, dinsiz, imansız köpek..

20-05-2018
Tanbey Tunay

Dehşet bir film. Filmi bir bulmaca çözmeye çalışır gibi izleyin. Filmin sonunda öğrenmeden çözebilirseniz helal olsun.

22-05-2018
Oguzhan Abdülbasit

16mbps de film izlenir ama bakalim senin ISSnin sana verdigi gercekten 16mi? gece 12 den sonra ve hafta ici gec satlerde izle denemek icin, sayet bu zamanlarda donma yapmiyorsa ISS nin kapasitesi yetersizdir, asiri yuklenmelerde hizdan calip digerleri arasinda paylasim yapiliyordur. benim ISS ttnet falan demeyin 16mpbs yi biz 7 yil once kullaniyorduk, benimki 100mbps ve hicbir sorun yok. internetten o anda ISSnizin size verdigi,kullandiginiz internet hizini ölcen programlar var aratip kurup bakin yada ISS nizin sitesindê de olabilir, windowsta ag ayarlarinda da var ama genelde hep sabittir..

25-05-2018
Alanay Asu

tom ve jerry her zaman beni güldürmüştür kahramanım tom

26-05-2018
Aker Anlı

offf neden bitti çok çabuk

28-05-2018
Dirlik Günyeli

gerçekten süper bi film izlemeye değer .

04-06-2018
Ednan Hökkeş

çok çok güzel bayıldım herkes izlemeli ailecek.

07-06-2018
Hüsam Kayraalp

Yok böyle bir film hayatımda hiç bir filmden bu kadar etkilenmemiştim.

09-06-2018
Bayrak Dinçsay

bende bu filmi izlicektim herkes Prometheus a takılıp kalmış aklım kaldı la onda ben ona kaçıyorum

10-06-2018
Akpay Arınık

harika süper film

15-06-2018
Sari Wojciech

Film, filmdir. Elbette paylaşım için teşekkür etmek lazım. Herkesin beğenisi farklıdır. ancak arkadaşlar onca film izledikten sonra baş rol oyuncusunun tanınmış olması filmi film yapmayacaktır. Arkadaşımın zoruyla sabrettim, izlemek zorunda kaldım. Pişman değilim filmi izlediğim için ama kaybettiğim zamanı telefi edemeyeceğim gerçeğini hatırladıkça, pişmanlık hissediyorum. Boş vaktinizde bir ara bakmayın. Naçizane tavsiyem !

16-06-2018
Suheyl Abraş

Bir şeyi düzeltelim. Kara çarşaf demiyor, ”Bana tecavüz etmemen için çarşaf mı giymeliyim.” diyor. İkisi aynı şey değil! Ben çok beğendim. Her ne kadar ilk iki film gibi izlerken başıma ağrılar girse de beğenerek takip ettiğim bir seri. Olayı sadece tecavüz-intikam olarak görmüyorum. Öyle bakılırsa çok basit kalır. Jennifer’ın, sadece kitabını yazmak için yalnız başına ıssız bir yere giden bir kadınken, soğukkanlı bir katile dönüşmesini izliyoruz. Adalete, insanlara, kendine olan güvenini kaybedişini ve çektiği acıyı. Sonra acısının, kendisiyle aynı şeyleri yaşamış, çaresiz insanlarla karşılaştıkça öfkeye dönüşmesini. İlk iki film bittikten sonra, ”Şimdi bu insanlara ne olacak?” diye sormuştum, bir nevi cevap almış oldum. Psikolojiyle ilgili şeyleri seven biri olarak olaya psikolojik boyutun katılmasını sevdim.

17-06-2018
Melûl Üye

dostum sitende daha fazla western istiyoruzz teşekkürler.

19-06-2018
Arısu Baki

çok güzel bir film herkes izlemeli

20-06-2018
Fazil Nazim

İzlesemmi diye tereddüt bile edilmeyecek bir film …………….

21-06-2018
Siraç Tünay

Bu film gerçekten çok güzel kaç kere izledim ama hiç bıkmadım

23-06-2018
Berati Kazim

harika olmasa da başarılı bir film izlenebilir…

24-06-2018
Şanlıbay Usalan

bu kadar kişi beğenmediyse izlenir!!

25-06-2018
Cerit Göndem

ibretlik bir film

29-06-2018
Öskan Simon

ben böyle guzel bi film gormedim

30-06-2018
Ürkmez Tözüm

arkadaşlar dram dalında iyi bi film. yavaş ilerliyor ancak öfke,kin ve intikam duygularını size de hissettiren hadi artıık bile diyebileceğiniz sahnelerin olduğu gerçekçi bi yapım. liam neeson hakkını vermiş. dram severler izleyince hak verirler. bence 10/7 ;ortalamanın üstünde.

02-07-2018
Erencem İlkat

süpersiniz kardesim bu siteden baskasını tanımam büyün filmleriniz görümtü ses takılma yok aynı ayarda devam basarılar aynı kaliteye devam tesekkürler

05-07-2018
Oğuralp Selvihan

ilk başta sıkıldım diyip kaçmayın filmden sonuna kadar izleyin lütfen çok etkileyici hayatımda izlediğim filmlerin en iyisi çok teşekkür ederim (bilgin)

08-07-2018
Kayrahan Mücahit

sözde müslümanlara kapak olsun….!!!

09-07-2018
Rasik Şüyüp

bence çok çocukça bir film.5-8 yaş arası izleyebilir

10-07-2018
Siraç Tünay

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film !!

12-07-2018
Kiliç Nergiz

o harbiden bir efsane başka birşay denenemez

15-07-2018
Semih Ümmet

işte adalet bu eğer paran varsa çok haklısın ve güçlüsün film süperdi.bu dünya böyle işte

17-07-2018
Od Eskin

film güzell şarkının ismi ”I Can’t smile without You”

18-07-2018
Aldoğan Atakan

fılımı ızlıcektım bu kadar yorumu qorunce vazqectım =)

19-07-2018
Erksun Koryürek

bilgine film için teşekkür ederim. emeğe saygı. Ama halkı uyaermakta görevim Sakın izlemeyin.

20-07-2018
Gülertan Konurata

çok güzel film

21-07-2018
Bedii Kahamurat

Film kesinlikle inanılmazdı.Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden ilk 5 e girecek derecede mükemmel bir filmdi.

24-07-2018
Erincek Seçim

İzlediğim en güzel filimlerden harika şu zaman kaybı yazan arkadaşlara söylüyorum kesinlikle film anlayışınız “0” .. İYİ SEYİRLER…

25-07-2018
Daniyer Hamet

film gayet acik insani,kendini tanrisal dogmalara adamis olan insaninda insan oldugunu,tutkularini ve dogasina karsi verilen radikal savasi iceriyor.es cinselligin klise cemati icinde yasandigi,bu artik apacik ortada.tabiki bütün mesele pedofilin engellenmesi.

26-07-2018
Ertok Merih

bu filmi mutlaka izlemelisiniz cok anlamli

27-07-2018
Tengir Güntimur

çeviripte kullanmayın diyip gerekli yerlere altyazısını veren kişilere bende karşıyım, lakin ben kullanmayın demedim, kullanırken metnin içinde oynama yapmayın yeterli, yani site reklamını yine yapın lakin çevirenin adını silmeyin sizden tek ricam bu.

28-07-2018
Rakip Serhat

harika

31-07-2018
Edep Muamber

On numara film olmus yapanlarin eline saglik

03-08-2018
Karakaya Okşan

çalışmıyor

08-08-2018
Fütüvvet Müfit

BEYLER bi bırakın çok da iyi bi film değildi şimdi. hatta yeri geldi sıkıcıydı.

10-08-2018
Durak Gökcan

süper

11-08-2018
Mesni Ramadan

1.ve 2.serisi daha güzeldi.filmin hastanede geçeceğine ormanda geçseydi daha iyi olurdu birde çocuk ucubeleri yakalım diyiyor kız biz onlar gibi değiliz diyip başına ucubeler tarafından birşey geçirilen arkadaşını ucube sanıp bıçaklıyor..hani siz onlar gibi değildiniz:) işlerine geldiği gibi yapıyorlar…

12-08-2018
Üs Baattin

BİLGİN BAŞKAN PAPA OLSANAAAAA OLSANAAAAA:=)

20-08-2018
Göksev Onuker

valla ben biraz hüsrana uğradım. 2.filmin sonunda artık duvarların arkasında mutlu mesut dünyayı kurtaracaklar derken david şerefsiz çıktı neyse ki yine de film izlenmeye değerdi. çünkü filmde Shailene Woodley var yani o yüzden her türlü izlerdim. filmin 4.sünü hayal ederken artık başka taraftan bakıcam. oysaki bu film için ne kadar da beklemiştim takip etmiştim. neyse yani günümüzdeki filmlere bakarsak bu film harika oluyor. ben sizin de izlemenizi öneririm. bu arada 2.filmde beatric ve four arasında daha çok yakınlaşma olmuştu. bunda ise 1.filme geri dönüş…

21-08-2018
Baranalp Baranalp

Guzel bi romantik film

26-08-2018
Selâmi Ötnü

Çağrı bu filmi yeni nesil anlamaz eskilere için anlamı çoktur çocuklugumuz da ızlerdık bunları kurabiye canavarı falan çok geliştiriciydi açıkcası
bence film güzel hem eskileri anımsatır hemde güldürür
yeni nesil gibi yarı çıplak küfürlü espiriler barındırmıyor

29-08-2018
Türkoğlu Özsüt

harika film fragmanı izlerseniz anlarsınız..

31-08-2018
Börükan Çolpan

ya kardeşim bu millet neden beğeni yerini eşitlemeye ve tavsiyem yorum okumayın fragmana bakın eski günlerde olduğu gibi. rakip sitenin elamanımısınız yada film kültürü olmayan kafalarmısınız nedir. saçma sapan yorumlar beğeniler… neyse eline sağlık bilgin. film için yorumum fragmana bakın ve konusunu okuyun. bu film deil her filmde bunu yapın ki filmleri saçma yorumlara göre ön yargı ile yaklaşmayın. herkes özüne dönsün.

08-09-2018
Beycan Çağlam

filmler cok kolay doluyor 10 numara site tşkler emeğine sağlık

09-09-2018
Abır Akel

Dünya sonu çok yakın

12-09-2018
Fersoy Neyzen

mükemmell

18-09-2018
Zakir Ergenç

Arkdaşlar bu film gerçekte olabilecek bir senaryoya sahip değildir. romantik bir film gibi izlemeyin. film gerçekten son 6 yıldır izlediğim en güzel film ve herşeyi anlayabilmek için birkaç kez izlemek zorunda kaldım. kurgu süper, oyuncular ve oyunculuklar süper. zaten imdb puanı da çok yüksek. bilimkurgu veya fantastik film sevmeyenler izlemesin. sonra saçma sapan yorum yapıp milletin kafasını bulandırıyorlar.

19-09-2018
Gürbay Kara

superdi kacirmayin mutlaka izleyin derim//hele son yarim saati ise bomba///

20-09-2018
Eryetiş Meşkûr

Gerçekten muhteşem bir film,izlenmesi gerek turden.

21-09-2018
Tanhan Yalazan

adamlar masraftan kaçmışlar 3 kişylen film çekmişler..saçma film dalında oscarlık

22-09-2018
Erdeşir Key

Şimdi, bu filmdeki amaç neydi? Filmin kahramanlarına ne oldu ? Bundan sonra ne olcak? Ne saçma bi finaldi o öyle yaa ! Yaşama sevincimi emdi bitirdi! Tabi yine de verilen emeğe saygı duyuyorum.. Daha yaratıcı bi senoryo olabilirdi !!!

24-09-2018
Şemim Zeki

Mutlaka izleyin komedi bir aile filmi güzel.

29-09-2018
Sergey Akatay

Süper ….

30-09-2018
İzem Refiğ

Minyonlar harika ya

02-10-2018
Mehcur Evirgen

Gzel bir film di fazla sıkılmadım 10/6.5

05-10-2018
Ölçüm Erte

çok güzel film

06-10-2018
Baykan Cansunay

güzel bir film tarihçe güzl anlatılmış 10/7

07-10-2018
Aykurt Benan

Öncelikle siteye filmleri yükleyip bizlere bu seyir zevkini yaşatan bütün herkeze tessekkürler ederim. site gercektende süper emegi olan herkez sagolsun. film ise süper öyle başta biraz saçma geliyor ama sonunda güzel oldugu anlaşılıyor. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

13-10-2018
Alaz Başar

harikaydı etkisinde kalmamak imkansız..

14-10-2018
Altun Cihanşah

Kadro iyi, senaryo vasat..
Grup ve hayvan ibarelerinden neyin kast edildiğini tam anlayamadım.
Film bittiğinde bir tat, duygu vs. hissetmedim.
Çeviride, herhalde aceleden kaynaklıdır, birkaç hataya tesadüf ettim.

15-10-2018
Ulubaş Elibol

Bu amerikalilarin Turkiyede boyle bir filmi cevirmelerine kim izin verdiyse onun… ben.
Turkiyenin en kotu yerlerini gosterdiler. Birtane basi acik kadin yoktu filmde. Bu Amerikalilar kesinlikle bizim yanimizda olmazlar ve olmuyacaklar.

16-10-2018
Çağdan Lutfullah

bende erkek olarak sonunda agladım .s cok güzel bir film…

17-10-2018
Özerman Üründübay

Harika.. başka söze gerek yok.
Mutlaka izlenmeli. Paylaşım için teşekkürler.

18-10-2018
Fedakâr Hüdaver

Film fena değil , bu türde izlenebilecek film olmuş kararsız kalmayın izleyin , zaman kaybı diyen yorumlara da bakmayın , sarmadıysa ilk yarım saatte kapatırsınız olur biter.

19-10-2018
Ağagül Gürsal

böyle bi İlaç var ama kesinlikle bu şekil değil sadece bu film de o hapın Reklamıdır.Sadece bu filmde o hapın zeka aQ oranını abartmışlar. Neyse Film Good Diyebiriz

20-10-2018
Karabuğra Akmaç

Kesinlikle Süper bi site Bilgin Emeklerine sağlık …

22-10-2018
Medhat Östürk

FENA DEĞİL

23-10-2018
Batıbey Fazlullah

Harikaaa

25-10-2018
Demiray Fehamettin

çok güzel bir film tek kelimeyle muhteşem

25-10-2018
Taumani Kaban

guzel film gercegi kadar olmasada guzel

26-10-2018
Eftal Sadeddin

Ağlıyorum filmin sonunda daha ne olsun

29-10-2018
Urkan Yurdanur

@paka ,ATÇALI KEL MEHMET EFE FİLMİ (1964 YAPIMI) Bulursanız seyredin tavsiye ederim.

31-10-2018
Ülküdeş Göksel

sacma zaman kaybı

01-11-2018
Cezmi Olçun

7. link olması lazım en güzel yerinde ne hale geldi film…. devamı nerde bu filmin

06-11-2018
Boysan Çığa

HARİKAYDI !!!!!

07-11-2018
Mennan Omurca

Bilgin saygılar… Sinemada gidip izlicem ilk önce burada izlemek istiyorum

08-11-2018
Kasar Mirat

çok güzül olmuş tebrikler

09-11-2018
Ufuktan Yatman

çok güzel bir film herkese öneririm

11-11-2018
Kay Muazzam

Ortalama, eğlenceli, klasik romantik komedi. Pişman olmazsın. Biraz güler, bir kaç yerde kahkaha atar, biraz düşünür ve eğlenirsin. Amerikan sineması için vasat ama bizim sinemamızda daha bu ayarda bir romantik komediye 1 km bile yaklaşan olmadı.

13-11-2018
Mefhar Ruhullah

TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

15-11-2018
Gökbey Çetinyiğit

Abi yok böle bi film ya ilk çıktığı gün gittim ondan sonra ki gün gittim we sitede yayınlandığından beride izliyorum izlemeyince bir boşluk oluşmuş gibi çok garip hissediyorum kendimi ama serinin bu sonuncusu olması beni çok üzdü aslında bana ait şöle düşünce harry nin oğlu bu seriyi dewam ettirebilir bu yönetmene bağlı bir iş aslında ne yapsak konuşsakmı şu yönetmenle :))

16-11-2018
Bektürk Güçeren

10/8 Korku olmasada klasik kurt hikayesini değiştirerek ortaya çıkmış iyi bir örnek

17-11-2018
Bengialp Coşar

@ibrahim Teşekkürler

19-11-2018
Sıralp Tansan

film gercekten super…

20-11-2018
Dahar Mertullah

GElmiş geçmiş en iyi dövüş filmi bnce checkichen jetli yanınd ahaletmiş oderece kesinlikle izleyin izlemiyon çok şey kaçıorıor zaten buruce li nin öğretmenidir kendisi 2de gösteri film bitiminde

25-11-2018
Özduran Savacı

@hayrish 4. partta sıkıntı var evet yeni kayıt bulamadım en kısa sürede güncelleyeceğim.

26-11-2018
Şemail Uzhan

bu yaratık behlül gibi

29-11-2018
Güçel Erdener

Url kısmına ekledim. Yorum içerisine eklemedim ki:(

29-11-2018
Boransü Çeliktan

Bu ingilizler Türk kesemedikleri için hindinin adını Türk koymuslar her hindi kestiklerinde türk kesiyormus gibi hissetmek için yapmıslar yani anlacagınız dilde söylüyeyim ezik bir ırk bu ingilizler.

30-11-2018
Yaşa Buluttekin

Anime ile ilgisi hiç yok neredeyse. Sadece konu alınmış değiştirilniş dejanere edilmiş. Animesinin yanından bile geçmiyor.

03-12-2018
Mirzat Onuralp

Bilgin bu film izlenmiyor ve the hungar game de izlenmiyor.. Ilgine sunarim.. Simdiden tesekkur ederim…!

04-12-2018
Doğukan İlimdar

Bu filme cok iyi diyenlerin ve anlamak icin kafa yormak gerek diyenlerin,ne anladiklarini cok merak ediyorum.Kivirmadan yok sen ne anlarsin demeden bana ne anladiklarini soylesinler.Yorumlarini simdisen bekliyorum.Herkes anlamak icin kafa yormak gerek demis ama ne anladigini yazmamis.Bu anlamak icin kafa yormak gerek diyenler ya ne anladiklarini yazsinlar yada hic yorum yapmasinlar.Site cok guzel bide yorumlar oyle olsa…….

05-12-2018
Şerefbey Akartuna

Çok güzel bir filmdi sıkılmadan izledim sonuda çok netti

08-12-2018
Gediz Kuzey

çok beĞendim her kese tavsiye ederim çok güzel

12-12-2018
Serim Arsen

Altyazı olan bütün filmlerin türkçe dublajını bekliyoruz

13-12-2018
Tokta Ünyay

Gençler filmin sonunu anlayan var mı acaba kafam karıştı yahu ? .d.d

14-12-2018
Vâkıf Mükrimin

filmde garip bi güzellik var. mesela filmin rengi tipler araba ve arabanın mat siyah rengi yol sahnesi ve diğer sahneler harika ben tamam işte filmin kralını buldum sanmıştım fakat herşey heba olmuş konu vs hiç güzel değil ve cok basite indirgemişler aynı oyuncular ve imkanlarla çok klas bir film yapılabilirdi

20-12-2018
Seyyid Akçakaya

Bilgin kardeşm bu bu güne kadr gördüm 1. en iyi film sitesi vizyona giren her filmi anında alıp getiriyosun kardeşm çok sagolasın o yüzden ehr gün sitene girmek içde olsa bi ekre pcyi açıp reklama tıklıyorum kardeşm

21-12-2018
Şekûr Yürüker

Türkçe dublajlı olanın seslerini tam anlayamıyordum ve çoğu diyaloğı kaçırmıştım. Ben filmleri orjinal sesleri ile izlemeyi severim dublaj karşıtı bir insanım. Böylelikle diyalogları hiç kaçırmamış oldum, çok işime yaradı. eline sağlık.

25-12-2018
Müeyyet Yeter

çok değişik..mükemmel…zaten bu oyuncularla kötü bir film olmaz..izlerken çok keyif aldım..teşekkürler..

28-12-2018
Abdürrezzak Aysev

arkadaşlar ben günde 2 tane film izleyen biriyim Böyle Bir Film Nasıl İzlememişim ben

29-12-2018
Özdinçer İldemer

Başarılı

30-12-2018
Atadan Başay

çok çok harika bi filmdi her dakikası ayrı bi güzeldi..bence zaman kaybı değil aksine zaman hazinesi olmuş…

31-12-2018
Merdali R.

bir filmde jason statham varsa kulaklarım duymasa yine izlerim çünkü adam rolunu yapıyor.ve jasonun filmlerinin iyi olmasının nedeni adam her senaryoyu kabul etmiyor buda ayrı bi özelliği

02-01-2019
Salkın Şah

Güzel film…… tskler bilgin …….

07-01-2019
Akdoğmuş Andiç

tebrik ediyorum filmde emeği geçen herkezi tek bir sevişme sahnesi olmadan yapılmış sürükleyici tek film bu heralde

13-01-2019
Serdengeçti Mevzun

Duygu yoğunluğu tam yakalanamamış. Ancak gerçekten güzel bir seyir. Kaçırmayın

14-01-2019
Tural Yaldırak

Film çok iyi, özellikle konuşmacı filmin başında çok dikkatimi çekti.

18-01-2019
İl Umut

@Muhammer Teşekkürler düşüncelerin için Ancak Çeviriyi biz yapmadık Her filmi izleme şansımız da olmuyor Fakat Başka Kaydı ile değiştiricem filmi en kısa sürede.

20-01-2019
Hüdavendigâr Musaddık

Bilgin Facing The Giants (Devlerle Yüzleşme) Filmini Yüklermsin aradım aradım bulamadım internette hiçbir yerde yok çok güzel bir film En iyi 50 film arasına giricek şekilde yüklersen sevinirim…

23-01-2019
Sipahi Tansever

neden filmlerin cogu turkce dublaj ki? butun siteler oyle. dublaj film izlerken nasil keyf aliyorsunuz anlamadim. birsuru ses kaybi, sanki donuk cizgi filmler gibi resmen komedi

25-01-2019
Benol Güneç

film gercekten izlenmesi gereken bir film. siteye teşekürler.

26-01-2019
Ürün Encan

ben ezelden adamin hastasiyim. sanki hic yaslanmiyor

01-02-2019
Mazlum Oldaç

ne zaman öleceğini bilmek kötü bişeymiş ya

03-02-2019
Kutbettin Nureddin

İnsanları tanımanın zorluğunu, gördüğünüz iyilik karşısında bazen ödemeniz gereken bir bedel olduğunu, yaptığınız iyiliğin de bazen ne denli anlamsız olduğunu göreceğiniz ve her filmde görmekten hoşnut olduğumuz gibi bir sürprizle biten film.
Bu olguları görmek ve tatmak adına tercihiniz olabilir.
Puanım 10 üzerinden 7.
İyi seyirler.

03-02-2019
Erentürk Özpeker

güzel film teşekkürler admin

05-02-2019
Ulucan Yelbay

Ben bu filme bayıldım.Çok güzeldi bence ya.

07-02-2019
Garip İhvan

filmi çok beğendim.Çünkü açıklama yapsaydı bu öküz anlayamazdı.

08-02-2019
Doğaner Gençaslan

insanlığın kararları karşısında yapacağı seçimi bir kez daha düşündüren bir baş yapıt kanaatimce. çok güzel bir film gerçekten.

13-02-2019
Suyurgan Taşel

bildiğimiz marvel filmi. çizgi roman sevenlere göre

16-02-2019
Kayral Oyhan

BİLGİN HAFTASONU GELDİ ÇATTI YİNE SÜPRİZİNİ YAP HERKUL : EFSANE BAŞLIYOR FİLMİNİ KOYARSAM EN İYİSİNİ YAPARSIN…

18-02-2019
Özdoğan Sava

güzel yakalıyor insanı dolu bi film

28-02-2019
Çingiz Dirikök

haha çok manyak ya

02-03-2019
Üstat Teberhun

güzelmiş ben beğendim

03-03-2019
Ergüleç Duru

gerçekten çok güzel bir film

08-03-2019
Seyir Altıniz

Spartacüs 9. bölüm ne zaman cıkacak 10 gozumle beklıyorum…

09-03-2019
Vefai Beren

anlatımı ve hikaye guzeldi. oyuncular da sağlam zaten

11-03-2019
Dede Fesih

Adam hızını alamadı

20-03-2019
Onuktekin Tekok

Filmin Yönetmenindeki Hayal gücü beni etkileyen asıl etken.

23-03-2019
Berksun Cevdet

kvnc iyi anlattın filmi yoksa nasıl anlayacaktık biz

25-03-2019
Gülbeyi Çıvgın

Süper bir film mutlaka izleyin
Tavsiye ederim

27-03-2019
Utkucan Akvarol

güzel film

01-04-2019
Sahir Taşdemir

Hep merak etmişim yorum yazmak nasıl birşeydir)))

05-04-2019
Üseyin Akünal

Son günlerde izlediğim en muhteşem ve en etkileyici film büyüleci anlatımı var kitabını okumak için sabırsızlanıyorum Jack Huton un oynadığı karaktere hayran kaldım mükemmel bir film mutlaka izleyin

06-04-2019
Uğur Özü

Çok güzel bir film

07-04-2019
Kaban Akkaya

skins dizisinden cassie için bile izlenir bu dizi

12-04-2019
Cemalettin Doğanbaş

mikemmel tek kelime ile seviyorum bu adamın filmlerini

13-04-2019
Cansoy Işınbay

Şimdiye kadar izlediğim filmler arasında ilk 3`e girer…

16-04-2019
Meherrrem Özaydin

beyler filme diyecek yok vakit kaybetmeden izleyin filmde en çok sevdiğim sahne şu asansörde birlikte yapılan bitbax çok iyiydi yaaa

18-04-2019
Gürbüz Diri

adam gibi adamsın bilgin.teşekkürler

20-04-2019
Yücelt Tedü

Film cok siradisi ve piskoloji agirlikli, bence super bir calisma.. Aktorluk ve aktor hayatini cok guzel anlatmis… Dusunce gucu ve icindeki sesi dinlemeyi hatta farkli boyutta kavga bile etmeyi icindeki sesle!!! Izlenilmesi gereken bir sanat filmi!!!

22-04-2019
Coşkuner Oruç

mouya hayranım pizzacı lokantasında çok güzel söyledi

27-04-2019
Taciddin Babacan

Bence çok güzel film. Teşekkürler Bilgin…

27-04-2019
Bilnur Seçim

SÜPER FİLM…

07-05-2019
Balkan Boydaş

BİLGİN SADECE GUZEL YORUMLARMI YER ALIYOR KOTU YORUMLAR SILINIYORSA YORUMLARI İYİ YONDE YARIZ

13-05-2019
Alphan Ay

Bence bu film bir başyapıt.Bir kılıç ne kadar çok şey anlatabiliyor izleyin ve görün.

14-05-2019
Atasan Baştaş

insanların cinsel tercihleri amma rahatsız ediyor sizi. önce bir sorgulayın, bir kadının bir kadına ya da bir erkeğin bir başka erkeğe farklı duygular beslemesinin nedeni hormonlarıdır. yaradılışı böyle olduğuna göre Allah hata mı yaptı? saçma sapan konuşuyorsunuz. Kadın ve erkeğin cinselliği normal sayılıyor, çünkü çocukları olabiliyor. hepsi bu. eşcinsellik bir hastalık değildir. Allah’ın onları farklı kılma şeklidir. Yoksa koskoca Allah, hata mı yaptı da onları öyle yarattı?

17-05-2019
Tantuğ Türkay

izleyenin kendinde bulacağı çok şey olan bir film.

25-05-2019
Gürsoy Mehmetcan

Teşekkürler..Çok iyi film..
Rahat uyu sevgili dostum…Rahmetle…:(

27-05-2019

En çok izlenenler

Babylon A.D – Babil M.S 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

İnanılmaz Örümcek Adam 2 – The Amazing Spider Man 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı – The Secret Life of Pets 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Animasyon

Macera kategorisinde son eklenenler