Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kızan Nazmi

Film SÜPER 10/10 harikaaaa

04-04-2018
Şeyhamit Akbörü

hiç şüphesiz 2013 ün en iyi yapımlarından izlemeden geçmeyin derim

05-04-2018
Güntürkün Abdülsamet

çok güldürükçü bi film izleyin heeee.hele baş roldeki köpek çok komik:D

06-04-2018
Burç Vecdi

Gerçekten şaşıyorum Müthiş bi filim diyenlerimi ararsınız 10 üzerinden 8 verenimi allaşkına filim liseli aşk filminden başka bişey değil 2 tane at ile Klasik çiflik kurtarma filmi yani bence bu filimin değeri 10 üzerinden 3 dür arkadaşlar ve filimden 1 gıram haz almadım bunu izleyene kadar savaş atını izleyin o filim buna bin basar yada siyah inci filmi

07-04-2018
Ölen Günkutlu

Çocuklarla hafta sonu izlenecek harika bir fişm ….Çok şey anlatıyor vede eğlenceli.

10-04-2018
Sefil Affan

bayıldımm..

16-04-2018
Gözem Öktem

heri potur bütün bütün bölümlerini izledim tekrar izledim yeni serileri neziaman çıkçak çok merak içindeyim
heri poturu özledim

17-04-2018
Nakıp Şair

eh yuh diyorum başka bir şey demiyorum biraz emeğe saygı çekim ve altyazıda kötü olabilir film muhteşem veya iğrenç öteside olabilir ama burada harcanan bir emek var paramı verip izliyorsun burdan begenmezsin ama emeginiz için yinede tesekkur ederim dersin veya demezsin ama bu eleştri suclama nedir!! bu siteye destek olmaya kalktın mı?Emeğine ve eline sağlık Bilgin kardeş

20-04-2018
Bayülken Dolaner

harika filim izlemeden geçmeyin arkadaşlar

21-04-2018
Tüberk Olcabay

Teşekkürler bilgin kaç haftadır bunun türkçe düblajını arıyordum bu arada izleyin şiddetle tavsiye ederim

22-04-2018
Denli Gökten

Avrupalılardan ne beklersiniz ki hep kurgu hep hayal , filmin gerçekçiliği -10 konusu yok saçma sapan ama kan ve vahşet seviyorsanız izleyebilirsiniz

25-04-2018
Ahmed Cihad

süper ya

01-05-2018
Okakın Rahmani

Harika bir film izlemeye değer. Adamin telefonunda calan muzikk kim bilen varmi ?

05-05-2018
Namdar Sancarhan

jodie foster’ın böyle bi filmi vardı mükemmel, bu da idare eder. yalnız kız çok saf, dışarı kaçacağına tavan arasına çıktı yuh yani

08-05-2018
Nahit Sanalp

Hexes – Bassnectar (feat. Chino Moreno) FİLMİN BİTİŞİNDEKİ SOUNDTRAK BU ARKADAŞIM

09-05-2018
Tanören Tutuhan

Yorumları okudum. Beğenen de var, beğenmeyen de. Ben beğendim. Başkasının beğenip beğenmemesi tabii ki kendisine bağlı.

11-05-2018
Körklü Di¦Dem

emeğinize sağlık dvd dükanında bulmadımız kalitede film sergliyorsunuz bizlere gerçek anlamada emeğinize ve yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum….

12-05-2018
Yağızkurt Beygu

bencede bilgin film zevk meselesidir senin sevdiigni belki biz sevmeyiz bizim sevdigimizi belki baskasi sevmez filmede yorumumu yapayim filmdekiler catlaklar

15-05-2018
Ushan Yurtkuran

zaten sinemadada izledim çok büyük fanlarıyım yine süper ötesi bir film çok güzel bir final olmuşşş…

16-05-2018
Önsel Tetik

gayet güzel bi film bos filmler yerine izlemeye değer bir film

17-05-2018
Mungan Orgünalp

biraz güzel

18-05-2018
Nuh Ayatin

izlediğim en güzel filmlerden bitenesiydi 10/9 böyle güzel filmler herzaman olmuyor kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka izleyin…

20-05-2018
Abdülkerim Amaç

En son çok ilginç kız kaçırılmış bayılmış vaziyette bırakılmış ama annesi babası ne yaptı pek anlaşılır bir film değil

21-05-2018
Şefaattin Uyarer

Güzel bir Survivor filmi, teşekkürler Bilgin

23-05-2018
Tayyib Akkerman

commentleri okuyunca insanın morali bozuluyor,kapasite meselesi başka bişi değil,yine de bir kişi görmek güzel,cihan a selamlar(:

24-05-2018
Toker Olgun

bence iğrenç bir film. zaten yabancıların eğlenceye kadına kıza düşkün olanların kurdukları bir klüp. saçma geldi film bana

27-05-2018
Şayip Yanki

Film harika ötesinde bir film, kurgu muhteşem, sonu tahmin edilemez,tek eksik yanı bruce wills sanki konuk oyuncu olmuş filmdeki rolü sanki ikinci planda, ama filmi izlerseniz nasıl harika bir film olduğunu anlarsınız.

28-05-2018
İrfan Koçak

çok başarılı filmlerden daha güzeldi yani ben bu yaşımda izledim

29-05-2018
Umutlu Faakim

Çok GüzeL

01-06-2018
Baykır Furkan

Bu filmin konusu gerçekmi acaba yorum yazarmısınız

04-06-2018
Esiner Muhteşem

muhteşem film dövüş sahneleri mükemmel zaten usta yönetmenden de bu beklenirdi.
cünkü dövüş sahneleri yönetmeni aynı zamanda matrix serilerinin dövüş sahnelerini ceken aynı kişi

05-06-2018
Sunel Yetik

bende şimdi izlicem inşallah güzeldir:D

07-06-2018
Ozgan Sami

Çok güzel bi film herkeze tavsiye ederim özellikle yorumlara bakarak film izleyennlere

09-06-2018
Işıktaş Müzahir

Yorum yapmaya bile gerek yok. NC olmasa, vasatın da altında bir film. Son derece ucuz, berbat oyunculuk, sıkıcı ve de 5 ci sınıf bir öğrencinin yazabileceği bir konu. 3.1 vermişler. Bence 1’den fazla alamaz. Onuda NC var diye.

10-06-2018
Kortak Ogansoy

@Emir

13-06-2018
Sağun Sunay

aksiyon severler için harika bir film. devamını da merakla bekliyoruz. teşekkürler.

14-06-2018
Tunçtürk Özdil

Ne zamandır şöyle adam akıllı bilimkurgu izleyemiyorduk, verimlilik oranı oldukça yüksek bir fildi. Vakit kaybetmeden izlenmesi gerekir. 10/9 Teşekkürler Bilgin.

15-06-2018
Yangâr Bozkır

Son filmi de diğerleri gibi mükemmelmiş.

17-06-2018
Emeriç Hüsem

Film sadece bi depoda geçiyor buna güzel diyenler film görmemişler.

18-06-2018
Ünaldı Ünaldı

admin harikasınnn

20-06-2018
Erdinay Münür

herkesin izlemesini tavsiye ederim güzel film —- Koray Demirel —

21-06-2018
Gümeç Erdölek

tek kelimeyle harika wooovv

23-06-2018
Kök Dilder

çok çok beğendim keyifle seyrettim. çok teşekkür ederim

24-06-2018
Celâyir İlginç

Tam olarak filmin ismini yazarmısın

25-06-2018
Zekeriye Alpçetin

muhteşem bir film…

27-06-2018
Alâmet Budunal

son 10 yılda seyrettiğim en iyi filmdi yapanların ellerine sağlık

29-06-2018
Aydinç Baytüze

orkuns kardeş senin kafan güzeldi herhalde filmi izlerken. yeni yıl kafası yanii filme 4.5 veriomuşş hahaaa bende buna çok güldüm bak film çok başarılı birde ayık kafa izle bence

30-06-2018
Öniz Abdulhakim

çok güzel film

01-07-2018
Ulubay Yekta

Çok güzel ama daha geliştirilip daha heyecanlı olmalı.

03-07-2018
Münür Velittin

film guzel fantastik sevenlere bilgin emeğine sağlık

04-07-2018
Akıman Ardıl

güzelmiş begendim

05-07-2018
Öğüt Övül

dehşet film laaannn

06-07-2018
Uslu Erdogan

Adrenalin – Dövüş – Heyecan İstiyenlere tavsiye ederim Aşk istiyenler başka kapıyo Muazzam bi film <3

07-07-2018
Ümran Özbilgin

Güzel bir Film tavsiye ederim.

08-07-2018
Üzek Hünkâr

86 dakikamı hayatımdan çaldılar!!!

12-07-2018
Ragıp Sencan

Offf izlerken yoruldum.klasik ergen filmi yani belli bir yaş grubuna hitap eden bir film.izlemeyin

14-07-2018
Sadrettin Soykan

Filmin ortasında bi müzik var kadın çok güzel söylüyor yabancı onu bilen varmı

17-07-2018
Fehim Nesim

Bir filmi eleştirdi yada beğenmedi diye insanlara hakaret etmem ama:yahu siz gerizekalı mısınız?
Film müzikal MÜ-Zİ-KAL yani derdini şarkılarla anlatıyor! Müzikal bir filme ”Bu ne ya hep müzik” demek akıl yoksunluğu.

20-07-2018
Sırrı Tutu

güzel kaçırmayın sakın

22-07-2018

En çok izlenenler

Eşzamanlı – Synchronicity 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Gizem

Korku Burnu – Cape Fear 1991 Turkce Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Gerilim

Tehlikeli İlişki – A Dangerous Method 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Gerilim

Peşimdeki Şeytan – It Follows 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Korku

Gerilim kategorisinde son eklenenler