Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mizirap Rüfet

Bilgin bende hangi filme bassam donuyor,niye oluyor

25-02-2018
Eset Sayin

Aamir khan muhteşem birisi. Filme bayıldım

26-02-2018
Akçer Aykan

Çok değerli yapıtlar arasına girebilecek bir film kurgusal yapılandırma ön planda.Kelebek etkisi örneğindeki gibi.Film kaçırılmamalı 10/8 puan.

28-02-2018
Saylu Talayman

cok cok ıyı

01-03-2018
Memet Peyami

Film gayet iyi. İyi bir konusu var. Sadece aşırı gerilim yüklemişler. Senaryo bilim kurguya ağırlık verseydi daha iyi netice olabilirmiş. Öldürüp canlandırıyorlar. İyi seyirler..

03-03-2018
Kayıhan Mutasım

hayatımda çok güzel filmler izledim. en kötülerini de. kamera çekimleri etkileyici, oyunculuk güzel ama bu senaryo gerçekten en kötüsüydü.
neyse sitenin emeğine sağlık.

04-03-2018
Ulvi Abdulmenav

guzel fılm hareketlı kesınlıkle ızlenmeli

06-03-2018
Göyük Timuröz

Herkes yok gerçekleri yansıtmıyor falan demiş de arkadaş siz bu gerçekleri nereden öğrendiniz söyleyin biz de bulalım. İnandıklarımızı yansıtmıyor dersin anlarım da gerçek sana göre de vardır başkasının bakışına göre de vardır bir gerçek yoktur.

07-03-2018
Aday Alay

film manyak kesinlikle izlenmeli görevimiz tehlike serisi hiçbir zaman kötü olmuyor zaten :).pişman olmazsınız aksiyon tutkunları için ”1” numara.

08-03-2018
Mohammad Rufi

güzel film ara sıra sıkıcı da olsa 7.5 keşke 3-5 sene önce açıkladığı bing-bang teorisiyle ilgili düşüncelerini de filmin sonuna koysalardı=”büyük patlamanın şiddeti trilyon kere trilyon daha şiddetli olsaydı parçacıklar tamamen uzaklaşacak ve madde oluşamayacaktı, daha az şiddetli olsaydı bu sefer yeterince uzaklaşamadıkları için içine büzülüp nokta kadar olacaktı. yani şiddetin oranının tesadüfen olması imkansız, bunu dengeyi sağlayan bir güç var bu kesin” açıkça söylemese de o da artık yaratıcıya inanıyor.

09-03-2018
İlpars Kızılbars

film güzel ve eğlenceli sıkılmadan izliyebilirsiniz

10-03-2018
Cansuner Dikdal

Türkçe düblajıda eklemis zaten bi göz gezdir istersen. (CorsMus)

12-03-2018
Özel Tezel

film çok güzel herşey var içinde mükemmel di kesinlikle sizi ilk başladığı andan itibaren içine sürüklüyor. tşkklr bilgin

14-03-2018
Özüpek Süngür

fena degil

16-03-2018
Şükri Abuşka

Sinemaya gittim tek kelimeyle harika

23-03-2018
Tuğluk Baki

Harika Film İçin Çok Tşk Ederim Admin Emeklerine Sağlık.

26-03-2018
Süreyya Tav

film güzel çekilmiş. fakat ibni sinadan çok robert cole işlenmiş. sanki ibni sina değilde robert cole tıp alanında keşifler yapmış. yani tarihimizideki ünlüleride yok etme çabalarına hiç şaşırmadım. her zaman dünyayı onlar kurtarıyor zaten.böyle flimleri koyduğunuz için teşekkürler. neler yapmaya çalıştıklarını açık açık izlemiş oluyoruz

27-03-2018
Utkan Yücealp

bip ne abi tv kanalımı burası :S sacmalık.

31-03-2018
Suleyman Akgüç

Çok Güzel şiddetle tavsiye ederim kötü yorumlara bakmayın herkese göre değişir ama eminim beğeniceksiniz harika bir film :))

04-04-2018
Seyidhan Abdülbaki

film idare eder hayat yapmamız gereknleri düzeltmemiz lazım

05-04-2018
Tarduk Uçkan

güzel, yahudi propagandası, buna takılmazsan izlenir, produksiyon kaliyeli, paraya kıyılmış

06-04-2018
Firathan Kurban

filme vasat deyenleri anlamiyorum gayet güzel bir film . 2. filmi cikacaktır bunun

07-04-2018
Tipi Abdulkerim

Jason statham ın hatırı için izlenir..film vasat ama

10-04-2018
Sakın Sübitay

EVET FAZLA YORUM YAZMAM AMA BENCE HERKESİN İZLEMESİ GEREKEN BİR FİLİM KADRO SAĞLAM KONU MÜKEMMEL.

12-04-2018
Tahip Akınalp

sıkıyo ya o kadar guzel deil izlenmeye deymez bence

16-04-2018
Dönmeztekin İffet

Mutlaka izlenmeli ve tavsiye edilmeli.Genclerin ders alacagi, ileri yaslarin kendini sorgulayacagi muthis bir film…Film hakkinda yazilabilecek cok daha fazla sey var ama izlenmeli…Insan olmanin onemini, hayatin anlamini anlatan ,hatirlatan dusunduren bir film.

18-04-2018
Memduh Esen

çocuk filmi

20-04-2018
Taha Bektürk

Kim ne derse desin bu filmi mutlaka izlemeniz gerekir. Harika 10/9 mükemmel bir film bence, konusuda harika.

23-04-2018
Dönmezsoy Işıner

İpad’dan izlenememe nedeni atx ler tamamen atx uyumlu torrent videoları ipad calıstırmaz bu bazı sıtelerde gecerlı yanı daha cabuk dolması ıcın bu konum kullanılır muhtemelen ondan dolayı izlenmemektedir.
filme gelince boş zamanı olan arkadaslar izlesinler ama pekte birsey beklemeyın başarılı ancak bıraz bunaltıcı:)
herkese ıyı seyırler

24-04-2018
Sebükalp Tamçelik

tipik hint filmi…

30-04-2018
Temizsoy Konur

Çok etkileyici bir hayal gücü, mükemmel bir yorum. Çok beğendim. Hayata çok farklı bir tonda bakmamı sağladı.

02-05-2018
Erksan Halim

rezalet bir film israil yapımı olduğu belli kendilerini ovmek icin yapmışlar sacma sapan dayanamadım birde bu filme guzel diyenleri cok merak ettim

05-05-2018
Ferayi Katip

güzel film izleyin

08-05-2018
Alpata Atlan

mustafa kardeş küçüklerime yazmış…senin yaşın kadar film izlemişimdir…yaşım 37 bu arada…artı saçma sapan film..bi sahneyi söyleyim size adam kolu kesik kızkın demirden kol takıyor..kilolarca ağırlığındaki demir parçalıyor..2.lucy lee elindeki yelpazeyi atıp 6-7 kişiyi öldürüyor.adam demir kolu takınca 1 gün sonra intikam alıyor …İŞTE SAÇMA SAPAN FİLM….abartmayın ya….

10-05-2018
Temizel Günkurt

Ailece izlenebilecek nadir filmlerden. Emeğiniz için teşekkürler

11-05-2018
Aydinç Baytugay

filime baxiram reylere guvenib

12-05-2018
Eleddin Muhammad

seyrettiğine değiyor.teşekkürler.

15-05-2018
Aksu Arkadaş

bence film gayet etkileyiciydi izledikten sora bi kaç saat aklımdan çıkmadı

16-05-2018
Sıralp Tümenbay

sitenizde transformers 3 bulunuyormu?

17-05-2018
Kınayman Nami

Harika bir saniye bile gozumu ayirmadim

18-05-2018
Beyhan Çağlayangil

İNANILMAZ BİR FİLM !!! KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM
FİLM KONU KONU BİRBİRİNE BAĞLI !!!
TUHAF OLDUM BİTİŞİNDE AYAKTA ALKIŞLIYORUM!

19-05-2018
Demirol Tokdemir

yaa müzikal filmlerine %90 ı şarkı falan diyorsunuzda müzikal filmleri zaten böyle filmin çoğunu şarkı ile anlatmak amacıyla yapılan bir film türü ve bu türe %90 ı şarkı diyorsunuz zaten bu normal -_-

22-05-2018
Etem Işin

Mükemmel Film. İzlenmeye Değer.

25-05-2018
Tuncalp Bilender

karı piskopat cıktı

27-05-2018
Doğaner Gençaslan

çokm güzel animasyon filmi yapmışlar civcivi konuşmasına bittim 10/10

29-05-2018
Törüm Eframil

süperr

01-06-2018
Işin Mutlucan

mükemmel çok çok ama çok güzel…

02-06-2018
Kılıçal Sanay

PES DİYORUM BAŞKADA BİŞEY DEMİYORUM.DİLİM TUTULDU.

04-06-2018
Ramazan Sertaç

güzel filmm arkadaşlar tavsiye ederim

05-06-2018
Kıratlı Nasri

biLgin abi benim bi isteğim olcak şu hızlı ve öfkelinin 5. serisini ne zaman kaliteli izlicez kaç ay oldu bekliom abi rice ediom şu filmi bi izlettir bize yha

06-06-2018
Güneç Erdönmez

abi jony deep e aşışğım

07-06-2018
İlbozan Kırdar

Çok iyi çok. Sağlığına duacıyım Bilgin

09-06-2018
Mirzat Onuralp

sıradan ama izlenebilir..

14-06-2018
Çetintaş Halil

yahu film yabanci film çıktı. hani antepli hani cirit.

15-06-2018
Şehim İlkim

1.ve 2. serisi kadar olmasada izlenmeli.. bilgin kardeşime çok tşkler…kayıp özgürlük filmi ne zaman olacak bilgin kardeş..?

16-06-2018
Sermet Üresin

elim ayağım titriyor

17-06-2018
Sevdakar Akbayar

izleyin

18-06-2018

En çok izlenenler

Aşk Adası – Love Wrecked (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Romantik

Teslimiyet Film izle

84 Yorum - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Gençlik

Gençlik kategorisinde son eklenenler