Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ezelhan Kavas

Harika bir film. Son yılların en güzel animasyon filmlerinden. Baştan sona heyecan ve dolu dolu duygusallık. arkadaşlık. azim ve mutluluk. Herkes izlemeli. Emeği geçenlere teşekkürler

25-02-2018
Olgu Akçakıl

sasha grey bende bu kadını nerden tanıyorum dıyorummm :):):):)

26-02-2018
Hanbey Karanalp

gereksiz yere filmi kötüleyen insan kitlesi olmasa ne güzel olur

28-02-2018
Uğurol Uğurol

Muhteşem muhteşem kesinlikle izlenmeli

01-03-2018
Latifhan Nüset

filmi seyrettikten sonra lütfen filmin basını tekrar seyredin.

03-03-2018
Şensen Kipkurt

bu film çok güzel bunları benğenmiyen asıl iğrenç diyene çok yazık demekki filmlerden hiç anlamıyo ben bayıldım çok güzel:D harika

04-03-2018
Ergönül İşsever

10 numara film

06-03-2018
Börübey Tecimen

süper izleyin çok harika admin saol tşk

07-03-2018
Tuğ Özön

Değişik bir bilimkurgu ve güzel hiç düşünmeden izleyin.

08-03-2018
Özdoğal Sav

konuyu unuttuğum için önceki filmi yeniden izlemiştim şimdi bunu izlicem

09-03-2018
Monis Rumi

4. ve 5. bölüm güzeldi daha gerilim katabilirlermiş biraz sığ kalmış…

10-03-2018
Davut Fatih

Ben beğenmedim. Kurgusu aksiyonu ve belirlenen mekanlar kötüydü. Televizyon için çekilmiş basit yapımlardan. 10 üzerinden 7 veren 8 veren arkadaşlar hiç mi film izlemiyorlar ? Basit bir senaryoyu abartarak çekmişler. Dram, suc, aşk, aksiyon katmaya çalışmışlar ama hiç olmamış. İzlemenizi tavsiye etmiyorum. Tamamen zaman kaybı. Yorumlara kanıpta izledim pişmanım. Bunun yerine Flash TV de halay izleyin daha iyi

12-03-2018
Günaç Günaç

batman serileri her zaman harika oluyor bilgin tşk ler emegine saglık..

16-03-2018
Şener Zeynur

bence gzl bir animasyon

18-03-2018
Haco Subhani

Çok saçma bi film laf olsun işte .. pek komik bi tarafıda yok apsurt komedi bu resmen

23-03-2018
Çağdaş Görgünay

arkadaşlar gece 3 gece 4 gece 5 sabah 6 sabah 7 YATMIYORMUSUNUZ O SAATLERDE Yorum atıyorsunuz

24-03-2018
Barçak Çoğa

çok güzel bir film albay

27-03-2018
User Kızıltuğ

hala çıkmadımı orjinal sesli versiyon ?

30-03-2018
Usluer Körklü

fantastik film tutkunuyum kesinlikle kaçırmayın.

31-03-2018
Zahid Alparslan

genel olarak sıkıcı diyenler haklıymış… 10 üzerinden 5,5

01-04-2018
Usta Yurtsan

film çoooook mükemmeldi beğendim bunu 2. kez izleyişimm bnim bayıldım

03-04-2018
Güngörbey Çin

Filmin konusu,senaryosu.. oldukça alelâde. Kanser olduğunu öğrenen bir gencin, yaşadığı sorunlar, hayattan aldığı darbeler ve başa çıkmaya çalışma süreci. İçine romantizm katılmaya çalışılmış bir drama denebilir. Ama bu tür bir filme göre, dialoglar çok sıradan ve doluluk yok. Oyuncuların büyük kısmı vasat denebilir. Aslında filmi götüren unsur, “yardımcı erkek oyuncu” bence.Kanser hastasının kankası rolünde oldukça iyi.
Filmin dublajı çok kötü.
10/3.5

04-04-2018
Urazlı İzbudun

Arkadaşlar dikkatimi çekti diye yazıyorum ADMİN arkadaşa her filmin altına admin şu filim geldimi bu film geldimi diye yazıyorsunuz ısrarla size adam ARKADAŞLAR BEN KALİTELİ FİLM KOYARIM O YUZDEN LÜTFEN YAZMAYIN VAKTİ GELDİĞİNDE KONULUCAKTIR yazıyor niye ısrarla hala yazmaya devam ediyorsunuz ?
Ayrıca imdb’nin puanı yazılı iken benden 10 üzerinden 7 aldı diyen arkadaş senin yorumun çok ilgilendirmiyor açıkçası bizi ve filmin yanında konusu zaten yazılı iken gidip’de size yorumunu soran olmadı yada sadece yorum yapmak için insanların kafasını karıştırıcak şeyler yazılmasının’da taraftarı değilim lütfen yapmayalım böyle şeyler zaten dikkatimizi çektiği için açıyoruz bu sayfayı senin ”3-4 mahkumun direnişi vakti olan izlesin ” yorumuna kalmadık beğenip beğenmiyiceğimize biz karar veririz teşekkürler bro bu kadar kasmayın ama kendinizi ve insanları

05-04-2018
Oskan Süleyman

eğlenceli

06-04-2018
Sağlar Taru

filmi boş zamanınız varsa izleyin yoksa boşuna zaman kaybetmeye değmez

07-04-2018
Menduh Şükret

bu film de bir nokta var adam ölümsüz ve diyorki fatihin ismini tarih kitaplarından silene kadar yaşayacağım drakula bir insan deil bir ideoloji bizim neslimize biler sövünceye kadar lanet okuyncaya kadar bu adamlar çalışacaklar tarihimizi unutup türk olduğumuzdan utanacagımız güne kadar durmayacaklar ne mutlu türküm diyene ( yarın atatürk hakındada bi filmçevirriler barbar olarak gösterirler içimizde film ya neolucak bunu film diye değerlendirin diyenler ozman da yanı tepkiyimi verecekler bende onlara çüş artıkmı diyeceğim bakalım

10-04-2018
Nur Aşkin

müthis bir film 3 hafta once alt yazi izlemistim simdi de türkce düblajini izledim film harika

16-04-2018
Güçlübay Güçlübay

adamlar yapıyor düşünüyor ve yapıyor biz neden yapamıyoruz. bu tarz bir filmi yada daha farklı bir filmi.. hangi yüzyılda başaracağız böyle filmleri bu kadar başarılı yapmayı… sanırım hiçbir yüzyılda bu filmide egenmeyen gitsin sosyal içerikli türk filmlerini izlesin

20-04-2018

En çok izlenenler

Insensibles 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Korku

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Korku

Edgar Allan Poes Lighthouse Keeper 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.4 /10

Kategori: Korku

Holidays 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler