Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Gazel Nisan

umudunu kaybetme dönme geriye ve hep ilerle ne kadar mahkum ve elin bağlı olsada

30-04-2018
Zeyneddin Görkey

Abi cok iyi ya ben ben 3 bekliyorum
Mukemmel

05-05-2018
Oktüremiş Tekeş

cok güzel di . her saniyesini heyecanla izeldim .. soluk soluga bir film ..harika tek kelime ile harika …

06-05-2018
Yalin Alçık

bence süperdi kesinlikle izleyin iyi seyirler

08-05-2018
Özsu Özsu

yorumlara bakmayın film izlenecek bi film 6 puanlık bi film

10-05-2018
Rifat Tünal

Aamir Khan sayesinde Hintlere bakış açım değişti.Ghajini,3 idiots ve şimdi de P.K. her zaman ki gibi AAMİR farkı.Filmlerinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum

11-05-2018
Sedit Nevri

Filmi Çok beğendim, Tavsiye Ederim.

14-05-2018
Cumhur Ildız

kesinlikle şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar ben öyle her filme yorum yapmam izlediğim sayılı filmlerden biri saat suan sabaha karşı 04 /38 gerisini artık siz düşünün bi başladımı bırakamıcaksınız 10 no 5 * bir film

15-05-2018
Gülbettin Olkan

yüregi yeten izlesin aglıcam napcamı bilemedim

16-05-2018
Selim Ülkümen

10 numara:D

20-05-2018
Süerdem Fikret

İŞTE FİLM İŞTE FREEMAN

23-05-2018
Hökkeş Hökkeş

@Bek0017 Dns adreslerinizi kontrol ediniz izleyememeniz imkansız aynı dnsleri kulanıyorum ben ve bir çok kişi.

25-05-2018
Berat Cura

istanbul kapalı çarşının çatısından adana kasım gülek köprüsüne nasıl geçiş yaptılar anlamadım arabalar 34 plakadan 01 e dönüyor nasıl böyle bir hata yaparlar emeğe ve paraya yazık

26-05-2018
Özerkmen Timurlenk

İzledim bence güzeldi. Fazla komedi olmasa da sürükleyici bir film bence.

28-05-2018
İrtek Özüpek

ikinci yarisini da izleyebilseydik iyi olurdu.

29-05-2018
Günyeli Teymur

ADMİN…. DERLER YA GÖZÜMSÜN DİYE. HARBİ ÖVÜLESİ; MÜBAĞLA İLE DESTEKLENESİ BİRİSİN. BEKLİYORDUM. BEKLENTİLERİ KARŞILADIĞIN İÇİN SAĞOL.

31-05-2018
İzbudun Demirpençe

çok tatlı bir filmdi çok beğendim:)

03-06-2018
Baytaş Gençkal

10 uzerinden 6 .

04-06-2018
Berkem Keremhan

Çok sevdim, çok tatlı. Şu robotlu filmlere bayılıyorum!

06-06-2018
Candirem Mansurali

muhteşem bi film

08-06-2018
Zürtüllah Altay

fena degil izlene bilir boş vaktiniz varsa

09-06-2018
Tavlı Uluçkan

film kesinlikle miğde bulandırıcı :S +15 bnce

14-06-2018
Cudi Ertek

Ben bir kaç şey daha yazmak istedim, Miley fanı falan değilim, kızı tanımıyorum ama mimik ustası olduğu kesin.
Filmi izleyip bitirdikten sonra Miley Cyrusun diğer filmlerine baktım ve kız gerçekten başarılı daha sonra müzisyen olduğunu gördüm, müziği de filmi kadar başarılı.Genç kızımızın Maşallahı var iyi yolda ilerliyor nice filmlerini bekliyoruz ve bu yorumu asıl yazmak amacım,eğer bulabiliyorsanız yani varsa altyazılı olarak izlemeniz nedeni sansürler, arkadaşlar çoğu kelime sansürleniyor ve değiştiriliyor bu nedenle filmi altyazılı olarak izleyin derim, bu arada Bilgin emeğine ve yüreğine sağlık:)

15-06-2018
Dincer Hata

ÇOK GÜZEL BİR FİLM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM İÇ AÇICI
İYİ SEYİRLER.

17-06-2018
Erden Erişkin

çok anlamlı bir yapım filmde ne ararsanız var kesinlikle izleyin

19-06-2018
Tuğaltay Vural

süperdi ya Fİlm.Bayıldım

20-06-2018
Erkal Karaçay

bilgin sitenizden film izliyorum teşekkürler siteniz vede filmleriniz çok güzel teşekkürler

21-06-2018
Ferhattin Ilgazcan

Steflear ın annesi değilmiydi o ?

22-06-2018
Koryak Paker

gününü gördün mü dany seni dışarda bekliyor olacağım diyor en sondaki telefon konuşmasında merak edenlere sorulur ..

23-06-2018
Fevzettin Koblay

bu filme kötü diyenleri kalbinden bıçaklarım

25-06-2018
Taycan Ulusal

adam neredeyse efsane oldu be kardeşim izlenmez mi bu film tesekkürler bilgin

27-06-2018
Elöve Örsel

Gerçekten çok çok güzel bir filmdi..! Teşekkürler…!:)

29-06-2018
Dinçkök Dorukkurt

mükemmel bir film 10/10 teşekkürler kardeşim site çok güzel

30-06-2018
Başaydın Burukbay

10 uzernden on

03-07-2018
Melih Servi

muhteşem ötesi ben bu adama hayranım hemen hemen çoğu filmini izledim akssiyon filmlerinde dünya maarkası bu filmdede harikaydı

04-07-2018
Rifki Karabörü

legolas benim favorim

06-07-2018
Kiliç Sencay

Güzel bir film özellikle ”True Story” konuları işlemek ve bunu seyirciye beğendirmek zordur, Ancak bu film biraz biyografi ve documentary tarzını da işlemiş, ancak filmde ”Din” olgusuna birden fazla noktada vurgu yapılması olayın macera boyutunu biraz düşürmüş tabi bu benim yorumum yine de güzel bir film kesinlikle izlemeye değer, Özellikle Daniel Radcliffe’in filmin çekimleri sırasında olağanüstü bir kilo vermesi gerçekçiliği oldukça yansıtmış emeğinize sağlık.

08-07-2018
Müşteba Şahinbey

Ghajini filmini çekmek için en iyi fitness eğitmenleriyle 1 yıl boyunca en ağır koşullarda çalışan bu adamın islama olan bağlılığıda göz ardı edilmemeli. Herşeyiyle mükemmel bir insan. Film de gerçekten fiziksel ve zihinsel olarak tasarlanmış güçlü ve güzel bir film. Helal olsun sana türkiyenin en çok sevilen yabancı akötür’ü Aamir Khan ^^

11-07-2018
Besdemin Nervis

sorun varmı film de acaba ??

14-07-2018
Helim Riza

bütün seriyi izliyoru myeniden

16-07-2018
Fersan Irmak

pek o kadar ıyı deyıldı…

19-07-2018
Öznur Aptil

vakit kaybına ihtiyacınız varsa şiddetle tavsiye ediyorum

20-07-2018
Ersav Karamık

Bu filmi herkes anlayamaz. İçerdiği derin manaları anlamak için pür dikkat izlenmeli yok çok sıkcı çok uzun boş bir film. Hayat boyuna aksiyon olacak değil ya. Film insan doğasının hiçbir zaman değişmediğini ve maalesef değişmeyeceğini gösteriyor. Daha da zevk almak için filmi iki kez izleyin o zaman daha anlamlı oluyor. Ayrıca burdaki yorumları okuyup izlememezlik etmeyin çünkü filmi dediğim gibi herkes anlayamaz. Demek ki anlamamışlar. IMDB sitesindeki en iyi 250 filmin hepsini izledim ve isyana yönelik, sisteme karşı bir çok film var burda sadece daha uzun ve daha karmaşık. Mesajı almayı izleyiciye bırakıyor. Ayrıca filmin yönetmeni Wachowski kardeşler ki onları ”V for Vendetta” ve ”Matrix”ten tanıyoruz. Onlarda sisteme karşı gelişi anlatıyor. Bu film bir şaheser. Kimsenin anlayamaması ise filmi daha güzel kılıyor.

21-07-2018
Halilurrahman Halilurrahman

Bu seriye güzel diyenler birde tobey ve james franco nun oynadığı seriyi izlesinler ondan sonra bu seriye güzel desinler para kazanalımda nası olursa olsun diyerek yapılmış eski seri bir numara

22-07-2018
Kayrahan Salis

Konusu , kadrosu , gerçeklere uygunluğu , duygu ve düşünce … İnsanı alıp götüren bir film. Hatta iddaa ediyorum izlediğim en güzel film. Bir amacı var ve amacına ulaşıyor. Tipik Amerika dünyaya akurtardı filmleri ile karıştırmayın öyle değil. Çizgi film ya da animasyon da değil. Ayrıca ne duyguya ne de düşünceye ters gelebilecek bir durum da yok. Dil , din , ırk farketmeksizin herkesin izleyeceği ve insanlık adına birşeyler bulabileceği bir film. Zaten Bruce Willis’in kötü filmi pek yoktur bir elin parmaklarını geçmez. Vaktiniz yoksa bile bir vakit oluşturmaya çalışın sırf bu film için.

25-07-2018
Özlü Apdullah

Çizgi film degil ona rağmen sempatikler Mikey varken nasıl sempatik olmasınlarki. Çok iyiydi sağolasın bilgin.

26-07-2018
Nejdet Zekariye

emeginize saglık arkadaşlar film harika

28-07-2018
Uğursay Cebesoy

abi bazı dengesiz insanlar buraya kötün yorum yapınca birşey oluca
ğnı sanıyor

31-07-2018
Mançuhan Okyan

02-08-2018
Özkın Tun

masonarin yaptigi bir film işte. 13 kare diye bir şey var insanlarin kafasini kariştirmak icin eger kafaniz karişmayacaksa izleyin . yok eger olup biteni dogru bilmek isiyorsaniz KURANI KERIM okuyarak bilgi ala bilirsiniz .
cunki hatirladigim kadariyla imraniler hic bir zaman musaya inanmadilar şukur etmek yerine hep istediler . ancak burda oyle demiyor burda diyorki imraniler uzun zaman boyunca musani bekliyor ve geldigi an ona itaat ediyorlar. onun dediği her şeyi yapiyorlar. Ancak ben okudum oyle hatirlamiyorum. Yanlışım varsa lutfen bu konuda bilgilendirin beni. benimde bilgim artsin. Tesekkur ediyorum

03-08-2018
Çorak Haslet

@murat devrim ( bilmiomda, die, üzülüodum, kopuorum, ) Türkçe yazman gerektiğini biliyorsun değilmi? defalarca uyarıyorum kullanmayın abuk subuk kelimeleri diye birde bu çıktı ( FİLM ) yazılması gerekirken ( FİLİM ) yazıyor 1000 lerce kişi yorumlarınızı düzeltiriyorum onaylamak için bir bir onaylamasam sitem ediyorsunuz inanın her gün saatlerce zaman ayırıyorum yorumlarınıza artık ayırmayacağım TÜRKÇE KELİMELERİ ADAM GİBİ YAZANA KADAR YORUMLARINIZI DİREK SİLERİM….

07-08-2018
Çaykara Erginay

Gerçekten çok başarılı bir film

10-08-2018
Celâl Erkul

ben en çok siyah adamın black eyes peas-let’s get it started şarkısını söylemesine bayıldım çok güzel söylüyor

10-08-2018
Peyami Abidin

Hep yalan yanlış anlatılmış izleyin ama Yani Böyle olmadı

11-08-2018
Altaç Aycan

Çok güzel bir film olmuş

12-08-2018
Özke Tömek

Harika bir film koyduğun için teşekkürler Bilgin

13-08-2018
Toktamış Üstat

kesinlikle izlenmesi gereken bir animasyon konusu çok güzel iyi seyirler arkadaşlar…

17-08-2018
Yenal Erbilen

güzel

20-08-2018
Günşıray Kanpolat

film harika . cok başarılı sahneleri vr . izlenmesi gereken filmlerden .

21-08-2018
Tuğmen Rabih

Çok güzel bi site bende her gün bu sitede 5-6 film izliyorum bu filme gelince orjinal çekiminin yüklenmesini bekleyin bence böyle fazla zevki çıkmıyor

24-08-2018
Aydeniz Celilay

harika bir film..ellernize sağlık….

26-08-2018
Erk Kevkep

bilgin bide partlı koyarsan filmi bizde rahat izleriz

29-08-2018
Savgat Tacal

ahada noel baba geldiğinde filmiyle karışmışş bi zahmet düzeltiver

31-08-2018
Kaşka Mirhan

dublaji bekledim zevkle izliycem =))))) tesekurler admin

04-09-2018
Garip Kınalp

Gerçekten türkçe dublajını bulmak mükemmel .

06-09-2018
Engintalay Kalagay

harikanın harikasında bir film 3 kitabı da bitirdim

08-09-2018
Hakim Przemyslaw

jason statham varsa o film kesinlikle izlenir…

09-09-2018
Yemen Us

ne dıyem 100 uzerınden yuz arkadaslar super bı flım tawsıye ederım zannedersem ıkısı cıkabılır cunkı zencı gebermedı:d

10-09-2018
Koçakalp Özgenay

mükemmel ya çok güzeldi

16-09-2018
Muratcan Şammas

Çok iyi diyemem ama izleyen pişman olmaz

18-09-2018
Altınay Aydınbay

ya harbiden bu kadar cahil toplum olur lafta internet kullanıyorsunuz ,, biri demiş eski film, biri diyor lud kavimi , pompei şehrin adıdır yazın netten bakın ne alakası var luyd denilen gay lerle bu filmdeki pompei şehrindekilerin ,,,filme berbat diyenlerde kurtlar vadisini izlesin bu kadar gereksz yorum yapmayın izlemek isteyenede yanlış lanse ediyorsunuz filmi, gayet başarılı bir film saygılar admin eline sağlık upload etmişsin,

20-09-2018
Şansal Usalp

kesinlikle arartılmadan tadında klasik amerikan filmi izlenmeli

22-09-2018

En çok izlenenler

Muhteşem ve Kudretli Oz – Oz the Great and Powerful 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Macera

Son Birlik – The Last Legion 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Son Birlik – The Last Legion 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Dehşet Kasabası – Aux Yeux Des Vivants 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Korku

Fantastik kategorisinde son eklenenler