Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Oytun Gürol

günde 4 kere izliyorum o kadar iyi :::Dd.d

02-04-2018
Şafi Ulukaan

Çok harika gidiyordu ama sonunun biraz daha iyi olmasını beklerdim. 10 üzerinden 8,5

03-04-2018
Günvar Kanpulat

Şimdi bir yorum pozifitf teki negatif .d kararsız kaldım.

04-04-2018
Durantekin Gökmenalp

H a r i k a s ı n ı z

05-04-2018
Özen Kırgız

Hayatımda saçma film izledim ama bu kadar da izlememiştim . İzlemeyin….İğrenç ötesi

06-04-2018
Delikan Feda

fantastik mükkemmel bir film miş gibi kapak yapmışlar fekat film berbat kötü.

07-04-2018
Altınkılıç Aydoğdu

Kötü bir film.

10-04-2018
Selâtin Ülfet

fil gerçekten çok güzel herkeze taysiye ederim arkadaşlar

12-04-2018
Bersan Kiliç

kesinlik izlenmeli bi şaheser

16-04-2018
Turay Yalgınay

10 numara 5 yıldız film

19-04-2018
Olca Rızvan

arkadaslar film gercekten muhtesem ısrarla tavsiye ediyorum ayrıca bilgin sanada teşekkür ederim..devamını beklerim…

20-04-2018
Selattin Ahfeş

Ağıt tempo, tek düze bir konu.. Sıkıcı, izleniyor ama bana keyif vermedi.. Bu kadar yüksek puanı hak etmiyor.. Bence en çok 5.

25-04-2018
Cebrail Gediktaş

hayatımda izlediğim en etkileyici filmdi..defalarca bıkmadan izliyorum ve leonu cok seviyorumm..

27-04-2018
Fatih Mungan

bilgin güklediğin filmi birda yüklemenin amacı ne

02-05-2018
Eracar Günaltay

Bu filmdünya sinemalar sıralama sitesinde (IMDb)’de tam 2 yıldır 1. sırada. top 250 ye bakarsanız görürsünüz. bu filme sıkıcı,zaman kaybı diyen arkadaşların film tercihini gerçekten merak ediyorum.

03-05-2018
Düşün Ergönül

007 FILIMLERININ HEPSI COK GUZEL AMA TURKIYENI IRAKA BENZETMISLER

05-05-2018
Erşafak Musafet

ilk defa yorum yapıyorum mükemmel bi filmdi böylesini hiç izlemedim anlamlısını

08-05-2018
Şatir Adasal

bazen komik bazen eğlenceli bazen çok duygusal çok beğendim

10-05-2018
Verim Muhyi

Müthiş hızlısın bilgin teşekkürler..

11-05-2018
Ulumeriç Özdurdu

bence film süper muhtesem bisey on puan

15-05-2018
Şerefetdin Ziyafer

çok eğlenceli komik bir film izlenebilir:D

16-05-2018
Daimi Hamdin

bu filme 10 üzerinden 10 veriyorum bir 10 saniyesi bile sıkcı gelmedi. uzun bir film keşke biraz daha uzun olsaydı. süper ötesi. bayıdım bayıldım.

18-05-2018
Akçora Altunhan

Filmin mesajı “Ne mutlu Amerikalı’yım diyene”

19-05-2018
Hanbey Maral

will smit OLURASA ANCAK BU KADAR GÜZEL BİR FİLM OLUR HERKESE TAVSİYE EDERİM ..TESEKKÜRLER will simıth

22-05-2018
Adamış Asutay

Harry Potter’dan sonraki en muhteşem seri

24-05-2018
Selâmettin Üleş

Harika bir film dehset otesi kesinlikle izlenmesi gereken bir film

25-05-2018
Çağkan Gücalp

gözlerim doldu çok güzeldi be

26-05-2018
İlbaş Nasuh

bilgin müthişsin çok sağ ol

29-05-2018
İnalkut Koca

Fransızları sevmem ama 10 numara film yapmışlar hiç düşünmeyin hemen izleyin
Bu arada emeği geçen arkadaşlara sevgi ve selamlar…

01-06-2018
Köksoy Abdulsemet

daha önce izlediklerim daha iyiydi…üstelik final…zaman kaybı…10 üzerinde 3

04-06-2018
Çetintaş Halife

Film güzeldi tavsiye ederim. Bilgin her şey için teşekkürler ama ses çok az biliyorsundur sanırım ilk partta http://www.filmfullizle.com falan yazıyor ya sanırım ondan dolayı ses seviyesi biraz daha yüksek diğer partlara göre eğer onla alakalıysa her parta yazarsan güzel olur teşekkürler.

06-06-2018
Soyugür Tokuz

Güzel animasyon kaçırmayın ve listenize ekleyin hemen

08-06-2018
Akçakoca Altıntuğ

Bilgin çok güzel bir animasyon herkezin izlemesini tavsiye ederim :).

11-06-2018
Tarımer Yatuk

Mutlaka İzleyin Pişman Olmıyacaksınız

15-06-2018
Sinan Tümkan

laf etmeyin bilgine :))film iyi güzel cok begendim eline yüegine saglik …. okaderrrrrr:))

16-06-2018
Sendur Zennun

sonu sasirtici filmleri severim…kesinlikle izlemeye deger

18-06-2018
Ender Erimer

site hakikaten özen gösterilerek hazırlanmış.çok revaçta olan diğer tüm sitelerden film izledim ancak hiçbiri bu site kadar sorun ve sıkıntsız film izlettirmedi.emeği geçenlere teşekkürler…

20-06-2018
Enginer Himmet

bu nece gulmeli filmdiki ? bezdim sozun qisasi men yandim siz yanmayin

22-06-2018
Dündaralp Gökyay

çok güzel bir şeybu

23-06-2018
Yurdanur İzbul

filmi izlemedim ama bu adamın ”my name is khan” diye bi filmi var şiddetle öneriyorum mükemmel ötesi

24-06-2018
Bozbey Mengücek

bence gayet güzel bir filmdi fakat hiç gerilimli değildi ……
NOT. BANA KATILANLAR YORUM ATSIN…

27-06-2018
Ökelik Gün

oooo robot çok güzel

29-06-2018
Yanaç Mengücek

‘Tamam Sen haklısın’ diyerek geçiştirdiğim,
Oysa o kadar haksızdı ki..

30-06-2018
Tuncal Bilen

güzeldi

01-07-2018
Berter Ceyhun

eğlenceli guzel film iyi seyirler

02-07-2018
Kınay Örtaş

on numara film

04-07-2018
Zeydan Akan

güzel film mutlaka izleyin

06-07-2018
Mükrimin Berho

marvel yine yapmış yapacağını 109 bence film en komik yeri bence hulk la loki dövüşü

08-07-2018
Sıdam Tanrıkorur

abi çok iyi yaaa

09-07-2018
Nevaf Seral

akadaşlar flim güzel sizde flim beyenmiorsunuz bizim türkler yapsın böyle flimm

10-07-2018
Erdöl Selışık

ya keşke kayıp vermeden woldemort ölseydi

17-07-2018
Akan Alperen

Kuralsız, devam filmi 2 Yönetmen Robert Schwentke oyuncu kadrosunu aynı tutmuş ve İlk filme göre durgun sahneleri çok fazla olmasına rağmen 1. Film’ in eksilerini kapatarak izlenir hale getirmiş. Bazı Film sahneleri çok karanlıktı. Oyuncuların performansları filme heyecan kattığını düşünüyorum ayrıca Miles Teller’ın performansı da çok başarılıydı. İlk filmi izlediyseniz mutlaka es geçilmemesi gereken bir film, izleyin. imdb puanı hak ediyor.

18-07-2018
Suca Tarımer

ne kadar anlam veremesemde çok gerilim yüklü ve heyecanlıydı iyi film

20-07-2018
Kayatimur Sakıp

zaman kaybıydı

23-07-2018
Vesik Muhyi

süper valla

24-07-2018
Tokhan Ünsan

Süper film 8/10 teşekkürler admin

25-07-2018
Sebahiddin Adlı

Guzel film..homeland diziside bu film Den esinlenmis bence

26-07-2018
Kocaün Nizami

Güzel filmdi. Sıkılmadan izledim. Tavsiye olunur.

28-07-2018
Hatim Karındaş

güzeldi

30-07-2018
Atasoy Candan

Polis arabaları gerçekten türkiynn imajını kötüledi bu kadar olmaz

01-08-2018
Refii Uygun

sakar şirin olmasaydı bunlar olmazdı ve şirineye ceyran olmuş

03-08-2018
Buhari Gabil

cok ama cok güzel bir animasyon olmuş ellrinize sağlık

08-08-2018
Turgut Aleksey

Bilgin kardeş on numara çeviri yapmışsın,çok orjinal olmuş hakikaten eline sağlık;elinden her iş geliyo marifetli adamsın vesselam

10-08-2018
Enginsoy Özgeer

Harika olmuş, efektler, oyuncular,gerçek bir aksiyon ve bilim kurgu; izlenmesi gerek diyorum başka bir şey demiyorum.Son dakikasına kadar izleyin…
10/10

11-08-2018
Vural Berkin

Olayın rusların gozunden bakılması fılmı oldukca sacma olmus almanlar ıyıdır ıyı

14-08-2018
Erben Çeri

sanki yıllar önce çekilen mad max serisi daha sürükleyiciydi ve gerçekçiydi

15-08-2018
Uğurcan Yavuzay

zencilerle beyazların yer değişmesi gerekirdi gerçek hayatta böyle çünkü

18-08-2018
Gökçebel Çeviköz

Şu sürekli başa saran film değilmi bu

21-08-2018
Baksı Bolat

Ya arkadaşlar ben bu filmleri Türkçe dublaj şeklinde değilde o İngiliz aksanını duymak için Türkçe alt yazılı izlemek istiyorum ama bulamıyorum var mı bildiğiniz bir site Harry Potter serisini Türkçe alt yazılı veya direk İngilizce orijinal dilinde veren?

26-08-2018
Yazar Denk

Belki bana tepki gösterenler olacaktır ama bu sitede bu filmden çok daha gerçekçi,çok daha duygusal filmlerden çok sayıda var.Örnek olarak Hayat Güzeldir,Kitap Hırsızı,Aynı yıldızın altında,Shindler’in listesi ilk aklıma gelenler.Bu filmde senaryo resmen ”nasıl acıklı hale getirebiliriz”mantığıyla yazılmış.

27-08-2018
Kadrettin Nurtaç

filmin konusu cok degisik siradisi senaryoyu yazani tbrk etmek lazim filmi yanliz izlemeyin derim özellikle bayanlar

31-08-2018
Odyak Odyak

Güzel filmmiş sonuda farklı keyif aldım

03-09-2018
Sarim Şehzade

olay örgüsünü karıştırarak ilgi çekmeye çalışmışlar duygusal ve güzel bir film ama hoşuma gitmedi diyebilirim

04-09-2018
Çağanak Durusan

mütiş ötesi türkiyedeki en iyi yerli filmmmmm

08-09-2018
Doğantan Gençtan

harika bir film bence süper tavsiyelerimle one direction

09-09-2018
Galip İhsan

İzlemeye doyamayacaksınız.. Müthiş güzel.. On numara görsel efekt.. ses.. Müzikler

13-09-2018
Mutlukan Otakçı

selamlar ,arkadaşlar film çok güzel ,şahsım olarak çok büyük keyif almadığım filmlere asla yorum yapmam ve çok beğendiğim filmleride herkes izlesin diye yorum eklemeye ihtiyaç duyuyorum,filmin sonunda ağlamayan insanın veya duygulanmayan insan varmı acaba ,inanın internet cafeden izledim etrafımdaki insanlardan olmasa çok ağlayacaktım filmin sonunda ,hayatımda bu kadar güzel bir son görmedim . tabi 25 yaş üstü insanlar için ,ben 30 yaşındayım hoşçakalın ,tabi film gerilim filmi ve şunuda söylim bi film vardı ,pan,ın labirenti işte o filmi izleyen arkadaşlar varsa ,işte onun tadında bi film gibi

17-09-2018
Eyyam Hazar

ben bu recepi dinledim bi hataya dustum siz siz olun uzak durun ismine akip eglenceli bi film diye dusunup aldanmayin tarzlarinin en kotusu ve karmasik olani

18-09-2018
Alnıaçık Ateş

@tuba sayfayı yenilersen sorun düzelir.

19-09-2018
Cida Habib

@MUSTAFA ERGİN keyifli izlemeler Teşekkürler

20-09-2018
Yılbay Çetinyiğit

harika bir filmdi..ama ayrıntılara dikkat ederek izlenmeli.:)

21-09-2018
Kasimhan Necip.

aşkı bunlar mı yazdı ne

23-09-2018
Sakin Ulcan

izlenebilir

26-09-2018
Mesni Rametullah

admin supersin tr dublaj

27-09-2018
Egesel Gülener

harika bir film izleyin

28-09-2018
Üstol Alierk

çok güzel bir film…

30-09-2018
Kâmran Kortay

Süper bir film, seyredin mutlaka.

01-10-2018
Mecrum Öskan

03-10-2018
Tümkut Bartosz

Güzel film altyazı olmasadı daha güzel olurdu

05-10-2018
Oğanalp Pakbaz

Ya of bu film harika. Harry çok YAKIŞIKLI ve KARİZMATİİİK.

06-10-2018
Karadeniz Mahra

Film güzel izlenir korku sahnesi yok 10/8

07-10-2018
Onursal Suca

çok güzel film

09-10-2018
Pehlivan Şuayb

çok güzel bir film hazırlayanların ellerine sağlk

13-10-2018
Tamçelik Tuğaltay

kanlı film sevmeyenler izlemeyebilir. ama izlenecek film. bazı arkadaşlar yorum yapıyor ama sanırım izlenenin film olduğunu unutuyorlar. adı üstünde film. tabiki saçmalayacaklar.

14-10-2018
Seviğ Hüsnü

bir uzuvla çekilebilecek en iyi film

15-10-2018
Artun Bozbora

Leonardo DiCaprio muhteşem oynamış , çok paranın getirileri ve neler kaybettirdikleri , güzel filmdi

17-10-2018
Camal Camal

yorum yapmadan gecemiycem boyle bi son yok.bu ne sacma bi sondu..filmde okadar guzel değil 10/5

19-10-2018
Afer Alıcı

çok güzel bir film aquanın saçları süper

20-10-2018

En çok izlenenler

Genel kategorisinde son eklenenler