Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Saylan Torkal

izlemiştim tekrar izledim tekrar kahkahalara hüzünlere boguldum süperdi

25-02-2018
Erin Keskin

fantastik sevenler için muhteşem ötesi bir film.emeği geçenlere teşekkürler…

26-02-2018
Heybet Çinerk

yeter artık dedim ve 3. partiye başlamadım arkadaşlar ona göre izleyin..

28-02-2018
Doruk Hikmettin

çok güzel film izlemeye deger.

01-03-2018
Bekâm Gökçün

Robert Aşkım Benim Bu yüzden izledim ama Filim İğrenç

03-03-2018
Halâs Karadeniz

ilk partı izledi arkadaşkar , sürükleyici film , şık

04-03-2018
Fahreddin Jacub

İzlemiştim daha önceden. İlginç film ama izlemeye her türlü değer

05-03-2018
Dervişani Işıkay

Paylaşım için çok teşekkürler
Allah (cc)yardımcınız olsun..

06-03-2018
Eryaman Kardeş

ajan tommy lee jones 40 yıl önce ölüyor ama will smith hala ajan olarak kalıyor bence filmde büyük bir kopukluk var. will smith hiç ajan olmamış olması gerekiyo çünkü onu ajan yapan ajan tommy lee jonesty’i!!! seyirciyi kekliyolar resmen. filmde herşey çok güzel ama will smith’in hala ajan olarak kalmaması lazım gizli birliğin onu ajan olarak tanımaması lazımdı filmin bu nokta’sında bağlantıyı kurabilecekmisiniz??? bence senaryo kötü!!!teşekkürler admin

07-03-2018
Keskinel Mutluğ

korku filmi olmayabilir ama mükemmel film izleyin

08-03-2018
Duraner Gökdoğan

epeydir bu filmin türkçesini çıkmasını bekliyordum

09-03-2018
Maksut Rehayeddin

Tek Kelimeyle Harika Başka Sözüm Yok Jetli Öyle Kavga Etmesi Kötü Adam Çok Pis Kavga Ederdi Neyse Film Seçiceklere Tavsiyemdir.Normalde Ben Erken Uyurum Böyle Film Kaçmazdı. =)

10-03-2018
Çavuş Güray

güzeldi 10/6.87 izlenilebilir

12-03-2018
Satrettin Yağiz

film ilk çıktığında alt yazılı izlemiştim 10 numara bir film hele müziğe girişi yokmu orda bitiyordum

16-03-2018
Tuğberk Rabi

bende bişey anlamadım polis arabasında ölmemişmiydi şirketin başına nasıl geçti tekrar
film süperdi ama

21-03-2018
Arikan Hogir

bu tarz fılmlerle sıtenın kalıtesını dusuruyorsun ne gerek var boyle bır fılme

23-03-2018
Kızgınok Onursü

Gerçekten saçma bir film .

27-03-2018
Onurseven Görgü

herzamanki gibi mütişti ama bu mike tyson olayları bitmeden film bitti ben sonu böyle beklemiyordum ama güzeldi bitmesini istemediğim filmlerden

31-03-2018
Ersalmış Hamil

ARtık satılıyoo

04-04-2018
Muin Beran

baştan herşey çok güzel çok heyecanlı ve gerilimli ama sonu tam bir felaket….bi son bu kadar basit yapılabilirdi…..hayal kırıklığı resmen……..

05-04-2018
Aladoğan Barkın

İnanırmısınız ilk defa bir film için yorum yazıyorum. Allah size boşa harcayın diye fazla zaman verse yinede izlemeyin bu filmi. Bu ara bu site film izlediklerim içinde en iyisi onuda demeden edemeyeceğim. Reklamlara sürekli tıklamaya çalışıyorum, ufak tefak katkım olsun

06-04-2018
Göğem Okseven

çok güzel bir filim bu filimi 26 kere izledim

07-04-2018
Şenel Zeynel

Film süper bunuda beğenmeyenler gitsin çizgi film izlesin…

10-04-2018
Gaffar Kılavuz

bilgin 9 filim kapahına baktım yorumlar herşeyı açıklıyor imd oranları yuksek filimler koyarsan seviniriz siten güzel açmayan filimin yok senden ricam bi istek hatı sayfası aç çohunluk hangi filimleri istiyorsa onları indir derim sadece rica..

12-04-2018
Artun Baranbilge

cok guzel herkese tavsiye EDERIM (TABIKI COCUKLARA) :))

16-04-2018
Delil Rasul

Filmi Sonuna Kadar İzleyin.

19-04-2018
Batun Fahreddin

filmin fragmanı yetiyor zaten çok güzel filme benziyor

20-04-2018
Akhun Arca

Cillian Murphy varsa izlenir

23-04-2018
Erberk Çeri

ne abartıyonuz bir tane animasyon

02-05-2018
Hamdi Karakoyun

film kurgu olarak pek dolu olmasa da teknik anlam da gayet iyi

05-05-2018
Usamettin Usamettin

çok ucuz olmuş. insanların başka şeylere, mesela mucizelere, huzura, ama en çokta insanca ilkelere ihtiyacı var. boş yere zaman kaybı bir film..

08-05-2018
Artut Baray

Çok uzun Bir Film Ama İzlemeye Deger Bir biografi filmi. bölgesel madalyasi olan eski bi atlet olarak bu filmi 15 yıl once izlemis olsaydim bırakmayıp savasmaya devam ederdim bence sporculari yetiştirken onun yaşamina hayatına uygun bir bu tarz filmlerle beslemek yaptigi sporda başarili olmasini saglar gibi geliyo bana filme 10 uzerinden 9 benim oyum emege saygi teşekkurler bilgin…

09-05-2018
Fereç Durutürk

süper yaaa herkeze tavsiye ederim çok beğendim

11-05-2018
Ferayi Kazanfer

Bilgin sende olmasan yılbaşında izleyecek bir şeyimiz yok. iyi ki varsın mutlu yıllar

14-05-2018
Uçay Yasin

Çok ağır film.. sonunda ne olacak diye merak ediyorsunuz fakat benim beklentimi pek karşılamadı. orta şeker.

15-05-2018
Sav Şimşekhan

ben bu kadar saçma bu kadar kasan kılişe yani şuan inanın anlatamıyorum bu kadar olur berbat ötesi amerikan saçması bir film x 2

17-05-2018
Timurhan Ziyaeddin

(y)

19-05-2018
Yersel Kımız

karısın günahı yoktu adam kendi kıskançlıgından onu öldürdü, brad de öfke günahının bedelini ödemiş oldu.. güzel filmdi.. tşk ederimm

20-05-2018
Ağabay Arat

arkadaşlar kara şimşekden dayanıklı ucan kaçan akıllı araba bulduk =) dagılın.o kadar ana yola çıkıyorlar ama hep polislere araba çarpıyor! bir araç zıhlı olabilir ama her aksamı olamaz.lasdikleri, lambaları,aksleri, rot balans bu kadar mermiye tank olsa bozulurdu! mermiyi anladıkda filmin sonuna dogru bomba atıyorlar kardeşim ama gene durduramıyorlar =) böle bir arabam olsun amerikayı işgal edebilirsin.en azından 30 polis arabası devirdiler her arabada 2 kişi olsa o 60 polis kazalardan ölme ihtimalleri var!! ama polis bırakıyor!!güzel bir kurgu olsa iyide.kafama takıldı o kadar yere çarpdılar ama ön tanpon bile kırılmadı birde önden çeken kamera kırılmadı =)

23-05-2018
Candeniz Güli

Hayatımda izlediğim en anlamlı en kaliteli filmlerden bitanesiydi.

24-05-2018
Selgüç Mevdut

İYİ BİR SENARYOYU KÖTÜ YÖNETMEN VE OYUNCULARLA
BERBAT ETMİŞLE VASAT.TŞKRLR.

25-05-2018
Toycan Velican

çok güzeldi izlerken keyifli zaman geçirebilirsiniz.
tşkr. bilgin

26-05-2018
Mülâzım Bakiş

hayatım boyunca boyle salak sacma bır fılm gormedım

29-05-2018
Mucahit Saadin

@:) Sayfayı Tekrar yenilersen sorun düzelir.

31-05-2018
Erbilir Çetinel

ZAMAN KAYBI

01-06-2018
Kayan Orgunalp

FiLm GüzeL
Su Kadina BayiLiyorum Yaaaaaa

04-06-2018
İlkutay Kızılaslan

Klasik heycanlı aksinyonlu bir film işte izlenebilir

05-06-2018
Destan Hasamittin

film çok güzel olmuş örümcek adam filmleri gittikçe kaliteleşiyor

06-06-2018
Nurani Say

bir arkadaş japonlardan nefret ettim demiş 1.si bu filmi yapan amerikalılar 2.si atom bombası atan japonlar değil abdliler siz nerenizden bakıyorsun dünyaya merak ediyorum ve galiba filmler sizin gerçek dünyayı görmenizi engelliyor sulanmış beyinler ile bakıyorsunuz dünyaya ….

09-06-2018
Bahai Birkan

1- Furkan haklısın kardeş.Zıkkım içsin boğazına dursun:)))
2- Film güzeldi….

13-06-2018
Baki Erenkara

filmin güzelliğini kelimelerle anlatmak inanınki çok zor tek kelime süper

15-06-2018
Semal Zari

Filmin ilk bolumunu resmen ezberledim ama hala izliyorum ama şarkilari inmiyo sinir oluyorum size tawsiyem önce kitabi okuyun sonra filmi izleyin daha zewkli oluyo suan 3. Kitaptayim bitirmek icin sabirsizlaniyorum ki filmi izleyeyim…

16-06-2018
Ükkaşe Zeyyat

Arkadaşlar,bu filmde tek harici hertürlü wando var.Anlayın yani tekbando bu…

18-06-2018
Örtan Tekant

çok güzel bir film çok beğendim ….

19-06-2018
Ekmel Öngen

muhteşem bir film ya

20-06-2018
Musamettin Satrettin

bence de

21-06-2018
Carullah Dinçsan

bu ne ucuz ve saçma boşa geçen saat

22-06-2018
İnalkut Koca

Sıkılmadan izledim.İyi film

23-06-2018
Feyzullah Keremşah

Güzel bir film aksiyonlu,fazla beklentisiz zaman geçirmek için izlenebilir.Teşekkürler admin.

25-06-2018
Sunay Uğurlubay

Cinciler deyince üfürükçü gibi birşey sandım. Ama Kore usulü düz şeytan çıkarma ayini çıktı. Herşey bir yana soundtrack e bayıldım (ilahi de olabilir tabi) Hobbit’in Misty Mountains’ına benziyordu. Fena değil orta karar bir film. İzlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz, izlerseniz bir tat olur.

26-06-2018
Bahtinur Esef

sedat cım güzel kardeşim, 38 yaşına kadar sanırım ferdi tayfur filmi izlemişsin sen,sean penn ile stallone nasıl kıyaslanır, penn iki kez akedemi ödülü almış birisi

27-06-2018
İlham Nayman

Çok güzel bir filmdi öyle ki alt yazılı olmasına rağmen sürükleyici anlaşılır ses görüntü süper bir an ingilizcem ne kadar ilerlemiş diye düşündürüyor insanı izleyin dublajı boşa beklemeyin

28-06-2018
Savgat Tacettin

cok super bir film

29-06-2018
Şenay Uztaş

bilgin az önce bitirdim filmi cidden harikasın dostum

30-06-2018
Serbülent Göçen

güzell film beyler ..izlenir

02-07-2018
Atilay Emiray

Attila Namı Diger Tanrının kırbacı …

04-07-2018
Sadetdin Yabar

fazlasıyla güzel bir filmdi herkese tavsiye ederim mutlaka izlemeden geçmeyin

06-07-2018
Adıgün Albayrak

Bir arkadaş yorum yapmış da 20. Dakikadan sonra kapamışım diye sen zaten kaliteli bir seyirci olsaydın bir filmin kalitesini 20 dakikayla ölçülemediğini bilirdin film süper kendime de teşekkürler işte.. anam babam gile selam sölüyorum burdan

07-07-2018
Ezgüer Nermi

güzeldi izleyin bence

09-07-2018
Nurihak Özkutay

beğenmedim ben,4/10.emeğine sağlık bilgin.konu güzel ama oyunculuk ve geçişler berbat

10-07-2018
Sezair Sezair

halka serisini severim buda gayet güzel ..sen daha hala yorumlaramı bakıyorsun bırak bakmayı izleeee …

11-07-2018
Tongar Vakur

Aksiyon,Dram hepsi bir arada.İzlenebilecek en güzel filmlerden biri.Film sonuna doğru mendillerinizi hazırlamayı unutmayın.10 üzerinden 10

12-07-2018
Şanlı Tekebay

Ben 8 yaşında ama hiç korkmadım

16-07-2018
Mürşid Adanan

çok güzel bir filmdi teşekkürler..

17-07-2018
Topaç Belge

hayatımda daha once sonu bu kadar guzel bıten bır fılm ızlememıstım sanırım.Seytanın aklına gelmez harıka bır oyun duzenlemısler.fılm hayatımda ızledıgım en saglam fılmdı ızleyenler warsa kesınlıkle ızlemelıler.fılm 10 uzerınden 10 daha ıyısı olamaz bence tek kelımeyle SUPER..!!

19-07-2018
Diril Eliuz

iyi veya kötü sadece emeğe biraz saygı lütfen

20-07-2018
Tüze Uzsoy

Bu bir filmmi…??? Galiba senaryocu ve yönetmen insanlarla dalga geçmiş…

23-07-2018
Altunhan Aykutalp

Çok sağlam tarih ile ilgili bri görüş var. Dünya’da eski zamanlardan beri Uzaylı ziyaretinde olduğu ve bu uzaylu medeniyetlerin dünya medeniyetinin gelişiminde rol oynadığına dair. Çeşitli dinler ve kültülerin farklı çoğrafyalardaki ortak olabilen ve farklı olan bir çok kültür ve dinin kaynağının Uzaylıların dünyada ki müdahele ve deneyleri ile ilgili olabilecği. Hikaye’de bununla ilgili fikirlere ulaşmak mümkün.

25-07-2018
Eshabi Işik

Bu kadar iyi beklemiyordum.

26-07-2018
Velattin Adahan

İzlemeye değer sürükleyici bir filmdi. Afişi filmle hiç uyuşmamış. Bilgin teşekkürler

27-07-2018
Arsal Boynak

2. çıkması lazım

28-07-2018
Erdağ Günsar

Kesinlikle tavsiyemdir. Ancak Selçukluları Barbar gibi göstermeleri yakışmamış. Yobaz müslümanlar masum yahudiler barbar türkler malum üçleme.

31-07-2018
Özekan Savaş

saçma diyenler siz saçmalamışsınız

03-08-2018
Göçen Düzgün

Guzel ve surukleyici bir film idi.

04-08-2018
Abdulmennan Fürkan

film gerçekten harika olmuş korkunç değil ama kanlı diğer izlediğim fredy serilerine göre en güzel olanıydı devamı gelsin

11-08-2018
Akkaş Arıbaş

izleyın cok hos bır fılm…

14-08-2018
Kiliç Sencay

Güzel bir film özellikle ”True Story” konuları işlemek ve bunu seyirciye beğendirmek zordur, Ancak bu film biraz biyografi ve documentary tarzını da işlemiş, ancak filmde ”Din” olgusuna birden fazla noktada vurgu yapılması olayın macera boyutunu biraz düşürmüş tabi bu benim yorumum yine de güzel bir film kesinlikle izlemeye değer, Özellikle Daniel Radcliffe’in filmin çekimleri sırasında olağanüstü bir kilo vermesi gerçekçiliği oldukça yansıtmış emeğinize sağlık.

17-08-2018
Erdil Kezer

Bütün çirkin kızlar yazmış. Hepsi çok iyiydi demiş. Bir kişide çıkıp çekimlerden, oyunculuktan bahsetmemiş. “AY! Çok güzelll.”
Film değerlendirmesi bu yani. Bu kadar.
umudunuzu kaybetmeyin tabi yine de. Olmaz ama olsun.

19-08-2018
Oldağ Ruhsat

abi süper film yaa

20-08-2018
Yücetürk Tevhiddin

Kuran kavimlerin helakini alalen bildirmistir.lut kavmi haz.nuh un kavmi musa peygamberin kavmi gibi bunlar kuran’da konu alıyor madem bunlari hurafe olarak goren var ozaman kuran ida hurafe gorup ve inanmadini dusunurum .bence tum peygamberlere saygi gosterilmeli sahsin dusucesine ve gorusune ozgu filmler yapilmamalidir

21-08-2018
Ersalmış Karaman

abi adamların yaşı 55-60 oldu hala şaheser çekiyorlar mükemmel bravo

22-08-2018
Günaydin Marek

siz siz olun asla başkası olmayın sizi sevenler sizsiniz diye seviyorlar.

26-08-2018
Okyanus Rıfat

daha filmin yarısını izledim ama gerçekten herkesin izlemesi gereken bir film teşekkürler

27-08-2018
Himmet Özertem

çoookk sıkıcı bir film

30-08-2018
Mahser Okhan

Beni etkileyen ve düsündüren film,iyi filmdir. Dört dörtlük olmasada mesaj vermeyi basaran bir film.. tabi almak isteyene.

31-08-2018
Salper Vejdi

Duygusal… Teşekkürler… Hangi dillerde çeviri yapabiliyorsunuz?… Çok başarılısınız.:)

04-09-2018
Yeneral Erbilir

abi cok sacma bi film yok böyle bir şey oyunculuk sıfır

09-09-2018
Kıranalp Özakıncı

kaliteli film kaliteli site kaçırmayın.

17-09-2018
Mihsin Tefik

Bu kadar yorumun üstüne izlenmez bu film.

18-09-2018
Omaç Soydan

çooook süper herkese tavsiye ederim

20-09-2018
Övünal Şanalp

15 dk zor dayanabildim filmi biterecek olanlara şimdiden tebrikler!!!

21-09-2018
Şehmuz Yüksel

Marry Elizabeth Winstead var izlemek için güzel bir sebeb.

23-09-2018
Elçi Işıner

çooook güzel

25-09-2018
Bilgealp Emsal

Hint filmlerinde dublaj yok diye biliyorum ama film süper ötesi tavsiye ederim her türlü

26-09-2018
Barışcan Boztaş

yok boyle bir film. kesinlikle izleyin koleksiyonluk film!!!!

28-09-2018
Özönder Fer

hazreti musayi general olarak gosterselerde sonda yine qalip.kafanizi yormayin tarih bilmeyenler icin bu sadece bir fantastik film,iyi seyirler

29-09-2018
Seyfeddin Altemür

@evrim87 ye katiliyorum bilgin kardes bunu dikkate al

30-09-2018
Arıtan Balâ

Korkunç değil ama çok güzel senaryo.. Izleyin bence

03-10-2018
Özsun Ardil

on numara herkez izldsin insana rahatlık veren bi film ama geçiçi bi rahatlık

05-10-2018
Öncü Uçuk

oo sıcacık taptaze eklenmiş yeni film, alırım bi dal..

06-10-2018
Timur Bilal

Bence film gayet iyi sonu çok güzel bitiyor.

07-10-2018
Selver Zana

elektrik gitti pc min şarjı bitti o oldu bu oldu ama izledim ve BAYILDIM…..İZLEYİN derim

08-10-2018
Samican Velitdin

güzel film istiyorsan aç izle.

10-10-2018
Alnar Atay

hiçte zaman kaybı değil filmden anlamıyorsunsanız bilemem

11-10-2018
Öncü Uçur

bu filme göre dünyayı kurtaran adamın oğlunun 8 dalda oscar adayı göterilmesi lazımdı. en son okuduğum gazetede son 10 yılın en kötü filmlerinde birinci sıradaydı. 2 saatimi çaldı

13-10-2018
Feysal Nisret

direkman izlenmeli

15-10-2018
İbadet Keyhan

berbat

19-10-2018
Merzuk Yeğiner

Merhaba, ben amatör yazarlık yapıyorum. Filmi sevdim. Çünkü film beklediğiniz gibi gitmiyor. Aksine yazar ters köşe yapıp izleyenleri şaşırtmış ya da hayal kırıklığına uğratmış. Seyircinin zevkine göre değişir. Hayatta zaten sürprizleri sevmez miyiz hep? diyerekten hoşuma gittiğini belirtmek isterim. Bu yüzden sıradanlıktan uzak, farklı senaryolar, kitaplar benim her zaman favorim olmuştur. Ayrıca ergence gelmiş film kimilerine. Elbette bu ergen bir çocuğun dilinden, yetişkin bir adamın kaleminden yazılan gençlik romanı. John Green, aslında bir ergen kimliğine bürünmüş. Üstelik filmde birçok mesaj var. Örneğin çoğu kişinin araya sıkıştırıldığını düşündüğü, ana karakterin sınava girmediği için öğretmene “Telafisi var mı?” diye sorduğu sahne. Mesaj çok hoştu. Anlayacağınız film güzel millet. İzleyin!

21-10-2018
Mutver Yeten

admin merhaba, bende sitenizi yıllardır takip ediyordum ve kesinlikle diğer arkadaşlara katılıyorum.ta ki altyazılı filmleri baya bi azaltana kadar. mutlaka arttırmalısınız altyazılı filmleri.

22-10-2018
Alkın Batıbey

ABİ ÇOK İYİ YA

23-10-2018
Malik Oktan

gereksiz yorumlar yapmayın arkadaşar insanların düşüncelerini degiştiriyosuz

24-10-2018
Muharrem Saim

Film güzel izlenebilir ancak sonu cok kötü yerde bitmiş sonunda adamın ne oldugunu göstermemiş

25-10-2018
Gülek Temizel

sansiniz varsa hala hemen değistirin!

27-10-2018
Güli Makhaddin

efeklerden tutta müziklere kadar 10 numaraydı

29-10-2018
Dilyâr Ekiner

bilgin sen kimsin merak ettim .

30-10-2018
Durusoy Öztek

İyi film. uzaylı olayı bana pek hoş gelmedi. Ama film izlenebilir.

31-10-2018
Doğantan Gençsav

İzlemeye değer bir film.

01-11-2018
R. Suleyman

04-11-2018
Felemez Karip

filmin bitmesine üzüldüm.ENFESti

05-11-2018
Öngay Sanal

sonuna kadar baktım, buzdolabı gibi bir kadına aşık kart bir zamparıyı anlatıyor bosa zaman kaybı

09-11-2018
Şimşek Ufuk

yazmıyayım dedim ama tutamıcam
yorum film için
dünyanın atmosferi bir lastikmidirki uzayıp düzelsin
bir gecegenin yeri bir limim in binde biri kadar oynasa hey yerinden oynar
gecegeni yutuyor dünyanın atmosferini sündürüyor
bu filmi yapanlara allah sadece akıl ve mantık versi
site saibine tşkkürler ama görüntü ses eşit gayet güzel
bi çok sitede ses görüntüden bi dakika önce gidiyor
en çok buna dikkat ediyorum tekrar tşkrler

10-11-2018
Vedit Göksever

kesinlikle izlenilmesi gerekenlerin arasında yer alan bir film…

13-11-2018
Firuz Abdo

Film On numara, Filmde Türkleri aldırış etmeden izledim nede olsa film sonuçta kafanıza takılmasın

15-11-2018
Suat Uçma

film konu itibariyle güzel olabilecekken full aksiyonla kendini bitirmiştir. full aksiyon sevenler hariç İZLEMEYİN. !!!

17-11-2018
Başkaynak Can

tüm sabır mekanızmamı tüm hüçrelerimi devreye sokdum 63 dakka dayanabildim allahım bana sabır ver şu filime güzel diyen arkadaşlar hangi gözle izledilerse hangi akılla izleyipde güzel dedilerse onların anlayışını gözlerini mantıklarını bana nasip et(amin)

19-11-2018
Yaldırım Evcimen

İzlenmesi gereken müthiş bir film.

20-11-2018
Sehran Tuğsavaş

Ben nedense hiç beğenmedim çok basit geldi!! Yazık.

26-11-2018
Velaattin Açıkgün

insana nefes aldığını unutturan bi film…

26-11-2018
Boyar Çetinkaya

çok süper herkeze öneriyyorum macera dolu kesinlikle izlemelisiniz

27-11-2018
Esendağ Hattat

Arkadaşlar harry potter çok güsel bir film size alacakaranlığı öneriyom çok güsel bir film oda

29-11-2018
Erozan Karakoyun

es war super film und hakan du hast recht

30-11-2018
Hakki Pusat

Ben izlemedim. Güzel bir film olabilir.Ancak Sylvester Stallone’nin ırkçı bir Türk düşmanı olduğunu bildiğim için hiçbir filmini izlemiyorum.

01-12-2018
Erbilir Deviner

bu film bir harika kesinlikle izlemelisiniz bana inanın

02-12-2018
Tunç Eşmen

bu siteyi cidden seviyorum kaliteli film çok güzeldi neredeyse her aradığımı bula biliyorum
bu arada filmi her kes izlesin pişman olmassınız inanın
teşekkürler

04-12-2018
İbo Çinuçin

tavsiye etmem… uyuya kaldım izlerken o denlı sacma..

13-12-2018
Nurali Sertaş

bu filmi küçüklüğümden beri izliyorum ve bittmesi beni çok uzdu … keşke ona benzer bir tane daha filim olsa ama çok bolümlu

14-12-2018
Sahir Suyurgal

Bir arkadaş hapishanenin dışa karşı savunmasının zayıf olması beni filmden soğuttu yazmış açıklama yapmak istedim.

18-12-2018
Aygün Bekata

berbat bir film cok basit cok ucuz baştan beri darılan sevgili ortada görünmedi ben anladım zaten nevar bukadar şaşıracak

19-12-2018
Alpkanat Bayır

efsane film olmuş. İzlenilebilir

20-12-2018
Erdurmuş Semih

ben komedi fimler kategorisine bakmistim ama okudugum yorumlarda romantik film oldugunu soyluyor herkes yanlis adresteyim galiba

23-12-2018
Övgü Ahmetali

ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL HERKEZE TAVSİYE EDERİM

25-12-2018
Ayaltın Bayırhan

flim yapıyoruz diye yapmişlar çok saçma sonuçmu YOK zaman kaybı kesinlikle İZLEMEYİN…

26-12-2018
Gençağa Kırbay

kesinlikle çok güzel izlenmeye değer…

28-12-2018
Taycan Yıldıralp

tokyo yarısına benzetmısler ama guzell yaniii

01-01-2019
Eshabi Mutait

20 yıllık yogurtçuyum böyle tas görmedim!!

07-01-2019
Çakın Emran

cok guzel harika

08-01-2019
Otuk Cenkoğlu

niye böyle bitti

09-01-2019
Dönmezcan Gökbaran

vallaha bu kadar bir film görmedim evde ANNEMLE FİLM ÇEKSEM DAHA GÜZEL OLUR

10-01-2019
Ferdal Kayrahan

-Cehennemdeyiz!
-Bildiğim kadarıyla oraya gitmek hiç paraşüte gerek yok

11-01-2019
Sezer Sezer

Dostum manyak bir film di kesinlikle izleyin

22-01-2019
Bilen Cumhur

türk filmlerindeki gibi son ararsanız işte böle yanılırsınız,gayette güzel bitti sonu oradaki mesajı anlayamadınızsa çizgi film izleyin derim.bu film gerilim filmlerinin klasikleri arasına girecektir.”BİLGİN TEK” TEŞEKKÜRLER EMEKLERİN İÇİN

23-01-2019
Bağdaç Binyaşar

HAYATIMDA İZLEDĞİM EN İĞRENÇ FİLMDİ

25-01-2019
Hasefe Menaf

deep 50 yaşında ama hiç göstermiyor gerçekten onun olduğu film izlenmesse ayıp olur

27-01-2019
Aysu Rezin

mukemmel bır fılm mutlaka ızleyın !!

01-02-2019
Kirmanşah Nilhan

Zarafat ediyordum harika muhtesem tayi ola bilmez vvhu

06-02-2019
Hülâgü Oktürk

Kötü…

07-02-2019
Canöz Denizhan

serisini izleyenler için çok güzel film tavsiye ederim ama bence kısa sürüyor, dizi film tadında.:) Teşekkürler yönetici..

08-02-2019
Başağa Buminhan

güzel filim beyendim

11-02-2019
Serkan Tunççağ

kötü film değil idare eder notum 10 üstünden 6

15-02-2019
Atasan Başsoy

Teşekkürler çok güzel bir film. uyuşturucu tacirlerinin hepsinin sonu böyle olmalı

21-02-2019
Ziyaddin Akartuna

böle pirana balık filmleri pek sarmıyo beni ama idare eder başladım filme zor sonunu bitirdim aslında sexsi kızlar vardı ondan izledim diyebilirim :))) film için tşklr bilgin kardeş

23-02-2019
Erbilir Çetinel

muhteşem bir seneryo kesinlikle izlemeye değer kötü yorumları aldırmayın hala filmin etkisinden çıkamadım

24-02-2019
Angış Bertan

Constantin adlı şahsın yalanlarına cevaptır! bu biyolojiden ve genetikten ve de kimyadan anladığını zanneden caahil yazmış!!!
“Darwinin teorisine inananlara Darwinist demek Elektriği kullananlara Edisonist demek gibi bir şey. Bu büyük bilim adamının 1800 lü yıllarda ortaya attığı ve hala yıkılamayan okullarda ders olarak öğretilen teorisi gerçektir ve her geçen yıl bir başka delille sağlamlaşmaktadır. Yerçekimi ne kadar gerçekse evrim de o kadar gerçektir. İnsanlık sabahları uyanmak istemeyen öğrenciye benzer. Uyku gerçekleri örter ve acıları dindirir.”

27-02-2019
Abdulmenaf Boracan

çok iyi bir filmdi.montaj ve tekparça olması hariç …

28-02-2019
Evran Katı

idare eder

06-03-2019
Karacabey Arıkhan

OOOooooooooo Süper Bir filim BAşka söyleyecek laff bulamıyorum

10-03-2019
Mikail Revaha

vakit kaybeden bir film,yonetmen cok var da oirensi film yapmak icin.

11-03-2019
Göktay İnayet

Bir Film de duygulanmak bu kadar güzel olabalibilir mi? sözler in yetmediği bir film…

15-03-2019
Sanaç Şahlan

bilgin süpersin ya bide 3D için gözlük verirsen iyi olurdu aslında onuda yaparsan sasırmam

16-03-2019
Böke Sencer

bu filme coca cola sponsor olmuş ellaham

17-03-2019
Orakay Sunalp

filmin sonundaki şarkı linki bu youtube.com/watch?v=BaACrT6Ydik

21-03-2019
Bahatdin Müseddin

zevkli, komik, sürükleyici, romantik ama fazla uzun, aksiyon az genellikle komedi, polisiyeye yer vermesi saçma çünkü kötü adamları bir başta bir sonda gösterdiler konuya ekleme yapmışlar girdiler hemen çıktılar birşey olmadı. Genel olarak değerlendirirsek tam bir romantik komedi.

22-03-2019
Zeynittin Akanyıldız

süper izlediğim en güzel animasyon 10 numara

23-03-2019
Ulusal Yıldıran

bu site cok süper filmler süper allah razı olsun sacma sapan reklamlar yok

27-03-2019
Seyitali Abdülcabbar

film kesinlikle izlenilmeye değer

28-03-2019
Güli Güli

bilgin emeğine sağlık gayet güzel bir filmdi tavsiye ederimöteşekkürler

30-03-2019
Mehmet Üstek

Romanı çok daha güzel. Ama film de fena olmamış.

03-04-2019
Şensoy Kişi

en sevdiklerim optimus prime ve bumble bee

06-04-2019
Ferat Selehattin

Hayatımda izlediğim en güzel film diyebilirim inanılmazdı

09-04-2019
Cantekin Dilercan

klasik amerikan filmi bir grup genç ve başlarına gelen olaylar…kötü değil ama iyi de diyemem.
admin emeğine sağlık burası film izlediğim tek site diyebilirim.

11-04-2019
Özerkmen Ortun

bIR INSANIN KENDISINE VERILEN NIMETLERI SAYGI ILE KABUL ETMEYIP DAHA DA FAZLA ELDE ETMEYE CALISMAK.
BASKA DA BU FiLM HUSUSUNDA DIYECEK BASKA BiR SEYiM YOK. IMDB Yi O KADAR HAK ETMIYOR.
BENCE 6/10 FAZLA BiLE.

12-04-2019
Nuhtullah Sertan

güzel ve anlamlı bır fılm olmuş 10/6

16-04-2019
Eryaman Kardeş

çok güzel ne zamandır bu filmi bekliyordum.. tsk admin

21-04-2019
Serhat Yalazahan

Beş inci bölüm kalitesine geçmeyin. Gerçekten çok duruyor. Onun dışında süperdi. Teşekkürler bilgin.

22-04-2019
Ortak Süha

freddy kelleyi josona kaptırmasi kötü oldu freddy tüm karizman cizildi

26-04-2019
Erincek Ledün

çok değil böyle 3 tane adam olsan dünya cennet olur. ama işte sadece film maalesef

27-04-2019
Feyiz Nimet

film on numara güzeldi ancak 3. bölümde 26. dakika 36. saniyede ses kaydını yapan arkadaş öksürmese daha iyi olabilirdi:))

28-04-2019
Hüsrev Özgürel

13 dk izledim ve bırakmaya karar verdim. Aşırı durağan….

03-05-2019
Muamber Türab

İzlediğim en iyi filmlerdendi

04-05-2019
Şecaat Temizalp

güzel film

13-05-2019
Bingöl Bingöl

HARİKAA

23-05-2019
Aslan Börükan

berbat. beklentinin altında. fikir hikaye iyi film çok kötü. o kadar yavaş ki yeter ki bitsin diye dua edersiniz. offffff.

24-05-2019
Gücalp Nuratay

@KaDiR sayfayı bir kaç kez yenilersen sorun düzelir.

26-05-2019
Çağdaş İrşat

Denizin her iki yakasını; insanlarının hüzünlü, eğlenceli olarak anlatılmış hikayesini izlerken eminim benim kadar keyif alan çoktur… Beni en çok etkileyen sahnesi “Çocuğu ölen annenin onu vermek istemeyişi” ve filmin en başarılı oyuncusu ise ” Ozan (Durukan Çelikkaya) “

27-05-2019
Kılıçel Eryıldız

Emre sana katılıyorum,yukarda filme 10 puan veren salaklara kanıp izledim yazık ettim zamanım,insanları yanlış yöndermeyin,demekki siz 10 luk film seyretmemişsiniz daha.

28-05-2019
Baykurt Caran

filmi çok beğendim. sanırım 2. 3. bölümü olur. sondaki şarkı ne?

01-06-2019
Cazim Dindar

Çok duygusal ve insan ilişkilerinin çok hoş olduğu bir film.. izlemeye değer..

01-06-2019
Erkinel Erkinel

bu da guzeldı ancak ılk fılm daha da guzeldı hem dave 2 fılmde 3 tane kızla bırlıkte oldu vay be

03-06-2019
Nurdal Özkınal

tasvir edilecek bir film değil ama izlenilebilirliği açısından izleyin derim

04-06-2019
Şener Zeyni

@bora Maalesef şuan durum bu ancak ilerleyen günlerde tüm filmler için çözüm bulacağım.

10-06-2019
Yengi Işın

Film çok etkileyiciydi. Baştan sona heyecanla izleniyor. Kaçırmayın derim.

12-06-2019
Ferman Ira

Mükemmel ötesi bir yapıt. Mutlaka izleyin.

13-06-2019
Dadaş Erzan

arkadaşlar öncelikle film süper,muhteşem hata daha ötesi.Ancak Amerikalılar film yapmayı biliyor şimdi bu kadar güzel bi filmi türk filimleri arsında asla bulamasın (aksiyon) bilgin kardeş her zamanki gibi yine ellerine sağlık çok iyisin yah bide filmlerin hızlı yüklense :)yinede çok sağol bu kadar yüklemişsin fimi 10/9.1 veriyorum filme :))

18-06-2019
Ülez Öğün

sıkıcı

20-06-2019
Yalazakan Bilgiç

Serinin en kötü filmiydi bence yinede izlenir

24-06-2019
Uç Özdoğdu

Gerçekten Zevkle Ve büyük bir heyecanla izlenebilinecek güzel bir film…Teşekkürler…

26-06-2019
Yordam İlbeg

güzel bi film dersimliler izlesin

29-06-2019
Tokhan Tokhan

@asuman Netiniz ile ilgili bir durum, site kaynaklı bir durum söz konusu deil kapanma yada durma olduğu zaman kapatıp yeniden aynı dakikadan başlatın.

30-06-2019
Gürani Mayir

bumu 8,1 yoog artık 5 yeter.tşkr bilgin

07-07-2019
Fahreddin Sefkan

Çok kötü bir film açık ve net zaman kaybı. Bu kadar boş bir film hayatımda görmedim…

08-07-2019
Baybars Cankaya

İbn-i Sina nın adını duyunca heycanla izlemeye başladım düşündümki bu Müslüman tıp alimi hakkıyla anılacak yine hristiyan ve yahudi övgüsü ve İbn-i Sinayı intihar ettirerek inkarla hayatını sona erdirdiler…. bu filmin konusu palavra resmen islama inanmak yobazlık utanılacak birşeymiş gibi anlatılmış yaptıkları her filmde Türkleri barbar diye anarlardı şimdi İslama inanlar barbar olarak anıldı ….işte İslam bu kadar barbarca anlatılınca koyamıyorsun hayatını adıyabileceğin inancını bir kenara ve yorum özgürlüğümüz var…..Büyük tıp alimi ve filozof ibn-i Sina’nın son kalan yılında Bir Hamadan seferi sırasında şiddetli bir kolik atağına yakalandı. Güçlükle ayakta duruyordu. Hamedan’a vardığında önerilen tedavileri uygulamadı ve kendisini kadere teslim etti. Ölüm yatağında mallarını yoksullara bağışladı, kölelerini azat etti ve son gününe dek 3 günde bir Kuran okudu. 1037 Haziranında Ramazan ayında 57 yaşında öldü. Kabri Hamedandadır.filmdeki gibi zehir içmedi yani….gerçekten heryerde İslama yapılan saygısızlıklara haksızlıklara yazıklar olsun….“Hikmet ve ilim müminin yitik malıdır, onu nerede bulursa alır” (Tirmizî, İlm, 19)……”Ya Öğreten, ya öğrenen, ya dinleyen , ya da ilmi seven ol Fakat sakın beşincisi olma (yani bunların dışında kalma)
helâk olursun” (Mecmeu’z-Zevâid ve Menbeu’l-Fevaid, c 1, s 122)…….
“Ey alimler topluluğu, ben ilmi, size azap etmek için vermedim, sizi bağışladım, cennete giriniz”
(Mecmeu’z-Zevaid ve Menbeu’l-Fevaid, c l, s 126)…..

11-07-2019
Uz Baver

Normalde bu tarz filmleri severim fakat bir türlü konuya bağlanamayan ve çok eksiği olan bir yapıt

12-07-2019
Çağakan Göktaş

ilk 2 film ile kıyaslarsak pek tatmin edici değil ama ayrı bir film gözüyse bakarsak güzel izlenir.

17-07-2019
Böğrek Recep

İlk İzleyen Benmi Olucam

19-07-2019
Kam Oflazer

filmi nasıl indirebilirim ?

20-07-2019
Urkan İzbul

zaten bizim insanlarımız sadece rezillikleri anlatır 7 cihana hükmetmiş bir imparatorluğu bu şekilde sadece bizim insanımız yapar.rezalet bir film osmanlı olmasaydı türkiye de olmazdı türk te olmazdı bu filmde oynayan oyunculara teşekkür ederiz bize osmanlıyı çok ama çok iyi tanıttılar

25-07-2019
Kamelya Nazim

güzel bir film izlemenizi tavsiye ediyorum

28-07-2019
Kiymaz Serçin

ayy çok heyecanlıydı.sonu harikaydı

31-07-2019
Mahsut Rayıhan

muhtesemmm!!!

02-08-2019
Celalettin Medhat

muhteşem muhteşem muhteşem…herkes izlesin lütfen.

03-08-2019
Acunal Aryüz

bana uyar :)peki ben simdi ne izliycemm??hadi güzel bi film söyle ama cok ormantik olsun:)

04-08-2019
Cuman Hafit

johnny depp oynuyosa güzeldir

05-08-2019
Kazak Ozan

beyler altı üstü film abartmayalım almanya,ingiltere,rusya ve amerika filmlerinde hep birbirlerine taşlama yapıyorlar.bizide o classmana koydukları için minnettar olmalıyız çünkü bu filmden çıkartacağınız ders kötü olması değil. çinlilerin türklerden korktuğu için çin seddini inşa etmeleri olmalıdır.Bu bir bilimkurgudur vampir drakula diye birşey yoktur.Saygılarımla.Keyifli seyirler.

08-08-2019
Gençer İşseven

iyi bir film hintliler bu işi öğrendi sanırım son zamanlarda başarılı filmler yapmaya başladı darısı bizim başımıza :))

09-08-2019
Damar Faiz

bu filme güzel diyen arkadaşlar nasıl bi anlayşınız var sizin baştan aşağı saçmalık film…

17-08-2019
Altınbaran Baysoy

Süper Bir Film. 2. İzleyişim Ve Hiç Sıkılmadan İzliyorum.

23-08-2019
Deham Hanifi

tek kelime ile muhteşem bir film. kaçırılmaması gereken nadir filmlerden.

27-08-2019
Baştürk Canda

Arkadaşlar gençlik macera arıyorsanız düşünmeden izleyin 1 ci serisinide izlemenizi tavsiye ederim. Saygılar..

28-08-2019
Nasuh Özalpsan

on numara bir film olmuş izlemenizi tavsiye ederim

29-08-2019
Nurtaç Nurtaç

En sondaki sahne cok guzeldi filmi izledigim icin mutluyum sizde izleyin

31-08-2019
Celâyir İlginç

hıkayesını duymustum hatta okan bayulgende ve arastrmıstım urkmustum fılmını ızlemek guseldı begendım ustelık gercek hıkaye olması dahada etkıleyıcı….

04-09-2019
Necat Özbağ

çok güzel flm bu flm bizim köyde çekilmiş şanlı urfa hilvan kovancı köyü

07-09-2019
İyiyürek Türkmen

mükemmelliyetçi olmasada güzel bir nostalji film teşekkürler..

10-09-2019
Cemi Esendemir

basit mi olmus bence sen filmin konusunu tam algilayamamissin. Bence super ötesi kimin aklina gelirki boyle bir senaryo

11-09-2019
Gökşin Öztimur

bu filmi 3. defa izliyorum ve hala bıkmadım tekrar tekrar izleyebilirim bütün şarkıları ezberledim hepsi bu

14-09-2019
Faysel Kamal

cok güzel bir film

17-09-2019

En çok izlenenler

Operasyon Valkyrie – Valkyrie 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Elvis – Nixon 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1051 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Tarih

Adalet İçin – Michael Kohlhaas 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1056 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Tarih

Anonim – Anonymous 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1058 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler