Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Erşan Hanedan

çok gereksiz bir film hiçte komik değil..

25-02-2018
Erksun Koryürek

Film süper arkadaşlar anlatılmaz izlenir kaçırmayın derim bu filmi. Sinemaya da para versek batarız sağol bilgin

26-02-2018
Arna Boray

Alt yazılar bozulmuş admin el atarsan seviniriz

28-02-2018
Avar Cansal

film gerçekten müthiş

01-03-2018
Nihayet Özdamar

İĞRENÇ

03-03-2018
Adahan Alakuş

justin biber ci gençlere uygun bi film

04-03-2018
Kora Özpulat

Yaw bilgin hangi filmi açarsam engellenmiş dio of yaw of…!!!

05-03-2018
Koçu Gökdeniz

Süper bir film izlemenizi tavsiye ediyorum 10/10

06-03-2018
Günver Günver

film çook güzel herkese öneririm aglamak isteyenlere çok iyi bi seçim

07-03-2018
Tansal Tansal

Sonunda koparıyor kesin izlenmeli sadece sonu için bile
☺ onun dışında gideri var sonlara doğru seyir zevki artıyor başını izleyip bırakmayın bence. Bilgin abi emeğine sağlık

08-03-2018
Seral Alpgiray

Hayatımda izlediğim en vasat filmlerden biriydi.
Çok kötü değildi, ancak kesinlikle vasattı.
Abartı sahnelerini saymaya gerek bile duymuyorum.
Bir senaryonun içine ancak bu kadar edilebilirdi.
Ancak ergenlerin “woooaaaaa adam nasıl yaptı beeee” diyeceği tarzda saçma sapan bir film olmuş.
İlk 3 filmin hatırına izledim ama mâlesef beklediğim gibi çıktı.
Paul Walker da sanki çok önemli biriymiş gibi göklere çıkarmayın arkadaşlar.
Altı üstü bikaç filmde oynadı.
Şimdi istediğiniz kadar eksileyin bu yorumu, ancak gerçeği hepimiz görüyoruz…

09-03-2018
Oksaldı Razi

Müthiş zevkli,müthiş neşeli..kendi hayatındanda bir parça bulabileceğin sıcacık bir film…bazı moronlara bakıpta sakın seyretmemezlik yapmayın,gerçi yaparsanızda umurumda olmaz ona göre:)))))tşk bilgin

10-03-2018
Bekir Göyünç

benc bu süper ama doğrusunu sölemey gerekirse 1.ejderhanı nasıl eğitirsin 2.arabalar 2 3. ratatouille

11-03-2018
Kâmil Behyeddin

Tek kemlime ile MÜKEMMEL İnşallah 2 de gelir.

12-03-2018
Sanduç Urazlı

admin bu fılmın sadece tr ses dosyasını yuklermısın cunku bu fılmı torentten ındırdım daha hızlı ınmesı ıcın orıjınal dılı olarak ındırdım sadece tr sesını yuklermısın ben bırkac fılmıde boyle ızlemıstım

16-03-2018
Cura Durantekin

neden daha önce izlememişim diye üzüldüm gerçekten iyiki izlemişim

21-03-2018
Berkin Cenger

Çok güzel bir film sportif başarılı filmlerden konu olarak biraz farklı işlenmiş ve mesaj dolu bir film kesin izleyin 10/10

23-03-2018
Koçtuğ Gediz

film daha önce diziyi takip etmeyenler için saçma gelmiş olabilir ama diziyi izlediyseniz konuyu daha iyi anlayabilirsiniz bnce güzzel bir filmdi teşekkürler bilgin

27-03-2018
Erdursun Köken

Çokkk GÜZZEEELLDİİİ!!!Tavsiye ederim!

30-03-2018
Hemdem Memun

arkadaslar tavsiye ederim film cok guzel fakat algida gucluk ceken arkadaslar izlemesinler

04-04-2018
Mebruk Dinçöz

kadilerin nankörlüğü köpeklerin sadıklığı önde

10-04-2018
Güniz Ümit

çok fazla film izlediğiniz zaman bir müddet sonra daha farklı mükemmel şeyler arıyorsunuz. Bu aradığınız o türlerden birisi işte:) deadpool tarzı aksiyon komedi tadında bişey olmuş. düşünmeden izleyin pişman olmayacaksınız. Ayrıca kıza bayıldım

11-04-2018
Gürbaşkan Lala

Konusu ve kurgusu itibari ile izlenebilir düzeyde.51. Bölge hakkında bilgi sahibi olmayanlar film’i izlemeden önce hangi alan üzerinde araştırmalar yaptığını ve ne ile ilgili araştırmalar da bulunduğu 51. bölgenenin bu denli olağanüstü gizlilik içerisinde oluşunu bir araştırması gerekir.Daha sonra filmi ve anlatılmak istenilen izleyiciye aktarılmak istenilen şeyi daha rahat kavrayabileceklerdir.İzlenmeye değer kaliteli bir yapım.Sıkılmadan izleyebileceğiniz ve ilginize çekecek bir film.İyi seyirler…

12-04-2018
İltan Nehar

FİLM GÜZEL

19-04-2018
Teköktem Görgü

BERBATTİ HİÇ BİRŞEYİ YARIDA BIRAKMAMA HUYUMDAN DOLAYI RESMEN KENDİME EZİYET ETTİM…

25-04-2018
Nihayet Satuk

konusu çok güzeldi seslendirmesi dahada iyi olabilirdi ama çok beğendim

01-05-2018
İlkem Şarafettin

Seyredilebilir ama filmin sonu yok haberiniz olsun… Filmi seyrettikten sonra bir 30 dk daha beyniniz meşgul oluyor ona göre :o))

02-05-2018
Öztunç Ertüzün

imdb düşük puan vermiş. Film izlenebilecek seviyede, boş zamanınız varsa tavsiyedir.

06-05-2018
Işınbay Keremşah

komedinin dibine vurmuşlar

08-05-2018
Kefaattin Semal

izlerken içim şişti… sapıklık bu kadar mı olur!

10-05-2018
Erdil Erker

bilgin çok başarılısın ve gerçekten iyi iş çıkarıyorsun sanatın için teşekkürler..

11-05-2018
Başarman Burhan

arkadaslar western dıyınce aklınıza ne gelıyorsa bu fılde o yok.bende bazı arkadasların tavsıyesıne uyup ızledım ama fılde hıc bırsey yok.bence en fazla 2,part dayanabılırsınız

14-05-2018
Cangir Gulmustafa

İnanılmaz… Herkesin İzlemesini Tavsiye Ediyorum !

17-05-2018
Musaddık Süha

gerçekten süper bir filmdi hemen izleyin

18-05-2018
Alpyürek Aybek

çokta fazla güzel olmamış -Senaryo kötü -Telefon kamerasıyla film çekilmiş gibi -Bilgisayardan yapılan oynamalar bariz belli 6.3/10

19-05-2018
Çiray Hanbek

ne filmmiş bee:)
izlemediysen mutlaka izle derim.

22-05-2018
Salıkbey Şadi

helal guzel sıte yapmıssın dostum

26-05-2018
Oğulbey Erdinç

çok fazla film izlerim ve gerçekten az beğenirim ve hiç yorum yapmam ama bu film gerçekten süperdi yani yorumlar beni pek tatmin etmedi izlemiyodum sonra ne kaybederim dedimm iyikide açmışım diyorum.hem komik hem düşündürücü en önemliside çok sürükleyici film boyunca hep merak ettim acama nolacak diye–*izleyinn izleyin

27-05-2018
Budunalp Erünal

Oldukça eğlenceli ve keyifli bir animasyon filmi.Her yaştan izleyiciye hitap eden ve herkesin sıkılmadan izleyeceği bir film.Fazla sözü uzatmaya gerek yok, Keyifli seyirler dilerim herkese…

29-05-2018
Yağınalp Berktin

güzeldi sevdim tavsiyemi hım evet izleyin 2.part 3 dakkaya dikkat tişorte ok

01-06-2018
Tunçkol Özdek

bence film 10/10 süpperdi bu arada film iğrenç zaman kaybı diyenler filmden anlamayan çocuklardır heralde bence film fevkalade idi admin teşekkürler

06-06-2018
Gabil Nürettin

guzel akiciydi tesekkurler ellerinize saglik…. saygilar..

08-06-2018
Göksaltuk Koca

film güzel.Aamir khan filmi dersen eğer izlemeyen varsa ilk önce p.k filmini seyretmesini tavsiye ederim.sonra zaten diğer filmlerini kesin seyreder.

10-06-2018
Duygu Erginsoy

Başlarda sıkıcı olmasına rağmen gerçekten çok güzel film. Teşekkürler Bilgin…

13-06-2018
Köktay Oğuzhan

Beyler filmi 3 gün önce izledim o kadar berbattı kı sıtede bu fılme yorum yapmadan duramadım sakın ızlemeyın bakın valla emege saygı ama admın nın emege saygı yoksa bu fılmın yonetmenıne varya :))) ulan bu nedır ne dandık ne salakca bır fılm cok fılm ızlerım kolay kolayda yorum yapmam ama buna yapmadan edemedım sakıınn ızlemeyın hayatımdan 1,30 saat bosa gıttı dava acıcam :(((

14-06-2018
Ülkümen Toğuş

izledigim en kötü pokemon serisiydi

16-06-2018
Şarık Usman

Film muhteşem ötesi bence . İkinci bölüm 16 kasımda sinemalarda olucakmış

17-06-2018
Balatürk Çaylan

selam bilgin bu film cocuk filmi korku degil 16 yasdan asagi olanlar izlesin

19-06-2018
Kızık Bahrettin

film güzeldi. sürükleyiciydi. sonunun öyle bitmesini beklemiyorduk

20-06-2018
Beysim Beysim

İzlemekten zevk alabileceğiniz bir film.

21-06-2018
Yenel Usuk

bence filme olumsuz yorumlarda bulunmadan önce açlık oyunlarının kitap serisini okumalsınız o zaman eliştiriye hakkınız olabilir… aşkla sonuçlanmadı yada köleliği hafife alıp güçlüleri güçlü diğerlerini aciz gösterme hedefinde değil… eger diğer iki kitapta sinamaya uyarlanırsa,filmin aslında mıntıkaları mücadeleye tetiklediğini göreceksinizdir…
seriyi okuyan biri olarak film hakkında şunu söylemek iterim; serinin birinci kitabı açlık oyunlarını okurken aldığım tadı ne yazıkki filminde bulamadım… kitapta çok farklı şekilde anlatılan sahneler var… filmi kitapları okumadan önce izlediğimde daha zefkli gelmişti ama insan kendi zihnindeki betimlemeyi her zaman bulamaz… özetle izlemeye değer bi film ve okumaya değer bi seri…

22-06-2018
Nesim Yüksel

fazla ve seçici bir film sever olarak bence mutlaka seyredilmesi gereken bir yapım emeğinize sağlık

23-06-2018
Songurhan Türksan

kesinlikle çok güzel bir film izleyecek arkadasların kesinlikle hiç biryeri kaçırmdan ve sonuna kadar izlemelerini isterim çok anlamlı bir film bence …

27-06-2018
Necim Selcuk

bak yaşım 15 ben bunu 7 yaşından beri izlerim hala çekinmeden bölümlerini izlerim çünkü her yaşa hitap ediyor

28-06-2018
Tamçelik Tuğaltan

abicim nasıl bir film yapıyorlar ya .) hastayım bu filmlere bütün serilerini izledim ve daha devamını bekliyorummmmm

29-06-2018
Bars Budak

güzel film.. ideali olan,kendini aşmaya çalışan mazbut ve hoş genç kız, yakışıklı bilgiç genç erkek, sanat, idealler.. fransız tarzında işlenmiş keyifli bir film. amerikan tarzı ve hızı aramayın.

30-06-2018
Mahra Okdağ

çıktığı ilk gün sinemada izlemiştim. kitsp serisi yüzünden. kitapları MUAZZZAM KERE MUAZZAM çünkü. film berbat. filmi geçin de mutlaka kitaplarını alın. çok güzel kitaplar.

02-07-2018
Baltaş Çığal

NE CABUK ATTTINIZ SASIRDIM DOGRUSU BILGIN KARDES 1.NUMARASN BU İŞLERDE

05-07-2018
Benisan Kasimhan

berbat bir filmdi

06-07-2018
Ferudun Ferudun

@selami Şimdiden hayırlı teskereler diliyorum

07-07-2018
Koryiğit Köktürk

bilgin filmler harika da daha çok amerikan tarzı komedi olsa sevinirm . cok güzel paylasımlar yine de harikasın sağol

10-07-2018
Berke Cemre

Bu filmi zaten izlemisdim fakat . 4 4 lük bir ask filmi . Asırı Derecede Tavsiye Ederim . Zaten Catherine ZetaJones ‘ın filmlerinin hepsi güzel

11-07-2018
Bayrubay Cefa

ben bu siteyi çok seviyorum

15-07-2018
Murat Sübitay

Maalesef amir Khan ülkemizde hakettiği yerde değil.Muhteşem bir film zor beğenen biri olarak izlediğim en güzel filmlerden biri diyebilirim

19-07-2018
Uluant Yazgı

hayatimda gördüğüm en anlamlı animasyon. herkeze tavsiye ederim. bazı yerlerde çok ağladım.

20-07-2018
Erakalın Kalmuk

hiç düşünmeden izleyin harika film olmuş çok güldüm.

21-07-2018
Tezel Onurlu

güzel flimdii tavsiye ediyorum

25-07-2018
Yavuz Bülent

film gerçekten olağan üstü bir film her saniyesi her dakikası ve filmin tamamı baştan asagı güzel
izlenilmesi gerekenbir film tavsiye ederim

26-07-2018
Tezalp Uztan

Yahu izlemek istiyorum bu sayfadan izle dediler güzel sayfa dediler harbidende güzel sayfaymış ancak The Walking Dead adlı filmi buradaki arkadaşlarıma öneririm aynı böyle bir film ve daha muhteşem oldugunu söyleyebilirim.

27-07-2018
Oğanalp Pakbaz

güzel bir film izlenmeye değer

31-07-2018
Mitad Ruçhan

Çok beğendim sanki gerçek gibi çok güzel ve çok heyecanlı.

03-08-2018
Galip Kılıçbay

BEN ÇOK BEĞENDİM KONUSU GÜZEL AŞK KAZANIYR OLUP BİTENLERİN BAŞIMIZA GELENLERİN BİZİM ELİMİZDE OLDUĞUNU İSTERSEK DÜZELTEBİLECEĞİMİZİ BİRBİRİMİZİ ÖLDÜRECEĞİMİZE BİRLİKTE YAŞAMAMIZ GEREKTİĞİNİ ANLATIYOR TANRILIK TASLAMAYIN TANRIYA SUÇ ATMAYIN DIYOR BEN BÖYLE ANLADIM SAYGILAR…

05-08-2018
İlboğa Naşir

çok yavaş ilerliyor

11-08-2018
Yildiz Ağaner

evet ya harry potter çok tatlı filmde onu gerçek hayatta görmeyi çok istiyorum

12-08-2018
Özerkin Tezol

bayildim zaten legolari cok seviyorum ozellikle minecraft a da bayiliyorum bu film harika ve verdigi dersler de ole.

14-08-2018
İstemihan Koçkar

yapılan emek her zaman guzeldır arkadaslar fıkır lerınız herkes ıcın guzel ızlıcektım vaz gectım

20-08-2018
Konurbey Dinçmen

boş film…ben şahsen beğenmedim ne dogru düzgün konusu nede oyunculuk vardı vasat bir film ….

26-08-2018
Yağıztekin Beyrek

o saydığın kötülükler ameerika da sokak ortasın da yorlar nerden geldi sanıyosun o şerefsizlikler ama dediğim gibi senin dediğin gibi o kötülükleri yansıtsaymış ozaman yalan yanlış kendilerine anormal gelen şeyleri değil.

28-08-2018
Koraltan Ocak

bence çok güzel hatta ötesi bir film

31-08-2018
Alkor Atatüre

2 sı çıkmasını ıstıyorum çok guzel

04-09-2018
Nadim Şahittin

güzeldi ya

08-09-2018
Nazlim Selahittin

bu türde izlediğim iyi filmlerden biriydi.ama süper değil.devamı daha iyi olur bence 10/7

18-09-2018
Ünver Arinç

harika bir film farklı bir seneryo, Filmi anlamayan arkadaşlarımız sacma güzel değil falan diyorlar siz bakmayın öyle dediklerine film süper..

20-09-2018
Eraycan İdan

Şimdiye kadar izlemediğim için pişman olduğum bi film. Filmin sonunda ıslanmış yastığa, kullanılmış peçetelere ve alınmış güzel bi derse hazır olun. Sol tarafı sızlatan nadir filmlerden. Herkesin izlemesi gerektiğini düşündüğüm filmlerden. iyi seyirler.

21-09-2018
Çalkara Eralp

insanlık böyle olmalı.bizde olsa herkez birbirini çiğnerdi.millet olarak daha çok öğrenmemiz gereken şeyler var…

22-09-2018
Berki Koçsoy

son filmlerindeki konular basitleşmeye başladı.sanki sadece para için film yapıyo.ilk 20 dakikada rahatlıkla sonu tahmin edilebilir.hiç aksiyon olmayan banka işi bundan kat kat üstün bi film..10/4

23-09-2018
Özbal Sarpkan

İzlerken susadım resmen

24-09-2018
Akyön Arukan

izleyin

25-09-2018
Eren Özlen

anonim!! inanmıyorsan inançsızlığını kendine sakla . kuranın tek bir harfi bile değişmemiştir. 1400 yıl önceki kuranı kerim topkapı sarayında vardır. git bak bir harfi bile değişmemiştir. çünkü kuranı Allah koruyor. araştırmadan konuşarak burada milletin imanını sarsmaya çalışma.

27-09-2018
Fezai Işıtan

Zamanı olan izlesin aksiyon komedi fazla olmasada var dediğim gibi zamanınız varsa izleyin

28-09-2018
Aydın Cemal

film çok güzeldi ve çeviride öyle herkezin ellerine sağlık

30-09-2018
Berge Celâyir

Sizi gidi yaramazlar sizi:)))bu ne ya abicik bu ne?buna saytmi diyosunuz

01-10-2018
Ömürhan Sidika

Kızın abisi çok (:

03-10-2018
Altuner Benan

hayatımda izlediğim en etkileici film. şiddetle tavsiye ediyorum

04-10-2018
Halittin Karakaya

s.kıng in filmleri güzel ama bu film tam bir İLLÜMİNATİ FİLMİ

06-10-2018
Hakim Menduh

güzel gayet heyecanlı. çocuk midemi bulandırdı kıl yumağı

08-10-2018
Mustan Sayim

süper film kesin izleyin

10-10-2018
Fahim Heyecan

ben bunu disny dede izledim ve her gün izle ye bilirim harika

12-10-2018
Erimel Kesim

bence yorumlara bakmadan direk izlenmesi gereken ders alabilcegin bi film

13-10-2018
Semir Ünek

2. bölümü 13 temmuz 2011 de türkiyede gösterime girecek 2 gün sonra alt yazılı olur ( : .

14-10-2018
Kişi Abdul

Luther King in liderliği , konuşmaları etkileyici. Direniş, sivil itaatsizlik üzerine yakın tarih gerçekleri. Zevkle izledim. Admin teşekkürler.

15-10-2018
Yildiz Alkım

MÜKEMMEL ÖTESİ BUNUN 2.Sİ ÇIKARSA %100 TUTULUR MUTLAKA ÇIKMALI BENCE EN SON İZLEDİM TARİH BİLE 2009
AKLIMA TAKILMIŞTI BU FİLM VE BULDUM MÜKKEMEL BİR FİLİM HERKEZE TAVSİYE EDERİM MUTLAKA İZLESİN VE 2.si çıkmalı

16-10-2018
Dawid Hamet

film cok güzel <3

17-10-2018
Candar Deha

film süper izlemenizi tavsiye ederim

19-10-2018
Karabudun Arıkal

gercekten ama gerçekten cok güzel filmdi :,(

20-10-2018
Abdülkadirhan Bilal

GERÇEKTEN GUZEL Bİ KOMEDİYDİ TŞK

21-10-2018
Dinçsoy Dölen

çok iyi bir film değil, tavsiye etmem, zaman kaybı sözüne katılıyorum.

23-10-2018
Hidayettin Muharrem

Film Hakkında Bazı Yorumlar Gördüm O yüzden Yorum yazma gereği duydum . Politik Açıdan Bakan Arkadaşlar Müslüman Ülke Olduğu Ve müslüman İnsanlar Kadledildiği için filmi beğenmemiş . Filme Objektif Bakanlar Filmi Beğenmiş . Ben Filme Objektif Bakanlardanım . Filme Kendi Politik Duygunuzu katarak İzlerseniz Bencillik Yapmış Olursunuz . Şöyle söyliyim Bu filmin baş rol oyuncusu Türk Olsaydı Ve Amerika veya İsrail de geçseydi film Çok İyi Film Derdiniz … Ama Şunu Söyliyim İnsanları Mezhep Veya Din, dil , ırk olarak ayırmayn … İnsanlar 2 ye ayrılır 1. İyi insanlar 2. kötü insanlar . Müslüman Olupda başkalarını kadleden çok insan var . Buradaki öldürülenler Başkalarını öldürenler bunu unutmayın . El kaide, Işid Bunlarda Müslüman Sayılıyor kusurabakayında böyle müslüman olmaktansa olmam daha iyi … Bana göre Tek Gerçek Müslüman ülke Türkiyedir … Din yüzünden Cihat anlayışı yüzünden başkalarını kadletmiyoruz cünkü . Filmi Empati Kurarak İzleyin yani … Bana göre vakit ayrılır … Savaşın Her türlüsü kötü … Savaştaki bir askerin psikolojisi nasıl izleyin ve görün …

24-10-2018
Zühdi Görkmen

Orta Derece Bir Filmdi Ancak Çok Dehşetli Sahneleri Var İZlemek İsteyenleri uyarmalıyım.

26-10-2018
İlgü Oluş

Admin siten harika ….Bu kadar saçma bir film hayatımda seyretmedim…O Kadar korkunç ki ben kimim hatırlamıyorum …:P

29-10-2018
Ünverdi Göksenin

fena film görüntü süper 720p hakkını veriyorsun bu işin bilgin ADAM GİBİ ADAMSIN bilader tüm sitelerde ya fragman ya sinema çekimi ya çeviri yok burdan başka hangi siteye girsem film izliyemeden çıkıyorum filmi kaçırmayın arkadaşlar harika bir yapım zaten..

03-11-2018
Merdi Esenel

bazen sıkılıyor gibi oluyor insan ama geçektende çok güzel bir film 8.0

05-11-2018
Dumlu Erem

süper süper

07-11-2018
Gökçesu Ehed

Bu filmin imdb puanı 5,6 görünce bir daha imdb puanına göre film seçmemeye karar verdim. Bu filme 5,6 puan veriliyorsa demek ki daha puanı düşük diye izlemediğimiz onlarca güzel film var.

12-11-2018
Fuzuli Kip

cok super bir film

13-11-2018
Özgüleç İşgüder

zaman kaybı gibi kelimeler kullanmıcam fakat film gerçekten çok saçma bi amaç yok :((

15-11-2018
Gökmener Onel

mrb bilgin sitedeki hiçbir filmi ızleyemiyorum ilk fregmanları acılıyor sadece yardımcı olurmusun

18-11-2018
Arguç Çalapverdi

emeğina sağlık güzel bir film

21-11-2018

En çok izlenenler

Biz Değilsek Kim? & Wer wenn nicht wir 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Tarih

Amiral – Admiral 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Er Ryan’ı Kurtarmak – Saving Private Ryan Filmi Full izle

Türkçe Dublaj - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.6 /10

Kategori: Tarih

İntikam – The Salvation 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1025 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Tarih

Kurban – Sacrifice 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1034 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler