Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Aktaş Arpad

gideri var izlenir

25-02-2018
Yöntem Umut

Korkmadım korkacak hiç bir şey yok izleyin

26-02-2018
Günyaruk Kansu

güzel film.izlenmeye deyer.gerçekten on numarasın bilgin.çok harika filmler izletiyorsun bizlere,sağol.bide ormanda geçen bol heyecanlı ve aksiyonlu filmlerle beraber kapıdaki düşman ve snıper tarzı filmler izletirsen çok memnun oluruz. sürpriz olarak bekliyoruz.iyi çalışmalar,hoşça kal.

28-02-2018
Tamkan Tuğhan

film harika ya süper kesinlikle izleyinn.. admin sana da çok teşekkür ederim.. film izleyebildiğim tek site bu süpersin…:)

01-03-2018
Seyfittin Abdi

Güzel Film 10 Numara Bes Yıldız Teşekkürler Admin Kardess

03-03-2018
Apdil Eba

mükemmel…..

04-03-2018
Elbeyi Denker

Görüntü ve ses çok iyi, konu akıcı, izlemeye değer. Van damme eski van damme değil artık o kadar :)8/10

06-03-2018
Uğurtay Çeber

o zaman ne zaman işte bende onu soruyorum bilgin

07-03-2018
Tekecan Yurtbay

dehşet*ül vahşet

08-03-2018
Dinçkal Garip

cok begendım gayet surukleyıcı bir fılm sız yorumlara bakmayın ızleyın bana hak vereceksınız

09-03-2018
Canser Işıktaş

Süper bir filmdi başta biraz sıkıyodu ama olay ilerledikçe izlemeside zevkli oldu teşşekkür bilgin bize bu filmleri gösterdiğin için ve herkeze öneririm…

10-03-2018
Belge Güçlüer

ABİLER ABLALAR SÜPER BİRŞEY DRAM İSTERSEN VAR AŞK VAR AMA KONU SÜPER SÜPER BİLGİN DAYI SEN DAHADA SÜPER DEVAM

11-03-2018
Cengizhan Doğantimur

üşenmeden yorulmadan film koyuyorsunuz

12-03-2018
Yabalak Armağan

izlenilesi bir film duygusal film sevenler kesinlikle izlemeli…

16-03-2018
Şeh İlki

ilki daha guzeldi ama buda iyi izleyin…

18-03-2018
Baytugay Doğuhan

son kitap itiraftı arkadaşlar birsürü nedeni var. Bana göre en sağlam nedeni sarışın kızı eve atınca kız masada adamın kitabına bakıyor ,4. part 6.dk civarı, ve orada adamın karısının resmi görünüyor bu genç adamın karısının resmi..

21-03-2018
Odhan Özşan

saçma bir film zamanınız bolsa izleyin derim.. Ben beyenmedim

22-03-2018
Yaşartürk Vecihi

3. partla 4. part aynı admmin bakarsan svinirim ayrıca şimdiye kadar izldiğim filmler için çok teşekkür ederim…

23-03-2018
Mükremin Suner

kardeşim indirsenize sende.idmanla indir işte.internetten izlenecek bişey değilki bu.belgesel bu.yazıyo zaten belgesel olduğu.

24-03-2018
Fakirullah Hiçyılmaz

Bu film serisinin hepsini izledim bnce bu en güzeli yapanlara sesleniyorum ellerine sağlık.

27-03-2018
Tamkoç Tuğkan

Jackie Chan’in polisiye filmlerindeki ustalık eseri.. Değişik tatta bi kurgusu var. Farklı bir hayal gücü , sonlara doğru da olmazsa olmaz duygusallık var. Jackie abimiz yine ağlattı bizi.

29-03-2018
Atıf Batur

animesini izleyende izlemeyende filmi begenmez çok kötü bir film olmus zaman kaybı oturup buna 1.5 saat zaman harcicagınıza gidin anımesini izleyin daha cok zevk alırsınız inanın

30-03-2018
Kabil Akkaya

bu bir endonez filmidir ben endonezyada kalmış biri olarak kızları hiç güzel değildir yasmine denen kızı çok aramışlar bence çünki ondan daha güzelini bulamazlar o ülkede…..

02-04-2018
Üngördü Onguner

Bekliyordum bu filmi

08-04-2018
Cahit Dalokay

bu filmi yıllar önce izlemiştim,hikaye kitabın yazarının kendi gerçek hikayesidir!

09-04-2018
Oflaz Öztuna

Esenlikler,

10-04-2018
Erzan Kargınalp

Güzel bir filmdi.İzlemenizi tavsiye ederim.

11-04-2018
Tanrıöver Tümay

haRıka ßir FiLm Tşk.Ederim Adminnnn

17-04-2018
Aslıbey Budunal

Lanet olası bir IQsu var, hadi gidelim osman

24-04-2018
N˜zamett˜n Seyidhan

Çok güzel bir film mutlaka izleyin.:)

01-05-2018
Demirman Ilgar

hiç güzel değil tavsiye etmiyorum boş boşuna zamanım gitti

06-05-2018
Öztoygar Tamal

merhaba bilgin yorumumu silecegini biliyorum acaba bu filmi
Teşekkürler

08-05-2018
Nayman Özarı

Fena sayılmaz, vaktiniz varsa izleyin derim.

10-05-2018
Sorguç Esin

sonu tohaf ama güzel film izlenir

11-05-2018
Cezmi Oktunç

bence sıkıcı bir film gibi görünüyor ama ginede güzel izlemenizi tavsiye ederim emeğine salık bilgin

14-05-2018
Gülsoy Abdulkerim

Bence bu film çok güzel mutluka izleyin tavsiyem

15-05-2018
Yetiş Tutku

@PanZher İDM kullan otamatik olarak indirirsin.

18-05-2018
Tunaer Beyrek

TANITIMDAN BAŞLAMICAK SANDIM

19-05-2018
Bolgan Çaydam

Film güzel. Farklı bir bakış açısıyla işlenmiş. puanı daha yüksek olmalıydı. en az 7.

23-05-2018
Kortan Pakân

sürükleyiciydi

27-05-2018
Nida Sarvan

film 10 numara diyorum. kimileri saçma demiş. sihir olmadığı belli,, ama filmde anlatılmak istenen şey çok farklı.. bunu anlayabilene film bence çok fazlaca güzeL !!

28-05-2018
Nursel Şenyurt

iyi film izlenmeye değer,inanın zaman kaybı değil.

30-05-2018
Çekin Çekin

çizgi film olmasına ragmen gerçekten güzel bir film izlenilebilir

03-06-2018
Çekik Demirol

Süper ve ötesi anlayana

06-06-2018
Oktaş Resulhan

Sonu hiç bekledğim gibi olmadı …Muthiş seyredin…

07-06-2018
Akbaş Aybey

abi bu filmi bi 10 kere olmuştur izleyeli o kadar güzel ki her seferinde keyif alıyorum keşke bizde böyle anlamlı ve güzel filmler yapabilsek . şöyle bi gerçek var eğer bu filmi izledikten sonra etkilenip hayatınızı bu felsefe filmin felsefesine veya fikri de denilebilir , şekillendirseniz bu hayatta gayet mutlu ve başarılı olmak mümkün ne diyim keşke böyle çok yapıt olsa izlesek izlesek be

08-06-2018
Güçsan Güçsan

harika film,mutlaka izleyin

10-06-2018
Yönet Tümkut

güzel film mutlaka izleyin.

14-06-2018
Tengiz Korkut

yorumlara bakarak fazla bir beklenti içinde olmayın çok abartılacak bir film değil

15-06-2018
Hozan Sabahettin

romanı güzeldi çok eskiden izlemiştim başka bir versiyonunu, arkadaşlar yorum yaparken film hakkında iyi yada kötü deyin filmi niye anlatıyorsunuz yok sonu kötü bitiyor falan filan filmi hiç bilmeyen biri için heycanını bitiriyorsunuz izlemeden..

16-06-2018
Tekbay Uraza

bence angelina jolie e avatardan sonra en güzel yakışan bi rol olmuş bu kadın bi efsane ya süper…

20-06-2018
Nail Önkal

bu filmin bu sitede işi yok kardeşim

21-06-2018
Zeydin Alpergin

hocam sen varya bi tanesin hakketten ha…ne zamandır bu filmi bekliyordum çok teşekürler

24-06-2018
Yildiran Ağahan

biri iyi demiş biri kötüü biri sacma 7.3 adam gibi izleyın veya da yorum yapmayın

26-06-2018
Anadolu Ayni

Daha önce altyazılı olarak izlemiştim. fena değil. zamanınız bolsa izleyin.

30-06-2018
Bedir Subhi

arkadaşlar bu sitegbi site yok gerçekten çok kaliteli ve aradığınız bütün filmleri kaliteli bi şekildde izleyeceğinize emin olursunuz

01-07-2018
Erturul Muslu

bu film mütiş bişey ya <3

02-07-2018
Feremez Necmettin

ben stiller bu işten anlamadığını güzelce ispatlamış bu filminde, görsellik iyi olsa da kurgu vasat 10/5 lütfen izlemeyin

04-07-2018
Tunçal Yakup

filmi seyretmek psikolojik işkence çekmek gibi

07-07-2018
Dikdal Dikdal

Güzel film TV de dün izlemisdim.

10-07-2018
Tozun Aletdin

Evet Bilgin küçücükte olsa hala bir yanım çocuk ..resim yaparken ,fotoğraf çekerken yada yazarken işime yarıyor ,mutlaka..kimsenin içindeki çocuğun kaybolmamasını dilerim ..

11-07-2018
Behcet Nazim

Bu filmin nesini begendiniz allah askina .. opusmekten baska yaptiklari sey yoktu hicte romantik degildi . Zaman kaybı

14-07-2018
Muhlis Atilkan

Sıkılmadan izlenebilecek eğlenceli bir film. Natalie Portman da filme güzellik katmış…

19-07-2018
Od Mutluer

harika bi şey ya tavsiye ederim

20-07-2018
Ergen İltemiz

Arkadaşlar film çok güzel izlemenizi tavsiye ederim ayrıca bi kişi yorum yapmışsa eğer ki bu dua olsa bile saygı duyulması lazım her insan görüşlerini belli edbilir ama ön yargılı olmak bize yakışmaz artı o kişi dua ediyosa herkez için ediyor sizde bunun içindesiniz.

24-07-2018
Gündüzbey Çiğlez

bilgin eli ne sağlık.

25-07-2018
Safter Sözal

bi animasyon ancak bu kadar güzel olabilir

26-07-2018
Canbay Darga

3, part yarıda kesiliyor bilgin kardeş.ama yinede izleyeceğim film çok sardı beni

27-07-2018
Ançıbay Aypars

tam bir klasik mükkemmel film

03-08-2018
Karademir Mahmut

Tek kelime gerçek mi yoksa yalan mı bilmiom ama süper bi film:D

04-08-2018
Nebi Enç

o geri zekalı paraların hepsini yiyecek die aklım gitti

12-08-2018
Çelen Demirtuğ

son yıllarda izlediğim en başarılı duygusal, komedi filmlerincen birisi. Bu tarz filmerden hoşlananlar kaçırmasın derim

13-08-2018
Cihadi Mehtun

Uzun zaman sonra ılk defa buyuk keyıf aldım Bilgin tesekkurler:)

20-08-2018
Aday Aşkıner

çok güzel bir filim çok izledim ve hala doyamıyorum

23-08-2018
Dinçalp İbrahim

çok güzel

26-08-2018
Yildiran Ağahan

filmin ismini okuyabilen varmı

29-08-2018
Akgüngör Arbay

HARİKA SÜPER YAAA

30-08-2018
Nafii Sefayin

cok manyak en muhtesem film

31-08-2018
Latifhan Nüset

GÜZEL FİLİMDİ TEŞEKÜRLER BİLGİN İLK BAŞTA PEK SEVMEDİM AMA KIZIN TİPİ KÖTÜYDÜ AMA :/

01-09-2018
Sugat Abir

hayatimda izledigim en sacma filmlerden biri ama sadece turkleri kotuledikleri icin degil 15 y.y. vampirler filan tam bir amerikan sacmaligi hele 35. dakika turk ordularinin hacli bayragi ile kosmasi içler acisi fatih sultan mehmetide kariştirmişlar amaçlari dunyaya turkleri kotu gostermekmi bilmem ama bizler boyle bir filme yanlizca guleriz filmin yonetmeni tam bir ametor

08-09-2018
Orus Adem

Muhteşem

10-09-2018
Kabadayı Akkaş

film olağan üstü resmen ağladım film süper tavsiye ederim

15-09-2018
Rahim Serad

Gerçekten Muhteşem Bir Film Admin Çok Saol İzlemek İsteyenlere Tavsiye Ederim Bu Filmi

19-09-2018
Savni Tacim

izlediğim en iyi filmlerden biri.

20-09-2018
Cihanşah Gökbay

@suud Öncelikle şunu belirteyim Yabancı filmleri nerdeyse Sinema ile birlikte yayınlıyorum. Fakat bunu yerli filmlere yaparsam, yani kimse sinemaya gitmez’se yerli film kazanç sağlarmı? Birdaha film çekermi yapımcı, oyuncu kişiler? Bunları göz önünde bulundurun lütfen Yerli filmlere saygı duyalım önce sinema’da izliyelim onlar kazanç sağlasınki daha çok film çeksinler çekebilsinler yani umarım anlayış gösterirsiniz.

21-09-2018
Memun Seviğ

47 ronini bekliyoruz bilgin üstad

28-09-2018
Ölçüm Ertek

Bir rica: Filmi izleyip yorum yazacak olan arkadaşlar, filmi ilkokula giden çocuklarımızla birlikte izleyip izleyemeyeceğimiz konusunda fikrinizi de bizlerle paylaşır mısınız? Teşekkürler.

29-09-2018
Mecittin Tunçel

10 numara beş yıldız

03-10-2018
Tendübay Uzbay

Muhteşem 1 film. Bence kaçırmayın hemen izleyin

05-10-2018
Mutahhar Oskan

çok güzeldi izlerken keyifli zaman geçirebilirsiniz.
tşkr. bilgin

07-10-2018
Zahit Oben

snaryo çekim oyunculuk first class. mutlaka izleyin arkadaşlar

12-10-2018
Bilkan Bilkan

hayatımda izlediğim en kötü ikinci film

13-10-2018
Acunal Akyurt

film yarım

14-10-2018
Ağabay Akgündüz

film çok güzel teşekkürle bilgin

16-10-2018
Sahil Taşbudak

filme seyir gozuyle bakarsak gayet guzel fakat tamamen konu itibaryle yanlis resmen kaderi tersduz ediyolar sonunda egerki basrol oyuncusu olseydi ufakta olsa bi mesaj verilebilinirdi.

17-10-2018
Bolgan Erginal

uzun saçlı adam baya iyimiş ya :))

18-10-2018
Tedü Genez

Cok sacma Bos vaktimde Sonun kadar izledım vakit kaybı nereye baglıcaklarını merak ettıgımden izledım sadece güldüm boşa emek boşa para boşa zaman

21-10-2018
Durdali Helim

ilk yorumum dayanamadım yazıyorum bu filmi sonuna kadar izledime bile inanamıyorum
bence kesinlikle parodi olarak yayınlanıcak berbat ötesi bir film 14 şubat sevgililer günüde eşimle bu filmi iledim yorumlara bakarak ve rezil oldum sakın izleme daha nediyim. birde bilgin adamın kralısın başka siteye bakmıyorum artık sayende

25-10-2018
Ökmener Temir

Film bir başyapıt sayılmaz ama yinede sürükleyici ve farlı bir konusu var sıkılmadan izlenebilecek bir aile filmi bence enaz 10 üzerinden 7 puan eder Herkeze iyi seyirler

26-10-2018
Berfin İlginç

bence güzel bir film fakat filme biraz donma gerçekleşiyor. bu sorunu hallederseniz sevinirim . yapanlara sevgiler … tavsiye ederim . teşekkürler filmizle !!!

27-10-2018
Bulgu Reşididdin

merhaba arkadaşlar be hakan yaşım 30..söyledikleri kadar kötü değildir dedim ve filmi sonuna kadar izledim.daha doğrusu izlemeye çalıştım.bruce willsin oynadığına bakmayın film berbat.hayatımdan 90dakika boşa gitmesin diyenler şiddetle bu filmden kaçın

02-11-2018
Hayrani Kasar

Knight Online oyunun filmini yapmışlar, 4 senemi verdim bu oyuna, konusu ve oyunculuk bakımından berbat olmuş.Yüzüklerin Efendisinin yapımcıları bu filme el atmalı, ikinci filmi kurtaralım bari. magemi hatırladım

03-11-2018
Halil Karagöz

sağolasın.

09-11-2018
Tolğa Akören

“susuyorum sadece olarak” harika bir yorum yapmış arkadaş

10-11-2018
Abdulbaki Benna

bence konusu iyi ama turkce dublajdanmıdır yoksa senoryadanmıdır cok fazla gereksız sozcuk var ve oyunculuk vasat olaya gore konusma yapmamıslar gıbı 10/4

15-11-2018
Ataner Başkut

gercekten etkili ve sürükleyici bir film 10/8

18-11-2018
Adil Aldoğan

Film kötü

21-11-2018
Ağaverdi Alkoç

Şu Rusça olan kısımları da çevirseniz olmuyor muydu? Ayrıca çeviri ekibinizin İngilizce gramer i sadece ilkokulla mı sınırlı? Birçok hata vardı.

26-11-2018
Ünsever Uğurol

Bu filmi on beş dakikaya sığdırıp sonra olaya geçilmeli. Senarist dangalağı filmin başlangıcını yazmış sadece, yönetmen salağı da o başlangıcı bütün bir film yapmış.

28-11-2018
Uçmak Buruktekin

cok güzel bi zaman kaybetmeden izleyin bence

30-11-2018
Abdürreşit Akdoğmuş

Hayatımda izlediğim en kötü film bu olsa gerek. Yukarıdaki yorumlara güldüm resmen bu filme nasıl izlenir demişler, hayret. Siz siz olun bu filmi izlemeyin.

04-12-2018
Nevsal Saruca

İşim filmcilik hayatım boyunca durmadan film izledim…Ve rahatça diye bilirim izlediğim en iyi 10 filmden biri .

09-12-2018
Eldem Eriker

Gerilim boyutu oldukça güzel ayarlanmış bir filmdi.teşekkürler Bilgin..Emeğine sağlık..

12-12-2018
Lâhut Ur

güzel bir film çok da sürükleyici

18-12-2018
Kanturalı Kubilay

harika bir film

20-12-2018
Uğurol Özün

SÜPER

24-12-2018
Yusufhan Ahfeş

Sandler varsa filmde kötü olma olasılığı %10 dur. Gönül rahatlığı içinde izleyiniz.

28-12-2018
Dalay Hayran

güzel seyredilebilir..

29-12-2018
Mergen Seymen

Super bir film. Zamanınız varsa mutlaka izleyin.

30-12-2018
Abbas Akboğa

Filmi izlemeden önce kitabını okumuştum. (Lincoln Lawyer – Michael Conelly) Kitabını daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Çünkü birçok filmde olduğu gibi bunda da tam anlamıyla kitaba sadık kalınmamış. Ama film (kitabını da beğendiğim için tabiki) gerçekten güzeldi. İyi seyirler.

03-01-2019
Ongan Tarancı

süper aksiyon, soluksuz bir kovalamaca…

05-01-2019
Tanbey Tunay

şu film berbat diyenlere bir çift lafımolacak. filmden anlamıyosunuz o kesin… sizin zevkinizi çok merak ediyorum. Bu kadar güzel ve korku dolu dakikaların baş gösterdiği bu güzelim filme, nasıl berbat dersin arkadasım ? insanlar buradaki yorumlara bakarak filmi izliyor. Ama sizin gibiler olduğu sürece filmin zevki kalmaz. kimse izlemez… Ellerine sağlık admin. Bende hayatımda izlediğim en güzel korku filmleri arasında ilk 3 te.. Bana inanın arkadaslar. ve izlemeyi ihmal etmeyin…

08-01-2019
Günnur Konuröz

tabi kitap daha güzeldi

11-01-2019
Özerkin Tezol

Ortalama bir film puanı gibi.Yorumlardan ucu açık bir son bekliyordum ama gayet sonu var yani hatta üstüne basa basa söylüyor adam anılara güven olmaz diye ana fikiri veriyor.gereksiz diyaloglar, görüntü kalitesi gibi kötü yanları var bence ama izlenir.

11-01-2019
Sayılbay Topak

çok güzel bi film bilgin kardesim saygılarımla…

12-01-2019
Tokyay Vacit

sinamanın yahudilerin tekelinde olduğuna iyi bir örnek

13-01-2019
Özekan Şipal

harika bir film. herkese tavsiye ederim. hiç bir sahnesi sıkıcı değil. tşkler admın bey.

18-01-2019
Karabudun Akkuş

süper bı filim ya bayıldım ask güzel ama ıkı kısıye ask ola bılırmı ınsan gerçekten bunu anlamadım

19-01-2019
Hikmetullah Muhtar

filmin konusu çok güzel fakat çok yavaş işlenmiş insan izlerken sıkılıyor.Böyle güzel bir konuya filmi uyarlayamamışlar sanki bişeyler eksik gibi geldi bana…ama genel olarak bakıcak olursak film izlenmeye değer izleyin derim:D:D

20-01-2019
Ragıp Senai

muhteşem 6.part dahada güzel

26-01-2019
Seziş Yeğrek

rrmmyyss bilgin şöyle adamlar film hakkında bilgi veriyor valla tadı tuzu kalmiyor filmin yinede izleyin beyler bu adamin yorumundan sonra filmin anlami kalirmi bilemem ama :S

28-01-2019
Özinan Saya

filmin kralı son nokta

30-01-2019
Nural Savtur

tek kelimeyle harika bir film

30-01-2019
Tugay Berke

the walking dead hayranları izlemesin sarmaz demişsiniz ben fanatiğiyim ve çok seviyorum ama çok güzeldi filme haksızlık etmeyin şu güne kadar hangi zombie filmi yüzünüzü güldürdü yada aşkı tattırdı

01-02-2019
Abdülnasır Ancı

bu adminden allah razı olsun filim mütiş arkadaşlarıma tavsiye edecem

06-02-2019
Pakalın Pakalın

Bu yorumu okuyanlar direk geri tusuna basin fragmanini izlemek bile vakit kaybi…

07-02-2019
Sever Üzer

Smokinlsovalye arkadasım doğruyu söylüyor. Bu lafayala hic bi aktiviteden zevk alamazsınız arkadaşlar. Örümcek ağlarınzdan kurtulun, izlediğiniz filme, dinlediğiniz şarkıya farklı açılardan bakmayı deneyin.

08-02-2019
Tacim Behçet

8 8 8 8
8 8 4 4 yapın

13-02-2019
Nevzat Özboğa

güzeldi

14-02-2019
Halilibrahim Rafig

@KUAFOR Tarayıcını değiştir yada tekrar dene kontrol ettim açılıyor.

15-02-2019
Arat Beyzade

ya film güzel konusuda iyi ama bizim ülkemizi cidden kötü reklam yapmışlar hayır aynı afganistan gibi olmuş cidden böyle filmleri izleyince bile ben nasıl burada yaşıyorum dıyorum cıddıyım .S

19-02-2019
Demirkut Tepedelen

Konusunu beğendim,güzel.

20-02-2019
Demirçay Hürdoğan

bence daha guzel bir filim yapa bilirdiler amma bir travesti hayatindan cekilmish filim bu tarzda olamaz travestilerin yashadigi hayat bu tarz deyil

22-02-2019
Önsal Sanay

bilgin abi birazda komedi filmi yükle hep korku hep korku

27-02-2019
Sanih Şanlı

film guzeldi filmden ote guzel olan bi hizmet war burda,site sahiplerine sahsim adina cok tesekkur ederim..

01-03-2019
Şekip İlkut

Hayatım izlediğim en güzel filimlerden biriydi ama bu süperdiyaa bi kötü tarafı vardı filimin süresi azdı hemen bitti yaa bırazdaha uzun olaiblir di ama eğe saygı.. :D:D:D

02-03-2019
Dinçay İçaçan

dikkat ederseniz zaten açıklamada’da yazdığı gibi hızlı ve öfkelinin komedi versiyonu.

02-03-2019
Ellez Hurşitedip

çok sürükleyici bir film izleyin muhteşem Aşk,hayat, herşeyi içeriyor bu film

06-03-2019
Gürsoy Mehmetcan

güzel bi filmdii

10-03-2019
Kırtay Natuvan

OOSHETKasım 24th, 2011 saat 14:55

13-03-2019
Abdurrahim Abdurrahim

Kötü bir film ancak yarısına kadar dayandım

14-03-2019
Remus Kabil

Ben bu filmi 2 güm önce sinemada izledim film müthiş arkadaşımla gittik gidip filme 14 tl verdik keşke vermeseydim burdan izlerdin eline sağlık site çok güzel yeni filmler var bide süper 8 diye bir film var sinemada izleyemedim bulabilirsen iyi olur şimdiden saol

15-03-2019
Alkın Atasü

film konu güzel ama işleniş iyi değil türkçe kelimeler sanki yabancı film dublaj ı gibiydi bi türk filmindeki samimiyeti bulamadım hitap şekilleri türklere hiç mi hiç benzemiyordu ve filmdeki aile hep almanca konuşuyor kendi aralarında bile benliklerini yitirmiş türk aile daha çok alman olmuşlar eger almanya da yaşayan türklerin hepsi bu aile gibiyse yandık çünkü türklükle hiç alakaları bile yok bunların resmen alman olmuşlar

18-03-2019
Zeycan Erkoç

sonu çok kötü beğenmedim

20-03-2019
Berter Okgüç

SÜPER FLİMDİ 10 + 10

21-03-2019
Seyhun Muhittin

çok .. bir durum be… asla bu tür bir duruma düşmek istemem… ve film kim ne derse desin süper bir film…yaş 36

24-03-2019
Onuğ Örük

shelok holmes tarzı bilindik konu yalnız gayet iyi kaliteli tavsiye ederim..SakarYalı..(10/7)

26-03-2019
Abdulazim Benhür

animasyon serisinin bütün filmlerini söyleyebilecek var mı acaba

02-04-2019
Topa Vakur

Güzel izlenir

04-04-2019
Atalan Cafer

Çooook güzel ama ben 1 sene daha nasıl beklicem ya off

05-04-2019
Yekcan Afacan

SUPER BIR FFILM cox beyendim

06-04-2019
Özerkin Kongur

eski versiyon death note1-2 cok daha guzeldi,buda fena sayilmaz ama kufurler sansurlense iyi olurdu,cocuklarda izleyebilir,kotu ornek olmamak lazim,emege saygi…

08-04-2019
Türkyılmaz Bozyel

eh elinize sağlık

10-04-2019
Tandoğan Yahşitay

bilgin çok seviyoruz seni bu filmi aylardır bekliyoruz sağol çok sevdim ilk bugün çıktı ve hemen izledim sağol bide red 2 filmini yayınlasan çok iyi olur

14-04-2019
Zaim Erdinç

film üçüncü sınıf,ancak yedi ve altındaki yaş grubunun zekasına hitap eder

17-04-2019
Nabil Adni

cok hos bir filmdi

20-04-2019
Arcan Aytuna

süperdi..emeğinize sağlık

24-04-2019
Erdur Koryürek

hayatımda boyle sacma bi film izlemedim

28-04-2019
Acartürk Akyıldız

güzel film izlenebilir… başarıLıııı

01-05-2019
Aydoğdu Bayuk

şöyle filmleri beğenmiyenlere sözüm yok ama beğenmeyip aşırı şekilde kötü yorum yapanlara şaşıyorum sanki kendileri 10 oskar kazanmış gibi filmi yerin dibine sokuyorlar böyle film varmı la dünyada john wick la matrix la keanu reeves la

04-05-2019
İmer Öztek

sonu ilginçti

06-05-2019
Übeydullah Zeycan

Acaba Evim Sensin Filmini Yükleye bilirmisin?
Tesekürler

13-05-2019
Yola Heybet

tek kelimeyle süper bir film

18-05-2019
Bintuğ Memduh

ilginçti ya ..

21-05-2019

En çok izlenenler

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

İnanılmaz Örümcek Adam 2 – The Amazing Spider Man 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı – The Secret Life of Pets 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Animasyon

Son Şövalyeler – Last Knights 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler