Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Erdur Erksoy

düşünmeden izleyin 10/10

25-02-2018
Tunçkan Bilgü

Burada 12 yaş diyorsunuz insanların tercihleri. 7 yaşındaki biri de izleyebilir 70 yaşındaki de. Ben 16 yaşındayım korku , aksiyon,macera filmleri de izliyorum bu tür filmlerde. Bence film gayet güzel.

26-02-2018
Oldağ Ruhsat

bence çok güzell hak eden kazanırr

28-02-2018
Günbay Günbay

arkadaşlar 2 senedir bu sitedeyim ve şu ana kadar 10 yorum yaptım izleyin.

01-03-2018
Yengi Babek

Böyle bir film yapmak büyük cesaret ister. Yönetmen, yapımcı ve oyuncular cesur insanlarmış. @evren, sen herşeyi ciddi olarak düşünmüş ve çözmüşsün hacı… Filmede öyle bön bön bakmışsın. Yani sen filme filmde sana bakmış. Anladığını sanmışsın ama işin doğrusu hacı heç bişicik ablayamamışsın. Tabi herkesin soğancığı aynı kapasitede değil. Sen bunuda anlamazsın şimdi…

03-03-2018
Kırtekin Ülgener

BİTSİN DİYE DÖRT GÖZLE BEKLEDİM,SIKINTIDAN ÖLDÜM,SAKIN HAAAAA İZLEMEYİN

04-03-2018
Muhiddin Safetullah

harikaaa bi film ağlamaktan yoruldum yeminlen lan. ama herkese tavsiye ediyorum izlemeyen yaşamasın o derece ..

06-03-2018
Şenay Uztan

gayet güzel BİLGİN kardeşim çok iyi bir site yampşıssın tebrik ederim

07-03-2018
Ragayip Akgüner

sadece zaman kaybı saçma film bakmayın tavsiye ederim

08-03-2018
Cankan Demirkaya

arkadaşlar film güzel 3. partta bitiyo çok çabuk bitti

09-03-2018
Ertut Mertkol

bu kadar dandik bir filmin neresini beğediniz. En dandik filmerde ilk 10 bu film….

10-03-2018
Revaha Karabay

gerçekten çok etkileyici bir film herkes izlemeli

12-03-2018
Yaylak Ebet

Sonunun böyle olacağını anladım filme EXMACHİNA benzetmesi yapmayın

16-03-2018
Günak Kakınç

Bilgin, paylaşımın için çok teşekkürler:)

18-03-2018
Ufuktan Yücel

DUYARLILIK AÇISINDAN İZLENMELİ ÇOK AHIM SAHIM Bİ FİLM DEĞİL

21-03-2018
Gürkan Karacı

Sonuna kadar izleyin sonunda daha sonrasını gösteriyolar daha yeni gördüm paylaşmak istedim.
Keşke bitmeseydi

23-03-2018
Saylu Talayman

alper, ilkokuldan sonra okulu bıraktın heralde. Evet filmin adı yanlıs ama logaritma diye birsey var vede lisede matematik dersinde ogretiliyor. biraz daha az filmizlemeni, biraz daha fazla okumanı temenni ederim

28-03-2018
Mert Sezer

çok hoş bir film eminim izleyecek olanlar zevk alırlar

30-03-2018
Gazap Nursin

Admin bazı yerler türkçe bazı yerler inglizce onu düzeltir misin

02-04-2018
Gürdal Mağrur

mükemmellllll

03-04-2018
Yavuzhan Cebesoy

filmi cox beğendim ama

09-04-2018
Gelener Şerif

sakın kesinlikle izlemeyin pişman oldum desem yeridir o nasıl bi sondur öle abi son bile denmez filmi yarıda kesmişler gibi birşey .. berbat ötesi pişmanım izlediğime zaman kaybıı

11-04-2018
Abdo Bekan

mükemmel bir gizem,sürükleyici,suç ve gerilim genelde aksiyon filmlerinden tanıdığımız aktör farklı bir filmle karşımızda.izleyiciyi ekrana bağlayan bir konu pek hareketli görünmesede içeriğinden ötürü her bir kareyi atlamadan geçemiyorsunuz.tabi film bu kadar iyiyken izlenilen siteyide unutmamak lazım.kalitede ısrar ettiğin için teşekkürler emeğini görüyorum ve takdir ediyorum.

15-04-2018
Beliğ Güçlütürk

çok boştan bir film ilk iki parttan sonra bıraktım ilk 2 part çok boş geçiyor kesinlikle izlemeyin boş vakit kaybı

18-04-2018
Ocak Özsanlı

filmde yuliya persild var oynadigim tum filmleri guzeldir . Azerbaycanin qala fiulminde de oynamisdir o filmde guzeldir

26-04-2018
Binal Çalışkan

bu fılm beni çok etkiledi gerçekten büyük küçük herdevlette oluyormuş böyle şeyler bence bu filmi kesinlikle izleyin izlettirin

04-05-2018
Ece Özçın

Yaxwi filmdir baxin pewman olmazsiz

06-05-2018
Öğün Ötnü

Harikaydı.

11-05-2018
Gücal İsrafil

bu çizgi film cok güzel =)=)=)=)=)

12-05-2018
Necet Ağyar

izlediğin tek ve en güzel film bu

14-05-2018
Erbilen Devin

azerbaycandan salamlar.cok tesekkurler.super turkce dublyaj.super film.

16-05-2018
Casim Masar

hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biri kesinlikle izleyin derim

17-05-2018
Özkurt Dursan

guzel film bence kesinlikle izleyin

22-05-2018
Edgüalp İsrafil

Güzel bir filmdi Angelina hakkını vermiş her zamanki gibi

25-05-2018
Cengâver Firdevsi

Orjinal mi sinema çekimi mi acaba..

30-05-2018
Ernes Musaburak

gerçekten güzeldi

03-06-2018
Bahtiyar Boğataş

izlenecek güzel bir film. arşivinizde olması gereken bir film arkadaşlar. siyah renkli insanların çektiği zulümü ve islamiyeti anlamaya çalışan bir insan . bir kişi dünyayı ne kadar değiştirebilir

08-06-2018
Fehamettin Hükümdar

1.2.3. serileride istiyoruz bu siteden başka yerde izlemek istemiyoruz sadece bu siteye güvenip izliyoruz lütfen 1. 2. 3. serileride yükleyin eylülde çıkacak olan 5. seri 1. seriden itibaren izlemek isteyenler için bu site çok büyük kolaylık sağlar ve başka sitelerde fazla olmadığı için bu sitenin popülerliği dahada artar diye düşünüyorum.

14-06-2018
Abdulcabbar Bergün

Başarılı..

20-06-2018
Börübay Çolak

İzlemeye Değer Tavsiye Ederim arkadaşlar Selamlar.

21-06-2018
Utkan Yücebaş

kurguda hata var. rise, sarar conarı kurtarmak zorunda. yanlış hatırlamıyorsam 3. de saranın öldüğü mezarının meksikada olduğunu söylüyordu

25-06-2018
Oybozan Salis

Filmi alt yazılı izlemek yorucu ama orjinal sesler daha keyifli oluyor. Ama tabi acayip küfürbaz oldukları için dublajda bir nebze yumuşuyor durum “kahretsin” gibi :).
Filme gelecek olursak, ilk part beklentiyle geçiyo, ikinci part başka bir filme dönüşüyor

28-06-2018
Sadık Soydaş

sırf uykum gelsin diye izlicem saat gece 12 de

30-06-2018
Şad Uluçam

Niden böyle dublajj nidennnnn

01-07-2018
Büklüm Yücesoy

gerçeten harika bir flim

02-07-2018
Resul Zorlu

Güzel film. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

05-07-2018
Ercüment Kudret

harika harika harika ve duygusAL ÇOK ÇOK ÇOK BEĞENDİM

06-07-2018
Öneş Tepel

anlamı derin sıkılmadan izlenecek süper duygu dolu hayat dolu bir film emeğe saygı…

07-07-2018
Onerim Gökhun

film guzel sağol bilgin

13-07-2018
Tölek Orgun

Bu Kiz Ne Zaman Vampir olcak ?
Bu Kisa Sacli Kiz Cok Ama Cok güzel. Güzeligini Asmis Bile

14-07-2018
Erencem Muratcan

harika bir animasyon

20-07-2018
Hanbek Manzur

terapi film mi teşekkürler edmin (VYP)=Vatandaş yorum puanı=10/6.5

22-07-2018
Esenkal Hayalî

Film acılmıyor düzeltirmisiniz rica etsem

23-07-2018
Coşkunay Duranay

Eksik part var sanırım. 4. kısım filmin sonu değil ve yarıda kesiliyor gibi geldi bana. Yanılıyor da olabilirim tabii. Emek veren herkese teşekkürler. Çok güzel ve sürükleyici olmuş. Erdal arkadaşımıza katılıyorum 3D modellemeye gerek bile yokmuş. 2D hali daha güzel.

25-07-2018
Karakurt Malkoçoğlu

gerçekten mükemmel bir film hintlilerin oyunculugu tartısılmaz Muhteşem birşey Kıza bayıldm

26-07-2018
Atilay Emiray

Film çok güzeldi. Etkilendim ben baya… Cidden efsane.

29-07-2018
Michal Remazan

Film muhteşem ötesi , film bence anlaşılmıcak derecede değil , sadece konudan konuya atlıyor ve bırazda mantığınızı kullanarak olayı kavrayabılırsıniz.

30-07-2018
Koblay Neytüllah

Aşırı Güzel Bi Film Bayıldım Abi

04-08-2018
Umdu Onel

2. parta kapadım iyi değil bi film kolik olarak söylüyorum vasat.

07-08-2018
Yamçı Mecnun

cok vasat bı fılm sacmalıgın danıskası dıyebılırsnz farklı bı koınusu var basroldekı kadında amator gıbı bı hava sı var bu fılm bos zamanda bıle ızlenmez

08-08-2018
Tüzünkan Böget

bence süper bir seriydi bu zamana kadargördüğüm en güzel seriydi gerçekten keşke bitmeseydi ama çıkma ihtimali olabilir inşallah yeni filmleri çıkar 2011 en güzel filmiydi:):) süperrrrrrrrrr.
.

10-08-2018
Razi Seyithan

arkadaşlar zaman kaybı diyenler fantastik film izlememiş derim ancak korkunc diyen arkadaşlara korku filmi izlemelerinide tavsiye ediyorum çünkü bu korku filmi degil

15-08-2018
Kayaş Orgünalp

güzel film izlemeye deger bi film fiserin yaptıgı yorumları umursanmadan izlenmeli

16-08-2018
Eset İsa.

süper ötesi 10 üzerinden yıldızlı 10

24-08-2018
Aytaç Beyda

güzel film . olumsuz yorumların bazılarında rakip kokusu var gibi …bilgin yola devam kardeş

25-08-2018
Çelikel Gökmener

Keanu Reeves bu adamın bütün filmleri iyi ya

26-08-2018
Akçakan Behnan

hayatımda izlediğim en müthiş filmdi.sonunun böyle biteceğini ummuyordum tüylerim diken dikenoldu :)) tesekkürler..

31-08-2018
Nazim Selahi

3. cüsü çıkacak ama 2.nin sonu kötü olmuş ama josh çok tatlı

07-09-2018
Yağız Berkün

bu filmin 1.serisinide koyarsanız çok mutlu olur bu siteden ayrılmak zorunda kalmam,2 gün içerisinde koymazsanız başka siteden izlerim haa.

10-09-2018
Abdurha Grzegorz

süper film hem komik hem de romantik tavsiye ederim tşkler paylaşım için

18-09-2018
Ecemiş Özdinçer

biraz sıkıldım doğrusu ama genede idare eder

23-09-2018
İlkutlu Ulum

tebrik ederim çok güzel bir film faceb00k sayfanızıda beğendim harika bi site

02-10-2018
Hatip Meşahir

güzel filmdi. ralph fiennes’i, schindler’in listesi’nden beri severim. politik mesajlarının yanısıra, aşk öyüküsü, afrika doğa görüntüleri, etnik müzikler harikaydı. ayırdığım zamana değdi. izlenmeli.
ilaç şirketlerinin, silah kaçakçılarıyla, kısaca mafyayla bağlantılı çalışması da zaten bilinen gerçek. tıp 2’deyken bir hocamız ‘meslek hayatınız boyunca, -biraz düşünerek adım atarsanız eğer- hangi ilacın gerçekten işe yaradığı, hangisinin şirketler için reçete edildiği ikileminde olacaksınız, tıpkı benim gibi’ demişti. ve hergün görüyorum ki çok doğru söylemiş…

04-10-2018
Andiç Aysan

Yenilendi.

08-10-2018
Özsözlü Aptullah

Bence seyretmeyin ama sonu guzeldi

12-10-2018
Bük Yücelt

89.dakikada babayla oğlu dertleşirken çalan şarkının adını bilen var mı?

13-10-2018
Alexandru Demirali

izlenilmesi gereken bir film

14-10-2018
Erzade Kargın

Müslümanlar kötü ve iki yüzlü…Hiçbiri asla masum değil.Ama Amerikalılar iyidir,onları kötülüğe iten Müslümanların canice hareketleridir.Filmin mesajı bu…Ben de soruyorum,Amerikalıların Irak’ta ne işleri vardı?.. Amerika’nın ne iki yüzlü ve namussuz olduğunu bilmeyen mi var?

15-10-2018
Uğurkan Türabi

vay vay vay güzeldi. düşünmek için 10 sene uzun bir süre.. iyi tezgah izleyin.

16-10-2018
Sayit Yanki

gördüğüm en iyi senaryo

17-10-2018
Özaltuğ Şecaat

bunca zaman seyretmemekle hata etmişim
İnsanın içindeki canavarı mesheplere dinlere yıkmak saçma iyi alman kötü alman iyi yahudi kötü yahudi diye düşünmek lazım
Türkler içinde her zaman barbar denildi siz barbarmısınız ben değilim
Şu bir gerçekki orda yaşananlar hiç tasvip edilir şeyler değil almanların yahudi düşmanlığını onaylamıyorum. Filistinden söz eden arkadaşlar içinde yaşanların dün bu beğenmediğiniz yahudilere yapılanlarla ilgisi olabilirmi. En azından karşılıklı insanlar birbirine silah çekiyor, iki tarafında cepanesi var, karnı top yani işin özü soykırım yok.
Bu açıkca soykırımdır.

20-10-2018
Ur Emircan

@halil İnternetinizin sınırsız olması, hızlı olması anlamınza gelmez…

24-10-2018
İrşat Koçaker

Fena değil ….
Sunum için Teşekkürler.

25-10-2018
Melikşah Olpak

Filmin butcesi yetmemiş hiç bir şeye doğru düzgün konu güzel ama anime olsa daha güzel olurdu bu film. 2. Film için de butce olacağını sanmıyorum

30-10-2018
Kayı Mutahhar

bir filmi illa 100 kişi ile çekmek zorunlu değil 2-3 kişi ilede çekilir önemli olan sonunda o katilin kim olduğunu merak etmektir.Filmin ikincisini merakla bekliyorum kötü yorumlara sakın aldırış etmeyin kendiniz izleyin öğle karar verin.

02-11-2018
Umu Kahamurat

cok guzel film

07-11-2018
Etem Muttalip

admın abi need for speed hız tutkusu nu ne zaman koycaksın ?

08-11-2018
Topçam Bellek

tek kelime ile. MÜTHİŞ. Zevk alarak izledim.

10-11-2018
Soyluer Işın

fantastik ve gizemli filmleri sevdiğim için izledim. güzeldi fakat kızın sürekli uykulu uykulu bakışları, başarısız oyunculuğu ve filmdeki bazı saçma sahneler puanı düşürüyor
sağol bilgin

16-11-2018
Mutlualp Salâhattin

emeğe saygı gençlik

19-11-2018
Uraz İlbudun

emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Fakat, serkan sana katılıyorum. 10/1 bile verilmez bu filme. yazık o birede yazık. Bune saçma sapan bi film böyle yahu.gitti ömrümün en güzel çağları. boşa zamanınız varsa bile bu filmle harcamayınız. şiddetle tavsiye ederim.

23-11-2018
Ünaldı Ziyaettin

ailece izlemek için güzel ve eğelenceli bir film .

27-11-2018
Muhammer Sadik

lan çok manyak filim vara izleyin haa size yemın ederım

30-11-2018
Zeynullah Özbilen

çok güzek bence kesin izleyin

04-12-2018
Zabit Aktı

O kadar guzel bir film değil pualamasina gore biraz bos ve zaman kaybi izleyince bumuymuş diyeceksin

07-12-2018
Gökçebala Kiram

bu filme berbat diyen arkadaşlar,sizi kınıyorum.Çünkü berbat kelimesi hafif kalır mega berbat desek daha iyi olur.

09-12-2018
Subhi Edgüer

hem sinemada hem burda izledim çok güzel hayatımda bibu bi şirinler bi çizmeli kedi var çok beğendim mutlaka tavsiye ederim

13-12-2018
Okyanus Rıfat

çok güzeldi. film için teşekkürler…

19-12-2018
Oy Adim

Gideri var izlenir

23-12-2018
Direnç Er

27-12-2018
Öngün Ahet

22.42 ”arka sokaklar”a bağlamışlar

28-12-2018
Karakalpak Makal

çok güzel bir film animasyon

28-12-2018
Erkutay Karakan

süper

29-12-2018
Zerin İskit

Mü-kem-mel =)

07-01-2019
Nami Örtay

yorumlara dayanarak izledim inanın zaman israfı . neye dayanarak bu filmi beğeniyorlar hangi kafayla izlediler asıl merak edilmesi gereken bu :S

14-01-2019
Tancan Tuncal

süperr yaa

15-01-2019
Recai Tanla

muhteşem bir filmdir.en çok sevdiğim filmler arasındadır.izleyin

17-01-2019
Mehcur Tunçkılıç

muhteşem film

21-01-2019
Örenel Tetiker

Bilgin filmle altyazılar uyuşmuyo eğer yapabilirsen şunun zamanlamasını düzeltirmisin sende bilirsin böyle izlemek pek keyif vermiyor

27-01-2019
Aliosman Havvas

mükemmel film

02-02-2019
Möhsim Ruken

Daha iyi Hz. Musa filmleri var.Bence o kadarda iyi değil.

06-02-2019
Akil Azam

harika bir filmdi teşekkürler bilgin çok beğendim tavsiye ederim herkez izlemeli bence süperdi teşekkürler bilgin

08-02-2019
Yaşık Yüce

Stallone ve scharvarzanagger in farklı bakış acısı ile işlenmiş bır o kadar da farklı konusu olan bir film. haspishane tarzı filmlerde klasık olabileek bir yapıt ısımlerden bıle ızlenır.. ayrıca hızlı ızlemenın vermıs oldugu deger paha bıcılemez

09-02-2019
Şahadet Yezdan

filmi çok beğendim.bence film sürükleyiciydi ve replikler süperdi.

10-02-2019
Ruhşan Sonbay

Bence Boşa Vakit Kaybı Çok Boş Bir Film ..

15-02-2019
Süngütay Tatarkan

aman kardeşim ben hayatımda böyle saçma film görmedim ölen birinin ruhu ancak çoçukları korkutur ki bu filmde çocuklar bile korkmaz adam mutfaktayız sinirleniyormusun diyor

16-02-2019
Çetinok Devlet

HAYATINIZA ANLAM KATAN HER ŞEYİN YANLIŞ OLDUĞUNU ANLIYORSUNUZ İZLEYİN LÜTFEN .!! TEŞEKKÜRLER

21-02-2019
Mükremin Özkın

Çok komik izlemenizi tavsiye ederim ilk yorumlara bakmayın siz acayip komik ve hayatın gerçeklerini öğrenmeniz için yapılmış gerçekte bunlar var evet

23-02-2019
Kam Korkan

@Spartacus harici yabancı dizi yayınlamıyorum malesef.

24-02-2019
Ülgen Öğüt

film başlarda enteresan olsa da sonunda saçmalamışlar. Teşekkürler

26-02-2019
Elbeyi Çeltik

jhonsan adam harıka

01-03-2019
Kiper Seler

Sinemada Kaçırmıştım, Uzun Zamandır Bekliyordum. Gerçekten Teşekkürler.

07-03-2019
Başel Bükay

Abicim her şey tamam da en son ne oldu?Sanırım benim kafam biraz karıştı

08-03-2019
Hicap Kayaalp

bence 10/8 güzel bir animasyon çocuklar izlesin.

09-03-2019
Yaldırak Bilsen

abi bi adam ölmeden önce kaç film çevirebilir ya, bu kaçıncı arkadaş

14-03-2019
Tetiker Ilgı

duyarlı olmak çok güzel bir şey harika bir film olmuş enegi gecen hekeze çok teşekkür ederim özellikle bu sitede bu filmi paylaşan BİLGİN E

15-03-2019
Dal Haydar

daha önce fransız yapımını izlemiştim bu filmin sanırım o daha eski ve daha güzeldi bire bir aynı olmasına rağmen çok daha iyiydi bence

19-03-2019
Visali Cemşit

eyv. admin kardeş.beyler emege saygı admine teşekkürü eksik etmeyin elinize yapışmaz.

21-03-2019
Cansın Dikay

Çok teşekkürler. Az kalsın dün kızımla bu filme sinemaya gidecektim. iyi ki gitmemişim.

25-03-2019
Seyfiddin Akboğa

saçma bir film. bir adam hiç geliri olmayan bir mesleğe adanıyor. kendini iplere adıyor.

28-03-2019
Kayan Mukaddem

Çok düşük kalitede kurgulanmış. Kişiye bunlar bu filmi çekmişse bende film çekebilirim hissi veren VASSSAATT bir film…

01-04-2019
Erksoy Koryürek

bu film çok güzel.

04-04-2019
Üstol Devr˜m

Sonu daha güzel olabilirdi yine de güzel bir film izlemekten çekinmeyin.

06-04-2019
Donat Girayer

eglencelı bır fılm

07-04-2019
Umran Yiğitkan

Harika v harika teşekkürler.

10-04-2019
Özerdim Neşit

Harika film. Kesinlikle izlenmeli

12-04-2019
Sözüsöz Eflatun

müthiş film

15-04-2019
Timurlenk Koygun

daha once izlemistim bence cok iyi ve surukleyici bir film .sonu cok cok enterasan bitiyor

18-04-2019
Güngördü Ersun

@denizzzzzz Vasat konu ? ltbt ? öncelikle LGBTI demek istedin sanırım önce bilgi sahibi olup yorum yapsan sevinirim ve vasat konu ne demek? filmi beğenmemiş olabilirsin ama bunu bu şekilde adlandıramazsın, eğer beğenmediysen bile kişisel bir yorum yap ve beğenmedim de geç.. Yani senin bu şekilde herhangi bir filmi nitelendirmeye hakkın yok, burada bir emek var önce ona saygı duyman gerekir.

19-04-2019
İncil Saygin

Beyler vitor pereira fenerbahçedeki görevini bırakıp film sektörüne atılmış.Filmdeki Hz. İsa rolünde vitor pereira oynamaktadır.

26-04-2019

En çok izlenenler

Son Şövalyeler – Last Knights 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Macera

Feed the Gods 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.5 /10

Kategori: Macera

Mükemmel Bir Kaçış – A Perfect Getaway 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Macera

Soluksuz Gece – Nuit blanche 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler