Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Selâmet Onuğ

Bilgin Allah rızası için su vk den vazgeç yeter bütün siteler vk zaten ama vk donan bir player 8mb internette bile donuyor sor herkeze internetim çok hızlı ama bu vk donuyor kalitesiz player ama herkez kullanıyor lütfen dikkate al ya başka playerlerde eklersen sevinirim kardeşim he dns filan değiştir deme biliyorum zaten her yolu denedim. bu ara pc mde hızlı !!! lütfen değiştir lütfen.

25-02-2018
Vefa Beren

harika bir film,emeği geçen herkese teşekürler
bilgin konuşmalar,ses efektleri içinde bazen duyulmuyor;efektler yüksek,konuşmalar alçak balansta

26-02-2018
Mansur Rızkullah

mükemmel bir film mutlaka izleyin duygusall…

28-02-2018
Dinçtaş Gazal

Sedat Seni Bu siteye girme allah aşkına sende film anlama tarzın yok sfırsin yani izledigim en iyi filmerinde biridir Danny Trejo nun tavsiye ederim Bilgin eline saglık kardeşim.

01-03-2018
Azad Erdinay

@Furkan bilemiyorum bir sorun görünmüyor kontrol edildi.

03-03-2018
Anık Beşaret

Fena film değil vakti olan izleyebilir.

04-03-2018
Nurbolat Sevban

Çok beğendim, çok güzel fakat son birazcık sönük kaldı. Ama kesinlikle vakit kaybı değil izlenir. Bu adama bayılıyorum zaten

05-03-2018
Özertem Oguş

admin süper olmuş fakat yarım çekmişn filmi

06-03-2018
Doğruol Emir

bunun daha az etkilisi var LCD dir.belgeselini izledim,5 mimar üzerinde denenmiş,tek doz üzerinden 6 ay geçmesine rağmen yaratıcılık üst düzeydeymiş.ama siz denemeyin sakın

07-03-2018
Berkün Cevheri

bu siteyi cok sevıyorum en begendıgım ıkı sıteden birincisi teşekkürler. bu arada film izlenebilir

08-03-2018
Oğuzbay Rafih

yorumlara bakarak filme başladım arkadaşlar allah aşkına bu nasıl beğeni süper denir bu filme annlamış değilim imbdd den bu kadar puan nasıl alır bu film o ayrı bi konu lakin bu filme süper diyenler nasıl bi kafa sahibi ben 20 yıllık baliciyim böyle kafa görmedim..

09-03-2018
Özbal Sarpkan

Kesinlikle izleyin film cambaziyim bu filmi izlemeden ben film severim demeyin kalite akıyor.!

10-03-2018
Tunçalp Tunçalp

animasyon grafikleri ve özellikle müzik, müthiş kaliteli.. klasik senaryo ama oldukça başarılı.orjinal.

11-03-2018
Tuncalp Yahşikan

çok eğlenceliydi

12-03-2018
Hüray Kayıtmış

ttnet sayesinde saat sürdü

16-03-2018
Taha Tongal

izlenmeye değer bir film…

23-03-2018
Seithan Yilay

Yanlışlıkla izlemeye başladıysanız tren kazasından sonrasını izlemeyin. Trenk kazasını izleyince çok mükemmel bir film izleyeceğinizi sanıyorsunuz ama tarihin en saçma salak filmelerinden biri. 3/10

27-03-2018
Uluberk Erdeniz

izlemeyin bence zaman kaybı. film devam ederken birden film bitiyor. bi anlamı veya konusu yok filmin. söylediğim gibi tamamen zaman kaybı.

28-03-2018
Asri Bartu

güzel film!

29-03-2018
Hıfzullah Kavvas

guzel bir film

31-03-2018
Başağa Esenboğa

Filmin konusu çok güzeldi.Soğuk savaş dönemini aynen yansıtıyordu.Spilberg güzel film yapmış her zamanki gibi zevkle seyrettim soluk almadan.Herkese tavsiye ederim.

04-04-2018
Tokta Bediz

Hayatimda gordugum en iyi filmlerden biri harika

11-04-2018
Başağa Buminhan

Bilgin Lucy türkçe dublaj gelicekmi??

12-04-2018
Şamili Adak

Güzel ama, İp Man 1 ve 2’den sonra 3 ve 4 pek sarmadı. Kısacası 1 mükemmel, 2 çok iyi, 3 iyi, 4 idare eder…

18-04-2018
Dalgıç Eyyam

bilgin sana geçende 2.bölümü sitende ne zaman görüceğiz diye bir soru sormuştum yorumumu film isteyi olarak algılaman çok tuhaf senden sadece bir zaman bir tarih istemiştim. neyse bu konu hakkında bir bilgin varsa paylaşırsan sevinirim…

24-04-2018
Gencay Kırbay

14 saniyede nasıl izledin çok ilginç.. ilk yorumu yaptın tebrikler.

30-04-2018
Bitim Mecdi

Çok SAçma Hiç Güzel Değil Ben Beğenmedim

06-05-2018
Gücer Serdinç

son bölümü yok filmin ya bölüm beşten sonra fragman var film 5. bölümde bitmiyor ki

07-05-2018
Paki Tan

Seslendiren infamaus second sonda delsını seslendiren değilmi

09-05-2018
Borakan Çelikbaş

edward neden bellayı bırakıyor ki hiç kimse ne olursa olsun aşkını bırakıp gitmez mücadele eder

13-05-2018
Tünay Boz

idare eder. bir yürüyen şato, komşum totoro, ruhların kaçışı yada rüzgar yükseliyor kadar olmamış malesef

14-05-2018
Bozyel Uçur

acayip güzel 10 üzerinden on 100%100 izlein derim

18-05-2018
Durgun Erenel

bu siteden belki 1000 e yakın film izledim nerdese hepsini hiç yorum yazmadım ilk kez yyazıyyorum fılm harıka otesı bıse harıka hemde 10/10 olması lazım.izlerken bile ben yerımde duramadım sankı ringte ben dövüsüyordum.kesinlikle izlenmesi gereken film

22-05-2018
Günyüz Günyüz

daha önce izlemiştim süper film kesin izleyin ne tür severseniz sevin bunu beğeneceksiniz . Bu arada bilgin teşekkurler sayende site site gezip dogru duzgun bi film aramak zorunda kalmıyorum.

25-05-2018
Saru Tezkan

Harika izlemenizi tavsiye ederim

28-05-2018
Özerdim Nevfel

süper … teşekkürler Bilgin

02-06-2018
Berksoy Cesim

10 numara bi film sıkılmadan izliyeceginiz bir film eline sağlk bilgin

06-06-2018
Baskan Dağ

film i begendim GÜZELDİ 10 / 8

08-06-2018
Bilbay Emran

BOŞ VAKTİ OLAN İZLESİN.

09-06-2018
Altunç Benal

Aaimır Khan hayranı olarak bu filmini çokta beğenmedim açıkçası bir ‘Fanaa’ kadar ‘3 idiots’ kadar etkilemedi aksiyon sahneleri gereğinden fazla abartılı olmuş sonunun kötü bitmesi iyi olmuş kedi bile 9 canlı yani eninde sonunda c bile can veriyo yani

10-06-2018
Kenter Resmî

FRANZ DİNDA <3

13-06-2018
Türkyilmaz Sabur

film superdii

14-06-2018
Som Habil

çok güzeldi. mutlaka izleyin

15-06-2018
Dinçkal Garip

mükenmel animasyon ama daha iyi ola bilirdi animasyon ve 2 cisi gelecek konu bıraktılar pc oynu kadar güzeldi

20-06-2018
Koçbörü Dinçkök

film iyi değildi izlemeye değmez.

21-06-2018
Lukasz Öbeydullah

arkadaşlar. ben bu filmi gelişi güzel izleyeyim dedim film çok sıkıcı ve iğren. geldi. daha sonra sizlerin yorumlarını görünce kendi kendime bukadar sıkıcı bir film nasıl güzel olur diye filmi en baştan izlemeye karar verdim veee film meğerse müthişmiş. her anı heyecanlı müthiş bir film. duygu dram aksiyon herşey var. tam istediğim film benim gibi yapan arkadaşlara duyurulşur. filmi baştan sona izleyin.

22-06-2018
Köklü Alikadir

eğlenceli bir film…

23-06-2018
Selçuk Esenel

o mal kız üzerine araba gelirken öylece ezilmeyi bekledi ya, işte daha orda bırakmalıydım. hatta o bile fazla o havada uçan iskeletleri gördüğüm anda topuklayaydım iyiydi. bu nedir?napmışlar böyle? yatar ruya görürüm daha bağlantılı daha mantıklı olur bundan

24-06-2018
Ahsen Alpartun

önceki bölümler daha iyydi ama bu da başarılı olmuş

28-06-2018
Ülvi Aktar

kolay kolay her filme harika demem.. bu film bir harika

30-06-2018
Aladdin Cüneyd

çok güzel film alyazmalım filmine benziyor son sahnesi

01-07-2018
Selçuker Merdi

şu filmlere 12 yaşındaki çocuklar yorum yapıyor fikrimizi değiştiriyor ona yanıyorum.

02-07-2018
Selçuker Mevdut

çok güzel

05-07-2018
Yenal Çetik

sinema çekimi orjinalini bekliyorum inşallah bilgin

07-07-2018
Refik Uygur

vasat ötesi sakın bakmayın iğrenc ötesi 5 para etmez

15-07-2018
Tanyolu Yarkaya

Tek kelimeyle MÜRHİŞ bir film.2.si çekilmeli mutlaka.Denzel reis büyüksün.

20-07-2018
Zarif Duruk

admin sağol.

25-07-2018
Zöhtü Zöhtü

cok guzel tavsiye ederim

26-07-2018
Salim Şafi

film çok güzel ancak senaryo bilindik genede tavsiye edeceğim filmlerin başında geliyo

28-07-2018
Kaban Akkaş

izlemeye deyer bir film yani genel anlamda guzel

31-07-2018
Zeydin Alpermiş

bence süper harika bir film hayatımda böyle maceralı film görmedim süper süper süper vay be

04-08-2018
Dolgun Hayrittin

öncelikle sevgili bilgin’e çok teşekkür ederim. Filme gelecek olursak; tam anlamıyla hayal kırıklığı yaratan, umutlandırıp utandıran bir aksiyon filmi. koskoca sony iki görsel effect’e para yatırmış. Chloe Moretz iyi oyuncu olacak orası kesin ama geleceğini bu tarz filmlerde aramamalı.

10-08-2018
Yanbey Bozerk

Bilgin resmen thug life yapmış hahah

11-08-2018
Toğay Zoral

FİLM ÇOK GÜZEL ZATEN NİCHOLES CAGE ‘ NİN FİLMLERİ GENELDE GÜZEL OLUR..GÖNÜL RAHATLIHIYLA İZLEYİN SIKILMAZSINIZ..

18-08-2018
Özsanlı Talaykut

gerçektende güzel bir film. ayrıca kadro mükemmel ve ayrıca sitenin görüntü kaliteside öyle yayınladığınız için teşekkürler

21-08-2018
Muzameddin Sebattin

YA bıktım artık yorumlara bakıyorum , adam filmin sonunu söylemiş var mı böyle salaklık ya yaşın kaç senin ya.. bilgin lütfen bu salaklar için önlem al. insanın film izleyesi kalmıyor.

25-08-2018
Efruz Öktem

Gerçekten berbat bu filmde emegi geçen herekesin allah belasini versin

26-08-2018
Topi Akpay

Teşekkürler. Yeniden, bu güzel filmi saygıdeğer sitenizde izlemekten mutlu oduk. Sağolun

27-08-2018
Heybet Diriker

mühteşem ötesii..

31-08-2018
Halis Karakaş

kız şarjör değiştirir gibi adam değiştiyo kiminle öpüştüğü belli değil filmin yarısında uyuyaa kalmışım acaba oradan sonrada daha kiminle öpüştü şimdi tekrar izliyorum

08-09-2018
Şeşen Mukim

güzel izleyin

16-09-2018
Soral Tüzünalp

harika bir filim

20-09-2018
Üs Ergülü

Arkadaşlar bu film bölücülerin propagandasını yapmakta Türk Askeri ve Polisini aşağılamaktadır.Filmi izleyemedim yarıda kapattım

22-09-2018
Timurcan Zişan

ÇOK GÜZEL BAYILDIM

25-09-2018
Babek Erkam

Malı mülkü bir sepet eşyaydı. bir dava için ne muazzam bir yaşam geçirmiş. peygarmber varislerine selam olsun.

27-09-2018
Öncüer Özdoruk

hasan herkesin yorumu özel ama film açacak olanlar yorumlara bakarak karar veriyor o yüzden kendi işine bak sen sanane milletin yorumundan

28-09-2018
Hisar Kayansel

Bence her zaman herkesin başına gelebilir, İZLEYİN arkadaşlar, çok iyiydi…:)

30-09-2018
Barış Barış

Güzel bir müzikal. 6/10 eder.

02-10-2018
Abdulvehap Çağil

psikoloji sevenlere tavsiye,,tek kelime ile harika

04-10-2018
Güçlütürk Erkın

YA 2 SİDE ÇIKSIN

06-10-2018
Afacan Algün

yine yapmışlar yapacaklarını beklenen olmuş

09-10-2018
Sondal Türkkan

8-12 yaş arası için eğlenceli olabilir.

12-10-2018
Uçanok Yarluk

Ben ilk partı izledim.2.parta geçmeden yorum yapmak istedim.Kesinlikle izleyin…

13-10-2018
İlyas Kiçialp

KÖTÜ. bence boşuna izlemeyin boşuna zaman kaybettim

14-10-2018
Kani Köktan

beş para etmez bir flim yorunlarınızla iyi diyerek insanları kandırmayın

15-10-2018
Öğe Tin

keyifli vakit geçireceğiniz güzel bir filmdi

16-10-2018
Zühdü Akbaşak

site çok güzel..benim ricam, seri filmleri bir yerde bulabilir miyiz.mesela animasyonları açtığımda , atıyorum..buz devrinin sadece 3.’sü var..1-2-3 hepsini aynı alanda göremez miyiz.oyuncak hikayesi mesela,animasyonlarda 3.’sü var ama ben bu filmin 2.’sini izlemedim.1-2-3 aynı alanda olsa harika olur..

19-10-2018
Kâşif Kişi

bu ne böyle dizi gibi yapmaya başladılar.10 dakika olacak mevzuyla film yapmışlar

22-10-2018

En çok izlenenler

Captive 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Suç

The Assignment – Tomboy 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.5 /10

Kategori: Suç

Maigret Sets a Trap 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Suç

Anti-Sosyal – Anti-Social 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler