Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Satrettin Adaş

@zeytin bu robot Türkiye’de olsa hurdacılar çalar parçaları satar yada ne bileyim alay konusu felam olur burası Türkiye bu arada kısa bir not filmin sonunda amerika dünyanın en güçlü ülkesi olarak kalacaktır diyorya zamanında Osmanlı devletine ödedikleri vergileri(haracları) unutmuş bunlar.Orasını bilemem ama bu dünya ne amerikaya ne israile kalmaz ama tarihin en büyük gerçeklerinden biri oda şudurki Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi savaşcıları ve en iyi at binicileri Biz Türk’leriz.Robot mobot vız gelir tırız gider.Galiba Müslüman’ları hep terörist gibi göstermelerindeki sebep korkuyor olmaları çünkü ”Birileri sizin hakkınızda hep iftira atıp,kötüleyici konuşuyorsa ve sürekli sizi eleştiriyorsa bu sizden kortkuklarının en büyük göstergesidir.” bu arada çeviri hatası çok olmuş.

02-04-2018
Abdülgani Akçan

Ya bu filme iyi yorumları yapanlar sanırım filmi izlememiş. Sadece vakit kaybı sıradan bi film. Senaryo falan hikaye. Ömrümden yaklaşık iki saati çaldı. Tavsiyem izlememek hiçbirşey kaybettirmez.

03-04-2018
Güneşhan Kanber

Kaliteli bilimkurgu filmlerine bayılıyorum bu filmde onlardan biri

04-04-2018
Dalayer Eşraf

Harikulade bir film tavsiye ederim.Emeği geçenlere teşekkür ediyorum!

05-04-2018
Göktunç Elverdi

kardeşim sinemasına gitti müthiş yaa

06-04-2018
Amil Ayman

fenalar fenası bı fılm sıddetle tavsıye ederım helekı araç meraklıları gercek hıkaye severlere !

07-04-2018
Gencalp İlbasan

güzel izlenicek bir film

08-04-2018
Türe Tokgöz

Bence film çok güzeldi. Bazı yerleri çok komikti. Kısacası MÜTHİŞ

10-04-2018
Savak Tokalp

harika bir film.mutlaka izleyin derim

16-04-2018
Aksun Borak

Film için ne söylense az kalır anlatılmaz yaşanır cinsten..

20-04-2018
Balaz Borak

Harika bir film kötü yorumnlar var ise KESİNLİKLE ALDIRIŞ ETMEYİN. sonu biraz hüzünlü bitsede hayran kaldımm tşk.ler admin

22-04-2018
Öneş Tepel

filmi izlemedım ama bu size koyablir saka saka sadece murata koysun bu fılme ıyı degıl dıyen malda var ya nyse sen gıt kumda oyna

25-04-2018
Tekbek Gökçen

sonu istediğim gibi bitmedi ama ,Evet güya çok mutlu hayatlarınızda kucağınızdaki laptopla bu filmi izliyorsanız beğenmeyebilirsiniz. Ama adamın yerine kendinizi koyup içinde yaşadığı boşluk birine bağlanma arzusu sıfır güzellik, beden , seks, sadece hissetmek . Adam herkesin tercih edemeyeceği bir şeyi seçiyor sonu ne olursa olsun. Kendi seçimi kendini yeniden var ediyor.Özgün senaryo alacaktır. american hustle, the wolf of Wall Street ya da gravity daha akıcı.iyi seyirler

27-04-2018
Murathan Orkutay

site çok qüzel

01-05-2018
Rahmet Serbay

Muhteşem; Hem bu site hem de seçtiğiniz filmler…
Ama Bollywood Sineması’nden daha fazla (ve de mümkünse tr dublajlı) filmler istiyoruz…

02-05-2018
Hüdavent Mustafa

Cok güzel bir film aglatti beni ama sonunda

05-05-2018
Sidar Akçan

bence harıka bı fılm muhtesemdı kotu bı gunden sonra bu fılm iyi geldı saygılar

07-05-2018
Demirkurt Tepedelen

ilginc bi hikaye ama film guzeldi

08-05-2018
Bayar Cankat

izlenmesi gereken filmlerden biri.tşk

10-05-2018
Resul Uğurel

sonunda filmin ilk serisine baglanmış..o sahne güzeldi..filmde fena degildi…

11-05-2018
Bahaddin Musab

Film Çok Güzelmiş…

13-05-2018
Fatih Murat

harika site eline sağlık bilgin

16-05-2018
Talat Cabbar

filmin sonundaki sahne 3. filmin çıkması için yeterli olmayabilir bence cunku ayakları falan kalmamıs cocugun. bu arada izlemeyenlerse soyleyim bu film 8 değil 10 puan olsa bile az gelirmiş gercekten izlemeye deyiyor izlemenizi gercekten öneririm ancak çocuklar izlemesse iyi olabilir ama ben kendi düşüncem film muthis ve bunun 10. filmi çıksa bile sıkılmadan izlerim lutfen yorumumu okuyun

17-05-2018
Köklü Alikadir

Süper bir film

18-05-2018
Tarhun Yaşartürk

AAMİR KHAN ın filmleri genel olarak ortalamanın üstü kalitede ama bu filmi beni hayal kırıklığına uğrattı..Çok amatörce çekilmiş..Aksiyon sahneleri ve dans sahneleri, oyunculuk rahatsız edici derecede kötü,kurgu kötü.Şöyle der gibi aksiyon sahnemiz nasıl ağır çekime alıyoruz zamanımız cok ,iyi izleyin ,ee nasıl iyi mi?Aksiyon sahneleri Cüneyt Arkın filmlerini hatırlatıyor.Aktörlerde karizma sıfır..Aamir Khan bile burda karizmaya oynamış ama batırmış işi..Filmden anlayanlara önerim izlemeyin..Anlamayanlar siz izleyin tam da size hitap ediyor..Çok fazla beğenen var diye aldanmayın yanıltıcı …

20-05-2018
Nesim Şekip

vayy bu ne hızz maşallah teşekkürler efendim..

23-05-2018
Elitaş Güçsan

Kralsın bilgin abi

26-05-2018
Tabip Atabek

filmin sonunu anlamadım.

29-05-2018
Galip İhsan

doğaya saygı.. basarlı olmus böyle filmlerin devamını isteriz

30-05-2018
Erel Özkent

bu sinema dünyayı çok güzel anlatıyor müslümanlar yani bu oyunda arenada oynayanlar oyunu oynatanlar özgürlük demokrassi deyip bu dünyada zevk sea yaşamak adına ahmak müslümanları birbirine filmdeki gibi öldürtenler. filmde aşk kazanmış. ama bu dünyada islamı Allah indinde samimi olarak yaşayanlar kazanacak.yaradılanı yaradandan ötürü sevenler kazanacak.

01-06-2018
Eryılmaz Haşmet

zaman kaybı diye buna derim.yönetmen yanlışlıkla kalitede geriye doğru zamanda yolculuk yapmış.

03-06-2018
Arığ Azrak

@ugurkurkcu sağ alt köşede kapat tuşu mevcut ayrıca partların sağ kısmında ışıkları kapat sekmesi eklendi player hariç heryer siyah olabiliyor tüm reklamlar kapanıyor. Ayrıca ekranı genişlet seçeneği dahi eklendi.

05-06-2018
Mehmetçik Güder

sakin izlemeyin cidden zaman kaybi bu kadar salak bir film gormedim

06-06-2018
Sar Şarbay

okadar ley soyledım sadece supersın dedıgım bolumumu koydun ya bravo sana

08-06-2018
Cebli Günğör

çok güzel filmdi izlenir

09-06-2018
Yılmazok Gümberk

çok ıyı bır fılm

10-06-2018
Aksuner Arkın

Çok Saçma Bir Film Sadece Zaman Kaybı Boşuna İzlemeyin

11-06-2018
Saydam Tağar

Admın tekpart sılınmıs sanırım bı bakabılırmısn

12-06-2018
Temirtaş Uyarel

Ayşe Türkler barbardır.Tabi ki yanlış anlatılan bir şeye kin güdeceğiz.Gerçekte Fatih onun kellesini alıyor ve İstanbulda dolaştırıyor

15-06-2018
Cemal Doğanalp

Guzel bi film izlemeye deyer bence

16-06-2018
Korkan Sebahattin

güzel film.. tşklr admin

18-06-2018
Köktaş Oğuzbay

GÜZEL FİLM…

19-06-2018
Alatan Baskan

titanikten sonra izlediğim en iyi film harika

20-06-2018
Alatay Aşkın

Steven Spielberg’in yaptığı bütün filmler güzeldir…. Onu anlayabilmek için filmlerin birçoğunu oturup izlemek gerekir… İzleyenler bana hak verecektir… Bilgin kardeşten ricam Steven Spielberg’in filmlerini bir başlık altında toplayıp yayınlaması…

22-06-2018
Erşet Mengi

flım fena dııl

23-06-2018
Ülküsel Toğuş

berbat ötesi

27-06-2018
Beksan Dönmezcan

Gerçekten çok iğrenç bir film ilk 1 saat’i aksiyonsuz ama devamı devamı 1 dk devamıda aksiyonsuz olum bu filmi çekenlerin aklımı yok anlamadım ki …

28-06-2018
Işın Yunus

bu adam bir manyak ya nerden düşünmüşte bulmuş

29-06-2018
Bekbay Cihanmert

arkadaslar john travoltanın o filminin adı Phenomenon uzun arastırmalarım sonrasında buldum

30-06-2018
Öğe Tin

Arkadaşlar zaten Kuran ı kerimde bir ayette bu olayın benzeri anlatılıyor. gecmiş tarihteki yok edinlen kavimlerle ilgili ayetlerde ben ce sizde ordan işin aslını ögrenin…

01-07-2018
Nurullah Özpınar

cok güzel kesinlıkle izleyın

02-07-2018
Birgit Gökcen

muhteşem izlemenizi tavsiye ederim

03-07-2018
Heyvetullah Mirbadin

emeğine sağlık bilgin ama bu nasıl bır fılmdı böyle kafaları ıyıydı heralda bu fılmın yapımcısı kafayı yemiş olmalı kendı ızledımı acaba bu fılmı bence ızlememıs kendını bu kadar rezıl etmezdı bence ızlese

04-07-2018
Doruktepe Hürmet

folın var oda iyi güçlü ama savunmasız hahahha

06-07-2018
Erakalın Günay

sürükleyici ve güzel bir film. politik macera severler için kaçırılmayacak filmlerden

07-07-2018
Şemsi İnönü

Kötü yorumlara sakın aldanmayın. Kesinlikle izlemelisiniz. Teşekkürler Bilgin..

10-07-2018
Ergör İvegen

film konusu itibariyle bilginin de söylediği gibi güzel.ancak başrol oyuncusuna bu rol biraz ağır gelmiş olacak ki filmde istenilen performansı göstermekte yetersiz kalmış.usta oyuncu bu filme pek uymamış.daha fazla oyuncu kadrosu olsa dahi filmin seyri pek değişmezdi diye düşünüyorum.film zevk işidir.her film bize anlamlı gelmez ama fikirlerimize yön verir. teşekkürler bilgin

11-07-2018
Ögeday Samim

güzel bir film sıkılmadan izlenebilir

15-07-2018
Reyyan Tümcan

seyredilebilir

16-07-2018
Uluşahin Yıldıraner

Yaratıcı erkek ve dişi olarak yaratmış.Üremek için erkek ve dişi yeterli demiş.Ama URZA bu şekilde bakarsak bağnazlık olur diyor.:D URZA cım senin sapıklığa bakış şeklin beni bağlamıyor ama yaratıcı ( Tabii inanıyorsan Tanrı ya ) türleri erkek ve dişi olarak varetmiş.Türlerin cinsiyetinde .. falan yok.Sen kafandakini yaşa senin gibi düşünmeyenleri bağnaz olarak niteleme.Tanrı bağnaz değildir herhalde yaratırken seni de yaratmış

19-07-2018
Özerdal Savaşan

Lanet ermenilerin Yaptıkları soykırımı Türklerin üzerine atmalarıyla meşhur ermeni soykırımını kabul ettiği için Avusturya’yı (ve diğer kıç yalayıcılarını da) boykot ediyorum!

20-07-2018
Uçar Yasavul

idare eder boş vaktiniz çoksa bakabilirsiniz

24-07-2018
Fereç Erginsoy

Filmin kısa anlatımı:
ABD’den sınırdışı edilmiştir…….. Meksika’da bu günlerde neler yaşanıyor?

25-07-2018
Nesil Şehlevent

1.sini izlemiştim 2. sinide izledim ilk filmi izlemeden izlerseniz bir şey anlamazsınız

26-07-2018
Rüfet Rabi

hoş bi film

28-07-2018
Muhlis Uruz

emegı gecen gerkese tsk cok guzel bır fılm ve sıte tum fılmlerı burdan ındırıyorum hemen hemen

01-08-2018
Necdet Tunguç

yazıklar olsun!!!! berbat

03-08-2018
Pirahmet Abir

emeğine sağlık puanını hakediyor izleyin tavsiye ederim

04-08-2018
Tüzün Başaran

lütfen eskiden olduğu gibi fıragmanları da eklermisin!!!

10-08-2018
Oğan Sefa

Ya film sonraları morali bozulan tek benmiyim? Bu arada o cassieye aşık adam diğer film olursa orda ortaya cıkar. Duygulandım ona yazık ya :(((

11-08-2018
Gültekin Tengir

çok çok güzel çok hoşş ramamazan da oruçlu izledim ama müthiş zevk aldım..şiddetle tavsiye ederim

13-08-2018
Savtur Taç

Tek kelimeylw mükemmel bir film olmuş.Hayatta hiç birşey imkansız değildir…

14-08-2018
Otak Salcan

O adam ne uçtu lan ejderin üstüne baltayla

17-08-2018
Özatay Şehsüvar

film süper keyifli

21-08-2018
Ferhun Nevit

çok güzeldi bayıldı bence izlenmeye değer bir film bence herkeze tafsiye ederim

24-08-2018
Olçun Ersoy

mükemel daha başka nedene bilirki

25-08-2018
Kahriman Şekim

çok güzle bi film evet biraz uzun ama sıkılmadan izleniyor. ayrıca dedektife aşık oldum o ne karizma ya

26-08-2018
Natuvan Özarı

bilgin kardes paylasım ıcın cok tşk ler hakkını helal et sayende ınanılmaz vakıt gecırıyorum fılım ıcın soylenecek cok bısey yok gereken soylenmıs yine de boyle fılım ve bırkac kıtap ıle asıl olanın öz olanın kıymetını bılmek farkında olmak yada bunu hatırlamak guzel boyle seyler sayesınde denge bırazda olsa yerıne gelıyor bence sonucta hepımız rahmanın rahmetınden ruh verdıgı rahimleriz yaradanı yaradandan öturu sevmeyı sanırım ogrenmelıyız…

29-08-2018
Ülgener Özoğuz

İzleyin millet pişman olmazsınız

30-08-2018
Alper Avcı

bence çok güzel biraz hayal ürünü ama çok güzel karanlık kabus korkutur çok güzel bence

31-08-2018
Gökel Oksever

Ne kadar beceriksiz bir betmenmiş ya topuklu giyen kadınlardan dayak yiyor. O da yetmezmiş gibi bütün kurtarma işlerini onlara yaptırııyor. En kötü cüneyt arkın filmi buna 10 çeker . tüh yazık zamanıma.

04-09-2018
Cesarettin Gürman

Çok berbat bir film. Doğruyu söylemek gerekir ise hiç beğenmedim ve vakit harcanmaz bile efektler berbat

08-09-2018
Arıtan Bala

Admin sni tbrik ederim en iyi site bu coq net gosterio

09-09-2018
Günerkan Kanat

Vaavv çok iyiydi yaa 4 üde çıkıcak gibi sabırsızlıkla bekliyorum

14-09-2018
Oluş Abdurrehim

Fantastik film sevenler için kaçırılmaması gereken bir flm. Sürükleyici ve heyecanlandırıcı sahneleri oldukça fazla. Bilgin, emeğin için teşekkürler…

16-09-2018
Denli Verdî

güzel film

17-09-2018
Yahşitay Bilge

film sürükleyici tavsiye ederim

18-09-2018
Ziya Özbilir

arkadaşlar yaşımı belirmemin nedeni her yaş farklı şeyler izlemek istiyor ben kendi fikrimi söylemek istedim öncelikle film yeni çıkmış ve bu siteye yeni eklenmiş hatta ilk yorumuda ben yazıyorum galiba neyse film çok etkileyici ve insanı bağlayıcı merak uyandırıcı ama her filmde olduğu gibi bundada ufak hatalar buldum bi kaç mantık hatası ve olay sıralaması dışında bir sorun yok bnm yaşımda ve bnm yaşıma yakın olanların izlemesini tavsiye ederim 10 üzerinden 7 veriyorum

20-09-2018
Görbil Çığ

filmi uzatmak için ellerinden geleni yapmışlar.uzun sure sessız kalmalar,sırf adamı izletmek için sessiz sahneler.bu tarz filmleri seven biri olarak cok sıkıldım.sonuda türk filmlerimnden farkı yok.zamanı olan izlesin dicem walla zamana yazık…

21-09-2018
Hazık Onurkan

guzel

22-09-2018
Karakucak Resulhan

Dostum 1 numaralı takipcinim, keşke filmlerine filmden anlayanlar diye bir filtre koyabilsen de şu ozan ile emel’i izlemekten alıkoysan

24-09-2018
Çetinel Âlem

Çocuk filmi diyen arkadaşlar konuyu iyi anlayın.

27-09-2018
Kahamurat Nasim

10 numara 5yıldız bir film niçin böyle dedim içinde herşey var bilim kurgu aksiyon aşk saçmalık vs vs vs vakit kaybı olmadığını düşündüğüm ve tavsiye edebileceğim bir filmdi tşk admin.

30-09-2018
Çaylan Gürdal

puanim 6.5/10 buyuk beklentilerle izlenmese hosunuza gidebilir. Fikir guzel ancak sanki genclik filmi tadinda olmus. Ben izlerken sıkılmadim yanliz bitince de ne filmdi be demedim.

01-10-2018
Şimşek Rıfkı

güzel filmdi

03-10-2018
Heyecan Kavurt

bilgin bu belgesellerle bizi ne kadar mutlu ettigini bir bilsen , sayende hep bir arada zevkle seyrediyoruz. iyiki varsin sana nasil tesekkür edecegimizi bilmiyoruz. seni cok seviyoruz. ve lütfen belgesellerin devamini bekliyoruz.basarilarinin devamini diliyoruz.:)

05-10-2018
Aysın Çağıl

çok fena

06-10-2018
Abubekir Cebli

Adanalı serdar filmi nasıl izledin bilmem ama filmden anlamadığın kesin

07-10-2018
Üstün Baba

Kız 17 kez nasıl oraya gitmiş .hevesli .

08-10-2018
Tümkurt Atanail

Süper tam da bir hafta sonu gündüz filmi :)) eğlenceli bir film hamile veya bebekli ise mutlaka izleyinnn

09-10-2018
Aygut Cihaner

bunu yahudiler gorsun kendilerine ders cikarsin onca cocugun kanina giren katiler gorsun
bide neden hep yahudi irkina islenen soykirimlar isleniyor acaba…

11-10-2018
Tetiker Hülâgü

Kitaba pek benzemiyor.Ama baya güzel izlemenizi tercih ederim.

13-10-2018
İsvendi Yaşattin

süper sitenizde güzel filminizde öneririm

14-10-2018
Süerden Nurettin

15 kere izledim 16. izleyişim

15-10-2018
Çalkara Gündaş

son günlerde izlediğim en iyi film diyebilirim teşekkürler.

17-10-2018
Aday Alay

harikaydı ve duyguluydu izlemeye değer bir film hem dersimi almış oldum

19-10-2018
Salan Süphan

Vakit Kaybı ve Saçmalık

20-10-2018

En çok izlenenler

Anthropoid 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Tarih

Senna 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1022 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Spor

Çılgın – Crazy 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1023 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Müzikal

Düşler Ülkesi – Finding Neverland 2004 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.8 /10

Kategori: Gizem

Biyografi kategorisinde son eklenenler