Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Akel Anıt

uzun zamandır izlediğim en güzel filmdi… eeee aşk işte böyle bişey… bir de aşk yok derler… bana bu adamı getirin… bu adam bana gelecek arkadaş!!! :)))) 10 üzerinden 100 verdim… izlenecek güzel bir film… insanı sürükleyebiliyor, sıkmıyor… öğretici, duygusal heyecanlı bir filmdi arkadaşlar izlemeyen kalmasın … teşekkürler ADMIN… bana bunlarla gel… :)))

25-02-2018
Esedullah Hatim

çok basit bir film

26-02-2018
Daldal Hayrullah

muhteşemdi izleyin felsefesi olan..çok tşk ederim..

28-02-2018
Evrim Müştehir

süper bi filim zaten bu sonu ii le biten filimleri çok seviyom.

01-03-2018
Ortan Taştan

10/8

03-03-2018
Delil Messud

@ SİBEL son cümlen için izlenir

04-03-2018
Tuğser Tuğser

başarılı film

06-03-2018
Üstay Tebrik

Film güzel ama görüntü kalitesi film eski oldugu için bozulmuş onu düzeltirseniz daha akıcı ve sürükleyici olabilir yinede emeginize saglık.

07-03-2018
Targan Uçkara

ya lütfen daha önce eklenen filmleri iki üç defa eklemeyin…ve bu arada filmi sakın izlemeyin anlamak için profesör olmak bile yetmiyor sonu çok karışık…

08-03-2018
Memili Pirahmet

Böyle bir filme böyle bir son gitmemiş bence. Sıkılmadan izledim ama sonu hiç umdugum gibi bitmedi daha doğrusu saçma bitti.

09-03-2018
Atasoy Candan

tek kelimeyle süper

10-03-2018
Oruç Güngördü

Şu çoluk çocuğun yaptığı beş para etmez yorumlardan gına geldi.Beyni olmayan sadece okuma yazma öğrenebilen yaratıklar bile yorum yazıyor.Hele seyretmeyin kaçın 10 üzerinden 1 veren kişiliksizler artık yeter sizin yorumlarınıza inanın ihtiyaç yok.Hatta varlığınıza bile dünyanın ihtiyacı yok.Ben seyrettim ve burda kaçın beğenmedim beş para etmez diye yorum yapanların kendilerine ve dünya alemdeki tüm tanıdıklarına bildiğim her küfrü ettim.Bundan sonra yorum yazarken en azından suçu günahı olmayan sevdiklerinizi düşünün bari onlara küfrettirmeyin.

12-03-2018
Ayvas Erdar

bu filmin kücükken oyunu vardı la

16-03-2018
Ergenekon İltemür

başkalarını bilmem ama ben pek begenmedim tavsiye etmiyorum arkadaşlar

18-03-2018
Tuğsavul Yağınalp

filme puanım 10 üzerinden 5.4 aksiyon olması gerektiği kadar iyi değil. Espiriler kalitesiz ve oyuncular berbat oynamış. Duyguları aktamamışlar.

20-03-2018
Suay Tarhun

film fevkalade senaryo falan ama o karı olmiceydi yaw akikokaka

21-03-2018
Aleksey Hamet

zaman makinası yok bu kez ev var.bilim-kurgu olarak çok değişik işlenmiş güzel film.ayrıca korku gerilim herşey var filmde herkese tavsıye ederım

23-03-2018
Ünsever Uğurol

adamın son noktasısın sen bilgin ekleyen ellerin dert görmesin

29-03-2018
Nakip Örskan

hay sizin filminize size bu ne ya filmi bukadar berabat hale getirmek için ne yaptınız nasıl becerdiniz

02-04-2018
Serdaç Zhamshitbek

Filmi kesinlikle oneriyorum

08-04-2018
Zorlu Dilder

bu filmi televizyonda annemle izledim

10-04-2018
Daylan Daylan

Beş para etmez saçma sapan bir film işte Zevk Meselesi dedikleri şey bu olsa gerek ne konu var ne kurgu var ne komedi var çekimler absürt Ali ALtay ne kadar berbat bir film yaptığını anlamışki çoğu sinemada ne reklam nede tanıtımını gördüm

11-04-2018
Serper Zuhat

çok başarılı film sitesi .özellikle korku filmi severim ve 2o gündür devamlı buranın bağımlısı oldum.tşkler bilgin.bütün partlar çalışıyo.

18-04-2018
Serkan Tangüç

ya kardeş bu 1 le aynı 1 i izledim 2 yi izliyodum hersey aymı yanlısınız var

25-04-2018
Özarkın Sarıer

sadece seyredin
mükemmel ötesi japonlar bu işi biliyor bu bi animasyondan öte sahnelere sahip her karesine kadar kaliteli film

02-05-2018
Baturalp Cangür

on numara yolda geçmiş diye yorum önemli ollan filmin masrafı deyil o anı yaşatmak tek kelimey le süper

05-05-2018
Edgüer Ergün

Şimdiye kadar seyrettiğim en muhteşem film

08-05-2018
Saydam Tolunay

güzel film emeginize sağlık admin…

09-05-2018
Tanrıöver Yaltıray

süper ya 10

11-05-2018
Şenalp Zaman

megaa sen ne menem şeysin..bütün amir khan filmlerini izlemiş hepsini kötülemişsin..madem adamı beğenmiyorsun niye izliyorsun… çok cahilsin keşke….

14-05-2018
Nevri Şener

Selam Admin..siteni takdire şayan buluyorum dost arkadaşlarıma tavsiye ediyorum..Allah razı olsun emeği gecenlere..güzel filmleriniznden birini izlemeyi daha sevdik..Eyvallah..başarılarınızın devamını dilerim..

15-05-2018
Közcan Oğuzhan

Aman tanrım bu nasıl film ya… ezber bozan bir film.. arkadaşlar defalarca izlenecek bir film ..çok başarılı hele müzikleri müthiş… 720p farkı teşekkürler admin..

17-05-2018
Yavuzer Ceben

Hiç de güzel bir film değilmiş. Zaman kaybı bence.

22-05-2018
Curabey Halid

çok ucuz kurtulduk

23-05-2018
Rayet Tankan

düşük bütceyle basit kurgulu bir film cekilmesede olurmuş

24-05-2018
Cantez Dilmaç

güzel bir film Jason renk katmış. tek kusuru konusu biraz dar o kadar ımd puanı 6 ola bilirdi

25-05-2018
Erkılıç Duruöz

Birde 3. Dünya Savaşı çıktı son sahnede, millet nükleerler ile birbirlerini vurdular.
+ 1 de Finlandiya ya helal olsun, sözünün eriymiş

28-05-2018
Sabar Arış

teşekkürler harika bir filmdi izleyince yazamamıştım.

29-05-2018
Onbulak Taptuk

Mezarına tüküreceğim tarzı intikam filmi.İzlenebilir düzeyde çok birşey beklemeyin.

30-05-2018
Dolay Giray

10 numara hem cocuklar için hem yetişkinler için

31-05-2018
Hadi Peyami

bilgin saol bu güzel filmi sinamaya gitmeden izlettin

01-06-2018
Hafit Pirhasan

Ilk defa bu siteyi tıkladım ve iyiki tıklamışım eline saglk admin gercekten güzel bir animasyon olmus arkadaslar bende yorumlara bakarak izleyenlerdenim bu defa bakmadım iyiki filmi ozledikten sonra bakmışım izleyin cok güzel iyi seyirler herkese

03-06-2018
Dülger İşmen

ayıracağınız bir iki saate değer de artar bile

04-06-2018
Atilla Cankoç

Harıka otesı. Kesın ızleyın

06-06-2018
Behsat Kamiren

kamil zaten beğen beğenme tuşu var sağda tarzsın tarz değilsin gibi

07-06-2018
Uyguner Alis

güzel bir film olabilirdi tabii yaşım 10 ile 15 yaş arasında olan bir kız olsaydım.

08-06-2018
Özgebay Tacal

çok iyiydi

09-06-2018
Taydemir Uluşahin

ilk kez bir filmi izledikten sonra yorumları okudum.

10-06-2018
Türel Tosun

hint film sektörünü ve kültürünü bilmeyenler elbette bu tarz filmlerde aradığını bulamayacaktır, çünkü bunları kendi kültürümüzle yorumluyoruz bu konuda doktora eğitimi yapan biri olarak söylüyorum bugün bolywood fil endüstrisi amerikan sinamasına kafa tutmaktadır bu durum fakirlik içinde yaşayan bu insanlara saygıyı gerektirir ve unutulmamalıdır ki, benim adım khan, her çoçuk özeldir,üç idiot, fenaa, yağmurdan önce yağmurdan sonra gibi oskarlık filmler yine bolywood sinemasının ürünüdür, bu filme gelince ashay kumar ve imran kahnın altında bir film ama her ünlü aktör yada aktrisin dönem dönem bu tür düşük seviye filmleri olur, herkese saygılar, iyi seyirler, sevgili dostum bilgine ve ekibine uğraşları için teşekkürler

11-06-2018
Erandaç Kamber

Hayatta beğendiğim veya beğenmediğim filmlere yorum atmam ama bu nedir arkadaş bu kadar gereksiz saçma sapan bir film izlemedim ben hayatımda boşuna izlemeyin hayatınızdan 1.5 saat çalıyor bu film

14-06-2018
Yunis Yunis

Çok değerli bilgin kardeşim öncelikle sana teşekkür etmek istiyorum bu sayfayı kurduğun için sayende izleyemediğimiz filmleri izliyoruz benim sana bir sorum olacak acaba paranormal activity 4’ü ne zaman yükleyeceksin

15-06-2018
Ruhsat Sonbay

yorumlara aldırış etme güzel film asla zaman kaybı falan değil üstelik bu butceyle cekılebılcek en guzel fılmı cekmısler dıye bılırım..

18-06-2018
Serdal Tunçalp

Osmanlı Devletinin ne kadar güçlü olduğunu bu filmdede görmüş olduk. Hayal dünyası bir başka tabi

20-06-2018
Sanlı Şanlıbay

Filmi beğenerek ekledim..Herkese iyi Seyirler dilerim.

21-06-2018
Memiş Üzer

teşekkür ederiz

22-06-2018
Onul Abduş

SEYRETMEYE DEĞER ÇOK GÜZEL BİR FİLM….

23-06-2018
Kırman Özarda

vizyona girmeden once çoğu kişinin önyargısına maruz kalmış bir film ki ben de kötü olur diye düşünmüştüm ama HARİKA BİR FİLM. Sadece Aamir için bile izlenir

25-06-2018
Mühreli Şafii

coook guzel bir film… sonu baska turlu olsaydi haksizlik olurdu bence.boyle olmasi daha iyi oldu =)

26-06-2018
Sadat Uğurkan

Filmde gerçekten çok ağladığım kısımlar oldu.Ne olursa olsun vazgeçmememiz lazım.Mutlaka bir çözüm yolu vardır.Gerçek bir hikayeden alınmasıda beni çok etkiledi.Umarım izlersiniz.Tavsiye ediyorum.Çok güzel bir film.

27-06-2018
Güngörbey Çin

Film çok ilginç,beğendim.Fakat sonunu biraz daha iyi yapabilirlerdi.

28-06-2018
Erbaş Günerkan

guzel film tesekkurler admin

30-06-2018
Bahşı Çarman

Keşke türkçe alt yazılısını izlemeseydim :/

01-07-2018
Poyraz Tanalp

Harika ötesi bir film eğer bir puanlama olsaydı 10 üzerinden 10 verirdim. Harika bir kurgu ve mantık üzerine kurulmuş helal sana Tom Hanks

03-07-2018
Boysan Erokay

spiderman 1 in senaryosu ile birebir olmasada aynı fakat oyuncular farklı mantıklı bir şekilde gözlemlersek filmden zevk alamadım

05-07-2018
Deniz Ülküdeş

cok cok cok guzel

07-07-2018
Orgünalp Saka

@erciyes tekrar kontrol ettim açılıyor tarayıcını değiştirsen yada güncelelrsen sıkıntı yaşamazsın sanırım Teşekkürler.

13-07-2018
Feyyaz Naci

filmleri kötü yorum yazan arkadaşlar bu siteyi terk etsin yada çenenelerini kapasın ))))))))))

14-07-2018
Ügü Ünsoy

harika filmdi teşekkürler.

18-07-2018
Akdemir Ayman

cok ama cok sacma film tamamen Zaman kaybi

19-07-2018
Enç İleri

Film küfürlü demişsiniz yaa zaten filmin normal konuşmaları onlar. Gerçekçilik katan zaten filmin böyle aynı şekilde altyazıya aktarılması. siz gerçek hayatta böyle şeylerle karşılaşsanız Lanet olsun veya kahretsin mi dersiniz ? mübarek aylarda bile demezsiniz direk küfür edersiniz.

20-07-2018
Özbatu Sarpkoç

Sağlam senaryo ya sahip film izlerim,hapishane filmlerini severim diyorsanız izleyin.Bence çok iyi bir film akıcı,devamlılık var, hatta bi yerde karısının ölüm haberini alınca ağlatıcak gibi oluyor…

21-07-2018
Sefer Oğul

harika bir film gerçekten. İzleyin…

23-07-2018
Acabey Akgündüz

İlk cıktıgında izlemistim, tavsiye ederim aksiyon dolu bir film.

24-07-2018
Akçınar Benazir

Anca filmde ezerler

25-07-2018
Devriş Hasangazi

Ne Faşist bi milletiz yaaa hakkaten yok kadının taçı yok bize ne demek istemişler yok nasıl yaniymiş komiksiniz bu arada Cem denilen çocuğa aşık oldum

26-07-2018
Seyfi Vergi

ilk başta saçma sapan diye izlememiştim sora izledim ilk serisini devamı geldi bağımlısı oldum şimdiye kadarki en iyi film serilerinden diyebilirim

28-07-2018
Alpsü Baykul

mükemmel..

30-07-2018
Tekinalp Usbay

içi boş bir film

04-08-2018
Berkal Cündullah

İlk iki filmi izlediyseniz zaten bunu da izlersiniz diye düşünüyorum. Ben ilk filmi pek beğenmemiştim, iki fena değildi, bu da öyle! Günümüzün gözde genç oyuncularının yanına birkaç usta katılarak güzel bir kadro yakalanmış ama bir açlık oyunlarının verdiği hazzı vermiyor bence…

07-08-2018
Özali Sirri

Çok güzel çok başarılı arşive aldıgım filmlerden

11-08-2018
Bilmen Ercüment

film mükemmel izleyin

12-08-2018
Musaddık Ortak

FİLM FENA DEĞİL. CAST AWAY HAVASI VAR, MÜZİK HARİKA

14-08-2018
Onurseven Tekol

Robert De Niro… Adam yürüsün be onu seyredeyim. Yine çok iyi bir filmi. İzlemeye değer, izlemezseniz güzel bir film kaçırırsınız…

15-08-2018
Alburak Ataç

Arkadaşlar filmi izledikten sonra spoiler vermeyin yani film içerisinde neler olduğundan bahsetmeyin, iyi, kötü, zaman kaybı gibi yorumlar yapın sadece, küfrediyorum spoiler içerikli msj görünce.
Bilgin spoiler kontrolü yapmalısın, yaptırmalısın ya da yorum atanlara spoilerlarını kapatacak bi spoiler kodu koymalısın buraya ki yorum yazan kullansın. Aksi takdirde ben ne olacağını biliyorsam niye izliyorum bu filmi değil mi?

16-08-2018

En çok izlenenler

Colonia 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Tarih

Süpriz Baba – The Switch 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Romantik

Gizli Güzellik – Collateral Beauty 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Romantik

Aşkın Seçimi – The Choice 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Romantik

Yol Hikayesi – Voir La Mer 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler