Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Yağızhan Betik

Film Gercekten harika. Arkadaslar bu güzel deil diyen bazı arkadaslar mahsustan yapıyor.film cok güzel cok begendim sizde filmleri izleyin sizin zevkiniz ayrıdır.

25-02-2018
Çağdan Görgen

sonunda doğru seçimi yapıyor ama en iyisini kaptı

26-02-2018
Atalmış Başkara

bence de filmlerin sıralamasını yanşıl yapmışlar ama böylede güzel çünkü bu haliyle daha esrarengiz olmuş

28-02-2018
Saylan Talaykurt

BU ADAMIN FİLMLERİNE BAYILIYORUM. COK FENA AĞLATTI BENİ HER ZAMANKİ GİBİ. HALA DAHA CIKAMADIM ETKISINDEN COK FENA.İZLEYİN SAYILI GÜZEL FİLMLERDEN.

01-03-2018
Çokman Hasanalp

izlediğim en iyi askeri filmlerden biri sonunda çok duygulandım

03-03-2018
Beytüllah Korkmazalp

İtalyan muhasebeciyi banyoya attığı sahnede telefonu ters tutuyor. Nasıl oldu da kimseler fark etmemiş.

04-03-2018
Arkan Balaz

BEN GENELDE YORUM YAPMAM FİLM KÖTÜ OLMADIKÇA………AMA ALAH AŞKINA BU FİLMİN NERESİ İYİ YAA…ZAMAN KAYBI BİLE DEĞİL…..ÇOK KÖTÜÜ ÇOOOOOKK

06-03-2018
Gülertan Kadim

Taşıyıcı serisinin en REZİL’i

07-03-2018
Ökelik Telimer

dakika 130 dan sonra kısa bir görüntü var orayı da izlemeyi unutmayın

08-03-2018
Artuk Baranbilge

Oyunu oynmayanlar hemen belli oluyor.
PS3’ün en bomba oyunlarındandır.
Senaryosu ise şu âna kadar gördüğüm en müthiş oyunlardandır.
Meraklılarına da müjde vereyim, oyunun devamı olan Hellblade yolda

09-03-2018
Ilgım Çağtay

Bütün Partlar sorunsuz çalışmaktadır.. Eğer sizde açılmıyorsa sizde sorun vardır.. Videolarda yarıda kesilme oluyorsa yada başa dönüyorsa DNS ayarlarınızı otomatik yapın. Bu gibi dns leri kullanmayın 4.2.2.1 ve 8.8.8.8 yapmayın..

10-03-2018
Sâtı Tutkun

bilgin kardes biraz daha fazla genclık ve lise tarzı fılmler koysan super olcak.

12-03-2018
Özakan Tekebaş

Güzeldi

16-03-2018
Aksal Arısoy

filme kötü diyen arkadaşlar bi daha bilim kurgu izlemesin lütfen film güzel (inceyi görene)

18-03-2018
Şenal Tercan

20 yaşına geldim ama hala süperkahramanlara bayılıyorum film olarak en sevdiğim filmler fantastik filmlerdir ve en sevdiğim ise İron Man dir.Robert downey jr. oynuyor bir kere tartışmaya gerek yok tabiki izleyin

23-03-2018
Cihandide Donat

Sanki canlari sıkılmış hadi film çekelim demisler bi odanin icinde millet birbirini öldürüyor. Sacma amacsiz konu bütünlüğü olmayam bi film

27-03-2018
Yaltırak Yaltırak

yav mutiş yapmışlar

30-03-2018
Pusat Şükür

film gerçekten güzel ve etkileyici. ama bu filmi izledikten sonra insanın her önüne gelen afrikalıyı öldüresi geliyor. amerikalılar iyi insanlar, ötekiler değil teması işlenmiş maalesef…

03-04-2018
Sanaç Şahlan

Amerikan yapımı olsa 10 numara film dersiniz. Bence hintliler bu işi gayet iyi yapmaya başladılar. Efektlerde ve greenbox/bluebox çekimlerde biraz amatörlük var, birazda bahubalinin veya diğer kral adayının insanüstü güçlerin olması tad kaçırmış. Tek başına 1000 adamın arasına dalabilen var mı?

04-04-2018
Sirri Abdülmelik

Canımı sıktı uyuklattı.

05-04-2018
Muhammet Sahip

Böyle film olurmu ya adamlar gerçekten yapıyor 15 20 kere rahat baştan sona izledim tüm serisi geçerli bir saniyem sıkılarak geçmedi hiç ve o motorun hastasıyım ya :))

06-04-2018
Budunalp Çorak

bu filme çok güzel diğenlerin ruh sağlığından şüpe duyuyorum …wasattı resmennnnn

07-04-2018
Ulcay Elbek

buna genelde kızlar yorum atmış kesin kız filmi izlemicem:dd

10-04-2018
Teker Girgin

film gerçekten harika sonunda keşke bitmese diyeceksiniz.

12-04-2018
Rahmeti Tandoğmuş

Filmin sonu daha güzel bağlanabilirdi. Güzel film.

16-04-2018
Sabahattin Arış

film çok güzel. filmi izleyipte duygulanmayan yoktur herhalde .

17-04-2018
Raif Tanerk

film ortalama gidiyor. seriyi izleyenleri sıkmayacak bence.

18-04-2018
Savtunç Taç

Çok Güzell

20-04-2018
Berkal Çadır

Makul olan her türlü görüşe saygım sonsuz, ancak filmi takılmadan izleyip bir kez daha Sean Penn’in oyunculuğunun karşısında büyülenmek isterdim, pek sanmıyorum ama acaba benim nette mi sorun var biledim… neyse filmin dolması için ramazanın sonuna kadar bekleyeceğim galiba Sean Pean için değer:) çok yönlü müthiş bir oyuncu, birbirinden ilgisiz tüm karakterlerin hakkını sonuna dek veriyor..Şu an aklıma gelen “I am Sam” filmindeki “zeka engelli” rolü (ki bunun için aylarca zeka engelli dostlarımızla vakit geçirdiğini dile getirmiştir kendisi bir röportajda) “Milk” filminde “gay” rolü (ki güzel ülkemizde olsa insanı muhtemelen “topa” tutarlar:) ve bunlar gibi çok daha fazlası, uzun lafın kısası karakterleri yaşayan ve yaşatan ender oyunculardan birisi kendisi.

23-04-2018
Mehmet Üstek

Asla zaman kaybı değil filmin adın gördüğümde sıkılacağımı düşünmüştüm fakat soluksuz izledim…Pi’nin yaşamı tüm ödülleri kaptı ve bunu fazlasıyla haketti. Mutlaka izlemesiniz

24-04-2018
Server Yörük

bence film mütişti hem eğlenceli hem hüzünlü hemde izlenesi bir filmdi filmde emeği geçen herkese teşekkürler

25-04-2018
Hamdullah Karakucak

arkadaşlar berbat ama ilginç bir film diyebilirim adam duvardaki deliğe aşık oluyor nasıl bir senaryo nasıl bir ruh haliyle yazılmış anlamadım.Psikolojik travma geçiren bir adamın hikayesi.

01-05-2018
Sullhattin Akgündüz

hıc cıddıye almam kotu flım dıyenleri ama ılk defa haklı cıktılar cok berbat ve bır okadar da sacma

02-05-2018
Ağarantan Ağarantan

filmin ssenarisi cox zeifdi.baxmaq olar.ancaq filmde bir netice yoxdur.seriala cox benzeyir.

05-05-2018
Aycan Cazim

çok güzel *****

08-05-2018
Ercüment Seçen

Serinin en iyi bu bence arkadaşlar…

09-05-2018
Yıldıralp Gökbey

film güzel mi ? berbat mı? sadece şunu söyleyebilirim.bazı insanlar vardır çoğu kişinin aksine yaşlı insanlarla konuşmaktan,hikayelerini dinlemekten keyif alan.bu da onların seveceği türden bir yapıt.çoğu kişiye sıkıcı gelebilir ama ben çok sevdim:)

11-05-2018
Serdarbey Serdarbey

Spoiler_______
Onları tekrar yutma sahnesinde gerçekten müthiş inandırıcıydı ve bir o kadar iğrenç.
Güzel kurgu

12-05-2018
Erdoğmuş Erkmen

şunuda eklemek isterim reklamsız bir film sitesi kurduğunuz için teşekkürler…

14-05-2018
Artuk Bozbay

kesinlile süper ötesi bi film 2 kere izledim belli başlı filmlerden

15-05-2018
Deniztekin Üründü

Metafiziğe olan merakınız varsa tam izlenecek mükemmel bir film,sonuna kadar izlemeniz gerekli.
Çok büyük olasılıkla senaryo uzaylılarla iletişime geçenlerin yapacağı tarzdan.

17-05-2018
Nuhcan Savni

film çok güzel

19-05-2018
Kanat Kotuzhan

3.sınıf bir film 2.sınıf bile değil…Admin teşekkürler

21-05-2018
Odkanlı Öztarhan

mükemmel bir filmdi. eline sağlık bilgin bugüne kadar hiçbir filmine yorum yapmadım senin sitenin tam 2 yıldır hem takipçisi hemde izleyicisiyim her şey için çok teşekkürler.

23-05-2018
Canat Fakirullah

güzel film gideri var….

24-05-2018
Dolgun Hayrunnas

OKUL HAYATI, GEÇMİŞİMDEN KESITLER, BEN TAM TERSIYDIM, ÇOK ZAYIF OLDUGUM ICIN DALGA GEÇERLERDİ, SIKIŞTIRIRLARDI, USTUME GELİRLERDİ, YUMRUK ATMAYI BILMEDIGIM – KOTU BIRSEY SOYLEMEDIGIM HALDE TARTAKLANDIGIM OLDU. HEPIMIZIN BASINA GELEBILIR, GELMİŞTİR, SINIF OGRETMENLERI SESSIZ KALIR, HERKES SESSIZ KALIR, SANA GULMEYI TERCIH EDERLER. SONUÇ OLARAK HERKES INTIHAR ETMEZ FAKAT INSANLARDAN NEFRET ETMEYI VE IYI YUMRUK ATMAYI OGRENIRSIN

27-05-2018
Tunçöven Evrimer

Harika Ya Ben BöyLe Birşey Görmedim O Derece

29-05-2018
Sezim Ruhittin

guzel bir film

30-05-2018
Erginsoy İren

@antiQoor Bahsettiğiniz yorum burada; Yorum sayfalarının açılmama sorununu en kısa sürede çözeceğim.
—SPOİLER—
FİLMİ İZLEMEDİYSENİZ OKUMAYIN
—SPOİLER—
Filmi izlemeden önce aşağıdaki yazıları okumayınız. @bilgin.

01-06-2018
Gülerman Konuralp

En ıyı 50 film katagorısıne layık bı film ızlerken matrıx tarzı aynı senaryo bunumu ızlıcem dedım ama fılm ılk 15 dakika da aldı goturdu benı mutlaka ızlenmesı gereken bı film sıddetle tavsıye edıyorum 10 / 9

03-06-2018
Hazim Reyis

sen kralsın kıng en mukemmel fılmın dolu doluk eğlencelı 3 saat sızleri beklıyor ı love srk

05-06-2018
Doğanalp Gencalp

kesinlikle izlenmeli,ilk fırsatımda bir kez daha izleyeceğim.

06-06-2018
Tokcan Ünsan

Inanilmaz keyif aldim biraz agladim ama gercekten cok basarili bir film izleyin

07-06-2018
Ürgün Köklü

Çekimin amatör kamera ile yapılması çok sıkıcı yapmış filmi..Çok kötüydü beğenmedim..

09-06-2018
Güli Mamo

bu filme saçma diyenin alnını karışlayayım arkadaş on numara film yapmış nicolas cage hem komik hem güzel

10-06-2018
Yönet Tümkut

eh fena değilll..çok beklentınız olmasın.oscarlı bir oyuncunu oyayacağı bi film degil bence..

13-06-2018
Reset Reset

bu film tam bir sacmalik ben bu filme kocaman bir 0 VERIYORUM

15-06-2018
Kalmuk Korhan

Hayatım Boyunca Baya Bir film izledim Ama gerçekten hayatımda en kötü en berbat film bu bence.

18-06-2018
Filay Kuntsav

mükemmelden biraz daha güzel bir film izlemelisiniz. sitede mükemmel teşekkür herkese kendinizi bozmayın..

19-06-2018
Ebuakil Rufi

Serinin En Durgun Filmi.
4. Film de Yönetmen Değişti o da Kadroyu dağıttı Şimdi Eski Yönetmenle Toparlamaya Çalışıyorlar. Bu Kadar Olur Diyemiyorum Daha İyi Olabilirdi.
Espri Ve Sempati Kaybı Büyük, 4. Film Bile Bu Konuda Daha Başarılı Kalıyor.
İç İçe Karakterler Bile Soğuk. Örnek: Gibbs
Birde Kaptan O Pusulayı Calypso dan Almamışmıydı ?

20-06-2018
Ungan Yoldaş

güzel film

21-06-2018
Türkcan Necdet

çok güzel film tavsiye ederim

22-06-2018
Erson Sevener

tebrik ediyorum emeğinize sağlık harika filmdi,

23-06-2018
Cumhuriyet Öveç

tam bir zaman kaybı 25 senedir bu kadar basit efecktli ucuz bir senaryolu bir film iZlememiştim 1.44 kadar izlediğim süreyi geri istiyorum.

24-06-2018
Akçakan Altınsoy

İdare eder izlenir

25-06-2018
Ogansoy Pak

bu filme süper diyen arkadaşım sen daha film görmemişssin asıl poul izle o film bundan daha ii

27-06-2018
Çolpan Ertunca

Biri diyor Hayatımda izlediğim en güzel film biri diyor çok kötü film zor bitirdim.Nasıl bi uçurum arkadaş bu

28-06-2018
Ulun Baysat

film gerçekten harika izlediğim en güzel filmlerde ilk 3’e girer kesinlikle izleyin

29-06-2018
Zekayi Alpbilge

EN BÜYÜK TÜRK ATATÜRK

30-06-2018
Selçuker Soygüven

izledim bidaha izledim yine izlerim o kadar yani mükemmel bu filme doyulmaz

01-07-2018
Erce Özkoç

gayet başarılı

02-07-2018
Düşvar İrşat

kesinlıkle çok başarılı bı film izlememek büyük hata olur. ımdb puanlamasına kesınlıkle itibar etmeyin. iyi seyirler

03-07-2018
Terem Nurol

kesinlikle izlenmeli tesekkurler bilgin bu guzellikte hind filmlerini arasak bulamayız

05-07-2018
Açıkalın Ası

o nasıl bı buyukbabadır ya yuhh

06-07-2018
Türkdoğan Bozok

Bir filmin altında ”sakın izlemeyin” yazıyorsa, o filmi mutlaka izleyin. Güzeldi, beğendim.

07-07-2018
Erdogan Münür

gayet güzel bir film, ey kötü yorum yapanlar, yorumlara gelesiniz! :):):)

09-07-2018
Tokuş Aladdin

Arkadaşlar uzun zamandan beridir burda film izliyorum ve yorumlara bakıyorum ilk defa bir filmde böyle yorumlar görüyorum URZA arkadaş süper yazmış burda tebrik ediyorum ya arkadaşlar bırakın siyaset yapmayı film nasıldır sizin yüzünüzden izlemiyorum filmi…

14-07-2018
Kanık Oğuralp

Harika bir film bazı sahnelerde kendimi gülmekte alı koyamadım şiddetle tavsiye edilir

15-07-2018
Bayülken Cihan

Yorum yazdığım ilk film.Cidden başarılı, admın harikasın.

17-07-2018
Çağda Lutfi

bence aksiyon ve gerilim sevenlerin arşivinde yeralmalı

20-07-2018
Arsunar Efrahim

tavsiye ederim izleyin pişman olmazsınız

21-07-2018
Daim Esenkal

Konusu idare eder, dublaj berbat

22-07-2018
Kâşif Abdülahat

Merakınizı,, vede ilginizi uyandıracak bir yapıt,, aynı zamanda sürükleyici,, ben çok beğendim…

23-07-2018
Camal Gülemir

vay be ben bunu neden daha önce izlemedim

24-07-2018
Engintalay Günalan

harika bır film izlenmeye deger

25-07-2018
Kızıl Tuluk

Teşekkürler Admin
Orta seviyeli film

26-07-2018
Bahti Çarman

Gayet başarılı bir film.Ses güzel, konu güzel,herşey güzel…
Seyredin, beğeneceksiniz… Ellerinize sağlık.

27-07-2018
Ny Şeyho

VASAT BİR FİLM

28-07-2018
Kırbay Özalpsan

kardes bune bunun 1 dk önce seslenip sorun war bunDaaaay

01-08-2018
Türel Torun

Arkadaş nasıl yabanilik bu. sanki bilgin evine stüdyo kurmuş seslendirme yapıyor. 2 satır yazı okumaktan aciz misiniz ?
Birde bilgin evin oğluymuş gibi ne sipariş veriyorsunuz onu da anlamadım. Yorumları okuyayım diyorum okuyunca asabım bozuluyor …

02-08-2018
Şarbay Uskan

slm admin gerçekten bu site bi harika bunun türkçesi yok ama bu sitede var süpersiniz .

03-08-2018
Kemaleddin Necmittin

alaca karanlik taki kurtlar dan biri olsam ve edward gibi bi sevgilim olsa

06-08-2018
Müzahir Öğütal

arkadaslar ben izledim film güzel. bence suredilir

07-08-2018
Hacibey Mekan

Sürükleyici bir film ilk defa justice league ile ilgili bir film seyrettim.Bilmiyorum bu konuda ilk film mi değil mi.Sadece Süpermen’i olduğundan çelimsiz görmek sıkıcıydı.Devamının gelmesi iyi olur.

09-08-2018
Canberk Davran

Arkadaşlar film harika bu siteye yaptığım ilk yorum bu filme yapmak istedim pişman olmazsınız eminim

10-08-2018
Emirşan Muhyettin

süper film

12-08-2018
Dilmen Dilmen

emeğine sağlık bilgin. paylaşım için teşekkürler

14-08-2018
Coşkun Ortunç

Arkadaşlar Sağ Alt Tarafta 240 Var Ona Tıklayarak GÖrüntüyü 360 Yapın Görüntü Düzeliyor Bilgin Abi İnş. Güzeldir

17-08-2018

En çok izlenenler

Glee Konser Filmi – Glee The 3D Concert Movie 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Müzikal

Danny Collins 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1028 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Müzikal

Beni Orada Arama – I’m Not There 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1048 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Müzikal

Müzikal kategorisinde son eklenenler