Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Dikay Işıman

çok güzel film herkese tavsiye ederim

02-04-2018
Mülhim Avvat

çok kötü hemde çok hoca verdi bu filmi izle afiş yap dedi

03-04-2018
Vecdi Dehri

Gecenin bu saatinde yorum yapıyorsam eğer bu filmi sakın izlemeyin. sonu ayrı başı ayrı hiç bişi belli değil tam bir zaman israfı. başka filmler gezin arkadaşlar. 10 üzerinden 1.

04-04-2018
Konuk Ğarip

Berbat ötesi bir film sonu çok berbat

05-04-2018
Şensen Hıfzı

filmin konusuda oyuncularda çok güzel izlemeye deger tek sıkıntı çok fazla küfür edilmesi.

06-04-2018
Hasamittin Mesuthan

Ya kardeşlerim bu kadarda çelişkili bir yorum sekli olmazki biri diyor güzel tavsiye ederim başka biri diyor zamanım boşa gitti kim doğru söylüyor ya burda

07-04-2018
Tekiz Gökşin

Ben azeriyim ve her filmide öyle kolay kolay begenmem ama bu film hayatında izlediğim en güzel film

09-04-2018
Taşdöven Yay

zaman kaybı bence sonu iğrenç

10-04-2018
Vâlâ Bedran

işe yaramaz beş para etmez izlemeyin sacma sapan birşey zaman kaybı

11-04-2018
Yurtkulu Ayatin

çok saçma

12-04-2018
Odyak Sayru

her sene 1 kere izliyorum

15-04-2018
Sezin Yeğrek

gerçekten güzel başı sonu belli saçma sapan gerilimden uzak gerçeğe yakın oluşu korkmaya yeterli bi yapıt film seyretme şevkimi yerine getirdi teşekkürler emeği geçen ve bizi böyle güzel bir filmi ile tanıştırana:))

16-04-2018
Günyol Köksoy

şu gemideki klasik koşuşturmalar ve panik ortamı çok klasikleşti artık birazda senaryo kalitesi ve gerçekciliğe önem verseler çok iyi olcak son dönemdeki bilimkurguların hepsi klasiklerin içinden çıkamadı bir türlü son 3-4 yılda izlediğim sanırım en iyi fantastik deadpooldu oda klasikti ama enazından onun dalgasını geçiyordu filimde

19-04-2018
Şefkat Temizhan

7den 70e herkesin izleyebileceği bir film ya

20-04-2018
Üçe Özduru

Bu filme yorum yapılır işte

23-04-2018
Çamok Eraydın

Söylenecek herşey yukarıda söylenmiş. Ekleyecek başka birşey bulamadım. Gerçekten mükemmel bir filmdi. Kaçırmayın.

25-04-2018
Tezcanlı Übeydullah

Herkesin film anlayışı farklıdır, ancak şu filme kötü diyecek kadar düşmeyin

26-04-2018
Günğör Matem

çok güzel bir animasyon

28-04-2018
Tamkan Tuğkan

Harika bir film yaaa

29-04-2018
Akbayar Altaner

uykusuz kalmaya değdi. teşekkürler.

30-04-2018
İstiklâl Behcet

Matt Damon varsa sorun yok..

01-05-2018
Ataol Canay

Harbi çok güzel olmuş. Aynı zamanda o zamanın sağcı hükümetinide güzel bir şekilde eleşritirmiş. Acıklı bi filmdi gözlerim yaşardı. Vakit kaybetmeden izleyin

02-05-2018
Başkal Başkal

güzel

03-05-2018
Süerkan Taşkınel

gercekten güzel duygulu hoş ve izlenebilir bi film

04-05-2018
Gökbulut Dikey

Filmin yarısını akşam seyrettim.geç oldu.şimdi seyredeyim dedim ama hiçbir şekilde filmi göstermiyor sayfalarda…Sebep ne olabilir acaba?Son 43-44 dakikayı seyredemedim velhasıl kelam saygıdeğer bilgin kardeş…Emeğine sağlık

05-05-2018
Abdülhakim Altunbaş

Kesinlikle bizim acimizdan turkiye acisindan asgilik bile durum resmi makamlar buna izin verirse birde böyle rezil oluruz.

07-05-2018
Alperen Avcı

Keyifle izleyebileceğiniz bir animasyon. Neşeli karakterler ve macera dolu. Sıkılmadan izleyebilirsiniz.

08-05-2018
Mevcut Tunçöven

Süper film.Tavsiye ederim.Kurgu çok başarılı…

09-05-2018
Mangalay Rıza

Valla bilgin eskiden seni taktir ederdim fakat bu sıralar tamamen fason iş yapıyorsun. Bu filmi senden önce en az 10 sitede gördüm.HD kalitede, Eski düzen ve sistemine dönmeni bekleyerek sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Umarım yorumumu onaylarsın, onaylamasan bile bir pay çıkarman dileği ile.

10-05-2018
Konuröz Abdulrahman

Güzel bir film bence.Sıkılmadan izledim.Tavsiye ederim.

11-05-2018
Erek Işıner

Kesinlikle berbat bol zamanı olanın bile seyretmei zaman kaybı durağan sıkıcı

12-05-2018
Baylan Carullah

Bazı filmler oturup karşısına bakmakla anlaşılmaz. Bakış açınızı değiştirir umarım yazdıklarım. Yazdıklarım spoiler içerir lütfen izledikten sonra okuyun. Mühendisimiz kütüphaneye girdiğinde eline bir kitap alıyor. “A for Adam” Hz. ademi anlatan bir kitap. Bizim fimimizin adı “Z for Zachariah” yani Hz. Zekeriya peygambere gönderme yapıyor. Zekeriya peygamber marangozdu, oldukça yaşlıydı. Hz. Meryemin bakımını takip ediyor ona yemek götürüyordu. Filmde mühendisin evin işlerine ve Ann’a yardımcı olduğu ve ahşaptan dev bir çark yaptığına tanık oluyoruz. Film zıtlıklar üzerine de gönderme yapıyor. Ann çok genç 16 yaşında, mühendisimiz 40ın üzerinde. Ann haç kolyesi, kliseye düşkünlüğü, sofrada duasıyla dindar görünürken yabancıyla kurduğu ilişki, mühendis inançsız bir tavırda olduğu halde Ann ile olan yaş farkı sebebiyle ona yaklaşmayışı, yabancının ise ekmek yediği yere ihanet edecek bir yaklaşımda bulunmasıyla aslında vicdan ve ahlak konusuna vurgu yapıyor film. Bitik bir dünyada bile hala hırs ve zevklerimize düşkünlüğümüzü bırakmayışımızı gözler önüne seriyor. Sonunda yabancıya ne oluyor bilemiyoruz. Yönetmenin bunu bizim hayal gücümüze bırakması güzel. İzlemekten ziyade anlam yüklemek filmi film yapıyor, izlemsini bilen için..

13-05-2018
Lâhut Atilay

Syn T.Saylan hakkinda mükemmelin üstünde,insan olarak insanliga yararli bilim dalinda yapilmis bircok faydali seyler duydum.Bugün T.Saylani misyonerlikle sucluyanlar!,dönüp söyle bi kendi hayatlarina baksinlar.Din altinda yapilan ihanetlere,rezaletlere.Din kisinin yüregindeki özel inancidir.Dini kullanarak insanliga!yapilanlari O günlerdede gördük simdide görüyoruz!.
Syn T.Saylani minnetle aniyor,Irk,din ayirmadan insanliga yaptigi yardimlardan dolayi tesekkür ediyorum.Mekani Cennet,nur icinde yatsin.Ne yazikki cok istedigim halde sahsen tanimak nasip olmadi..
PS:Bazi zihniyet filim olarak gördügü icin üzüldüm.Filmi ceken ve canlandiran herkese tesekkürler..

14-05-2018
Akalan Alpçetin

guzel**olumsuz polislerin turkce dublajini yukleyin

15-05-2018
Bolhan Çayhan

Coox super bir filim.

16-05-2018
Kebir Eneren

süper film kaçırmayın
admin emeğine sağlık dostum cok iyi bi site

17-05-2018
Hulki Nur

bu filmi kaç kere izledim bilmiyorum ama müthiş

18-05-2018
Bahattin Birtan

İzleyin hiç sıkılmayacağınız güzel bir film…

19-05-2018
Bilgealp Emsal

Güzel bir film, Liam Neeson konuşturuyor, imdb puanı 7 üstünde olmalı…

20-05-2018
Erek Özke

Film; bilinen OZ büyücüsü hikayesinin öncesini anlatiyor ve son yıllarda ki moda temaları işliyor. 1940 larin filmi ile karşılaştırmak adına keyifli. Ancak, ALTYAZILAR BİR FELAKET. Hazırlayan, Türkçe mi yoksa İngilizce mi bilmiyor inanın karar veremedim. Iyi seyirler

21-05-2018
Yigit Alican

nuh tufanı dinsel bir olgu olarak tüm kültürleri medeniyetleri etkilemiştir.Bu etkileşim olurken farklı yorumlara maruz kalmıştır.Bu filmde de bu var.Ben de bir müslüman olarak Tufanın bu yorumlanış şeklini tabii ki benimsemiyorum.Film olarak bakmak gerek.Dinsel olguları barındıran bu tür filmler her zaman ilgi çekmiştir ve çekmeye devam edecektir.

22-05-2018
Kayan Orgunalp

tek flimin başı güzel o kadar

23-05-2018
Şemim Zemin

daniel seninle tanışmayı o kadar çok isterim ki

24-05-2018
Mühreli Sagip

süper cidden izlenmesi gereken bi film ağlattı beni baya .s

25-05-2018
Şahinhan Taykoç

çok güzel

26-05-2018
Şehim İlkin

süper bir film harika

27-05-2018
Nişan Savak

Baba değilim ya:) Sadece 25 yaşındayım. Neyse uzatmayalım filmi izleyelim yorum yapalım.

28-05-2018
Paker Sehhar

Film gerçekten muhteşem bu film ilk siteye koyuldugunda alt yazı olarak en az 4 gere izledim şimdi TR dublaj cıkmıs en az bi 4 kerede izlnir film gercekten mukemmel tam bır genclık filmi

29-05-2018
Koldan Nurbay

Bu Adamın Filmleri Gerçekten Harika Çok Keyifli Kesinlikle İzleyin

30-05-2018
Ceben Demirtekin

ne alaka sonu sacma felan değil

31-05-2018
Fuad Kurbani

size hastalık ve çaresizliği anlatan bir film önereyim; Sweet November(Kasımda Aşk Başkadır), muhteşem duygu yüklü ve sürükleyici bir film, e tabi baş rol oyuncularının(Keanu Reeves, Charlize Theron) 10 numara olması da önemli, oysa bu filme baktığımızda sıradan oyuncular ve MONOTON tarzda ilerleyen bir film,bu ne ya,ben buna film demem,olsa olsa belgesel olur!

01-06-2018
Alakuş Aslanhan

Bilgin emeğine sağlık türkçe dublajinida çıkınca koyarsan seviniriz

02-06-2018
Kızgınok Onursü

çocuklarınıza sahip cıkın. bunun gibi ipneler hala var. çocukların izlememesi lazım.
pedofil bir hastalık biçimi bunu çok iyi anlatmıslar…

03-06-2018
Alikadir Refail

izlenebilir

04-06-2018
Hitit Mohammad

emeğinize sağlık.

05-06-2018
Nizami Özgebay

etkileyici

06-06-2018
Aydıntuğ Baytok

çok havalı :AS:D:SAD:A:SD:::D:D:D:D

07-06-2018
Okşar Rehayeddin

Çok anlamlı bir film.

08-06-2018
Vahit Beker

gerçekten süper bir film di özellikle sonu muhteşemdi çok duygulu ve anlamlıydı kesinlikle izlenmeli teşekkürler admin..

09-06-2018
Ruhullah Tanver

Bu Filmi yağmurlu ve soğuk bir kış günü Londra sokaklarında gezerken hiç bilgim olmadan girdiğim süper bir sinemada izlemiştim.Sonrasında 50 kez izlemişimdir.Her seferinde de başka bir olayın farkına varırsınız.Dahilik işte böyle bir şey böyle bir eser yaratmak..

10-06-2018
Sayvan Törehan

sizden sadece filmin size göre değeri ederini belirtmeniz için yorum kutusu koymuşlar filmi anlatasınız diye değil beğenip beğenmediğinizi söyleyin yeter ne insanlar var yahu hangi akla fikre göre göre filmi anlatıyorsunuz buraya film tutulmuşmu tutulmamışmı diye bakıyoruz.

12-06-2018
Birsan Birsan

muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmm 50 kere izledim yinede bıkmadım sinemasına da 3 kere gittim süper

13-06-2018
Üzeyir Hürol

gerçekten güzel filmdi elinize sağlık

14-06-2018
Sezmen Yel

bilgin teşekkürler sayende güzel filmler izliyoruz eline koluna saglık kardeşim.

15-06-2018
Özyay Sebati

ilk defa bi filmin altına yorum atıyorum kesinlikle imdb az bu film için kesinlikle izlemelisiniz ayrıca parti sahnesinde koptum

16-06-2018
İltemür Özselen

çok güzel

17-06-2018
H. Paşa

Film güzel,ama zaman kaybı sonuç olarak aynı şey oluyor kimin kazanacağı filmin ilk 15 dakkasında belli oluyor, çünkü hep iyiler kazanıyor sonuna kadar izleyen varsa kötü olan dövüşçünün kazanmıyacağını biliyor.

18-06-2018
Arslan Balkış

Yarısı ingilizce
74 dk kadar ızledım snra baska yerden ızledım.
ingilizce bılsek gıder orjınal dılınde ızlerız.

19-06-2018
Üstünbay Beğenç

Recep İvedik izleyicisi filme yorum yapmasın. Onlar anlamaz…

20-06-2018
Rustem Turğay

@Ezgi film listemize aldık filmi Yüklemeye Çalışacagız en kısa sürede

21-06-2018
Lâhut Atilay

süpermiş arda bayıldıgın belli oluyor aşkım…:)

22-06-2018
Baran Bozbala

müzik anlayışı olmayan bir toplumun asla anlayamayacağı bir film. ver bizim millet bazukalı pat küt vurmalı süper film işte. dinletmek istediğiniz müziği bile 4 saniye dinleyip bune lan diyen bir toplum anlayamaz tabi bu filmi. sadece müzisyen yada rock-punk 60-70-80 hayranları izlesin diyorum.

23-06-2018
Sanduç Şanal

Jason için izlemek istedim fakat aksiyon filmlerinin aranan ismini burda komedi adamına çevirmişler ve çok az görünüyor. Bunun dışında güzel film.

24-06-2018
Revhi Telat

@muro lütfen biraz sus insanlar nerede vahşet yaptı daha doğrusu kim vahşet yaptı bilmiyorsun ve böyle önemli konuları biryerlerinden uydurma lütfen

25-06-2018
Uzmen Uzmen

Slm arkadaşlar ben Asena Keskinci sevdiğim bir animasyondur bu =))

26-06-2018
Akdoğdu Berksay

Sakın izlemeyin. Asla. Asla. Ve asla…

27-06-2018
Yağfes Alatay

çok güzel izleyin

28-06-2018
Hidayettin Kayagün

bence jack sparrow ve elizabeth çok daha yakışıyor

29-06-2018
Çığal Erokay

süper bir film tek kelimeyle harika teşekkürler admin…

30-06-2018
Tanyol Uca

Çok cici bir filmdi…

01-07-2018
Şarbay Tekinay

Bu Kadar Saçma Bir Film Daha Önce Hiç İzlemedım

02-07-2018
Alpak Atılgan

Zaman varsa izlenebilir.

03-07-2018
Akçıl Aykın

7.6 puan hakedecek bir film değil. önceki örümcek adm filminin eline su bile dökemez senaryo berbat olmuş. yinede izlenebilir ama vaktiniz bolsa

04-07-2018
Saydam Tağar

film süper ya

05-07-2018
Gediz Serimer

kesinlikle tavsiye ederim son zamanlarda izlediğm güzel filmlerden 1 tanesi.eline sağlık bilgin.bu arada tek partta film seyretmekte güzel olmuş sağol.

06-07-2018
Rüfet Tuğmen

Arkadaslar film süper bide hiçbir zaman filmle kitabını kiyaslamayn ikisi farklı seylerdir sadece kitaptan esinlenerek yapılır

07-07-2018
Sökmen Yenisü

Anlayan anlamayana anlatsın hayatımda merak edip sonuna kadar izlediğim saçma filmlerden birisiydi cevap bekleyen o kadar ki kısacası hem kendisi hem sonu felakettii genede Bilgin kardeşime emeğinden dolayı çok teşekkür ederim

08-07-2018
Abuzer Akgöze

konusu bu kadar berbat bir film izlememiştim ne olduğunu anlayana aşk olsun

09-07-2018
Miralp Miralp

Ben hepinizin görüşüne katılıyorum

10-07-2018
Sazak Tamar

film güzel, site güzel admin becerikli daha ne olsun… herkese teşekkürler

11-07-2018
Akdoru Aysevin

bence gayet güzel bir film fakat ben sonunda ne olduğunu anlamadım uzaylılarmı gelmiş oluyor çözemedim.
tabi eğer 51.bölge böyle birşeyse gerçeğinde neler vardır kim bilir.

12-07-2018
Serdarhan Tunçaral

Duncanin kardesinin ismi ne?

13-07-2018
Kafur Nasim

10 üzerinden 5.5 veriyorum ve size cesur yürek filmini öneririm …

14-07-2018
Saki Taşkın

@turan Malesef bilmiyorum

15-07-2018
Girayalp İlkutay

İnanmıyorum vizyondan evel senmi yükledin

16-07-2018
Aytek Beyhan

Şu her ABD yapımına aptal aptal yorum yapan duygusal gerizekalılar kendileri gibi yorum yapacaklarına izlemesinler ve mümkünse hicbir halt yazmasınlar.

17-07-2018
Konuralp Özoktay

Niye kavga ediyorsunuz ki 3 yaşında kardeşim var korkuyor .

18-07-2018
Çıda Erksan

gerçekten güzel bir filmdi kesinlikle izleyn

19-07-2018
Yeğiner Rüsuhi

çok güzel film ,farklı herkes izlemeli kesin

20-07-2018
Abdüssami Akdoru

Gellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Böyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

21-07-2018
Nejdi Senadin

gayet güzeldi zevkle izledim tavsiye ederim.

22-07-2018
Münir Abdülgadir

konusu gayet güzel ama hareket ara ara kesiliyor dikkat dağılıyor ama yinede merakla izledim.

23-07-2018
Güralp Şihmus

Sonuna kadar sabrettim, birşeye bağlanır anlam kazanır sonunda bir hikmet vardır dedim; ortasında bitti tam anlamıyla 3 saat kayıp oldu. Asla bakmayın bile psikolojik sıkıcı bir film.

24-07-2018
Buluttekin Değer

sonda 1.2.3. sıralama hata var sahdasgd neyse harika film

25-07-2018
Koryay Oğulbalı

eski fiimleri komikti ama bu harbi korkunç olmuş ama genede güzel ya

26-07-2018
Nevrettin Şen

film izlemeye deger…hatta böyle bir aşk yaşamak hiçte fena olmaz…

27-07-2018
Vecit Demirdöven

Çalışmıyor kardeşim filmler

28-07-2018
Memetali Pinar

film cok guzeldi cok begendım cok farklı bir romantık fılmdı

29-07-2018
Dinçkök Enginer

Süper ötesi bir filmdi.Bilgin kardeşim ellerine saglık

30-07-2018
Gökçin Eriker

Çok başarılı, Yaşanmış bir hikaye olması ise sonunda sizi duygusallastiriyor

31-07-2018
Tekal Uram

aşk filmlerini bir türlü sevemedim.ama konusu güzel bir film

01-08-2018
Kasar Miranmir

iŞte bu =)) Teşekkür az geLir Türkan Oruç..Hayattayız henüz,umarım bende senin için birşeyLer yaparım,ALLah a emanet

02-08-2018
Emin Gürer

guzel heyecan dolu surukleyici 1, side , 2, ciside guzel yapit seyredilir ,, turkce seslendirmeler berbat filimin kalitesini dusuruyor resmen kulak agrintisi ne gicik seslendirme yapmislar

03-08-2018
Tuğyan Yağızbay

film çok güzel beyler izlemenizi tavsiye ederim o yarışçı olmasa

04-08-2018
Üzeyir Hür

Olağanüstü bir film yapmışlar. Bu tip zombi filmi izlemek isteyen herkese öneririm.

05-08-2018
Güngörmüş Abdulmenaf

saçma sapan bir şey

06-08-2018
Özkınay Sayhan

çok güzeldi emeğinize sağlık arkdaşlar.

07-08-2018
Ruken Tumen

guzel film tavsiye ederim 3 yıldız yerli film yuklemeyin sıtede ısteyen sinemaya gitsin

09-08-2018
Tellibey Tellibey

bu gidişle sinema çekimlerini hd izlicez

10-08-2018
Aydiner İdan

ceviriler neden yok:( buna ragmen izledim ama keske konusmalarini tam anlasaydik.boyle bi belgesel yarim olmamali

11-08-2018
Kiyas Nevaf

mükemmel bir gizem filmi arşivimde var

12-08-2018
Subutay Tarıman

eh işde eskisi daha iyiydi bence

13-08-2018
Ergüner Keleş

gerçek bir film. Mükemmel ötesi IMDB 7.6 puanı az kalır 10.0 olmalıydı kesinlikle çok ama çok güzel bir film

14-08-2018

En çok izlenenler

Keep Watching 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.4 /10

Kategori: Gizem

Müfettiş Bellamy – Inspector Bellamy Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Polisiye

Hırsız Kedi Paris’te – 2010 Türkce Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Animasyon

Saklı Sırlar – The Silenced 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Korku

Gizem kategorisinde son eklenenler