Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nurkan Özkutsal

çok güzeldi vampir filmlerini çok seviyorum

25-02-2018
Mitad Ruçhan

herkes övüyo bi izleyim bakalım.bu arada bilgin tuttum seni.siten çomu güzel ne bu aralar hep burdan buluyorum filmleri daimi izleyicinin olacam sanırım.emeklerin için tşk.

26-02-2018
Serhatmehmet Zübeyir

Muhteşem

28-02-2018
Güçmen Erdin

güzel bir film. izlenmeli.

01-03-2018
Gökçeer Gökçeer

arkadaslar su filmleri izlemeden yorum yapmayın lütfen.biri yazmıs 4. parta kadar izleyebildim die film zaten 5 part kardeşim izlemişsin filmi daha ne abartıyorsun. biriside yazmış zaman kaybı diye zamanın varki izlemişsin ayrıca zaman kaybı ne demek tarzım değilde hoşuma giden bi film değil de. görüldüğü gibi filmi güzel bulan arkadaşlarda var bu insanlar anlamıyomu simdi filden biraz saygı lütfen

02-03-2018
Tunççağ Yalazakan

bu filmi kesinlikle izleyin arkadaşlar benim izledigim en iyi korku filmlerinden birisidir

03-03-2018
Oy Adim

gerçekten güzel filmdi

04-03-2018
Kamar Korman

süper bir filmdi, izlenmeye deger güzel yapım…

06-03-2018
Lamih Seyfetullah

keyifli

07-03-2018
Alpkanat Bayırhan

aynen burak in dedi gibi hala izliyorum hic bikmadim

08-03-2018
Oğulbey Durguner

Fılm Guzel Belki bu yuzden iyi yorum aldi ve ben de bu yuzden sevdim.Izleyin pisman olmayacaksiniz.

09-03-2018
Dağ Dağ

film duygusal ve biraz korkutucuydu ama güzeldi sizede tavsiye ederim

10-03-2018
Öztin Beynur

ilk defa yorum yapıyorum gerçek tende izlenmeye değer bir film Teşekkürler.

12-03-2018
Eflâtun Ökmener

tüm serisini izlemiştim buda çok güzelmiş tavsiye ederim boşa zaman harcama değildir başarılar adminnn

15-03-2018
Yaman Korucu

Güzel film olmuş bi 5 dk daha uzatsalardı daha iyi olurdu.

16-03-2018
Müeyyet Yeter

bu adamlar bence film yapmamış tatile çıkmışlar. tatile çıkmışkende bi film çekelm demşler

17-03-2018
Berkan Durkaya

valla çok iyiydi

18-03-2018
Öbek Ergüç

film guzel olmus yapanlarin eline saglik .ancak okunan ayetlere dikkat edilmelidir . filmin basinda okunan ayetlerde hata yapilmis

20-03-2018
Fadıl Hazım

12 yıllık meslek hayatımı ve kendimi 162 dakika boyunca sorgulatan müthiş bir film

21-03-2018
Öktemer Günkurt

YALVARIRIM İZLEMEYİN Bİ İNSANIN 107 DAKİKASININ 107SİDE BOŞA GİDER Mİ, GİDERMİŞ. SAKIN

22-03-2018
Adamış Alanbay

muhteşem herkese tavsiye dederim

23-03-2018
Bereket Celâlettin

Bilgin ben dns ayarlarını sizin dediğiniz gibi yaptım ama hala açılmıyor. Tek sizin siteniz değil, facebook, youtube gibi birçok internet sitelerinden hiçbir şey izleyemiyorum,oyun oynayamıyorum,sizin verdiğiniz linklere tıkladım ama ordaki video da açılmadı.Lütfen yardımcı olun.

25-03-2018
Resul Uğursel

süper bişey ya onların yerinde olmak isterdimm

27-03-2018
Tekinsoy Göksoy

çok güzel bir film şiddetle tavsiye ederim

30-03-2018
Durutürk Erginer

nasıl film yorum yokmu

01-04-2018
Sıdam Sıdam

10/10 veriyorum çok süper tarihi o yerler harika zaten macera aryıyordum hevesim daha çok arttı küçüklüğümden beri arkiyalog vb tarihle ve efsane ile ilgili yani şeyleri sevmişimdir hiç sıkılmam bunlardan kaptan nemoyu ve onu deniz altsı nautilus hatta atlantisi çok sevmişimdir sanırım mesleğimi buldum

02-04-2018
Ayet Cihandar

HAYATIMDA İZLEDİGİM EN ANLAMI YÜKSEK Bİ FİLM .SONUNU ÇOK ÇOK İYİ BAGLAYAN FEVKALADE Bİ FİLM.KISACA İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAYBEDER !!!

04-04-2018
Argüder Azadi

ŞU ANA KIADAR İZLEDİGİM EN GÜZEL FİLM

05-04-2018
Sağan Sualp

film izlemesini bilmeyen yorum yapmasın lütfen bilimkurgu filmlerine göre daha iyi emeğinize sağlık tekrar izlenebilecek kadar sürükleyici

06-04-2018
Cihan Dolunay

herry potter i hiç sevmiyordum ama şimdi çokkk seviyorum ama robert pattinsonun aşığıyım

07-04-2018
Erincek Seçen

O kadar guzel yorumlar yazilmis ki ne yazacagimi bilemedim. Cok guzeldi kesinlikle.

09-04-2018
Tayfun Uluşan

guzel filmdi izlemeye değer

10-04-2018
Uzel Oğul

yha dobby olmesediii :(((

11-04-2018
İbat Kılıçal

Daha izlemedim fakat açıklamadan anladığım kadarıyla “Revolution” diye bir dizi vardı, bana, o diziyi anımsattı. Amerika eleştirilerinden mi bilinmez ama 2 sezon sürdü. Bir çok diziden iyiydi oyunculukların orta seviye olmasına rağmen.

12-04-2018
Revhi Temim

bu filme kotu fena degıl yazanlara aldırıs etmeden ızleyın egerkı beyenmezsenız kulaklarımı cınlata bılırsınız ….bılgın kardesıme tsk edıyorum bu fılmı bızlerle paylasdıgı ıcın..hemen ızleyın..sıkılmadan ıkısaat suan sabahın besbucugu okadar soyluyorum vaktın nasıl gecdıgını anlamadım…

16-04-2018
Abdurrahman Altınbaş

1.sini sinemada izledim 2.cinin çıktığını bilsem yine giderdim ama habersiz yakalandım sağol bilgin

17-04-2018
Elmar Hüsameddin

eline emeğine sağlık.. iğrenç veya çok güzel diyemem.. ne tür film izlemekten hoşlandığınız ile ilgili..

19-04-2018
Fakirullah Hiçyılmaz

filmin konusu güzeldi ama bişey vardı bi ağırlık sıkıldım ya izlerken

20-04-2018
Münircan Samed

izledim fakat sonun da bir şey olur diye bekledim. ama hiç bir şey olmadı çok sıkıcı ve yavaş ilerleyen bir film tavsiye etmiyorum

25-04-2018
Topay Varal

Müslümanlığa uymaması gayet normal değil mi filmi müslüman birisi çekmiyor. Ayrıca müslümanlığa uydurmak zorunda da değil ister beğenirsin ister beğenmezsin izlemek zorunda değilsin bu onların inancı kimseyi enterese etmez burdan kalkıp millete din dersi vermeyin herkesin dini inanaçları kendine kimseyi ilgilendirmez hesabını o verecek sen değil.

29-04-2018
Akduman Anı

keyifli bir filmdi tavsiye ederim 10/7

03-05-2018
Uraltay İlbeyi

harika hatta ötesi

05-05-2018
Berki Koçer

all seeing eye

07-05-2018
Altınok Aydoğmuş

Hayatımda gördüğüm açık ara en kötü film. Filmin açıklamasından konusunun saçma olduğu belliydi ama en azından anlatım iyi olur dedim o daha kötü çıktı.Filmin yapımcılarına böyle bir başyapıt oluşturmayı becerdikleri için mini Oscar vermek lazım. Sakın izlemeyin. Ben bi hata yaptım ,hayatımın 15 dksı ziyan oldu siz yapmayın, kendinizi kurtarın.10/0

09-05-2018
Milay Rifki

bilgin ellerine sağlık.. müthiş zevk aldım.

10-05-2018
Haslet Karayağız

arkadaslar filmden çok etkilendim ve internetde araştırdım bu atı.37 yıldır rekorunu bırakın kırmayı yanına bile yaklaşabilen olamamış. son kazandıgı 2400 m kum pist deki yarış videosu link veriyorum.umarım admın onaylar.bu arada bilgin film için ne kadar tşk etsek azdır.emeğine sağlık.

11-05-2018
Sarıer Temizkan

bu film qerçek mi yoqsa normal bi film mi? arkadaşlar

13-05-2018
Kıraç Nas

harika bir film

14-05-2018
Halit Karakaş

film harika yapistrin gitsin.izlerken mutlaka misir ve kolada alin

15-05-2018
Zafercan Ahfeş

güzel film tavsiye edilir…

16-05-2018
Olgunay Songurhan

film çook sıkıcıydı.yorumları okuduktan sonra izledim fakat benim için sadece zaman kaybı oldu.yorumlarında güzel diyen arkadaşlar neye dayanarak bu filme güzel demişler anlamadım.

18-05-2018
Heyvetullah Miralp

güzel film ses de dedikleri gibi kötü değil

19-05-2018
Abdülahat Kaşif

eh işte ama güzelde sayılır yanı 108 veririm

21-05-2018
Cenger Koçtuğ

ulan kameraman gözüküyor

22-05-2018
Köymen Serhenk

bu kadar abes bi filme iyi diyenlerin film zevklerine hayran kaldım

23-05-2018
Tancu Çaba

Çok ama çok güzel yüz bin kere izlenir mukemmel ötesi

27-05-2018
Kınel Ülez

Bu film için izlerken acı cekiyorum sevgilimle en son izlediğim film ama kendimi alı koyamiyorum halen izliyordum ..tavsiye ederim izlemeyenler muhakkak izlesin ..

28-05-2018
Tunçkılıç Özdeğer

Hasan kardeş sen birdaha yorum yapma mümkünse, azdaha sana uyup filmi izlemicektim..YİNE STATHOM VE YİNE KONUŞTURMUŞ…

29-05-2018
Tipi Abdulla

8/10 izlenir kesinlikle.

31-05-2018
Bilgeer Cüneyt

AKSİYON, ROMANTİK, KORKU,.. HANGİSİNİ SEVİYOSANIZ ÖNEMLİ DEĞİL AİLEMDE HER TÜR İZLEYEN VAR VE HEPSİDE FİLMİ ZEVKLE İZLEDİ SIKILMADAN AKSİNE ÇOK AKICIYDI ÇOK İYİ EFEKTLERİ VARDI HATTA SÜPER YORUMLARDAN YOLA ÇIKMAK İSTEYENLERE KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM ÇOK FİLM İZLEDİĞİM İÇİN EN İYİ DİYEBİLİRMİYİM BİLMİYORUM AMA DEĞİLMİ ONUDA BİLMİYORUM İZLEYİN KESİNLİKLE PİŞMAN OLMASSINIZ

02-06-2018
Bek Tosunbey

Acayip bir film yaa

04-06-2018
Ubeyit Aksuner

ben çok beğendim harika

06-06-2018
Tolgay Vahap

bence guzel bir film

07-06-2018
Atatuğ Batıcan

harika

08-06-2018
Delâl Feyiz

Hayır ağlamıyorum sadece gözüme ingiliz anahtarı kaçtı. );

10-06-2018
Artemiz Huccet

Gerçekten Muhteşem bir film.Ayrıca Ülkemizi kötülüyor diyenler , tam tersi ülkemizi Avrupa da tanıtıyor. saçma saçma konuşmayın. kesinlikle ve kesinlikle izlenmesi gereken bir film.
ilk filminide izlemiştim oda güzeldi buda harika…

15-06-2018
Abdulmecit Filit

gerçekten güzelllll

16-06-2018
Lala Okar

manyak güzel filmdi yaa

20-06-2018
Hiva Möhsim

Film senaryo konusu altyapi gorsel ve ozelliklede muzik olarak oldukca basarili ama film oldukca yavas ilerliyor ve bu diger ozelliklerini ortuyor. Ilginc bi konusu var . Bu tur filmler modunda oldugundq izlenebilecek turler 10 uzerinden 7 ile 6 arasinda gidip geliyorum ama dogru zamanda izlerseniz 10 8 bile denebilir .. ozetle edebi bir sorgulama havasindaysaniz izleyin

21-06-2018
Mizirap Rufi

Karısı neler yapmış affediyo ben olsam affetmem hep yarı yoldan donüyor dönek adam

22-06-2018
Günşıray Kani

mükemmel bir film herkesin izlemesini tavsiye ederimm <3

23-06-2018
Süngür Topuz

yorum yazdıracak kadar etkili!! kesinlikle izlenmeli !!

24-06-2018
Dengiz Umdu

film senaryo tek kelime ile muhteşem

25-06-2018
Rahmeti Sercan

orhan akın arkadaşımız filmi özetlemiş sağolsun. film izlemeye değer

27-06-2018
Yurttaş Dinçöz

Bilgin sen zaten tescillisin ilk sayfaya ihtiyacın yok

29-06-2018
Çeviköz Eğrek

güzel film sonunda dunyaya ınseydı keske yaf:)tşk bilgin kesıntısız fılm ızlıyorum sonunda..site güzel eline emegıne sağlık..

30-06-2018
Uztan Uztan

hiçgüzel deyil 2 bölüme kadar zor sabrettim tercih sizin

01-07-2018
Nakip Örskan

ilk 15 dakikasını izledim seslendirme berbat film de saçma, anasayfaya dönün

02-07-2018
Faakim Nahsen

Muhteşem Bir Film

05-07-2018
Oy Adim

filmi izlemedim ama bi bakayım baktıktan sonra yorum yaparız

07-07-2018
Teksen Görklü

filmi yeni izleyecek olanlar uyumsuz filmini izlemeden bunu izlemeyin, filmin devamı..

12-07-2018
Alişah Atasan

Süer film

14-07-2018
Kamber Kortan

gerçekten güzel

20-07-2018
Toyka Berge

kesinlikle izlemelisinz süper film hem komedi hem aşk filmi tawsiye ederm

22-07-2018
Elmar Huryeddin

Gerçekten harika

23-07-2018
Nurhat Seydihan

@OFilmKolikÖgrencilerdenBiri 4 Defa attım filmi partlı her defasın’da silindi.

25-07-2018
Erşet Vekil

çok güzel süper çok teşekkürler .

26-07-2018
Gedikbay Kıranalp

Beklediğim film sağol bilgin.

28-07-2018
Atile Emirşan

Aslına bakılarsa Film kapagı yüzünden izlememiştim.Salaklık etmişim.

31-07-2018
Ünaldı Ziyaettin

Tek kelimeyle “SÜPER”.

03-08-2018
Algün Ataman

Bilgin yazım yanlışlığına dikkat ettiğini söylüyorsun.İyi hoş, yalnız bu yorumu okuyorsan onaylama sadece bu filmin açıklamasında bir yazım yanlışı var onu düzeltirsen sevinirim.” genç karısı (yanlışla) ölünce” yazılmış.yanlışlıkla olması gerektiğini düşünüyorum.
iyi Günler…

04-08-2018
Çapın Erdemalp

benım gıbı aksıyon sevenler ıcın süper bı film izleyın…pişman olmayacaksınız

06-08-2018
Nejdet Şemsittin

Kesinlikle izleyin muhtesem film , oyle kaptiriyorsun ki filme kendini erkeksen aglama baska bir sey demiyorum tek gecerim bu filmi

11-08-2018
Behiç Tekebey

çok güzelmiş teşekkürler ama sapık kısımlarını geçersek

13-08-2018
İlig Onuk

evet çok güzel

14-08-2018
Oyman Şahadettin

ilk başlar da biraz sıkıcı gelebilir ama genel itibariyle iyi bir filmdi. Ayrıca alt yazı kötü ve eksikti bilgin.

20-08-2018
Görkmen Telli

inancınızı kaybetmeyın

21-08-2018
Hilmi Aşkin

mükemmel

25-08-2018
İçaçan Kılıçbay

bence çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim tesek kürler

26-08-2018
Beliğ Güçlütürk

ağbi sizin yaş kaç ya ?

28-08-2018
Mecdut Eşref

Bu film gerçek bir olay

30-08-2018
Günel Tepegöz

dünyaların en güzel filmi en iyi oyuncusu jonny dep çok iyi oynuyor

31-08-2018
Açıl Açıl

film izlene bilir ama çok iyide diyemem yinede emeğe saygı tşklr

04-09-2018
Engiz Özger

Bence vakit kaybı bi kere filmin başlangıcından belli kötü bi film olduğu hani bazıları sadece cinsellik sadece selena için izliyorlarya gidin ……. izleyin derim. Tavsiye etmiyorum.

06-09-2018
Akçay Aykaç

ya part part daha mı hızlı olur ?

08-09-2018
Oflas Öztoygar

güzel bir film.tavsiye edebilirim arkadaşlar

12-09-2018
Felât Şemi

vakit kaybı eğlenceli gibi ama sonra pişman oluyorsunuz

14-09-2018
Selametdin Alnıaçık

evde tekim bu saatte bunuda izledim vallahi acayip tırsmaya basladım suan

17-09-2018
Bayrualp Cebealp

izlemeye değer güzel bir film ve hayalimdeki baba karakteri inşallah böyle olurum

18-09-2018
Atambay Başkur

harika emeğine sağlık

19-09-2018
Menderes Esen

Talip arkadaşım yorum yapmış kaçırmayın… haç üçlemesiymiş yok şeytan çıkarmasaymış klasik hırıstıyan efsanesiymiş, kendisi hiç korkmamış eşi çok tırsmış.. yahu arkadaş filmin adı ŞEYTAN ÇARPMASI madem bu tür filmler için düşüncelerin bunlar… ne diye izler yorum yapar da yer işgal edersin.

20-09-2018
Gencalp Kırat

ya super bi sey inanirmisiniz bu filmi izlemek icin bakmadim film sitesi kalmadi iyiki de zamanimi ayirdim coooooooooooook guzel film aski cesareti anlatiyor aski icin adeta savas veriyor her kes izlesin

21-09-2018
Şafii Ürfi

KALİTELİ, İZLEYİN

23-09-2018
Tecer Üçkök

10 üzerinden 7 izlenebilir bir film

25-09-2018
Hattap Regaib

çok güzel izlemeye deger zaman kaybı degil

27-09-2018
Serfet Ziyattin

güzeldi beyendim

30-09-2018
Filizer Nursel

çok güzel bayıldım

03-10-2018
Sezal Tanla

çok güzeldi ,teşekkürler…

04-10-2018
Fikret Nurersin

djongo tarzın da ama bu fılm bıraz daha duragan olaylar yavas gelısıyor dram fılmlerını cok sevmem ama kesınlıkle ızleyın bu arada son bir kac yıl ıcınde amerıkan fılmlerı hep kolelıgı ıslemeye basladı dunya tersıne mı donmeye basladı ne oldu :))

05-10-2018
Çeçen Demirol

SAKIN İZLEMEYİN SAKIN! İNANIN VAKİT KAYBI. böyle yorum yapan arkadaşları dinlemeyip izledim ve çok pişmanım. gizem filmleri var ne güzel. bu saçmalığın daniskası

08-10-2018
Eyüb Eyüb

kit harington oynuyor iyidir yani

11-10-2018
İncesu Soydinçer

güzel filmdi

13-10-2018
Yargan Böğrek

Bilgin Kardeş 6 7 aydır Seni Takip Ediyorum Bir çok Film izledim.. Allah Senden Razı Olsun..

14-10-2018
Gülağa Olgacan

film 86 dakikamı ? konuşma sırasında bitti devamı yokmu ?

15-10-2018
Sabahettin Aksun

Bende beğendim güzel bir filmdi.

17-10-2018
Okaner Raik

Sonuna kadar hiç bir şey anlamadım ama emeğe saygı güzel film

20-10-2018
Çağri Mafak

kapitalizimi en iyi anlatan film..

21-10-2018
Akyıldız Artun

Film Daha vizyon yeni CıKTı bırakta bu kadar kötu olsun

22-10-2018
Aymutlu Berkan

Bu katil kim bilen sonunu izlemedim

23-10-2018
Sadat Tabgaç

heyecandan kalbim duracaktı, tam bir aile filmi. vazgeçme.

26-10-2018
Gülmen Önemli

harika

27-10-2018
Aktün Artam

Film super bence izleyin

30-10-2018
Hino Rufat

hiç düşünmeden izleyin mükemmel bir film.
medusa darbesi,geçmişi olmayan adam filmleri tarzında harika bir film.

31-10-2018
Caran Dinçkal

birinci partın babası asker olarak geldi dayanamadım kapatım benim görüşüm zaman kaybı ..

02-11-2018
Süeren Yetkiner

Lego yapmışsa güzeldir deyip izliycem. Bu arada bu tarz filmleri diğer siteler eklemiyo emeğin için teşekkürler bilgin.

06-11-2018
Ongan Safi

telly diye bir siteye yönlendirdi face hesabı istedi artık filler böyle mi izlenecek bu siteden????????

07-11-2018
Zati Özbey

Beyler ben hiç izleyemedim çok üzüzlüom ya :((( KEŞKE İZLEYEBİLSEM!!!

08-11-2018
İntihap Sayid

Bir önceki yorumumu dikkate alıp filmlerin Yönetmen ve oyuncu bilgilerini verdiğiniz için teşekkürler.
Ayrıca bir tavsiyede bulunmak istiyorum, “Kült Filmler” başlığı altında bir seçenek açarsanız hem diğer film izleme siteleri arasında bir ayrıcalığa kavuşmuş olursunuz hem de mevcut izleyicilerinizin yanı sıra ilgisini çeken yeni bir izleyici kitlesine de hitap etmiş olursunuz.
Kült filmlere örnek verecek olursam; Pulp Fiction, Fight Club, A Clockwork Orange, Big lebowski, Donnie darko aklıma ilk gelenler.. Böyle bir yenilik dikkat çeker diye düşünüyorum.

11-11-2018
Özpulat Talaykurt

boş geçen sahnesi yok arkadaşlar.izlerseniz bir şey kaybetmezsiniz.angelina jolie çok güzel bi oyunculuk cıkarmış

13-11-2018
Ersin Melih

cama çarpan kanlar aşağı doğru akıyor. halbuki uzaydasın

15-11-2018
Kismet Nervis

Bilgincim herkes istekte bulunuyor aslında istekler için ayrı bir sayfa olsa filmler için yorum olsa daha güzel olacak bence

16-11-2018
İltüzün Yümun

Böyle bir oyuncu kadrosundan daha alışılmadık bir konuda daha iyi bir film çıkabilirdi. Hayal kırıklığına uğrattı açıkçası.

19-11-2018
Yasa Tecimer

gerçekten aşırı hoş bir filmdi, çok emek harcanmış

20-11-2018
Sayim Adısönmez

son zamanlarda izlediğim senaryosu enteresan güzel filmlerden biriydi hiç düşünmeden izleyin harika bence.

24-11-2018
Koytuk Burhaneddin

Bence güzeldi izlenmeye değerdi en azından.

29-11-2018
Sungun Tolon

cok güzel bir film tavsie ederim izleyin

02-12-2018
Akçığır Altunbaş

süper hep izliyorum bunu

03-12-2018
Müştehir Süheyl

Ben normalde filmleri IDM den indirerek izlerim ve bu site benim tek favorim. Uzun zanam oldu neredeyse bu siteyi kullanıyorum.
Eğer filime sadece yorum yapıp gerçekten birilerinin izlemesini engelleyen arkadaşlar varsa size birşey söyleyeyim asıl sizler filmden anlamıyorsunuz. Normalde filmlerin altındaki yorumları izlemeden önce tek tek okurum ve bir çok filmede IMDB sine bakmadan izlerim.
Yaklaşık olarak 3.000 in üzerinde film izleyen birisi olarak size söylüyorum ki bu filme yorum atan arkadaşları şu 2 filmi izleyin
1. si MOMENTO (akıl oyunları)
2. si PRESTİJ

06-12-2018
Tunçöven Özdener

harika…

09-12-2018
İlgin Oluş

bu kadar güzel bi film yok yaa

10-12-2018
Çender Denli

Yaş 35. Filmde aksiyon falan çok ama biraz saçma olmuş. Çok fazla mantık hatası var. Özellikle kötü adamlar bunu şimdi neden yaptı ki diyorsunuz. Cevabı basit iyi kadın kaçabilsin diye… Bu kadar da belli etmeseydiniz iyi olurdu… Neyse bu ufak saçmalıklara takılmam diyorsanız başta da söylediğim gibi aksiyon güzel…

15-12-2018
Örgen Tevekkül

yapılan yorumlardan sonra filmi hızlıca ilerlettim ve son 15 dakkayı normal izledim..gerçekten saçma bi film…vakti olan izleyebilir..

18-12-2018

En çok izlenenler

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 – How to Train Your Dragon 2 – 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

Kuralsız – Insurgent 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Macera

Cehennemden Kaçış – They Found Hell 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Macera

İhanetin Bedeli – Butterfly On A Wheel 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Macera kategorisinde son eklenenler