Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tünaydın Mescur

çok güzel bir film ama biraz insanı ağlatıyor

25-02-2018
Köz Alirza

Güzel Bir Çizgi Film Ç

26-02-2018
Kömen Ünlem

Baktım filme 464 yorum yapılmış, ama eksik, 1464 yorum yapılsa bile az…

28-02-2018
Erişcan İlmafer

Gerçekten çok güzel bir film izlemenizi öneririm.

01-03-2018
Sarıalp Sarıalp

gercekten cok guzel bir filmdi. verilen puanın cok ustunde hak ediyor

03-03-2018
Şad Tavgaç

berbat alt seviye bir film en ucuz kurtadam filmi

04-03-2018
Gençel Dülge

finali iyi izlesin son partı yani

06-03-2018
Azrail İlkem

bence çok kötü çünkü oyuncular değişmiş peterin amca yeniden ölüyo yani herşey yeniden çekilmiş gibi sadece deşirtirmişler herşeyi ama animasyonları çok güzeldi ben ce yinede teşekkürler

07-03-2018
Malik Renan

Ya abii muthiş bir film ya sonu inanilmaz muthiş izlemeyen cok şey kaçirir …

08-03-2018
Atasevin Baştürk

Kendi hayatımı izlemiş gibiyim şu anda Bu filmi eklediğin için çok teşekkürler Bilgin.Ayrıca Görüntü kaitesi birinci sınıf ellerine sağlık….

09-03-2018
Nurcan Saygılı

Bilim kurgudan anlayanlar için güzel bir film.. Çok fazla aksiyon yok ama yeri geldikçe aksiyonda görüyorsunuz. Arada hayattan mesajlarda cabası.

10-03-2018
Akalan Alpdemir

Adam sandlar oynuyor. Guzel film tam bir aile filmi.

12-03-2018
Demirer Filizer

Eddie Murphy den herzamanki gibi çok güzel bir film:) emeğine sağlık Bilgin….

16-03-2018
Dolun Dolun

Bilgin kardeş The Terror Live filmini ekleyebilirmisin?

23-03-2018
Sefil Yemliha

olmamış bu merakla bekliyordum sürükleyen bir olay yok senaryonun içinde 1 ve 2 harikaydı bunuda onun gibi beklerdim

26-03-2018
Ceyhan Gıyasettin

İçinde Yahudi olmasa o kadar ödülü alamaz en iyi yabancı film Oscar’ı kazandı bu filim inanılmaz.Lütfen arkadaşlar karşılaştırma açısından aynı türde En iyi yabancı film Oscar’ı alması beklenen İmb 8.6 asabiyim ben filmini izleyin sonra kendiniz karar verin

27-03-2018
Şanal Urazlı

japonlar bile taaa o zamanlar ingilizce konuşuyolarmış vay anasını be

29-03-2018
Seithan Yilay

bu hikaye gerçektir.
ama bu filmi izlerken kamplardan soğudum bidaha kampa gitmicem o.O

02-04-2018
Akdil Aypars

her zaman buradan film izlerim bilgini takdir ederim

09-04-2018
Mürsel Yetkin

Tek kelime şahane… kaç kere izlesem de bıkmıyorum. bu film sayesinde hint filmlerine ilgi duydum. Aamir Khan muhteşem ötesisin.

10-04-2018
Seracettin Zeynal

gerçekten mükemmel

12-04-2018
Akgüner Aytimur

çok güzel diyemicem tam olarak ne oldugu hakkında sonuçsuz kalmış çok izlenmesi mühim. izlemedim diye bişe kaybettiğinizi düşündürecek filmlerden değil. süper bir konusu yok yaşamak için öldür gibi bişey olmuş 10/4 veririm ancak not olarakta.

16-04-2018
Heybet Çiner

film çok güzel. ama çok da kısa. uzun bir şekilde yapsalardı daha iyi olabilirdi. ama hiç bıkmadan izliyorum. çok da seviyorum.

23-04-2018
Çığa Karakoç

Neydi şimdi bu ? Bence bu filminden sonra kendinize soracağınız ilk soru bu olur herhalde ki ben bunu kendime sordum. Korku filmi mi ? Hayır. Komedi mi ? Hiç değil. Gerilim mi ? Eh işte ama tam olarak bu da değil. Ütopik, absürt anlam veremediğim, kelimenin tam anlamıyla tuhaf bir film. İçinde korku, gerilim öğeleri koyulmak istenmiş fakat bun da başarılı olamamış bir buçuk saatlik bir saçmalık bence. Emin olun bu filimden kat kat daha iyi yapımlar var. Siz bari benim gibi bu filmi izleyip zamanınızı kaybetmeyin. İmdb miş ya da diğer olumlu yorumlara -ki gariptir bu filmi nasıl beğenmişler pek idrak edemedim- aldanmayın arkadaşlar!!

25-04-2018
Bellek Güçmen

film pek bişeye benzemiyor ama bildiğim tek şey var ki bayandan çok etkilendim

01-05-2018
Nüfer Zübeyir

Çok saçma ötesi saçma dinazorlar bikere saçma yapıcaksanız amatör yapmayın kardeşim .

06-05-2018
Tuyuk Barişhan

Berbat bir dublaj. Yarısı Türkçe, yarısı İngilizce. Tam Türkçe konuşurken İngilizceye dönüyor. Filmin içine etmişler.

07-05-2018
Önsav Sanay

çok güzel puanı hak etmiş.

09-05-2018
Öncü Uçur

filmi izlerken korkudan cırcır olmuşum

13-05-2018
Efruz Güleğen

film güzel thor 2 nezaman gelcek merakla bekliyorum

15-05-2018
Erbilen Çetin

İzmir, İstanbul, Kuşadası, Ürgüp – Göreme – Peri Bacaları, Semazenler, Antalya Yat limanı – Antalya görüntülerini çok beğeneceksiniz.
Hepimizin gezdiği yerlerde çekilmiş güzel bir Hint filmi.
Gerçekten çok güzel bir filmdi.

17-05-2018
Sukat Tarkan

YuRu be bilgin… hll be abı .d

19-05-2018
İltekin Özpetek

film iyi. kendini sıkılmadan merakla izlettiren bi konusu var çok hoş ve farklı bi konu. ama sonu çok askıda bitio boşta kalan yerlerle. belki devamı gelebilir bu yüzdende olabilir

20-05-2018
Katip Katip

Bana avatar ı hatırlattı. Özellikle filmin ikinci yarısındaki bazı müzikler

21-05-2018
Uluberk Güçeren

helal

25-05-2018
Gençtürk Düşünsel

Cok guzel yahuu nolur bılgın getaway ısmınde aksıyon fılmınıde paylassana ama (turkce dublaj)

30-05-2018
Tuğrulhan Saba

Kurgusu müthiş heyecan dolu bir film, 10/8

04-06-2018
Özok Ceykan

vasat bir film başladığım filmi bitirmek gibi kötü bir huyum var o yüzden sonuna kadar izledim tipik bir amerikan filmi kendilerini aklamaya çalışmışlar gene, ordu sivil halka sevgi ve şefkatle yaklaşıyor falan filan izlemeyin derim boşa vakit kaybı 10/3

08-06-2018
Kocabaş Akmeriç

4 2013de çıkıcak çok beğedim

14-06-2018
Öztinel Sungun

haraketli bir film hiç sıkılmadım izlerken ama şuda varki anlamsız tamamiyle boş anlamayıpta anlamış gibi yapan arkadaşlar size hastayım;)) tşklr bilgin emeğine sağllık.

19-06-2018
Arıker Bircan

ben bu filmi kitabını okuyorm ve 2 . kitabndayım gerçekten harika sinamada 2 . defa izledm tavsiye ederm …

22-06-2018
Haydar Kartay

zaman kaybı kusura bakmayın ama çok saçma bi film

23-06-2018
Erdogan Murad

bence super bir film tavsiye ederim cok guzel bir cizgi film

27-06-2018
Kayyum Saltı

arkadaş film güzel ama sinirlendim tomy süperdi final tomy ile kardeşinin yarı finaldeki rakibi olmalıydı ayrıca tomy finalde yenilkemez gece gece sinir küpü olmdm

30-06-2018
Saadin Turkay

tek kelimeyle durma hemen izle

01-07-2018
Doğanalp Gencaslan

Çok güzel bir filmi izlemenizi tavsiye ederim

02-07-2018
Bedük Tekbek

filmi görünce söylediğim ilk cümle oo adamsın bilgin oldu

04-07-2018
Haymil Renan

berbat bir film.her türlü filmi izlerim ama bu gerçekten çok kötü.olumsuz yorum yapan arkadaşlara katılıyorum.

07-07-2018
İsak Mutait

bilgin sen süpersin hersey süper ama player kötü iyi iyi kötüye kötü :))

15-07-2018
Talay Toraman

ooo çok korkunç firedinin sevgilisi varsa acıyorum valla yazık kız gün görmeden gideverecek

17-07-2018
Okşak Reha

sürükleyici …

20-07-2018
Serkan Tunççağ

Jon Snow varsa izlenir bu film. Anlayana…

21-07-2018
Köse Senol

film güzel fena değil ama hiç de korkunç değl , bilindik konu her filmin konusu nerdeyse aynı .

25-07-2018
Ğarip Seyfeddin

admin türkçe dublaj koyarmısın

26-07-2018
Şimşekkan Tokal

Çok hoş bir filmdi, Teşekkürler Bilgin

28-07-2018
Huseyin Safetullah

çok güzel izlemey değer

03-08-2018
Sungurbay Sungurbay

çok boş vaktiniz varsa izleyin çok bi beklentiniz olmasın.

04-08-2018
Yalçın Erce

Öncelikle Siteye tesekkür ederim ki bu tarz filmleri cogu site vermiyor bile. Ben sadece sunu söylemek istiyorum. Bu dünyada hicbirsey sebesiz olusmamistir ziyan olan hicbirsey yoktur. Ancak nasil matematigin bile aciklari cözümü olmayan noktalari varsa, iste BU FILM ZAMAN KAYBI diyen insanligin yaradilisindaki aciklar olarak tabir edebilecegim insanlarda war. yani bu gereksiz insanlarin laflarina aldirmayin arkadaslar. bu arkadaslara söyle bir tavsiyede bulunayim(LÜTFEN UYKU HALINDEYKEN NASIL NEFES ALMANIZ DURMUYOR. bunu düsünün.

09-08-2018
Natık Özan

Film gerçekten etkileyici Müthiş bir film izlenmeye Değer.. Teşekkürler Bilgin.

13-08-2018
Köşek Uğurol

Salman Khan in bir kotu filmi olmazmi yok gercekten yok harika bir film butun filmlerinde oldugu gibi bir iki degil bin kerede izlenir

23-08-2018
Bağışhan Bircan

nadir yorum yapıyoum bence vakit kaybetmeyin panik odası bile bundan bin kat sürükleyiciydi ,

27-08-2018
Fahrettin Hezarfen

cok guzel bir film izleyin

18-09-2018
İmre Sungu

Görsel açısan baya başarılı bir film. Oscar alacak kadar değildi bence ama aldı. En azından ” Kış uykusu ” aday olmalıydı. Umarım bir gün kazanırız o ödülü. Sevgiler

20-09-2018
Rolkay Tomasz

mukemmel bir film.bence kacirmayin

23-09-2018
Ertüze Mesrur

on Numara izleyin

29-09-2018
Ağmur Ceylani

hint müzikleri dehşet

05-10-2018
Aldoğan Atak

güzel fılm o denız mavisi elbısesınde cok guzel ya aşık oldm

08-10-2018
Erek Işıner

Film son derecede muthişti ama bitmeyecek yerde bitirmiş hikayenin geri son parçasını kendimiz uyduruyoz ister öldürüyoz ister kurtarıyoz

13-10-2018
İlbars Nasir

admin ilk kez yorum yazıyorum supersin en cok beklediğim filmlerden birisi tşkrlr ayrıca orumcek adamıda bekliyoruz senden

14-10-2018
Delikanlı Hüdavent

emeğine sağlık

15-10-2018
Ersevinç Durusu

Sonu hariç çok güzeldi gerçekten acayip gerildim! Teşekkürler bilgincim

16-10-2018
Sübitay Ulak

Komik bir duygusal komediydi

18-10-2018
Çintay Ersayın

çeviri çok kötü

19-10-2018
Asker Eğemen

FİLM SEYREDERKEN ÇOK EKİLEYİCİ VE GUZELDİ AMA GERÇEK KAYIT DİYEE SEYRETTİRİLEN GÖRÜNTÜLREKİ KADININ FİLM OYUNCUSU OLDUĞUNU ÖĞRENİNCE FİLMİN BÜYÜSÜ KAÇTI. AYIP YANİ KANDIRARAK İŞ YAPMAK. YNİ GÜZEL BİR KANDIRMACA. ÇOK AYIP YAA

25-10-2018
Orkan Sakın

güzel bir kız yakışıklı bir delikanlı vee bolca saçmalık.

01-11-2018
Güçlüer Erkel

güzel ama müstehcen sahneler olmasa daha iyi olurdu.

09-11-2018
Remus Tayip

güzel izlemeye değer bi film

10-11-2018
Azim Binalp

@murat özbek Senelerdir çalıştığımız firma. En büyük destekçilerimiz den birisi. Siz karar verin.

13-11-2018
Katı Mirza

güzel

16-11-2018
Mamo Siddik

Ya bu film, simdi arada kaldim! Guzel – emek sarfedilmis ama biryandanda sIkIcI! Bilmiyorum ama 10 uzerine 7 verirdim ))

17-11-2018
Eskinalp Kartekin

cumhuriyet tarihinde izlediğim en berbat ve saçma filmdi

24-11-2018
Bilginer Özgüç

çok hızlı oldu ölüm sahneleri giriş ve gelişme çok uzun sürdü sonuç kısaydı ve çok sadeydi.Konusu güzel fakat daha iyi yapılabilirdi

01-12-2018
Yasal Âlemşah

Her dakikasını gözümü bir an ayırmadan izledigim sayılı filmlerden birtanesi kesinlikleee izlemelisiniz zaten yorumlara bakacak olursanız 1 tane olumsuz yok

03-12-2018
İrfat Koçakaslan

“Mükemmel, müthiş, olağanüstü, böyle şey görmedim, bundan büyüğü yok” demek bu film için karıncayı deve yapmak gibi bi şeydir. Filme “iyi” bile diyemeyeceğim maalesef. Sıradan sadece dövüş görmek isteyenler için çekilmiş bir film benim için

06-12-2018
Eneç Eren

izlenir

11-12-2018
Bayça Canol

Çok fena oldum bence muhteşem bir film kesinlikle izleyin…..Run forest run..:D

18-12-2018
Tepir Köksoy

Filmin yönetmeni İranlı,başrol erkek oyuncusu da İranlı.Birkaç İranlı oyuncu daha var.Yani bu,tam anlamıyla Fransız filmi sayılmaz.Karakterler,duygular çok iyi işlenmiş.Filmde Farsça dialoglar oldukça fazla.Film altyazılı olduğundan,dublajın yapmacıklığını yaşamamak güzel.Her iki dilin güzelliğini de fark ediyoruz.Başrol erkek Ali Mosaffa’nın oyunculuğu cidden de görülmeye değer.Film,acılarından kurtulmak için başkalarını kullananlar ve insanın kendini kandırma sanatı üzerine.
Aksiyon arayanlar kesinlikle izlemesin

18-12-2018
Arpak Balk

Ahmet isimli .senin dinin yokmuda atıp tutuyorsun. esas geri kalmış senin gibi soysuzlardır. Aydın Aydın diye diye bu büyük milleti esaret altına soktunuz. kompleksli …

19-12-2018
İnayet Kocatürk

Boş vaktiniz varsa izleyin fena değil

28-12-2018
Hakim Şükret

bencede hayao miyazaki’ nin bütün animeleri güzeldi ama bu biraz basit olmuş. eski animeleri daha güzeldi zamanla biraz kötüleşti gibi ya da sedece bu animede böyle oldu 2012 de çıkarttığı anime film çok güzeldi. ama en iyileri 1974-1988 arası olanlar…

30-12-2018
Memiş Sevgün

Dublajı ne zaman çıkar?

31-12-2018
Büget Yücelen

bu film..; adını tam hatırlaymadığım; ve ingilterenin başenti londrada geçen.. herhalde adı 28 hafta sonramıydı neydi bir filim vardı…virüs bulaşmış anneden;babanın anneyi öpmesiyel-baba canileşiyor ve annenin gözlerini oyarak öldürüyordu… bu brad pit filmi’de ona benzemiş… ama güzel bir sürükleyici film olmuş…

07-01-2019
Tümen Tokuz

film çok güzeldi çokta beğendim ayrıca bu korku filmi değil animasyon bin kere seyrettim çok çok güzel bayıldım

13-01-2019
Seyitahmet Akcebe

harika bi film izleyin hiç sıkılmıyorsunuz ve nasıl biteceğini kestiremiyosunuz süper kurgulanmış

14-01-2019
Kayser Müçteba

tekkelımeyle harıka once teredut ettim seyretmeye sonra ıyı ızlemısım dedım..izlemeye deger çok güzel bi film…

17-01-2019
Soykan Yarlık

Film gayet güzel . Sürükleyici . İzlenebilir.

19-01-2019
Akbörü Baysungur

kahpe bizans da adamlarla dalga geç. Battal gazilerde malkoç oğullarında adamları yerden yere vur tek yumrukla 100 ünü devir lakap tak. Prenseslerini rahibelerini yatağa at 5 dakkada sonrada adamlar yalancı neden tarihi çarpıtıyorlar ee kardeşim sanki sen onlardan farklısın git işine. Film işte herifler emek harcamış çekmiş bitti bu kadar

20-01-2019
Zeycan Erkoç

sonu çok kötü beğenmedim

23-01-2019
Batıcan Candar

film sürükleyici ve akıcıydı izlemenizi tavsiye ederim 10/7

26-01-2019
Mevcut Özden

harika bir filmdi izlenir emege gecen Bilgin kardeşimin eline saglık elin kolun dert görmesin kardeşim yeni filmler koyarsan siteye daha çok odaklanacam valla

30-01-2019
Oyman Saltı

Filmi sinemada izlemiştim çok hoşuma gitti harika bir film hiç düşünmeden izleyin derim iyi seyirler bu arada sağol bilgin adamsın

01-02-2019
Korer Selmi

o kadarda iyi değil 4 puan verilir

03-02-2019
Behcet Faysel

Cok sacma gereksiz film …

05-02-2019
Karayel Mengütaş

Çok doğal samimi bir film. İlk baştaki olaylar çabuk gelişiyor ama sonrası gayet güzel. İzlemeden geçmeyin

07-02-2019
Aşkın Basri

ehh işte idare eder ama ben beğenmedim

08-02-2019
Senan Akalan

çok kotu

14-02-2019
Çağlak Güçal

bu fılmle yenı karşılaşan arkadaşlar.. gece izlicekseniz kaçırmayın o sakınlıkte bu fılm ınanılmaz oluyor..

15-02-2019
Öğünç Mengü

iyiiii

22-02-2019
Kural Nuhtullah

6.5/10

25-02-2019
Egesel Gülener

Adamım gerçekten mükemmel bi siteye sahipsin kıymetini bilmemiz gerekir ve öylede yapıyoruz galiba seviliyosun Bilgincim. İyi Seyirler hepinize ben yetişkin biri olaraktan bu tür animasyon filmlerine bayılırım öyle ki Alvin ve Sincaplar harika bi animasyon buda diger 2 si gibi hatta cok daha iyi izlemenizi tavsiye ederim görüntü kalitesi ve dublajın yerinde olmasına bayıldım ayrıca

26-02-2019
Sitem Ancı

harika

28-02-2019
Meymun Işkın

arkadaşlar gerçekmiş bu film. sonunda yazı geçti.

01-03-2019
Haritdin Mesud

serisinin en iyisi denile bilir

03-03-2019
Taşer Ulaçhan

bu adam 3 filminde de ne çekti be ruslardan :))

05-03-2019
Bintuğ Memduh

Zaman kaybı. Çok sıkılıyor iseniz illa birşeyler izlemek istiyorum derseniz belki ozaman. Sonu belki enteresandır dedim oda berbat.

08-03-2019
Gündüzbey Çin

çok ama çok güzel film bu

11-03-2019
Emra Husret

Tek kelimeyle super. Zev alarak izledigim nadir filmlerdendir. Emeginize saglik. Ayrica bu site gercektende cok guzel. Cok tesekur ederim.

13-03-2019
Erkurt Köker

berbat

15-03-2019
Celâyir Ergüden

ya adamsın adam.
adamın dibisin adamın a harfisin.
ulan uyku tutmuyor giriyom siteye tak bi film gelmiş.
ne diyim bilgin eline koluna saglık..
durmak yok filme devam…

17-03-2019
Nayman Şefkat

mütiş bir filim izlemenizi tavsiye ederim

20-03-2019
Abdülcabbar Akcivan

güzeldi tabi eski serileri kadar iyi değil.

21-03-2019

En çok izlenenler

The Stranger 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Gerilim

Arınma Gecesi – The Purge 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Korku

Gerilim kategorisinde son eklenenler