Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Sebat Tamay

gercekden izlediğim filmler arasındakı en iyilerden diyebilirim kesinlikle tavsıye ediyorum

25-02-2018
Tuğsan Berksoy

çook güzel

26-02-2018
Özsüer Tülek

adamlar ışık hızında seyehat ediyorlar yapay zeka robotları falan var ahırdaki hayvanlar gibi yaşayıp toz toprak içinde pislikte yaşıyorlar elbiseleri ise hint fakiri , analog sistemler kullanıyorlar, bu film 1980 lerin gelecek öngörüsünden ote gidemiyor. insan istemeden de olsa ya o kadar teknoloji var hala ama bu ne tezat demeden duramıyor, birde işin kılıcı nedir yaaa, bakın buraya yazıyorum star wars artık tutmaz. bu jenerasyona 100 öncesinin öngörüsündeki gelecek artık bayat gelir tabi 65 yaşında değilseniz… buyrun izleyin seneryoyu yazan kişi bilim kurgudan çok fantastik bişeyler saçmalamış. ileri teknoloji bir gelecekte imkansızlıklar içinde sefalet için hayatlar…

28-02-2018
Sayınberk Talay

cok guzel. lutfen “conan” ve “immortals” (2011) filmlerini de eklermisin

01-03-2018
Durgunsu Erensoy

bu çizgi filmi 3 sene oldu izliyorum sıkılmıyorum tarzan

03-03-2018
Tüzüntürk Atike

bence konu güzel ama kurgu cok basit,,Süikast üzerine film olan Wanted a göre cok sönük kalmış,,kesinlikle sıkıcı bir film konu güzel ama sacmalıkları katlanılacak derecede değil..zaten başya o cantayı unutmasıyla baslıyor sacmalık zinciri

04-03-2018
Güçsan Kadagan

10/6 güzel

05-03-2018
Medeni Meşhur

harika bi film bence daha öncedende izlemiştim tekrar izleyipte hiç sıkılmayacağım filmlerden bi tanesi. kesinlikle tawsiye ederim sonu üzücü ama başarılı bi çalışma olmuş ..

06-03-2018
Yedier Teköz

istemiyerekde olsa, zoraki filmin final sahnesini izledim. TARIHI ESER ! muzeye kaldirsinlar bu filmi. mumyalarin oldugu yere mumkunse kimse gormesin diye. 8 yasindaki cocuklar icin bile cok basit bir son

07-03-2018
Kirami Nihat

son bölümkü dövüşte ağladım Müthiş adamın iyi zamanı varmış.

08-03-2018
Selattin Zafercan

Polisiye, Aksiyon dolu bir film… İlk dakikasından son dakikasına kadar… Oyuncuları sevdim, tanındık oyuncular var. Tavsiye ederim arkadaşlar…

09-03-2018
Baştemir Davran

10/7

10-03-2018
Özşan Sayman

İzleyin Dopdolu Aksiyon var kaçırma . . .

12-03-2018
Mümün Vaysal

Rusça olduğundan dolayı izlemedim filmi. En yakın zamanda türkçe altyazılı veya dublajlısını koymanı umarak çıkıyorum siteden, size iyi seyirler.

16-03-2018
Tecimen Ünüçok

berbat fılmzaman kaybı yınede emegıne saglık bılgın

18-03-2018
Siddik Akçan

Bence oldukça iyi bir filmdi. Özellikle Ray Kemeney’in yaptığı seanslarda ortaya çıkan pararlellik şaşırtıcıydı. Paranormal Activity den daha iyiydi. Ölüm sonrası ile ilgili insan durup düşünüyor filmden sonra. Emeğine sağlık bilgin.

21-03-2018
Töz Efrayim

bu adamın filmlerini çok seviyorum tek kelime ile müthiş

23-03-2018
Ayşan Ayşan

bence değmez bilim kurgu bu tür filmleri sevsemde buna değmez

27-03-2018
Toköz Alaatdin

Gerilimi,gizem ve sürükleyiciliğiyle geyet hoş ve gizemli bir film son ana kadar sonunu ve gercegi merekla bekliyorsunuz zaten filmi gizemli kılanda bu gayet başarılı diye bilirim
(Bilgin tşkr ediyorum paylaşım icin)

29-03-2018
Celâli İçten

sadece mide bulandırıcı başka bir şey yok.!

01-04-2018
Esenel Soygüven

Harika

03-04-2018
Boğatay Çavdar

Daha önceki Police Story filmlerine benzer yeni yapım sanırım. Jackie Chan için izliyorum güzel olmuştur inşallah.

04-04-2018
Talat Akıner

Çok güzel bir film keyifle izlenebilir ama mitolojiyle ilgilenenler dikkat ettiyse Poseidon u Zeus’un oğlu olarak tabir etmişler halbuki Poseidonla Zeus kardeşlerdir.Tekrar teşekkürler bilgin…

05-04-2018
Umutlu Batdal

fılm hayal kırıklıgı konusu cok zayıf 1, fılm de kı mecera heyecandan eser yok 10 uzerınden 5

06-04-2018
Şarafettin Veyseddin

sinir olmak isteyen izlesin

07-04-2018
Nasuh Özalpsan

çok güzel yeni evlenenler ve çocuk yapmayı düşünemler mutlaka izlemeli diyorum

10-04-2018
Birsel Nedim

film 10 üzerinden 10

16-04-2018
Müdrik Eser

çok güzel bif film dişsiz harika tatlı bişi

17-04-2018
Mertkan Onaran

Filmi gerçekten çok beğendim çok güzel,tavsiye edebilirim herkese

20-04-2018
Hšlya Mücayit

ortada konu diye birşey yok

22-04-2018
Temir Ulvi

ARKADAŞLAR SAKIN SAKIN İZLEMEYİN ZAMAN KAYBI O KADAR BOŞ Bİ DİZİKİ İZLEDİGİM EN BERBAT KORKU FİLMİ ŞEYTAN KIZI ELE GEÇİRİYOR SONRA ARABAYLA BİNDİĞİ HERYERİ YIKIYOR ÇOK BOŞ İĞRENÇ BİR DİZİ SAKIN İZLEMEYİN ZAMAN KAYBI

23-04-2018
Aydoğan Baytüze

çok kısa bir film ve kötü part 1 gibi filmin sonuda berbart ben izledim bari siz izlemeyin zamanınızı boşa harcamayın

24-04-2018
Kopan Nurtaç

İlk başta farklı bir film sanmıştım ama berbat çok yavaş ilerliyor.İzlerken çok sıkıldım.Tavsiye etmiyorum

01-05-2018
Arca Aytuğ

@fatih Yerli film eklemiyorum üzgünüm telif hakları müsade etmiyor.

05-05-2018
Bilgekurt Özçın

Bilgin danışmanı yükleyecekmisin?Bellimi acaba?

07-05-2018
Dirican Gazi

çok can sıkıcı

08-05-2018
Erülgen Mesut

filmi abartmaya gerek yok 3.sınıf bir hollywood yapımı isimler iyi diye illaki film de iyi olacak diye bir kaide yok ayrıca nicolas cage son zamanlarda eski kariyerinden çok uzaklarda dolaşmakta… vaktiniz varsa izleyin ama bir ingiliz hasta etkisi yaratmaz…

11-05-2018
Algan Atakurt

filmin devamı gelmez çnkü açıklarmalar bu serinin son filmi olduğunu sölüyor çnkü bağzı olaylar olmuş mesela orlando bleu ve elizabethin gidişi son film di bu

14-05-2018
Mirhasan Tohit

hayatımda izldiğim en güzel filmdi ibret verici aile HERŞEY ONA SAHİP ÇIKIN

16-05-2018
Süzen İl

Filmi izlemeden yorumlara baktım da. Güzel kardeşim Wild Hunt oyunundan esinlenerek yapılmış bir film zaten. Oyununu oynayın sonra filmi izleyin ona göre not verin. İzleyince yorum yapıcam tekrar.

17-05-2018
Dumanbey Gökbora

Filmin iyi ya da kötü olduğuna dair tartışmaların gereksiz olduğunu düşünüyorum. İstisnalar dışında filmlerin çoğunda bu tartışmalara rastlıyoruz. Kişinin bir filmi iyi ya da kötü bulmasına neden olan yaş, kültür, eğitim düzeyi vb. faktörlerden en etkilisi hoşlanılan film türüdür. Kısacası tartışmaya gerek yok, olay tarz meselesi… Filme gelince NBC vb. tarzları sevenlerin beğeneceği bir film, kendi tarzında: 7,5/10…

18-05-2018
Başöz Canaydın

Film harika

19-05-2018
Safet Ürfet

iyi film izliyin pişman olmazsınız olursanız canınız sağolsun

20-05-2018
Günbek Çiftçi

hehehe

23-05-2018
Çavuş Güray

Bu film de en az birinci film kadar güzeldi. Bazıları abartı dese de hitman ilk filminde korkusuz duygusuz yetenekleri geliştirilmiş bir karakterdir. İlk filmde attığını vuran yüzünde hiçbir duygu oluşmmayan bir karakter insanlara farklı gelmişti. Ama bu filmde konu aynı olduğu için farklılık bekleyenler var o yüzden filmi beğenmemişler. Heyecan arayanlara gelirsek adam yapı olarak heyecan duymayan düz bir kişilik olduğu için sahneler çok keskin attığını vuruyor. Vurulup devam etmesi normal adam bir mermide ölecek olsa bu kadar uzun film çekilir miydi. Çok saçma diyebileceğimiz kesimler son bölümde vurulduğu sahnede koşup kendini kızın önüne atana kadar silahında mermi vardı madem neden uzaktan vurmadı. Sonuçta 5 km uzaktan arada metro olmasına rağmen arabanın hızını ayarlayıp kızı kolundan yaralayabilecek atışı yapmış adamsın. Film güzeldi devamı çabuk gelir umarım. 5-6 yılda bir film çekiyorlar bekleyemiyoruz.

24-05-2018
Büge Demirezen

çok güzeldi bayıldım

25-05-2018
Ülez Öğün

Avrupalılar Türkleri böyle resmediyor.
Çirkin,güçlü ve barbar…En önemlisi kurtlar…Kurtlarla Türklerin arasında anlayamadıkları bir bağ olduklarını yazmış eski avrupalı tarihçiler…
O barbarlar ise bilgi çağına kadar dünyayı hükmetti;bir gün yine dirilecekler…

26-05-2018
Necmeddin Selver

ya keşke seyretmeseydim tek kelimeyle zaman kaybı

28-05-2018
Tunçbilek Ender

10 üzerinden 5 bence tipik bolywood filmi.. Aşk filmi sevenler seyretsin! yoksa sıkıcı gelir…

29-05-2018
Berke Cemre

On numara bir film arkadaşlar kesinlikle tavsiye ederim

31-05-2018
Denkel Gökseven

hey zenci yaaa hey zenci senin en büyük sorunun ne biliyormusun o kara kıçının kafandan büyük olması

03-06-2018
Uludoğan Erbilir

Güzeldi…Teşekkürler…Nicolas Cage sonunda eskisi gibi iyi bir senaryoda oynamış…:)

04-06-2018
Gökmener Olguner

gercekten cok guzeldi.cok agladim

05-06-2018
Canser Derya

tek kelimeyle zaman kaybı

06-06-2018
Erdil Erker

çok güzel azmin zaferi ders veren bir film kesinlikle izleyin

08-06-2018
Kayagündüz Orcan

filmin sonunda amerikalıları kimlerin kurtarğını es geçmeyin

09-06-2018
Güngöze Örgen

filmi sonuna kadar izlemeyip yorum yapanlar pokemon fln izleyebilirler. filmi daha önce izlemiştim anasayfada görünce birdaha izledim ve yine hayran kaldım.inş birgün o arkadaşlarda filmi anlayabilirler çünkü çok şey kaçırıyorlar

14-06-2018
Özver Tokgöz

BEN HAYATIMDA COK FILM İZLEDİM BU KADAR ETKILEYICI VE ANLAMLI BIR FILM İZLEMEDİM DIYEBILIRIM….İZLEMİNİZ KESİNLE TAVSIYE EDERIM
HINTLER BENCE SON ZAMANLARDA COK KALITELI SINEMA YAPIYORLAR ,
TEBRIK EDERIM….

16-06-2018
Servi Ütügen

çok güzel

17-06-2018
Cura Duray

çok sahte ya yani pek fazla gerçekci değil.

19-06-2018
Saykut Torgay

Çok saçma bir film özellikle sonu için. Sonu ile film arasında bağlantı yok.Senarist filmin sonunu yazarken ayrı bir dünyada.

20-06-2018
Lamih Nurittin

Uzun zaman sonra sitenize en 50 ye girebilecek bir güzel film eklediniz, teşekkürler.

21-06-2018
Budunal Ertunga

tamamen vakit kaybı

22-06-2018
Seylân Muhsin

GÜZEL BİR FİLM.AMA HRİSTİYANLIK BİRAZ ÖNDE İDİ.ANTİK ÇAG ŞEYTANLARI YENİ ÇAGA MONTE ETMİŞLERDİ

23-06-2018
Cündi İdikut

16 yaşındayım ve bende o çocuk gibiyim .problemliymişim sanırım .işallah ailem beni o tarz bir yere göndermez çünkü bende düzelmeye çalışıyorum… ; filmi kız arkadaşımla izledim ikimizde ağladık resmen ya.

24-06-2018
Çapar Erdağ

ela filmdir
filmin sonu daha maraqlidi
musiqisini besteleyen ise mehsur mestekar Hans Zimmerdir
sagolsun songwayfilms.com

27-06-2018
Emru Huzeyfe

mükemmel zaman kaybı değil izleyin emekleri geçenlere teşekkürler

29-06-2018
Kiymaz Nevzet

of ya yorumlar beni çok boğuyor

30-06-2018
Gülbay Kadam

@duygu uyguray Keyifli izlemeler

01-07-2018
İşgüder Ertüre

izlemeye deger bir film ozellikle psikolojik derin anlamlar tasiyan ve bu derinliklere inebilen insanlarin izliyebilicegi bir Tur tabiki anlayana tesekkurler

02-07-2018
Hizir Molla

kız neden vermedi çocuğa yaa gıcık oldum bak şimdi….

03-07-2018
Hayrullah Katıhan

hayatımda görrdügüm en salak aptal film adam tam bir lagım faresi buna nasıl film çekiyolar anlamıyorum

04-07-2018
Cebrail İlaydın

bilgin on numara beş yıldız

05-07-2018
Özşahin Sayman

İzlemeye değer. mükemmel bir film arkadaşlar.

06-07-2018
Türab Akses

Siz siz olun asla yorumları okumadan film izlemeyin.Ben yorumlara pek kulak asmayan birisi olarak pişmanlığımı dile getiriyorum.Uzak durun.

07-07-2018
Mütalip Sead

KESİNLİKLE ÇOCUKLARINIZ İLE BİRLİKTE İZLEYİN UMUT AŞILAYICI BİR FİLM

08-07-2018
Tanbek Tunaer

film fena kesinlikle izleyin

12-07-2018
Abdulhaşim Beysim

zaman ayırın ve izleyin derim.

15-07-2018
Haco Haco

Çok güzel inş 3 de çıkar

20-07-2018
Oğan Pakbaz

izlediğim en iyi filmdi gercekten izlemenizi öneririm.

22-07-2018
Dengizer Göknel

eskiden gta oynarken zırhlı araçla aynı adım yaptığı gibi yapardım

23-07-2018
Olcaytuğ Sonad

film gerçekten farklı izlenmeli. İzlemesemde olur demiyeceğiniz bir film. En enteresan zombi filmi …

24-07-2018
Akünal Artık

harika site tebrik ederim.anca izlediğim filmden zevk aldım.

25-07-2018
Öbeydullah Seyidhan

Partlı olanlar 720p Tek part birazdan 720p olur 480p kadar işlemiş zaten.

26-07-2018
Naif Sefkan

izledigim en iyi filmdi benim adım ferit kral cok iyiydi drama aksiyon leon harika

27-07-2018
Engintalay Engintalay

farkli bir sekilde konu ele alinmis, gercekten izlemeye deger güzel bir film..

29-07-2018
Mevlüd Talat

SÜPER ÖTESİ.

31-07-2018
Dürri Ergönül

Konusu gerçekten çok ilginç.. bu zamana kadar ingilizce filmlere alıştığımız için ispanyolca biraz odaklanmamıza engel oluyor ancak filmdeki bazı aksaklıklara rağmen izlenebilir bir film .. her filmde olabilcek saçmalıklara sahip ama bunlar olmadanda film olmuyor. 6.5/10 .. admin emeğine sağlık

01-08-2018
Neclat Zana

çok iyi film

03-08-2018
Bilâl Cudi

Bu Filmi Kesinlikle Kınıyorum. Din, Irk ayrımı yapan bir film bu Müslümanları dünyaya Kötü,Trörüst Tanınıtıp insanların Yüreklerini nefretle, doldurtmak için yapılmış bir Film bu
ayrıca bu film hiçbir ticari amaçla yapılmamış Müslümanları Dünyaya acımasız bir millet olduğunu
söylemektedir…

06-08-2018
Erdursun Köken

arkadaşlar çok güzel alacakaranlık şafak vakti ve geceyarısı gneşini sabırsızlıkla bekliyorum tarihlerinide biliyorum şöyle söylim yalan u tarihler diyorsanız araştırın internetten söylüyorum altta…!

07-08-2018
Miraç Ongay

emeğinize sağlık.güzel olmuş.tek sıkıntı japonların arasındaki konuşmalarıda alt yazı olarak yapsaydınız süper olurdu.yinede tşkler.

10-08-2018
Aykul Benan

gerçekten güzeldi admin tşk.

11-08-2018
Koçtuğ Eröge

harry poter çok seviyorum ve tüm film leri çok güzel islemenizi tercih edrim

14-08-2018

En çok izlenenler

Anne Frank ın Hatıra Defteri – Mi ricordo Anna Frank 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Savaş

Prenses Cyd – Princess Cyd 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 102 kez izlendi

IMDB Puanı: 6,7 /10

Kategori: Savaş

Kod Adı Maria – Alias Maria 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1050 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Savaş

Age Of Heroes 2011 Film izle

Türkçe Altyazılı - 1067 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Savaş

Savaş kategorisinde son eklenenler