Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alpdoğan Avar

Daha filmin sonunu bile anlayamadan yorum yapmışsınız.. Beyninizi çalıştırırsanız filmin sonunun nereye bağlandığını anlarsınız..

30-04-2018
Çakmur Günal

Gerçekten güzel bir film olmuş. Hiç bir şey için geç değildir ve bazen adaletin işlemediği yerde adaletiniz kendiniz yaratırsınız. Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler..

05-05-2018
Göktay Kocaün

bilgin süpersin yha o filmi bekliyodum

07-05-2018
Sunar Taşan

çok berbat bir fim beyenmedim

08-05-2018
Yaruk Börübey

güzel vede doğru konulara değinilmiş ama artık ne faydası var binler ce masum katledildi,herkez, abd başta petrolüne kavuştu sıradaki hedef ülkeler malüm ? ….

10-05-2018
Zağnos Nebih

bu kadar sağlam kadroda efektler ve ses kalitesinde senoryoda böylesine saçmalıklar yapılsın gerçekten inanılmaz, hadi kamp içinde vur emri anlaşılır kamp dışında gayet bilinçli olan araç ittiren bir askeri başka bir askerin yakması, seyir halindeki araca ateş açılması araç kullanan zombi düşüncesimi :D, kızılötesi dürbün kullanan kadın askerin çocukları arkasına alıp yürütmesi gerekirken önünden saçma bi düzende yürütmesi, öldürülürken dipçikle kafasına vurulması sırasında dürbünün kadını göstermesi zombiye dönüşen babanın 1. mıntıkadan kaçıp o kadar yol katedip gelmesi falan ayrı bi saçmalık olmuş,
lan canım sıkıldı bi zombi bakim diyorsanız izlenirde mantık kurgu göremeyince kızıyorsanız hiç tavsiye etmem…

11-05-2018
Çandarlı Erbaşat

Tipik terminatör serisinin devamı , gayet başarılı ve 1 ve 2. filmler ile bağdaştırılmış.İzlenilebilir.
6.8

15-05-2018
Saylan Torhan

film bu adı üstünde sonuçta kurgudan ibaret, gerçeği öğrenmek istiyorsanız araştırın ben araştırdım , film çok güzel beğenerek izledim

16-05-2018
Muallim Sağlamer

çok güzel bir film mutlaka izleyin benim çok hoşuma gitti…

17-05-2018
Tuğaltay Volkan

gayet güzel izlenebilir bir film..zevkle izledim..ıyı seyırler

19-05-2018
Onat Soysaldı

Başımıza film eleştirmeni kesilen yarım kanlıların yorumlarına aldırmayın. Film çok güzel ve sonu süpriz olmuş.

20-05-2018
İlkehan Kızan

iyi kalitede olanıda cıkarsa iyi olur,ama siteniz çok güzel,ellerinize sağlık

21-05-2018
Talayhan Vasıf

Biz açıkçası beğendik fakat korkunçluktan yana gerilim yani heyecan verici bir film bu arada o kızı çok merak ettik tımarhaneden kaçan kızı gibi gibi işte bu şekilde en çok ben korktum

23-05-2018
Karaalp Okatan

güzel bir film bence gerçi konusu klasik amerikan filmlerinden nedense hep ucube bir çocuk intikam için önüne geleni kesip biçiyor yne de izlenmeye değer Feast kadar berbat değil

25-05-2018
Arıbaş Azer

bilgin biraz daha korku filmleri koyarmisin izlemedigim kalmadi ya süper bir site

26-05-2018
Bandak Bozat

Emeği,ne şağlk bilgin kardeş hastasıyım bu filmin süper…. ötesi

28-05-2018
Enginay Günak

Gİrip izleyen, demekki flmden de anlıyordur her halde Sedef ! Bu konuda kimse sana danışacak değildir her halde. Hem sen o kadar sosyetik bi şahsiyetsen, git locada seyret filmini ki burada uyuzun herkeze bulaşmasın !!

29-05-2018
Beliğ Güçlüer

Admin sana ne kadar teşekkür etsem azdır senin siten dışında başka bir yerde film seyretmiyorum bazıları gibi alçak değilsin.Sinamaya bir film çıkar çıkmaz 1 fata sonra yayınlıyorsun.Helal olsun

30-05-2018
Uludoğan Yenay

Çok sıkıcı bir film yarısında kapadım….

02-06-2018
Bozokay Ertaş

bilgin yaptığın iş takdir edilir.sinema çekimi film koymaman kaliteyi düşürmemen çok güzel.son bir hafta vk playerle yüklediğin hir bir filmi izleyemiyorum film başlayınca ekranda hata yazısı çıkıyor.daha önceleri çok rahat izleyebiliyordum.bana yardımcı olursan sevinirim

04-06-2018
Halilullah Makal

Sayın yusuf bilenler filmin hangi sahnesinde aksiyon var göremedim yada bana aksiyon anlayışını anlatırmısın?

05-06-2018
Çoker Elöver

zaman kaybı…

06-06-2018
Gevrin Nüset

ben binlerce film izledim hint filmlerini bu sene izlemeye basladim bu film öbür izlediğim hint filmleri kadar cazip gelmedi güzel film ama 2 salak veya benim adim khan tutmaz

09-06-2018
Kabadayı Akkan

bir film kolik olarak değerlendiriyorum süper 10 üzerinde 7 veririm gayet başarılı insanı sıkmıyor ne olacak diye merak ederken film akıp gidiyor sadece tek sevmediğim kısmı filmin sonu oldu tabi herkeze göre değişir

10-06-2018
Regaip Sezginay

Film Çok Güzeldi. herkezi izlemsini öneririm. boşa vakit kaybı kesinlikle değil. herkeze iyi izlemeler. ßß

13-06-2018
Sirer Sirer

film çok iyi ilerliyor ama sonu varya berbat berbat

14-06-2018
Seraceddin Zeydan

bilgin gardaş Hd yı 1080 koymussun barı Hd olmayanı 360 yerıne 480 koyuverde dah bi keyifle izleyek az kotadan az candan

15-06-2018
Sözmen Yetener

kesınlıkle ızleyınnnn

16-06-2018
Kadim Nursan

bişeyler eksik gibiydi. ama bir devam filmi daha var sanırım bekleyelim görelim

18-06-2018
Kayıbay Mutahhar

grafikler çok kötü senaryo normal canavar hikayesi şeklinde biraz para yatırılsa çok daha iyi olabilirdi…

19-06-2018
Seyfullah Seyfullah

oldukça güzel bir film…

20-06-2018
Baki Çavlı

Her filmi izlemem. Bitiremediğim nadir filmlerden birtanesi. Çok yazık zaman kaybı hayal kırıklığı…

23-06-2018
Enginay Kala

film güzel..konu güzel.. oyunculuk güzel.. sonu kötü.. Sonuca bağlayamamışlar.. hal böyle olunca hayal kırıklığı oldu..

24-06-2018
İshak Nuralp

bir insanı öldürmekden daha beter hale sokan müthiş bir intikam filmi.serhoş gurursuz kendini baba sanan ucube intihar etmeye bile cesareti olmayan zavallı..binlerce film izledim böyle final görmedim.yalnız izlenmesi gerekir yorumlarını dikkate aldım sizde öyle izleyin.10/10

27-06-2018
Hünkâr Atal

O ne biçim açıklama ya katili falan alayını yazmışlar :S

28-06-2018
Başkal Cafer

Bilgin abi bu filim turkce dublaji ne zaman olur INSALLAH?

29-06-2018
Edep Hizlan

film ortanın biraz üstü diyebiliriz ayrıca genel tema deli deliyi görünce sopasını saklarmış olmalı sanırım

30-06-2018
Nurkan Sayın

admine niye yükleniyorsunuz onu anlamadım adam sitesine film yüklüyor isteyen izler istemeyen izlemez sonucta yelpazeyi genişletiyor.

01-07-2018
Necattin Selamettin

aaaa ben çok beğendim

04-07-2018
Hemrevin Mirac

bence çok güzeldi

06-07-2018
Gulmustafa Ömürden

@emre google choromede bu twidvit midir nedir tam ekran olmuyo başka bi tarayıcı ile izle örneğin internet explorer veya mozilla firefox.

07-07-2018
Şencan Tezcan

film harika

10-07-2018
Özdek Mürsel

helal olsun film cok iyi yaa

11-07-2018
Erkil Satan

TEK KELİMEYLE SÜPER

14-07-2018
Kartay Miraç

Genesis Rodriguez in ne kadar rolu var ne kadar görünüyor ona göre izliycem

17-07-2018
İzbudak Kongar

mükemmel bir filmdi gercekten izlemelisiniz.

19-07-2018
Kablan Namik

bilim kurguyla ne alakası var çözemedim ama güzel film

20-07-2018
Boğahan Çav

türkçe dublaj gelebilirmi acaba

21-07-2018
Irzavan Yalin

Kevin hart için açtım bakalım izliyoruz

24-07-2018
Oğur Doğuşcan

Ağlamaklı film arıyorsanız tam karşınızda duruyor diyebilirim.

25-07-2018
Altay Bayruhan

film mi abi bu ya ?
tamamıyla vakit kaybı !
bilgin yakıştıramadım !

26-07-2018
Usamettin Acarer

admin sitenden film indirmek istiyorum lütfen yardımcı oll

27-07-2018
Selahi Alkor

Hayır yani filmde ne anlam var biri anlatsın biraz aşk biraz soytarilik bu kadar…iki gangster kardeşin saçma hayatını anlatiyor

28-07-2018
Ölen Günmutlu

spr

30-07-2018
Kızılbars Necat

Bilgin dostum sen harikasın yıllardır film seyrederim hep üşenmişimdir yorum yazmaya ama sen gerçekten harika 1 insansın

03-08-2018
Sunal Uğurata

Çok güzel bir film!

05-08-2018
Erksan Halilullah

Bence mükemmel ve olanüstü bir flm herkezin izlemesini şiddetle tavsiye ederim ve buraya yorum yapan bi aarkadaşmız bu filmim on numara olduğunu söylemesine rağmen beş puan vermiş

08-08-2018
Taç Vafit

geldi tamam

10-08-2018
Vasıl Zobu

izlenir 10/7

13-08-2018
Fedai Hüdaver

çok basit başka film arayın bence

14-08-2018
Hasip Karayağız

@ali Teşekkürler insanlara bu kadar güven vermek güzel bir duygu

21-08-2018
Artemiz Hüdai

son dakikalar da kendimi tutamadım ağladım cok güzel film

25-08-2018
Kanak Koşukhan

her yönüyle güzel film izlenir.

26-08-2018
Bünyamil Ğarip

Çok güzel film tavsiye ederim

29-08-2018
Kâmuran Oğanverdi

romantik olmayanlar ortalığı boş bıraksın bakim bu film romantiklere göre

30-08-2018
Atıl Baturay

film mütiş teşşekkürler filmifulizle.com

31-08-2018
Günyüz Köksoy

aşkım winter onun hayranıyım tişortü kolyesi taci herşeyi var clear woter see hosptele amerikaya gittim sowyer lassenni gördüm dr.clear ı gördüm aşıkm winetr

04-09-2018
Yenal Erbilek

Filmin konusu güzel yalnız biraz daha inandırıcı olabilirdi..

06-09-2018
Yönetken Âzim

bence guzel bi film izlemeye deyer bosuna zaman kaybi degil

08-09-2018
Çakım Gülşahin

SUPER SUPER SUPER bir filmdi her kese tavsiye ederim!!! Ruslar bu filmi ela cekibler!!!

13-09-2018
Yalman Yalman

berbat çok saçma

14-09-2018
Hal˜l Mervan

Bazı filmler izlendikten sonra da (sahneler, oyunculuklar, vs.) halen akılda yer ediyor. Bu film de o türden bir filmdi. Çok başarılı, sürükleyici ve etkileyiciydi.

17-09-2018
Oksalmış Recai

cok güzel bir filmdi

18-09-2018
Deha Hüdavendigâr

öf öf öf öf.şiddetle tavsiye

20-09-2018
Bilyap Günbay

tşk’ler bilgin iyi film’di.

21-09-2018
Ulvi Boracan

Görsellik olarak beklentimin aşağısında çıktı. İdare eder…

22-09-2018
Şenel Ülkülü

Film zaten tartışılmaz bile aamir khan der gecerim fakat altyazı olmamış yine de emek var eline saglık cevirenin

24-09-2018
Rahman Serazat

@halil Teşekkürler, istek alamıyorum şuan ancak listeye ekleyeceğim.

27-09-2018
Sertel Üsgen

bilgin uzun zamandır bu sıteden fılm izliyorum tşk ederim umarım başarılarınız devam eder..

29-09-2018
Müstenir Süeren

Seriden beklenen bir film Güzel başlangış meraklı bir bitiş Bir sonraki film de rahibi deniz kızlarının başında görürseniz şaşırmayın

30-09-2018
Bengisan Duransoy

Hayatımda izlediğim en güzel aşk filmiydi bayıldım… Kesinlikle sevdiğinizle izleyin. İyi seyirler…

01-10-2018
Canali Gülemir

Bu nasıl film lan izleyin kesinlikle.

03-10-2018
Özay Şehzade

Mükemmel bir film izlerken gözlerim doldu kesinlikle olumsuz yorum yapan insanların söylediği şeyleri umursamayın pişman olursunuz.

04-10-2018
Aydar Cebrail

Yorumları okuyunca filmi izleme iştahım kalmadı, mabadlar havada uçuşuyor, filmde mesaj var diyende olmuş, mesajı alınca sanki dünyayı kurtaracak, sizin yaşantınız zaten mesaj dolu hangi birinden ders aldınızda, filmden ders alacaksınız, flmin mesajı menfeati doğrultusunda olur her yapımcı kendi çıkarına mesaj verir, oysa hayatınızdaki mesajlar her zaman sizlerin yararına mesaj verir. filmlerden mesaj alıp hayatınıza koysaydınız dünyanızda ahiretinizde biterdi. çok bilmişlere mesajım şudur: filmleri sadece zaman geçirmek için izleyin hayatınıza sokup yaşamak için değil. illaki bir mesaja ihtiyacınız varsa bunu Siyonistlerin Amerikalıların veya kafirlerin filmlerinde aramayın yoksa onlara benzersiniz. onlar her zaman kendileri için yaşarlar rahat yaşamak içinde her türlü merhametsizliği yaparlar işte size almanız gereken mesaj umarım almışsınızdır…

06-10-2018
Çağda Gölkem

Tarih boyunca gücü ele geçirenler hep zulmetmişlerdir. Almanlar, Yahudiler, Müslümanlar, Hristiyanlar, Amerikalılar, Türkler, İngilizler vs.
Bu ırk meselesi değil insan doğasıdır. Alman, Türk, Müslüman, Hristiyan fark etmez.
Onurlu insan güç için değil ötekileştirmenin olmadığı bir dünya için mücadele edendir. Öteki din, öteki ulus, öteki renk, öteki kültür…

08-10-2018
Mennan Omurca

allah kahretsin bu ne lan nasıl birşey bu hala aklımdan çıkmadı buna film diyip te,yöneteninde

09-10-2018
Akköz Arıhan

valla film süper şuana kadar izlediğim en güzel filmlerden birisi yada filmde diyebiliriz. yükleyen arkadaşa teşekkürü bir borç bilirim

10-10-2018
Akbaran Alpyürük

SÜPERDİ!!!!!!

12-10-2018
Eneren Özerk

GÜZELDİ TAVSİYE EDERİM BUNUN DEVAMI GELİR..

13-10-2018
Aliriza Hayali

Karayip korsanları4 türkçe dublaj orjinal olarak ne zaman yayınlanır?

15-10-2018
Tümerkan Mecdi

film sürükleyici olsada insanın içini bayıyor sıkıldım izlerken 10/3

16-10-2018
Hüdavent Kayı

İzlenmiyecek bir film değil.Siber ortama ilgi duyan arkadaşlar için biraz basit bir film.10/6

18-10-2018
Aytok Beyzade

bay bayan simit olmus gibi

20-10-2018
Tümerk Sungu

Abi sıkılmadılar mı bu tarz filmlerden? Jhon Wick türü sürekli her karizma olan erkek aktörde çekiyorlar bu konuyu hani bu konunun çekilmedi aktör bir tek Adam Sandler kaldı heralde , izlenebilirlik olarak izlenilir yani sıkılmazsın sürükler ama hep aynı be baboli artık bi senaryo kurgu değiştirin…

22-10-2018

En çok izlenenler

Şövalye Rusty – Knight Rusty 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Animasyon

Çakmaktaşlar ve WWE Smackdown Taş Devri 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Gece Masalları – Tales of the Night 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Animasyon

Monster High Hauntlywood Macerası 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler