Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alpdoğan Avar

Daha filmin sonunu bile anlayamadan yorum yapmışsınız.. Beyninizi çalıştırırsanız filmin sonunun nereye bağlandığını anlarsınız..

30-04-2018
Çakmur Günal

Gerçekten güzel bir film olmuş. Hiç bir şey için geç değildir ve bazen adaletin işlemediği yerde adaletiniz kendiniz yaratırsınız. Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler..

05-05-2018
Göktay Kocaün

bilgin süpersin yha o filmi bekliyodum

07-05-2018
Sunar Taşan

çok berbat bir fim beyenmedim

08-05-2018
Yaruk Börübey

güzel vede doğru konulara değinilmiş ama artık ne faydası var binler ce masum katledildi,herkez, abd başta petrolüne kavuştu sıradaki hedef ülkeler malüm ? ….

10-05-2018
Zağnos Nebih

bu kadar sağlam kadroda efektler ve ses kalitesinde senoryoda böylesine saçmalıklar yapılsın gerçekten inanılmaz, hadi kamp içinde vur emri anlaşılır kamp dışında gayet bilinçli olan araç ittiren bir askeri başka bir askerin yakması, seyir halindeki araca ateş açılması araç kullanan zombi düşüncesimi :D, kızılötesi dürbün kullanan kadın askerin çocukları arkasına alıp yürütmesi gerekirken önünden saçma bi düzende yürütmesi, öldürülürken dipçikle kafasına vurulması sırasında dürbünün kadını göstermesi zombiye dönüşen babanın 1. mıntıkadan kaçıp o kadar yol katedip gelmesi falan ayrı bi saçmalık olmuş,
lan canım sıkıldı bi zombi bakim diyorsanız izlenirde mantık kurgu göremeyince kızıyorsanız hiç tavsiye etmem…

11-05-2018
Çandarlı Erbaşat

Tipik terminatör serisinin devamı , gayet başarılı ve 1 ve 2. filmler ile bağdaştırılmış.İzlenilebilir.
6.8

15-05-2018
Saylan Torhan

film bu adı üstünde sonuçta kurgudan ibaret, gerçeği öğrenmek istiyorsanız araştırın ben araştırdım , film çok güzel beğenerek izledim

16-05-2018
Muallim Sağlamer

çok güzel bir film mutlaka izleyin benim çok hoşuma gitti…

17-05-2018
Tuğaltay Volkan

gayet güzel izlenebilir bir film..zevkle izledim..ıyı seyırler

19-05-2018
Onat Soysaldı

Başımıza film eleştirmeni kesilen yarım kanlıların yorumlarına aldırmayın. Film çok güzel ve sonu süpriz olmuş.

20-05-2018
İlkehan Kızan

iyi kalitede olanıda cıkarsa iyi olur,ama siteniz çok güzel,ellerinize sağlık

21-05-2018
Talayhan Vasıf

Biz açıkçası beğendik fakat korkunçluktan yana gerilim yani heyecan verici bir film bu arada o kızı çok merak ettik tımarhaneden kaçan kızı gibi gibi işte bu şekilde en çok ben korktum

23-05-2018
Karaalp Okatan

güzel bir film bence gerçi konusu klasik amerikan filmlerinden nedense hep ucube bir çocuk intikam için önüne geleni kesip biçiyor yne de izlenmeye değer Feast kadar berbat değil

25-05-2018
Arıbaş Azer

bilgin biraz daha korku filmleri koyarmisin izlemedigim kalmadi ya süper bir site

26-05-2018

En çok izlenenler

Rango 2011 Film izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Animasyon

Kubo ve Sihirli Telleri – Kubo And The Two Strings 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Animasyon

Bak Şu Leyleğe – A Stork’s Journey 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Yıldız Gemisi Askerleri İstila – Starship Troopers Invasion 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler