Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Taykurt Umar

uzunca bir aradan sonra bu kadar güzel bilim kurgu filmi iyi geldi

25-02-2018
Çaliş Gülbeg

fılım super cok begendım… prestij ve my names khan izlemenizi tavsşye ederım.

26-02-2018
Bünyamin Bünyamin

Film süperdi. Filmin sonunda ”Aya Yolculuk” diye bir kitap alıyor. Yani bu aya yolculuk diye bir film olacağının sinyalini mi veriyor BİLGİN ?

28-02-2018
Seyfiddin Abdal

Güzel bi film. Aslında filmin ortalarında haber kaynağını tahmin edebiliyorsunuz. Türkçemizde bir deyim vardır, bana kalırsa gerçekten sır saklayanların uyması gereken yolu işaret eder; “Pazara kadar değil, mezara kadar!”

01-03-2018
Kudret Mestur

ya cok guzel bısey yahu

03-03-2018
Uçantürk Bulgu

hayatta ne olursan ol ayaşamaya bakacaksın herzaman unutma sana verilen en güzel bir hayatttır bence yaşaman gereken şeyi yaşa bence herşey para değil ama izlemen gerek sora kara veririsin ….. bence deymez sadece mutlol yeter ….

04-03-2018
Mücahid Turğay

arakadaşlar 10 numara bir film bana göre eger izleyip begenen varsa bu tür filimleri önermesini isterim

05-03-2018
Ayyıldız Çalgan

film insanın içini karartır boyutta kötü sahneler içeriyor. Bu kadar mı olur dedirtecek kadar absürt yapılmış

06-03-2018
Gazanfer Kıpçak

12 yaş ve altı için.

07-03-2018
Basım Çuvaş

akıcı bir film
keyifle izlenir (7/10)
emeğine sağlık Bilgin (Y)

08-03-2018
Yahya Cündi

iğrenç

09-03-2018
Şentürk Abdülahat

10 üzerinden 10

10-03-2018
Attila Huzuri

ilginç bir filimdi tşk ler bilgin

12-03-2018
Gürakın Kanun

nihayet açildi

14-03-2018
Bilir Özokçu

@feyzullah 750 yorum almış bir filmin Türkçe’si olsa sence eklemez miyim?

15-03-2018
Akdağ Aykutalp

Film; bilinen OZ büyücüsü hikayesinin öncesini anlatiyor ve son yıllarda ki moda temaları işliyor. 1940 larin filmi ile karşılaştırmak adına keyifli. Ancak, ALTYAZILAR BİR FELAKET. Hazırlayan, Türkçe mi yoksa İngilizce mi bilmiyor inanın karar veremedim. Iyi seyirler

16-03-2018
Sadeddin Uhut

gerçekten mükemmel bir film

18-03-2018
Şirzat Tokkan

Istanbulu bilerekden eski,kultur disi bir sehir gibi gostermisler..sebep bence siyaset..film iyi ama boyle seylere gerek yok yani..cok guzel sehir Istanbul..

19-03-2018
Öztekin Sungu

çok beğenmedim ama bu yıl çıkıcak olan marvel filmi güzeldir diye düşünüyorum

21-03-2018
Gülağa Mahmud

cok cok cok cok güzel disney channelda izledim kaç kere bıkmadım bıkmam bıkmicam.

23-03-2018
Görgüncan İsa

Arkadaşlar film malesef kötü. gördüğüm en dandik kurt adamlardı.. yumruk yumruğa dövüşen ellerinden silah düşmeyen kurt adamlar… bilgin film kötü ama sen mükemmelsin dostum. emeğine sağlık.

24-03-2018
Saral Usta

Bir film de bu kadar amatörlük olmaz ki.İzlediğim en berbat ötesi filmdi.

27-03-2018
Öztay Sayru

TOM HANKS VARSA O FİLMDE KAÇIRMAYIN.BU ADAM BOŞ FİLM YAPMIYOR.GÜZEL FAZLA AKSİYON YOK AMA HEYECANLI.BU ADAM FİLM SEÇMEYİ İYİ BİLİYOR .

30-03-2018
Erdönmez Erksoy

gayet guzel

01-04-2018
Aşur Elnur

film izlene bilir ama seri Çok klişeleşti.değişik bir atraksyon yok. serinin ikl filmini izle son filmde ne olacak bilirsin.bayram şekerini karım yedi bize gelmeyin…

03-04-2018
Ezgüer Nermi

Kardeşim o 1.11.25 te çalan şarkıyı bence cok beğendim 1 saat aradım yabancı bi sitede buldum Animal Kingdom
Mephistopheles

07-04-2018
Özgüner Ongun

çok keyifli ve güzel bi filmdi, tavsiye ederim…

10-04-2018
Akyüz Arzık

Arkadaşlar soundtrack listesini bulan oldumu? hele küçük kızın kafasının koptuğu anki müzik harika…

12-04-2018
Avunç Bayındır

Filmin konusu güzel ilerliyor ama çok yarım kalmış bir film.Çoğunlukla sona doğru bir savaş veya ailesi ile birlikte çalışmalara başlamış ve önüne engeller çıkarken görmek istiyor.Bitiş yeterli olmamış.

18-04-2018
Çorak Erturan

Her seride git gide güzelleşen efecktler makyajlar geliyor ve her film bir sonrakini beklememi sağlıyor. Şu sinema emek olayına gireyim bu filmin sinemasına gittim şuan izlediğimden daha kötüydü. Sinemalarımızın akışları ve izleniş biçimleri o kadar kötü ki film izlerken yanımda oturanın nefes alma verme sesini duyabiliyorum. Kaç tane adam akıllı sinema salonu var bu kadar kötüyken insanın gidesi kaçıyor. Sadece iddalı yerli filmlerine gitmeyi kendime zorunlu kılıyorum. Net üzerinden izlememeye çalışıyorum onun için kendinizi sinemaya gitmeye hiç zorlamayan hele kötü salonlarınız var ise hiç bilgin evinizi sinema salonuna çeviriyor zaten

25-04-2018
Ensari Günaltan

güzel eğlenceli film teşekkürler

01-05-2018
Eraltay Gündaş

seyredilmeye değer

02-05-2018
Karaçelik Okbay

Bence iyiydi ya

Genellikle film sonunda kahraman/kahramanlar bu tarz suçlardan kurtulur ve mutlu son ama bunda biraz daha reallik katmışlar ne kadarda arabayı suya atma saçmalığı olsada

05-05-2018
Refahattin Cabbar

ortanin biraz üstünde kurgusu orta dereceli bir ingiliz filmi, aslinda konu iyi ama film yanlis ellerde cekilmis, bu filmi amerikalilar cekseydi inaniyorumki cok daha iyi olurdu, konu iyi kurgu zayif ama genede seyredilir, admin adamim eline saglik , cok fazla beklenti icine girmeden seyredilecek bir film , bos vakit icin idael olabilir …

08-05-2018
Yaşattin Algın

film güzel ama insanı çok yoruyor, Tolstoy’un Savaş ve Barış’ını 90 dakikada okumak gibi bir şey. İlla da bir mesaj arayanlara “iş hayatı ile özel hayatı dengele” “Ölümden kaçış yok Ölüme savaş açmak da beyhude” ” bazen de kaderci ol Tanrı’ya inan” bence en güzeli ” ben artık korkmuyorum sende korkma ve beni korkutmayıda kes” mesaj arayanlar herhangi birini seçebilir.

11-05-2018
Berkok Cenk

guzel 10 uzerınden 7

13-05-2018
Andelip Andelip

Bu Batılıların egosunu anlamak güç filmi yarıda bıraktım Müslümanları sadece terör ve terörist olarak gören bu zihniyeti hiç bir zaman anlamadım ve anlayamayacağım da. Elbette ki dini istismar eden yobazlar var ancak bu İslam’a olan bakışı göstermeye yetmez. Lütfen filmi izlerken birazcık empati yapınız..

14-05-2018
Arpad Balibey

ADMİN SLENT HİLL REVALITION ATABLRMSN EN YAKN ZAMANDA

15-05-2018
Nusur Abdülazim

abi cok iyi

17-05-2018
Özer Tezeren

çok ağır bi hikaye yavaş ilerliyo sıkıyo bazen aşırı güzelde değil bidaha yorumlara bakıp film izlemicem ama filmle bizi buluşturana yinede teşekkürlerr

22-05-2018
Okuş Abdurrahim

izlenebilir fakat puana aldanıp fazla beklenti içerisine girmeyin.

23-05-2018
Alptekin Baykul

Hayatımda ilk defa bir filme yorum yapıyorum, tek kelime ile harika

24-05-2018

En çok izlenenler

Titanların Savaşı – Clash Of The Titans – Filmi Full Türkçe İzle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Savaş

9. April 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Age Of Heroes 2011 Film izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Savaş

Son Savaşçı – Centurion Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1023 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Tarih

Ölümcül Görev – Pathfinders In the Company of Strangers 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1027 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.6 /10

Kategori: Tarih

Savaş kategorisinde son eklenenler