Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Müşteba Şahinbey

maraqliy idi baxmaga deyer

25-02-2018
Elbek Denker

mükemmel bir polisiye komedi , çekileli yıllar geçmiş olsada aradaki zaman farkını hissttirmiyor .

26-02-2018
Vejdi Açıkgün

manyak fılm mutlaka ızleyın ekşinı bol

28-02-2018
Faki Kaddafi

Daha çok çocuklara hitab eden bi film ama gerçekten güzeldi..

01-03-2018
Bürkan Dalkılıç

izleyin abi öneriririm cok güzel bi film

02-03-2018
Ehlimen Gülmen

her şeyden korkan eşim bile korkmadı, çocuk filmi:) sevenlere…

03-03-2018
Okgüçlü Günder

bilim kurgunu en iyi film bence cok guzel bır film

04-03-2018
Canören Canören

@gözde Kontrol edildi 4. part açılıyor Tekrar deneyebilirmisin.

05-03-2018
İltaş Özbatu

Dünyada kaç tane Maroge-Gandi var ki.Bu bir film değil ki gerçek(gerçek gözle izleyin aziz dostlar).

06-03-2018
Diriker Güney

saçma sapan bi film zaman kaybı abd nin reziligi işte

07-03-2018
Berkel Cemşit

reklamlara tıklayalım daha cok izleyelim …..

08-03-2018
Türehan Yanar

İlk yorumum. Filmi mutlaka ve mutlaka izleyin.
Çalan şarkının adı Angus Julia Stone ~ For You. Onlarca kez bıkmadan dinleyebilirsiniz.

09-03-2018
Özakar Sanlı

güzel

10-03-2018
Tahayasin Babayiğit

Mükenmmel bir dilm soluksuz izleyeceğiniz bir filim

11-03-2018
Orakay Sunalp

bilgin işine karışmak gibi olmasın da thor2 ne zaman gelir?

12-03-2018
Akarsu Baykam

Dublaj çok rahatsız edici , altyazılı seyretmek isterdim. Film çok gerçek , karakterler ,mekanlar, konu bu yüzden insan etkilenmeden edemiyor.

16-03-2018
Gücalp İsrafil

güzel film

18-03-2018
Baykal Dikboğa

Bende , herkesi “z” ile yazanları tebrik ediyorum

21-03-2018
Öğür Ötün

Son aylar içinde yüklenen en iyi filmdi. Mutlaka izleyin, teşekkürler Admin.

23-03-2018
Angıl Çağay

türkçe dublaj ve net görüntü ne zaman çıkıcak acaba

27-03-2018
Azmi Binay

yav siz yok sistim, pistim,öldüm,iskence cektim derseniz bilgin nasıl yüksek performans sergilesin.
süpersin, müthissin bilgin senin gibisini görmedim gerci senide görmedim ama görmedende sevdim falan deyin

28-03-2018
Hifzullah Mirze

Süper Filmdi Teşekkür Ederim.. Sitede Cok Güzel Filmler Yayınlıyorsunuz dewamı inşallah gelir..

29-03-2018
Bintuğ Gencel

türkce dublaj ı ne zaman paylaşıcaksın bilgin ???

01-04-2018
Duranay Gökdoğan

mükemmeldi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

03-04-2018
Âşık Azdin

İzlediğim en saçma filmdi. Naptılar şimdi bunlar kafamda deli sorular

04-04-2018
Fersan Irmak

Anlammı ve güzel….

05-04-2018
Candirem Gülmehmet

sadece 2 part izleyebildim, bu konu bu görüntüye oturmamış, türk filmi tadında bi filmolmuş sanki:) konu güzel aslında ama işleyememişler, eğreti durmuş beğenmedim

06-04-2018
Kurbani Nurali

çok güzel bir flim…:)

07-04-2018
Ulubaş Elibol

Harika bir film… Efektler çok iyi. konu süper. eline sağlık admin

10-04-2018
Sayyat Taluyhan

izlediğim en iyi aktüel kamera ile çekilmiş film.aslında aktüel kamera ile çekmiyorlar filmi tabi ki, miş gibi yapıyorlar.paranormal act.tan sonra ki en iyisi kesinlikle.kurgu müthişti, filmden hiç kopmadım

12-04-2018
Cumaali Cumaali

bunu mutlaka izleyin diyebileceğiniz bi film var mı?

16-04-2018
Erdoğmuş Erkiner

güzeldi.10/6

18-04-2018
Şemsettin Zengin

bilgin yukardaki arifin yorumunu nasıl onayladın siteye yakışmayan sözler.
.filmi daha önce izlemiştim yine izlicem harikaydı

19-04-2018
Remzi Üngörmüş

mükemmel

20-04-2018
Akpulat Bakır

çok basit ve çok ucuz bi filim olmuş ve ayrıca oyunlar hiç yakışmamış 1ve 2 akrep kral daha iyi bu filim aynı cüneyt tarçının filmi gibi zaman kaybı 20 dakkadan sonra kapadım

23-04-2018
Oytunç Hemdem

Filmin Bourne serisi ile alakası yok. Seriyi bu film ile bozmuşlar. Seriye yakışmamış eski Bourne’lere göre kötü olmuş. Tabi aksiyon severler için iyi bir film seriyi izlemediyseniz.

25-04-2018
Karaşın Oldaç

berbat, çok sıkıcı bir film

01-05-2018
Gülşahin Koparal

Gerçekten aşırı mükemmel bi film yaa şiddetle tavsiye ederim ağlamamak için kendimi zor tuttum…

05-05-2018
Karasüyek Mazhar

AKSİYON,DRAM,BİLİM-KURGU, MACERA …

07-05-2018
Cihad Mehmetzahir

Çok etkileyici ve mükemmmel bir film.Bu kadar güzel filmleri sadece bu sitede bulabiliyorum.teşekkürler Bilgin..

08-05-2018
Mezun Yergin

@Uğur reklamlara müdahale etme gibi bir şansımız yok ancak pc nin ısınıp kapanması siteden kaynaklı bir durum değil Tek bildiğim bu

09-05-2018
Gulmustafa Ömürden

arkadaslar ben bu sitede yorumlara bakarak film izliyorum ve bazen yorumlar yuzunden kararsız kalıyorum bunun icin sunu belirtmeliyim ki gercekten guzel bir film olmus fakat biraz garip gelen bi konu var oda gemiden metal alıyo ama adam gemiden silah almıyor ilginc geldi bunun haricin de film gercekten harika….

10-05-2018
Şuayben Abdüssemi

film güzel..kadının içinde bulundugu ruh hali anlatılıyor ve güzel anlatılmış..ama herke sevmeyecek bu kesin..

11-05-2018
Göçeri Nusur

yıllar önce izlemiştim harika bir filmdi. komik sahneleri de vardı

14-05-2018
Sermet Üresin

siz filmden ne anlarsınız daha ıyısını yapın o zaman

16-05-2018
Kocabaş Akmeriç

teşekürler bilgin emeğine saygılar…

17-05-2018
Zafer Nebi

guzel bir adem ve havva yorumu..

23-05-2018
Okcan Sevkan

filmin 2 side çıkar bence süper filmdi

24-05-2018
Boratay Erkınay

Bilgin kardeşim ,bu yorumların hepsine güvenelimmi,süperdi harikaydı ,uçardı ,kaçardı falan filan,kötü yorumları sansürlüyorsunuz sanki,umarım öyle değildir yalnız bir kaç tane bu tarz zibilyon tane yorum olan film izledim hiçte aslı astarı yoktu söylenenlerle,demem o ki bu bir site politikası ise bindiğiniz dalı kesiyorsunuz ve siteden soğutuyorsunuz haberiniz ola…ilkin belki pik yaptırır bu politika ama sonra dibe çakılırsınız benden söylemesi…

28-05-2018
Mekki Server

bu transformers 2’yi izledim.Harika’ydı

29-05-2018
Varlık Bener

Daha önce izlemiştim güzel bir film.

31-05-2018
Nazım Özaslan

FİLM AKICI GÜZEL AMA NEDENSE SONUNU BEGENMEDİM KAFADA SORU İŞARETLERİYLE BİTTİ AMA GÜZEL FİLMDİ

02-06-2018
Sabir Aksın

nasıl anladın kötü oldugunu izlemeden açıp kapatmakla?

03-06-2018
H. Mehmethan

güzel ve etkileyici. zamanın kıymetini anlamayanlara ithaf … teşekkürler bilgin

05-06-2018
Okuşlu Cahid

bilinç altına gönderilen mesaj; tüm teröristler Müslümandır. böyle filmleri izlemeyin izlettirmeyin.
ne hikmetse teröristin adı Erdoğan ve filmde Mehmet ali alaboranın eşi oynuyor!

07-06-2018
Ati Emincan

çok komik

08-06-2018
Kor Abdulsabir

filmde garip bi güzellik var. mesela filmin rengi tipler araba ve arabanın mat siyah rengi yol sahnesi ve diğer sahneler harika ben tamam işte filmin kralını buldum sanmıştım fakat herşey heba olmuş konu vs hiç güzel değil ve cok basite indirgemişler aynı oyuncular ve imkanlarla çok klas bir film yapılabilirdi

09-06-2018
Sercan Tandoğdu

10/3 vasat bi film bunu izleyeceğime keşke finalere çalışsaydım.

10-06-2018
Canbulat Dayar

Eğlenceli,keyifli izlemesi hoş bir film. Film’in oyuncu kadrosunun başrol oyuncuları, çocuk değil, genç yaştaki,yetenekli oyuncular oluşturuyor. Çocuk denmesini doğru bulmuyorum ve kesinlikle belli bir yaş kitlesine bağlanmamalı. Keyifle ve sıkılmadan her kesimin izleyebileceği aile filmi. Film seçiminiz Görünmez Çocuk ise, doğru bir tercih yaptığınızı belirtmek isterim. İyi seyirler…

13-06-2018
Siracettin Tansığ

kaçırılmaması gereken bir film.

16-06-2018
Erengüç Erensü

İzlemede bir sorun yok. Onu engellemeleri de mümkün değil. Download etmek cezaya giriyor ve çoğaltmak tabii ki.

17-06-2018
Şerefetdin Ziyafer

Bu siteden iyisini tanımam

18-06-2018
Batuhan Cangün

harika bi film dostum. Hey Jason Statham my men :D:D:D

19-06-2018
Bayruk Celilay

Güzel film

20-06-2018
Çağın Ecekan

ilk defa yorum yazıyorum uzun zamandır izlediğim en güzel film. keşke 3 boyutlu olsaydı mukemmel olurdu

21-06-2018
Gönder Ersen

İzleyin eğlenceli ve bir o kadar da sevimli bir film

22-06-2018
Avvat İbrahimhalil

on numara film izlenmesi lazım

23-06-2018
Ziyat Gençsoy

bir solukta 100 dk yerimden kıpırdamadım sigara bile icmedim süper bir film yapmıs adamlar

24-06-2018
Carullah Dinçsan

bu filmi daha önce izleyenler fikirlerini iletebilirmi ?

25-06-2018
Yel Suphi

ses ve dil sorunu var bilgin kardeşim filmde

26-06-2018
İzbörü Demirpençe

Osman kardeşşş… sen bi site aç, dediklerini yap, yapma dediklerini kendin yapma, admin kardeşim kadar çok filmi kısa sürede yükle, çuval dolusu beğeni yorumları al, hatta insanlar filme yorum yapmayı unutsun admini övmekten… sonra bize de duyur, gelip ordan film izleyelim…yani 2023 te filan…

27-06-2018
Güçmen Erkın

birşey sölicemde bazıları boş vaktin varsa izle diyorlar bizde zaten boş zamanda izliyoruz saçmalamayın lütfen bazıları da zaman kaybı diyorlar zaten boş zamanda izliyoruz neden zaman kaybı olsun

29-06-2018
Kazgan Ozansü

arkdaslar filmi izledim ama bildiğimi bi senaryo sıkıldım ama filmi bitirdim

30-06-2018
Dinçsav Gayret

ben bu filme el bombası atarım

01-07-2018
Demirtekin Toydeniz

şaçma, berbat. çok kötü

02-07-2018
Necati Özbal

yanı o kadar met ettılerkı bu fılmı sabırsızlıkla beklıyordum..ama malesef kısısel olarak umdugumu bulamadım 6 ayrı hıkaye bır fılmde toplanmıs 6 sınında bırbırıyle alakası yok..sadece karekterlere guzel bır makyaj yapılmıs farklı karekterlere bolunmus bır fılm ..YINEDE BİLGİN KARDESIN EMEGİNE SAGLIK (zaman kaybı)

05-07-2018
Çağaçar Duruhan

bilgin bi arkadaş burdan film indiriyor ben indirmeyi deneyince indirmiyor üye olmam gerekiyor ve banka kartı numarası falan istiyor benim banka kartım yokki

06-07-2018
Ulubay Erbelgin

tek kelime ile muhteşem süper ya.

07-07-2018
Şenbay Tezay

ızledıgım en ıyı anaımasyon filmi kacırmayın

10-07-2018
Vecdi Sıdkı

iste film bu abi ya adamsın bilgin seviliyorsun

11-07-2018
Şengezer Akan

bu siteye aşığım..

15-07-2018
Güdek Ersev

Bence bu film gerçekten berbat kızlar siz neresini beğendiniz anlayamadm 4. partı zor izledm beğenilck bişey yok , siz kızlar aşkınızı sonsuza kadar içinde yaşamayı denemelisinz başka birileriyle değil tek 1 kişinin olun sonuna kadar çok mu zor…

16-07-2018
Faakim Nahsen

sesi heryerde sinema çekimi SİZDE ORJİNAL GÜNCELLENMİŞ HARİKASIN BİLGİN gerçekten çok emek harcıyorsun buraya…

19-07-2018
Çetinay Erkıral

bu türü sevenler kaçırmasın

20-07-2018
Bejdar Feki

Film güzeldi gerçek sevgiyi ve cinselliği(aşk) birbirinden ayıran bir filmdi …

23-07-2018
Buluç Tuğcu

25-07-2018
Eralp Kamanbay

Cok güzel bir flim izlemeye değer.

26-07-2018
Çetintürk Didim

Ya bu filme kötü diyenler anlamıyorum neyı kotu ne beklıyordunuz sızın yuzunuzden bır cok boyle guzel fılmlerı ızleyemıyor nesınız sız kendınız kac paralıksınız kı ya da sürekli hollywood a falan mı gidiyorsunuz gala lara…Saçma sapan filmin ne olduğunu bilmeyen ahmaklar buralarda yorum yapmasın gidin ev ödevinizi yapın …Ne kadar kızdığımı anlatamam…

27-07-2018
Ordunç Abdülkerim

23 YAŞIMA GELDİM HALA BARBİE İZLİYORUM

31-07-2018
Feyruz Korşah

Filmi daha izlemedim fakat admin senden bi ricam olacaktı
G.I.Joe 2 Misilleme ne zaman gelicek ??

03-08-2018
Feriz Şener

Süper bir film,mutlaka izlemelisiniz,admin teşekkür ederiz.

04-08-2018
Işıtan Nafiz

çok iyi izleyin pişman olmazsınız emeğine sağlık bilgin

10-08-2018
Haciali Mehtun

süper ellerine sağlık admin

11-08-2018
Bedii Nasuf

tek kelimeyle muhteşem çok etkilendim herkese tavsiye ederim izleyin mutlaka

12-08-2018
Emircan Muhyedin

Emeğe sağlık admin güzel ve sürükleyici bir filmdi devam ini bekliyoruz…

14-08-2018
Örfi Muti

konu güzel fakat hiç cezbetmedi.berbat aksiyon sahneleri hatta sahne yok.aktörün hatrına baktım.

19-08-2018
Tanbolat Yahşihan

teşekkür ederim

20-08-2018
Özşen Tümel

çok güzel film tskler

25-08-2018
Ergazi Gürbaş

arkadaslar sakin yorumlara inanmayin guzel filmdi izlemeye deyer ..bilgin bey tesekkurler .

26-08-2018
Akdoğdu Aysal

muhteşem bir film

27-08-2018
Erencem İlkem

skandalllll boşa giden paralar

29-08-2018
Yenal Erbilek

Sırf amy windferl için izlenir

30-08-2018
Sebükalp Tamer

çok güzel bir film sonu muhteşem

31-08-2018
Hekmet Riyat

Film tam anlamiyla inanilmazdi tesekkurler Bilgincim ellerine saglik !

04-09-2018
Örsel Tevhit

izleyin

05-09-2018
Oğuzhan Ragıp

güzel bi film ama tüm seri birbirini tamamlamıo sanki 3 bölümde alice ordu kuracaktı klonlarından eeee nerde valla pek anlayamadım bunun sonuda bi acayip ama yinede insana izletiriyo film kendisini 5. filmi daha açıklayıcı yapmaları dileğiyle…………
bu arada site gerçekten mükemmel

06-09-2018
Nazmi Özaydın

kesinlikle çok iyibir film.izlemeye değer…gayet de akıcı.özellikle son 2 bölüm muhteşem

08-09-2018
Doğruol Doğruol

çok güzel filmi herkes tavsiye ederim :=):=) iyi günler herkese

11-09-2018
Kaşka Onural

Kitabına iki kere başladım ikisinde de ilerleyemedim..
Film de başta biraz karışık ve sıkıcı gelse de sonradan daha izlenebilir bir hal alıyor..

18-09-2018
Arukan Bozhan

konusu çok değişik enterasan bi film… izlenir

20-09-2018
Sevdakar Zülkar

harika bir film’di teşekkür ediyorum…

21-09-2018
Akhun Arbek

Süper eglenceli romantik bir film

24-09-2018
Filizer Şeref

kesinlikle izleyin sadece kafama bir şey takıldı maymunların hepsi mübarek keskin nişancı atıklarını vuruyorlar

25-09-2018
Efgan Güçkan

pek izlenebilcek bir film değil,olmamış,senarya berbat oyuncular desen komidi tarzında sınıfta kalırlar,komidi denemişler ama hiç olmamış,oynayamamışlar ,birde film sürekli geçmişe gidiyor sonra günümüzde devam ediyor buda canınızı çok sıkacak

27-09-2018
Berksu Güdek

mükemmel ötesi bi film özelliklede kasayı kaçırdıkları zaman tek kelimeyle dehşet

29-09-2018
Satvet Şimşad

Zaman Kaybı Arkadaşlar

30-09-2018
Bedir Subegi

iğrenç sakın sakın

03-10-2018
Abdülsamed Giyasettin

Sıradan bir konuyu güzel kurgulamışlar.. Gayet güzeldi. 6,5/10

09-10-2018
Emru Huzeyfe

harika bir film sakın kaçırmayın

12-10-2018
Hulagu Kayatürk

izlenmeye değer

13-10-2018
Mağrip Rakip

süper bi film izlemenizi tavsiye ederim

14-10-2018
Koçay Nural

Çok güzel film. İzlenmeye değer. Zahmet çekenlere teşekkürler

15-10-2018
Üngün Aligül

film mükemmeldi

18-10-2018
Taçkın Tolgahan

25 dk izleye bildim

19-10-2018

En çok izlenenler

Kurban – Sacrifice 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Tarih

Anthropoid 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Tarih

Suikast – Assassination 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1028 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Tarih

Queen of the Desert 2015 Türkçe altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1042 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler