Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tunçay Yalavaç

Filmi tavsiye ederim,seyredilir bence sacma değil.ileride dunyanin basina gelebilir seyler ve en medeni ulkelerdeki insanlar nasil bir hayvana donebilir ..gozlerinizle gorun

04-03-2018
Tunçbörü Erin

Uzaylı birinin dünya dinlerini sorgulaması üzerine ve bize bir peygamber gibi(ya da peygamberler de uzaylı göndermesi)doğruya,gerçek tanrıya yöneltirken bir filozof gibi,sorgulayıp sorular sorarak hakikate ya da en azından yanlışların su yüzüne çıkartılmasını sağlaması çok güzel işlenmiş

05-03-2018
Yolaç Çingiz

efsane mükemmel harika bi filmdi kesinlikle izlenmesi gereken bi film başkalarına aldanmayın izleyin

18-03-2018
Erserim Meftun

eğlenceli film sıkılmadım

21-03-2018
Dumanbey Gökbayrak

@Hasan, DNS ayarlarını değiştir. 8.8.8.8 – 8.8.4.4 yap.. (Google DNS)

23-03-2018
Yayak Çelikel

çok saçma bi çocuğun içine peri girermi hiç 0 10 yaşa hitabediyor zamanıma yazık oldu zırvalık…

30-03-2018
Tekebey Gökçin

İzlediğim en iyi dövüş filmlerinden biriydi. Çok harika bir film 8.7/10

03-04-2018
İsmail Nurani

hayatımda izlediğim en güzel 10 filmden biri. hiç sıkılmadan heyecanla izleyeceğiniz mükemmel ötesi bir film. imdb 250 deki bütün filmleri izledim. binlerce film izlemişimdir. Daha iyisi yok. Ama serdar ortaç dinleyenlerin müzikten anlamayacağı gibi, dövüş filmi izleyen birisi de bu filmi sevemez. Bu film tam bir kalite. filmi beğenmeyenler emin olun filmi beğenecek kapasite insan değillerdir.

08-04-2018
Namık Örtaş

film güzele benziyo yorumlara bakıp izleyecem bakalım

10-04-2018
Nejmi Sencar

Izlemeden yorum yapmayalim arkadaşlar , Film’i izlemeden önce yorumlara bakan bir çok kişi olduğunu unutmayın ve Küfür yediğinizide.

18-04-2018
Toygun Torun

Arkadaslar sonunu zombiye baglamıslar neyı anlamadınız 2.si zombie filmi olarak donecek bence. Fakat hem igrenc hem güzel bir film tum duygularımı karıstırdı =)

24-04-2018
Kuddus Seziş

Eh işte orta şekerli bir film.

02-05-2018
Sertan Züheyla

ÇOCUK FİLMİ,KİŞİSEL BETİMLEMELER VERİLMİŞ,HOŞ BİR FİLM DEĞİL

05-05-2018
Bekâm Tunçbilek

cok sacma bir film kesinlikle izlemeyin

06-05-2018
Cantaş Diktaş

orda herkes bale biliyor oraya bale salonu açsak köşeyi döneriz

08-05-2018
Mukadder Sair

Hiç bıkmadan tekrar tekrar ve tekrar izlerim. Her sıkılışımda, izleyecek güzel bir film bulamazsam bu seriye dönerim.

10-05-2018
Erşat Hanefi

gerçekten cok güzel bir film olmuş

12-05-2018
Nursal Özoktay

Film by sarik andresyan(Сарик Андреасян (24 августа 1984 г., г. Ереван, Армения)) qisacasi peyser cekib bunu)

14-05-2018
Tunçay Yalavaç

bu adamın filmlerini hep beğenmişimdir, çok güzel bir filmdi.. parçaları birleştirmek için sabırsızlanıcaksınız..

15-05-2018
Remezan Taşkinege

yaa en az 100 kere izledim hala izliyorum hiç bıkmıyorum ya

17-05-2018
Vasıf Yolbul

arkadaşlar normal seviyede klasik bi canavar filmi goril bozması kara çarşaflı bi yaratık insanları tek tek öldürüyo hepsi bu

19-05-2018
Mekin Sertuğ

site harika fakat bu filme bakıpta korkan yada bı filme harika diyenler korkuyu daha önce hiç yaşamamışlar sanırım

20-05-2018
İlkiz Uz

harika 1 2 izledim sıra 3 e geldi

20-05-2018
Saygılı Tongal

HA Rİ KA KESINLIKLE İZLEYİNNN !!!!!!!

21-05-2018
Yigit Alican

genc olan erkek cok yakisikli lann :)))

22-05-2018
Tansal Tümbay

İzlemeye degmez bosuna vakit aharcamayin, beni dinleyin derim filmin yarisi tek kisiyle gecti…

23-05-2018
Ferzende Nervis

ilk defa bir filme yorum yapıyorum .söylenecek iki kelime var.çok güzel ve farklı

26-05-2018
Gencer Seçmener

Şu kadar insan bu filme güzel demiş.ŞAKAMISINIZ!!FİLM IZLEMEKTEN NEFRET ETMEK ISTERSENIZ BUYRUN IZLEYIN .hayatımda 2 inci kez bir filmin sonuna kadar dayanamadım.khan ınız batsın.Berbat Ötesi!!.

30-05-2018
Barlas Çolpan

harry nin hayranıyım bütün serisini izledim ve yine izliyorum

04-06-2018
Özoğul Övün

çok sıkıcı ve sürükleyici degil

08-06-2018
Ataol Başok

ihanet,entrika,şeytan,büyü,bir grup genç,işkence,kan,revan,sürpriz son ne ararsan var hatta “baba” turşu bile:P

09-06-2018
Kervan Nafi

Filmin puanına bak filmle ilgili 1 tane yorum yok hayırdır filmin adı bilginin doğum günümü ?
Herkez bilginin doğum gününü kutlamış gidin özel mesaj atıp kutlayın yada bütün gün özel mesajla ne diyecekseniz deyin. filmin altına filmle ilgili yorum atılır

11-06-2018
Özön Aptülkadir

film güzel hatta müthiş

12-06-2018
Akabay Arbaş

izlemeye deger bi. film emegine saglık bilgin kardesim…

14-06-2018
Atasever Baştuğ

olağanüstü bir film. düşünmeden izleyin.

15-06-2018
Abdurrahman Altınbaş

Film ağır ilerlesede etkileyici yanları sizi yakaliyor güzel izlenilebilir..teşekkürler bilgin.

19-06-2018
Samet Tayfur

söze gerek var mı jim carrey işte…

20-06-2018
Eneç Dumrul

kesinlikle vakit kaybı gitti zamanım

21-06-2018
Aygutalp Behzat

Abartılı yorumlara bakmayın izlenebilir bir film, pek şaşırtıcı veya merak uyandıran birşey yok filmin içinde ama sıkılmadanda izliyebilirsiniz.(10/6)

22-06-2018
Angıt Aysın

AşıkLarın İzLemesi yasak __Emma Vatson…

24-06-2018
Gülşahin Koparal

KESİNLİKLE İZLEMEYE DEĞER
ON ÜZERİNEN DOKUZ

25-06-2018
Üveyis Artun

hayatımda unutamadıgım ilk 10 e girecek filmlerden bi tanesi.. hala tekrar tekrar izliyorum

26-06-2018
Sorgun Alaeddin

Süper sürükleryici bır fılm sıkıldıgınızı sandıgınız anda sızı kendısıne baglayan bır fılmm .)

29-06-2018
Dincer Hata

ÇOK GÜZEL BİR FİLM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM İÇ AÇICI
İYİ SEYİRLER.

30-06-2018
Oflazer Sebat

yahudileri sevmiyorum onun için izlemeyecem keşke hitler yaşasaydı

01-07-2018
Torel Ongur

Minyonlar çok iyi

02-07-2018
Atlıhan Bayça

Bilgin maymunlar cehennemi başlangıç sitede var mı veya farklı isimde mi arama yapıyorum sonuç bulunamadı falan yazmıyor sayfa bembeyaz oluyor ve kalıyor.

04-07-2018
Cankılıç Ferdar

ve daha sı var 2 filmi izleyemedim biri 007 di digeri evrenin askerleri player bozuk oldug için bu player kullandıgın için eger hep kullancaksan bırakırım bu siteyi saten kaliteyi düşürdün bu player yüzünden 2 film benim için kaliteyi düşürür film kötü veya iyi olması önemli degil ben o filmi izlyemiyorsam kalite biter kalite film iyi veya kötü demek degildir benim için izleyip izleyememektir.

06-07-2018
Sunalp Taru

Bu filmin devamı varmı yani 2. si bilgisi olan paylasşırsa sevinirim

07-07-2018
Gedik Erol

Vay be sonu dram bitmesine rağmen beni çok etkiledi böyle bir film kolay kolay bir daha çıkmaz izlemeyen çok şey kaçırır film çok güzel duygusal bir yapısı da var

14-07-2018
Kaban Akkaş

harika bir filmdi her zamanki gibi ayrıca bu site süper çok teşekkürler emeği geçen herkeze .

15-07-2018
Bonci Firathan

sürükleyici filmdi

17-07-2018
Gökbaran Kibar

Bu film spastic,ler ve 1 ile 7 yaş arası …iyi olabiler…veryyyyyy bad movie….

19-07-2018
Yağızalp Berter

bu arada açlık oyunlarınıda izlemenizi tavsiye edrm

20-07-2018
Başel Bükay

Fevkalade. Ara ara gözlerim doldu.

22-07-2018
Münir Abdülgadir

canları sıkılmış hadi kalkın film yapalım demişler, düsünün artık gerisini.

24-07-2018
Esalettin Irzavan

Saol Bilgin kardes.
Film türkcesi venormal seslisi ne zaman yüklenir ?
Her sey icin Tesekür…

25-07-2018
Mecrum Öskan

bilgin the video has not uploaded yet hatası alıyorum her filmde

26-07-2018
Üngün Yosun

Film fena degildi ama bu kız çok cirkindi baska birini bulamamislarmi goz zevkimi bozdu

28-07-2018
Cevval Doğukan

Nedense çok güzel bir film ama bazen çok abartılmış

30-07-2018
Esendağ Havi

kesinlikle çok iyi. İzlenilesi pişman etmez bi film

02-08-2018
Gedikbay İlarslan

site harika ve mükemel bilgin eline sağlık ama bu filmin orjinalini beklemeyi tercih ederim filmin kalitesi izleme şevkini düşürür bu şekilde yinede zahmetin için sağol.

04-08-2018
Doğruer Eminel

bence her film güzeldir ama düşünce kişiye bağlıdır evde sıkıldıysanız isleyin

06-08-2018
Kayıt Mutlubay

Konu yahudiler olunca imdb elini korkak alıştırmaz verir puanı nede olsa kendileride onlardan

13-08-2018
Bozdağ Ersayın

insan hayatının hiçe sayıldığı bir dünya..şimdiki gibi..boş vakit filmi..

15-08-2018
Vardar Usbey

Süper

16-08-2018
Zeynur İstiklâl

finale yakışır bi film olmamış.bu işin çözümünü bulmaları gerekiyodu,böyle normal ara bölüm gibi olmuş.yine de emeği geçenlere teşekkürler…

24-08-2018
Eke Tengir

muhteşem

25-08-2018
Ulvi Abdulmenav

Elinize saglik ….

26-08-2018
Özön Aptülkadir

Uzun zamandır bir filme bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Aksiyonu da cabası oldu

30-08-2018
Ferhat Kayser

Çok güzel bir filmdi,teşekkürler Bilgin.

31-08-2018
Curabey Haldün

film 10 numara.izlemeyen ölür

06-09-2018
Rasin Sevcan

9.4 farlada olsa filmin geçerliliği var, değişik ama güzel bir yapım olarak değerlendiriyorum…

08-09-2018
Mümtaz Ozansoy

galiba daniel radcliffe dispraksi olmuş.ama 2016 da fantastik canavrlar nelerdir nerelerde bulunurlar çıkçakmış harry nin doğmadan önceki 70 yılı anlatacakmış .bir de londrada cursed child diye bir tiyatrosu sahnelenecekmiş

09-09-2018
Boransü Çelikkaya

ne acayip bir şeydi bu böyle yav. Yönetmen konuşturmuş. vay canına. izleyin arkadaşlar.

18-09-2018
Seçmeer Erzi

peterpan daki korsan ve timsah burdan çıktı

19-09-2018
Toktamış Üstat

uydurmuş uydurmuş film yapmışlar.. Türklerin çocuklara işkence yaptığı nerde görülmüş insanın sinirini de bozuyorlar… Çanakkale savaşlarında düşman askerine gömleğini yırtıp da kanamasını durduran, kendi askerinin yarasına ise toprak bastıran millet nerde görülmüş… bıraksınlar bu işleriiii araştırma yapmaya gitsinler.. gerçi onlar da farkında da işlerine gelmiyor

20-09-2018
Yegân Ruhi

helal beeee

22-09-2018
Sidika Abdülhak

Konusu değişik olduğu için izlenilebilir fakat çok fazla korku yok.

24-09-2018
Davran Fasih

durağan ama güzel film herkes beğenmez..

25-09-2018
Vezir Adanan

bence çok güzel bir film.haksızlığa dayanamayan bir adamı anlatıyor.abartılı sahne çok ama göze batmıyor.

27-09-2018
Bengitaş Cura

kaliteden uzak vasat bir film yani laf olsun diye izlenbilir…:)

05-10-2018
Celil Erkutlu

Puana takılıp kalmayın ve güzel bir film izleyin.Bence puanı olması gerektiğinden 2 puan düşük

07-10-2018
Benşen Erdur

çeviri dedin böyle olur bi film izliyom durmadan sövüyo ama lanet olası diyo çeviri film daha güzel oluyo böyle devam bilgin

08-10-2018
Akpulat Bakır

super kino,perfecto)))

13-10-2018
Özdeğer Evgin

Gayet güzel bir film tüyleriniz diken diken oluyor güzel bir gençlik filmi tavsiye ederim Teşekkürler bilgin

16-10-2018
Zaim Erdinç

fılm gercekten kalıtelı ızlenmelı .

18-10-2018
İlbeği Münür

dandik bi film

19-10-2018
Alburak Atacan

Flim cok güzeldi aslında ben bu flimin sinemasına gitmeyi istiyordum nasip olmadı ama admine tesekkür ediyorum

20-10-2018
Sipahi Tansı

Emeginize saglık.. asla kotu bı fılm değil orta derecede guzel ve izlenilebilir..

22-10-2018
Tamay Vicdani

Film harika Mutlaka izlenmeli bence…Figen Altıok SEn filmden ne anlarsınki Zaman Kaybı demişsin.Zaten anlamadığın bu filmi beğenmemeden anlaşılıyor.Sana Sadece Gülüyorum.

23-10-2018
Elvin Hüsammeddin

bilgin kardeş film güze ama son 10 dakika eksik. filmi başka siteden tamamladım ama sen genede düzeltirsin. emegine sağlık

26-10-2018
Göksu Abdulhalik

güzel film izlemeye fazlasıyla değer.!!!

27-10-2018
Zikrullah Ertunç

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BU FİLME KÖTÜ DİYEN LÜTFEN GİDİP BEN 10 , BAKUGAN FALAN İZLEYEBİLİR Mİ BURDA İNSANLARI ETKİLEMEYİN FİLM IMBD PUANINI KESİNLİKLE HAKETMİŞ HATTA FAZLASINI BİLE HAKEDİYOR MÜKEMMEL BİR FİLM EVET KORKU DEĞİL FAKAT BİR ANNENİN ÇOCUKLARINA DUYGUYU SEVGİYİ FANTASTİK BİR ŞEKİLDE İŞLEMİŞ HARİKAYDI… GEREK OYUNCULUK GEREK KAMERA HELEKİ O SENARYO AMAN ALLAHIM YÖNETMEN KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE ÖDÜL HAKETMİŞ BİRAZCIK BU YORUMA GÜVENİN VE BU HARİKA FİLMİ İZLEYİN İZLEYİN İZLEYİN İZLEYİN !!!!!!!!!!!!!!!!

29-10-2018
Karip Selami

BARBİE FİLİMİLERİ HEPAYNİ DURMADAN AYNİŞEYLERİ OYNATMAKTAN CANINIZ SIKIL MI YORMU

30-10-2018
Oksu Çağdan

Keyifliydi sıkılmadan izledim teşekkürler

02-11-2018
Mücahit Salkın

EKOL LİSTEME BAŞ SIRADAN GİRİŞ YAPTIIII

03-11-2018
Yerel Itri

Film çok güzeldi, kendimiz olmayı insanları eziklemenin bir şey ifade etmediğini anlatıyordu fakat ben MADİSON fanı oldum yani ben onu daha çok sevdm filmde,konusu dışında favori karakterim o

06-11-2018
Yüsuf Atıf

İrlandalı ölmeli

10-11-2018
Mirze Rolkay

Saat sabah 7:06 kolay kolay yorum yapılmamış filmleri izlemem ama enfesti tam anlamıyla , Seri katilleri anlamak istiyorsanız bir göz atın derim sonu da çok şaşırtıcıydı sağlam film her türlü izlenir düşünmeyin

14-11-2018
Tayaydın Yetişal

sanırım a. jolie’nin başrolde oynadığı “sahtekar” tarzında bir film en azından konusu çok benziyor. Seyretmeden seyretmeden bilemeyiz tabii.

15-11-2018
Koraslan Koraslan

süper

16-11-2018
Okayer Tanık

arkadaşlar, yani filmi izlemeden mi kötü film yazıyorsunuz anlamıyorum ki, duran arkadaşıma hak veriyorum film gerçekten mükemmel bir de arkadaşlar nedir bu kitap oku biraz muhabbetleri kırıcı değil yapıcı olun herkese iyi akşamlar

17-11-2018
Balâbey Bolgan

barbie serisindeki en beğendiğim film.

23-11-2018
Ergüleç Erenuluğ

emeğinize sağlık herkesin izlemesini tavsiye ederim böyle filimler ender bulunur

24-11-2018
Paşali Abdürrezzak

muhtesem filimm ve muhtesem bir siteeee bu siteyeee allahin her gunu bakmadannnn uyumuyorummmm

26-11-2018
Atlı Cankut

izlenmesi gereken güzel bir film.10/8

27-11-2018
Abdulmuhsin Buhari

Güzel film olması dılegıyle ızlıyoruz

30-11-2018
Azrail Erencem

valla 10 numara film.

02-12-2018
Bandak Bozay

ben şu an amerikada kitap okudum alaka çok filmle kimse atmamak

07-12-2018
Kardoğan Selamettin

güzel fılm eline saglık site gercekten guzel

10-12-2018
Girginkoç Düzey

Tamamen saçmalık. Hayatımda izlediğim en berbat filmdi. Korkunç bir filmin kopyası.

12-12-2018

En çok izlenenler

Bir Hıyarla Evlendim – I Married A Dumbass 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Romantik

Sivastopol için Savaş – Battle for Sevastopol 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Savaş

Aşk – Her 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.2 /10

Kategori: Romantik

İhanetin Bedeli – Butterfly On A Wheel 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Koktey – Cocktail 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1026 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler