Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Şecaat Temizalp

çok iyi

25-02-2018
Okayer Sevan

Kendi köyünde, kendi halinde yaşam sürerken, paris ve amsterdamda F..,alkoliklerle karşı cinsle, barlarda, gece kulüplerinde geçirdiği zaman sonrasında “kendini nasıl bulduğunu” anlatan film. imdb deki puan ise ilginç..

26-02-2018
Duran Gökdal

harika bir film olağanüstü yok böyle mükemmel film tavsiye ederım arkadaşlar mutlaka izleyin pişman olmazsınız…

28-02-2018
Serper Akbaş

ÇOK GÜZEL MANYAK ÖTESİ BİR FİLM HARİKA SAKIN ALDANMAYIN EN AZ KEZ HAYRANLIKLA İZLEDİ HELE BİR DE SUÇ FİLMLERİNİ SEVİYORSANIZ KESİNLİKLE SİZLİK SAKIN OLUMSUZ YORUMLARA ALDANMAYIN

01-03-2018
Espir Işilay

film güzel izlenir 10/7

03-03-2018
Yönetmen Başaran

seviyorum fakat bende barbienin süper gücü çıkıyor

04-03-2018
Vecihi Demirdöven

Valla Çok güzel Bir Film Arkadaşlar Tavsiye Ederim İzlediğizde Pişman Olmacaksınız

05-03-2018
İzgi Onurlu

adam matrix e saçma dedi iyi mi ya. olabilir mi böyle bir şey? arkadaşım sen matrix ten bir b.. anlamadığın için saçma demişsin.

06-03-2018
Halid Merdali

teşekkürler bilgin
film gayet güzeldi mutlaka izleyin
kimileri yorumların filmin konusunun olmadığını söylemişler sanırım anlamam problemlere var bu insanların böyle yazdım en azından konusu kısaca söyleyim yeni barışcıl dünyayı keşfetmeyi çalışma diyebiliriz

07-03-2018
Çoğa Erşan

turkler 100 sene ugrassa boyle bir film yapamazlar,

08-03-2018
Yavuzalp Yücetürk

fragman bile sıkıcı

09-03-2018
Özaktuğ Saraç

Kesinlikle tavsiye ediyorum. zaman kaybı diyen arkadaşlara aldırmayın. Onlar doğru dürüst konusu bile olmayan kol bacak kırılan filmlerle ilgileniyorlar galiba çünkü anlayamıyorlar

10-03-2018
Atilkan Emrecan

Güzel bir filmdi yanlız konusu daha da geliştirebilirdi

12-03-2018
Resmî Uğurel

Film çok güzel tavsiye ederim tşk ederim…

14-03-2018
Orun Celalettin

Imdb puanı 5.0 altındaki filmleri hiç izlemem ve izlemediğim için çokda bişey kaybetmiyorum:D Bilgin puanı yüksek filmler yayınlarsan sevinirim ..

16-03-2018
Kotuzhan Pamir

on numara film ….ben cok begendim….izlenmeli diye düşünüyorum kabadayı gibi degil daha gercekci…

23-03-2018
Samittin Verdiat

Bence konusu o kadar iyi değil.Saçma geldi.Tabi zevk meselesi

03-04-2018
Olğun Sezar

ehhh işte fena degil

07-04-2018
Rıfkı Abdulbekir

süper ya bayıldım filmi yapan da yapmıs ama kardesim be helal

08-04-2018
Çankaya Ercihan

güzeldi admin çok teşekkürler

09-04-2018
Hazrat Ridvan

film teknik efektif olarak muntazam cekilmis bir film oyunculari ile…ama kesinlikle film illuminati icerikleri ile kesinlikle konu itibari ile hicbir gercegi yansitmayan ve yaradana isyan iceren bir sacmaliktan ibarettir sadece elestiridir bilgininde emegine saglik uzun zamandir sitenizi takip etmekteyim….

11-04-2018
Çingiz Elitez

hayatımda izlediğim en saçma filmdi…ilk partını zor izledim

12-04-2018
Yönet Tümkut

güzel konu güzel işlenmiş ama yapacağınız sona sokayım diyorum. Sorsalar yine de izleyin derim. 10/7.3 veriyorum.

18-04-2018
Yedier Göktöre

on numara bi filim aksiyon sevenler için mutlaka izleyin

25-04-2018
Nurtekin Şeref

gerçekten çok güzel beğendim

27-04-2018
Ridvan Akkurt

Konu kıtlığı varmış gibi..klasik a.b.d. yapımı. hiç ciddi bulmadım. Tom Hannkse yazık olmuş..ER RYAN dan sonra..

28-04-2018
Eriz Keven

çok keyifli bi film tavsiye ederim..

29-04-2018
Yarlık Teceren

Bu filmi izleyin. Sonuna kadar mükemmel final muhteşem. Teşekkürler.

01-05-2018
Balaman Bolhan

simdiki zamanda boyle filmler kalmadi

02-05-2018
Sorguç Nedim

ben duruyu daha çok sevdim bütün kızlara tavsiye ederim

03-05-2018
Öğüt Övün

güzelmiş sağol

06-05-2018
Oğanalp Pakel

arkadaşlar Dns Ayarlarınızı bunu yapın herşeyi açıyor: 4.2.2.5 ve 4.2.2.6 deneyin çalışmazsa bana söversiniz

08-05-2018
Coşkuner Güngördü

supersin bilgin tum emeklerine saglik bende bu sitenin hayraniyim üye bölümü ac sana kesin herkes uye olur fanin epeyi artar

09-05-2018
Ece Özdinç

Film harika bilgin eline saglık

10-05-2018
Sait Süalp

hayatımda yaptığım en iyi şey bu filmi izlemekti ikincisini sabırsızlıkla bekliyorum

11-05-2018
Cihanber Haciali

Başrolde Cüneyt Arkın oynasa daha isabetli olurdu

13-05-2018
Arıtan Bolcan

Bu adamı sevıyorum :))

14-05-2018
Baturay Demirkan

arkada6lar ger4ekten spr bir filmm herkezin seviceyine eminim ;]]]]

16-05-2018
Çağay Dündar

film resmen iran ya da afganistan da geçiyor.heryerde çarşaflı kadınlar…Türkiye nin imajı yerlerde resmen

17-05-2018
Alptunga Heybetullah

bazı yerker türkçe çevirilmemiş ya

20-05-2018
Necattin Selamettin

tekrar tekrar izleyebilirim

21-05-2018
Över Abdülmecit

zevkli bir filmdi izlemenizi öneririm.

22-05-2018
Kızılateş Nebahattin

hani kardeşlik ben sana bir şey demiş olmuyumda hani ben sadece bir kaç sahnesine bakdım bir anadan doğma soyunmuş ben ce böyle bir filme bakmak edebsizlik hani bu filmde o erkeğin soyunmasına gerek yok ,

23-05-2018
Toran Vasfi

Cok eglenceliydi puani cok dusuk olmus niye anlamadim

24-05-2018
Mohammad Saba

bu film bence cok sacma simdilierde vampirmi kaldi

25-05-2018
Onay Safer

Güzel bir filmdi piskolojil ve gizemli bir film tavsiye ederim

27-05-2018
İlkehan Nazir

Arkadaşlar filmin konusu tarihle bir alakası yok sadece fantastik bir film ama emin olun onlar bunu izleyip gaza geliyor

28-05-2018
Nasrettin Özalp

Sonunun “gığaağğhh” diye bitmesi hoş olmadı ama onun dışında guzel geriyor, izlenir..

31-05-2018
Hidayettin Kayagündüz

can sıkıntısından ölsenız dahi izlemeyın sakın serinin en berbat filmi olmuşşş

01-06-2018
Samittin Adak

bilgin bu aralar site yavaşladımı ne
emeğe saygı
morbaş.MPEG

02-06-2018
Sayan Tağ

bilgin kardeş, film hakkında bilgi veren yorumları onaylamassanız gerçekten bizlere çok büyük bir iyilik etmiş olursunuz.. Zirâ hiç hoş olmuyor bütün şevki kırıyor.

05-06-2018
Atman Huzeyfe

bu film süper harika bayıldım

06-06-2018
Üçler Sarıcabay

Beyler bence çok güzel bi film izlemenizi tavsiye ederim ..d

07-06-2018
İlker Özlüer

bilgin en iyi 50 filme filme ekleme zamanı gelmeli bu filmde onlarda biri olmalı :)) tek kelimeyle süper

08-06-2018
Şahbey Ulutan

Duygu yüklü az para harcanmış kesinlikle izlenmesi gereken bi film

09-06-2018
Buyruk Vecit

Bi halta yaramaz. Aksiyon Güzel ama kurgu bir işe yaramaz. İnsanın rüyasında bile göremeyeceği olayları kurgu yapmışlar. Mantıksız.

10-06-2018
Anlı Aysungur

korku sevenler için guzel bir film klasik ruhlarla alakalı ,sürükleyici izlemebilir bir film

11-06-2018
Ömran Abdülhadi

Harikaa

12-06-2018
Toktimur Abdulmecit

böyle oğlum olsun her gün döverim

13-06-2018
Aydınbey Cemşah

bilgin daha çok alacakaranlık (karnlıklar ülkesi gibi filimler yüklermisin:)bu filimde güzel crazy

14-06-2018
Baytal Cenan

Eğlenceli bir filmdi..Ben 10 üzerinden 9 veriyorum…Zevkli bir film..Admin ellerine sağlık…Beklemeyin hemen izleyin

15-06-2018
Benşen Zorbey

yabancı bir film neyin propagandasını yapmasını bekliyodun. konu itibariyle güzel bi film izlemeye değer…

16-06-2018
Abdulkerim Birand

filmin işk partı sorunsuz yüklendi fakat bundan sonrasında hiçbir partı açamadım sanırım server iletişiminde sorun oluştu ilgilenirseniz sevinirim..

17-06-2018
Münci Tunçtürk

Film güzeldi bence düşünmeden izle.

18-06-2018
Soylubay Yarluk

2016 da yeni film çıkyor yani daha bitmedi
Filmin adı: fantastik canavarlar nelerdir nerede bulunurlar

19-06-2018
Nurtop Çağdan

Sürükleyici…Teşekkürler:)

20-06-2018
Rabbani Akpolat

nicolas cage the rock filmini onaylarsanız sevinirim..saygılar

21-06-2018
Rüknettin Uygunel

bu filmi ayrı bir bölüm olarak izleyin digerleriyle bagdastırırsanız, sonuca varamazsınız. efsanelerin doğuşu diyelim gari:))

22-06-2018
Refi Urgun

film çok güzel on numara tavsiye ederim

23-06-2018
Nüvit Abdulhadi

film çok güzel sıkılmadan izledim.

24-06-2018
Barsbey Erünal

daha izlemadim ama çok güzel olacağını düşünüyürum işalla arkadaşların ve benim dediğim gibi olduğunu sanıyorum.

25-06-2018
Akboğa Aydınalp

Flim orta derecenin az üstünde bir gerilim,korku filmi diyebilirim,ancak bu kadar olabilir zaten,izlenilcek filmlerin,yoksa sıranızda izlenebilir diyorum..

26-06-2018
Berksun Cevdet

film peri masalı gibi bazen gerçeklerden uzaklaşıp hayal alemine dalmanın yararı var güzeldi .

27-06-2018
Başaran Eyyüpcan

3. cüsünü düşümemiyorum

28-06-2018
Uluçam Yelboğa

kaliteli film puanı isabet olmuş.

29-06-2018
Haşmettin Merdan

ya böyle saçma sapan filmler hemen TR Dublaj oluyor mesela The Mechanic 9 ay oldu neredeyse ama hala bir TR Dublajı çıkmadı nerede saçma sapan filmler var onlar oluyor hmen TR Dublaj anlamadım gitti…

30-06-2018
Yurduşen Görkemli

mucuxx:))bak sen cvp verdikce yazasm geliyo bence görmezlikten gel yazdigimi:))

01-07-2018
Uguz Alettin

harika filmdi gerçekten

02-07-2018
Güman Kağan

bugün gidip sinemada izledim heryer bostu bende diyorum sinemada neden kimse yok meyersem internete eklenmiş

03-07-2018
Zoral Gençtürk

güzeldi beğendim

04-07-2018
Uçkara Uçkara

bu filmi izlemeden korkmanın nasıl bir duygu oldugunu bildigimi sanıyordum ..yanılmışım!!!artık biliyorum….

05-07-2018
Öngül Öztoklu

ya ben sonunu anlayamadım 4 yıl önce ne olmuş anlayan varsa banada bi anlatıversin lütfen

06-07-2018
Akartürk Ayataç

beğenmedim…..
bayıldım……!

07-07-2018
Selekman Tanağar

Film güzel Emeğinize sağlık. Yalnız filmin afişi yanlış. Kullandığınız afiş 1997 yapımı olan ve john goodman’ın oynadığı filme ait.

09-07-2018
Abdulazim Benhür

10 numara kusursuz bir film

10-07-2018
Cerullah Geray

eyiymiş film leeeyn!

11-07-2018
Süvari Süvari

FİLMİN BAŞINDAN SONUNA KADAR AĞLADIM.. YİNE BİR BAŞ YAPITA İMZA ATMIŞLAR

12-07-2018
Nazif Şehinşah

film çok güzel ve şimdiye kadar babam öpmek istedinde izin vermeyen bi kişiyim şimdi babamın değerini anladım babam 52 yaşında kalp hastası ve bana hep ben olduğum için yaşadını söyler babam kal krızi geçirdinde annemin karnında 6 aylıkmışım ALLAH bizlere SİZLERE VE BÜTÜN HERKEZE SABIR VE DAYANIKLILIK VERSİN

13-07-2018
Şecaat Temirtaş

Alacakaranlık 1 ve 2’yi tekrar yüklemeyecek misiniz? bu sitede izlemesi çok zevkliydi. Diğer sitelerden de kalkmıştı. Burada da mı kaldırdınız?

14-07-2018
Zühdü Akbaş

süper film

15-07-2018
Sahir Uğursay

Benim adamım Jason kim ne derse desin! <J3

16-07-2018
Kamacı Korkmaz

gerçekten güzel film. bu puanı haketmiyor… imdb puanlarını dikkate alan benim gibi biriyseniz en az 2.0 puan daha ekleyip değerlendirin derim.

17-07-2018
Semal Ajlan

Bilgin hocam çalışmıyor

18-07-2018
Habeş Paşali

Sıkıcı bir filmdi zamanınızı boşa harcamayın.

19-07-2018
Sanduç Şanal

Sherlock Holmes hayranı olarak onun yaşlanmış haline ölecek olmasına çok üzüldüm mükemmel bir film şiddetle izlenmesi gerekiyor… çok aradım ama bulamadım keşke Türkçe dublaj olsaydı

20-07-2018
Merih Sezek

bir ile ikideki kız daha güzeldi ona ne oldu ya :S

21-07-2018

En çok izlenenler

Rehinci Dükkanı Vakaları – Pawn Shop Chronicles 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Suç

Misfire 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.4 /10

Kategori: Suç

Mazisi Olmayan Adam – Ajeossi 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.8 /10

Kategori: Suç

Melek Kızım – Ma Fille Mon Ange 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler