Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
İzgi Onur

animasyon ama gayet iyidi.Bilimkurgu severler es geçmesin.

25-02-2018
Nevit Zeren

bufilme bı turlu gıtmek kısmet olmadı ama şahaneymiş…tebrık ederım

26-02-2018
Salcan Süvari

çok güzeldi bence..

28-02-2018
Derinkök Görkel

kankam bilgın nbr bu arada kanka olduk neden bılıyormuusn aklıma harıka bır fıkır geldi.
baktımkı 25 bin kışılık hayran kıtlen var sıte bukadar genışe yayaıldı
senle partı kursak bf partısı bılgının filimleri açılısı inankı iktıdar oluruz
yada tarıkat kuralım duşunsene 1000 kadın muhrıt bunu bır duşunn nasıl fıkır ama……..

01-03-2018
Öztunç Kuddusi

bilgin çok güzeldi çok beğendim emeğine sağlık.acaba bu filmin devamını görebilecekmiyiz.?

03-03-2018
Müfit Mikâil

TİTANİC 1 İLE TİTANİC 2 KARŞILAŞTIRILAMAZ BİLE YİNE AYNI ŞEY OLDU ADAM ÖLDÜ
BENCE SONI ÇOK SAÇMA OLDU 2 Sİ YAŞASAYDI DAHA İYİDİ

04-03-2018
Kocabaş Arıkut

güzel filmdi izleyin.

06-03-2018
Münik Veis

böyle film yapılır mı hiç zevk almadım boşuna zamanınızı harcamayın

07-03-2018
İlalan Narter

beyler yenilmezlerin bir diğer filminde bunları görürmüyüz:D

08-03-2018
Nisan Nisan

Emeğine sağlık kardeşim, animasyonun özeti arkadaşlık, dostluk, sevgi her zaman kötülüğü yener. 10/10

09-03-2018
Berksun Cevher

işte tipik bir türk kardeşimiz. : )) ATA isimli vatandaşın filme bakış açısı gerçekten çok komik. etrafda uçan onlarca insan varken demir bir kola takılmış

10-03-2018
Şuayben Akduman

kızın adı amanda seyfrıed bu arada bilgin abi emeğine sağlık

12-03-2018
Kınayman Örtay

boş zamanlarda izlenebilecek bir film

13-03-2018
German İlhami

cinliler bu isi ogrenmis aksiyon severler icin mukemmel derecede 10/10 emegine saglik bilgin kardes

14-03-2018
Soydan Uca

bu film büyüleyiciydi resmen

15-03-2018
Fatima Natik

süper ne diyim

16-03-2018
Çokman Hasanalp

arkadaslara katılıyorum film saçma tavsiye etmem

18-03-2018
Karluk Mevlâna

izlemeye deger bi film soluksuz izledim sizde begenirsiniz diye umuyorum

22-03-2018
Yücebaş Mebus

3 farkli masal anlatiyor masallarda gercekten guzel. Masallari kesit kesit vermis yani her birinddn biraz. Bi masali izlerken digerini bekleyeceginiz sevgiliyle zevkle izleyeceginiz fakat film bittiginde bu neydi boyle digeceginiz bir film İZLENEBİLİR

23-03-2018
Sunguralp Taşbudak

Evet sevgili Bilgin… 2011 yılında bu kadar kötü bir film yazpılamaz. Otursam bilgisayar
başına çok daha güzel animasyon yaparım.. O neydi öyle ya..

24-03-2018
Toydemir Okseven

kadın gerçekten öldürdümü o adamı kuru sıkı değilmiydi o tabanca

27-03-2018
Özerdim Fenni

vaktinizi harcamayın derimm

30-03-2018
Serper Serper

ben çocuğum zaten

31-03-2018
Ongüneş Göksun

beyler hani birici bölmde kızı soymus diorki birkere öldürebilirim kah kih koh mus mah mih miş mıh mos dom kon

01-04-2018
Habib Mehmethanifi

Allah rizasi icin Cassius kim ? Ben isin icinden cikamadim

03-04-2018
Altan Aycıl

film kesinlikle çok güzeldi. sonu çok etkiledi beni.

04-04-2018
Aycan Bayraktar

insafsızlık bu resmen film adı altında eziyet ediyorlar açlıktan ölüyorum sandım filmin sonunda

06-04-2018
Namik Şefki

geçerli film izlemenizi tavsiye ederim

07-04-2018
Çamak Gündüzhan

kişiden kişiye değişir. ama gercekden güzelbir film. kim ne derse desin..

10-04-2018
Seyyid Akçakan

süper

16-04-2018
İvecen Od

Bu yorumlardan sonra fragmanını bile izlemekten vazgectim

21-04-2018
Fehim Nesim

filme laf yok film mükemmel bilgin kardeş eline koluna sağlık

22-04-2018
Memiş Sevgün

Dublajı ne zaman çıkar?

23-04-2018
Arıer Azrak

sacma sapan bir film

24-04-2018
Kaygusuz Musafat

super bi film

25-04-2018
Ziyaittin Akasma

cok guzel bır cızgıfılm yapımcısının elıne sağlık

01-05-2018
Aytuğ Bilbaşar

çok beğeniyorum çok seviyorum

05-05-2018
Altop Aygüner

güzel film diyenlere diyorum ya film seyretmemişler yada başka bişeyden sebep diyorlar. hoşuma gitmesede bilmem kaçıncı partta filmi bırakmam tamamını seyrederim. çok saçma fuzuli gereksiz bi film.

06-05-2018
Tanyel Tanyel

on numara film on üzerinden 10

08-05-2018
Selcen Üçe

çok harika

10-05-2018
Canberk Davran

su cinlilerde bir kere de bir seyin cakmasını yapmasınlar yaa

11-05-2018
Adıvar Alçık

üzülerek söylüyorumki harry potter bitmiştir.

14-05-2018
Şah Ulukan

Güney Kore filmleri ve dizileri çok başarılı ki bu yüzden Türkler özellikle de şu son zamanlarda baya uyarlıyorlar dizilerini filmlerini… Bu filme de bayıldım… Bu filmi izleyip de ağlamayan ve üstüne de bu filmi beğenen insanlara ergen diyen insan ya duygusuzdur ya dram tarzı filmleri sevmiyordur yada büyük bir ihtimal ile Asyalılara karşı bir ön yargısı vardır… (Net)
Konu olarak o kadar yakın buldum ki bize resmen izlerken ağzım açık bir şekilde izledim…
Oldukça gerçekçi bir filmdi…
Gerçekçi ve dram tarzda bir film seyretmek istiyorsanız kesinlikle izleyin derim…
Holywood filmleri gibi ne bol +18 sahnelere sahip nede bol ekşınlı sahnelere sahip…
Fakat kesinlikle daha hayatın içinden, tamamen doğal bir film…
İzlemek isteyenlere şimdiden iyi seyirler.

16-05-2018
Ömüral Samir

bu zamana kadar hicbir film icin yorum yapmadim ama bu belgesel tadindaki filmi mutlaka izleyin izledim pisman olmadim sizde olmiyacaksinz

19-05-2018
Regaip Sezginbaş

Evrensel doğrunun zaman içinde test edilişidir.Bir bakıma,doğrunun analizi.Burdaki evrensel doğrulama diyalektik bakışı yeniden analiz ediyor ve onu aşmaya çalışıyor.Aslında,yeni bir felsefe akımının doğuşunu müjdeliyor.Bu,aslında,değişimi zorluyan koşulların,içsel nedenlerden çok dışsal nedenlerin varolabileceğini gösteriyor.

20-05-2018
Zekeriyya Akalan

Film elbetteki güzel Aynen devam

21-05-2018
Çanga Güneşhan

iyi mi kötü mü karar veremediğim garip filmlerden. sevdiğim oyuncular için izlemeye başladım. bilim kurgu ve teknoloji kısmı ciddi anlamda etkileyici fakat film biraz boş. bu kadar güzel efekti 120 dakika değil de 60 dakika kullanarak çok daha kaliteli bir konuya sahip bir film yapılabilirdi. böylelikle oyuncuları görme şasımız olur. son olarak; *spoiler içerir* abi o uçan ayakkabılar olmazsa film yürümezmiş be. herkes ölürmüş yaniii. bir de adam kızı hep son saniye kurtarıyor. film klasiği, doğrudur ama 150 kere olmaz ki. yani izleyin ya da izlemeyin diyemem. gözümü rahatsiz etmedi fakat etkilenmedim.

22-05-2018
Girayhan Kızılbars

”bugun aslında dündü” filminin değişik versiyonu

23-05-2018
Berat Durantekin

oyunculuk çok kotu oldugundan izliyemedim dogrusu 1 part ı bile cekemedim

27-05-2018
Çavlı Güran

ya film 10 numara bence hele o hatun süper

29-05-2018
Köksan Oğuzata

Harika ötesi

31-05-2018
Selışık Ülker

GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM ÖZELLİKLE YAŞANMIŞ BİR HİKAYEDEN KONU ALMASI AYRI GÜZEL

01-06-2018
Okanay Serdal

KEMAL ÖZCAN, yorumun için tesekkürler… belki saydıklarına potemkin zırhlısı’nı, kara kitap’ı, piyanist’i, casablanka’yı vs. eklemek gerek… bu filmi aksiyon beklentisi içinde olanların, yüksek gerilim ve macera arayanların beğenmesi elbette beklenmez… bu arkadaşlar arasında bisiklet hırsızları’ndan, yukarıdakiler-aşağıdakiler’den sıkılacaklar da çok… ısrar ediyorum, film gerçekten çok iyi… bu filmi yüklediği için site yöneticisine de tesekkür ediyorum…

03-06-2018
Tacdin Atabey

çok güzel film lakin çevirmen kendini filme çok kaptırmış altyazıları unutmuş : )

04-06-2018
Sağlam Sultan

filme olumsuz yorum yapanların gerçekten bir filmden beklentilerini merak ettim. tarantino tadında kurguya sizi gömen ve içinde bolca gizem barındıran ama sonu meraklandırarak biten bir film. bence izleyin, en azından izleyip pişman olun

05-06-2018
Mansur Okyar

Her saniyesini soluksuz izledim, Nefis bir film.. Ayrica teşekkürler Bilgin

06-06-2018
Salahettin Vali

FİLM GÜZEL AMA KONULARDA KOMEDİ BÖLÜMÜ CIKARSALAR FİLİMDEN KOMEDİ BEKLETİSİ OLMADAN İZLENSE DAHA İYİ OLUR DUYGUSAL VE DRAMATİK KALSA İYİ OLUR DUYGUSAL VE DRAM OLARAK GÜZEL BİR FİLM

07-06-2018
Bilâl Ölçüm

ben ızlerken cok keyıf aldım

09-06-2018
Abayhan Akbilge

İzlemeyin tamamıyla hıristiyan saçmalığı keşke böyle bir şey olabilse çok kötü günlere engel olabilirdik

11-06-2018
Bülend Kutluhan

Cok etkileyici superdi ama bana biraz bi flimin tipki aynisini hatirlatti bi cogunuzun bildigi bi flim tom cruse desem bilenler hevesiniz kacmasin farkli bi konsepti sakin kacirmayin

13-06-2018
Abdürrezzak Angıl

film bitti hala bekliyorum devam etsin diye öyle kaptırmışım ki kendimi süresi bitmese hala izleyeceğim herzamanki gibi süperdi …HELE MÜZİĞİ ANILARIM CANLANDI ÇOCUKKEN İZLERDİK yine aynı zevkle izledimmmm …

14-06-2018
Taru Yavuzay

Konusuna bakıp ta geçip gitmeyin. Güzel film olmuş. Mami Allah kolaylık, sabır ve güç versin ….

15-06-2018
Behrem Fedakar

qardasim bun ne dusunce allaha alemlerin rebine qarsi ozde kim onun yartdiqi allah bizi oz qezebinden qorusun amin bu islama ve insanlarin zekasina zerbe vurmaqdi bu kafirler ne dusunurler bu dunyanin mehvi ucun hec bir meleye ehdiyaci yoxdu alemlerin sultani sadece ol deyer

16-06-2018
Satrettin Yağiz

Konu bambaşka olması izlenesi bir durum sergiletti bende,gayet iyi kurgulanmış ve merak uyandıran film yapılmış,izlemenizi tavsiye ederim,sürekli ne olacağı hakkında yorumlar yapıyorsunuz içinizden burda bir heycan katıyor filme ve kendi hayal dünyanıza.

18-06-2018
Tanalp Tulgar

FiLm GErçkten Harika Emeqi GEçenLere TEşeküLER..uZun Zaman dır BÖyLe FiLm İzLEmiordum..

19-06-2018
Berho Ferid

cok felsefik bi film ve cok begendim. olumsuz yorum yapanlar gercekten sacmalamıslar

20-06-2018
Bengialp Coşkunay

zaman kaybı diyenleri şiddetle kınıyorum. böylesine şahane filmi mutlaka izlemelisiniz.

21-06-2018
Güntöre Öryürek

çok güzel bir filmdi teşekkürler.

22-06-2018
Tanfer Yalaz

Bilgin süper sonu sen iradeni kaybetme.Dostum.

23-06-2018
Erbaş Kanak

film tek kelime ile mukkemmel adamlara helal olsun need for speed i tam anlamıyla film e uyarlamıslar tek solukta izledim şiddetle tavsiye ederim emegi gecen herkese tesekkurler

25-06-2018
İnalcık Kişihan

GüzeL bi FiLm Tşkkr

29-06-2018
Ese Yenen

güzeeelll….

30-06-2018
Yunt Batyr

şidetle tavsiye ediyorum izleyin pişman olmazsınız

01-07-2018
Demir Sudi

gereksiz bi filmdi konu namına bişey yoktu basit bi senaryo basit bi film.ama bu site gerekten 10 numara

02-07-2018
Köz Alis

Bu filmi daha önce izledim ama başka karakterler oynuyordu ve sonu başka bitiyordu bence bunun sonu daha güzel bitti

04-07-2018
Aybey Cavlı

BENCE GÜZEL

06-07-2018
Algu Atalay

sıkıcı ilerliyor ilerleterek izledim

07-07-2018
Öktürk Dolgun

arkadaşlar bu bir seri devamı gelicek zatenn

08-07-2018
Çağlar Efgan

Sürükleyici bir fantastik yapım.Ben beğendim.

15-07-2018
Şahat Uluşahin

Bitmesin istedim gerçekten değişik ve hoş bir filmdi

16-07-2018
Oksever Teke

DEVAMI DA ÇEKİLMELİ
O KUSURSUZ GÜZELİ ÖPMELİ

17-07-2018
Geray Kırtay

@Emin 8 mgb hızım var ve şuan hiç sorunsuz 22 dakikalık 1. partı 720p de bitirdim. Sorun sitede değildir.

20-07-2018
Seler Sığın

gerçekten güzel bir film

24-07-2018
Enbiya Kahraman

Abartılı bir fimdi.izleseniz de olur izlemeseniz de diyorum.

25-07-2018
Nejmi Sencar

güzel bir gerilim filmi.seyrettiğime pişman olmadım

26-07-2018
Günden Ersezen

33 saniye dayandım ben fragman Sonra sayfayı terk ettim

27-07-2018
Bulut Tuncer

Süperdi ve devam edecek heralde..

28-07-2018
Erdeniz Erke

Her filmin altyazilisi olsun lutfen, yabanci dil ogrenmeye cok yarari oluyor. tesekkurler.

30-07-2018
Tanlak Tanlak

Harika bir animasyon film.
Devamı da gelecek inşallah inanıyorum.
Paylaşım için teşekkürler

01-08-2018
Alan Asri

Film muheteşem tavsiye ederim

03-08-2018
Biner Seçkiner

Güzel film

11-08-2018
Çapar Erdağ

ya arkadaşlar benm filmi izleme amacım korkmaya çalışmak son 4 aydır hiçbirşeydn korkmuyorm evden garip sesler geliyo kapılar çarpıyo ama bende tık yok en son eskiden çeklmş yetmhane filmini izledmde krkmstum bakalım bu film beni korkutabilicekmi

14-08-2018
Sürhap Alabaş

ne saçma bi film tozla adamlar göyya kayboluyor

16-08-2018
Çakman Enginay

film hoş güzelde kadın film boyunca full yattı.

18-08-2018
Kayıtmış Mutlubay

cok farklı bir filim . disney cheel en güzel filimi

19-08-2018
Özenç İldemir

film mükemmel

20-08-2018
Ferhun İltüzün

site harika ama tek bir eksik var bazı flimler tek parça izleye biliyorsun ama diğer bazı flimler ise kaç parça şeklinde tek parça olmasını tercih ederim ilgi ve alakanız için tüm site çalışanlarına ve emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. vaybe güzel yazdım

21-08-2018
Eryalçın Karayel

bence gayet eglenceli bir film tavsiye ederim sıkılmadan izledim

25-08-2018
Fahri Hıfzullah

film çok güzeldi ama daha uzun bekliyordum iki başrol de süper oyuncular var

26-08-2018
Eyüp Nehri

Bildigin BATTAL GAZİ’nin 2015 Modeli

28-08-2018
Ege Gülek

evet bende turbo 2yi bekliyorum filmin hastası oldum

29-08-2018
Öndeş Mükerrem

4. partın 3te 2sinden sonra sorun vardı o kısmını izleyemedim ama güzeldi genel olarak. Adam Sandler varsa keyifli bir şeyler vardır zaten

30-08-2018
Bozyel Öncü

admin dhoom 3’ü ne zaman eklersin?

31-08-2018
Abdülhalim Akçıl

Film e heyecan kattıklarını sanmışlar galiba yapanlar ama çok yanılmışlar

03-09-2018
Fatih Hudavendigâr

10 üzerinde 10

04-09-2018
Hüriyet Muhammad

HİÇ DÜŞÜNME VE İZLE

07-09-2018
Buluş Dede

bence iki filmde güzel ilk filmini hiç sıkılmadan 30 kere 2cisini de 28 kere şimdi 29 kere izlicem. abartmıyorum, gerçekten öyle

08-09-2018
Karapars Maşallah

Guzel, ama sonunda anladigim kadariyla biraz sacmalik var

09-09-2018
Söğüt Özkurt

harikaydı teşekkürler

10-09-2018
Hepyener Özerk

Film mükemmel bu filmi beğenmeyenleri anladım mutlaka izleyin

11-09-2018
Gökçesu Ejder

Bu puanı bu film hak etmiyor. çok bir şey beklemeyin . 10/5

13-09-2018
Enginsu Hürriyet

@erolbey Artık daha bilgi verici yorumları onaylayacağım sadece.

17-09-2018
Baskin Nafer

Tam anlamıyla sıkıcı bir filmdi… son sahneside olmasaydı kendime kızardım neden izledim diye ama son 5-10 dk için izlencek bir film değildi kesinlkle hatta iğrençtiiii

18-09-2018
Bahşi Esalettin

Film mükemmel ötesi beyler…

20-09-2018
Çepni Deren

FİLM COK GÜZELDİ İZLEMENİZİ ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM COK GÜZEL BİR FİLM
KONUSU:İNSANLARLA UZAYLILAR ARASINDA GECİYOR)

21-09-2018
Daim Hayati

HERÇEKTEN SÜPER BİR FİLM 2.SİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM BU ARADA SİTEYEDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HIZLI ŞEKİLDE CE MUHTEŞEM 1 GÖRÜNTÜSÜ VARDI EMEĞE SAYGI SAOLUN…

22-09-2018
Abdulkahir Bilcan

10/9 bence

23-09-2018
Tokhtaubai Kocabey

Filmi Yaklaşık 6-7 saat önce seyrettim.
Yazmacaktım ama uyumadan önce aklıma geldi dayanamadım.
Konu iyi bile olsa film çok vasat.
IMDB bu puanı hangi akla hizmet vermiş anlamak mümkün değil.

30-09-2018
Gıyas İlimdar

evet arkadaşlar gelelim filmi izledikten sonra yorum yapmaya. film öyle ahım şahım değil. aksiyon gerilim korku vurdular kırdılar yok. ama akşam evine gelip koltuguna rahatca yaslanıp ailenle izleyebilirsin. saygılar.. hee bu arada eywlh admin.. 10/6,6

02-10-2018
Seithan Yilay

ADMİN ADAMSIN
GETİR ADRESİNİ VER ELİNİ PMEYE GELECEM

03-10-2018
Çağil M.

ilk cıktıgında sınemada ızlemıstım 1 ay da anca kendıme gelebıldım tamamen muzıkal bır fılm normal konusma yok.. yeter artık sarkı soyledınız dıye aglayacaktım lan.

04-10-2018
Barboros Mutullah

İşte bizi nasıl kandırdıkları bu filimde verilmiş kesinlikle izlenmesi gereken bir filim

05-10-2018
Temürlenk Güntimur

Çok güzel bir film bence kötü diyenler vardır ama bence çok güzel izlemenizi tavsiye ederim admin teşekkür ederim

07-10-2018
Orkun Cavat

esidisen ela ela

08-10-2018
Nizameddin Ziyattin

bence güzel film. pek doyurmadı beni ama izlenir. 10/7

12-10-2018
Altan Bayram

devam filmi cıkacak gibi duruyor

13-10-2018
Dindar Gazel

sfikastçı rolü vandama yakışmış,film güzel 10 üzerinden 8

14-10-2018
Yazır Çengiz

Ne Kadar İyi Olursan Ol Arada İlla Patlak Verecek Yer Vardır Sizlerde Patlak Verecek Yerler Patlamadan Onarın ki Bazılarının Canı Yanmasın..!

15-10-2018
Seyfali Turalp

tipik amerikan isi , küfürden gecilmiyor

18-10-2018
Ataseven Baştugay

aynı crysis 2 ye ben ziyor ama güzel filim

19-10-2018

En çok izlenenler

Sanırım Aşığım – Je Crois Que Je L’aime 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Romantik

Cehennemde 3 Mevsim & 3 sezony v pekle 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 101 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Romantik

Çin’deki Amerikalı & An American in China 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 101 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Romantik

Tutku Günlükleri & The Rum Diary 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 101 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Romantik

Not Seni Seviyorum – P.S. I Love You 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler