Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çarman Erdenay

arkadaşlar film mütişte korkudan neredeyse 70 kere durdurup tekrar başlattım

25-02-2018
Pelir Rüknettin

süper film kesinlikle izleyin

26-02-2018
Sezar Akçal

izlemeye değmez adam mahsur kalıyor ve rahatlığa bak Cok saçma

28-02-2018
Ulvi Bonci

Sayın bilgin siteni çok beğeniyorum ama şöle saçma sapan ünü olmayan filmleri koymaya ara verip şu son vizyondan çıkan filmleri araştırıp sitene koymayı denesen çok ama çookk güzel olucak harry potter transformers vs. gibi (türkçe dublajları) teşekkürler.

01-03-2018
İlkutay Özaydın

Harikasin Admin Bu FIlmi Bekliyordum harika Bir Film Kesinlikle Izlee ILK 50 ALINMALI

03-03-2018
Soylubey Göçmen

“Filmi çok beğendim, harika 10 üzerinden 8!” diyenleri anlayamıyorum, çok beğendiysen 10 ver… Bilemedim 9… Bence güzel bir film. Ama herkesin seveceği türden bir film değil.

04-03-2018
Tanören Tutuhan

çok güzel bir filmdi etkileyici ben türkçe dublajını izlemiştim şimdi alt yazılıyı izledim müthiş b,r oyuncu amir khan 3 aptal yerdeki yıldızlar fanaa dhoow3 ve ghajini salman ve shuhruğada bayılıyorum haftada en az mutlaka 2 3 hint filmi izlerim salmanın shuhrukun veya amirim

06-03-2018
Ağahan Alkan

günümüz dünyasında yaşananları anlatan kısa kısa güzel filmler yapmışlar. en sondaki gelin damat olayı dışında hepsini sevdim. onu gereksiz yere uzatıp sıkıcı hale getirmişler bence

07-03-2018
Tuğsel Özgü

Filmin başını izlediğiniz zaman filmi merak edip devamını izliyorsunuz ama filmdeki olayların birbiri ile hiç alakası yok.Çok saçma bir film olmuş.Uyumak istiyorsanız açın izlerim derim.

08-03-2018
Gıyasi İlkehan

gerçekten hem film hem site çok kaliteli türkiyenin en iyi film sitesi

09-03-2018
Gündüzalp Gündüzalp

sizde benim gibi yorumlara bakarak film izliyorsanız doğru secim.filmin sonunda şaşkınlıktan bakakaldım

10-03-2018
Durusu Ergin

bilgin film harikaydi cocukluguma dondum bi an .devamli izliyom siteni.tsk boyle kaliteli ve guzel filmler icin…..

12-03-2018
Behiç Gökçesu

kesinlikle izlenmesi gereken bir film ben keyifle izledim

16-03-2018
Enez Mülkü

merhaba..
01.35 dk izleyin pişman olmasınız müzikler güzel..

23-03-2018
İhvan Kılıçhan

Yine will Smith dan harika bir film gerçek uyarlama hakkını vermiş teşekkürler emeği geçen herkese buraya

27-03-2018
Rafi Semiray

harika ya cok sürükleyici

28-03-2018
Yekda Alhan

harika bir flim izlemelisiniz…

29-03-2018
Ataker Bükay

Vasat denilemez ama çok iyide degil normal + söylemek gerekirse Vin Diesel’in başrolune oldugu filmden çok daha fazlasını beklerdim bu biraz basit kalmış filmi sadece Vin Diesel var diye izledim belki ilerleyen sahnelerde düzelir diye ama çok basit bir seri olmuş Vin Diesel degilde başka biri olsaydı izlenmezdim bile

30-03-2018
Said Vadedin

dramatik…

05-04-2018
Nuratay Özinal

Yeni kitabıda bu sene çıktı ve bu kitap Tobias’ın ( 4 ) ‘ün hayatını anlatıyor tris ile tanışmadan önceki vb. olaylar kitap çok güzel .

10-04-2018
İhsan Kılıçbay

bence cok güzel bayıldım hep böyle filmler çıkmalı

11-04-2018
Şayeste Uşak

film budur işte keşke devam etseydi

12-04-2018
Ramazan Sertaç

güzel filmm arkadaşlar tavsiye ederim

17-04-2018
Günkutlu Abdulmutalip

Güzel bi film

23-04-2018
Sefil Affan

bayıldımm..

25-04-2018
User Koryiğit

beyler film hiç ilgimi çekmede 3 parrt izledim taib bu bn görüşüm ama akrep kral 1 3den kat kat daha ii 2 3 ü hiç ii yapamışlar
savaş sahneleri çok acemice akrep kraldan beklenen bu olmamalı daha kaliteli yapmaları laızm bu film yazık etmişler

02-05-2018
İkram Kınaytürk

Sonu niye boyle bitti ki?Guzel bi film..Merak edenler izlesin..

06-05-2018
Canser Deryadil

harıka bır fılm bu fılmı seyretmem için emegı gecen herkeze tesekur ederm.. basarılarınızın devamını dılerım..

08-05-2018
Baytal Doğangün

çevrenize iyice bakın herkes bir şeyler yapıor ve herşey farklı işliyor hiç dikkatlice baktınız mı bir yürekten bakın yaradana inanmak gerektiği açıkça belli

13-05-2018
Alpkutlu Ayas

Kesinlikle tavsiye ederim. Hayatinizda izlediginiz en degisik film olucak..

16-05-2018
Ata Başal

konu yavaş ilerliyor bence. onun haricinde savaş sahnelerini beğendim

17-05-2018
Durguner Erenler

Slm bilgin ellerinize saglik. bu film hayatimda gordugum en sacma bir film oldu bilm kurgu yonden ilk baslarda gayet guzel son anlara dogru oyle bi sacmaladiki

19-05-2018
Uztan Zamir

ses soruna var 2. bölümün sonunda ve 3. bölümde ama yinede güzel izlenmeye değer

25-05-2018
Radim Sulhattin

İzleyenin aklı yok 7 dkda bıraktm ne kadar saçmalamışlar lan

26-05-2018
Bayırhan Dikbay

Film buna derler.

30-05-2018
Nasır Özakay

Film 2.bölümde Yükseldi 3bölümü ve filmi neden izledim diye kendime kızdım.

31-05-2018
Cantez Gaffar

Filmin başı da yok sonu da yok. Senaryo var ama kurgu yok. Soru işaretleri çok.
Olmamış, daha ham.

05-06-2018
Atilay Emircan

çok güzel seri

06-06-2018
Harabi Messud

çok çok çok çok çok çok çok sıradan bir film beyler bayanlar

08-06-2018
Özan Şecaat

Kızlar genelde begenmemiş ben begendım mı bılemıyorum sadece erotık sahneler cok cok fazlaydı. Ama en son gözlerım doldu o küçük kıza hayran kaldım maşallah cok güzel :)İzlenebılır cok kötu değil yanlızca erotık sahne cok.

09-06-2018
Ferdar Ilgarlı

gerçektente güzel filmmiş tşklr.emeği gçenler

12-06-2018
Tecim Özüdoğru

Çok iyi bi film izlemenizi tavsiye ederim

14-06-2018
Şamih İlbozdu

iyi bir izleyici olduğumu söyleyebilirim. Güzel film. Amerikanın guantanamo hapishanelerinde özellikle müslümanlara yönelik insanlık dışı işkenceler de işlenmeli filmlerde. Üstelik bu zulümler halen yapılıyor. Vicdan sahibi cesur sanatçılara ihtiyaç var.

15-06-2018
Ertunga Karatün

2. serısı bundan kat kat daha guzeldı bence zaman kaybı daha eglencelı fılmler ızlene bılır

17-06-2018
İdikut Ertim

arkadaşım; şu filmin başında yazdığınız emeğe saygı saçmalığını kaldırsanız diyorum.
adamlar milyon dolar harcayıp film yapıyor. çalıp buraya koyuyorsunuz. eyvallah.
ama o yazıyı yazdığınızda çok saçma oluyor. sen adamların emeğine saygı gösteriyormusun ki?
yaptığın kopyalamaya saygı bekliyorsun.!!!!!

19-06-2018
Neccar Sarpkan

bu filmde hala osmanlıdan başlayarak türklerden ne kadar nefret ettiklerini ve kuyruk acıların ı an latmaktadır.sorarım ingilizlere osmanlı gibi cihana imparotorlukcihana gelmişmi . yönetmenin Allah bellasını versin osmanlıları kötülüyor onlar osmanlıların .. b.k bile edemezler

20-06-2018
Veyis Mühip

gercekten guzel bir filmdi tesekkurler

21-06-2018
Otağ Salan

Filmi beğendim çokta sürükleyiciydi fakat film kafamda soru işaretleri bıraktı zaten bence filmin amacıda oydu izleyeni düşündürmek için yapılmış bir film tavsiye ediyorum baştan sona kadar baglıyor insanı. Bu arada deliye her gün bayram derlerya büyüklerimiz öyle degilmiş bu filmde anladım cok zor bir durum.

22-06-2018
Özinan Saya

izlenir fena degil.abartıldıgı kadar gerilim degildi bence.

23-06-2018
Seydihan Züray

Abicim bu yorumlara aldanıp sakın ama sakın izleme. iğrenç hastalıklı bir film. gereksiz boşuna zaman kaybı birşey..

25-06-2018
Gümüşkut Toktimur

bilgin kardeşim herşey için teşekkür ederim teşekkürü bir borç bilirim.

28-06-2018
Gediz Erol

sakın izlemek gibi bir hataya düşmeyin.5 kişiyle film geçiyor sonu zaten berbat uzak durun…

29-06-2018
Efdal Güçhan

ZAMANI ÇOK BOL OLANLAR İZLESİN BENDE SIRF BAŞLADIM ARTIK İZLEYEYİM DİYE İZLEDİM . . .

30-06-2018
Batıbay Candaner

film mi izledim ama beğendigim pek söylenemez

02-07-2018
Dikçam Işıtan

film gayet iyi izlemeye değer

03-07-2018
Temren Günnur

harika mutlaka izleyin

05-07-2018
Zamir Özben

Gitar varsa izlenir hacı

06-07-2018
Dikbaş Feyzullah

Yorumlara bakmiyin. Korku gerilim bir film izlenmeye değer

07-07-2018
Başeğmez Evrenata

Farklı bi filmdi benim hoşuma gitti

14-07-2018
Songur Toku

altyazili olsaydi keske bi halt anlasilmio..emegin icin tskürler bilgin site sahane

15-07-2018
Çığa Erokay

fılm ıranda cekılmıs sankı istanbula dogulu bı şehır goruntusu vermısler ve cok sacma geldı bana

16-07-2018
Yurdal Dikeç

Film sürükleyici ve şaşırtıcı.
Aklımdaki senaryo ya hiç uymadı.
Sonu şahane bitti.

20-07-2018
Selok Ülküsel

Fragmandan Verdim Zaten İMDB’Yİ Fena filme Benziyor Fragmandan

22-07-2018
Çiray Çiray

bu adam bi harika dostum.

23-07-2018
Erencem Murathanabdu

son bir sahneyi izlemek adına bile bütün film izlenmeye değer….

24-07-2018
Atatürk Batıray

Cok ama cok guzel film her duyguyu yasatiyor
Tesekkurler Bilgin sen olmasan boyle filmler bulmak zor olurdu…

25-07-2018
Arığ Binbay

tesekkurler emegi gecen dostlara , filme seyretmek icin verdigim zamana değdi sanirim.

26-07-2018
Yabız Arpad

Bu filme sinemada gitmek zorunda kalmıştım, aldığı yorumlar güzel, IMDB puanı iyi ama koskaca film bir arabanın içinde geçiyor gayet durağan herhangi bir aksiyon yok filmi tek kişi çeviriyor, sıkılmazsanız izleyin derim.

27-07-2018
Oksay Tanlak

tek kalimeyle “süper bir film “

31-07-2018
İlimdar Kıyam

güzel film kaçırmayın derim!!

04-08-2018
Asaf Çoğan

Filmleri izlemek kadar yorumları okumakta çok eğlenceli.Burada da haluk ertunç un yorumuna çok güldüm.Teşekkürler Bilgin.

07-08-2018
Rais Rais

bu kaçıncı unuttum ama yine zevkle seyrettim. Çok iyi film

08-08-2018
Babayiğit Akınalp

bence çok güzel bir film ama ses tonları çok kötü o konu da zaman kaybı onun yerine test çözerim daha iyi

10-08-2018
Tayman Yolaç

şu filme kötüydü,beğenmedim,sıradan çocuk filmi diyenler ve senaryosu bilindik diyen arkadaş bi daha film izlemeyin lütfen filmden zerre anlamıyorsunuz..

12-08-2018
Behmen Gökçül

bu tokyo difrit serisinin başında bir mmüzik calıyo onu nasıl indirebilicegimi bilen varmı acaba

15-08-2018
Aytek Çağlayan

Bu ne ya yaşım 36 amerikan filmleri izleyerek vakit kaybetmişim ne diyim kelime bulamıyorum mükemmel demek yetmez.Aşk,hüzün,macera,aksiyon ne yokki.yok söyleyecek kelime yok.

16-08-2018
Tünal Yamçı

Film süper ama türkçe dublaj yap Admin

24-08-2018
Uçbay Yasun

Öncelikle filmler için teşekkürler.
Çeviri çok başarılı değil o yüzden yabancı dili olmayanlar için konuları bağlamak zor olacaktır. Filme gelecek olursak senaryo oldukça basit ve sürükleyici değil, oyunculuklar ise yetersiz geldi bana. Morgan Freeman sadece tek bir sahnede görünüyor geri kalan kadro ise çok bilindik oyuncular değil. Özetle film ciddi anlamda vakit kaybı diyebilirim imbd ve oylamaya aldanmayın derim.

27-08-2018
Mükremin Sungurtekin

29-08-2018
Renan Sıdam

bu filmi daha önce izlemiştik ismi “yolun sonundaki ev” değilmiydi

31-08-2018
Göktulga Koçak

En güzelide sonuydu teşekkürler siteye.

01-09-2018
Ötnü Durali

Bu film heqiqeten mohtesemdi, sonu cox ela oldu, hec dusunmeden bax ve keyf ele )) Azerbaycandan salamlar qardas olkeye

02-09-2018
Çetinsoy Devrim

Film harikaydı. Bilim kurgu tarzı sevenlerin muhakkak izlemesi gerek sıkılmadan keyifle izlersiniz… izlemenizi tavsiye ederim

03-09-2018
Aybek Baykutay

Süper

06-09-2018
Yıldızhan Gökçebey

Film dışında her şey tartışılmış. Yahu neyin kafasını yaşıyorsunuz. yani alim olduğumu söyleyemem ama eğer müslüman değilse ve toplum ahlakını bozacak şekilde davranmıyorsa sanane…

08-09-2018
Keleş Rekin

ben hayatımda böle saçma film görmedim admaı suyn üstünde yiyo görünüo denzn dibinde lan o nası iş çok saçma

09-09-2018
Atâ Burçak

Arkadaşlar filmin kalitesi çok iyi değil ama şunu söylemeliyim ki ben duygusal bir insan olmama ma
rağmen içim dışıma çıktı. İzleyecek olanlara sesleniyorum lütfen ağlamamak için kendinizi tutmayın
kendinizi filme bırakın ve içinizde ne varsa dökülsün. Sana da çok TEŞEKKÜRLER BİLGİN…

15-09-2018
Maksut Sıba

film başlangıcı ve gidişatı çok basit yapmışlar ama sabırla sonunda neler döndüğünü anlamayı umarak izledim.sonu tahmin ettiğimdende uçuk çıktı,güzeldi. sonrasını uzatsalarmış biraz daha iyi olurmuş

18-09-2018
Argon Hizlan

film diye ben buna derim.

19-09-2018
Sevüktekin Veli

güzel bir film tavsiye ediyorum

20-09-2018
İlkin Batyr

“mad max’i bilmeyen bebeler yorum yapmasın” diyen arkadaşlara katılıyorum can-ı gönülden. yahu harika bir aksiyon filmi daha ne olsun. eski mad max’ın çizgisini bozmadan yeni nesil film yapmışlar ve becermişler. O zaman ben de yorumları dikkate alarak film izleyen arkadaşlara şöyle bir öneride bulunayım: Mel Gibson’un mad max’ini sevenler bunu da kesinlikle seveceklerdir.vesselam ederim…

22-09-2018
Kipkurt Beklem

bu bilim cok güzel mece bunun 4 sinamalara cıksın <3

25-09-2018
Tartış Uğurata

Gercekten çok harika bir filmdi Senden hızlısı yok bilgin eline sağlık

26-09-2018
Borakhan Gürkan

MÜKEMMEL di teşekkürler bilgin..

04-10-2018
Cesarettin Gürman

süper filmdi teşekkürler

07-10-2018
Ledün Erülgen

Çok güzeldi birde Türkce dublaj olsa of derdim güzel film anlayana bu yoruma bakın izleyin Bende Her filmi beğenmem ama böylelerini kacırmam !

11-10-2018
Temmuz Karaboğa

cok guzeldi izlenilir..

12-10-2018
Selekman Yağızalp

harika bir filmdi bu filmi beğenmeyenlere küçükken kimse masal anlatmamış anlaşılan hayal gücünden yoksun büyümüşler tşk bilgin ve fantastik ve animasyon eklersen sevinirim…..

14-10-2018
Balbay Çelikbaş

konusu şaçma ama film güzel

15-10-2018
Daltekin Hıfzırrahman

Muthiş bir görsel şölen..

19-10-2018
Arel Ayün

parası mı bıttı bunun

20-10-2018
Akimhan Haciosman

Michael Douglas ADAMIM yine Harika is cikarmis filimden cikarilacak cok ders var.Güzel akiici bir filim Emeginize saglik RETLAMLARA tiklayin beyler bu site ayakta kalmali:

21-10-2018
Erdibay Kansun

filmin konusu sürükleyici ama sonunu bağlayamamışlar. nese. yinede fena değil.

22-10-2018
İvecen İvecen

Ruhu çocuk kalan herkes izlemeli bence, çocukluğuuza götürüyor

30-10-2018
İlkut Baysar

Gercekten De Cok Güzeldi =)

31-10-2018
Dinçtürk Dönmezer

güzel bir film. izlenmeli

07-11-2018
Semahat Tanay

bu filim 25 senelik bir filim bu filme sacma demek haksizlik olur

08-11-2018
Pertev Turgut

Arkadaslar, filme tv de ayak ustu denk geldim. O anda cok guzel dogallik ve manzara vardi. Sonra izlerim diye not ettim. Film boyunca oyle dogal goruntuler var mi? Varsa o kazanc olabilir…

12-11-2018
Kiymaz Serda

82 dakikalık filmin çok rahat 70 dakikası aksiyon dolu bir film, kan ve kemik filmini sevenlerin bu filmide seveceğinden kuşkum yok. Aksiyon severler için hazırlanmış nadide filmlerden, dövüş sanatları çok iyi kullanılmış ve hiç beklenmeyecek kişiyle yapmışlar bunu, zaten filmin sonunda kamera arkası görüntülerinden de kızın gerçekten dövüştüğünü kendisi dahil bir çok kişiye duurmadan pansuman yapıldığını göreceksiniz. Asla boşuna vaktinizin gideceğini düşünmüyorum. Benim puanım 8,3/10

14-11-2018
Odyakmaz Odyakmaz

süper hemde çok güzel

15-11-2018
Tekinay Uskan

Arkadaşlar film çok güzel.Beğenmeyenler olmuş olabilir.Ama emeğe saygı.Ben bu filmi minecrafta çok benzettim.İzlemenizi tavsiye ediyorum.Admine çok teşekkür ediyorum.

16-11-2018
Şefaat Temizcan

Çok harika bi film konusu falanda mukemmel kesinlikle izleyin

17-11-2018
Uğurlu Özü

hermony çok güzel bi kız

23-11-2018
Pehlil Pehlil

uzun zamandır bu siteden film izliyorum. Ve ilk defa yorum yapıyorum kesinlikle izlemeniz gereken bir film. Hİç bitmesin istiyorsunuz.

24-11-2018
Kargınalp Merdan

varya çok güzel ya

29-11-2018
Temürşah Zahit

bu filmi 10 kere izledim hala sıkılmadın

02-12-2018
Oksay Refhan

çok süper

07-12-2018
Mirsat Rolkay

Film fena değil izlenebilir bence daha iyisi yapılabilirdi.Bu arada filmin sesi kısık bilgisayarın ve video nun sesini 100%100 çıkardım ve kanepeye uzanarak değilde sandalyenin başında izlemek zorunda kaldım çünkü ses duyulmuyordu ve bu yüzden belim ağrıyor.Ve bu sorunun diğer arkadaşların başına gelmemesi için bu sorunu halletmelisin admin paylaşım için teşekkürler.:D

10-12-2018
Dervişhan Fettah

oğlumla beraber izledik çok beyendik güzel bi animasyon teşekkürler site ve bilgin .oyuncaklar hikayesi bir ve ikiyi ekler misin iz

12-12-2018
Derman Ferzan

harika bir film emeği geçen herkese teşekkürler

17-12-2018
Elbek Çelim

flim 10/7 eğlenceli güzel bir flim

18-12-2018
Aşkiner Hürşehit

arkadas ben filmi henuz isleyemedim japon efsanelerinden biri oldugunu cok ıyı bılyorum konunun ve yapılan fılmlerın sadece ılk 10 dakkasını ızleye bıldım yukleme olurkende yorumlara bakım dedım 10 dakkıda benı saran bır fılmı kı konu olarak cok ıyı bır gırıs olmus nesını begenemedınız akıl alır gıbı degıl ya en basta adam zorbalıga karsı haksızlıga karsı kendı canını vererek bırseylerın kıvılcımını ateslıyor bu bıle konunun nerelerı hangı tasları yerınden oynatıcanı merak ettırıyo belki yapon kulturunu bılmıyorsunuz ama kast sıstemı japonların ingilizlerle tanısmasına kadar okadar katıdırkı bızım su ankı yasam tarzımızla bunu anlamlandırmamız bıle ımkansızdır

19-12-2018
Altav Aydar

Eğlenmek isteyen izlesin :)son derece eğlenceli ve kaliteli…

20-12-2018
Tezerol Kızgınok

Güzel ülkemin Dünya’ya bedel askerleri gerçek bir savaşta destan yazana kadar (yazılanlardan bahsetmiyorum) bu tip filmlerde Amerikan askerlerini ağzımızın suyu akarak izleyeceğiz maalesef. 3. sınıf komedi ve dramlar çekildikçe,insanımız bunlara tonlarca para döktükçe,galiba biz böyle filmler yapamayacağız.

26-12-2018
Yaşa Buluttekin

film oldukça iyidi

26-12-2018
Özüdoğru Nevres

@deli;
Ne kaybediyor bu ülke merak ettim?Yada bu hükümetten önce ne kazandı bu ülke bunu sormak daha doğru olur sizlere…(Saldırmadan önce oturup bi düşün, ondan sonra ver cevabı)
Tv izleyipte cnn/bbc ağzıyla konuşmayın, büyüyün birazcık.Ne zamandan beri subjektif düşünceler/görüşler doğru olmaya başladı?Tarafsız yaklaşın olaylara tarafsız..!

28-12-2018
Ümithan Yabgu

bana biraz gorayı biraz da incepitionı anımsattı bence oldukça komik bi film 3d için başarılı bir başlangıç ama.teşekkürler bilgin

31-12-2018
Aktalay Armağan

rezalettt

01-01-2019
Şems İltutmuş

süper 10/10

02-01-2019
Meşhut Rais

2 yıldır bekliyorum beklediğimden daha güzel bayıldım çok güzel çok…

03-01-2019
Göksev Onuktekin

bence güzel bir filmdi izlemeye değer..kaçırmayın derim:)

05-01-2019
Göktay Kocaün

güzel film.seyredilir.

06-01-2019
Erginbay Macit

nihayet güzel bi film

06-01-2019
Erişcan Sargin

film mükemmel

08-01-2019
Aynullah Erçin

beklediğimden çok daha iyi çıktı, baya eğlenceli bi film, tavsiye ederim

18-01-2019
Çadır İnaltekin

Bılgın cok ıyısın dostum Super kalıte cok guzel fılm elıne saglık Tavsıyem beyler bu sıteden baska bır sıteye gırmeyın bırdaha

23-01-2019
Ergüvenç Duruk

Harika bir film, bayıldım :)Zaten bu filmin hayranıyım her çıkan filminin sinaemasına gittim çook güzell

24-01-2019
Tevsen İlgün

bundan daha güzeli yok

28-01-2019
Eral Günbay

Tek kelimeyle MUHTEŞEM.İzlemesseniz pişman olursunuz

11-02-2019
Öztanır Talih

Bikgin emeğine sağlık güzel yayınlar güzel ve hızlı işler yapıyorsun teşekkürler.
300 spartalıyıda bi an önce bekliyoruz

13-02-2019
Övün Alptunga

İZLEMEYİN.Arkadaşlar film oldukça durağan.Yani filmden çok bişi ummayın bence vaktinizi harcadınıza değmez.Filmde Almanya Hitler dönemindeki savaş zamanında yaşanan olaylar ve bir kızın hikayesi anlatılıyor.GERÇEKTEN İZLENMESEDE OLUR. Çok daha güzel bir sürü film var şansınızı başka birinde deneyin.

15-02-2019
Selahatin Yildiz

saçma saçma saçma şuan son partı izliyorum ama sakına sankın izlemeyin burda o kadar çok boş yorumlar varki inanılmaz derecede bu film için mükemmel çok güzel çok iyi diyen arkadaşlar filmi hangi kafayla izliyorlar merak ettim filmde 3 part geçti ama hala hiç birşey yok yok yok ben bu filme 2 saat ayırıyorum bana film hiç birşey vermiyor yazıklar olsun bunu yapana yazana size yazık olmasın sakına sakın izlemeyin bu filmin hakkı puan olarak sadece 4 olur.BİLGİN KUSURA BAKMA YORUMUM SANA DEGİL AMA BU FİLM DİYE ÇEKENLERE BU YORUMU YAPMAK İSTEDİM.BEN BURDA EN AZ 100 YAKIN FLİM İZLEDİM BU FİLM SONUNCULARDA OLURDU OKDAR SÖYLİYİM

19-02-2019
Tarduk Tarduk

izlenmesi gereken bir flim

25-02-2019
Abdülkerim Akdal

bu film ve kendisi 5 para etmez bana göre

01-03-2019
Eflâtun Gözegir

bütçe ile orantılı düşünürsek boş film olmuş … ~135m $ bütçesi ,film idare eder …

03-03-2019
Konguralp Nurihak

efeklet ve film başarılı zaman ayırılıp izlenir.

09-03-2019
Kevkep Uztekin

izlemeyen pişman olur uzun zamandır bekliyordum bu film i admin teşekkürler adamın dibisin dibii….

11-03-2019
Nizam Özerhan

izlediğim en güzel filmlerden biriydi. Gerçekten sonu çok beklenmedik bir şekilde bağlanmış. Gerçekten artık böyle etkileyici filmler bulunmuyor. Bazı sahnelerde gerilim bazı sahnelerde hüzün yaşanıyor. Ben bu filmden çok etkilendim. Mutlaka izlenmeli

17-03-2019
Bintuğ Gencer

adam yanina bir cocuk ve bir kamera almiş film çekmiş : )

20-03-2019
Umur Atil

film çok güzel arkadaslar ımd puanı bana kalırsa 10 dıyebılırım

21-03-2019
İyicil Tekçe

Muhteşemm bir filmm. Kesinlikle izlemelisiniz…

23-03-2019
Bengitaş Durantekin

Filim iyi güzelde sonu çok saçma olmuş filim birden bitiyo okadar izlediğinize yanıyosunuz bence çok saçma olmuş izleyiciye iyi bir son vermelilerdi bu nedir ya

29-03-2019
Utman Yücedağ

degişik bi film biraz sıkıldım ama sonu ıyıydı bence 106

29-03-2019
Tezkan Ükkaşe

konu olarak güzel ama bölümleri atlayarak izleyebildim sıkıcı bi film, emeğe saygı diyorum ama film kötü. bu kadar puanı nasıl almış bilmiyorum.

30-03-2019
Turğut Sabit

Benim anlamadığım tek şey şu oldu karakter değişmiş ancak ve ancak konu aynı ??

02-04-2019
Regaib Taş

bence çok güzel bir film tavsiye edilir

09-04-2019
Mihsin Karabet

Kesinlikle muhteşem bir film. üçüncüsüde çıkar adı da Mockingbird:Alaycı Kuş.

17-04-2019
Kinaş Özcan

Hala ağlıyorum :O Gerçekten inanılmaz bir film. Bir 2 saat daha sürseydi, molasız izlerdim.

20-04-2019
Burçin Demir

bilgiiin ‘words that are hard to say’ filmini koyabilirmisin lütfeeen ?

27-04-2019
Bozdağ Çintay

evaaaaaaaaaa…….. wall eeeeeeeeeeeeeeeeeee…

06-05-2019
Göktunç Erimer

Harikaydı bayıldım sürükleyici

17-05-2019
Sançar Şan

Kaç kez izledim ama her seferinde korkuyorum

19-05-2019
Koytan Oğuralp

film güzeldide mantık hatası var sonunda.
güç meselesi diyelim.

26-05-2019
Kivanç Nesih

Film beş para etmeyen diyen kiş herhalde ilk partta filmi izlemeyi bıraktı ki böyle milleti izlememeye yöneltiyor kesinlikle izlenmesi gerekiyor sitede emeği geçen kişilere teşekkürler

27-05-2019

En çok izlenenler

Beklenen Gus – Expecting 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Komedi

İki Yazarın Peşinde – Loitering with Intent 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Komedi

Ufak Tefek Cinayetler – Small Twon Killers 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Suç

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

Komedi kategorisinde son eklenenler