Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Şahinkan Taykurt

süper bir filmdi.herkese tavsiye ederim

25-02-2018
Selek Övül

AAMIR KHAN adamım ya

26-02-2018
Öztoygar Sazak

bende katılıyorum fılm guzel .

28-02-2018
Taciddin Akıman

olağan üstü bir fılm izleyın mutlaka

01-03-2018
Abdulvasih Görgen

filmin anti Amerikancı olmasını sevdim. ciddi anlamda Amerikan yaşam tarzına ve politikasına eleştiriler barındırıyor. tabii benzerleri gibi kayda değer hiç bir ödül almayacağına eminim

02-03-2018
Karakoç Malik

2 saatimi geri istiyorum

03-03-2018
Tuğcan Akpulat

Etkilendim… Denemek için ne kadar zorlasan da asla eskisi gibi hissedemeyeceksindir

04-03-2018
Seyfettin Mihin

Bence cok guzel ben baleye gidiyorum ayni yaptigimiz hareketler

06-03-2018
Enginel Hikmettin

İzledigim en iyi filmlerdendi. Mukemmeldi

07-03-2018
Çekin Toydeniz

iyiydi

08-03-2018
Tükel Songun

B 13 un eksiksiz aynısı sahneler aynı konu aynı dev adamı doverken ki teknikler aynı bir kel yerine Paul Walker var koskoca filmdeki tek değişiklik bu

09-03-2018
Hüsameddin Muhammetali

film kötü değil sadece korkutucu

10-03-2018
Cemil Ferdi

HARBİDEN ÇOK KIYAK BİR FİLM BEĞENDİM

12-03-2018
Yeğrek Sun

konu güzel fakat görsel zayıf kalmış film süresi uzatılabilirdi, oyuna giriş animasyonu kadar kısa geldi.

13-03-2018
Aznavur Binbaşar

Bi film icin ilkkez yorum yapiyorum bu filmi sinemada pespese 2 kez izledim izlemeyen cook sey kaybeder demedi demeyin

14-03-2018
Zülküf Abdülgadir

mutteşem bi film harika yapirenses çok güzel

15-03-2018
Binnur Gence

MÜTHİŞ..AZMİN VE EMEĞİN BÜYÜK ZAFERİ BU….SİZLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, GERÇEKTEN (1)NUMARASINIZ !!

16-03-2018
İnalkut Nisani

Eger Cengiz Han Olmeseydi Yani Vaktinden TEZ OLDU eGER Olmeseydi Butun Dunya Turklerin Olurdu CengizHanin Hayraniyim Kendim Azeriyim Ama Onun Gibisi Dunyaya Gelmedi Gelemezdee!!!

18-03-2018
Denker Gökşen

Süpersin, süpersin abi başka birşey demiyorum ya.Bugün giderim yarın giderim derken -biraz uyuşukluk var- kaçırdım güzelim filmi, içime oturmuştu.Çok teşekkürler Bilgin.

19-03-2018
Abdulsabir Buray

güzel bir film ama sonu çok kötü olmuuş

20-03-2018
Kanak Koşukhan

USS Eldridge bir savaş gemisi deyil bir yük gemisi idi sattıkları firma onu bir donanma gemisine çevirip bir savaş gemisi haline gelmişti ve sonra einstain’in atomlar tanecikler teorisinden yola cıkarak bir jenaratör yapıp gemiye koydular o gemi dakikada 300 fit’i dolaşıp geri geliomuş 2. testte patlamış askerler ölmüş ve sonra gemi denizde batırılarak kaybolmuştu.

22-03-2018
Ferik Kenanbey

Reese Witperson’un oyunculuğu güzel. Birkaç uyumsuz ve durağan sahne var ve uzun sürüyor. Bunlar haricinde izlenilebilir bir film.

23-03-2018
Ilgar Mücahit

Çok güzel

24-03-2018
Emiray Emiray

kırmızı ve beyaz renginden saçmalık diye bahsediyo burda sanki bi mesaj var gibi

27-03-2018
Çeçen Tokdemir

müthiş birşey ya

28-03-2018
Ümithan Yabgu

mükemmeldi. kardeşim ve ben büyük bir zevkle izledik beni dikkate aldığın için teşekkürler bilgin

30-03-2018
Akdöl Angıt

adele ıcın ızlenıdım bende guzeldi

31-03-2018
Sertel Üsgen

Gerçekten izlenesi harika bir film.. Bu harika filme olumsuz yorum yapan arkadaşlar neyin kafasını yaşıyor çok merak ediyorum…

01-04-2018
Saruca Şenkal

gerçekteen güzele benzio şimdi dolmsnı beklm

03-04-2018
Hürkan Kaynar

güzel bir filmdi izlemeniz lazım insan sonunda duygulanıyor

04-04-2018
Sükan Taştekin

zaten filmden anlayan 3. partta bırakır

05-04-2018
Yavuz Bülent

gayet güzel bi film

06-04-2018
Özönder Şemsettin

bu player kısacası çok berbat upload edilen sitede çok berbat kullanma kardeşim bize eziyet etme izleyemiyoruz filmi donuk donuk geliyor yaw allah allah bu ne kardeşim

07-04-2018
Hişar Rüfet

Dövüş sahneleri süper konusu ßiraz sıkıcı olaßilir ama dövüş sahneleri olayı tamamlamış 10/7 veriorum arkadaşlar inanın izleneßilir ßir film.. emeğine tşkler ßilgin..

10-04-2018
Sevan Tunçkaya

cehenneme arabayla giriyolar

13-04-2018
Kani Köksan

Sookbin hayat değil televizyonlar siyah beyazdı. O zaman hayatı siyah beyaz izliyorlardı ve yönetmen çok mantıklı bir şekilde bunu yansıtmış..

16-04-2018
Tüblek Gönenç

İzlediğim en güzel filmlerden biri oldu konusu bir harika maceranın daha önce vermediği zevki bir entrika veriyor. Mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim… (Devam Edecek)

18-04-2018
Beyazit Feti

film mitiş kesin izleyin

20-04-2018
Selamik Yuşa

muhteşem

22-04-2018
Sadri Soysal

Tek kelmeyle muhteşem bi film. hiç düşünmeden izleyin. + Çok akıcı.

23-04-2018
Koryak Paki

Vin Diesel chox yaxshi aktyordu.Onu hemishe aksiyon ve fantastik janrli filmlerde cekilir.bu filmide yaxshi olub

26-04-2018
Macit Rakip

Abi 10. ızleyısım muthıs film.

28-04-2018
Ayyarkın Bilgütay

Filmin konusu, oyuncuları, sonu, kısacası her şeyi süper. Tek kötü yanı; bu kadar güzel konuyu bu kadar kötü sergilemeleri. Çok güzel bir film olmasına rağmen çizgi film edasında verilmesi beni üzdü. Her şeye rağmen izlenir…

01-05-2018
Terlan Zakir

güzeldi izlenir.

02-05-2018
Bileda Çakır

İkinci filmi omrumun sonuna kadar bekleyecem

03-05-2018
Arıpınar Bahtiyar

çok güzel bir film erkekler yakışıklı ama kızlar çirkin

04-05-2018
Şevki Munis

Süper inş devamı gelirrrr….

05-05-2018
Aliseydi Hayredin

çok güzel bir filmdi emeği geçem herkese tşk :)konu güzel vurgulanmış, ve gerçekten sorunun cevabı ne? emek verdiğiniz mi yoksa kanınızdan olan mı? ben cevebı bulamadım ya siz ?

07-05-2018
Ünlem Özsun

bilgin lütfen yüklee süper film:)

08-05-2018
Besen Ceyhun

çok iyide değil kötüde değil orta 10/6

10-05-2018
Özveri Türek

Kadın ufak adamı seviyor. Ona aşık değil falan yazılmış yukarıda yanlış yani.
Boş hayatlar, anlamını bulamamış boş hayatlar, belki de beyhude hayatlar işte.
Kent yaşamının içinde kaybolup giden insanlar.
Herkes yalnız bu yüzden kimin ne .ok yediği belli değil.
Hayatın ta kendisi diyeceğim beylik bir laf olmasına rağmen.
Sadece kendi özel kitlesinin keyif alabileceği bir film demem lazım bu arada.
Herkesin seveceğini sanmıyorum.
Benim için ortanın üzeriydi biraz ya da orta diyeyim bari.
İzlenebilir diyorum sonuç olarak.

11-05-2018
Kâmil Abdilkerim

Altyazılıyı görür görmez izledik oğlumla film bitti bir baktıkki Türkçe Dublaj

12-05-2018
Tümkal Boy

Açıkçası filmi izlemeye başlamadan önce tereddütlüydüm, ama bazen insanın oturup düşünmesi gereken şeyler olurya, bu film boyunca oturup düşünmeme gerek kalmadı sadece izledim. Bir kaç oyuncu ile bir kaç mekan ile yapılacak anlatılacak en güzel film diye düşünüyorum

14-05-2018
Öncü Uçuk

oo sıcacık taptaze eklenmiş yeni film, alırım bi dal..

15-05-2018
Ugur Ugur

güzel film

16-05-2018
Ünlüsoy Alibey

Tek kelime ile süper 10/100 verdim helal olsun kaliteli filmleri bize sunduğun için .

18-05-2018
Feyaz Korkmazalp

@AyşegüL Rica ederim Keyif almanız dileğiyle Teşekkürler

19-05-2018
Erdönmez Erkol

Bunun Küçükken Çizgi Filmi Vardı Küçükken Çok İzlerdim Harika Çizgi Filminde Bu Hoca Aynısı Nerdeyse

20-05-2018
Türkiz Fuad

ben filmi çok beğendim süper

21-05-2018
Tanyolu Uça

Gerçekten çok zevkli ve eğlenceli bence herkezin izlemesi lazım

22-05-2018
Kani Oğuzbala

Etkisinde bırakan bir film..!

23-05-2018
Feyiz Firuz

Zamanı olan izlesin. Ben 1 saat izleyebildim. Yine de teşekkürler Bilgin…

24-05-2018
Melik Seven

bence çok güzeldi. İzlemenizi tavsiye ederim. Siteniz harika bilgin.

28-05-2018
Üsame Aktunç

şimdi diyeceksiniz ki bua dam verilenler puanlara yorumlara muhalefet ama filme o kadar güzel mükemmel diyenler ne anladınız film çok berbat yazık oldu 2 saatlik boş vaktime boş boş geçti gitti izlemeyin beyler,bayanlar abi tavsiyesi

29-05-2018
Alptoğan Baykut

babam ve oğlum kadar başarılı olomasa oyunculuklar güzel ama beklediğim kadar etkileyici gelmedi genel olarak.

31-05-2018
Bender Usbey

elinize sağlık süper film hep arıyodum

02-06-2018
Akağan Alpbilge

tek kelimeeee muhteeşemm bi filmmm

03-06-2018
Bilginer Emcet

belgesel tadında güzel bir film

06-06-2018
Cahit Dalokay

teşekkürler…

07-06-2018
Mutluk Bahşi

ben böyle aşşağlayıcı bir film görmedim o duvarları bile secerek potrelemisler resmen carsaflıları geçtim…. Türkiye için Çok Kötü ve karalayıcı bir firm.. Gercek dısı yansıtma ben americadan acık türkler nerden buldular o kadar carsaflıyı anlamdım….. Yemin ediyorum sanki afganistanda 3. dünya ülkesi olarak göstermisler resmen

08-06-2018
Oytun Gürol

Boşuna zamanınızı harcamayın

09-06-2018
Yalmaç Gücer

Bu tarz dram temalı filmleri izleyip kötü yazanlardan sonra şu an itibarıyle anlamış bulunmaktayım ki, yaşı 25-30 un üstünde olan herkes, yada bu yaşların altında olup ayakları yere basan herkes bu filmi soluksuz izleyecektir. Bunların tarifin dışındakiler için clash of titans, alacakaranlık gibi filmleri öneririm! Bayilaaa bayilaaa izlesinler o filmleri ve 10 versinler.

10-06-2018
Kayıtmış Mutlubay

cok farklı bir filim . disney cheel en güzel filimi

11-06-2018
Sebğet Yaşattin

yani ben sizi anlamıyorum filmde sırf Robert Downey oynuyor diye niye bu kadar övülüyor film anlamadım filmin bir amacı yok anlamı yok abartılacak hiçbir yanı yok çok saçma bir film yani film anlayışımış neden bu kadar geri de ? Robert Downey oynamasaydı yorumları çok merak ederdim

13-06-2018
Güçsalan Kadagan

çok iyi bir film adamım

14-06-2018
Gönenç Erdemer

Keyifle izleyebileceğimiz bir animasyon..Seslendirme de harika idi.Teşekkürler Bilgin

15-06-2018
Erte Mengüer

abi yok böyle bir film ya muhteşem ötesi tek kelime ile harikaa

16-06-2018
Üstün Erkam

tek kelime ile harika bir film gerçek bir hikaye olması zaten olayın dönüm noktası oskar adaylığıda açıklandı izleyin ve yaşayın

17-06-2018
Onursay Sağıt

Şok şok şok olunacak bir film işte film budur dedirtiyor !!! Kesinlikle düşünmeden açın izleyin

18-06-2018
Kabadayı Akkan

saçma bir film. usame bin ladin zaten öyle bir yerde yaşar kesin öyledir

19-06-2018
Gülbek Çığıl

Bir Müzisyen Olarak Sonuna kadar İzleyip Sonuna Kadar Beğendiğim Bir BAŞYAPIT!

20-06-2018
Hürsel Özgener

1.cisi kadar güzel konusu olan sıkılmadan ailenizle rahatlıkla izleyebileceğiniz bir film olmuş. Film gerçek olaylara dayalı ilerlediği içinde ayrı bir duygu ve güzellik katıyor. İzlediğinizde çok duygulanacak hatta ağlayacaksınız… 10/9 mutlaka izleyin… Not: Köpek balığı tarafından bir kolunu kaybeden sörfçü şampiyon kızda bu filmde yer alıyor. Onunda filmi yapılmıştı izlemeyen varsa onuda izlesin

21-06-2018
Temim Temim

film çok güzel ama partlar yavaş doluyo
admın bı bak ya

23-06-2018
Gürşat Özkay

mutlaka izlenmeli bence süper bi film

24-06-2018
Ezelhan Kavçın

BİLGİNCİM ’13:45 teki yorumu kaldırabilirmisin?’@cakt :OĞLUM BAK GİT.!

27-06-2018
Ilıcan Kazan

ya bu kadar yapmacık bır fılm olamaz tamam bılım kurgu yu severım ama bu kadar yapmacık rol oynayan bır fılm gormadım

29-06-2018
Coşkun Ortunç

saçmalamışlar efektler çok abartılı nerdeyse efektle filim çekmişler……..

30-06-2018
Ahter Alpaslan

çok güzel film bee

01-07-2018
Erdurmuş Erktin

10/10 10 numara bir film

02-07-2018
Yoma Çoker

Macera, aksiyon, +18 vs arayanlar bu filmde aradığını bulamaz….Ama gerçekten sanattan anlayanlar, filme gerçekten değer verenler bu filmde aradığını bulacaktır….birinci parttan sonra sıkılanlar olmuş..filmin sonunda gerçek hayatta suçlu olup bir tiyatroyla hayatı değişen yazar olan, aktör olan oyuncuları görseydi eminim bu filmi izlediği için asla pişmanlık duymaz, sıkılmazdı…çok güzel bir filmdi…hele de sanatını icra ederken, o mahkumların gözlerinde ki bambaşka bir heyecanı görmek fevkaladeydi.teşk. bilgin…

05-07-2018
Emin Gürer

Alt yazılı versiyon var mı?

06-07-2018
Targan Yaşar

izlediğim en saçma sapan film . . . . . filmde senaryo kısır bir senaryo düşünce, filimde en çok dikkatimi çeken olay; müslümanların zülm ettiği amaerica ordusu ve insanları , , , , ,

07-07-2018
İncebay Kocaün

bence zekice tasarlanmış çok güzel bi filmdi sonuna kadar düşündürüyo insanı ben çok beğendim…

11-07-2018
Otay Salık

Süper çok güzel

15-07-2018
Cevri Gündeniz

Değişik bir film izleyebilirsinizz ortaya koyulan hikayeyii anlamak lazım emegi gecenlere btskler bilgin harikasın…

17-07-2018
Dikçam Işıtan

bilgin kardeş John Englishin Dönüşünü yüklermisin sana zahmet.şimdiden teşekkürler cevap verirsen sevinirim

19-07-2018
Faris Hisar

Kesinlikle güzel film ama 8.1 lik bir film değil

20-07-2018
Sullhattin Sullhattin

bu film 90 larda izlesem gene zevk almazdım

23-07-2018
Kiymaz Neytüllah

ya o değilde örümcek adam marvelse niye yenilmezlerde oynamıyor

24-07-2018
Bolat Ergalip

film çok güzeldi kesinlikle izleyin

25-07-2018
Aşkan Basri

Bilgin hersey iyi guzelde oyunculari ve yonetmeni neden yazmiyorsunuz?? film baslayana kadar kimin oynadigini bilmiyoruz bir zahmet konusunu yazarken basrol oyuncumlarinida yazabilirmisin sana zahmet?? tesekkurler

25-07-2018
Çeliksu Ünüdeğer

Olağan üstü bir yapım. Bazı arkadaşlar o olmasaydı bu olmasaydı daha güzel olur diyorlar ama. İşte aması var. Herşeyin ayrı ayrı bir tadı var filmde. İzlenmesini kesinlikle tavsiye ediyorum. Duygular çok yoğun. Ve duygularım çok yoğun. Bulmuşken ne pahasına olursa olsun, kaybetmemek lazım. Hayal ürünü bir yapımda olsa gerçekliği temsil eden bir yapıt. Kutlamaktan öte birşey söylenemez.!!

26-07-2018
Serkan Tangüç

filmi beğendim gayet surukleyici bir konusu vardı

27-07-2018
Çeliksu Ünüdeğer

Çok ama çok güzel film. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

28-07-2018
Şüayp Anıt

CÜNEYT ARKININ ZAMANINDA TEKNOLOJİ OLSAYDI EMİN OL SÜPER FİLMLERE İMZA ATARDI

31-07-2018
Karabet Arıel

Sanirim okumaniz zayif oldugu icin dublaj filmlere ilgi duyuyorsunuz.sizde haklisiniz.

01-08-2018
Tuğ Öznur

– Bizden korkmuyor bile
+Çün ki,hiç avlanılmamış.Bu nerdeyse haksızlık.

03-08-2018
İsmetullah Muzafer

bakın ya kimi no na wada ağladım yine ağladım bu animede böyle duygu yüklü animelere bayılıyorum ya cok teşekkür ederim izlememe vesile oldugunuz icin

10-08-2018
Sığın Özkul

HARİKA Bİ FİLM GERÇEKTEN İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

11-08-2018
Alıcı Atamtürk

teşekkürler

14-08-2018
Vamık Beliğ

güzel film eline saglık

15-08-2018
Sezair Abdülferit

başka player yükleyemiyor musunuz? videoyu açmak saatler sürüyor bu playerla

18-08-2018
Mürşit Bertal

30 yasındayım böyle saçma bi filim izlemedim bu ne yaw

20-08-2018
Ferdin Kazanfer

arkadaşlar serinin devamı yayınlanacakmı bilgisi olan varmı final diyor ama..

21-08-2018
Mülcem Salahattin

@Aslı bende problem var sanıyordum ama 7. Part’ın devamını izleyince sorun olmadığını anladım devamını izlerseniz film kaldığı yerden devam ediyor

22-08-2018
İslam Sebahiddin

Bu mesajımı dikkate alman dileğiyle yazıyorum bilgin öncelikle gerçekten çok samimi söylüyorum ne zaman film izlemek istesem ilk ve tek uğradığım site seninki yalnız bir şikayetim var herşeyden önce emeğine sağlık lakin şu tek parça veya bölüm bölüm yüklediğin Ok.ru artık bilmem ne aşırı donuyo 1 dakika geriye sarıyo falan filan gerçekten sıkılıyorum filmleri izlerken Vk ile yüklediğin videolarda bu sorunla karşılaşmıyorum internetimle alakalı bi sorun yok çünkü 2 yılı aşkından senin sitenden film izliyorum ne zaman Ok.ru dan yüklemeye başladın sinirden dumur oldum bilemem belki o siteyi kullanmanın geçerli nedenleri vardır ama mümkün olduğunca filmleri Vk ile yüklemeni ayrıca daha çok savaş filmleri koymanı rica ediyorum saygılar efenim

24-08-2018
Hepyener Özerek

harika bir film ..afrikadaki insanlık ayıplarından birini yüzümüze sretçe çarpan ama güzel bir aşk hikayesini tattıran bir film olmuş ..izleyin seveceksiniz..

25-08-2018
Mecrum Abdüllâtif

evt guzel bir film izlenebilir

26-08-2018
Dikeç Doğu

çok beğendim beni etkileyen bir film oldu inşallah allah herkese böyle bir aşk nasip etsin

27-08-2018
Demirkan Feray

Bilgin kardeş benim velet yiğen bir sorunla karşılaşmış sizden gelen bir pencereden kaynaklı o yüzden küfürlü mesaj yazdığını söyledi girdim baktım küfüre.yorumu lütfen silin.benim zevkle ve beğeni ile izlediğim filmlerin olduğu bir sitede bu yorumu yapması beni üzdü gereken dersi verdim.Saygılar.

28-08-2018
Ertaş Hansoy

berbetın ötesinin de ötesininde ötesinin saçmalığının da saçmalığının ötesi

30-08-2018
Yöntem Baskin

güzel

31-08-2018
Savtekin Tacver

kesinlikle eski peter parker yani tobey maquire

04-09-2018
Akad Atlığ

Öncelikle film muazzam bir film anlayana .. Fakat görüyorumki çoğu kişi filmleri sadece izliyor anlamaya calısmıyor . Filmde çok fazla illumati sembolü mevcut vede subliminal mesajlar . ( Rothschild isimli aileyi araştırmanızı tavsiye ederim . Kimdir nedir ? ve bu filmde neden ismi geciyor ? Teşekkürler bilgin emeklerin için ..

06-09-2018
Sevkal Tanırcan

eğlenceli boş zamanı olanlar için.marjinallikten kurtulamamış

07-09-2018
Mehti Üstek

Düzelttim.

08-09-2018
Sarpkan Şenalp

vay randy orton oynuyor izlenmez mi

09-09-2018
Mescur Tunçkurt

nihan sadəcə sənin yorumuna etkilenib bu filmi izliyecem. inşallah bu seferdə yorumlar haksiz çikmaz

10-09-2018
Neclat Selhaddin

belgesel güzel ama sürekli donup kaldı 80 dakikalık filmi 3 saate izledi

14-09-2018
Törüm Hulisi

sizden başka sitede film izlemem en iyi sizsiniz

17-09-2018
Erkış Selâtin

Yav film inanılmaz derecede güzel olmuş ama en heycanlı yerinde bitti

18-09-2018
Korman Oganer

Tam anlamıyla harikulade …

19-09-2018
Altaner Ayçetin

Şu filme IMDB’de nasıl 4.7 puan vermişler anlamış deiğilim. Bence kesinlikle 10/8.5!

20-09-2018
Ortun Abuzar

Bu filmi izleyipde saçma yada sıkıcı diyenler ben anlamıyorum abi filmi ne kafasıyla izliyorsunuz yada filme nasıl bir gerçeklik arıyorsunuz. filmler türlerine ve konularına göre senaristlerin ve yönetmenlerin hayal dünyasının bir ürünüdür ve gerçekden bu filim harika ötesi puanı az bile her izlediği filmden gerçeklik bekleyenler gidin romantizim yada drama izleyin

21-09-2018
Mengütaş Omaç

zara celal sen önce tarihi bir araştır sonra konuş anca boş boş konuşuyorsun TÜRK devleti ermenistana kaç defa dedi madem soykırım var açalım arşivleri kim kimi katletmiş görelim diye ama ermenisten hayır dedi her seferinde. eğer biraz beyin olsa da araştırsan o göç ettirilen ermeilerden yaşayan son kişi ölmeden önce sürekli Türkiye yi savundu katliam yapılmadı diye ve kendi ülkesi sırf bunu dediği için onu dışladı adam senin gibi ırkçılar yüzünden gözü açık gitti kendi yazını oku ondan sonra ne yazdığına karar ver bir şey söylüyorsan arkasında dur döneklik yapma

22-09-2018
Akbörü Altınbaş

ben izledim daha dogrusu yarısına kadar ilk defa izledigim filimden hiç bişe anlamadım.anlıyan banada anlatsın.bilgin senin filim açıklaman bile filimden daha güzel onu okudum yeterliydi aslında neden izledimki.evet renkler ve zevkler tartışılmaz ama anlıyan banada anlatsın lütfen.emege saygı bilgin seni seviyoruz.savaş aksiyon gerilim filimleri eklemen dilegiyle bu arada filim müzikleri güzel görüntüyü kapatın şarkılarla kopabilirsiniz ))9(by_adanalı)

25-09-2018
Acartürk Akyıldız

çok güzel bir film tavsiye ediyorum

26-09-2018
Feragat Hüray

keyifle seyrettim tavsiye ederim seyrederken mutluluk veriyor.

27-09-2018
Zülkarneyn Sebil

çok süper oha felan oldum yani ben bunu mal bişi sanmıştım çok güzel çoktı elinize emeyinize sağlık

28-09-2018
Timur Bilal

yeterince zekiyseniz no problem

29-09-2018
Çelenk Ufukdeniz

bilgin hocam siten harika herşey çok güzel senden birşey rica edicem mümkünse yorum yazanların yaşlarını da yazmalarını sağlarmısın. yani zorunlu olsun yorumlara göre film izleyen biri olarak daha iyi olabilir diye düşünüyorum kolay gelsin

30-09-2018
Romulus Necabettin

bence çok güzel admin bu muhteşem yılbaşı şarkısını nerden bulabilirim yardımcı olabilirmisin

01-10-2018
Çoğaş Ertan

görüntü kalitesi on numaaraa. ama benim net yavaş olduğu için donma yaşadım. o yüzden teelefona indirip izledim. film hakkındaki görüşüm genel olarak güzel ama saçma sahneleride var….

02-10-2018
Aşkınay Başağa

İzleyenlerin dikkatine ,filmi sonuna dikkat edin bitti zannetmeyin iki defa ayrı sahne var.!

06-10-2018
Artur Hulisi

yav film çok harika ben 1i izledim sadece zombiler var zannettim ama bu 2de şeytan meytan katmışlar din işlerini katmışlar… bence gayet gzl film emeklerine sağlık

07-10-2018
Atalmış Başkara

film idare eder cok ta iiii değil

10-10-2018
Aydinç Baytugay

Fılm super AMA KIMSENIN HABERI JOK EN SAGLAM VE TEHLIKELI GUC CINLILER OLACAK……

11-10-2018
Tanju Yaldırım

gerçekten muhteşem film vakit ayırıp izleyin …

13-10-2018
Satuk Şeyda

Çok güzel film, izleyin.

14-10-2018
Boranbay Çelikkanat

ben çok beğendim sadece sonu beklentileri karşılamadı biraz açık kaldı diyelim onada devam filminin çekileceğini düşünerek hak verdim umarım düşündüğüm gibidir devam filmi mutlaka çekilmeli bu filme…

15-10-2018
Soysal Tanzer

:))) komık ya . en az çin filmlerı kadar saçma ve fızık kurallarına hiç uymammişlar . baştan sona ızledım sacmalıgın aga babası :)) hala gülüyorum ya . hangı yapımcı buy fılme bütce verdı kı

16-10-2018
Behcet Kamelya

Harika bir film. İlk 50’ye almakla doğru iş yapmışsınız. Twbrikler.

18-10-2018
Işıktaş Ömüral

bu filme komik diyenlere inanamiyorum tipik basit amerikali ergen filmlerinden bir tanesi gercek komedi arayanalar izlemesin derim.ayrica bir gercek olan kiyametle bu kadar dalga gecilebilir

19-10-2018
Halilurrahman Rafig

cok korkunctu

21-10-2018
Akıneri Argüden

Bilgin tek Kelimeyle ADAMSIN Hasta Halime bir ilaç oldu bu film Teşekkürler

22-10-2018
Mutluer Sönmezer

aksiyon isiyenler hıc dusunmeden izleyin mükemmel bir film vizyona girdigi gun izlemistim

23-10-2018
Kelami Necmiddin

allah aşkına bu ne ya bir ara tarkan ve atıl kurt da çıkacak diye ödüp koptu.bütün kahramanları bi filme toplayıp hade güzel güzel oynayın bizde çekelim demişler.aksiyon sever arkadaşlar muhtemelen kızacak yorumuma ama konusuz zorlama bir film olmuş.seyrediliyormu seyrediliyor ama beklentiniz ticari görsel bir filmden öte olmamalı bence… bu arada belirteyim yaşım 42

25-10-2018
Azrail Erencem

Bu Film +12 yaş desek daha iyi olur…

26-10-2018
Dawid Hamet

süper birfilm bence izleyin

27-10-2018
Nevruz İstiklâl

ben beyenmedim sacma . .. .

30-10-2018
Boylu Tunçkılıç

bu tekken mi ? benzetemedim

02-11-2018
Faiz Hızlan

Bence bu filmin ismini yanlış koymuşlar 4 numara değil 6 numara olmalıymış

06-11-2018
Yazık Çengiz

1 ve 2’den cok daha iyi ve başarılı olmuş.gerçekten yaşamış gibi oluyorsunuz.pencere kısmı çok kötüydü:(

07-11-2018
Zübeyr Hiçsönmez

Çok güzel bi film. Yeni bi karayip korsanları serisinin başlangıcı gibi devamı gelecek gibi görünüyor. Sadece deniz kızı adama naptı o belli değil Film için tşkler

08-11-2018
Refii Uygun

Muhteşem

09-11-2018
Fakih Hicap

fasistlerin bu dünyaya hicbir zaman hicbir sekilde yararlari olmadi olmayacak…..

11-11-2018
Sebükalp Tamçelik

Guzel diyorsunuzda arkadaslar bastan sona elimenity isaretleri vardi kimse farkina varmadimi yoksa dahada kotusu umursamadimi

16-11-2018
Bilsay Eracar

ben böle güzel bi film görmedim..

17-11-2018
Varaş Bellek

Mükemmel

18-11-2018
Salgur Tavlan

bu site harika ve harry potter serisi çok güzel

19-11-2018
Bozerk Münci

fransızlar kendileri ile dalga geçmişler filmin ilk 5 dakkasını izlyenler yanılmışlar ve yorum yapmışlar film ödüllü falanda degil ayrıca izleyiciyilerin dikkatini çekmek için yapılmış ödül hikayesi uydurma

22-11-2018
Yarkan Üçer

Film gercek olay haberiniz var demi hic korkunc degil ve sacma diyenler gercekte basiniza gelse görürdüm ben sizi

24-11-2018
Yıldırım Görkel

bu filmde ilkinin acıklamasını yapmak istemısler ve guzel olmus

25-11-2018
Yarkın Tecen

harika hayatımda bu kadar güzel bi fiLm grmezdim desem yalan olurdu ama çoq güzel bir filmdi ellerine sağlık

26-11-2018
Kemandar Müşteba

gercekten ızlenır bır fılm ben begendım

28-11-2018
Ecmel Özerinç

ben bu filmi ve bu formatta yüklenmiş diğer filmleri izleyemiyorum diğerlerinde sorun yok , not kısmındaki önerileride yapmaya çalıştım ama sorun devam ediyor sadece bende mi var acaba bu?

29-11-2018
Hasamittin Rayim

Çok güzel bir film. Transformers 3’e kadar izleyeceğim. Eğer çıkarsa geri kalanlarınıda izlerim.

30-11-2018
Oksaldı Razi

Sadece 1 parta az bi dublaj sorunu var ama benden kaynaklanan bişi değil her yerde aynı. 2 partda düzeliyor niyeyse idare edin artık

01-12-2018
Zeyyad Akarca

Güzel bir film izlettiniz. Teşekkürlermi sunarım

03-12-2018
Selcuk Zafercan

emege saygı diyecem ama emek yok cok kötü bi çalışma

04-12-2018
Sâmân Aybaba

Film mukemmel ozellikle bu tur filmleri izlemeyi cok seviyorum..Sadece Ford degil butun buyuk firmalar kucuk isletmelerin ve yeni mucitlerin fikirlerini ya calar yada yok pahasina satin alir..

07-12-2018
Asamettin Hulisi

güzeldi gerçekten sonu 2. bölümün işaretini veriyor

09-12-2018
Tufan Vesamet

Cidden çok hoş bir film hele ki son yarım saatini büyük bir merakla izledim. Emeğine sağlık bilgin.

10-12-2018
Nazlim Selahittin

Adamlar ne film yapiyor ya…

11-12-2018
Onursev Tekol

Seyredilmeye değer çok güzel bir film. Öneririm. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

12-12-2018

En çok izlenenler

Bir Hıyarla Evlendim – I Married A Dumbass 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Romantik

Aşk – Her 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.2 /10

Kategori: Romantik

İhanetin Bedeli – Butterfly On A Wheel 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Koktey – Cocktail 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1026 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Before We Go 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1027 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler