Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Hayrunnas Mikdat

Çok Guzel Film Arkadaşlar

25-02-2018
Közer Serhun

bir aydır bekliyorum yeaaap Film biraz kötü rejissor tarafından çekilsede yinede kaplumbaa olarak müthiş

26-02-2018
Ardahan Bileda

Çok beğendim gerçekden muhteşem

28-02-2018
Özal Saraç

Gün vardır, bin yıldan uzun gelir bize, bir yıl vardır bir günden kısa gelir bize. Bire bin yazılan bu gecede dua edelim Rabbimiz’e. Hayırlı kandiller..

01-03-2018
Akbilge Akbilge

bide afganistanda ölen askerlere ithaf etmişler sanki afganlar fransayı işgal etti bu ne yüzsüzlük ya…

03-03-2018
Alkun Atatürk

play tuşu çıkmıyor bende neden kaynaklanıyor bilen varmı?

04-03-2018
Hoşgör Oksu

çok önceden seyretmiştim süper bir animasyondur..mutlaka izleyin…oğukankemer illuminati ne demek açıklasan biraz..yada ne demek olduğunu bilen yazsın…

05-03-2018
Koryürek Ülmen

teşekkürler admin çok güzeldi

06-03-2018
Darcan Farik

Film güzel mesajlar veriyor fakat subliminal içeriyor bolca 16 yaş altı izlemedim bence. Son sahnedeki subliminal iğrenç bişey. Eski ama kaliteli yapıt

07-03-2018
Borahan Çaylak

yaa byldm spr bi filmm :):):):):):):):):):):)

08-03-2018
Hasalettin Mesüt

“+başkasının malı çalmak -2 puan,
-yapma kimse o kadar puanı aklında tutamaz,
+sistemden şüphelendiğin için -3 puan” ateizm subliminali olan bir film. bu alt mesajı taşıyan daha bir sürü de replik var. izlenmez.

09-03-2018
Özbal Sarpkan

BU FİLMİN TÜRKÇE DUBLAJIDA VAR ONU NEDEN KOYMADIN ADMİN ?

10-03-2018
Şemsettin İltüzün

Akıllara zarar bir film anlamayanlar Saçma Yazmış bilim kurgu değil tamam kuantum anlatılmış

12-03-2018
Yenerol Üstün

helal olsun koskoca filmi 1 zombiyle bitirdiler o zombide 20 sn filan göründü …

16-03-2018
Mukaddem Suyurgan

film güzel ama türkleri bu kadar kötülediklerine göre zamanında atalarının yedikleri mızrakları biyerlerinde hissediyorlar demektir hala

23-03-2018
Tuhfe Rüzgâr

berbat bi film zaman kaybı 1. part 10 saat gibi geldi

25-03-2018
Özçam Sarvan

2 kişi izledik ve filmi ikimizde çok beğendik. Gerilimi acayyyip yüksek bir filmdi + işkence

30-03-2018
Sözal Uçkan

Film hakkında çogunlukla olumsuz yorum yapılmış ama benim düşünceme göre film gayet başarılı efekler felan güzel film ben begendim tavsiye ederim

02-04-2018
Temelli Güngörmüş

güzel bir filmdi izlenebilir tatlı sevimli kesinlikle zaman kaybı falan değil

08-04-2018
Binal Çalışkan

on numara film. bu adamın hayranı izler, olmayan olumsuz yorum yapar

10-04-2018
Atlı Cankut

izlenmesi gereken güzel bir film.10/8

11-04-2018
Akün Artan

seyrettiğim en iyi filmlerden bitanesi. alt yazılı seyrettim siz şanslısınız tşk bilgin

12-04-2018
Bars Budak

güzel film.. ideali olan,kendini aşmaya çalışan mazbut ve hoş genç kız, yakışıklı bilgiç genç erkek, sanat, idealler.. fransız tarzında işlenmiş keyifli bir film. amerikan tarzı ve hızı aramayın.

13-04-2018
Baba Erişcan

din işin içine girince o gözle baktığımda çok kötü ve eleştirilmesi gereken bi film . .fakat diğer taraftan geyet sürükleyici gerilim ve heyecan dolu bi film… tavasiye ederim. .paylaşımı için admine teşekkür ediyorum . .

16-04-2018
Hisemiddin Mizirap

nasıl bu kadar fazla puan aldığını anlayamadım filmden hiçbirşey anlayamadım emeklerinize sağlık ama ben beğenmedim.

22-04-2018
Ürkün Attilla

eskı karakter orumcek adam daha guzeldi bu seri ıyıce sacmalamıs

25-04-2018
Oyalp Şafak

BilginSite Harika

02-05-2018
Alnıaçık Ateş

ben böyle sürükleyici film izlemedim süper

04-05-2018
Gani İhsan

HARİKA BİR FİLM <3
TEKRAR TEKRAR İZLEMEK İSTERSİNİZ <3
ADMİNEDE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM TÜRKÇE DUBLAJ GETİRDİĞİ İÇİN <3
İZLEMESSENİZ YAŞADIM DİYEMESSİNİZ <3

06-05-2018
Oldaç Oldaç

eh işte izlemeseniz bişey kaybetmezsiniz

08-05-2018
Yürüker İlkut

anlamadığım nokta şu bu adamlar neden bu kızı bu adamın kafasından silmek için bukadar uğraşıyor? ama izlemeye değer bi film

10-05-2018
Uğuralp Büke

Aksiyon bekliyorsanız, vazgeçin izlemeyin. Hitman’le alaka yok
sürükleyici de değil ama idare eder işte…
en azından kadınlarla filmi kurtarayım dememişler,

12-05-2018
Gündal Korman

müthiş hemen izleyin hiç kuşkunuz olmasın

13-05-2018
Refi Urgun

Gercekten super film

14-05-2018
Göktaş Kocatürk

Uzun zamandır izlediğim filmlerin içinde en iyisi
kesinlikle izlenmeli
MÜKEMMEL bir film
Emeğine sağlık admin

17-05-2018
Salper Vejdi

film guzel ama biraz uzun . iyi seyirler

18-05-2018
Yanbek Bozdeniz

abi fılm superdı efektler mukemmel yaa

20-05-2018
Özilter Orgün

güzel film izlenir. sonu ilginç bitti.

22-05-2018
Birkök Gücer

Hiç LGBT film yok türkçe dublaj ,lütfen çeviri yapın

25-05-2018
Övünal Sanduç

Guzel

28-05-2018
Uguz Deham

filmin üç partını üç farklı siteden izledim.filmin adını yazdığımda başka siteler çıktı karşıma ve berbattı tek parttan sonrasını açmıyodu ancak sizin siteden memnun kaldım bu durum tamammen googlenin hatası.filme gelince izlemeyen arkadaşlar playe basmak için hiç çekinmesinler çok güzel bir filmdi.emeği geçen herkeze teşekkürler…

29-05-2018
Otuk Adik

ımdb filmden anlamıyor arkadaş film güzel.

03-06-2018
Şentürk Kökşin

gerçekten unutamıyacagım bir film daha izledim:D

05-06-2018
Hatemî Mertkan

Saçma sapan bir film kadın başrollerde sözde neye yaradığı belli değil tripler ifadeler zorla seneryo bu olsa gerek

06-06-2018
Aktı Arpınar

inanamıyorum bilgin sana bu daha vizyona bile girmedi

07-06-2018
İlgü Abdurrezak

şimdiye kadar izlemediğime nasıl pişman oldum…

08-06-2018
Erencem Murathanabdu

foss boş bir film 10 / 3,5

10-06-2018
Oktunç Gündeş

X-MEN VOLVERİNE’DEN SONRA EN ÇOK BEĞENDİĞİM X-MEN’Dİ

12-06-2018
Hürmet Özgen

milet cok guzel bir film kesinlikle izleyin

13-06-2018
Temizöz Zinnur

yav bilgin ne acıklama yapmıssın film hakkında helal sana

14-06-2018
Akdöl Aysoy

bence harika alah razı olsun mekanın cenet olsuntürkan rahmet le anıyor bur seni henüz anlamamığ insanlar var. zaten de beklemiyoruz da.

16-06-2018
Vaha Bekâm

bilgin emeğine sağlık film süper ötesi birşey arkadaşlar mutlaka izlemenizi tavsiye ederim

17-06-2018
Ergök Özver

kesinlikle harika bir film uzun zamandır bukadar güzel bir film izlememiştim tavsiye ederim

20-06-2018
Abdulmelek Birtekin

walla ne desem yeridir süper üstü tşklr admin emegine sağlık

21-06-2018
Sağınç Suhan

harika bir film di teşekkür ederim admin

22-06-2018
Adar Aşir

inanalım tamam ama hanginize yani hangi din doğru diyelimki islam ama hangi islam yüzlerce mezhep var ve bu mezhepler birbirlerini kafir ilan etmiş durumda demekki hiç biri doğru değil doğru olan tek yol bilim yoludur saygılar

23-06-2018
Cevdet Güder

Herkes yaşıtıyla mutlu olacaktır…

24-06-2018
Metin Yenen

admin öncelikle emeğine sağlık.
arkadaşlar boş vaktiniz varsa bile izlemeyin yani o kadar saçma bir film. yorumlara bakarak izliyordum filmleri ancak bunda yorum olmadığı için ilk yorumu atayım dedim belki benim gibi düşünenlerin vakti kaybolmaz. o puanı da neye göre verdiklerini de çok merak ediyorum. bence 10/3.3

26-06-2018
Ortunç Güngördü

super bir film değil ama iyi film. nicolas cage amcayı seviyorsanız izleyin

29-06-2018
Bayramali Namik

2. izleyişim. Harika bir film bence. Tekrar aynı heyecanla izletti resmen

30-06-2018
Heybetullah Rizgar

modem ve bilgisayarımı kapatmam gerekiyo o zman düzelecekmi ?

01-07-2018
Ebuakil Mohammad

joker kardeşim sana katılıyorum o adam yüzünden filmi 3 kere daha izledim halende izliyorum

02-07-2018
Özlek Özütok

Farkettiniz mi bilmiyorum ama film Kur-anı Kerim’den alıntı yapılmış.Su Savaşları- Dünyayı kaplayan duman

03-07-2018
Ömerul Abdülgafur

BAŞARILI…

05-07-2018
Aliksan Aliksan

harika

06-07-2018
Diker Eğilmez

ii film 10/8.1 ii haketmiş bilim kurgusu ii yaratıklarla 20 senede nasıl konuşamamışlar hayret

07-07-2018
Bek Gökçün

entarasam film seyredilir tesekkurler

08-07-2018
Nafel Yekcan

bilgin filmler için sağol ama alvin ve sincaplar3 (eğlence adası) nı da eklersen çok mutlu olurum =)

10-07-2018
Gönder Meftun

seyretmeye değerli bir yapıt mutlaka izleyin.tşk. admin

13-07-2018
Mertol Sezim

Eger boş vaktınız var sa izleyin.

14-07-2018
Günbek Çiftçi

warner bros filmi diye izleyeyim dedim ama bir saat dayanabildim. Filmi sanki üçüncü sınıf bir film şirketi çekmiş gibi. Warner Bros’a yakışmamış.

16-07-2018
Akdeniz Amir

çok güzel bir animasyon tavsiye ediyorum. keşke devam filmi çekilse

20-07-2018
Örenel Ilgı

Kesinlikle izlenilmesi gereken bir film… Göl evi ve Not Seni Seviyorum un yanına bir film daha eklenmiş oldu önermelik

23-07-2018
Abdulgazi Besin

Çok iyi bir dövüş filmi , herkese tavsiye edebilirim .

24-07-2018
Akyıldız Baranbilge

Çok begendim filmi baştan sona neredeyse iki kişi tek oynuyor ama buna ragmen ne sıkıldım ne ileri aldim cok değişik ve surukleyiciydi bu tür film severlerin kesinlikle izlemezsi gereken bir film
bilgin emegine sağlık. ..

25-07-2018
Şefik Yurtgüven

izlenmeye değer bir film arkdaşların dedği gibi güzel bir film. Zamanı olan izlesin. 10/7

26-07-2018
Zekeriyya Akalın

DÜNYADA KATLİAM YAPAN MİLLETLER DEĞİLDİR.LİDERLER YANİ DİKTATÖRLER KATLİAM YAPAR.AMERİKA MİLYONLARCA KIZILDERİLİYİ KATLETTİ.JAPONLAR ÇİNLİLERİ KATLETTİ.HİNDULAR MÜSLÜMANLARI KATLETTİ.İNGİLTERE.FRANSA,İSPANYA,ALMANYA AFRİKA KITASINDA YAŞAYAN ARAPLARI KATLETTİ. GÜNEY AFRİKADA MİLYONLARCA İNSAN ELMAS MADENLERİ İÇİN YAŞADIKLARI YERLERDE ÖLDÜRÜLDÜ.MOGOLİSTANDA MOĞALLAR ÇİNLİLER TARAFINDAN ÖLDÜRÜLDÜ.YUNANLILAR İNGİLİZLER OSMANLI TOPRAKLARINDA BİNLERCE TÜRKÜ ÖLDÜRDÜ.KÜRT AŞİRETLER ERMENİLERİ ÖLDÜRDÜ.RUSLAR KIRIMDA,TATARİSTANDA,TÜRKMENİSTANDA,ÖZBEKİSTANDA,GÜRCİSTANDA MİLYONLARCA İNSANI ÖLDÜRDÜ.PEKİ ÇOK BİLMİŞ BEYLER SÖYLEYİN OSMANLI NE ZAMAN KATLİAM YAPTI.KİMLERE YAPTI.ERMENİLERİ SAVUNMAYIN.ERZURUMDA AÇILAN TOPLU MEZARLARDA YATAN İNSANLARI KİMLER ÖLDÜRDÜ.AÇIN BUNDAN 40 SENE ÖNCEKİ GÜNAYDIN GAZETESİNİ O FOTOĞRAFLARA BAKIN.ONLARIN ATALARI MASUM DEĞİL.ANTEPTE MARAŞDA FRANSIZLARLA BİRLİK OLUP BİNLERCE İNSANI ÖLDÜRDÜLER.ERMENİ KATLİAMI DİYE BİR ŞEY YOKTUR.HAİNLER VE ÇETELER VARDI.OSMANLI ONLARI ÖLDÜRDÜ.O ÇETELER DE DOĞUDA VE GÜNEY DOĞUDA İNSANLARA ZÜLÜM VE İŞKENCE ETMİŞLERDİR

27-07-2018
Uçantürk Yasa

Şiddetle tavsiye ediyorum mükemmel bir film

30-07-2018
Akgüngör Aytop

düblaj müthiş olmuş:)

31-07-2018
Gürbüz Dirik

Harika bir aşktı…

04-08-2018
Ednan Mücahid

sapıklığı ve sapkınlığı bir acitasyonla hoş göstermeye çalışmışlar izle ve ibret al…

11-08-2018
Halil Mail

Rica etsem Muhteşem Yaratıklar filminide sitenize koyabilir misiniz ?!?!?!? Şimdiden teşekkürler

12-08-2018
Behrem Fazul

Türkleri aşağılayan bir film ilk i süperdi ama bunda bildiğin neyseee….!

15-08-2018
Lala Okaner

Yani şimdi müzikal sevmeyen arkadaşlar bu kadar kötü yorum yapmayın lütfen. Sabırsızlıkla vizyona girmesini beklerken burada görmek beni çok sevindirdi.
Film hakkındaki görüşümü kendime saklıyorum. Burada filme kötü dersem birilerinin müzikal tarzını bu tür bir yapımda sevme ihtimalini düşüreceğim. O yüzden diyorum ki ancak izledikten sonra anlayabilirsiniz. İyi seyirler.

18-08-2018
Yuşa Atgun

Bu filmin serisi varmi arkdaslar güzel film.

21-08-2018
Arna Boray

Gerçekten bu filmi anlamak için hiç uğraş göstermedim. Yanımdaki arkadaşım anlamak için elinden geleni yaptı (beynini yaktı) ama sonuç olarak hiç bir şey anlamadı ve bende sıkılmadan arkadaşıma anlattım. Daha üst düzey bir film olabilirdi ama sağlık olsun 10 üzerinden 5.

27-08-2018
Levin Serkut

güzel film bayıldım doğrusu..

29-08-2018
Erdeniz Kevnî

yok böyle bir film yaa… ağzım açık kaldı,görsel efektler muhteşem,senaryo muhteşem.. bi de sonunu tam anlayabilsem:)

30-08-2018
Timur Abdulkadir

çok güzel bir film

31-08-2018
Bilir Erciyes

tek kelime=muhteşem

01-09-2018
Abüzeyt Celaletdin

Yorumlara aldanmadan izledim. Hiç de kötü bi’film değildi

07-09-2018
Günşıray Köktan

film çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim.

10-09-2018
Salis Şah

süper bir filmdi gerçekten etkileciyi lekha adam yaa

17-09-2018
Talayhan Torcan

gerçeken efsane

18-09-2018
Aliyar Atasev

Hiç bır şey anlamadım.kız filmin sonunda neden teşekkür etti.garip bır film.

19-09-2018
Said Vadedin

coook guzel izlyin seversiniz

20-09-2018
Eldem Kerim

bence çok gereksiz. izlemeye değmez. biraz sert bir eleştiri oldu ama türklerle ya da türklükle alakası yok sadece erkeğin önplanda olması o da anlamsız bir şekilde ele alınmış ve sonunda Türk Bayrağı’nın önündeki klip berbat hiç tüklerle ve türklükle bağdaşmıyor.

21-09-2018
Akgüneş Araz

vakit kaybı

22-09-2018
Rahmi Serdal

İzlediğim en sıradan filmlerden birisiydi. Yorumlara aldandım. 15 yaş altına belki hitap ediyodur. Fakat yetişkinler için vakit kaybı. Admine sesleniyorum yorum yazanlar yaşlarınıda belirtirse iyi olur. Niyetim emeğe saygısızlık değil. Admine emeği için teşekkürler.

28-09-2018
Mutver Sözmen

Harika… tek kelime ile

06-10-2018
Necabet Akören

Güzel Film’di.

10-10-2018
Haziret Miktat

film aksiyonseverlere sıkıcı gelebilir psikolojik bir film daha çok. guantanamo hakkında dürüst olabilmeleri cesaret işi. beklentimi karşıladı, 7/10

14-10-2018
Baybora Cankurt

Emeğe saygı ama çok başarılı bir film sayılmaz…

15-10-2018
Günkan Koytak

filim gayet guzel surukleyici bir filim ama eksik yayınlamısınız 7. part nerde

18-10-2018
Kaban Akkaya

gercekten cok hos bir film 14 yasindayim gencligim hatirlatti

20-10-2018

En çok izlenenler

Maigret Sets a Trap 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Suç

The Assignment – Tomboy 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.5 /10

Kategori: Suç

Anti-Sosyal – Anti-Social 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Manhattan Gecesi – Manhattan Night 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1021 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler