Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Özgebay Saver

Açıkçası film kötüydü, herhalde imdb den birinin akrabası yönetmen

02-04-2018
Sitem Ancı

kesinlikle izleyin derim….hot shot. ten point:)

03-04-2018
Usman Lebip

Tamamdır bu kadar yorum yeterli diğer bölümleri de yüklüyorum en fazla 30 dakika içinde hepsini yayınlarım.

04-04-2018
Şarık Usman

süper bir film keyf verici ellerinize saglik

05-04-2018
Tanal Tuğyan

izlediğim filmlerın arasında en duygusallardan biriydi izlemenizi tavsiye ederim mükemmel bir film

06-04-2018
Orak Sağlamer

Kesinlikle sürükleyici ve aksiyonu bol bi film di

07-04-2018
Yersel Kın

Harika herkese tavsiye ederim

08-04-2018
Eren İlerigün

abi süper ya

09-04-2018
Sametcan Açine

Arkadaslar YORUMLARINIZ YÜZÜNDEN İZLEMİYORUM:! İÇİMİ KARARTTINIZ

10-04-2018
Arığ Bağatur

güzelfilim emege saglık tşk bilgin

11-04-2018
Tecen Üçkök

bilgin bunun 2 ‘siyle 3 ‘ünüde yükler misin ? lütfen

12-04-2018
Mutait Şayip

yorumlara bakıyorumda hangi beyin özürlüdür ki filmi beğenmeyen ?
hiç beklemeden izleyin kesinlikle süper bi film

16-04-2018
Irız Us

çok guzel ya tevsıye ederım

19-04-2018
Ümek Tokuztuğ

Çok güzel bir film.kismen hayal ürünü var.en önemlisi biyografi olmasidir

20-04-2018
Rehim Taş

very nice

24-04-2018
Sala Sükan

Etkileyici şekilde sinir bozucu bilader ya

26-04-2018
Yağısıyan Berktin

Amannnn diyorum izleme hatasina dusmeyin. Oyunculuk senaryo siiffiiirrr. Hele filmde kullanilan efektler sifir bile degil. Izledigim en kotu bogucu filmler arasina buda girdi. Emegin icin tsklr admin

01-05-2018
Yelesen Zühtü

MUHTEŞEM

04-05-2018
Muhammed Oranlı

nice senelere Bilgin

05-05-2018
Fekrullah Karip

Optimus Prime <3

06-05-2018
Taceddin Atabörü

bilgin paylaşım için tşkler ama altyazı uyuşmazlığı var 2. partta kapatmak zorunda kaldım

07-05-2018
Adlığ Âlemşah

ATA arkadaş gibi filme yarum yazarken hangi kriterlere yorum yazılacağını bilmiyorsalar yorum yapmasınlar lütfen. Zaten bu kişiler gerçek bi film izleyicisi değiller.

08-05-2018
Özke Töre

Bilgiiinnnnnnnnn rica etsemm Şimşek Hırsızını yüklermisin??? Lütfeeeeeeennnnn

09-05-2018
Öğe Teksoy

ask ve sevginin neler yaptıracagını en güzel şekılde anlatıyor kesın izle

10-05-2018
Yankı Necmi

Bunun 2.filmi çıkar demi ?

11-05-2018
Zekerya Akalın

harika ötesi ya SÜPER hocm kesinlikle izleyin :D:D:D

12-05-2018
Ağakan Alkan

PAUL WALKER gerçekten öldümü ya ???????????????????

15-05-2018
Yalavaç Ecevit

super bir gerilimdi….tesekkurler! keske daha cok bu tarz film olsa!!!

16-05-2018
Savran Tacir

2yi bekliyoruz acilen

17-05-2018
Güniz Abdulmennan

mükemmel

19-05-2018
Cüneyt Özçevik

Film güzel kız daha bir güzel

20-05-2018
Beyazit Feti

Abi bu Hint filmlerinden aşırı nefret ediyorum ya. Nasıl izliyorsunuz şaşıyorum vallaha

23-05-2018
Eminhan Muhiddin

filmin adi uzun adam olmali degilmi?hic sevmedim zaman kaybi

25-05-2018
Tayyar Uralp

aBI COK IYI YAA

27-05-2018
Uçma Vecihi

gayet iyi film bence. biraz komedi yapalım demişler ama bize komik gelmiyor. tıpkı bizim türk filmlerini ingilizceye çevirip yabancı birine izlettiğimizde adamların hiçbirşey anlamaması gibi. yalnız filmde oynayan kız çok güzel yaa alman kızları bu kadar güzel olsaydı 2. dünya savaşı olmazdı :)))

29-05-2018
Demirdöven Feyzi

çok güzel bayıldım ♥♥♥♥♥♥ barbie nin filmlerini çok seviyorum tavsiye ederim

30-05-2018
Kınay Namdar

Bu film efsane benim için, harika.

01-06-2018
Şanlıbay Şanlıbay

bu filme 37 dakika sabredebildim.Hayatımda izlediğim en saçma ve sıkıcı filmlerden biriydi. Yorumlara aldanarak izledim ama yanıldım. bazı arkadaşlar Matrix’le kıyaskamış.Matrix’in değil yanından geçmek eline dahi su dökemez. Ama bu sadece benim fikrim. Aldatıcı olmasın.

03-06-2018
Kortay Oğanalp

ÇOK KOMİK KESİNLİKLE İZLEYİN ARKADAŞLAR

04-06-2018
Şanlıbay Tekebay

kelebek etkisinden esinlenilmiş saçma bir film

05-06-2018
Genco Merdi

şunu söyliyim harika bir film ve çok eğlenceli herkeze öneririm

06-06-2018
Edgü İzzettin

etkıleyıcı senaryosu varmıs gercekten parca parca cekılmıs alakasız bırlestırılmıs sahneler sureklı ılerı gıdıp gerı donen bı fılım oldugu ıcın hep olayın ıcındesınız hersey hemen anlasılmadıgı ıcın heyecanda taze kalıyo duygusal dramatık farklı bı fılım olmus seyretmek asla zaman kaybı olmaz surukleyıcı etkıleyıcı bende 10 uzerınden 8 gayet basarılı tavsıye ederım

08-06-2018
Mutver Yeten

hollywood(paganların büyülerini yaptığı asanın yapıldığı ağaç) kutsal ağaç. hollywoodın kuruluşuna uygun olarak yapmış olduğu bir film. bizler filmleri izleriz ama filmlerde bize empoze edilmek istenen şeyleri birçoğumuz farketmeyiz. işte buda öyle bir film dünyayı yöneten sapık inanışlı azınlığın ayinlerini zararsız gibi göstermeye çalıştığı bir film. bu sapıkların gerçek yüzünü merak edip araştırmak isteyenler gelenler belgeselini izleyerek araştırmaya başlayabilir.

09-06-2018
Uğut Sözüsöz

Çok güzel!

10-06-2018
Enç Dumlu

FİLİMLERİ BEĞENMEYİP UKALALIK YAPANLARA TEK CEVAP BELEŞ İZLİYORSUNUZYA HERHALDE MİDENİZ KALDIRMIYOR BİRAZ ÜÇRET ÖDESENİZ KESİNLİKLE SÜPER OLMUŞ DERSİNİZ…..

11-06-2018
Güli Ömerul

film güzel

11-06-2018
Karcan Sadakat

(İNSANOĞLUNUN YARADILIŞINDA BÖYLE BİRŞEY YOKTUR…SİZ HİÇ EŞCİNSEL BİR HAYVAN GÖRDÜNÜZMÜ???)
sen ne ya zuhahahahahah

13-06-2018
Sıtkı Tutuk

süperdi kesinlikle tavsiye ediyorum

14-06-2018
Günbey Günbey

kapak!

15-06-2018
Çavdur Gürakın

çok beğendim.”BEN BİTKİ DEĞİLİM” ve hayat çok güzel

16-06-2018
Bilkan Çalgan

sanki sığınak filminin çakması bana öyle geldi

17-06-2018
Günalp Korçan

İlk kez yorum yapıyorum bir belgesel filmine. Çok gerçek aynı Rocky gibi.

19-06-2018
Basak Bukay

batının İbn-i Sina gibi büyük bir bilim adamından rol çalma çabasından başka bir şey değil..film o kadar saçma ve aptalca ki propagandadan başka bir şey değil…işte adamlar yüz yıllardır bunu yapıyor:ÇARPITMA..biz İbni Sina yı bilmesek onu İbni Sina yapanın ingiliz ve hristiyan bi bebe olduğunu zannedeceğiz..o dönemde bu adamlar karanlık çağdaydılar..yobazlıkları ve kendi meshep çatışmaları ayyuka çıkmıştı..şimdi bi filmle ayıplarını örtmeye çalışmışlar..bir kere İbni Sinayı biraz merak eden biri bilir ki İbni Sina intihar etmemiş kolik(atak) bir hastalığa yakalanarak vefat etmiştir…ayrıca Selçuklular asla o şekilde dağlarda ona buna saldıran bir kabile olmamıştır..evet göçebe olmaları doğrudur sonuçta orta asyada taht kavgasını kaybetmiş ve göç etmiş bir liderdir Selçuk Bey…selçukluların devlet olması bu filmin aptal hikayesindeki gibi değil karahanlı ve samaniler ile olmuştur..sonuç olarak kendi karanlık geçmişlerini yenilir yutulur yapmaya çalışan yahudi ve hristiyanlar bunu yapabilmek için İbni Sina’yı kullanmışlardır..bunu yaparken de gerçekle en ufak bir alakası olmayan, tamamen düzmece bir ssenaryo ile yola çıkmışlardır..filmle İbni Sinanın hiç bir alakası yok…İbni Sina olarak gösterdikleri bir adamla İngiliz bir gencin saçma hikayesini izlemek isteyenler buyursun..saygılar..

20-06-2018
Özek İzgi

Güzel film

22-06-2018
Özgeer Toker

film çok ağır işliyor ve elçiyi öldür ismi ne alaka hiç anlamadım aksiyon vs yok

23-06-2018
Kıranalp Özakıncı

bilgin hala Behzat ç bekliyorum,youtube bile yayınladı,senden tık yok

25-06-2018
Abdürrezzak Akdoğu

finale doğru çok beğenmesem de sürpriz finali beğendim. fena sayılmaz.

26-06-2018
Taştekin Ulualp

Harika duygusal emeği geçen herkese teşekkür ederim

27-06-2018
Süerkan Taşkın

YARIN BU FİLMDEN SORUMLU OLARAK SINAVA GİRİCEM.NOTU SINIFI GEÇMEYİ Bİ KENARA BIRAKTIM FİLMDE VERİLEN MSJ LAR UYKUMU KAÇIRDI….UÜ BESYO BAŞARILAR .

28-06-2018
Genez Münif

on Numara 5 Yıldız

29-06-2018
Oğuzbala Oğuzbala

karizmatik nicolas amca kendine göre iyi bir film seçmiş oyunculuğuda orta seviye yapmış fakat filmin konusu saçma giriş gelişme sonuç denen birşey yok izlerken bu ne yha bitsede kurtulsak havasında bir film birde bunu 3d yapmışlar çok bol vaktiniz varsa izleyin derim ben pişman oldum 10 üzerinden 5 çok bile…

30-06-2018
Şeyyat Timurtaş

çok sıcak bir film çok hoşuma gittiii…

02-07-2018
Demirçay Kaynak

site çok qüzel

03-07-2018
Erboğa Günhan

güzel film

04-07-2018
Büke Yücelten

güzel bir film olmuş seyretmeye değer

06-07-2018
Seyhan Turay

güzel film

07-07-2018
Kıraç Nasıf

Ama üzüldüm öyle bi oyuncu bu şekilde ve daha önünde uzun yıllar varken ölmesi üzücü… iyi oyuncuydu… eminim iyi insandırda..

10-07-2018
Rüknü Aslinbey

yapılan çalısmaya, emeğe yazık tony ya hayranıysanız bu filmi izlemeyin derim ben efektler ve konu kurgu bu kadar kötu olamaz 10/4

11-07-2018
Usbay Yurtcan

Çok güzeldi be.. Bitmesini istemedıgım fılmlerden biri

12-07-2018
Argın Bilgihan

Çok iyiydi.

13-07-2018
Kayahan Muhtar

Çocuk filmi için bile kötü olmuş

14-07-2018
Ağış Alnıak

fena değil biraz garip

15-07-2018
Azdin Erdinay

çok çok yavaş ilerliyor hep başka şeylerle ilgileniyorum..dayanamadım yarıda bıraktım..başka zamanda diğer yarısını izler tam anlamıyla yorum yaparım..galiba sonda herşey gizli..

16-07-2018
Camal Gülbettin

güzel bir film izlemeye değer

20-07-2018
Aylan Bengitaş

ben böyle saçma film izlemedim zaman kaybı 8.6 mış buna güvenerekten izledim sırf filmin saçmalığını görüp buraya yazıyım diye izledim iğrenç bir film -film bile denmez ya neyse

22-07-2018
Özlü Apdullah

süper

24-07-2018
Racih Tanaltay

van damme iste filmleri guzel oluyor, mukkemel bir filmdi herkese izlemesini tavsiye ederim

25-07-2018
Rüşen Turğay

igrenc diye yorum yapan arkadaşlar öncelikle filmin konusunu okuyun ondan sonra izleyin

26-07-2018
Hıfzı Kipkurt

film gercekten cok iyi baştan sıkıcı gelebilir ama gercekten izleyin sonu 10 numaraydı

27-07-2018
Okayer Ramiz

ben beyendim guzel

28-07-2018
Güçhan İşcan

Benim beğenmem sizinde beğeneceğiniz anlamına gelmez, ama güzeldi.

29-07-2018
Kutluk Ersi

film 3 bölümden oluşuyor ilk bölüm sıkıcı geliyor ama muhakkak izleyin 1rinci bölümün anlamı 2-3 bölümde ortaya çıkıyor tüm dunyanın ızlemesı gereken bı fılm bence bu sayede bircok dahı yok olmaktan kurtulabılır o olmasada çocuklarınıanlama konusunda yardımcı olabılır ruhsal durum misal ben seslı okuyamazdım cocukken bu baskı kıtaptan uzak durmamı sagladı uzun süre insan oglunun becerileri kısıtlı değildir aslında sadece başarmasını engelleyen o sıkıntıyı aşmayı başarması zordur

31-07-2018
İlcan Natık

Bayıldım çok eğlenceli bi filmdi bi amerikaya vuruyor bi nazilere vuruyor ti ye almadığı devlet kalmıyor ayın karanlık yüzüne bi daha bakmıştır nasa bu filmden sonra :d

03-08-2018
Soyugür Tokuz

Ehh işte denecek bir film. Zamanınız varsa izleyin yoksa sitedeeee doluysa mukemmel film var hiç bulaşmayın.

05-08-2018
Düzel İyimser

film çok güzel very beautiful very very very very hem zaten aamir khan varsa filmde film güzel olmazmı filmi kesinlikle izleyin ama boş zamanınızda izlemenizi öneririm çünkü film çok uzun…. tekrar ve tekrar izlemeye değer

06-08-2018
Tansu Türkalp

güzell..

08-08-2018
Ağakişi Gürsoy

muhteşem film

11-08-2018
Esat Hatemî

şimdiye kadar izlediğim en muhteşem ötesi bir filmdi gerçekten çok sevdim çok iyi yapmışsınız filmi emeği geçen herkese tebrikler ve teşekkürler

12-08-2018
Berfin İlginç

Gerçekten çok beğendim ama filmin ilk başındaki müslümanların neden öldürüldüğünü anlamadım anlayan varsa anlatsın lütfen

14-08-2018
Kotuzhan Oğulcan

tavsiye ederim süperbifilim dövüşleri süper

16-08-2018
İskit Yülük

DİREK ANA SAYFAYA GERİ DÖNÜN ÇOCUK DİZİSİ SANKİ.

17-08-2018
Übeydullah Özbilek

100 kere izlesem bıkmam inşallah 2 ve 3 çıkar

18-08-2018
Alkoç Batıcan

Keşke diğerini seçseydi

21-08-2018
Samican Alakurt

film gayet güzel gerilimi yüksek.yalnız sahne geçişlerinde donma oluyor filmden kaynaklanıyo olmalı.buna rağmen izlenebilir.tavsiye ederim.ilk yorum benden olsun

24-08-2018
Erseven Mehti

Serinin 2. filmi. İlk filmde olduğu gibi (uyumsuz) gayet seyir zevki yüksek. İzlemenizi tevsiye ederim. Benim kanaatim 10/8 hakediyor. Bilgin, teşekkürler.

26-08-2018
Yurtbay Kızgınbey

film kuzey kore nin siber saldırıları sonucu yayından kaldırılacaktı abd de bu saldırılar ve tehditlere karşı baş edemeyince abd kuzey korenin internetini kesti ve öyle yayınladı filmi.

29-08-2018
Hami Mançer

bırak abi yaa 5 dk dayandım :=) …

31-08-2018
Elöve Örsel

evet güzel film ama atladığımız müslümanlara yönelik olan bir film

04-09-2018
Urkan Yurdanur

@Kara istemeden yazmışım kusura bakmayın

07-09-2018
Umutlu Eznur

guzeldi izlemeye deger ,

08-09-2018
Olkan Akçam

Güzel izlenebilir

09-09-2018
Ülkülü Beğler

çok güzel

10-09-2018
Nihai Satıbey

harika !
duygu yüklü bir film mutlaka izlemelisiniz!

12-09-2018
Beri Cemi

ilkdefa bir filme yorum yapıyorum hayatımda gordugum en berbat filmlerden biri

17-09-2018
Pakman Selâmullah

bira kendimi görür gibi oldum. benimi izliyorsunuz?:))

18-09-2018
Tacir Tola

filme sıkıcı diyenlere de hak verin tamamen hayal etmekle ilgili. ben bu filmi izlerken masallar aleminde gibi hissettim kendimi ve çok beğendim tşk ederim çok güzel bir filmdi

19-09-2018
Biray Çangal

Darısı başımıza….

20-09-2018
Kargın Onan

IPMAN Serisinin en dandik filmi 1 ve 2 yi i,zlediyyseniz hiç izleyip kafanızı bozmayın beklentilerim çoktu ama 1 ve 2 ye gore dandik film.

21-09-2018
Celalettin Gürçay

Filmi sinemada izledim biraz karışık gelebilir ama dikkatli izleyin çok güzel bir yapıt.Bu yorumu okuyorsan dostum bırak okumayı filmi izlemeye başla.Son olarak Sonmi çok tatlı ya sonmi miydi neydi

25-09-2018
Eral Kaman

Söyle Söylemeliyim Bu yorumu okuyan olursa öncelikle bilmeldir ki bu Baba-Kız iletişimi Filmidir. Muhteşem bir film Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim cok duygusal bi yapıt. ama sonuna pek anlam veremedim

26-09-2018
Yünüs Ağer

Filmin aldığı bu puan hakedişsiz bir puan 3. partın 14. dakikasından sonra film yok ne old ne bitti anlamadım. sonu çok kötü bitti

27-09-2018
Şahlan Taylan

güzel

28-09-2018
Ethem Mükerrem

erkan isimli yorumcuya. aklınca müslümanlığı bağnazlığa geri kalmışlığa eş tutuyorsun. islam 50-100 yıllık bir din değil. evet müslümanlar bir çok konuda şuan ki zamanda geri kalmış durumda olabilir. lakin islam 1400 yıldır var . bugun 100 tane doktor bir araya gelip yıllarca calısarak 1 tane hastalıga şifa bulmaya çalışıyorlar. bir müslüman olan ibni sina 726 tane hastalıga tek başına şifa bulmuştur. bugun katliam şehri olan bagdat tarihin gelmiş geçmiş en büyük ilim şehridir taki mogol seferlerine kadar. avrupalılar burnunun ucunu göremezken bir çok islam alimi yıldızlar ve astroloji üzerine kitaplar yazmışlar. ilk dünya haritasını 1900 lü yıllarda çizdiğini sanan avrupalılar piri reisin haritasını görünce küçük dillerini yuttular. velhasıl islam insanları geri kalmışlığa götürmez tam tersine senin gibiler yapar. filmini izle ve filme yorum yap . yaşadıgın ülke müslüman ülkesi . sen defol git dinsizlerin oldugu ülkede yaşa. admin lütfen dinimize bu şekilde saygısızlık edenlere bir müdahalede bulunur musunuz.bir film üzerinden islam dinine en büyük saygısızlık yapılıyor.

30-09-2018
Güntaç Matem

İzlenebilir….:)

01-10-2018
Kutsi Abay

Selamlar, son x-men filminin orijinali ne zaman yüklenece? Merakla bekliyoruz. Teşekkürler.

03-10-2018
Ünsevin Uğursoy

izlemeyin çok korkunç benden tavsiye .hele benım gibi izlerken evde tıkırtılar duyarsanız

08-10-2018
Utku Batikan

Güzel sevdim bunu.Düşünmeyin izleyin.

10-10-2018
Sükûti Abdülhizak

ikinci şans ancak bu kadar sevimli olabilirdi. çok güzeldi

12-10-2018
Haktan Karaçelik

gerçekten filmin sonunda damağınızda ağır bir sızzlama bir iki damla recep ivedik göz yaşı görmek istiyorsanız bu şahane dramayı kaçırmayın derim

13-10-2018
Pevrül Şuayüp

Gayet iyi. Filmlere yapılan yorumlar bence daha iyi düşünülmelidir.

14-10-2018
Talas Topçay

Film gerçekten güzel, filmdeki yorumlara bakmayın takılmayın siz karar verin iyi veya kötü olduğuna.

15-10-2018
Vesamet Berin

harika bi kino superdi her kes bu kinoya bakmali ela

16-10-2018
Şüayp Abdüzzeki

çok güzel bir film

17-10-2018
Ümmet Toluntiğin

mahşer gününden daha beter

18-10-2018
Vesim Attilla

super

19-10-2018
Bakırhan Boğatır

çok güzel bir filim cek speroy için izlyorum bütün serileri:))

21-10-2018
Huccet Mücdet

sinema yorumcusu adlı sahışa yazıyorum bu yazılarımı
sen bir filmin nasıl cekildigini filmde neler hissetildigini bilen birisi degilsin galiba
pinin kafasını arkasına dönüp sana hoşcakal diyecek hali yok yorumunu elestirdim arkadas filmin sonunda adam eşim geldi diyor adam eşin olmadıgını sanıyordum deyince Pi’derki. bir kedim 2 cocugum var burda biraz kafanda birseyler parlaması lazımdı be kardesim boş yorum yapma lütfen.

22-10-2018
Güniz Abdulmennan

emeğine sağlık güzel bir film

23-10-2018
Sılan Tümbay

eğlenceli bir film tavsiye ederim

24-10-2018
Özerol Timurlenk

Teşekkürler Bilgin çok iyi film izleyin

25-10-2018
Sabir Ari

Bu filme kimlerin sponsorluk ettiğini tahmin etmek hiç güç değil, adamların parası var yapmışlar işte, oturup kızmanın bi alemi yok.Sen anlatmazsan başkası anlatır, oda kendi çıkarına göre çeker tabii nolucak. Bana sorarsanız yazık olmuş, filmin ilk yarısı gerçekten enteresan bir macera filmi gibiydi, ikinci yarıya geçince olanlar oldu güzelim film din propagandasına döndü.Ezilen yahudiler, barbar müslümanlar vs. vs. yüzyıllardan beri anlatılan aynı hikaye… olan masum seyirciye oluyo bu arada, ortaçağ tıp dünyasıyla alakalı film beklerken böyle ters köşeye yatıyoruz hep beraber:/

26-10-2018
Onatsü Safer

film idare eder bilgin benim dünyamı da atarmısınn

27-10-2018
Musaburak Satilmiş

MÜKEMMEL BİR FİLM OLMUŞ HAYATIMDA İZLEDİGİM EN GZL FİLMDİ İŞTE HP FARKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29-10-2018
Günkan Koytak

Başrol mükemmel senaryo mükemmel en iyi aksiyon filmi kesinlikle

30-10-2018
Algun Atalmış

izlemeye değer.

01-11-2018
Asıf Bariz

filmin sonunda çalan şarkının ismini bulamadı bilen varmı acaba?

02-11-2018
Aygutalp Behzat

Yorumlara baktım olmadık şeyler var.Kitabını okursanız filmi tam olarak anlarsınız.

05-11-2018
Feran Necip.

Çok güzel. Izlenmeye değer

09-11-2018
Tomasz Akören

harika.

10-11-2018
Doruktekin Enginiz

aslında eğlenmek için izlenecek film ama ders veriyor bir şeyi gerçekten istersen başarabilirsin imkansız değil sadece zaman alır…

11-11-2018
Aydar Bayrualp

ben hiç beğenmedim bence çok saçmaydı

15-11-2018
Soylubey Edgü

fena değil izlenebilir

17-11-2018
Abdussamet Gulmustafa

I Like The Movie

19-11-2018
Ardıl Aytürk

Bu Filmi İzledim Gece Rüyamda ‘4’ Oldum

20-11-2018
Çağın Ecehan

Gayet başarılı bir film. Zaten bir dostoyevski hayranlığım var, onun romanından esinlenmiş olması ayrı bir tat vermiş. Bu filmi hep es geçtim ama sonunda izlediğimde neden daha önce izlemediğime hayıflandım.

22-11-2018
Kızgınbey Dinçer

harikaydı olum bu ne böyle

24-11-2018
Elgin Ören

zaten bu filme bakmayan insan olamaz Izledigim sacma filimlerden iyidi:)

26-11-2018
Nebi Enç

gercekten ızlenır bır fılm ben begendım

28-11-2018
Taflan Taflan

baya güzeldi teşekkürler

29-11-2018
Berksun Cevdet

Film cok güzel Son part 15:37 de bi sahne başliyor yazilar bittikten sonra ingilizce bişe anliyamadim ama garanti 2 . filmi gelicek izleyin

30-11-2018
Mübarek Şafi

Bollywood’da tek kral var o da tartışmasız Aamir. Sadece bu filme bakarak bile bunu söyleyebilirim. SRK her filmde yine SRK. Ama Aamir her filmde karakterinin içine giriyor,özdeşleşiyor. Bu oyunculuğun altından başka hiç kimse kalkamazdı. Filmi tek başına yürüttün. Helal olsun Aamirime!

02-12-2018
Sıdam Tanrıkorur

BU FİLM BİR HARİKA DOSTUM!!!

03-12-2018
Karamut Mangalay

filimi tamamen izlemeden yorum yapmayın arkadaşlar film gayet güzel dövüş sahneleri mükemmel.Teşşekkürler admin.

04-12-2018
Yelen Zihni

Yazar “ZOI KAZAN” Filmdeki adıyla RUBY, ne garip değilmi? !!!

05-12-2018
Tekindağ Uskan

Çin seddini biz Türklerden korktukları için yaptıklarını anlatacak bir film yaparlarmı hiç

06-12-2018
Özhakan Taç

film muhteşem. çok iyi kurgulanmış bir film. Herkese tavsiye ederim…

07-12-2018
Şentürk Kökşin

Çoq aqLadım

08-12-2018
Nafi Önaydın

guzel bir film izlenmeye deger. olumsuz elestirilere karsiyim. her ulkenin kendine gore kulturu ve anlayisi vardir. insanlari elestiremeyiz herkez kendinden mesuldur

09-12-2018
Okuyan Sıralp

Eğlenceli. Kafayı boşaltmak için hoş.

10-12-2018
Dinçkaya Kınalp

Çok güzel bayıldım.. Herkezin hayatında bu kadar anlamlı insanlar olmalı . Duygu, anlam yüklü bir film …

11-12-2018
Cerit Köçeri

izlemeye değer bir film

12-12-2018

En çok izlenenler

Bir Tetikçiyle Görüşme – Interview With A Hitman 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Gerilim

Zombi Hayvanlar – Zoombies 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.0 /10

Kategori: Korku

Aksiyon kategorisinde son eklenenler