Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tekin Göğüş

Ya film Saçmalamış otursunlar ölümü beklesinler o zaman ne heyacan arıyorlar yaaa. ne yaparsan yap ölüyorlar zaten sanane be adam sana mı kalmış. sen demezsen olmaz öle bişi belkide

25-02-2018
Karabuğday Arıkan

Çok kaliteli bir film vakit kaybı değil lakin izledikten sonra tekrar izlemek için vakit harcamak isteyebilirsiniz. Onun dışında tercümeye ihtiyacım yok ama şunu belirtmeliyim ki yanlış tercüme yok denecek kadar az fakat eksik çeviri biraz fazla ince noktalar ve esprili noktalar kaçırılmış neyse sağlık olsun. Film çok güzel, her zamanki gibi Bilgin bizi bundan mahrum bırakmamış. Teşekkürler emeklerinize sağlık.

26-02-2018
Ercan Günkan

10 numara film lütfen izleyiniz

28-02-2018
Şimşad Ünalp

Arkadaşlar bence fılm ıyıydı baya .Bu tur fılmler tavsıye dın var mı buunun gıbı boyle guclerı olan Tavsıye edın luften @bılgın sanada teşekkurler

01-03-2018
Tanaçar Yağız

bana göre film mükemmeldi.

02-03-2018
Güçyeter Erkinel

@bilgin harika bir siten var baya bir zamandır takipteyim

03-03-2018
Yunus Babek

çok beğendim

04-03-2018
Baykan Cansuner

hayatımda izlediğim en salak 2. dünya savaşı. ayrıca bütün savaş boyunca brezilyalıların ne kadar korkak ve işe yaramazlığı ve bütün savaş boyunca 2-3 mayını temizlemekten öteye bir işe yaramadıklarını göstererek kendilerini ele vermişler

06-03-2018
Abdulkani Binyami

herkes saçma demesin rica ediyorum

07-03-2018
Yönet Âzim

53.30 daçalan şarkının adını bilen varmı acaba

08-03-2018
Vesamet Cemil

imdb puan 7.2mi? nezamandir 7.2 oldu benim bildigim breaveheart 8+ imdb puani…

09-03-2018
Ortan Sükan

aman beyim sakın ama sakın bulaşmayın bide sonuna kadar izledim belki birşey olur diye amannnn..

10-03-2018
Gümüştay Koramaz

İlk önce film için çok teşekkürler ama filmi kesik kesik izledim:) bir şey anlamadım desem yeridir her neyse emeğinize sağlık site çok güzel teşekkür ederim…

12-03-2018
Kürşad Rahşan

bende izledikten sonra başka birilerine izletip tekrar izliyorum çok hoş bir film

15-03-2018
Gündoğmuş Melûl

sevgili bilgin kardesim, doğru söylüyorsun… ancak eleştirinin veya yorumlamanın ne olduğunu bilmeden fütursuzca konusan ve saldırganlasanları da dikkate almanı rica ediyorum… türkan hoca’ya insan olanın söylemeyeceklerini kendilerini müslüman diye nitelendirenler söyledi… dediğin gibi eğer ahrette verilecekse hesap,burada kül bırakmayan “çakma müslimler” korksun…

16-03-2018
Süvari Tav

süper bir film tavsiye ederim. kesinlikle izleyin. ben izledim beğendim.

17-03-2018
Tomasz Necabettin

harika bir film izleyin deger

18-03-2018
Key Selâmet

film mükkemmeldi gülmekten izleyemedim gerçekten emeginize saglık

20-03-2018
Taha Tongal

cok guzel

21-03-2018
Mihri Uruk

harıka bır fılm mutlaka izleyın

22-03-2018
Topak Varal

Sonuçta biz de uzaylıyız ve evren sonsuz bizden başka akıllı varlıkların olabileceği gayet normal

23-03-2018
Toku Aladdin

son zamanlarda izlediğim en kötü film zaman kaybı diye yazanlara şimdi hak veriyorum ZAMAN KAYBI ! ” paylaşım için teşekkürler”

25-03-2018
Totuk Totuk

Film efekt olarak çok zayıf, fakat kurgusu güzel olmuş. İyi efektlerle daha da güzel olurmuş. Ben izlenebilir olduğunu düşünüyorum.

27-03-2018
Saygı Tolunay

Arkadaşlar site beş yıldız Admin ise 5,5 yıldız

28-03-2018
Nesil Şehmuz

cok güzel kesinlıkle izleyın

29-03-2018
Şehali Yigiter

Çok güzel bir film Teşekkürler…

01-04-2018
Agâh Aliş

İlk olarak diğer filmlerini zaten konusuna Gore adam fevkalade oynamış . Bu filmin konusuda fevkalede ve net. En azından diğer ünlüler gibi hep bana hep bana demiyor bu filmde onuda kastetmis. Bana tapacaginiza kendiniz adınızla ünlü olun diye bi mesaj koymus ortaya. Bende sizin yollardan geçtim ileride sizde benim gibi olabilirsiniz demiş. Her filminde ayrı bi güzel oynuyor . Bu filminde kendisinin hayatından özet yapmış ve on numara bi film .(hayranı)

03-04-2018
Tekir Göksoy

herçekten en sevdiğim filmlerin ilk 5 inde yer alıyor ve bu sitedede çok güzel filmler var sağol bilgin

06-04-2018
Reviş Köksu

Süper ötesi filmi son dk ya kadar izlemenizi tavsiye ederim Prenses ile noktalama evreside filmin renga renk olmasına sebep olmuş

07-04-2018
Kımız Kutluk

Çok fazla beklentiniz olmasın ahım şahım bir film degil
Boş vaktiniz varsa izleyin……

09-04-2018
Çelenk Ufukdeniz

romantik komedi kategorisine göre gayet iyi

10-04-2018
Ataner Canan

Teşekkürler Bilgin Abi Film 10 numara 5 yıldız herkeze tavsiye ederim güzel bir filmdi zevkle izledim saol

18-04-2018
Beytöre Cuci

Artık eski amerikan arabalarıylla efsane oluşturan senaryoların dışında bambaşka beklenen istenen bir film gayet başarılı D

23-04-2018
Kiper Sığın

guzeldı tesekkurler

29-04-2018
Abdülahat Fensur

film an + 10 puan + 5 yıldız

30-04-2018
Benna Katip

korkudan çok dram daha fazla izlenmesini kesinlikle tavsiye ederim.

05-05-2018
Sarper Şenal

@Resul Sorun partlarda değil malesef internet altyapısı güncelleniyor Türkiyede bölge bölge yavaşlayabiliyor internet.

06-05-2018
Yegân Ruhittin

süper otesi bır film

08-05-2018
Gürakan Kubilay

Çok iyi film, keyifle soluksuz izledim, teşekkürler Bilgin

11-05-2018
Ercan Günkaya

film 3 kişi arasında geçiyor diyebilirim, ev sahibi – motor – bahçevan..ev sahibi motoru, motor ev sahibini, sonra bahçevan her ikisini, daha sonra ikisi bahçevanı..seslendirme iyi değil, film kendini izletdirsede kalitesi düşündürücü..

14-05-2018
Paşa Şöhrat

konusu fena değil zamanı olan izleyebilir.teşekkürler bilgin

17-05-2018
Taciddin Babacan

Hayatımda izlediğim en saçma film.çok aşırı sıkıcı

20-05-2018
Çağtay Gülabi

Bilgin Çok Saol.Ben Bir Harry Potter Hayranıyım. Bu Serinin Bitmesi Çok Kötü.Ama Yinede Filmleri İzleyip Kitaplarını Hala Okuyucağım. Bence Çok Güzel Bir Siteniz Var Sanki Işık Hızı Gibi Daha Yeni Sinemaya Girdi Ama Siz Paylaşmıssınız.Çok Teşekkürler.

21-05-2018
Görkemli Gümüş

Bilim kurgu hastasıysanız şayet izlemeden ölmeyin.

25-05-2018
Habib Mehmetnesim

gercekten çok sıkıcı
30 dk dayanabildim

28-05-2018
Boğahan Çavaş

Ben bilimkurgu hayranıyım, severek izlerim bilimkurgu filmlerini.Ricam @bilgin biraz daha fazla bilim kurgu filmi yüklerseniz sevinirim

29-05-2018
Kayser Oyman

fihgt club den sonra şizofrenı anlatan en ıyı fılmlerden bırısı ayrıca leo .dicaprionun fılmdekı karakterı ve karakterıne uydurulan ses mukemmeldi .

02-06-2018
Berkin Gediz

film cok iyi..
epeydir soylemek istiyordum : tesekkurler bilgin

05-06-2018
Ertuğrul Merter

benim babam böyle olacak ki

08-06-2018
Zengin Yumlu

alınacak derslerle dolu harika bi film keyifle izledim teşekkürler admin
bu tip hayatlar yaşayan insanları hayatlarımızdan dışlamak onların yok oluşlarına sebep olmaktan başka işe yaramaz

09-06-2018
Örskan Sancar

güzel film

13-06-2018
Girginalp Necati

süper bir film hergün izlemekten hiç bıkmam

15-06-2018
Tunçtugay Arıtan

Harika bir film!

20-06-2018
Aslıhan Budunal

Olağanüstü olan filmleri severim. Biraz saçma geldi yüzyıllık sırrı bir kızla heleki kısa süreli tanıdığı bir kıza söylemesi… Aşk işte. İzlenebilir bir film. En azından çok durgun değil. Beğendim

22-06-2018
Molu Abdulvahap

Oha hiçbiriniz konuyu anlamamışsınız.. ben daha filmin başındayım ama filmde daha şimdiden konunun ne olacağını tahmin edebiliyorum.. Konu Radyasyon filan değil, “HAARP” tesisini konu almışlar.. HAARP gerçekte var olan bir tesis.. ve gerçekten dünyanın en tehlikeli güçlerinden biri. HAARP nedir diye google’a yazın.. okuyun…

23-06-2018
Biray Çankara

günümüz dünyasında Yahudi lobisinin ettiği şiddettin kendilerine kar amacıyla acı tas yona dayanan bir filmi protesto ediyorum Müslümana insan gözüyle bakmayanlara Müslümanın acımasına da şaşırıyorum hakikatten

25-06-2018
Işıklı Üstün

10/000-000 işe yaramaz izlemeyın boşuna

27-06-2018
Orkutay Saki

endonezyadaki sinemalarda hala cooming soon diyor

29-06-2018
Öndeş Ethem

güzel bir film izlenmesini tavsiye ederim

30-06-2018
Arınık Bahtiyar

not badddddd”” guzel film sahsen ben begendim herkese tafsiye ederrim

04-07-2018
Baskak Bulgan

peki hangi tarayıcıyı önerirsin?

05-07-2018
Nakıp Sanberk

murat bilgiçlik yapma hangi filmin ingilizce adı ile türkçe adı aynı ? hoş ingilizce bilmediğin ortada tüm dünya da bu film altın yumruk diye biliniyor

07-07-2018
Edizhun Mubarek

bence harikaydi

13-07-2018
Cemil Kılınç

gayet güzel bir film herkese tavsiye ederim. Ellerine Sağlık Admin

14-07-2018
Tuğsan Cesim

yazar 3 kitap daha yazacakmış

17-07-2018
Yağıztekin Güngördü

filmi izlemeden genel amaçlı bir yorum yapıyorum animesini 8 sene önce izlemiştim, Gantz; fantastik, gerçek ötesi ve +18 bir animedir. Toplam 26 bölümden oluşan ve ileri derecede şiddet ile cinsellik içeren kısacık bölümlere konsantre olarak aksiyon sıkıştırılmış bir çizgi dizi de diyebiliriz. Tabiki de dini yönden sapkınlıklarla doludur fakat anime sever birisi böyle şeylere pek aldırmaz çünkü hatırlayın animeler genelde hayal ötesi yaratık ve insanüstü özelliklerle donatılmış karakterlerle doludur, Bu da çok tartışılan bir durumdur da aslında fakat anime dünyası da böyle işte, standart bir tv sinema izleyicisi iseniz Gantz izlemenizi tavsiye etmem. Ama aksiyon, gerilim, kan, ceset ve cinsellik ile dolu bir doz filmi direkt damardan almak isterseniz buyrun izleyin,…
Not: anime dizisini izlemeden gelenler pek birşey anlamayabilirler konu ile ilgili.

20-07-2018
Sezin Yeğrek

Dram seven arkadaşlar izleyebilir.Kendi dalında gayet başarılı bir filim.Ama Aksiyon-Macera tarzı seven arkadaşlar uzak dursun sıkılabilirler.

21-07-2018
İzbörü Demirkoç

bu filme kotu diyenin anlını karışlarım arkadaş , şahane film

25-07-2018
Akçakaya Altıntaç

iktidarı akp olan bi ülke dahhada başka tanıtılamazdı hertaraf şıh tarikat hoca imam doldu ne olcakki

26-07-2018
Akdöl Aysoy

slm
güzel bi flim bence elinize saglık

27-07-2018
Mesuthan Tacittin

harika bir film çok beğendim

28-07-2018
Koryürek Selvi

ben beğendim güzel film gerisi gelecek belli

30-07-2018
Sıdkı Fevzi

Sonuçta inanıp inanmamak sizin elinizde ama kayıtlar yalan söylemez.

03-08-2018
Gölgen Öbeydullah

güzel bir animasyondu tavsiye ederim

06-08-2018
Bandak Çınar

sen adamsın be ne hızlısın be bilgin kardeş allah seni başımızdan eksik etmesin

11-08-2018
Acunalp Asaf

Elifsu filim için berbat demiş:))) bende şunu diyeyim sen paparazi dedikodu içerikli programlara alışmışsın filimden anlasan bunu demezdin… kısacası osacarlık filimdi bana göre kaçırmayın derim…

14-08-2018
Ebilfez Hino

acayip güzel arkadaşlar sıkılmadan izerim ben bunu

20-08-2018
Baha Baha

Filmi izleyemiyorum. Sürekli windows programımı kapatıyor, ne yapmam lazım admin?

22-08-2018
Muştu Erkil

harika bir film taken filmini beğenenlere öneririm

23-08-2018
Mansur Okyay

Film o kadar da güzel değildi. daha iyileri de vardı fakat kafa dağıtmak için ideal…

26-08-2018
Nami Övünal

Sayın Bilgin,
Öncelikle vermiş olduğunuz emekten ötürü teşekkür eder devamını dilerim,
Öte yandan sizden ricam spoiler veren yorumlara müsade etmemenizdir.(örnek:Muho08)
Tekrar teşekkürler emeğiniz için..

31-08-2018
Mitad Rabbani

çok saçma bı fılım salaklar toplulugu bır arada zamanınızı bosa harcamayın baska fılımlere bakın arkdaslar on uzerınden 0

07-09-2018
Gürgan Gürgan

@arzu Teşekkürler Çok falazla istek film olduğu için istek filmleri yüklemem imkansız oluyor hergün 100lerce istek film geliyor anlayış göstereceğinizi umud ederim Teşekkürler.

08-09-2018
Erginalp Gürbay

@Baran çok fazla istek var söz veremiyorum malesef.

17-09-2018
Fuad Kurbani

süper ama aynı olay sizin başınıza gelse yaparmıydınız? ben yapardım ::))

18-09-2018
Tedü Gevheri

aynı bizim kurtlar vadisi. çalmışlar resmen. polat gördüm sanki:))

19-09-2018
Akbayar Aycihan

filmi kötü diyenlere aldırmayın ve kesinlikle izleyin. ha hayal filmleri, bilim kurgu, şiddet vs.görmekse arzunuz o zaman uzak durun…

20-09-2018
Veliyullah Berge

kardeşim bilim kurgu seviyorrsan izle film çekim tarihine göre çok çok iyi bzmkiler battal gazi çekerken millet bunları çekiodu sonuçta ayrı filmin konuyu işleyişi çok iyi

26-09-2018
Nasuf Sekvan

Valla bilgin Tebrik ediyorum seni. DepoDepo da çıkıyor indirmeye üşeniyorum 1 saat sonra bakıyorum burada film bizleri uğraştırmadığın için teşekkür ederiz.

04-10-2018
Şerefbey Ziyafer

hiç izlemek istememiştim ama ablam isteyince izledik ve çok hoşumuza gitti tavsiye ederim …

05-10-2018
Alpin Durgut

coooooooooookk iyiydi…

06-10-2018
Rezzak Tansel

Ali kemal bi git. Üç kuruşluk zekanla yorum atabilmen mucize.

09-10-2018
Kongur Orkuş

güzel, izlenesi bir bilimkurgu filmi….

12-10-2018
Uğurhan Yavuzbay

@Eva Malesef Henüz çıkmadı istediği filmler Çıktığı zaman filmler muhakkak yükleyeceğim

13-10-2018
Karakurt Mançer

en iyi filmler arasında olmayı hakediyor kesinlikle izleyin..

15-10-2018
Hürgazi Ülki

Güzel film. Teşekkürler Bilgin…

17-10-2018
Huryeddin Huryeddin

keloğlanı başrol yapmışlar

19-10-2018
Akif Arhan

Admin Bölüm 4 1080p ye güncellenmemiş VK olarak duruyor diğer partlar gibi değil(1080p izlediğimden değil :D)

20-10-2018
Beslan Fetdah

tamamda nediye abartıyosunuz klasik polisiye film yok 10/10 muşda hiç vakit kaybetmede güzelde geç ne öyle yenigelinin yoruma sarıldığıgibi sarılıyon idare eder

21-10-2018
Yayak Çelebi

normalde filmlere yorum yapmam ama bu film varya gerçekten yorumu hakkediyo kesinlikle izlemelisiniz mükemmel

22-10-2018
Dağhan Esenboğa

film süper hele oköpekler müthiş gerçekciydi

25-10-2018
Ziyafer Alpkutlu

Bugün baya güzel filmler cıkmış

26-10-2018
Tüberk Rabbani

Sitil olmuş gırafikler konu tasarımlar buna 10 da 10 u gerçekten hakediyor en kötü 9.9 buna sarf edilen emek bütün hepsinden fazla bilen biri olarak söylüyorum normal filmler bunun emek bakımından yanına bile yaklaşamıyor genelde şu an izleye bileceğiniz bence piyasadaki en iyi uzay savaş filmi kıyafetler biraz garip ama onuda zamana göre ayarlamış kafatası hariç tabi ama sonuçta anime bişey söyleyemezsin güzel işte izleyin

06-11-2018
Apaydın Aytek

Allah im nasil bir filmdi oyle.Beni kendime getirdi resmen ve savasin ne kadar anlamsiz oldugunu birkez daha ogrendik

08-11-2018
Abdülcemal Altınsoy

güzel film sürükleyici.izlenebilir bence. emegine sağlık bilgin.

09-11-2018
Sağman Sunar

muşteşem sürükleyici benden tam puan

13-11-2018
Zeycan Erkoç

bütün serisini izledim bıkmadan yie izliyorum (şafak vaktinide izledim)

15-11-2018
Abdülhamit Akçınar

Filmin emanuelin linda için hastaneye giderken arka fonda çalan şarkıyı bilen var mı çok güzel

16-11-2018
Rafi Semiray

ben niye film izleyemiyorum

24-11-2018
Huzeyfe Mükayil

gayet başarılı kızını kurtarmak ıcın her seyı göze alan bır babanın fılmı cok güzel ızleyın

29-11-2018
Mürşid Sascha

vaho ya katılıyorum bu filmin ayak üzeri çekilmiş olduğu oldukça açık arıca filmi sınıflandıramıyorsunuz bile

02-12-2018
Eralkan Günçağ

Güzel

09-12-2018
Elbek Çelim

bilindik vakit oldurmek icin gider.

11-12-2018

En çok izlenenler

Kuralsız – Insurgent 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Macera

İhanetin Bedeli – Butterfly On A Wheel 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Cehennemden Kaçış – They Found Hell 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Macera

Thor 3 Ragnarok Thor Ragnarok 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler