Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kesim Rüknettin

filme gelcek olursak takılamdan izleğemedim

28-04-2018
Seçmener Esen

Bana göre çok çok iyiydi. Teşekkürler Bilgin.

29-04-2018
Feyzan Işıltan

tam anlamıyla harıka bır fılm tavsıye ederım

30-04-2018
Ulaçhan Yayalp

yaw agalar bu animasyon filmlerini normal filmlerden daha çok seviyom çok daha hoş oluyorlarbu arada paylaşım için tşkrler bilgin adamımsın

01-05-2018
Yasa Tecimer

filmi izlicektim vazgeçtim sonra sinemalara girip Robert Downey filmi olduğunu farkettim izlememek yanlış olurdu sağlam bir film tereddüt etmeyin….

02-05-2018
Umman Çiğlez

bir filmiz gzlolp olmadı başındn bellidin film güzel benden **** yıldız :d

04-05-2018
Yahşitay Övünç

çok güzel film olmuş izlemenizi şiddetle tavsiye ederim

05-05-2018
Abdo Fekrullah

jason için izledim ama Vasat basit ne yazıkkı jason bu kadar basit filmlerde oynamamalı

06-05-2018
Nehar Sarpkoç

Buna güzel diyenler,siz gidin flash tv yi izleyin…

07-05-2018
Erdem Erin

dostlar bu film izlediğim en iyi filmlerden biri. hem komik hemde eğlenceli tesekurler admin

08-05-2018
Akyel Artun

Film harika. Herkese tavsiye ederim ve 2 si yakında çıkıyor.

09-05-2018
Özdilmaç Toğan

Süperdi

10-05-2018
Dalım Hazık

DarkWolw3 yorumun müthiş kardeşim adamın hammadesisin;)

11-05-2018
Aletdin Deham

arkadaşlar harry potter içki yüzünden ölüyo şu anda hastanede yatıyo

13-05-2018
Eralp Gündaş

oceans eleven filminin kötü bir çakması olmuş… emeğine sağlık bilgin

14-05-2018
Taymaz Unat

güzel izlemenizi tavsiye ederim.

16-05-2018
Daylan Hamid

ölümcül deneyle birebir örtüşen bir film

17-05-2018
Boğaç Günvar

bilgin abi şu ana kadar bu siteden 100 lerce film izledim ama bu olmamıs gerçekten sıkıcı ama genede emegine saglık 10/3 veriyorum

19-05-2018
Aykul Civanmert

Bu kadar güzel afişe bu kadar berbat film. Hızlı hızlı geçirerek izledim bu filmi yapanlar kadar kanald d de yayınlayanlarda çok saygısız tam bir zaman kaybı

20-05-2018
Şensal Tınaz

yapmayın. Dikkatli izleseydiniz filmin kurgulayıcı tarafının ve düşüncenin ne kadar güzel olduğunu görürdünüz..

21-05-2018
Gökmete Oner

arkadaslar bu 2 partta disco da calan muzigin adini bilen bi arkadas varsa bi zahmet paylassinnn ayrica film 10 numara

22-05-2018
Borahan Çaylan

ergen film. cumartesi günü öğlene kadar yayınlanan filmlerden farkı yok. 9-15 yaşlarındaki çocuğunuz sıkılmadan izleyebilir.

23-05-2018
Emür Said

Arkadaşlar filmin son 20 dakıkası guzel,geri kalanı 10 uzerınden 4
zaman kaybı,
zamanı olan izlesin
admin saygılar…

24-05-2018
Tellibey Gökçin

hayranıyım

26-05-2018

En çok izlenenler

Ön Cephe – La prima linea 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Suç

Kurtarıcı – The Libertador 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Görünmeyen Kadın – The Invisible Woman 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Gizem

Churchill 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Tarih

Gökyüzünde Bir Ayna – Kathmandu Lullaby 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1019 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Biyografi

Biyografi kategorisinde son eklenenler