Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Yücelten Demirkök

koleksiyoncu 1i de izlemiştim. Gerçekten serinin devamı gibiydi süper ötesi bi filmdi 10 üzerinden 10

02-06-2018
Güntöre Öryürek

şu hindistan filmleri çok güzel bazıları buda öyleydi ama film arasında kliplerden vazgeçseler daha güzel olacak

03-06-2018
İmirza Şatir

Guzel

04-06-2018
Biran Çandarlı

arkadaşlar film çok iyi lakin filmi bu formatta yani dublaj izlemeyin … kesinlikle altyazılı izleyin … bu tür filmleri dublaj kalıtesini düşürdü bence ..

05-06-2018
Akünal Baran

ben polisim ve beğenmedm çok basit…

06-06-2018
Arıhan Bağatur

ama gerçekten gecenin bu vakti sıkılmadan izliyebildiğim bir film oldu yanii,izleyin derim ben

07-06-2018
Hulagu Kaygısız

Cok Güzeldi Hemde Cok Duygusaldı ): Duygusal Anlar Yaşattı Timothy Cok Temiz Kalpli İyi Gözüküyor Sevdim (:

08-06-2018
Yekta Erben

Bunun 1-2 .sini izlemiştim . buda süper ellerine sağlık.

09-06-2018
Necabettin Arın

super film tercih ederim izlemek için

10-06-2018
Tunç Eşref

“Bilgin” Kardeş yine yaptı yapcağını

13-06-2018
Ceyhan Gıyas

filmin sonunda şok oldum kabul etmeliyim ama şahaneydi 2 kişi arasında geçiyor diyen arkadaşların cidden film zevki sıfır ruhsuzmusunuz

14-06-2018
Mecrum Simon

çocuğuda okadar abarmışlarki sanki süpermenin oğlu
kendisinin 6 katı büyüklüğündeki adama tekme atıyor adam uçup duvara çarpıyor

16-06-2018
Hitam Kayansel

yorummu yoruma ne hacet tek kelime.(MÜTİŞ)BU FILME KOTU DIYENI KAYLE ALMAYIN FILM ZEVKINDEN SUPE EDERIM..TSKLER ADMIN..BOYLE BIR FILMI BIZE IZLETTIGIN ICIN..

17-06-2018
Eralkan Kamanbay

aslında yorum yapmıcaktım ama benden sonra izleyenlerin hayatını kurtarayım dedim tam bir saçmalık vakit harcamayın hele sonu saçmalık ötesi

19-06-2018
Mungan Orhan

aksiyon dolu güzel bir film, izlediğinize değecek.

20-06-2018
Saka Sübaşı

Uzun yıllar sonra çocuklara anlatılacak güzel bir uzay masalı. Bu film izlenirmi derseniz evet derim.Çok haraketli sahneler var.saygılarımla .

21-06-2018
Azadi Çalıkbey

guzel bır fılm

22-06-2018
Önsel Teşrif

teşekkürler Bilgin

23-06-2018
Dalkılıç Fadıl

çok eğlenceliydi gerçekten serisi de gelecektir

25-06-2018
Feran Kasimhan

cok iyi

26-06-2018
Keramettin Nacil

Orta derece bir film. Arkadaşlar aşırı abartmış açıkçası.Kendi puanım 10 üzerinde 5.

27-06-2018
Demirel Şemdin

söylüycek söz bile bulamıyorum izlemeye karar verirsen anlıycaksın ne demek istediğimi

28-06-2018
Talih Toygar

çok güzel bi film özelliklede şarkı sözleri burham burham aşk kokan bi animasyon keşke herşey bu filmde anlatıldığı gibi toz pembe olsa 10/9 izleyin…

29-06-2018
Barkın Börübay

bence yönetmene haksızlık etmemek gerekir bana göre bir film değildi

30-06-2018
Gahraman Kutluğhan

harika bir film…

03-07-2018
Hakverdi Karademir

Siteye ilgin alakan harika … Film’lerin cok hızlı bi şekilde aciliyor . Sitenin takipçisi olduk . iyi calişmalar

04-07-2018
Übeyd Güçyener

İlk iki filmi efsane, kalanlar rezalet olan bir seri. Gerçekten ilk iki filmi kadar başarılı hatta daha çok zevk veren bir tek 28 gün sonra ve 28 hafta sonra filmleri vardı. Bir işi başta güzel yapmak bunu bıktırana kadar devam ettirebileceğimiz anlamına gelmez. Bunu bilmek için uzman olmak gerekmez

05-07-2018
Komutan Nurcihan

şu filmi açmak için mause ile tıkladığım zamana yazık. beş para etmez.rezil kepaze bir film.

06-07-2018
Aydonat Bayyiğit

biz geçmişimizi biliyoruz ama elin adamı ya bizi böyle tanırsa?????????????????

08-07-2018
Şair Tayyip

harika bilm çok güzel evde 3d izledim televizyondan sizde gelinisterseniz 3d izleriz gözlüklü

09-07-2018
Çangal Erbay

Zaman Kaybı

12-07-2018
Eznur İzettin

süper bir filim filmin içinde kendimi buldum resmen.filimde emeği geçen herkeze teşekkürler.

13-07-2018
Reset Üngün

azman öldün mü dediğinde çok komikti bide şirinlerin kuyruğu ve burnu çok komikti

16-07-2018
Recepali Balaban

GÜZELDİ:)

18-07-2018
Pelir Abdüzzeki

Saçma sapan bir film. Zamanı boşa geçirmek daha yararlı. Sosyal medyada geyik yapsam daha iyiydi.

19-07-2018
Taflan Tolgan

bu filmi daha önce neden izlemedim anlamak mümkün değil.hayata dair ders niteliği taşıyan filmleri izledikten sonra diğer filmler gerçekten fasa fiso kalıyor.

20-07-2018
Atahan Başbuğ

arkadaşlar lütfen film iyi olup da sizin için kötü ise bunu yorumlara yazmayın berbat yorumunu görüpde fazlasıyla beğendiğim okadar film varki site yöneticisiei çok teşekkür ediyorum günde en az 3 film seyrediyorum

24-07-2018
Bilger Özdinçer

Film güzel ama finali daha farklı bitirebilirlerdi. Efektleri harika, klasik cadı filmleri gibi değil a kalite efektler için bile izlenir.

25-07-2018
Okşar Renan

hayatımda izlediğim en berbat filim……….çok saçma

26-07-2018
Bahittin Ertural

film sürükleyici ve güzeldi..duygu dolu anlar yaşatıyor insana..tek sorun bence filmin sonu.akıllarda soru işareti bırakıyor..filmin seyrine yakışmayan hızlı bir sondu..

27-07-2018
Kayser Mücap

bu çizgi film hayvanlaraın suyunu bir baraj yapmamamızı ve dünya içinde yaşayan bütün varlıklarıdır

28-07-2018
Yola Heybet

bn bu flmi sinemada izlemiştm zaten çok gzl bi film ama bu siteye glmesine çok sewindm ayrıca bu aralr en çok girdğim web site songwayfilms.com

29-07-2018
Cevzet Gürsal

Bilgin bey harikasınız, sitede kendi köşenizi oluştursanız: Adminin hiti diyerek, birsürü filmi kaçırıyoruz. Bu arada filmin bütçesine göre mükemmel bir yapıt olmuş, lütfen 18 yaş altı arkadaşlar film için yorum yapmasın..

31-07-2018
Nahit Sanal

Film fena değil. Ters köşe sevenler için ideal.

01-08-2018
Yalçıner Öztunç

arkadaşlar yorumları hep kötü olarak yazmışsınız izleyeceğim

03-08-2018
Şebap Temirtaş

işte size gerçek bir olay gerçek bir film diğer aptalların dediklerine bakmayın mutlaka izleyin

04-08-2018
Gökbayrak İlyas

çok güzel bir film herhalde izlediğim en güzel filmdi

06-08-2018
Mestan Sadullah

süper film cok beğendim

10-08-2018
Uskan Dinçmen

Çok güzel bir film…Şiddetle tavsiye ederim.

11-08-2018
Göçeri Lezgin

BİLGİN (uğur:nisan 1st. 2014 saat:02:58) bak bu yorum hala duruyor:) resmen sonunu yazmış,kim ölmüş,kim kalmış? BİLGİN : birde merak ediyorum sen bütün yüklediğin filmleri izleyebiliyor musun ? senin de bazı filmler hakkındaki yorumlarını duysak fena olmaz:)

14-08-2018
Abraş Akgiray

Tamam film güzel, biraz konusu yavaş işliyor. Bazı yerlerinde ise mantık hatası var. Sonunu ise daha güzel yapabilirlerdi diye düşünüyorum. Bir puan değerlendirmesi vermek gerekirse 5,5 olabilir.

15-08-2018
Sarpkoç Şenay

Muhteşem bir film herkese tavsiye ederim

16-08-2018
Selhaddin Ahmet

filmin türü hakkında ki yorumlara takılmayın.bilim ve kurgudur evet…ama sonu cok ilginc bir şekilde dinsel bir olusumla noktalanıyor…. senaryoda bazı tutarsızlıklar olsada,seyredilmesi gerekn bir film… iyi seyirler

18-08-2018
Remzi Tüzemen

Çok durağan bir filmdi ama sonuna kadar acaba nedir? ne olacak nasıl bir sonuca bağlanacak diye seyrettirdi.Pek az insan beğenir diye düşünüyorum beklentilerimi bulamadım ben.Yine de teşekkürler

20-08-2018
Dinçay Gafur

Arkadaşlar ben bunu filmine gittim gercekten MUHTEŞEMMM arkadaşmla beraber izledik gülmekten nerdeyse ölüyrduk çk harika bunun biride süper hiç sklmadan izleyebilirsiniz BENCE 10 üzerinden 10 hERKEZEW TAVSİYE EDİYRUM bEN VE ARKADAŞM ÇK BEGENDİK

21-08-2018
Sabahittin Ubeyit

Allah belasını versin bu fredinin altıma kaçıorascaktım bi an ha ama editörüm ÇOK spr olmuş Tşkr.

22-08-2018
Budak Ertunga

izlenebilir bir film.behzat ç. nin ingiltere versiyonu:DD

23-08-2018
Lamih Abbas

harikaydı süper bence aynı kişilerle sokak dansı 6 çıksın hayranım lütfen 6 sı çıksın

24-08-2018
Mengütekin Sevüktekin

son zamanlarda yüklediğin filmler TV’de tam ekran açmıyor yani filmi kısık gösteriyor bilgin ilgilenirsen sevinirim

25-08-2018
Nişan Savak

filme güzel

26-08-2018
Karip Necattin

çok güzel ve eglenceli bir film’di kesin izleyin derim ben

30-08-2018
Duygu İrtek

Turkiye ve Smyrna bolumu neden dublajsiz acaba admin ?

31-08-2018
Bozkara Hanefi

Film gayet sürükleyici.tavsiye ederim.iyi.

04-09-2018
Çaydam Güray

Çağan Irmak bu işi hakkıyla yapan bir insan bu filmde bir kere daha bunu kanıtlamış…

05-09-2018
Ahıska Alpak

Keşke hiç bitmeseydi insanı öylesine içine alıyor ki film olduğunu unutup biteceğini unutup,izliyormuş gibi değilde yaşıyormuş gibi hissettiriyor… çok başarılı iyikide izlemişim..

06-09-2018
Göçeri Lezgin

çocuk filmi felan ama izledim hoşumada gitti ne yalan söyleyeyim.

08-09-2018
Cemşit Koç

Tom hanks’ten beklenen bir filmdi teşekkür ederim.. keyifle izledim. iyi seyirler..

09-09-2018
Yurdakul Doğruöz

Buram buram gerilim kokan bir film

10-09-2018
Şar Tekinay

wooooooooowwwwwwwwwwwww çok çok çok çok gzl bebek

12-09-2018
İldeniz Mertel

film etkileyiciydi bence farklı bir bakış açısından bir masalı görmek güzeldi

14-09-2018
Mutait Şayip

güzel film kalite tartısılmaz ancak cok yavas daha iyi ola bilirdi ….

17-09-2018
Tandoruk Yakut

film güzel

18-09-2018
Kırtekin Selekmen

Çok güzel bir film teşşekkürler bilgin

20-09-2018
Akçal Aygün

sayfanız güzel ama yorum yapmadan film açılmıyor galiba

21-09-2018
Güleğen Temizel

Cok guzel bir film idi

22-09-2018
Yalim Adısönmez

Ya arkadaşlar sizde piranaların savaş gemisini deniz altını batırdıgını ve helikopteri yedigini gördünüzmü kafa baya kıyakmış yönetmenin bilgin tşkl

23-09-2018
Aktay Arpad

izlediğim iyi filmlerin arasına bitane daha eklendi.çok beğendim.mükemmel bir film olmuş.bizlere böyle keyifli filmler izleme şansını veren bilgine teşekkürler..hemen izleyin pişman olmıcaksınız.

25-09-2018
Tüzüner Yosun

harika yorum bulamadım?

27-09-2018
Karcan Mengütaş

güzel filmdi

28-09-2018
Aksu Arik

Film bir Marvel hayranı olarak beklediğimden iyiydi ve çok şaşırttığı yerler oldu. Aksiyonun içinde komediyi çok güzel yedirmişler.

29-09-2018
Koralp Oba

Gerçekçi iseniz saçma, hayalperest iseniz muhteşem bir film. Hangisi olduğunuzu sorgulayabilirsiniz ?
İzleyin.

30-09-2018
Vedit Onursev

mükemmelll..

03-10-2018
Soylu Akin

süper bir film her kese tavsiye ederim

05-10-2018
Sungun Alaiddin

bence super bir film tam bir contra volta kılasigi olmuş onada bu yakısır bence

06-10-2018
Tunçtan Bilik

her film seyretmeden önce yorulmarı dikkate alırım, benimde bi tuzum olsun dedim. ne saçma bi senaryo. zaman kaybı. sakınnn

09-10-2018
Özler Tören

yemin ediyorum soluksuz izledim.muhteşemdi kesınlıkle ama kesınlıkle ızleyın….

10-10-2018
Alican Atanur

Ne desem bilmem ki,eh iste,baslamış bulunduk sonunu gördük

12-10-2018
Cangün Feramuş

4.bölümde bi sorun var defalarca seyfayı yenilememe rağmen açılmıyor..

13-10-2018
Erşafak İmirza

fılm super + komedı+ super izlemedızı tavsıye

14-10-2018
Özgebay Tacal

bomba bir film 10/8…bilgin baba teşekkür ederiz her zamanki gibi sende süpersin…emeğine sağlık kardeş

15-10-2018
Aybek Baykutay

güzel film arkadaşlar izleyin kötü değil

16-10-2018
Şuayben Abdüssettar

oto part yokmu sende ya !!

17-10-2018
Nazimi Yosif

süper herkese tavsiye ederim

18-10-2018
Bican Çakan

güzel

19-10-2018
Özgür Akimhan

Şu paçavraya Hobbit ten daha iyi diyenler bi zahmet fantastik kurgu dan uzak dursun.Sanırım Tolkien in en büyük dezavantajı,gerçekten de dünyanın en iyisi olmasıydı.Bu sebepledir ki taklitleri mantar gibi türedi ve sonra o taklitlere şuursuzca değer biçen 9-14 yaş arası mantarlar da türedi..

20-10-2018
Ersezen Melen

bilgin adamın hammaddesisin.film gayet güzel izleyin

21-10-2018
Sari Vezir

çok iyide değil çok kotude değil izlenir

22-10-2018
Batıcan Delikan

film akıcı ve fantastik izleyin

23-10-2018
Müstenir Süergin

Gerçekten çok keyifli izlediğim bir filmdi . Ben çok film izledim . Bilim kurgu , fantastik , romantik , aksiyon , komedi ve daha çook . Bu kadar filmi izlememin nedeni , izlediklerimin hepsinden az da olsa bir şeyler kazanmış olmam idi . Ve bu filmden de kültür ve bilgi hazineme şunu kattım : O kadar gelişmiş bir evrende yaşıyoruz ki , bizlerden başka canlılar olduğunu bir çoğumuz düşünüyor ve kanıtlamaya çalışıyor . Ama insanoğlu kendini o kadar ilah gibi görmeye başlamış ki , en üstün canlıların ya da en üstün özelliklerin bizde olduğunu düşünüyor ve kendisi harici tüm canlıları küçümsüyor . Hatta bazen kendi türüne bile zarar veriyor . Bunun yerine biraz düşünsek ve diğer canlılar ile savaş ya da küçümseme yerine dostluk ve barışı sağlasak , daha iyi olmaz mı ? Bemce bu yorumu okuyan kişi önce filmi izle ve neden böyle bir yorum yaptığmı sonra düşün . Sevgilerimle . Harika bir film …

24-10-2018
Baler Boransü

esaretın bedelı filmi en iyi 50 film ıcersınde ıkıncı sayfada olması lazım arkadaslar yorum yaparken objektıf olmaya dıkkat edelım bırınız super yazıyor bırınız berbat bence ıkı tarafdan bırınde hata var

26-10-2018
Erguner Refettin

film cok guzel

27-10-2018
Çalım Günay

Güzel Bir Filimdi Eycanlı Piskolojik İzleye Bilirsiniz (Bilgin Tşk Pylaşım İcin )

28-10-2018
Katıhan Onuralp

ilk defa abd’nin pis işlerini tiye alarak gösteren bir amerikan filmi izledim.abd hükümeti bu filme nasıl izin vermiş hayret

03-11-2018
Başarman Burhan

guzeldi, duygusalsaniz aglatiyor.

04-11-2018
Malkoçoğlu Resulhan

ALLAK BULLAK OLDUM KAFAM KARIŞTI

08-11-2018
Zeyni Ülkülü

DUCOBU dan sonra izlediğim en güzel Aile filmiydi…Kesinlikle tavsiye ederim…Emeğin için sağol Admin

09-11-2018
Nevzet Zeynittin

Kolay kolay yorum yapmam gibi klişe bir söz demicem

10-11-2018
Cihad Mehmetzahir

4 olmayacak arkadaşım 3de bitiyor serinin son filmi

11-11-2018
Artuç Bozbaş

sabahtan beri başka sitelerle uğraşıyorum izleyim diye valla süpersin bilgin.

16-11-2018
Balkır Boyraz

senaryo kurgu guzel ızlenebılır

19-11-2018
Göksel Tekiner

izlemiştim daha önce, güzel bir film

20-11-2018
Ersunal Karanalp

sofyayı geçenlerde televizyonda izledim

22-11-2018
Oğan Sefa

Said el nursi denen kişi soba ile konuştuğunu ( sobanın ona hapisten çıkacağını ve artık bana ( sobaya) ihtiyacının kalmadıgını söylediğini idda etmektedir.) idda etmektedir ve bu kendi kitaplarında yazmaktadır. Ben soba ile konuşana deli derim, doktorlar da deli der. İngilizlerle işbirliği yaptıgı herkes tarafından bilinir.

23-11-2018
Ural İlbeg

bu kadar bedavaya çekilen film görmedim ben

24-11-2018
Şafaat Aktimur

@Said Yakın’da çok yakında

27-11-2018
Mestur Sirer

filim süperrrrr izleyin ben inşallah kaybolmam …..

28-11-2018
Boydaş Çevikcan

film güzeL savaş sahnelerı ksıtlı ve az daha uzun tutulabılrdı ve yaratık konusuna gelınce daha farklı birşeyler tasarlanabılırdı tam beklenılmeyenı vermesede seyredılmeye değeR…

29-11-2018
Tendürek Nüzhet

qüzel film harrynın hastasıyım çok tatlı

30-11-2018
Sahabi Arkın

puan sizi yanıltmasın haketmiyor

01-12-2018
Tecimen Ünüçok

çok güzel

03-12-2018
Pehlivan Abdüssemi

baba film süperdi emeğine yüreğine sağlık bilgin

04-12-2018
Tecen Üçkök

bana göre hiçde çamur atılacak bir yanı yok kadının yaşamı bile ayrı bir film olur…tek kelimeyle harika bir filmdi teşekkürler

07-12-2018
Eshabi İsak

ben ce harikanın ötesi

08-12-2018
Cafer Dalkoç

güzel film.emeğinize sağlık.teşekkürler.

11-12-2018
Dorukan Mikdat

daha önce izlemiştim gayet iyi bi film izlemenizi tavsiye ederim sean scott williams’ın oynadıgı cogu film iyidir

12-12-2018
Oruz Adigüzel

gerçekten muhteşem dehşet bir film olmuş. İNANILMAZ ÖTESİ!!!

13-12-2018
Ufuktan Yaşlak

SONU SAÇMA..GERÇİ KONU DA SAÇMA..eminim izleyeceğiniz binlrce süper film vardır..bununla vakit harcamayın bence….iyi seyirler:))

14-12-2018
Aygut Behram

film guzelmi bilmiyorum ama karlar kralı normdan daha guzel bir seye benziyor

16-12-2018
Benisan Feran

anlaşılan izlemeyene şiddet var

20-12-2018
Saim Taşdöven

Gerçekten düşününce bizden sonraki nesillere yaşanır bir dünya bırakmamız gerekir.

23-12-2018
Akbaş Alpyürük

On numara film.

26-12-2018
Cemşir Koç

Film oldukça ilginç, bazı yönlerden şu ana kadar çizilen ” olağanüstü varlıklar ” kavramının dışına çıkmadıklarından dolayı imdb’den 6 düzeyinde bir puan aldıgını düşünüyorum, ama bence 8’lik bir film. İnsanı içine çeken bir film, İzlerken filmi durdurup ” kaç dakika kalmış ” diye bakmayacağınızı rahatlıkla söyleyebilirim.

26-12-2018
Gülbeyi Çıngı

teşekkürler bilgin abi ellerine sağlık hep devamını bekleriz abi

27-12-2018
Şahhüseyin Üseyin

süper müper son derece güzel

28-12-2018
Boğatay Erenalp

Bu aralar filmler kurudu. Genel olarak Vasat. Ama yine de Emeğe saygı. Eline sağlık Bilgin.

29-12-2018
Samed Velaattin

Bence izlemeyein bizi bayılmış bizde bayılabiliriiz

31-12-2018
Namık Örtay

film harika izlemenizi tavsiye ederim…. filmin sonunda mendilinizi hazırlayın:D

05-01-2019
Dorukhan Gizay

Bu adamlar ne içip yazıyorlar bu filmleri. Bu filme saçma diyen ya filmden anlamıyor yada dikkatlı izlememiş. 2 partta animasyon başlıyor onuda belirteyim.

09-01-2019
İklim Ulukut

Mükemmel konu,mükemmel film,mükemmel oyuncular,filmin sonu böyle bitmeliydi,diğer herkese inat ben böyle düşünüyorum,çünkü hiçbir zaman iyileşemiyecek bir adam var ama kadın beklerim diyerek son noktayı koyuyo..süperdi.emeğinize sağlık

10-01-2019
Urbeyi Erdilek

Bilgin hocam gerçekten eli öpülecek insansın çok sağol ne zamandır bekliyordum…

12-01-2019
Muhutdin Sagip

shin min ah ya bayılıyorum bu kıza

13-01-2019
Metecan Babayiğit

güzel seviyeli bir film,hayatın neler getireceğini bilemiyeceğimizi anlatıyor,hiçbirşeyin bize ait olmadığının bir kanıtı

13-01-2019
Ozan Saltık

KESİNLİKLE ZAMAN KAYBI. Senaryo işe yarar olsa da oyunculuk ve görsellik kocaman SIFIR.

15-01-2019
Singin Alaatdin

Orjinal bir senaryoyla tam gerim gerim gerilmişken filmin sonundaki o uzaylı saçmalığı olmuş mu? Olmuş mu he? Ağlamaklıyım ellerim titriyor sinirden

16-01-2019
Yağızbay Okgüçlü

HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN İYİ FİLİMLERDEN BİRİSİ süper araba çarlie gibi film çok efsane izlemenizi kesinlikle öneririm !!!!!!!! :)))

17-01-2019
Ecebay Görgüncan

film gercekten guzel derıne goturmuyor ama film saglam yapmışlar emege saygı verelım

18-01-2019
Denizhun Mesud

Henüz izlememiş olanlara söylüyorum.Bu filme saçma sapan diyenler aksiyon dövüş gibi anlamsız film türlerini izleyen bağlantı kurmayı beceremeyen liselilerdir.Film oldukça başarılı bağlantıları iyi kurun başlangıcından bitişine kadar tek kelimeyle kusursuz.Ama her dakikasını dikkatle izlemeniz gerekmekte 1 dakikasını bile kaçırırsanız film kopar gider benden demesi.Son kısmı pür dikkat izleyin bağlantıyı kuramışsanız filmin sonunu anlamamışsınızdır.İyi seyirler.

19-01-2019
Adalettin Alanalp

bence herkese hayatın anlamıyla ilgili şifreler vericek mutlaka izlenilecek bir film tesekkürler admin

22-01-2019
Erker Selâmettin

söylenecek bi kelime bulamıyorum gerisini siz anlayın

23-01-2019
Hikmetullah Muhtar

cok guzel

25-01-2019
Okyanus Rıza

cok guzel bir film gercek ask

26-01-2019
Şendur Şeref

Super! Perfect movie!

28-01-2019
Alpaslan Atilla

ben bunu ilk çıktığında kadro için izlemiştim.Bence efsane olmuş

29-01-2019
Akdöl Anı

super bi site

30-01-2019
Oybozan Salim

güzel yaaa

31-01-2019
Raşit Sevkan

gençler BÜTÜN ZEVKLERİMİZ GİBİ FİLM ZEVKLERİMİZDE TARTIŞOLAMAZ AMA YORUM YAPAR KEN ERGENCE YORUMLARDAN SAKININ LÜTFEN …BEN İZLEDİM TOPLUMSAL Bİ OLAYA PARMAK BASMIŞ BENCE GAYETTE GÜZEL FİLM ..

31-01-2019
Mutlukan Otakçı

Güzelmi değilmi çok çözemedim,bu tarz filmleri sevdiğim için izledim.Biraz ağır bir film,herkez sevmeyebilir.

01-02-2019
Mirbek Rizvan

wouuw

02-02-2019
Muratcan Şanli

@Arif teşekkürler, gerçekten @bysolitaryy ninde dediği gibi aksiyon seviyorsan filmi beğenmeme gibi bir ihtimal yok ama sevmiyorsan önüne ne koyarsak koyalım beğenmeyeceksin demektir. tek amaç filmi izleyecek insanı izlemeden bir hayal kırıklığına uğratmak. site ekibine saygılarımı sunuyorum emeklerine sağlık..

03-02-2019
Gurur Mehmetemin

izledigim filmlerin altina yorum yazma gibi aliskanligim olmadi taki bu filmi izleyene tek
uzun zaman agliyamamisim aglamayi hatirladim
tesekkür ederim…

05-02-2019
İmamettin Kinyas

slm haklısın boş zaman

06-02-2019
Kocatay Nizam

harikaydı bayagi agladim vallah kesinlikle mutlaka izleyin

07-02-2019
Şenal Terlan

aylardır bu filmi bekliyordum, vizyondan kalkınca gidemedim diye üzülmüştüm şimdi görünce çok mutlu oldum süpersin bilgin

08-02-2019
Özön Aptülkadir

arkadaşlar 5 altında izlediğiniz filmler zaten kötüdür adminin bir kabahati yok en büyük kabahat sizlerin bu tür filmleri izlemesi ve yorum yapmasıdır .

09-02-2019
Çambel Eratlı

Çok gerçekci olmuş ya kan sahneleri falan

10-02-2019
Altınay Aydınbay

İzlediğim en iyi filmlerden biri 10/10 kesinlikle izleyin.

11-02-2019
Ufukay Yüceer

filmin sonunu dahi getiremeden yorum yapanlar el insaf. film on numara!!!

12-02-2019
Gençsav İlgar

Bide sinema çekimi olmayaydı.Harika olurdu

14-02-2019
Ekber Çelikyürek

guzeldi qarib bi havasi var

16-02-2019
Lazgin Seyfittin

izlemelisinizzzzz

17-02-2019
Aytaç Beycan

coook guzel bir film,herkese tafsiye ederim.kotu diyenler utansin.

17-02-2019
Koldan Özkar

Film Harika Admin Süpersin, emegi gecen herkeze teşekkür ediyorum !

17-02-2019
Zeynel Ülkülü

Bu filme güzel diyenleri gerçekten anlayamıyorum.

22-02-2019
Habib Stefan

6 dakika 45 dakika dayanabildim

23-02-2019
Zeyyat Özbilge

film tek kelime mukemmel anjelina jolie olurda ızlenmez mı? begenmeyenler gozluk taksın…

24-02-2019
Gündüz Memnun

hiç iyi izliymedim ondan bu site çok igreçn k.bakamyın

25-02-2019
Alpgiray Avşar

admin son zamanlarda gerçekten doğru dürüst izlenecek tek film yüklemedin. site çok beğenildi ama bu filimlerle yakaladığı başarı düşüyor.dikkate alırsın veya almassın bu sana kalmış.Kolay gelsin.

27-02-2019
İncil Müslum

bu film gerçekten çok hoştu ve gurur vericiydi mutlaka izlemeniziz tavsiye ederim korecan arkadaşlarım

28-02-2019
Mutlu Bahman

ne aklı kıtsınız arkadaş filmi izle geç kim takar atatürkü osmanlıyı herkes neyi isterse onu sever türk filmi oldumu yok din elden gideyor yok ne mutlu türkküm diyene yok osmanlı yahu size kişel düşüncenizi soranmı oldu bu gün savaş çıksa ne osamanlı kalır ne atatürkçü neden ne mutlu türkküm diyenler kesin bu saçmalıkları filminize bakın sankı herşeyi ii biliyorlarmış gibi çene yapıyolar bi siz biliyonuz herşeyi zaten başka kimseler bilmiyor hayatı film yorumculardan ögreniyoz.

01-03-2019
Buğrahan Eryaman

filmin sonu ağlatıyormuş niye söylemediniz ya.. ”rip paul”

04-03-2019
Düzel Ergun

admin kardeş Yalanlar üstüne Diye bir film var yüklersen sevinirim leonardo oynuyor

05-03-2019
Tilmaç Ülkütan

Çok müthiş ötesi bir film izlemenizi tavsiye ederim biraz uzun ama izleyin sonuna kadar

06-03-2019
Riza Teyup

fılm bomba mutlaka izlenmeli.

08-03-2019
Cansal Derman

Çok saçma bir film tanrılar insan gibi yaşıyor çocuk sahibi ve ölüyorlar tavsiye etmem çok saçma :S

08-03-2019
Tunçalp Bilgekut

idare eder izleyin kendinize boş bi film ama emeginize salık sagol admin

09-03-2019
Beygu Coşkun

mutlaka izleyin derim çok sürükleyici güzel bir film

10-03-2019
Gürcan Mağrip

konusu değişik ama aksiyonu çok az beklediğiniz gibi cıkmayabilir.

11-03-2019
Şahzade Taypars

hery nin gözünün önünden geçenlerdi film..peki;filmin sonunda kız sam e hiç evlilik teklifi almamıştım dediğinde sam in gözünün önünden geçen hayaller ne zaman yaşanmıştı???

13-03-2019
Mirhasan Tokhtaubai

Çok güzel film. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

15-03-2019
Gökseven Onursev

gercekten on numara bi film..

15-03-2019
Nilhan Özdilmaç

1.sınıf kalitede kesinlikle izlenmesi gerekiyor. Yapılmış sayısız uzaylı filmleri arasında en iyi konuya ve akla sahip senaryo budur.

17-03-2019
Sülemiş Tuz

Çok etkileyici ,ne yazık ki ülkemizde bunlara sıklıkla rastlanılıyor

18-03-2019
Altemür Bayruk

güzel ve eğlenceli bir film

21-03-2019
Balcan Boranalp

çok şahane ötesi olmuş ya mutlaka izlenmeli

22-03-2019
Oyman Saltı

Seslendirme berbat ama filme gelirsek, muhteşem bir dövüş sanatları filmi.Herkezin izlemesini tavsiye ediyorum.İyi Seyirler..Teşekkürler bilgin.

23-03-2019
Cangür Demirçay

Her yerde sinema çekimi vardı, burada düzgün bulabildiğime sevindim eline sağlık bilgin..

24-03-2019
Şeyva Abdülcelil

bu sitenin ekibine tesekkurler animasyonlari sevmezdim ama yinede guzel

27-03-2019
Hazar Kavas

filmi anlattığın için teşekkürler

29-03-2019
Öktürk Alkame

buz devri en guzel animasyon serisi(madagaskarla beraber)SUPERRRdi!!!

01-04-2019
Faruk Kayan

best Haziran 28th, 2013 saat 02:00

04-04-2019
Yatuk Büğdüz

Konu olarak çok tanıdık ama Jennifer Lopez için izlenir teşekkürler

05-04-2019
Seyfittin Altınbaran

Film güzel sıkılmadan izlenebilirsiniz.puan 7/10

06-04-2019
Aytar Beydağ

Filim harika da benim aklım saat te kaldı markası ve modeli ni bilen varmı arkadaslar bilgin süpersin

08-04-2019
Niyaz Özercan

Nasıl bir film bu 18 dakika dayandım dansta koptum tam hint filmi

09-04-2019
Cebesoy Çelenk

film çok güzel ama sesi çok az çıkıyor

10-04-2019
Enser İbrahimilker

@bilgin Teşekkür ederim bilgilendirme için takipteyim o zaman

11-04-2019
Konurbey Dinçmen

sonunu anlamadım

12-04-2019
Zengin İltutmuş

bilgin senden tek bir isteğim var “fetih 1453” ü buraya koyma bunu sadece o film için istiyorum gercekten herkesin gidip o filmi sinemada izlemesini istiyorum. gerçekten çok büyük emek var o filmde. ben sinemada izledim dvd sini de alıcam arşivlik bir film ve o film gerçekten milli servet değerinde saygılar…

16-04-2019
Şarbay Tekinay

bu filmin 2 bolumu varmi?

17-04-2019
Hayati Kartal

bilgin merhaba kardeşim ben sennin sitende abartmıyorum bugüne kadar 2000-2500 film izlemişimdir işini hakkıyla yapaan ender sitelerdensin senin sitene girinde eve girmiş gibi oluyorum. kulların bir hesabı var ama ALLAH’ın da bir hesabı var. çalışmaya devam başka birşey yok.

18-04-2019
Günğör Mashar

Filmin kurgusu bakımından iyi diyebiliriz.

21-04-2019
Nurican Zürtüllah

çok güzel ve anlamlı duygu yüklü bir film mutlaka izlenmeli

22-04-2019
Ongan Safi

çok güzel

23-04-2019
Koraltan Ocak

güzel bir film ama yetişkin insanların sıkılacağı söylenebilir ben beğendim vaktiniz varsa izlemenizi tavsiye ederim :))

24-04-2019
Sevkan Tanırer

türünün güzel filmi

24-04-2019
Nusreddin Akbörü

film harika ötesi birşey izle kanka

24-04-2019
Oyal Salih

vay canına çok güzeldi arada bazı yerleri bana komik geldi ama tek kelimeyle harika

26-04-2019
Sidki Altunbaş

seslendirme iyi del seyredilmiyo tşk emege

28-04-2019
Örtan Tekant

izlenebilecek bir film kitabin gizeminin nerden geldigi anlatilsaydi güzel olacakti

29-04-2019
Erdoğmuş Kiper

İdare eder film
Bu site süper bir site ..

30-04-2019
Yalçın Erce

Öncelikle Siteye tesekkür ederim ki bu tarz filmleri cogu site vermiyor bile. Ben sadece sunu söylemek istiyorum. Bu dünyada hicbirsey sebesiz olusmamistir ziyan olan hicbirsey yoktur. Ancak nasil matematigin bile aciklari cözümü olmayan noktalari varsa, iste BU FILM ZAMAN KAYBI diyen insanligin yaradilisindaki aciklar olarak tabir edebilecegim insanlarda war. yani bu gereksiz insanlarin laflarina aldirmayin arkadaslar. bu arkadaslara söyle bir tavsiyede bulunayim(LÜTFEN UYKU HALINDEYKEN NASIL NEFES ALMANIZ DURMUYOR. bunu düsünün.

01-05-2019
Işkın Bahaddin

INSAN YASAMININ DEGERI ANCAK BU KADAR GUZEL ANLATILABILIR COK DUYGULANDIM MUTLAKA IZLENMESI GEREKEN BI BAS YAPIT

02-05-2019
Sancak Şakar

ARKADAŞLAR FİLM SÜPER FİLMDE HER ŞEY VAR KESİNLİKLE İZLENMESİ GEREKİLEN BİR FİLM TEŞEKKÜR EDERİM ADMİN

06-05-2019
Hamdi Malik

GÖRÜNTÜ KAlitesi ne zamn düzültir acaba :s

07-05-2019
Evşen Nefi

Adamlar gerçegi komediye vurarak anlatmış sanki çok farklı bugünkü arap devletlerinin durumu

08-05-2019
Od Eslek

İyi ,seyredilir.

09-05-2019
Başman Canan

ama izlenmesinide tavsiye edrim…

10-05-2019
Tunaer Yağmur

Filmi beğenmeyenlere anlam veremedim.Hayatımda izlediğim en iyi aşk filmi.Süper ötesi.Böyle birşey olamaz.İzlemeyen çok şey kaybeder

11-05-2019
Altınay Aydınbay

arkadaşlar filmi kötülemeyi bırakın. görüldüğü kadarıyla film baya bi düşünülmüşe benziyor vede güzel de bir film, en azından izlenmeye değer, ben etkilendim.

12-05-2019
Selâmet Üleş

ibretlik,hele kaptanın üzerinden eşyaların alınması çok fenaa ama iyi film çekilmiş tabi güzel

13-05-2019
Burçhan Esenkal

süperrrrrrrrrr

15-05-2019
Sarıhan Temizsan

Eğlenceli film

16-05-2019
Emanullah Gülerman

Harika bir film teşekkür ederim. Ama sonu böyle bitmemeliydi.:(((

17-05-2019
Atalay Cahit

filmin 1. si muhtesem

19-05-2019
Baranalp Ersan

Ne biçim bir film. Hiç bir şey anlamadım.

21-05-2019
Emirali Hüsni

Teşekkürler harika bir film…

22-05-2019
Bağır Biran

Bilgin süpersin yuh daha sinemaya çıkmadı.

24-05-2019
Rıdvan Sırat

izlemeye değer bir film. Ben çok beğendim özellikle gerilim filmi sevenler mutlaka izlesin…

25-05-2019
Onar Sadir

Gerçekten başarılı.

28-05-2019
Tokgöz Tor

muhteşem icatlar çok güzel hele hele gözlük

29-05-2019
Esedullah Hatif

Tekrar tekrar izlenebilir.Ben ‘Buz Devri 2’yi 6. kez izledim ve hiç bıkmadım.İzlemenizi tavsiye ederim.

30-05-2019
Şinaver Tokalp

hitman serisi efsaneye devam ….

01-06-2019
Işıkal Kazgan

süper yaaa bayıldım

02-06-2019
Eldem Erik

mükemmmelll tek kelimeyle müthiş….. kesinlikle izleyin…

03-06-2019
Çabar Argün

Yorumlara bakmadan izledim.Ama ilk defa jason statham’ın bir filminde bu kadar sıkıldımı itraf etmeliyim.Film çok durgundu hani sürükleyici aksiyonun yerine durgun bir kumarhane filmi gibiydi.
10/5 emeğine sağlık bilgin.

04-06-2019
Zennun Alperen

ilk defa bir filme yorum yazdım….10 üzerinden 12 …teşekkürler..bilgin

07-06-2019
İlkin Yunt

çok gzel bir animasyondu kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

08-06-2019
Efraim Mucib

en son ne dediğini anlayamadım

09-06-2019
İzettin Nafer

zaman kaybı boş bi Amerikan filmdi daha

10-06-2019
Cevval Dolan

bence çok güzel ama küçüklerin izlemesini tavsiye etmem çok kanlı bir film kafa kesme var

11-06-2019
Koyaş Oğultan

İzlenmesi gereken klasiklerden …Çok eski bir film izlemediysen izle

13-06-2019
Sarpkın Tezalp

cok güzel film aynı site gibi cok güzel
ama o haptan nerde bulabiliriz acaba

14-06-2019
Gürakan Kantürk

50kere izledim çok güzel

15-06-2019
Uldız Olguner

admın görüntü kalitesi ne zaman düzeltilir acaba?

17-06-2019
Kadim Nursal

vasatın altında bir film zamanı bol olanlar icin izlenebilir

18-06-2019
Tuncalp Yahşikan

yorumlara bakıyorsan eğer İZLE

19-06-2019
Özkoç Ertürk

mükemmel bir film

21-06-2019
Hudayi Kayatimur

10 numara filmdi herkese tavsıye ederim

23-06-2019
Düşünsel Ergun

film gerçekten muhteşem anlamlı güzel bi film herkeze tavsiye ediyorum kesinlikle izleyin

26-06-2019
Algin Denis

İzlemeye DeĞer Bi Film…!

27-06-2019
Özsözlü Ebuakil

beğendim 10 üzerinden 8 bana göre

28-06-2019
İnanır Özerhan

süper

30-06-2019
Abdulkahir Bilcan

Bu film çok güzeldi vaktiniz varsa izleyin derim

03-07-2019
Arıboğa Binalp

İzle … pişman olma. Geleceğin geçmişini sorgulamasın.

04-07-2019
Arınık Bahti

Peki aristokrat denen kişi sen neden beğenmediğin bir filmin altına yorum yapma gereği duyuyorsun ve milletin yorumlarına karşı geliyorsun ?

06-07-2019
Ebülfet Hitit

fena diyildi amma konusu basitdi hiçde korku lu diyildi

08-07-2019
Yalabuk Aktekin

Telefondan izleyemiyorum bi program falan yuklemem lazim mi admin bi yardimci olurmusun ?

09-07-2019
Okyanus Rıfat

Müthiş! 10/7

10-07-2019
Ürgün Kök

rec sesirisni çok severim fakat bu ilk iki bölümünü pek aydınlatmıyor belliki filmin içine farklı bişiler katmak istemişler ayrıca el kamerası ile çekim yapıolar çünkü gerçekçi olmasını istiyorlar gayette güzel oluyor adam zombilerden kaçarken snde sallanıosun gibi bişi snde yaşıosun bnce böyle düşünmeliyiz filme tekrar gelirsek o kadarda kötü deildi sadece fazla kısaydı çok çok tşkkürle bilginciğim :)))

11-07-2019
Gökseven Onursev

MUHTESEM BİR FLİM İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

15-07-2019
Hüdai Mücellib

sonunu anlamadım

17-07-2019
Dara Fani

Serinin ilk 2 filmini izledikten sonra tam bir hayal kırıklığı diyebilirim…

18-07-2019

En çok izlenenler

Barbie Prenses ve Rock Star – Barbie in Rock ‘N Royals 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Animasyon

Ninja Kaplumbağalar 2007 Film izle (Türkçe Dublaj)

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Animasyon

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 – How to Train Your Dragon 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler