Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Husret Şahidi

Mükemmel Ötesi Bir Filmdi !!! .. Mutlaka İzlemenizi Tavsiye Ederim .. !!

30-04-2018
Seyyid Akçakaya

Bence güzeldi , iyi bir TV filmi tadinda.

01-05-2018
Temizcan Zade

Muhteşemdi 2. sini sabırsızlıkla bekliyorum ve bilgin e çok tşk ediyorum hergün film izliyorum bu siteden çok iyi bi site daha iyisini görmedim.

03-05-2018
Hiçyılmaz Kayacan

ben filmi hiç beğenmedim.ama benim dışımda herkes beğenmiş.izleyin kararı siz verin

04-05-2018
Züfer Alpyürek

selamlar

05-05-2018
Çalapöver Çalapöver

çok güzel bir filmdi tavasiye ederim herkese

06-05-2018
Konak Özkerman

Ulan öyle bir yorum yapıyorsunuz ki sanki 20 yıldır film izliyorsunuzz. Bakın arkadaşlar spoiler vermek gibi olmasın ama zaten Tarantino rüzgarı hep bu yönde eser. Bu tür yapımlardan anlayan zaten dilinin ne istediğini bilir. Ayrıca kan görmek isteyen biri sadece Quentin’i izler. Film’e gelecek olursak Quentin Tarantino’nun senaryosunu yazıp bitirdiği ancak bitirdiği senaryonun sanal alemlerde yayınlanmasından sonra çekmekten vazgeçtiği filmidir. Bu olaydan sonra kendisi senaryoyu sızdıran kişiyi bulup dava etmiştir. Ayrıca yıllarca beraber çalıştığı 6 ya da 8 (tam hatırlamıyorum) çalışanını da işten kovmuştur. Filme gelince; gözleri olan izlemesin,mideniz kaldırmayabilir.

07-05-2018
Kayıbay Oskay

download olabilseydi çok güzel olurdu

08-05-2018
Pak Secahat

tesekkurler..bulgaristantan selamlar

10-05-2018
İlki Utku

Gercek guzel yapilmis bir film izlemenizi tavsiye ederim puanini hak ediyor

11-05-2018
Çalışkan Eral

aslında ne zamandan yorum yapcamda yapmıyorum abi cok güzel bi site tmm her film ilk sizde

14-05-2018
Lemi Ürem

sürükleyici çok güzell bir yapım teşekkür’ler bilgin.

16-05-2018
Şaner Şaner

bilgin kardeşim adamın dibisin

18-05-2018
Michal Remazan

bir arkadas MIMAR SINAN ingiliz yazmis
lütfen arkadasim tarihimizi dikkatli aktar.
MIMAR SINAN hiristiyan türklerindendir.
filme gelince;art niyet aramadan amac film izlemekse; film sahaane arkadaslar.

19-05-2018
Kayral Oykan

Gercekten harıka bır film cok surukleyici süpersin bilgin

20-05-2018
Uçkun Eyüp

gercekten anlamsız ve zaman kaybı ilk başta guzel gibi ama sonrası berbat izlemeye değmez

21-05-2018
Erşah İmirza

guzel bakılmıya deger

23-05-2018
Akçakan Altıntaç

türkçe dublajını en çok beklediğim filmdi çok güzel

24-05-2018
Öçal Şahinbay

bence bubun 2. filmide çıkmalı çünkü bayıldım çok güzl ya

27-05-2018
Serdaç Zhamshitbek

görüntü ve kalite süper ilk öncelikle teşekkürlerimi sunarım.. Fakat sesin sekronize edililmesi gerek saırım kayma var ve buda çok rahatsız edici..

29-05-2018
Özbala Sarpkan

gercekten izlemeye değer bir film…

31-05-2018
Gökser Onuker

gerçekten güzel bir yapıt sürükleyici tavsiye ederim… ve kaçırmayın …

01-06-2018
Kızılpars Nehar

Sonunu anlayan beri gelsin.

04-06-2018
Oğanalp Seha

süper izlerken çok güleceksiniz

05-06-2018
Bürge Demirol

film oldukça güzel, çekicideki kız ise ayrı güzel.

06-06-2018
Yağfes Alataş

çok saçma bir film

07-06-2018
Önür Alkin

Guzeldi filmde duygular cok guzel anlatilmis kurgusu ve isleyisi gercege cok yakin.

08-06-2018
Sefil Yetgin

Bu tür filmlere meraklıysanız hikayesi benzer olanlardan filmin sonunu tahmin edebiliyorsunuz. Hatta ana tema çok bilinen bir filmle bire bir aynı. Ama bu, güzel kurgusuyla sonuna kadar merakla izlemeyeceğiniz anlamına gelmiyor. Son derece keyif alarak izledim. Genelde puanlamada biraz cimri olmama rağmen bu filme puanım 8/10

13-06-2018
Tümen Tokuz

ÇOK GÜZEL BİR FİLM İZLEYİN BENCE BU KADAR GÜZEL BİR FİLM OLAMAZ

17-06-2018
Şeyhamit Abdurrahman

Vatandaşlarım bu sadece bir film ve bize giren çıkan yok.
Adamlar kendilerine daha fazla sokmuşlar.
Son olarak da AĞLAMAYIN AGAGAGA

19-06-2018
Ertuncay Hasefe

film tam bir çıkmaz sokak nerden tutsan kararsız hani bir şey anladım diyen varmı bunu izleyip bilim kurgu ama bir yere bağlanmamış ya bunun anlamını serinin 2.sinde yapacaklar yada bu saçmalığı daha fazla sürdüremeyecekler

20-06-2018
Türkkan Boztepe

Aile içi ilişkileri anlatan bir film, sürükleyici ve nefes kesen bir temposu olmasada her türlü kendini izlettiriyor. Canım çok sıkkın olmasına rağmen, nefret dolu iken izledim ve film nasıl bitti anlamadım.
Finali güzeldi. tavsiye ederim. 10-7,5 iyi seyirler.

22-06-2018
Elveren Güntöre

ilginizden dolayı teşekkürler bilgin bey hiç tereddütsüz film izlemeye ozaman burdan devam ayrıca böyle mükemmel bi site için teşkkürler.

23-06-2018
Sökmen Işkın

@emine teşekkürler Keyifli izlemeler

26-06-2018
Vahittin Uğurlubey

diğerleri daha güzel olsada farklı şeyler görmek güzel film harika ve ötesi

27-06-2018
Eleddin Hurşitedip

konusu güzel düşünülmüş sıradan aksiyon filmlerinden çok farkli harika bir film izlemenizi tavsiye ederim zamanınız boşa gitmes

29-06-2018
Bayrubay Cebrail

Harika bir filmdi Eline sağlık Bilgin

30-06-2018
Mahser Mahser

Bilim kurgu olarak guzel bir is cikarmislar. izlemenizi oneririm

02-07-2018
Baytekin Cenap

hayatımda izLediğim en saçma fiLm tamam biLim kurfu seviyoruz ama bu tam bi fiyasko berbat ötesi bişi hayatımda izLediğim en güseL fiLm deyenLer biLe oLmuş

04-07-2018
İlkay Nazik

Bilgin bloğumda filmleri yorumluyoruz

05-07-2018
Yaşartürk Vecihi

izlediğim en iyi savaş filmlerinden biriydi çok iyidi ya…

06-07-2018
Ulus Erdar

kötü baya kötü film zaman kaybı sadece nasıl beğenen var hayret

07-07-2018
Bulut Bulut

gereksiz bir film

09-07-2018
Ulukut Ezaettin

harika bir filmdi ama şarkıları daha güzeldi…hatta bu filmi izleyebilmek için avukat babamın uyumasını bekledim çünkü böyle filmleri izlememe izin vermiyorlar:(:(:(:(:(:((((((((((((((

12-07-2018
Yemen Irız

Son zamanlarda çıkan en iyi filmler arasında kesinlikle izleyin

14-07-2018
Metehan Safa

Çok Güzel bir film özellikle thorun çekicini geri aldığı sahne super…

20-07-2018
Andak Aypolat

4. parta kadar idare eder.. devamında ise filmin size yüklediği beklentiler boşa çıkıyor..pek tavsiye etmem.

22-07-2018
Ergenç Erentürk

çok güzel

23-07-2018
Ozanalp Saltuk

Ya arakadaş inanın bu filmi sinemada ve bazı sitelerde izledim ama birşey anlamadım.Yani şimdi bu olanların hepsi baştan sona hayaldenmi ibaretmiş.Lütfen anladığınızı bana da anlatırmısınız.

25-07-2018
Müfid Yabalak

tek kelimeyle bayıldım hiç bitmesin istedim herkese şiddetle tavsiye ederim!

26-07-2018
Dalgıç Eyyam

fatih Aksoy 1453’ü çekerken hiç mi, araştırma yapmamış! saçma sapan kişileştirmeler olmayan şeyleri olmuş gibi göstermeler… bilgin sen daha güzel göstermişin 1453’ü izlerken o filmi izlediğimden hada çok duygulandım, ellerine saglık, teşekkürler, her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan.

27-07-2018
Sanak Taylaner

Benim tarzim bi film degil, o yuzden de begenmedim, Ama dram, macera severler icin guzel bir film olabilir.. Bu arada Bilim kurgu diye seyretmek isteyenler kesin seyretmesin, ben bilim kurgu diye baslamistim

31-07-2018
Barım Bozkaya

gerçekten harika bir film. geçmişte böyle olan Amerika bugün insanlık dersi veriyor

02-08-2018
Uğur Arifcan

mükemmel

03-08-2018
Yusufhan Alpağan

superman returns (süperman dönüyor )

04-08-2018
Alkun Atatürk

Ya Allah aşkına bu filme güzel değil diyen olamaz ha konusu beğenmessin anlarım da izlemeden yorum yapmayn çok güzel bir film yani

09-08-2018
Şükrettin Yusuf

7.5

12-08-2018
Şahan Taycan

Biraz Daha İzlersem Ağlıycamm

14-08-2018
Bezgin Feysal

harikalude berbat bir film anatabildimmi izlemeyin sakın haa

15-08-2018
Cihanmert Dorukkan

16. yy kale kuşatmalarından ufak bir örnek.
isyanyolların hollandada bir kaleyi kuşatmaları, ve ispanyolların şu kılıçları

18-08-2018
Elçi Erek

bu fransız filmleri neden hep böyle bittiyor

19-08-2018
Abdülgadir Abdülgadir

berbat ötesi

23-08-2018
Buluç Dâhi

yav bu film için ağladım filan yazmışlar .. sizin aklınızdan şuurunuzdan şüphe edilir valla..
sanki annen öldü be vijdansız şu saçmalık için göz yaşı dökenin vay haline.. git günahlarına ağla bire munafık.

24-08-2018
Durgut Hemrevin

süper bi filmm

25-08-2018
Havşar Miat

ben hayatımda böyle salak saçma bi film izlemedim

26-08-2018
Elvan Kadem

@Bilgin çok saol bu filmi bekliyordum uzun zamandır..

27-08-2018
Gündal Kamanbay

izle derim arkadasim yok böyle bir film 10 da 10 söyluyom ben super izle

31-08-2018
Yanar Bozdeniz

güeldi

04-09-2018
Satıbey Şerafettin

harikasınız tşk ederis

07-09-2018
Karaşın Mazlum

film çok güzen 2. bölümününde olmasını isterim. ilk skıcı gibi ama çok eğelenceli

08-09-2018
Dinçsay İkrami

iğrenc film

10-09-2018
Böken Üçel

gecmis gecmis olali boyle geçmis gormedi:))

13-09-2018
Yoğunay Gürbüz

izleyin tsk.müzikleri 10 numara yapmışlar…..

17-09-2018
Oğulçak Polat

çok güzel bir film çok komedi var insan 100 seferde izlesene genede bıkmaz ve ben şuana kadar 25 sefer izledim hiç bıkmadım halada izliyecem arkadaşlar ailelerimize izletirsek onlarda beğeniceğini düşünüyorum ve ben izlettim ailem beğendi lütfen sizde izletin herkez görsün bu filmin güzelliğini ve croodlar 2 ne zaman çıkçak diye merak ediyom bütün serisini izlemek istiyorum mükemmel bir film bayıldım yorumumu lütfen dikkate alın size yalvarmıyorum allah rızası içinde demiyorum sadece lütfen diyorum bir öğretmen olarak

18-09-2018
Aral Beykara

Filme ilk basda yorum kufur olucakdi,ama dişimi sıkıp sona kadar izledim.ortalarda film cozulmeye basladi ve mukemmel bir sey cikti ortaya,kendimden gitdim.simdi hata yapdigimi anladim,hic kimseyi bos yere yargilamak hata,kesvetmek gerek.ALLAH yardimcimiz olsun,AMIN

20-09-2018
Çuvaş Eryılmaz

bilgin tşk ederim film süperdi.Ama sonunda adam öldü mü? Acaba merak ettim.Kesin ölmüştür çünkü koskoca dağda ne yapacak:):)

23-09-2018
Onurlu Abdussamed

izlenmeli.film çok güzeldi.belki de onu güzel yapan insanların yaratıcıdan gelene çaresizliğidir.duygusal arkadaşların ağlayacağı bir film.

24-09-2018
Türkoğlu Özsüt

Yüzyılın Fırtınası – Storm Of The Century 1999 Yapımı Film Mutlaka izlenmesi gereken bir film. İyi bir film izleyicisiyim diyen her bireyin arşivinde olması gereken bir film.
Uzun soluklu ,olayları yavaş gelişen Gerilim ,Korku türü film severler için güzel bir film.
Stephen King hünerini bu filmde konuşturmuş.
İyi seyirler.
Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler.

25-09-2018
Dinç Doğuş

super fılm 10 uzerınden 9

27-09-2018
Mezher Rehim

siteye çok emek verilmiş kaliteli ve yeni film sayısı daha fazla.admin emeğine sağlık Gardaşımsınnn

30-09-2018
Hemdem Memun

kesinlikle zaman kaybı

01-10-2018
Alptunga Durhasan

film gayet güzel açlık oyunları tarzında sıkılmadan izlenir puanını hak etmiş

03-10-2018
Serdarhan Taner

bu adamın filmleride artık eski tadını vermiyor bununda pili bitmiş orta karar komedi

04-10-2018
Erkoçak Halife

bayıldık, güzeldi.

05-10-2018
Akdil Aypolat

Bu sitede niye kimse hiç bir şeyi beğenmiyor ? ne admını ne filmleri her şeye bi bahane buluyorsunuz. Çok biliyorsanız bi seneryo yazıp çekinde izleyelim admin iyisin devam et sen millete bakma

06-10-2018
Öner Tenvir

Boş vaktinizi öldürür fena değil

09-10-2018
Ednan Mubarek

Arkadaşlar ben pek beklediğim bulamadım. Yani hikaye biraz eksik bilim-kurgu seven arkadaşlar izleyebilir ama ilk tercihiniz olmasın. Distopya uyarlamasını farklı bir boyutta ele alıp çok fena sistem hakkında açıklama yapmadan görsel olarakta çok birşey sunmadan koymuşlar gibi geldi bana. Benim fikrim tabiki. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

12-10-2018
Dengiz Gökmete

Filmi sonuna kadar izledim ama en sonu çok belirsizdi. Bu sitede çok daha güzel filmler izledim.

13-10-2018
Fergal Sematin

Guzel bir film herkes izlemeli

14-10-2018
Talaz Vedat

kotu filmdi.. konu iyi ama yapim gercektn cok kotuydu..

15-10-2018
Oğuztan Rahman

@sinan kontrol ettim açılıyor tekrar deneyiniz.

16-10-2018
Aypar Berkay

Bir kız babası olarak yorumlamam gerekirse MÜKEMMEL!
İyi bir film izleyicisi olarak yorumlamak gerekirse; Senaryoda kopukluk yok, her dakikası birbirini tutuyor. Hikayenin erişim kalabalığı sade ve akıcı bir şekilde ekrana nakledilmiş. İmdb puanı çok düşük kalmış bence hakkı 10/9…

17-10-2018
Altınsoy Aydonat

DEVAMI GELECEK GİBİ

18-10-2018
Gökdeniz Levent

Barbie pop star daha güzel ama bu da fena değil bence

19-10-2018

En çok izlenenler

5. Dalga – The 5th Wave 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Macera

Uzaydan Gelen Fırtına – Geostorm 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 5,4 /10

Kategori: Gerilim

Viking Kanı – Viking Legacy 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 2.7 /10

Kategori: Macera

Güvensizlik Şirketi – In Security 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Komedi

Stargate Gerçeğin Sandığı – Stargate The Ark of Truth 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Aksiyon kategorisinde son eklenenler