Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Cansunay Fezai

Ha bu arada film icin yorumu unuttum.:)) dislerimi sikarak izledim kötü degil ama oscarlikta degil. ben begendim ama adamina göre degisir. vaktiniz varsa izlenir:)))))))))))) demicemmm.. emege saygi tesekkürler bilgin.

03-04-2018
Sevkan Turaç

bir film izledim zamanımın ırzına geçti tarzında bir film

04-04-2018
Tunçkan Bilgü

tamam açıldı tşk

05-04-2018
Kıraç Özakar

çok saçma ve sıkıcı bir film

06-04-2018
Akgün Aytigin

1. filmin kaymağını yeme çabaları.

07-04-2018
Karakaya Maksur

harika

10-04-2018
Salurbay Şahbey

hristiyan propogandasi diye kategorize etmenizin mantigini anlayamadim. kuransa eger kuranda da bütün peygamberlere inanin diyor nitekim nuh un da filmleri yapildi o da nuh propogandasi o zaman

16-04-2018
Müldür Esim

çok güzeldi izleyin hayatta herşeyin olabileceğine inandım

17-04-2018
Şanlı Yurdaşen

film güzel ama cok uzun ama değe çılgınlık cok film de :)))

20-04-2018
Baykurt Dinççağ

Teşekürlerimi sunarım BEYMEX i çok sevdim hem doktor gibi

22-04-2018
Aytuğ Bilay

meraba bence bu film müthiş

25-04-2018
Müftü Mikâil

klasik amerikan filmi.dünyayı biz yönetiriz probagandası.

30-04-2018
Emanet Güldoğan

bu ne basladigi gibi bitiyor korku gerilim 0% zaman kaybi

02-05-2018
Özçevik İğdemir

Fena değil

05-05-2018
Bilender Cündi

hakkaten güzel filmmiş hep burdan film seyrediyorum teşekkürler.

08-05-2018
Muhammedali Ümithan

bilgin teşekkürler harika bir filmdi

11-05-2018
Yaltırak Birsin

Gerilim, korku ve dramın hakkını vermiş sadist bir film. Etkileyici….

13-05-2018
Ragip Suray

güzeldi

14-05-2018
Özpala Talayhan

arkadaşlar allah aşkına bu sitede binlerce film var yüzde 90 nına siz hep saçma diyorsunuz film izleme hevesini insanın heveslerini kırıp soğutuyonuz aslında siz saçmasınız ne denmi filmi izliyonuz sonra saçma diyorsunuz ben beğenmediyim filme yorum asla yapmam sıkılırsam gider başka filme geçerim çirkin bu filim dersem başkaları bu filme harika diyebilir ondansa hepiniz uzman kesildiniz başımıza ozaman ben diyomki bilgin lütfen bunu allah aşkına dikkate al sitende bir sayfa oluştur bu uzmanlar film tavsiyesi sunsunlar bize o sayfadan bakalım ne kadar güzel filmler suncaklar çok merak ediyorum

15-05-2018
Cevher Meriç

Film güzel yalnız herkes algılayamayabilir sürükleyiciydi tşk.

16-05-2018
Mansurali Ömran

HARIKAYDI COK GUZAL ALLAH NE GUZAL YARATMUŞŞ:))TAVSIYE EDERIM

17-05-2018
Tarık Uflaz

güzel izlemeye değer gibi çok ahım şahım değil ama vakit kaybı değil arkadaşlar.agniya güzel

18-05-2018
Şah Ulukan

eline saglık admın. güzel film ızleyın kesınlıkle

20-05-2018
Çağman Kadagan

Super di kesin izleyin

21-05-2018
Devlettin Efkâr

Uzun Zamandır bunu bekliyodum eyvallah bilgin adamsııın.

22-05-2018
Ongunalp Sağan

@@Ad3mS Yaptığın yorumların %95 yakını onaylanıyor. Belki de daha fazladır. Gecikme konusuna gelince yapılan tüm yorumları tek tek okuyorum, tabiki bu bayağı bir zaman alıyor. Genellik le yorumlar en geç 24 saate kadar onaylanıyor. Tabi bazen sıradan onaylamadığım zamanlar oluyor haliyle yapılan yorum 2 saat sonra da yayınlana bilir 24 saat sonra da + olarak belirteyim çok fazla yorum geliyor siteye günlük olarak yaklaşık 1.500 : 2.000 civarın da bana da hak vermenizi istemek durumun da kalıyorum

23-05-2018
Cansunay Dikdal

bence çok süper

25-05-2018
Fetdah Nesin

Son Kelimeyle süper

26-05-2018
Aleddin Daimi

tek kelimeyle muhteşemdi teşekkürler bilgin.

27-05-2018
Erkiner Kiper

film şahane gerisi bahane çok güzel olmuş 10 numara 5yıldız izleyin kesinliklee pişman olursunuz valla:)

28-05-2018
Günsav Günsav

HELAL OLSUN BILGIN KARDES YINE YAPTIN YAPACAGINI SEN NEREYE BIZ ORAYA TAKIPCINIIZ

29-05-2018
Nisan Özdoğan

@sado 1 Partta Sorun çıktı onu düzelttik Kalite düşmesin dimi

31-05-2018
Çağlan Efgan

bugüne kadar birçok film izledim ama böyle sürükleyici bir film ilk defa izliyorum.ee QUENTIN TARANTINO farkı !!!!

01-06-2018
Türkcan Yangâr

zevkle izlenecek harika bir filmdi.

05-06-2018
Hüsameddin Muharem

Bence gayet izlenebilecek bir film . Konusu da fena değil .

06-06-2018
Bünyamil Lami

Benim gibi hareketli filmler sevenler için yavaş bir film. Zaten film gibi değil de daha çok belgesel niteliğinde. Öğretici, ders verici yanı baskın. Yorumlarda bir arkadaşın dediği gibi Okul çağındaki çocukların izlemesinde yarar var. Ben 10 yaşındaki oğlumla izledim.

07-06-2018
İlbars Kıraner

guzel film aslında kendı isteklerini her ne ölçüde olursa olsun bi noktaya kadar olmasını anlatan bi film guzel ders cıkarılabılecek film izleyın tavsıye ederım

09-06-2018
Abdussamet Cangir

Olağanüstü bir film.

10-06-2018
Mukim Abdulbakir

Süper gayet etkileyici

13-06-2018
Sayın Talât

Mükemmel bir film.,doğrusu bu kadar harika bir film beklemiyordum.. ilk dakikalardan itibaren kitliyor seyirciyi..

14-06-2018
Gündoğan Kortan

GÜZEL BİR ÇOCUK FİLMİ

15-06-2018
Özkutal Takdir

İmdb sonucu 6.2 olarak vermis aslinda daha yeni yeni film izlemeye baslayan birisi bu puanlamayi dusuk bulabilir lakin bu tarz yada bu tarza kacan okadar cok film varki saymakla bitmez (orn; yeniden 17 jakuzi expires vs vs) f
Film genel itibariyle duran yerleri olmasina ragmen gayet akici ve bizim bir turlu anlayamadigimiz amerikan futbolu uzerine yazilmis bir dram.Bir adamin karsisina yeni bir firsatmi yoksa sadece bir ruya mi kurkusu iyi islenmis ama belli basli kiliseleri asamamis filmi sakin kafayla bir kez daha dusundukten sonra film de SONUNUN benim gibi dusunen pek cok kisiyi uzdugune eminim eger ki senaristler sonuna soya fasulyesi toplayan kisileri koymak yerine sayiyi attiktan sonra sakatlanmayan bir son ve gelisen neticeyi 70-75 dakika arasi dusunup yerlestirselermis filmin alacagi imdb puani da seyirci donusleride daha farkli olur KİM BİLİR belki de UNUTULMAZ TİTANLAR,CİLGİN BEYSBOLCULAR YADA OYUNBOZAN FİLMİ gibi unutulmazlar arasina girebilir di.
Sonuc olarak,izlenevilir fakat sonu izleyiciyi pekde mutlu etmeyen bir film cikarmis ortaya

16-06-2018
İlal Kınıkaslan

favori filmler arasında 10/10 saçma sapan sapıklıklarda yok içerisinde aileyle bile izlenir süper !

18-06-2018

En çok izlenenler

9. April 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1021 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Age Of Heroes 2011 Film izle

Türkçe Altyazılı - 1023 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Savaş

Ölümcül Görev – Pathfinders In the Company of Strangers 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1044 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.6 /10

Kategori: Tarih

Son Savaşçı – Centurion Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1046 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Tarih

Savaş kategorisinde son eklenenler