Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ünsevin Uğurol

sağol valla sinema çekimi olmayan bi burası var heralde

25-02-2018
Ginyas Nusreddin

hakketten yorumlara güvenerek izledim ve süper filimdi

26-02-2018
Havvas Miat

@Ozan Yanlışınız var hiç bir sıkıntı yok filmde.

28-02-2018
Kamacı Korkmaz

sadece ağladımmmmm.

01-03-2018
Aypolat Berkman

harika…

03-03-2018
Ulaç Yayak

mucizeler, inanırsan gerçekleşiyor.
filmi seyrederken mutlu oluyor ve öğreniyorsun iyi seyirler

04-03-2018
Yetim Mülâzım

çok çok çok güzel di

06-03-2018
Ğarip Kutsi

dün bi ara siteden kalktı film galiba izleyemedim?

07-03-2018
Çaydamar Gürbaşkan

bence çok süper bir film edvırt a bayılıyorum

08-03-2018
Tunay Yahşiboğa

seyretmeye değmez bir film saçma sapan heyacan korku yok

09-03-2018
Akdoğmuş Aysan

Bulamassın çünkü o daha yeni çıktı sadece sinemalarda gösterir ben onun filmine gittim

10-03-2018
Batikan Nahsen

gerçekten sıradışı çok hoş bir film admim başarılısın

12-03-2018
Hal˜l Merzuh

güzel bir paylasımdı tşkler

16-03-2018
Daniyer Ragup

süper bir film izlenmeye değer

18-03-2018
Bengisu Gümeç

amaç filimden tat almak değil amaç filimde anlatılanı anlamak bugün bir kitap yazmak ne kolaydır ama birde o günlere bakın ne şartlar altında Risali Nur-u yazmışlar birde okumak nasip olur İnşallah

23-03-2018
Sarkan Şehzat

tek kelimeyle güzel bir film.izlediğinizde boşa zaman kaybı olmadığını anlayacaksınız.zaten hint filmlerinde Shahrukh khan varsa film mükemmeldir :))) izlemeniz tavsiye edilirrr :)))

24-03-2018
Günan Korgan

bilgin emeyine sağlık gerçekten güzel bir film izlemeye deyer

31-03-2018
Tansoy Türehan

flim fena degil ama tipik amerikan askeri propagandası.sözde ırakta ölen askerlerin ailelerine haber verme.iide adama sormazlarmı ne işiniz vardı ırakta.genede teşekkürler admin

01-04-2018
Oğulbaş Selçukkan

İzledim en güzel 10 film arasaına giren bir film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim asla pişman olmassınız

03-04-2018
Nebahattin Sarp

bu filme berbat diyenlerin samimi odluguna kesinlikle inanmıyorum.İzlediğin en yaratıcı filmlerden biri.Konusu inanılmaz farklı.Oyuncuların hepsi birbirinden muhteşem.Ayrıca bu filmin ilk serisi.Yani sonu böyle bilmemeliydi diyen arkadaş ; filmin 3 serisi daha var.

04-04-2018
Akburçak Altınışın

bu filme kötü diyen dangalaklar gidin siz yeni çıkan türk dizilerini izleyin ve mümkünse izlediğiniz film lere iyi kötü yorum yapmayın insanlar kaileye alabilir..izleyin arkadaşlar arşivlik bi film 10/7 eline sağlık admin iyi iş

05-04-2018
Öryürek Tevs

mükemmel bir filmdi görsel olarak müthiş konu olarak müthiş ses efektleri biraz düşük fakat kadı kızındada vardır okadar kusur

06-04-2018
İkrar Samican

Kötü değil, çok kötü. İzlediğim en kötü filmler içinde ilk 3 e girer. Konu yok, kurgu hiç yok, neden gibi sorular bu filmde sorulmamalı. Sapığın biri sebepsiz yere telefondan terör saçıyor, ama bu sapık öyle böyle değil, einstein yanında maymun gibi kalır. Bu arada şans eseri başka bir einstein grubu ….. falan filan. Belki sonu toparlar ama oraya kadar dayanamadım.

07-04-2018
Hüdai Mucib

Süperdi 5 gündür hala bunu düşünüyorum.Bu yorumu okumak yerine hemen izleyin

08-04-2018
Ulaçhan Çölbey

klasik van damme filmlerinden değil bu nedenle daha güzel kurgusu ve senaryosuyla harika bir aksiyon olmuş denilebilir.izleyin güzel film

10-04-2018
Kıyan Nazik

Helal oLsun Admın Cok SaoL

16-04-2018
Bahatdin Müseddin

filmin sonuna doğru galile tepesinde hz. isa sakallı adamı çağırıyor gel buraya sakkalı: neden diyor hz. isa : koyunları beslemelisin tarzında bişey diyor manasını nedir ? bilen varsa açıklasın bi… ?(acaba çevirmende mi sıkıntı var )

17-04-2018
İkrar Velattin

Cok farkli bir hint filmi olmus. Zaman zaman gulmekten huzunkenmekten kendimi alamadim. Siddetle tavsiye edilir.

18-04-2018
Seziş Yel

arkadaşlar FİLM MUHTEŞEM ÖTESİ!! KESİNLİKLE İZLEYİN!!!!!!! ÇOK AĞLADIM AMA…. BİLGİN BEY ÇOK TEŞEKKÜRLER!

19-04-2018
Dizdar Gedikbay

kolay kolay bi filmi yarıda bırakmam ama 48 dakika zor dayanabildim film komedi kategorisinde ama yüzümde bi tebessüm bile olmadı o derece iğrenç

20-04-2018
Memet Peyami

en sonda o esmer kız kalıyo ben olsam gebertirdim o piçi ama kız yine duygusala bağladığı için o yamyamı öldürmedi sonu çok zevkli bence izleyin derim ben …

23-04-2018
Mucib Sabattin

Çok hoş film kesinlikle izleyin teşekkürler

24-04-2018
İlseven İlseven

belli bi olay yok daha iyi olabilirdi biraz basite kaçmışlar.

26-04-2018
Ajlan Baybora

çok şahane değil ama güzel :

27-04-2018
Jan Najeti

İzlenmese de olur.Vasat bir film işte.

30-04-2018
Şahan Yıldıralp

filme berbat kötü diyen arkadaşlara sesleniyorum acaba güzel film daha nasıl olabilir örnek versinler..bence gayet başarılı güzel bi film kesinlikle izleyin…

05-05-2018
Gündoğar Kortaş

Başarının adresi

07-05-2018
İmer Öztek

Ya bundan sonra serisi devam etcek demi ?
Filmde çok güzeldi

08-05-2018
Kınış Mutlu

Bekledigiim bir film mükemmel izlemelisiniiz

10-05-2018
Celâyir İlginç

bence alt yazı yerine türkçe dublaj olbilirdi

11-05-2018
Bilay Çakıl

dublaj bu kadar mı kötü olur arkadaş? zaten ben dublaj film izlemiyodum. bunu niye izlediysem

12-05-2018
Mersin Veyis

Ödül almak istiyorsan ya Yahudileri acındır ya da Türkleri kötüle. Kutsal Kâse’nin Hz. İsa’nın çocuğunu barındıran hayat kadını Mecdelli Meryem’in (Maria Magdalena) rahmi olduğunu iddiâ edenlerin bu filme bu kadar ödülü lâyık görmelerine pek de şaşmamak gerek. Çoğunuzun sonunu getiremeyeceği bir film; ama İncil’in anlattıklarından haberdâr olanlar bu filmi seyretmeli. Seyrederken Yahuda İskariyot’u da Mecdelli Meryem’i de ve hattâ Hz. İsa’yı da göreceğinizden eminim.

13-05-2018
Vahdi Akyürek

Süper ßir FiLm… İZLE SADECE İZLE..

14-05-2018
Mesud Taceddin

2.kez keyifle izledim tşkler

15-05-2018
Kasırga Mircan

ulan bir buçuk saat velet uçucak diye bekledim ama küçük yaştakiler izleyebilir

16-05-2018
Abır Akdurmuş

Film güzel … izlenir. Bazı yorumlar ne kadar salakça ya kendinize gelin.Hem film izliyorsunuz hemde saçma falan yok melekler şöyle yapmaz böyle yapar. Yukarıda bu bir belgesel veya gerçekten alınma bir filmmi yazıyor sanki bu memlekette ne kadar İQ fukaradı insan var ya…

17-05-2018
Siyavuş Tansoy

teşekkürler bilgin bayramın kutlu olsun

18-05-2018
Hayrittin Hayrittin

müthiş bir film arkadaşlar, mutlaka izleyin..

19-05-2018
Şinasi Tokalan

Sana dicek laf yok kardeşim helal oLsun.. helal vallahi :d

21-05-2018
Can Hıfzullah

bilgin rica etsem filmin linkini yenilermisin silinmiş

22-05-2018
Tolay Vafi

Bu filme Yoruma gerek varmi yani ?

25-05-2018
Kabadayı Azat

güzel film 10/7

29-05-2018
Semiray Tunaer

Ben filmi çok beğendim çok gerçekci bir filmdi dinimiz ne olursa olsun terör caniliktir hangi din kitabında yazar savaş hariç insan öldürmeyi eğer onlar müslümansa biz neyiz biz değilmiydik osmanlının savaşta bile düşmanın karısına çocuğuna anasına babasına ondan daha iyi bakan bugün kalkmışız nerdeyse terörü ayakta alkışlıyacağız diyecem kızacaksınız bende kızmamanız için hatırlatayım 34 PKK’lı silahsız olarak Habur Sınır Kapısı’nda karşılandı. TERÖR CANİLİKTİR CANİLİĞİ’DE HİÇBİR DİN TASVİB ETMEZ!!!!!

31-05-2018
Yönetken Tümkut

Güzel bir romantik komedi olmuş …Çok deneyimli , her hareketlerinden tecrübe , özveri ,kalite akan iki insan Meryl Streep ve Tommy Lee Jones ‘ın oynadığı bir yapımda zaten tipleme olarak kötü bir şey bekleyemezsiniz…Hele ki Meryl Streep yine harikaydı…Yarattığı karakterlerin sayısını saymakla bitiremezsiniz Karakterinin duygularını çok güzel yansıtıyordu.Kacırılmıyacak Düzeyde bir filim;) ( Bilgin tşkr eline saglık)

01-06-2018
Salkın Ulukan

Çok fazla vasat. Konular çok hızlı geçiyor ve adrenalin yok. Daha önceki keskin nişancı filmleri bile bu filmden çok başarılı. Mark Wahlberg filmi olan Keskin Nişancı bu filme göre çok başarılı. Tam zaman kaybı. Bradley Cooper var diye izledim ama büyük hata.

03-06-2018
Dinçsoy Dölensoy

liam neeson yine tek başına film çekmiş.seneryo klasik.fena değil 10 üzerinden 6

05-06-2018
Akel Anıt

nasıl film ki bu ben beğenmedim.uykum geldi .

06-06-2018
Çağri Grzegorz

yaxsi film

07-06-2018
Selamet Yunusemre

film harika izlemenizi tavsiye ederim.. zaman kaybı değil. aksine bol zamnınız varsa izleyin. güzel film.

08-06-2018
Furat Kurultay

Çin mitolojisinden sinemaya uyarlanmış güzel bir film izledim.Sizinde izlemenizi öneririm.

09-06-2018
Rüsan Tunçtugay

yazılardan sonra bir sahne daha var dediniz,sahne mahne yok…film sizide etkilemiş sanırım,boş bir espiri yapmışsınız….

13-06-2018
Aksüyek Balcan

film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim fakat eksik yerler var bilgin eklenmeli bazı yerler :)))

18-06-2018
Üzer Tur

çok guzel bır film 1 hafta önce izledim yarım kaldı sonunu bugun getıre bıldım muhteşem bır film tam anlamıyla izlenmeye deyer tavsıye ederım. tabi izledigin filmi anlıyorsan. anlamıyorsan hiç bakma bile daha önce hiç yorum atmadım izledigim filmlere bu filmin hakı yenıyor bence yorumlarda MUHTEŞEM BİR FİLİM TAVSIYE EDERIM…

19-06-2018
Barlas Barlas

güzel film 10/8

20-06-2018
Birkan Günsar

güzel bir filmdi izlerken keyif aldım:)

21-06-2018
Tanfer Tunçay

idare eder süperdi dıyemıcem

23-06-2018
İsmail Nurani

filmi izlemedim ama yorumlari boyle gorunce izlem ekden vaz gecdim ha bide hic bir filme berbat demeniz doru deyil bu filmlere bu kadar emek verilmis bir sayigili davranin

26-06-2018
Ölçüm Idıkut

film fena değil ama rusça konuşulan yerlerde neden türkçe alt yazı yok

27-06-2018
Abdulhalik Beyhani

ya bilgin film bulunamadı diyo açılmıyo..

28-06-2018
Göker Teker

bol bol gerilim sevenlere

29-06-2018
Ubeydullah Yargan

Zamanın varsa bile izleme.

30-06-2018
Bulgunoyan Dağa

film izlenebilir fena değil,değişik bir konusu var..Filmin 2 ana karakteri iyi ama yan karakterler 5 para etmez..

01-07-2018
Velet Lâmih

ARKADAŞLAR HİÇ DÜŞÜNMEDEN SEYREDİN
ZATEN KADRO MÜKEMMEL.
EMEĞİNE SAĞLIK BİGİN.

03-07-2018
Erben Çeri

çok güzel bir film

06-07-2018
Gençsoy Dülger

Film iyi güzel izlenir ama sonu eksik kalmış gibi

07-07-2018
Berksun Mehmetçik

çok güzel filme söz yok bende ilk saçmadır demiştim ama izledikten sonra düşüncelerim değişti

08-07-2018
Tarman Yaver

cok güzel bu filmin en yakısıklısı bence legolas ve film muhtesem ben böyle film izlemedim muhteşem bir filmdi

13-07-2018
Akdoğdu Andıç

kardeş film çok güzel devamlı siteye giriş yapıp film izliyorum yorumlara bakıyorum ama anlamadığım bişey var ya teşekkürler bilgin yada admin diyorlar başka film sitelerindede bunla karşılaştım bu isminizmi nikinizmi anlamadım açıklarsan sevinirin selamlar

14-07-2018
Arısan Bakır

gerçekten güzel tebrik ederim:X

15-07-2018
Çaydamar Gürbaşkan

süper bence

19-07-2018
Göktay İnayet

cok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

20-07-2018
Apdurrahman Hindal

romantizm ve heyecan dolu bi film hemde başarılı

21-07-2018
Eznur İzettin

çok güzel bir film

22-07-2018
Kubat Oğuzkan

en çok içimi rahatladan yer en soonuydu

23-07-2018
Edhem Keleş

cooooox gozel kinodu izlemeye deyer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24-07-2018
Yalçın Erciyes

film biraz yavaş ama güzel anlamlı bence iğrenç diyenlere inanmayın

25-07-2018
Abdulhalik Fetullah

mükemmel bir film kesinlikle izleyin….

26-07-2018
Günyol Abdulsemet

erdem erdem bravo diyorum sana sözlerine harfi harfine katılıyorum…..

28-07-2018
Batun Fadil

imdb 3.0 nedir ya :S bari tr izleyici yorumlarını bekleyeyim

29-07-2018
İbrahim Kılıçalp

Arkadaşlar film mükemmel öyle akıcı ilerliyorki bir an bile ekrandan gözümü ayıramadım kaliteli bir film yapmışlar

30-07-2018
Arıpınar Çavaş

MUKEMMEL…..Biz Turkiye’liler mesajlari bagira cagira, dove oldure, kafamiza vura vura vermeye ve almaya alistigimiz icin bu filmde verilen mesajin alinmasinda gucluk cekilmesi de cok dogaldir. Ne zaman ki bagirmak yerine konusmayi, yikmak yerine yapmayi ogrendiysek boyle filmler anlasilacaktir. Film ‘hirpalamadan’ seyirciyi ekrana baglama kapasitesinde; mutlaka tavsiye ederim. Jenifer Aniston ne kadar basarili bir aktor oldugunu CAKE ile bir kez daha kanitladi. ONEMLI NOT: Bir kadinin basarisi yuzeysel kalmamali. Bunu unutmayalim. Bir hanim olarak Damla’nin yorumu cok ilginc; Yaslanmis!…Biz kadin erkek esitligi icin sesimizi yukseltmeye calisirken bu tur yuzeysel yorumlar Turkiye’yi de dunyayi da geriye goturecektir. Filmi beyenip beyenmemek ayri konu ama kadini bir ‘et parcasi’ gormeyi maalesef aliskanlik haline getiren bir grup erkegin eline koz vermek cok yanlis. (dikkat bir grup erkek dedim, ama erkekler genelini demedim.) Aman deyip gecmeyelim….

31-07-2018
Baldemir Boransü

Muhteşem bir film :).Anadolu insanının himmetleriyle tüm dünyaya yayılan Türk okullarının dünyanın kaderini ne kadar etkidiğini anladım

03-08-2018
Hürdoğan Mutlukan

nefesimi tuttum ve izledim

07-08-2018
Şaylan Temircan

Mahmut kardeşimize aynen katılıyorm bir devletin bir liderin cıkarları ıcın neler yapabıldıgını cok güzel anlatan bır belgesel

08-08-2018
Mutluk Esad

tavsiye etmem sonuna kadar baktim 3 kisiyle film cekmisler emin olun basit birde bunu para verip sinemada izlemek pes dogrusu

11-08-2018
Zeydin Alpermiş

@burak merhume demişsin fakat o sıfat vefat eden hanımlara atfedilen bir söz değil mi ? paul walker sanırım bir erkek. O_o

12-08-2018
Vesim Muslih

Bukadar Güzel Film olmaz ya 2 side çıkmalı bence süper
Alfalfa&Darla fena yakışıolar

13-08-2018
Yalgı Bingöl

hayatımda böyle sacma ve sıkıcı film izlemedim son partı acmadan kapatıyorum berbat film

14-08-2018
Kayan Mukadder

sıkıcı bir film…virüs ve geberen insanlar…heyecan yok atraksiyon yok…

15-08-2018
Uçantürk Tecimer

Güzel, izlenir.

17-08-2018
İzettin Nafer

bencede güzeldi dram ağırlıklı,merak uyandıran filmdi

24-08-2018
Aksın Balaman

kesinlikle izlemeye değer,aksiyon,farkındalık,bilim kurgu… yönleriyle her dakikası şimdi ne olacak merakıyla geçen güzel bir film…

25-08-2018
Nevaf Seral

tarzınız değilse izlemeyin yorum yapmayın izleyecekte olsa insanın izleyesi gelmiyor.

26-08-2018
Akgüneş Araz

yorumlari okudum izlemekden vazgectim eger bu kadar kotu ise imd nasil bu kadar puan vermis bu imd neyin kafasini yasiyor arkadas

27-08-2018
Talat Balaban

Güzel bir filme benziyor ama 1. Muhteşemdi

30-08-2018
Akkurt Arık

HARİKA BİR ANİMASYON 10/10 LUK BİR ANİMASYON SAGOL ADMIN

31-08-2018
Müslum Yalgin

Defalarca film izlediğim bu siteye ve bilgin kardeşime ilk defa yorum yazıyorum…
Çok üzüldüm bu filmi başından sonuna kadar izlemekte ne kadar zorlansamda…bana bu kadar acı veren bir film izlememiştim…

04-09-2018
Selam Yünüs

büyük beklentilerle açtığım ama hayalkırıklığı yaratan bir film

07-09-2018
Karatan Olgaç

çok sıkıcı kadro iyi olabilir ama sırf sevişme sahneleri var diye abaza takımının beğeneceği türden bir film

08-09-2018
Mükerrem Yetim

1 HAYALET YETMEMİŞ

13-09-2018
Menduh Przemyslaw

gerçekten süper bir film, çok kaliteli…

14-09-2018
Mükail Şahismail

iyi film izlemeye değer kesınlıkle

16-09-2018
Akersoy Apak

Kesinlikle İzlenmeye değer film bittiğinde duygularınızı kontrol etmeniz imkansız Gerçekten Çok Güzel…!

17-09-2018
Sargin Vezat

Sacma film diyenler ya filmden anlamıyorlar yada fantezi filmler begeniyorlar .Film Harika hatta Mükkemel daha iyisi olamaz.Gercekci bi film uydurma degil !

18-09-2018
Orçun Gündöndü

daha önce izledim arkadaşlar izleyeceğiniz en iyi soygun filmlerinden biridir. mükemmel bir film. pişman olmazsınız

20-09-2018
Güman Kağan

kelimelerle ifade edilmiyecek bir film filmin içindeki entrıkalarn insanı çile den çıkarıp umutsuz bir sona çekiyor bu filmin içinde ki tüm akılamaz olaylara ramen harika bir film olup herkese tevsiye ederim

21-09-2018
Bengisoy Vehbi

ilk kez yorum yapıyorum. harika bir filmdi

22-09-2018
Mançuhan Sırat

1 yildir bu sitedeyim hergun film izliyom.ilk defa yorum yapiyorum mobil site yapmaniz iyi oldu. tesekkur ederim.

23-09-2018
Şahiner Taykara

Her yönüyle harikaydı. Bir filmin nasıl senaryo, oyunculuk, müzik, çekim yönüyle güzel olabileceğinin örneği. Teşekkürler Bilgin.

25-09-2018
Şafi Tayanç

Mütiş bir film.Eski dövüş sanatlarına ilgi duyanların izlemesini tavsiye ederim.

27-09-2018
Eronat Hamdi

ben bir türlü ilk filmini bulamadım

28-09-2018
Saru Şenkal

benim için büyük hata filmini yüklermisiniz yönetmeni : Atom Egoyan
filmin adı da büyük hata.
bir de cevapsız arama diye bir korku filmini yüklerseniz sevirim şimdiden teşekkür ederim bilgin.

29-09-2018
Erzi Mete

Animasyon filmleri çok severim ve çok izlerim bunu da birkaç kere izlemişliğim var gerçekten buz devri madagaskar vs hepsinden daha çok begendim.

30-09-2018
Özalpsan Sarbek

Yine güzel bir filmin daha sonu geldi

03-10-2018
Gündaş Kortak

izlenebilir 10 üzerinden 5

04-10-2018
Erenöz Özlüer

Biraz olaylar yavaş ilerliyor gibi ama film bir bütün olarak düşünüldüğünde güzel. Bence kesinlikle izlenmeye değer.

06-10-2018
İrtek Süngür

Artık bu film berbat diyenleri dikkate almamak lazım olduğunu filmi izleyince anladım çok başarılı olmuş dalıda romantik dram site yönetiminede teşekkurler

07-10-2018
Uygur Alibaran

bilgin fazla hızlısın

09-10-2018
Gökbudak İmamettin

adamın kendini burnundan vurduğunu duyduğumdan beri sadece deli tavuk gibi gülüyorum

11-10-2018
Dahil Haluk

çok güzel bi film ikisi de çıkmalı bence ben böyle duygulanmadım

12-10-2018
Mekan Pevrül

qercekten bu sıte harıka butun fıLmlerı ızLeyebılıorm

13-10-2018
Yaşat Algın

Pixar’ın mükemmel animasyonu ratotouille yi izlemediyseniz çok şey kaçırmışsınız demektir. “ eleştirdiğim filmler içerisinde beni en az yoran film buydu.Bir film eleştirmeni olarak 5 yıldız verdiğim nadir filmlerden birdir.Tadını çıkarın.
MÜKEMMEL 10/10

14-10-2018
Ular Yaylak

hodja uçmuşun sen ya ne içiyorsan ben de istiyorum

15-10-2018
Oder Eslek

Güzel film

17-10-2018
Aktuna Boysan

etkileyici bir film..kötü şartlarda ,ölüm anında bile duygularını,insanlığını kaybetmemiş bir kadının,annenin dramı.çooook etkilendim..diğer kadınları izlerken de acaba ben de,acımasızlıklara karşı kör ve sağırmıyım? diye içimi korku kapladı.:((

18-10-2018
Nebi Emeç

güzelfilim emege saglık tşk bilgin

19-10-2018
Firathan Kurbani

abi film güzel ya da kötü demeyin açıklayın neden kötü ya da güzel olduğunu. kimisi güzel diyor kimisi berbat. filmde doğru ve yanlışları söyleyinde bizde ona göre izleyelim.

22-10-2018
Sayraç Toycan

Çilgin bir film olmuş.güldüm ve sonrasinda için yanarya ,”yandim”.nefesim tikandi.sonunda gozlerim doldu.en sonunda yine guldum dedimki bitmesin.şimdide diyorumki herkez izlesin.

24-10-2018
Güçkan Koldaş

her zamanki gibi güzel

26-10-2018
Vurgun Alin

Arşivlik,her devrin sevilerek izlenecek filmlerinden…

28-10-2018
Hiva Möhsim

1.part zor dayandım eskı ve sacma fılm oyunculara aldanmayın emegıne saglık bılgın

31-10-2018
Özerol Timurlenk

filmde öyle abartılı sahneler var ki, insanın bir an dünyayı kurtaran adamı izleseydim keşke diyesi geliyor… bu filme güzel diyenler 15-16 yaşındaki çocuklardır sanırım. birde son sahnede ağladım diyenler ÜLKEMİZDE HERGÜN TRAFİK KAZASINDAN 20 KİŞİ ÖLÜYOR, ağlanacak durum varsa bu na ağlamak gerek. ne oldu bu ülkenin insanına gerçekten anlamak çok güç.

02-11-2018
Kıraç Nas

ben bu son durak flimlerin serisine bayılıyorum mukemmel olmuş sagol.

03-11-2018
Akbaş Aybey

cok guzeldi bu film yaa.site muthis filmi cok hizli yukledi.adminlerin eline saglik.

04-11-2018
Mendo Polatkan

Bence Harry Ve HellMoni SEVGİLİ OLSALARDI DAHA İYİ OLURDU O PELTEKDE DEĞİL :@@

06-11-2018
Yetişal Çetinsoy

süper ötesi

11-11-2018
Ağış Alnıak

Film güzeldi ama bu nasıl güzel bir soundtrack anlatamam ==> John Legend – Tonight

15-11-2018
Öngüt Som

film için teşekkür ederim.güzel site ve güzel filmler…. bilgin bey saygılar…

19-11-2018
Ozan. Sitdik

film komedi-gerilim tarzında farklı bir film,
filmi izlerken kendinizi jery’nin yerine koyun

24-11-2018
Önad Samuray

sinemada izledim , beklediğimden üst düzey film çıkmıştı ..
burda bir daha izledim aynı lezzeti alamadım

27-11-2018
Sittik Sittik

cok guzel harika bir filmdi cok duygu yuklu harika bir film herkese tavsiye ederim

28-11-2018
Balsan Çığal

Eline Sağlık Kardeşim Süper Bir Film . Ama

29-11-2018
Cankut Ferhattin

Aamir Khan dan söz ediyoruz kötü olması ne mümkün ne zaman kötü bir işe imza atmış ki bu adam oyunculuk görün helal sana Aamir Khan . Filmi kesinlikle izleyin pişman olursunuz böyle güzel bir filmi kaçırdığınıza hadi ateistler bunuda açıklasın

01-12-2018
Ecvet Özgüç

Dublajına yapanların ben gözlerini öpim

08-12-2018
Özlütürk Apdullah

gerçektende çook komik ve güzel bir film, izlemenizi tavsiye ederim

14-12-2018
Şengezer Zennun

tipik bir çin kungfusu filmi. dövüş sahneleri gayet güzel çekilmiş. içine koyulan aşk ta güzel bir baharat tadında olmuş. kesinlikle zaman kaybı değil. admin teşekkürler.

15-12-2018
Altuna Beleda

senarist iyice saçmalamış!

16-12-2018
Yomut Aligül

2/10 veriyorum.Gerçekten vakit kaybı bi film.Site mükemmel ama.Son zamanlarda cok dandik film siteleri cıktı.Bu site güzel.Filme gelince vaktiniz bolsa izleyin saat 06:07 suan ve uyumayıp bunu izlediğim için pişmanım.Bunu izlemek yerine Spartakusu bitirin dizi olarak konu aynı.Ki bu dizide konu nedir.Kız dans ediyor savas cıkıyor e tamam bari 1 kez görelim o dansı anca saga sola sallanıyor kız.Yönetmende paranın bol oldugu cok belli görsel effectlerden falan.Ama bide biraz bu işi bilseymi iyi olurmuş.2/10 vermiştim.Kendi yorumumu okuyunca tekrar 1/10 a düşürüyorum.Effect severler izlesin gerisi vakit kaybı

18-12-2018

En çok izlenenler

Gençlik Plajı – Teen Beach Movie 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Müzikal

Çılgın – Crazy 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1049 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Müzikal

Sevgililer – The Beloved 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1079 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Romantik

Müzikal kategorisinde son eklenenler