Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ünsevin Uğurol

sağol valla sinema çekimi olmayan bi burası var heralde

25-02-2018
Ginyas Nusreddin

hakketten yorumlara güvenerek izledim ve süper filimdi

26-02-2018
Havvas Miat

@Ozan Yanlışınız var hiç bir sıkıntı yok filmde.

28-02-2018
Kamacı Korkmaz

sadece ağladımmmmm.

01-03-2018
Aypolat Berkman

harika…

03-03-2018
Ulaç Yayak

mucizeler, inanırsan gerçekleşiyor.
filmi seyrederken mutlu oluyor ve öğreniyorsun iyi seyirler

04-03-2018
Yetim Mülâzım

çok çok çok güzel di

06-03-2018
Ğarip Kutsi

dün bi ara siteden kalktı film galiba izleyemedim?

07-03-2018
Çaydamar Gürbaşkan

bence çok süper bir film edvırt a bayılıyorum

08-03-2018
Tunay Yahşiboğa

seyretmeye değmez bir film saçma sapan heyacan korku yok

09-03-2018
Akdoğmuş Aysan

Bulamassın çünkü o daha yeni çıktı sadece sinemalarda gösterir ben onun filmine gittim

10-03-2018
Batikan Nahsen

gerçekten sıradışı çok hoş bir film admim başarılısın

12-03-2018
Hal˜l Merzuh

güzel bir paylasımdı tşkler

16-03-2018
Daniyer Ragup

süper bir film izlenmeye değer

18-03-2018
Bengisu Gümeç

amaç filimden tat almak değil amaç filimde anlatılanı anlamak bugün bir kitap yazmak ne kolaydır ama birde o günlere bakın ne şartlar altında Risali Nur-u yazmışlar birde okumak nasip olur İnşallah

23-03-2018
Sarkan Şehzat

tek kelimeyle güzel bir film.izlediğinizde boşa zaman kaybı olmadığını anlayacaksınız.zaten hint filmlerinde Shahrukh khan varsa film mükemmeldir :))) izlemeniz tavsiye edilirrr :)))

24-03-2018
Günan Korgan

bilgin emeyine sağlık gerçekten güzel bir film izlemeye deyer

31-03-2018
Tansoy Türehan

flim fena degil ama tipik amerikan askeri propagandası.sözde ırakta ölen askerlerin ailelerine haber verme.iide adama sormazlarmı ne işiniz vardı ırakta.genede teşekkürler admin

01-04-2018
Oğulbaş Selçukkan

İzledim en güzel 10 film arasaına giren bir film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim asla pişman olmassınız

03-04-2018
Nebahattin Sarp

bu filme berbat diyenlerin samimi odluguna kesinlikle inanmıyorum.İzlediğin en yaratıcı filmlerden biri.Konusu inanılmaz farklı.Oyuncuların hepsi birbirinden muhteşem.Ayrıca bu filmin ilk serisi.Yani sonu böyle bilmemeliydi diyen arkadaş ; filmin 3 serisi daha var.

04-04-2018
Akburçak Altınışın

bu filme kötü diyen dangalaklar gidin siz yeni çıkan türk dizilerini izleyin ve mümkünse izlediğiniz film lere iyi kötü yorum yapmayın insanlar kaileye alabilir..izleyin arkadaşlar arşivlik bi film 10/7 eline sağlık admin iyi iş

05-04-2018
Öryürek Tevs

mükemmel bir filmdi görsel olarak müthiş konu olarak müthiş ses efektleri biraz düşük fakat kadı kızındada vardır okadar kusur

06-04-2018
İkrar Samican

Kötü değil, çok kötü. İzlediğim en kötü filmler içinde ilk 3 e girer. Konu yok, kurgu hiç yok, neden gibi sorular bu filmde sorulmamalı. Sapığın biri sebepsiz yere telefondan terör saçıyor, ama bu sapık öyle böyle değil, einstein yanında maymun gibi kalır. Bu arada şans eseri başka bir einstein grubu ….. falan filan. Belki sonu toparlar ama oraya kadar dayanamadım.

07-04-2018
Hüdai Mucib

Süperdi 5 gündür hala bunu düşünüyorum.Bu yorumu okumak yerine hemen izleyin

08-04-2018
Ulaçhan Çölbey

klasik van damme filmlerinden değil bu nedenle daha güzel kurgusu ve senaryosuyla harika bir aksiyon olmuş denilebilir.izleyin güzel film

10-04-2018
Kıyan Nazik

Helal oLsun Admın Cok SaoL

16-04-2018
Bahatdin Müseddin

filmin sonuna doğru galile tepesinde hz. isa sakallı adamı çağırıyor gel buraya sakkalı: neden diyor hz. isa : koyunları beslemelisin tarzında bişey diyor manasını nedir ? bilen varsa açıklasın bi… ?(acaba çevirmende mi sıkıntı var )

17-04-2018
İkrar Velattin

Cok farkli bir hint filmi olmus. Zaman zaman gulmekten huzunkenmekten kendimi alamadim. Siddetle tavsiye edilir.

18-04-2018
Seziş Yel

arkadaşlar FİLM MUHTEŞEM ÖTESİ!! KESİNLİKLE İZLEYİN!!!!!!! ÇOK AĞLADIM AMA…. BİLGİN BEY ÇOK TEŞEKKÜRLER!

19-04-2018

En çok izlenenler

Bravetown 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Müzikal

Bir Piyanistin Kızı Olmak – Low Down 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1032 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Müzikal

Aşk ve Merhamet – Love Mercy 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1037 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.6 /10

Kategori: Müzikal

Virtüoz – The Soloist 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1037 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Müzikal

Müzikal kategorisinde son eklenenler