Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Takdir Topak

hayatınızda izleyebileceğiniz en kötü film.

25-02-2018
Onerim Tekiner

bilimkurgu türünde güzel bir film az da olsa aksiyon sahneleri var…

26-02-2018
Tanırer Turaç

Her saniyesinde içim parçalandı PAŞAM :/

28-02-2018
Kent Resmî

Oğuz sen hangi dili konuşuyorsun Allah aşkına? Bu nasıl bir Türkçedir? Böylesini daha önce hiç görmedim. Yav resmen dilimizi baltalamışsın.

01-03-2018
Sağlamer Tartış

ses kalitesi berbattı…filmdede tarihi yalanlar diz boyu

03-03-2018
Kılınç Ermutlu

AAMİR KHAN İZLENMESİ İÇİN YETERİNCE SEBEP ZATEN. MÜKEMMEL BİR FİLM TAVSİYE EDERİM
AYRICA AAMİR KAHA IN

04-03-2018
Tuvana Birmen

Sınırların Ötesinde ile bu filmin konuları ve imdb puanları kıyaslanırsa, imdb’nin hangi zihniyete çalıştığı az çok belli oluyor.

06-03-2018
Meyhati Tancu

Hoş

07-03-2018
Çinerk Diriker

filmi izlemeden önce fragmanına baktım sıkıcı gözüküyor benim izlemeye niyetim yok bu tarz film izleyenler seyedebilir

08-03-2018
Şensen Hıfzı

filmin konusuda oyuncularda çok güzel izlemeye deger tek sıkıntı çok fazla küfür edilmesi.

09-03-2018
Arca Aytuna

Bence film harikaydı. bu filme yorumlara bakarak ön yargılı yaklaşmıştım.Sakın izlemeden karar vermeyin.

10-03-2018
Yenen Ismık

Konu güzel ama, işleyememişler.Ben akışı oyunculuklarıbeğenmedim.

12-03-2018
Aşkıner Başal

Gece gece aksiyona bağladı beni yaaa uyku falan kalmadı bu enerjiyle nasıl uyuyacaksam artık

16-03-2018
Dengiz Umdu

benden söylemesi film 5 para etmez gerilim ve korkuyla alakası bile yok.ama bilgine tskler emekleri için.

21-03-2018
Gönener Göyük

yorumlarda haklılarmış film gerçekten zaman kaybı yorumların yanılıyor olabileceğini düşünüp bende izledim başladığım şeyi bitrmek gibi bi huyum var ne yazıkki fragmanı iyi gibi dursada film çok basit ve kötü.

23-03-2018
Caymaz Caymaz

van damme ile birlikte kel kafali olan cocuk bulgaristanli ama film muhtesem izleyin mutlaka

28-03-2018
Velat Alakoç

Bilgin kardeş hadi sadece bende olsa okay dicem..Yahu izleyemiyoruz filmleri dolmuyor bir türlü..herkes şikayetçi

01-04-2018
Süphan Tatu

cok güzel arkadaslar tavsıye ederim

05-04-2018
Arif Balamir

film hatalarla dolu.vakit geçirmek için izlenir

10-04-2018
Dervişani Fettah

izlemeye deger bi film soluksuz izledim sizde begenirsiniz diye umuyorum

11-04-2018
Adısanlı Ataç

sublımınal mesaj kaynıyor ızlemeyın

12-04-2018
Feyyat Krzysztof

googleden baktım 2.bölümü 16 kasım 2012 de cıkacakmış daha cok var yani.

14-04-2018
Baykara Cansuner

Fİlmin ismini görür görmez izlemem kararı aldım yorumlarada göz atınca ilk birkaç yorum için izleyeyim dedim ama devam edince yorumlara vazgeçtim, BU SAPIK DÜŞÜNCE İÇİN BİLGİN BENCE İSMİNDEN DOLAYI BUNU YAYINLAMAMALIYDIN SİZİ KINIYORUM. yarın hesabını sorarlar.

17-04-2018
Çığıl Dil

spr bir film çok gzll

22-04-2018
Erdeniz Kevnî

bilgin kardeş iron men 3 ü ne zaman ekliceksin senden izlemek için bekliyorum

24-04-2018
Devr˜m Hasanhilmi

Herkes yemek yapabilir

02-05-2018
Abdulcebbar Berkcan

Çocuğunu bi fahişeye bırakıp tatile gidersen… neyse film 10/3

06-05-2018
Diyaddin Mezher

çok nadir yorum yazarım, ama bu film insana gerçekte içinden gelen heves hırs duygularını resmen depreştiren derin duygular dolu eğlenceli ve sürekliliği sağlayan bir film. Teşekkürler Bilgin

08-05-2018
Vali Acunalan

Madeleine aslında çok iyi bir öngörücü fakat sabırsız ve kendini yapabileceğinden daha fazlasına zorluyor, herşeyi mantıksal olarak düşünüyor. Arnaud ise onun duygularını canlandırıp aslında oluruna bıraktığında herşeyin çok daha kolay olabileceğini ona gösteriyor ve birlikte hayatta kalıyorlar. Bence izlenebilir hoş bir film, iyi seyirler

12-05-2018
Muhammetali Sadin

kim ne derse desin bu filmi açtıysan izlemelisin

13-05-2018
Akman Baha

yoruma bakıp film izleyenler için önerebilcegim en iyi film SADAKO..Korku ve gerilim çok fazla..

14-05-2018
Kutret Zürtüllah

Film güzeldi ,kardeslik bagini anlatan iyi bir film idi. bazi kardesler digerlerine nazaran Daha cok sevebilirler kardesini yada kardeslerini,,bu Daha cok buyuk numalaraim kucuk kardeslerine duydugu hassasiyettir..
Korumak kadar onlari beladan uzak tutmakda gerek kesinlikle..

17-05-2018
Abdülmuhtalip Galib

mükemmeL bir fiLm bnce qünümüzde bunun qibi niceLeri var Allah bu insanLara ve bunun gibiLere yardm etsin biLqin fiLm için saol dostm

18-05-2018
Aliekber Destan

ya şu tekken blood vereance nin türkçesi ne zaman çıkıyo ? biglin lütfen çabukk

22-05-2018
Sezin Yeğrek

güzel

23-05-2018
Sarkan Şehzat

arkadaşlar tanıdık geliyor film hatta çok tanıdık DOĞAÜSTÜ ne benziyor..

26-05-2018
Tüzel Tüzel

Son zamanlarda izledigim en iyi film

28-05-2018
Gürçay Mecrum

Guzel.. ama son 30 dk ya kadar hic bi gelisme olmadi hep biseyler bekledm filmde bi gelisme ama hep duragan.. hersey filmin sonuna dogru gelisti ve apar topar bitti anlamadm.. ama cok guzeldi .. Kristen Stewarti burda gormek guzell

02-06-2018
Özben Ergen

komik sahneler olsa da çok üst düzey bir komedi değil vakit geçirmek için sadece

05-06-2018
Tümerkan Tümerkan

Vallahi filmleri boyle bitirmek bu senelerde moda oldu. Yine de kotu, ne alaka diyemiyotsun cunki alakasiz mantiksiz degil…

08-06-2018
Rasim Sevcan

Yine Türkleri aşağılayan bir film ile karşı karşıyayız!!!

09-06-2018
Şuayb Akdöl

Kolpaçino bomba yı bekliyozz bilgin

15-06-2018
Sulhattin Akgün

gercekten güzel bir film her insanın kendinden biraz bişeyler buldugu bir film oldukca basarılı tavsiye ederim.Eger hala izlemediyseniz o zaman izleyin)))

17-06-2018
Özerek Kızgınok

super film swarzenegger bir harika

20-06-2018
Kamacı Oflazer

guzel fılm

21-06-2018
Öztinel Tümerkin

Başından beri çok saçma bir film
yani tıpa tıp hayatı saf yapmışlar
kötülük yok kin nefret dövüş hiç bir şey yok
saçma sapan. ne bir aksiyon ne bir gerilim ne de başka bişi
hiç bir şey yok
amaçları ne böyle bir film yapmak için

24-06-2018
Tipi Fikrat

Film de hiçbiri iyi nişancı değil.Fakat ne hikmetse sonunda biri diğer ikisini uzaktan tek atışla vuruyor:))

25-06-2018
Hicazi Robert

muhteşem film
Teşekkürler Bilgin

30-06-2018
Sözal Tardu

ben filmi bengendim, sürükleyici yani film 4 kişiden oluşsa da ve bir odanın içinde gecsede bi sonra ki adımı merak ettiren bi film.. sonu da gercekten ilginçti belki herkesin anlayabilecigi yani anlayabilecek kapasite de olması beklenemezdi ama filmin sonu empati kurmaktı! iste hepsi bu..

01-07-2018
Akcebe Altınkaya

Bence berbat

04-07-2018
Cesarettin Gürol

süpeRRR KomEdiİİİ TavSiyE eDeriM

09-07-2018
Mevcut Tunçöven

begendim :)))

10-07-2018
Muhteşem Sönmez

izlenebilir. 10 da 6 benim gözümdeki puanı. şimdi izle sabaha unutursun. etki bırakmıyor.

11-07-2018
Sabahittin Ubeyit

arkadaşlar emeğinize,yüreğinize,ellerinize sağlık.

14-07-2018
Mefkure Ozan.

Böylesine seviilmek isteyen insanlar var hayatta bizim görmediğimiz film çok güzel hayatın içinden gerçekler

17-07-2018
Vakkas Bektürk

Konusuyla harika bir film.Yönetmeni Ümit Ünal’ı yeni keşfettim.Şimdiye kadar izlemediğim filmleri çok pişmanım bundan sonra sevdiğim yönetmenler arasında olucak.

20-07-2018
Mubarek Rustem

Kız zaten ölmedi (Letty) ölmesini düşünmelerini istedi Han da ölmemişti çünkü 4.filmde japonya ya dönüyor sıvı altını kaçırdıktan sonra hatırlarsanız japonya daki işleri çocuğa devredip kendisi yakuza dan kaçıyor Letty aslında bi ajan Brian la aynı işi yapıyor aslında büyük bi ihtimallede bu filmde o illegal örgütü yakalamak için aralarına girmiştir (Bence

21-07-2018
Uraz Yurdacan

Bu filme vay şöyle güzel vay şöyle ilgininç diyenlere kandım ve aptallık yapıp 90 dakikamı harcadım… KANMAYIN TMAMEN ZAMAN KAYBI

23-07-2018
Nejdi Senadin

sıradan..

25-07-2018
Akıntan Argüder

Bilgin kardeşim ellerine sağlık. Cok keyifliydi 3. seriyide bekliyoruz / İyi çalışmalar

27-07-2018
Tümkoç Eylem

Kurgusu muhteşem müziklerde öyle merak ve gerilim tam dozunda………Erol A da tavsiyem sen Hacivat ile Karagöz seyret filmden anlamadığın belli

28-07-2018
Aliriza Diyar

1. filminden sonrası hiçte iyi değil zaman kaybı

30-07-2018
Oganalp Özyuva

saçma saçma saçma ve gereksiz

02-08-2018
Serkut Yoğun

Film çok karışık sonunu hiç beğenmedim

03-08-2018
Çelikkol Üngördü

FILM MANYAK OLMUS BENDE MAYMUNUM COK HOSUMA GITTI FILMIN SERISINI MERAKLA BEKLIYORUZ BUTUN BAYAN MAYMUNLARA SELAM OLSUN

04-08-2018
Uskan Yurtman

tanrıya inanmadı çarpıldı diye yola çıkmak yerine tanrının verdiği hastalığa rağmen büyük işler başarması

12-08-2018
Cansuner Diktaş

film harika, tavsiye ederim..

13-08-2018
Esat Hatif

acaba konusunu bilen varmı tom oynuyorsa güzeldirde:D

14-08-2018
Sayan Tolgunay

Woooow film çok başarılı. DİKKAT : İzledikten sonra program yazmaya karar verebilirsiniz…

20-08-2018
Ahmed Çidem

bilgin eline sağlık . Son partta sorun mu var açmıyorda

21-08-2018
Erdöl Kirmen

bilgin 2. partın sonlarına doğru ses ve görüntü bozuk 2 ve 4. patlardada ses sorunu var düzeltirsen seviniriz.

22-08-2018
Etkin İskan

nco film i bu kadar etkilemişse film beni de etkiler heradlde :)meraklandırdı

25-08-2018
Bala Çavuş

selam filmi izledim örümcek adam serisinin en iyi filmiydi gerçekten çok beğendim teşekürler songwayfilms ekibi teşekürler bilgin…

26-08-2018
Oguzhan Seyir

Bu filmede kötü diyen olmuş daha ne bekliyosun sen nasıl bi film bekliyosun arkadaşım ya çok güzeldi sıkılmadan izledim çokta güzel..

27-08-2018
Cuma Kirmanşah

sıkıcı

30-08-2018
Cansun Feza

FArkadaşlar film çok güzel bence herkesin izlemesi lazımdır;D ;D

31-08-2018
Argun Edep

BİLGİN . BU NİKLERİN MAVİ VEYA SİYAH RENK OLMASI NEYİ İFADE EDİYOR MERAK ETTİM.:)

03-09-2018
Ergintuğ İrtek

Çok güzel bir filmdi

08-09-2018
Eriz Selâh

Kuranda hangi ayette okula giden kızları öldürün diyor. Filmde öyle anlatmışlar. İslamda eleştircek bişi bulamamışlar böyle birşey bari uyduralım demişler. Onun haricinde budist inancı ile alakalı eleştirileri tamamen doğru.Bir eleştiri olduğu için izlenir güzel bir film. 10 üzerinden 7

10-09-2018
Safter Tarduk

Fiim Çok Güzel siz filmden Anlamıyorsunuz . Sizi Geri kafalar !!!!
Site Sahibine sonsuz saygım var böyle güzel filmleri Siteye Ekliyor diye
ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN SAYGILAR DEXTER

11-09-2018
Umdu Gökmener

süper ötesi bi film izlemeyen pişman olur,

13-09-2018
Doğuş Eneren

zevkli bir filmdi.teşekkürler bilgin kardeşim,emeğine.

17-09-2018
Ferhattin Ilgazcan

sakın izlemeyin ısrarla sonuna kadar izledim koca bir hiç

18-09-2018
Yurtkulu Ayatin

çok saçma

19-09-2018
Hilâlî Yön

evet bağzı sahnlerde ing. altyazı var ama film altyazısından farklı sanırım filmin orjinali böyle zaten izlenicek düzeyde bu tarz sevenlr kaçırmasın.

20-09-2018
Adıyahşi Alçınsu

Harikaydı İzlemenizi Şiddetle Tavsiye Ediyorum 10/9,5

22-09-2018
Zafir Nebi

izlemeye deger güzel film

28-09-2018
Nasıf Özakar

film gayet güzel konusu farklı sürükleyici bir film.hani su sonunu asla tahmin edemeyeceğiniz filmler varya onlardan.tam bitti buraya kadar diyosunuz yeniden başlıyor ben cok begendim

29-09-2018
İlimdar Kıvançlı

film gerçekten harika

06-10-2018
Dönmezsoy Er

Bence iyi bi film. Bir az sikici gibi gelebilir, ama cok guzel bi film. Yani boyle bi filmi de ilk defa izledim diyebilirim. 10/8

11-10-2018
Şamil Tekay

yeniden izlemeye değer , vaktiniz varsa izleyin

13-10-2018
Kassim Necip.

Mükemmelim ötesinde bir film mutlaka izlemelisinizzz !!!!

14-10-2018
Cebesoy Çelenk

film çok güzel ama sesi çok az çıkıyor

15-10-2018
Beysan Çağrı

ya ne +18i ya saçmalamayın çokculaara göre bir animasyon

20-10-2018
Süyek Yönetmen

Bir çocuğun yazabileceği basit ve saçma diyaloglar…

22-10-2018
Üseyt Akvarol

leonardo dicaprionun filmlerini hep sevmişimdir zindan adası para avcısı ve şuan izlediğim başlangıç bayıldım bu adamın filmleri izletiyor kendini izlemeyenler için söylüyorum izleyin 2saat 22 dakikalık bir film olabilir ama değer keşke 3.5 saat olsa izlenir çünkü

23-10-2018
Şatir Alatay

Filmdeki ilk sarkinin adi Six Days

26-10-2018
Eraslan Gündüzhan

GÜZEL Bİ FİLMDİ.H ERKEĞİN DİBİSİN BAYILDIM SANA.

29-10-2018
Yasal Adlı

aslında filmde saçmalık yok uzaylı denilen varlıklarda aslında cisim boyutunda degil o yüzden 100 yıl geçsede hiç birşey bozulmuyor dolaysıyla bu varlıklar bizim beynimizden ve yahut hayvanların beyninden çıkan bir çeşit enerjiye ihtiyaç duyuyorlar insanlar yaklaşınca enerjilerini alıp aktifleşip ğüçleniyorlar bu filmler aslında gerçeklerin insanlar için alıştırması araştırın bakalım usa 100 yıl önce kutuplarda ne bulmuş ancak şimdi söyleyemiyorlarda film yapıyorlar hitler türkiyede 1900 yıllarda ne bulmuş nasıl kaçırmış sonra usa hitlerden nasıl çalmışda görünmez uçaklar yapmışlar hepimiz uykudayız
özüne dönüp enerjisini koruyanlar hariç ………

30-10-2018
Beren Celâsun

çok yorum yapmam ama tadında bi film kesinlikle izlenmesi gerek

31-10-2018
Adıbelli Alaybey

kesinlikle degerli bir film arşivlik, arkadaslardan bir tanesi agzını köpürte köpürte AKSİYON YOK AKSİYON YOK yazmış ateri ve playstation çocukları ıle fılm severleri bu sekılde nasıl ayıracagız bılmıyorum 10(9

02-11-2018
Edizhun Hocamurat

Gerçek dünyayı ve trendi 20 yıl geride takip edenlere hitap edenfilmler serisi /hint filmleri normal insanların sadece gülmek için izleyebileceği 10 dk dan sonra bayan bir başka film daha.

04-11-2018
Gökdal İnak

izleyen biri yorum yapsın lütfen, fragmanını izledim, ama kararsızım izlemek için.

06-11-2018
Sadettin Soydaner

güzelmiş film harika

07-11-2018
Münacettin Vaysal

1 ve 2 kadar olmasada buda güzel işlemeye değer

08-11-2018
Öngün Özütok

güzel film

11-11-2018
Hür Tur

süperr bi film şidettle tavsiye ederim

12-11-2018
Demirkurt Tepedelen

peki neden eklemiyorsun bilgin ?

14-11-2018
Çevik Dikel

Saçma Bir FLm

15-11-2018
Angıt Çağıl

her seferinde yorumlara bakıyorum.yok çok kötüymüş,zaman kaybıydı ,yapımcı filmİ şakasına yapmış vb.yorumlar görüyorum.iyikide aldanmıyorum yorumlara.bu filmdede olumlu-olumsuz yorumlar var.her siteye girişimde bir film izledim,hepsinde de kötü yorumlar var.1 kere bile izediğim filmi beğenmediğim olmadı.bu filmede BAYILDIM,HARİKAYDI.

16-11-2018
Kemter Remzi

Film güzeldi dövüş sahneleri harika . Fakat konusu biraz kötüydü

23-11-2018
Güçlübay Komutan

bir filmi izleyip izlemeyeceğime burada yazılanlar sebep olamaz..bu yorumlar sadece önbilgi olarak kafanızda yer almalıdır.yeri geldiğinde kendi kardeşinizle bile zevkleriniz uyuşmazken yabancı birilerinin yazdıklarına göre filmi seçiyorsanız bu sizlerin kalıplarıdır.Sinema her zevke hitap eden evrensel bir sanattır.Çok çeşitli dalları vardır.beğenmediğiniz bir film bi başkasının hayatında çok anlamlı biyer teşkil edebilir.beğenmeyen zaten kapatır.ben 5-6 aydır bu sitede film izliyorum.zaten filme bakınca (bunda radyo-tv sinema mezunu olmamında payı var tabii)size hitap edip etmediğini anlarsınız genel olarak.tabii bir zevkiniz varsa…o yüzden beğenmeyen neden beğenmediğini de yazsın deriö..admin ellerine emeğine sağlık..bence her zevke uygun filmler mevcut..

24-11-2018
Tokal Ünay

aşçılar diyarındanım.aşçı değilim.yemek yapmayı seviyorum.ilgiyle ve zevk ile izledim.sadece yemek değil konu.kendin ile savaş ve mücadele var.güzeldi.

30-11-2018
Sebükalp Tamer

İzlemeye değer bence güzel bir film.

02-12-2018
Açıker Aladoğan

film nicolas cage in ise o film 10/10 dur çok güzel bi film izleyın bılgın sanada teşekkür ederim

06-12-2018
Salcan Tavgaç

dns ayarlarını yaptıktan sonra açılmıyosa film internet manager ı silin ben öle yaptım şimdi çalışıyo

11-12-2018
Dönmezcan Gökbaran

Gerçekten güzel yapılmış bir film ama anime den uzaklaşarak yapılması biraz tuhafıma gitti eğer animede ki gibi ilerleseydi daha sürükleyici ve güzel bir film olabilirdi animeye eklenmeyen şeylerin olması daha çok etkileyebilirdi bizi

14-12-2018
Molla Ruknettin

Değişik bir konusu var güzel bence 10/8

19-12-2018
Hanalp Mansur

Süpeeer film izlemeye değer

23-12-2018
Aliriza Hayali

Karayip korsanları4 türkçe dublaj orjinal olarak ne zaman yayınlanır?

25-12-2018
Tanal Tuğyan

en güzel bölümdü

26-12-2018
Aydiner Ercet

bilgin kardeşim ne yaptıysam olmadı 2 part yarıda kesiliyocok ta güzel bir film eleine sağlık başarıların devamını diliyorum

27-12-2018
Erdil Erkın

gördüğüm en iyi sitelerden biri kardeşim yüzlerce site arasından senin siteni bulmuşlar işe yarar homurdanıyorlar zaten kötü site olsa anında çeker giderler ben bayıldım eline sağlık

28-12-2018
Saim Suyurgal

film için teşekkürler çok beğendim herkese tavsiye ederim

30-12-2018
Köktaş Oğuzbay

Film çok süper bide bişe sorcam arkadaşlar şu 3. bölümde bi adamın karşısına çıkıoya bateri çalıo ordaki çarkıyı bilen warsa söyleyebilir mi acaba ???

01-01-2019
Tansever Yamanyiğit

anlayanlar için büyük bir ders var bu filmde

02-01-2019
Anık Aysu

Yorumlar ne kadar kötü olursa olsun filmin konusu gerçekten dikkatimi çekti

05-01-2019
Erzan Hatem

Film gerçekten çok süper 2 sinide izledim süper

11-01-2019
Aydinç Cevat

sıkıntıdan patladım sonunda ilginç bir şey olu diye kapatamadımda ama bir şey olmadı iğrenç bir film

12-01-2019
Ruat Sonad

10/8 izlemeye değer, sürükleyici

17-01-2019
Güneç Erdönmez

film tek kelimeyle berbat ve propaganda içerikli. 300 spartalı filmi gibi aynı kafayla yapılmış. Türkleri kötü ve terörist gösteriyor. kesin yapımcısına bir türk çok kötü bişey yapmış varın siz düşünün. vakit kaybı…

19-01-2019
Serfet Alpsoy

Adim RaMaZaN güzel söz söylemiş herkez RaMaZaN ismini yazıyor çünki senden şekil RaMaZaN ŞeKL aDmİm ÖnÜmDeN çEkİl

23-01-2019
Fedayi Kamuran

güzel bir film korku kapanı serisi tamamlandı

28-01-2019
Bedük Efendi

Dr.Dre feat. Snoop Dogg – Still D.R.E. Bu şarkı beyler bayanlar.

29-01-2019
Eryaman Hasret

Film hakkında sizi uyarmak istiyorum. Film aleni bir biçimde masonik propaganda yapıyor. Lütfen çocuklarınıza izletmeyiniz. Eğer google da baphomet yazar ve aratırsanız malefiz adındaki yaratığın masonik bir sembol olduğunu görürsünüz.

30-01-2019
Uygan Mübin

Spoiler vermeden yorum yapmak çok zor ama bana güven ölmeden veya daha fazla büyümeden bu filmi izlemelisin.

05-02-2019
Ener Özerek

Bu arada her filmden bi anlam çıkarmak gerekmiyor bu film zevk için bile keyifle izlenebilir izlemeyede deger bi film

06-02-2019
Batıhan Candeğer

filmin gideri var izlenebilir

08-02-2019
Esener Mevlüt

gerçekten 10 numara bir çizgi film herkese tavsiye ederim mutlaka izleyin…

10-02-2019
Abdulmelek Bişar

GÜNEY EMEĞE SAYGI NE OLURSA OLSUN SAYGISIZLIK YAPMA KARDEŞ

11-02-2019
Mihin Uruk

Tek kelimeyle harika bir film. Bilim kurgu severlerin izlemesini kesinlikle tavsiye ediyorum 2 saat boyunca gözümü kırpmadan izledim diyebilirim.

12-02-2019
Hadis Piotr

Mahvoldum ağlamaktan.Hayat hep zalimlerin yanında olmasan olmaz mı ?

13-02-2019
Bozbey Mescur

Yahu izlemek istiyorum bu sayfadan izle dediler güzel sayfa dediler harbidende güzel sayfaymış ancak The Walking Dead adlı filmi buradaki arkadaşlarıma öneririm aynı böyle bir film ve daha muhteşem oldugunu söyleyebilirim.

15-02-2019
Ruken Saba

süper bir film begenmeyenler nasıl bir film nasıl izlemek istiyorlarmış ?Türk filmi olsaydı sadece biri ölürdü film öyle biterdi ..

17-02-2019
Dinçkal İhsan

bilim kurgu severim fakat film biraz eksik kalmış.

24-02-2019
Felek Neşet

Bilgin ben ipad den izliyorum ve ipad sadece vk çalıştırıyor. Anlayacağın ipad den izlemek isteyenler bu filmi izöeyemeyecek

26-02-2019
Ökmen Temelli

muhtesem bir film son sahne enfessss izlenmeli filmler arasında sonra pisman olursunuz

28-02-2019
Gökay İltaş

Harika film.Emeğine sağlık bilgin…

03-03-2019
Burçay Nusreddin

film gerçekten güzel ders verici bir şeyler öğretici fakat ismiyle pek alakalı değil aşk için savaş değilde hayat için savaş daha uyumlu olurdu çünkü bir aşk yok filmin içinde uyuşturucu bağımlısı bir kızın kurtulma çabasıyla alakalı bir film ama başarılı

08-03-2019
Canseven Deryadil

bi film izleyecisi olarak pek beğendiğim sayılmaz ama fena da değil. beni gerdi açıkçası ve konusu. özellikle kültür açısından olarak. pek beğendiğim sayılmaz. bir babanın kızını çıplak görmesi, yatağına bakması, çıplak gördüğünde dışarı çıkacağına orda dikilip bakması. biraz senaryo içime sinmedi yani

09-03-2019
Abdülgafur Akçan

ya yok boyle bir film . harika ötesi…izlemeyen kalmasın fazla değil 20 yıl sonra gerçek olacak bir hikaye

10-03-2019
Kinyas Nezahattin

“Türk Din İşleri Yüksek Kurulu’nun Dinî Kavramlar Sözlüğü’ne göre ‘Allah’ kelimesi; yaratıcının özel ismi[4] olup, kemal (bilgi ve erdem bakımından olgunluk, yetkinlik, erginlik, eksiksizlik[5]), cemal (yüz güzelliği, güzellik[5]) ve celal (yücelik, ululuk, değer[5]) sıfatlarının içerdiği bütün anlamları içermektedir. ‘Allah’ kelimesi Türkçedeki “tanrı”, Arapçadaki “ilah”, İngilizcedeki “god”, Almancadaki “gott”, Farsçadaki “hüda” veya başka diğer dillerde ‘Allah’ kelimesi yerine kullanılan bütün kelimelerden farklıdır. Çünkü o kelimeler özel isim olmayıp, cins isimdir ve ‘Allah’ kelimesi ile de aynı anlamı taşımazlar.[4] Yaratıcının adı ikil ve çoğul yapılamaz, bu sebeple ‘Allah’ kelimesi sadece hak ma’bûdu, varlığı zorunlu olan yaratıcıyı ifade eder, başka bir varlığa da ‘Allah’ ismini vermek doğru olmaz.”

12-03-2019
Yangâr Bozkır

HARİKAAAA BAYILDIM İŞTE BUDUR

12-03-2019
Kiliç Nerman

süper güzel

13-03-2019
Songurkan Tanyeli

Dün ilk serisini izlemiştim ama ikinci seriyi bu kadar kaliteli bulamamıştım. Süpersin Bilgin Emeğine sağlık.

16-03-2019
Şahinhan Taykoç

gençler film güzel şimdi laf atıpta insanların izlemeseni engellemeyin

17-03-2019
Cemal Doğanalp

film güzel tavsiye ederiz,
artı küçük kızı takip edin en güzel ve en komik o

22-03-2019
Oğur Dolgun

Beyler sıkıntı yapmayın filmi izleyin yorumlara bakmayın yok o öyle demiş bu böyle demiş arkadaş film güzel izleyin pişman olmazsınız NE MUTLU OSMANLIYIM DİYENE…. !

27-03-2019
Yeldan Yeldan

çok kötü bence izlemeyin …

28-03-2019
Gürakan Kanturalı

filmi baştan sona anlatan süper zekilerin yorumları neden yayınlanıyor?neden engellemiyorsun bilgin? bende bunu anlamıyorum,sivrinin biri yine baştan sona anlatmış….

29-03-2019
Öymen İyigün

umdugunu bulamayan vatandaş git tom ve jerryi izle.
Güzel bi film arkadaslar 10/9

31-03-2019
Acabay Aral

film belli yerlerde tıkılıp kalsada Jake Gyllenhaal büyük oyunculuguyla insanları sıkmadan izlettiriyo ama büyük beklentilerle izlediğim filmde beklentilerimi pek bulamadım 10 üzerinden 6 lık bi film

02-04-2019
Gündeş Ersin

türkçe: hekim ibn-i sina / başlık: the physician / filmin kapağında: the medicus / filmin içinde: el mêdico BU NEYİN KAFASI ARKADAŞŞ

04-04-2019
Uluberk Güçermiş

bence zaman kaybı zamanınız varsa izleyin. adamlar atla gidiyo herifler koşarak yetişiyo o çok saçma olmus :S

07-04-2019
Kızılateş Özbağ

İzləsən peşman olmayacaqsan ) Bilgin Azerbaycandan teşekkürler….

08-04-2019
Ökkaş Seyitali

önceden 2 liraya korsan film alırdınız… Hiç dedinizmi cd aldıgınız insana bu film iyi değil bunu satma yada o filmi alacak olan insanlara bu filmi almayın dediniz mi hiç ? o zaman buradada adamların yaptığı işe comak sokmayın… Tamam bir film kötüdür anlarımda abi her filme olumsuz yorum yazıyorsunuz. Tabi internet ellerinin altında zeki insanında cahil insanında olacagı bu yani….

12-04-2019
Azat Çalkan

güzel

13-04-2019
Örskan Sancaktar

sıkılmadan izlenebilinecek bir film. katrina kaif süper bu arada

19-04-2019
Vefai Beren

Bu ımdb puanlarını veren şike yapıyor.:)

21-04-2019
Akdağ Amaç

çok güzel bir film tavsiye ederim

24-04-2019
Yildir Aliyar

bu nasıl film bende bişi sandım yorumlara bakarak film at üstüne kurulmuş sonunda atın intikamı olur dedimde olmadı

26-04-2019
Ükkaşe Özbilen

cep telefonuyla cekilmiş bir film,berbat cekim

03-05-2019
Baydu Canören

mutiş bir film elerine saglik bilgin

06-05-2019
Yiğiter Şınık

yollar hep aynı , sanki ufak bi köyde çekilmiş gibi .

11-05-2019
İlbozdu Çökermiş

film harika gerçekten.düşünmeyin hemen açıp izleyin

14-05-2019
Dirimtekin Elöver

harry potter gerçek hayatta olduğu gibi film de de bunu kanıtladı ölüm yadigarları 2,askaban tutsağı,sırlar odasıve ateş kadehi en iyi film leridir ve normalde çatal dili bilmesine rağmen grifindor dan zaten onu özünden yapan takım grifindor kalbini dinledi ve grifindordan oldu TOM a gelince yani VOLDEMORT a gelince her filmin kötü karekteri vardır bu yüzden VOLDEMORT a kızmak doğru değil…bu arada potermore nisanda açılacaktır…HERKEZE İYİ SEYİRLER

23-05-2019
Dai Hayalî

keske yorumları okusaydım izlemeden önce

27-05-2019

En çok izlenenler

Canavar – Cloverfield 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Korku

Babylon A.D – Babil M.S 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Contract to Kill 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.4 /10

Kategori: Aksiyon

Aksiyon kategorisinde son eklenenler