Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Berkmen Cengiz

Hayatımda ilk defa bir filme yorum yazıyorum; ”Kurtlar Vadisinden hallice, Pakistan yapımı, ingilizce konuşulan, Amerikan aksiyon filmi” izlemek isterseniz hiç kaçırmayın derim benim yıllardır aradığım tarz, ha belki İMDB bir virgül kaydırıp 0,87 puan yerine yanlışlıkla 8,7 vermiş olabilir olsun bence gerçek puanı bu, Oscarı alıcaktı ancak Oscar’ın bu filmi hak etmediği söylenerek ödül verilmekten vazgeçildi, bence artık bu film 7.sanat olan sinemadan sayılmamalı bu film artık 8.sanat olmuş başlı başına tanımlanamayan bir baş yapıt, bir kült eser,,

25-02-2018
Çelikkanat Erkal

Arkadaşlar filmden anlarım ve diyorum ki izlemeyin boş bir film gidişat güzel yani sanki güzel bir film gibi duruyor ama bitişi felan çok saçma zaman kaybı

26-02-2018
Emrehan Huzeyfe

10 numara sürükleyici süper film
ısrarla tavsiye ederim

28-02-2018
Çakırca Gümüştan

İyi seyredilecek bir film 10 üzerinden 10.

01-03-2018
Bozlak Çoğaş

Eger gecmiste hitman oynadiysaniz cok egleneceksiniz… hitman adamim benim, ayakli karizma

03-03-2018
Sencer Üçer

Kesinlikle izlenmeli,asla zaman kaybi degil..Pisman olmayacaksiniz..Tesekkurler admin

04-03-2018
Yelal Çeri

Sevgili Bilginim TosunPaşam; Bana bu kalbin kadar değerli sayfayı ayırdığın için sana teşekkürü borç bilirim:) Film idare ederdi, en azından ceki çennn amca komedi tarzının dışına çıkıveemişş gari. Boş vakit varsa karnında toksa, çayda ocaktaysa, hatun-cocuk-bebelerde uyuyorsa-gözler hala açıksa-izleyecekte başka bir şey yoksa:) gidiyor balla:)
Saat gecenin 1 i 3 ü beşi hala site ile ilgileniyor bizlerin yeni filmler izlememizi sağlıyorsun. Sinemaya para virme, mısır pattlaaanı evinde yap, hele dvd ye hiç yanaşma ise konu:) FİLMİ FULL İZLEEEE diyor reklamlara itina ile tıklayıp her birini 30 ar saniye sona trinkkkk:) sesi geldikten sona kapatıyorum:) Allah seni başımızdan eksik etmesin. Allah tuttugunu altın etsinnnn, Allah ne muradın varsa veeesinnn gari:) Alnından tüm filmifull izle ailesi olaraktan şapppaaadanak öpüyoruz. Yanındayız. Dik dur eğilme, bu izleyici seninleeee:)

06-03-2018
Özal Saraç

bence çok çok güzel admin teşekkürler <3

07-03-2018
Sevin Lâhik

kesinlikle izlemenizi isterim

08-03-2018
Temelli Günışık

Konusuz saçma sapan bir film American Horror Story gibi isterseniz izleyin değerlendirin.

09-03-2018
Argın Bilgihan

clasik amerikan yapımı aksiyonu orta dereceli bir film olmuş.ne çok aman aman denicek kadar iyi nede vasat tabiri derecesinde kötü denemez.zaman kaybı değil izlenebilir,ancak her anı dolu dolusuna aksiyon vs beklemek hata olur filmde.bazı bölümlerinde sıkılmanızda mümkündür.iyi seyirler.”son bir dip not yorumlara cevap yazma gayretinde olan arkadaşlara olsun o kötü dedi diye veryansın edenler öteki iyi dedi diye veryansın edenler o işleri bırakın da siz filimde ne görüyosunuz onu yazın,yazında izlmek isteyenlerde yorumlardan bişeyler çıkarabilsin-zevkler ve renkleri bırakında kişiler anlasın tartışmayın kısacası o konuda(nokta)

10-03-2018
Savtunç Tolay

kabul ediyorum çok film kültürüm yok yorumları okudum genelde herkes beğenmiş ama ben pek birşey anlamadim filmin başından sonuna acaba ne olacak diye bekledim filmin sonu farklı bitti kısacası birşey anlamadım. 3 tarantino filmi izledim en kötüsü buydu 10 üzerinden 6

12-03-2018
Büke Demirkol

sonu süper ilginç bir film

16-03-2018
Abtullah Cavat

beyefendi yıldız savaşları 2 yi açabiliyorum sorun yok yıldız savaşları 3 2ü açamıyorum
sizin verdiğiniz adresten yıldıs savaşları 2 açılıyor ama olsun emeğinize sağlık başka birgün de 3.bölümü izlerim inşallah

18-03-2018
Medhat Över

Kardeşim filmi izleyen adam gibi yorum yapsın. Siyaseti karıştırmasın.film güzel mi değil mi. Birakda yorum yapmayı bilen görsellik, senaryo kurgu oyunculuk efekt lere yorum yapılsın. Her ülke kendi çektiği askeri filmde kendi propagandasını yapar. Az gerçekçi olun. Biri savaş ilanı demiş biri ona savaş ilanı nasıl yapılır öğretsin.

23-03-2018
Ergül İyiyürek

Etkileyici bir filmdi aldığı puanın bile fazlasını haketti eline sağlık bilgin 10/7

24-03-2018
Atalan Başkan

gerçekten güzel bir film emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim ancak kilitesi biraz düşük(görüntünün).

26-03-2018
Gündüzbey Çin

Sinemadada izlemistim tekrar izliyecegim cok begenmistim tavsiye ederim…

29-03-2018
Engiz Hürsel

süper bir film izlemenızı isterim

02-04-2018
Şefki Yigitcan

güzeldi

05-04-2018
Durmuşali Mirbadin

poseidona yazık oldu.POSEİDON en iyisi

09-04-2018
Özoktay Sayınberk

eski biR iskorç efsaNESİDİR FİLM 2 Cİ KERE YAPILDI

10-04-2018
Bilnur Erincek

teşekürler bilgin onnumarasın tek gecerim seni

11-04-2018
Sönmezalp Uçbay

Bilgin,Bu filmin TR dublajının çıkmasının günü belli mi?
Ona Göre izleyeceğim. Teşekkürler.

18-04-2018
Uluşahin Yıldıraner

10/8 bikur film sevenler beyene bilir.ben beyendim .admine tesekkur.

24-04-2018
Dalokay Hezarfen

bilgin tşkler harika bir film izlemeye değdi doğrusu

01-05-2018
Aköz Arınç

Aslan parçası Bilgin. Seviyoruz seni. Hemen izliyoruz

06-05-2018
Altın Aydınalp

Tesekkur bilgin izliycem şimdi

08-05-2018
Samican Velattin

muhtesem bir filmdi

09-05-2018
Ağcabey Akgüneş

On numara bes yıldız şiddetle tavsiye ediyorum

12-05-2018
Yetişen Tutkun

Gercekten bilgin kardeşim seni tebrik edıyorum yeni filmlern orjinalini her zaman once senin sitende yuklenıyor ayakta alkışlıyorum kardeşim seni ..

14-05-2018
Nizami Özertan

Film 10 üzerinden 3.5-4 anca verilir.Sıradan bir kanalda da bu film gibi bir film izleyebilirsiniz tw de

17-05-2018
Aydemir Bayrubay

Kesinlikle izlemeyin.Arabanın içinde geçiyor full.Vakit kaybı izlememenizi tavsiye ederim.

18-05-2018
Eğrek Ölmez

film güzel ,izleyin.

19-05-2018
Erkan Haktan

hareketli normal bir film
senaryo güzel ama, basit bir şekilde çekilmiş
izlenilebilir.
***

22-05-2018
Kazanfer Neclat

Ne gecmiste yasanilan trajedilerin bi parcasi olmaliyiz nede sohretin simarik bi parcasi olmaliyiz. Aile kurumunun kutsal oldugunu ve butun eksik yanlarimizla topluma, kendimize ve ailemize yararli bi fert olabimenin azmini iliklerimize kadar hisedebilecegimiz guzel bi biyografi/dram/muzukal film. Tesekurler songwayfilms ailesine.

26-05-2018
Karık Mertkan

çokkomik ölcektim

31-05-2018
Cimşit Gündoğmuş

Film zaten Blackbird 1 olarak çıktı devamı olacağı için bu şekilde bitti Trevor da Shamelesstaki Mickey i anımsattı

01-06-2018
Özgenç Ertut

film süper mutlaka izleyin şimdilerde sözde adalet dağıtan dünya gücü amerikan çakallarının zamanında nasıl hayvan olduklarını anlatıyor

04-06-2018
Sonalp Tansuk

Guzel film. Bomba gibisin Bilgin. Aman sakın patlama. Daha çoook lazımsın bize

08-06-2018
Berran Çağdaş

ya tamam herşey iyi hosta sonu ne öyle, oyunculuklar süper herşey iyi ama havada kalmıs bir film inmesi lazım

09-06-2018
İlbasan Özal

abi hüzünlü ve aksiyon filmi izlerken çok duygulandım

14-06-2018
Selek Ülfet

Harika 1 sefer daha izlenir…
aradaki çocuk kaçıran katiller ne alaka anlamadım ya ama güzeldi

15-06-2018
Aktaş Arpad

@Yeşim Son partta Türkçe dublaj kontrol ettim.

16-06-2018
İldeniz Mertel

vasat yada vakit kaybı değil gayet güzel bir film

20-06-2018
Rahmet Sercan

sokak dansı serisine göre film baya basit ama izlenmiyecek kadarda kötü değil

22-06-2018
Beybars Edgükan

:))))

24-06-2018
Aliekber Destan

süper bir film idi tafsiye ederim yayınlayanın ellerine sağlık ve yapınında

26-06-2018
Ziver Behrem

Birşeycik sorabilir miyim? Çocuk ne kadarını kafasında kurmuş acaba?

30-06-2018
Yağızboğa Olçun

kitabını okumadan izlemeyin derim ben cok sey kacırmıs olursunuz, filmin cazibesine kapılıp kitabı bi kenara atmadıgım için cok sanslı hissediyorum su an, 2 gunde bitti kitap, kitabı cok cok cok daha etkileyici…

01-07-2018
Çandarlı Günerman

Abi bana biraz siyasi bir film gibi geldi. Sanki ülkeleri karıştıran adamlar bunlar değil, iyilik melekleri. Ülkeleri karıştırıyorlar etinden sütünden yiyip içiyorlar. Bu imajı silmek için yapılmış beyaz adam filmi. Bana tamamen ısmarlama bir film gibi geldi.

03-07-2018
Türkyilmaz Sabutay

bu filmi yapanın ALLAH belasını wersin çok tırstım

04-07-2018
Şükür Abuzettin

38 ayrı yorum var,demek oluyor ki 38 kişi de izlemiş ve bir kaç kişi hristiyanlık propagandası demiş bir kaç kişi de propagan da bunun neresin de demiş. En ilginç tarafı katliamları yapanların müslümanlar olduğunu ve müslümanları kötülediklerini söylemiş (kötüledikleri) dışın da söylenenlere gülüyorum

08-07-2018
Ortan Sühan

süperlerin efendisi!

10-07-2018
Başdoğan Evran

güzel

16-07-2018
Birtan Çapın

En cox sevdiyim bir kino.Super.

17-07-2018
Ağaner Ağaner

güzel filmdi

20-07-2018
Satukbuğra Toğan

adamsın bigin

24-07-2018
Doğacan Haymil

Fragmanına bakınca filmi hatırladım tv de izlemiştim hatırladığım kadar sürükleyici ve heyecanlı bir filmdi yoksa öyle her filmi izlemem

25-07-2018
Mülâzım Tulun

kesinlikle harika

26-07-2018
Berter Okgüç

fılmde aksıyon macera kurgu ne ararsanız mevcut izlemenizi tavsiye ediyorum emeği gecenlere tesekkur ediyorum sagolasın bilgin

28-07-2018
Özel Tezelli

ilk üç seri benim için ne kadar sıradan bir film ise dördüncü ve beşinci film izlemesi bir o kadar keyifli

31-07-2018
Ardıç Aytürk

fena

02-08-2018
Kocabey Akönder

AHMET cik herkulu izleyip sonra gaza gelip arkasında duramıcagın laflar ediyorsun ayıptır git siyasetini başka yerde yap burası film platformu bunu daha ögrenemeyen sen ileri zeka oldugunu sanıp insanlara gerici diyemessin haddini bil

04-08-2018
Özerdinç İldeniz

güzeldi vakit ayırılır bu filme

10-08-2018
Çoturay Erünal

filmin kousu çok saçma

11-08-2018
Alpyürek Aybek

Sıkıcı ve acemice çekilmiş bir film. Beğenmedim.

18-08-2018
Çelikel Demren

çok dramatik bence güzel di

21-08-2018
Tural Yaldırak

Bu adamın youtube kanalı var eastergamers tv

26-08-2018
Feyman Işılar

title text left justify please

30-08-2018
Atakul Bünyamin

Filmde part2 de 11:44 de en sondaki çadırın üzerinde TÜRKİYE yazıyor!

08-09-2018
Yöner Tuyuk

Uzun zamandır izlediğim en iyi filmlerdendi 9/10 Alır

10-09-2018
Onel Tekin

kardeşim bir çok kez aynı filmi yüklüyorsun dikkatimi çekiyor bence paylaştıgın filmleri not almalısın.

14-09-2018
Mevlana Receb

katili son ana kadar tahmin edemedik. güzel bir film. kesinlikle izleyiniz…

18-09-2018
Bayramali Faki

bence tek kelimeyle son seri hepsinden iyi

23-09-2018
Hamdi Karakoyun

tek kelimeyle mükemmel izlemezseniz kaybedersiniz

05-10-2018
Uygar Nebi

hayatımda ızledıgım en anlamlı fılm
Dram turunun hakkını vermıs gercekten
İlk defa bi film benı aglattı bu kadar dıyorum
ızleyın pısman olmazsınız

06-10-2018
Üren Törüm

Flim güzeldi ayrıca xbox dan tv ye bağladım pc yi ve hd syrettim süperdi ayrıca 720p olması güzeldi görüntü ve ses kalitesi süper bilgin kardeşim teşşekürler gecenin 3.50 hala bu sitedeyim 5 tane flim izledim gün içerisinde

14-10-2018
Aral Aytemur

çok güzel bir film

15-10-2018
Aral Aytış

Arkadaşlar sinirleriniz sağlamsa izleyin harika bir film. İzlerken kızımı çok özledim. Böyle anneler mutlaka vardır inşallah sayıları çok azdır. Filmi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.

17-10-2018
Sefil Alışık

o kadar etkileyiciydi ki bu film gerçek yaşanmış bir olay olması tabiki bunda çok etkili duyguyu çok güzel vermişler Sonam Kapoor çok güzel oynamış filmin son sahnesi ağlattı iyi ki böyle bir film çekilmiş düşünmeden izleyin derim ayrıca bu filmin müslümanları kötülediğine dair yorum yapan arkadaşlara da hayret ettim bence siz ne izlediğinizi bilmiyorsunuz…

19-10-2018
Ün Behcet

admin valla senın sitene bayılıyorum ya bı site hepmi güncel olur Bravo basarıların devamını dılerım yanlız su sagda soldakı reklamlar olmasa muthıs olcak ama neyse adamsın

23-10-2018
Esentimur Meymun

ya bu kadar olmaz şu güzelim filme demediğinizi bırakmadınız kıt olmayın arkadaşlar adamlar çok süper iş çıkarmış ve takip edene çok hitap ediyo ve etkileyici.

31-10-2018
Gökel Oksever

çok keyifli

01-11-2018
Heyecan Moray

BİLGİN PART 2 NİN SONUNDAN İTİBAREN KAYMA VAR DÜZELTİLME ŞANSI VARMI?

06-11-2018
Baldemir Boranbay

güzel bir film

09-11-2018
Gökhun Abdulhadi

emeğine saygı : film gerçekten beş para etmez tamamen zaman kaybı aksiyon sahneleri çok fazla amatörce ve basit.

15-11-2018
Orun Adem

çok güzel tek kelimeyle dehşet birşey

24-11-2018
Mensur Seyfi

güzel filimler paylaşiyosunuz size tesekkür ediyorum

27-11-2018
Kiymaz Nevzet

Sıkılmadan defalarca izlenebilecek harika bir seri

28-11-2018
Gökçil Erik

Bu filmi Begenen Arkadaslara Tavsiyem;
Asla Pes Etme 2
Yenilmez

VE AYRICA SAGLAM FILM OLARAKDA TAVSYEM;
MATRİX SERİSİ 3 PEK GÜZEL DEGIL AMA 1 VE 2.FILMLERI HARIKA.
UMUDUNU KAYBETME
SUİKASTCI
SNİPER BUNLARDA BIRER SAHESER.
LAFI UZATTIK.
SITE HARIKA,YORUMLAR KALITELI..
yüzünüzden gülücük eksik olmasın

30-11-2018
Denis Messut

teşekkürler güzel bir film sürükleyici

05-12-2018
Cansoy Dikay

O kadar çok beğendim ki…İnsan tarafım beslendi,sıcacık kucaklayan bir öykü.Bugünü düşününce hele..çağan ırmak yüreklerimize dokunan bir sihirbaz.Ustalıkla ders veriyor,insanlığımıza.Anlayana..Teşekkürler bilgin bey…

07-12-2018
Urhan Yurdal

güzel

13-12-2018
Sulhi Aykutcan

Çok Korkunç Korkudan Öldüm Öldüm Dirildim

15-12-2018
Ilgin Münür

sorunsuz bir sekilde izledim, çok eglendim tesekkurler emegi gecenlere

20-12-2018
Yonus Atatuğ

gayet güzel filmdi laranin gözlere bayıldım

25-12-2018
Mangalay Rıza

hayatımda izlediğim en anlamlı ve en güzel film diyebilirim.
emeklerinize sağlık…

28-12-2018
Reyis Temim

Tam ekran olmuyo bilgin bakarmısın ?

01-01-2019
Tolgay Bekdemir

Film öyle çok akıcı değildi fakat sonu güzeldi. İzlenebilir mi derseniz. Sıkılabilirsiniz ama sonu için bile mutlaka izlenebilir bi film.

02-01-2019
Bengi Güleç

eh işte daha iyilerini seyretmiştim

04-01-2019
Boracan Furat

güzel film

08-01-2019
Muslihiddin Sökmen

@Tolga başka tarayıcı’dan deneyebilirsin 1. part silindi diğer playere attım.

09-01-2019
Kırteke Selekmen

guzel bir film bence izlenebilir.

14-01-2019
Muhyittin Şahimerdan

Çok iyiydi tek kelimeyle

15-01-2019
Arıpınar Boğataş

insanı bukadar gıcık edici bi film olamaz. sakın izlemeyin sacmalık

16-01-2019
Tuna Yağıztekin

Siz yorumları takmayın, gayet izlenebilecek bir film. Fakat Fantastik film sevmiyorsanız size hitap etmeyebilir, gayet hissettiren duyguyu sonuna kadar veren bir filmdi. Teşekkürler @Bilgin

17-01-2019
Sökmensü Kâzım

hayatım da izlediğim en iğrenç, en saçma, en kötü grafiklere sahip ve en keyifli,sürükleyici, garip konulu hayvansı birşey

18-01-2019
Songur Toku

ben bu filme bayıldım herkeze tavsiye ederim

21-01-2019
Bulgu Yoruç

hıııııııııı anladım ak akçe kara gün içindir

22-01-2019
Şatir Alatay

ATALAR BOŞUNA DEMEMİŞ AYIDAN POST, GAVURDAN DOST OLMAZ..

23-01-2019
Derinöz Yurduşen

necmettin bey daha izlemeden yorum yapmak istedim, merakımı mazur görün ama sizin şarkıcı ajdar ile bir akrabalığınız varmı

24-01-2019
Nermi Şehim

hayatımda kaptan jeck sparrow kadar zekisini komini görmedim

25-01-2019
Hamdi Malkoç

Film Süper Zaten Nıcolas Cage War Sorun Yok Her Zaman İzlenir Ayrıca Bu Site Süper Emeğe Saygı !!

01-02-2019
Çakırbey Emsal

çok güzel bir film hem öğretmenlere hem de ebeveynlere dersler veriyor kesinlikle izlemelisiniz bence küçük bir çocuğu bile etkileyebilecek bir film

07-02-2019
Kökten Senger

bilgin helal sana kocum super filmler getiriosun film super herkez izlesin

07-02-2019
Tecim Ünüçok

Açıkcası Beklediğim Gibi Çıkmadı Ama İyi . 10/6.5 Alır .

08-02-2019
Takiyettin Topçam

4. bölümün 00.53-16.46. dakikaları ve 5. bölümün 00.53-16.45. dakikaları arası yoktu.

12-02-2019
Karabet Akkılıç

Gerçekten harika bir site … bu siteyi kuran kişiyi tebrik ediyorum

13-02-2019
Ebilfez Hindal

güzeldi,

15-02-2019
Koray Sayraç

teşekkürler

18-02-2019
Atız Cankaya

ehhh….

19-02-2019
Keramettin Nacil

Mükemmeldi

21-02-2019
Şamil Uras

Abi bu ne böyle ya yeminle psikolojimi bozdu dayanamadım yarısına bile varmadan kapattım. İzlemeyin insanın içinde acayip bi kin ve öfke duygusu oluşuyo. Kaybolun burdan bence

24-02-2019
Yetişen Sırrı

KESİNLİKLE İZLEMEYE DEGER bir film

26-02-2019
Nurhat Zülker

Film çok başarılı türkleri kötülemiyor farkındaysanız türkleri yüceltiyor onlar anca doğa üstü güçler ile bizleri yenebilceklerini bildikleri için ancak böyle bi film olurdu güzel olmus

27-02-2019
Öndeş Suner

harika bir film. izlerken yok artık dediğinizi duyar gibiyim. akademi ödülü almış bir oyuncunun nadir güzellikte bir filmi. tavsiye ederim .

04-03-2019
Çelem Demirtuğ

Yemin Ediyorum Adamın hasısın Çok sağol Bilgin

09-03-2019
Batyr Jacub

Şu ilk defa yorum yazıyorum diyen arkadaşların beklentisi nedir anlamış değilim.napalım yani havai fişekler fırlatıp hoşgeldin partisi falan mı düzenliyelim

11-03-2019
Sağlar Tartış

film gerçekten çok guzeldi

13-03-2019
Talayer Bengisoy

kesinlikle izleyin aamir khan ın en güzel 3 filminden biri tereddüt etmeyin.ve tavsiyem diğer bollywood filmlerinide izlemeniz çok başarılı yapıtlar var…gajini 10/ 10 olmalı…

14-03-2019
Saymaner Tali

harika aslında muhteşm.

15-03-2019
Neccar Sarpkın

Insanda tuhaf duygular uyandırıyor.Bir boşluk hissediyorsunuz.Farklı bir konu.2 part’da biraz şaşıracaksınız.Umarım gelecekte böyle durumlara düşmeyiz.Aksiyon fazla yok ama filmi bırakamıyorsunuz.Bir anneyle oğlunun hikayesi.Bilim kurgu.Îyi seyirler.

16-03-2019
Çağrıbey Kadem

siradisi ilginc bi filmdi

17-03-2019
Hansoy Karasu

çok iyi

23-03-2019
Koytuk Burtay

çook güzel bayıldım diye bilirim :)=):)=}

24-03-2019
Visam Berki

bi stephen king hayranı olarak kitaplarını hiç düşünmeden okurum bu filmlerinde de geçerli ama filmleri genellikle eski yapım olduğu için çok ilgi çekmiyo ama yine de izlenir buarada yukarıdaki tanım bu serinin ilk filmine ait

25-03-2019
Arkin Mücait

basrolde nicolas cage olurda film hic kotu olurmu yaa super tek kelimeyle

28-03-2019
Savtur Taç

eh işte senaryo daha iyi olabilirdi orta seviye

29-03-2019
Aladdin Cüneyd

sanal alemin gereksizve boş zamanları öldürmekiçin saçma sapan bir şekilde kullanmanın kötü yönlerini anlatmış ve güzelde bir konu işlenmiş. filmin sonu sadece kesilmiş daha açıklayıcı bitebilirdi…

01-04-2019
Abdülâlim Akbuğ

hayal kırıklığına uğradım konu diye birşey yok.

04-04-2019
Muktedir Mevzun

tşk bilgin

08-04-2019
Hüray Kaymas

Sinemada izlemiştim güzel bi film

09-04-2019
Çopur Diriner

Teşekkürler. Güzelmiş.

14-04-2019
Torhan Vassaf

Bence gayet güzel bir filmdi . Açıkçası hiç korkunç bence yani

21-04-2019
Bektaş Cihat

film size beyin fırtınası yaptıracak kesinlikle sonuna kadar izlemelisiniz.

22-04-2019
Sair Suyurgan

bunu 44 kare izledim.

24-04-2019
Ferahi Kaymaz

güzel film

25-04-2019
Urhan Yurdanur

Ben bu filmi çok eskiden beri izledim . geçerken gördüm bi yorum yapayım dedim . hayatımda en sevdiğim 2. film. animasyon olması sizi kandırmasın .. gerçekten her yaşa hitaben muhteşem bir yapıt harika bir senaryo eşsiz bir yapım … kesinlile ama kesinlikle izleyin

27-04-2019
Koryay Oğanverdi

@bilgin çok teşekkür ederim türkçe dublajı görünce gözlerim yaşardı bu filme dublaj yapanların ve buraya koyanların eline sağlık herkesin izlemesi gereken bir film bu kaçıncı izleyişim olacak bilmiyoırum

28-04-2019
Uygar Mübin

bilgin sen benim yorumlarımın hepsınıde sılıosun new is kared

30-04-2019
Nahit Öngay

sadece klıp var başka bışey yok bu ne bıçım bır fılm hem herkes guzel dığıo sonra kararını değıştırıorlar haklılar tabı

02-05-2019
Alpyürek Baykutay

GERÇEKTEN HARİKASINIZ TEŞEKKÜRLER EMEKLERİNİZ İÇİN …

03-05-2019
Dilaver Hasib

keyifsiz bir film boşuna izlemeyin 10-4

06-05-2019
Bozan Eronat

Eleşti Kavası kendin teori üretip sonucu sıfır :))) film 10 uzerınden 7

12-05-2019
Sari Adanan

süperdi.tavsiye edilir

15-05-2019
Bariş Eyup

Bnce en güzel film half-blood prince yani melez prens.

17-05-2019
Argu Çalapöver

sadece aç ve izle

19-05-2019
Yürekli İlksoy

Mükemmel

20-05-2019
Aydınbay Baysu

Film güzel gayet, ama filmin başında zıçmışlar 4 motorlu uçakla kalkıyorlar 2 motorlu uçakla iniyorlar nasıl oluyorsa yukarda aktarma yapıyorlar sanırım

20-05-2019
Arsoy Baltaş

bilgin usta ellerine sağlık süper altyazılar koymuşsun.filme dönersek, finalde ağlamayan veya gözü sulanmayan var mı acaba? finali izlemek yürek ister bence.

21-05-2019
İman Kipcan

MARVEL YAPIYORSA TEK KELİMEYLE İZLENİR….

22-05-2019
Çeltik Verdî

BİLGİN Kardeş seni haclemişler siteni sürekli müzik çalıyor .rap şarkı çalıyor sürekli

24-05-2019
Akçakaya Altıntaç

güzel film

26-05-2019
Tutun Barişhan

izlemeye değerr

27-05-2019

En çok izlenenler

Beklenen Gus – Expecting 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Komedi

İki Yazarın Peşinde – Loitering with Intent 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Komedi

Ufak Tefek Cinayetler – Small Twon Killers 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Suç

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

Komedi kategorisinde son eklenenler