Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Cudi Ildır

bilgin izlediğim en güzel film di bu sitede teşekkürler.. arkadaşlar kesin izleyin ve yorumlra değer verin bence… klassk robin hood film lerin modern versiyonu harika teşekkürler……..

25-02-2018
Berat Cura

@zeki Film kontrol edildi sorunsuz açılıyor. Filmi şuan izleyen ve sorun yaşamayan arkadaşlar eminim yazacaklardır Dns ayarlarınızı kontrol edin google dns ayarları yapınız izlemek’te sorun yaşıyorsanız sorun bizden kaynaklanmıyor malesef.

26-02-2018
Vecih Demirdelen

film güzel ama konusu zayıf sonu cok iyi

28-02-2018
Karatekin Melikşah

BENCE FİLM GÜZELDİ,KENDİMİ ÖYLE KAPTIRMIŞIM Kİ GİDİP ÜSTÜME BATTANİYE ALDIM ÜŞÜDÜM O KADAR GERÇEKTİ, AMA SONU BENİ PEK TATMİN ETMEDİ,AYRICA BUNLARI NİYE KİMSE ARAMADI UÇAĞIN DÜŞTÜĞÜ RADARDA BELLİ OLMUYOMU????

01-03-2018
Mengüalp Sada

filmin konusu çok farklı , güzel bir film , kesinlikle izleyin.

03-03-2018
Biltay Çalın

”Filmin içine giremedim ve romantizmi yakalayamadım” yorumu olağan ama ”amatör film ” yorumu çok saçma. İzlemeye değer ve sevgilinizle izlemenizi tavsiye ederim eğer romantık bir çiftseniz . . .

04-03-2018
Hüsem Muhbet

ellerine sğlk

05-03-2018
Asker Eğemen

Kesinlikle izleyin

06-03-2018
Beykan Çağlı

bilgin 3 yıldır sitendeyim,sen harikasın ya harika.Bu işi gerçekten süper yapıyorsun.

07-03-2018
Adın Albora

arkadaşlar boşuna zamanınızı harcayıp izlemeyin çok saçma bişey olmuş gemiyi animasyondan yapmışlar gemi herşey birden oluyor zaten o gemi yi titanic birinci seride parçalanmış haldeyken çıkarıp toplamışlar bidaha suya koymuşlar yüzermi ogemi batar tabi tadında bırakacaklardı çok aama aaa çok KÖTTTTTTTTTTTTTTTTTÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ

08-03-2018
Demirkan Hüryaşar

iyi

09-03-2018
Benal Gökbudak

bence izlemeyen çok şey kaybeder hiç düşünmeden izleyin

10-03-2018
İldem Ertingü

Ay cok guzeldi ve cok tatliydi film bayildim

12-03-2018
Gerçeker Erguner

süper bir film devamını sabırsızlıkla bekliyorum yapanların oynayanların eline koluna saglık muhteşem

16-03-2018
Sidki Altunbaş

devamı çıkmalı bu filmin yaa

23-03-2018
Midhat Saffet

how ı met your mother çakması

27-03-2018
Eryıldız Erlik

on numara flım herkezın ızlemesını tavsıye ederım kolay gelsın sayın admınım

30-03-2018
Yargı Böken

güzel filmdi benim tarzım

04-04-2018
Aylan Bengisan

bir çok kez izledim ama bu film bir başka

07-04-2018
Husret Muhyiddin

Coluk cocuk yorum yapmis yorumlar yuzunden on numara film ler kaciyor bu filmde kacmasin.. Filmi izledim gercekten guzel farkli bir film.

10-04-2018
Heybet Çiner

sacma sapan bir film,izlemege deymez..

11-04-2018
Bürküt Çekik

Harika,muhtesem ve 10 / 10 …….tesekürler bilgin-

12-04-2018
Ünlü Fazil

evet tanımıyacağımız malüm

15-04-2018
Kubat Kubat

COK GUZEL BİR FİLM SONU BENİ COK ETKİLEDİ HALA ŞOK TAYIM

23-04-2018
Ziyacan Alpkartal

süper bi sitesiniz bu site kadar delikanlı bi site görmedim henüz tebrikler

24-04-2018
Suavi Tarhan

Ultra iyi bir film

25-04-2018
Böğrek Üçe

izlemeye değmez zaman kaybı ( sakın vaktinizi harcamayın)

01-05-2018
Toygun Torun

evet…her insanın çevresindekilere, bir çok insana ne kadar şey öğretebileceği,yada hissettirebileceği tezini ve bunu hiç birşey kullanmadan tabii davranışlarla yapabileceğinin tahkikatıyla (hakikatiyle) insanın iç dünyasına nüfuz edecek bir biçimde kat-i delilidir diyebiliriz LUK…insanları tanıyan insanların izleyebileceği bir yaşam kesiti…

02-05-2018
Akkaynak Aziz

Dogdugumdan beri havacılıkla ilgileniyorum ama bu kadar berbat bir film izlemedim açıklama kısmında top gun geçince dedim heralde az çok bağlantısı vardır iyi bir filmdir diye izleyeyim dedim harbi vakit kaymıymış gidin Top Gun filmini izleyin hem 1980 ler filmidir hem grafik olarak buna 10 basar …

06-05-2018
Ayverdi Bilgihan

Her anı aksiyon, gerilim. Sonunda ”vaayy bee, öyle mii” dedirten filmlerden. Boş vaktin varsa izle.

07-05-2018
Yabgu Aktar

bundan güzel bi film olamaz muhteşem…

08-05-2018
Uluca Çerçi

bide yenilmez serisini izleyin 1 2 3ü bu aradA emeğine sağlık bilqin kardeş.

12-05-2018
Uçanok Börübey

yorum yapan ağzınız bal yesin parmaklarınız ağrımasın ne güzel demişsiniz mes oldum yorumlarınıza gerçekten ya

13-05-2018
Akaydın Alptoğan

bencede super bisey ya

14-05-2018
Bozhan Çoban

Gerçekten çok güzel olmuş.Zaten kaç gündür bunu bekliyorum. Herkeze tavsiye ederim.10/11

16-05-2018
Oğulcan Selhan

bu filmi çok eskiden izlemiştim. bilimkurgu sevenler izlesin. güzel bir film herkes sevmeyebilir ama ilginç bir film

17-05-2018
Uçkan Yaşam

bilgin bazı filmler mahkeme kararı ile verilmiyor die yazı çıkıyo bi hallet nolur

19-05-2018
Çaydamar Gürbaşkan

süper bence

20-05-2018
Hudaverdi Kayatimur

film güzel fakat biraz saçma olmuş neden derseniz kapıyı zaten kırdılar neden kapıdan kaçıp gitmiyorlar anlamsız olmuş

21-05-2018
Çeliktan Erkarslan

Arkadaslar hepinizin yorumlarinizi okudum,anladimki hepiniz filmi kotuluyorsunuz tamam,siz muslumanlik hristiyanlik diyorsunuz tamam bizede kimse mani olmuyor turkiyeden de cekilsin boyle guzel uzun bir film seyredelim ama yok,yada boyle dusunun siz diyorsunuz kotulemisler filan bizler kopeyimize isim koyarken bile onlarin adinlan koyuyoruz

22-05-2018
Ürfi Ürfi

çocuklarınızla izleyebileceğiniz harika bi film

24-05-2018
Dumanbey İmadettin

Çok güzel bir film , tavsiye ederim. [ Yalnız İzleyin ]

27-05-2018
Bilbay Çakır

Bana Fıgh Club’ı hatırlattı çok iyiydi. 10/9

28-05-2018
Tanyeli Yararer

idare eder kötü bir filim değil anlamadığım bir nokta var hem beğenmiyorsunuz da neden sonuna kadar bakıyorsunuz emeğe saygı…..

29-05-2018
Büğdüz Yücelen

emeğe sağlık

31-05-2018
Çağkan Çağkan

@kaan bu film konulalı daha 30 dk oluyor nasıl bu kadar hızlı izli yosun bana da öret

03-06-2018
Bilsen Seçkin

mükemmel fazla söze gerek yok will smith

04-06-2018
Yildir Ağahan

Zaman Kaybı…
Bu Film çok SAÇMA

05-06-2018
Sükan Ulualp

Film siyah beyazdı diye 10 larca site değiştim sinirlendim az kalsın izlemeyecektim .

06-06-2018
Taybars Ulukaya

Muhteşem bir film 10/10 Kesinlikle izleyin. Tarihsel bir olay filmde canlandırılmış.

07-06-2018
Aliihsan Dilder

:((( çok güzel ve hüzünlüydü

09-06-2018
Yurdaer Doğruol

@ANA KRALİÇE Söz vermiyorum ancak yüklemeye çalışacağım

10-06-2018
Yaser Buluş

bu film insanlıgın sonunu gösteryor aslında cok urperdim

11-06-2018
Ergil İltüze

filme o kadar kafa yoruyorsun sonu saçma sapan bitiyor değmez

14-06-2018
Öktener Öktener

bu yeni bir film mi?

15-06-2018
Gökbey Çetinyiğit

mükemmel bir film son zamanlarda izlediğim en güzel film. 10/9

16-06-2018
Taşer Ulaçhan

harikaydı her zamanki gibi son sahneyi ilk filmdeki gibi bitirmeleri çok güzeldi aynı model arabalar da çok iyi olmuş.Paul geldiği son sahnede çok ağladım ,flashback yapmaları beni çok ağlattı.See you again şarkısı paul’a yakışır bir şarkı olmuş. Kısaca süper bir film kesinlikle izleyin!RestInPeacePaulWalker

18-06-2018
Sebil Gerçek

MAMA BENZİYOR BU FİLİM

20-06-2018
Okdağ Seyda

Tek kelime Mükembel ötesi bir film.

22-06-2018
Özaltuğ Şecaat

güzel film iddalı başlıyor ilk 20 dksı iyi ama ilerisi biraz bayıyor açıkçası

23-06-2018
Targan Uçkara

Bu Kunta’nın Kinta(e)’si mi diye iğrenç bi espiri yapsam ne oolur

24-06-2018
Karcan Omay

Gelmış geçmıs en iyi film çalıntıda degıl sayfanınkı bilgin gerçekten bılgınsın 1 bolum demıstın Ona beklıyoruz

25-06-2018
Betik Cindoruk

güzel film tavsiye ederim

27-06-2018
Ağar Sarim

lütfen vakit kaybetmek için başka bir yol bulun. çünkü bu film vakit kaybından da öte. yalvarırım izlemeyim. gece saat 3 film bitti birbirimize bakıyoruz eee ne oldu şimdi diye. filmden anlayanlar beğenir yazmış bazı arkadaşlar, sanırım bundan sonra filmden anlamayan bir salak olacağım tıpkı bu film için iyi yorumlar yazan arkadaşlar gibi. hayatımda izlediğim en kötü filmler listesine bir numaradan girdi. yayında ve yapımda emeği geçen herkesin …. ( bu da emeğe saygı diyen arkadaşa gelsin)

29-06-2018
Sava Şimşekkan

yahu bu imdb yi siz ne saniyorsunuz da oraya gore yorum yapip film izliyorsunuz? imdb de filmlere verilen puana gore film izlenmez,imdb bir filmin iyi yada kotu olup olmadiginada karar veremez,imdb denen gereksiz sayfada filmler icin oy kullananlarin cogunlugunun 13-19 yas grubunun olusturdugunu unutmayin,herkese iyi seyirler.

30-06-2018
Mehmetçik Erseven

yahu bunları ne kadar ezmişiz ki ezikliklerini atamamışlar hala. doğu ekspresi, dracula daha çok sürer bunlarda bu eziklik

01-07-2018
Taptuk Uçay

bi film gerçekten harika bayıldım…

05-07-2018
Atak Başdemir

bizimkiler bayağı yaşlanmış(harry ron hermoni ginny)makyaj insanı ne hale getiriyor

06-07-2018
Göksay İnançlı

harika bir film herkesin izlemesi gerekir.Hayata farklı bakış açılarından bakmayı birazda olsa ögrenebilirsiniz

07-07-2018
Celal Güralp

Güzel film, klasik hızlı ve ofkeli..

15-07-2018
Aydın Cemal

çok eğlenceliydi yalnız film 80 lileri muhattap almış biraz

16-07-2018
Rumi Tunçtugay

Mükemmel Bir Film

20-07-2018
Saylam Torhan

almanyada yasiyan türklerin cogu burdakilerden daha kötü bi hal almis isleri gücleri para olmus yobazlik almis basini gidiyor kendileri yapinca müstehak oluyor baskalari yapinca günah oluyor kafir oluyor :)türkiyeyi sevmiyor bi cogu türkiyeden buraya okumaya gelenleri kabul edemiyorlar kendileerinin cogu okumadiklari icin malesef durum cok kötü

23-07-2018

En çok izlenenler

Misfire 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.4 /10

Kategori: Suç

Rehinci Dükkanı Vakaları – Pawn Shop Chronicles 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Suç

Mazisi Olmayan Adam – Ajeossi 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.8 /10

Kategori: Suç

Melek Kızım – Ma Fille Mon Ange 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler